abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    vencour avatar 16.11.2006 14:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Řešíme podobnej problém s krmivem pro kočky ... pro plan v pohodě a mají ho dost rády.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2006 14:13 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    moje míca, když dostane Friskies pro kočky, tak si nijak nestěžuje, ale je pravda, že konzervy střídáme, záleží na akci/příležitosti (většinou Kitekat a Whiskas, ségra jí občas koupí Tesco noname)...
    nejvíc spokojená ale vypadá s Kitekat :-))
    To je síla televize...
    16.11.2006 14:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Kočka nejraději kitekat a Helenka KitKat? :-)
    vencour avatar 16.11.2006 15:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Ok, xKeshova připomínka ... kočky od nás dostávaj i krupičnou kaši, tvaroh, jogurt, tavený sýr a další. Už víme, že jim výrazně nevoní česnek, když děláme špagety, v kuchyni se moc nevyskytují.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 17.11.2006 01:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Vzpomněl jsem si, další je Royal Canin, to je to nejlepší, co naše breberky zatim dostaly. Měly pak snad na omak lepší srst atd.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2006 14:22 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    a pritom je žrádlo pre potvory často kvalitnejšie ako hamburgre :-D
    Bol by som kľudný, príroda sa dokáže zbaviť aj horších vecí ako pár kúskov premnožených cicavcov :-D
    16.11.2006 17:21 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    To je toho :-( Prostě pár obětí na oltář ekonomiky :-( Pro peníze se válčilo s mnohem větším počtem mrtvých a taky se nad tím nikdo nepozastavuje :-(

    Mě to trochu připomíná aféru Thalidomidu, po kterém se narodilo dost zmrzačených dětí bez ručiček, kde několikrát byla při varováních "uklidňována zbytečná panika" a jako "pokus rozvracet trh".

    Ale nechci to dramatizovat, prostě tyhle věci se stávají, ale pak je potřeba, aby to na své kapse pocítila výrobní firma a především odpovědní lidé, to jest vývojáři daného krmiva a majitelé firmy. A to citelně. Mě samotnému nevadí trh, ale vadí mi to, že nikdo není za nic odpovědný.
    vencour avatar 16.11.2006 18:21 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    I've terrible feeling of deja vous ... :-D

    Jestli to nebude ze špatného jídla :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    17.11.2006 10:16 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    hmm, zodpovednosť, tá by mala byť, ale pri návrhu mojej predstavy mi niektorí začnu nadávať do ľavičiarov (vrátane mňa samého).
    16.11.2006 19:59 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    To je toho :-( Prostě pár obětí na oltář ekonomiky :-( Pro peníze se válčilo s mnohem větším počtem mrtvých a taky se nad tím nikdo nepozastavuje :-(

    Mě to trochu připomíná aféru Thalidomidu, po kterém se narodilo dost zmrzačených dětí bez ručiček, kde několikrát byla při varováních "uklidňována zbytečná panika" a jako "pokus rozvracet trh".

    Ale nechci to dramatizovat, prostě tyhle věci se stávají, ale pak je potřeba, aby to na své kapse pocítila výrobní firma a především odpovědní lidé, to jest vývojáři daného krmiva a majitelé firmy. A to citelně. Mě samotnému nevadí trh, ale vadí mi to, že nikdo není za nic odpovědný.
    vencour avatar 16.11.2006 20:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Co to? Pokus o zprovoznění rekurze? :-D:-D:-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2006 22:09 Sedeki | skóre: 17 | blog: sedeki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    chyba v Matrixu...
    Mnozí spadnou dolů a jen málokteří spatří znovu slunce.
    16.11.2006 14:25 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Dodal bych, že trh vyřeší vše a je třeba co nejméně zásahů státu, aby se neohrožovalo soukromé podnikání. Alespoň tak to slyším kolem sebe. Co takhle žaloba na výrobce? Jestliže pes umřel na následky krmiva, jsou s tím stálé problémy.
    16.11.2006 23:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Na neviditelnou ruku trhu snad nevěří už ani Klaus.
    stativ avatar 16.11.2006 14:26 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Nejlepší jsou eukanuba, ale jsou sviňsky drahý (asi to nejdražší co můžete pejskovi dát), purina proplan taky ujde.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    16.11.2006 14:40 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    eukanuba je spicka, psovi to kupujeme, ne vzdy, ale dost casto. Je strasne drahy, ale pres pole mame velkoobchod (plaček) a tam se to da sehnat o trochu levněji.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    17.11.2006 23:43 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    +1 k Eukanube - 2 feny velkych plemen - 15kilovy pytel schroupe kazda za cca 6 tydnu ... ale je to na nich zatracene znat, ze je to kvalitni!
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    16.11.2006 14:31 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Asi je to zvláštní doba, když se psi krmí takovým odpadem z kafilérek ...

    Hovězí nebo vepřové maso(nemleté) a občas trochu zeleniny a těstovin mi připadá jako nejvhodnější a nejpřirozenější strava. Faktem je, že si pod pojmem pes představuju něco většího jako brazilskou filu, německého ovčáka apod.

    In the garden sleeps a messenger ·
    16.11.2006 14:34 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    ... a berndského salašnický mezi psi myslím taky patří ;-)
    In the garden sleeps a messenger ·
    16.11.2006 14:36 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    s/berndského/berndský/
    In the garden sleeps a messenger ·
    Isah avatar 16.11.2006 15:21 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Ale ten pes se jmenuje Bernský salašnický.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    16.11.2006 16:47 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    A já bych přísahal, že jsem se na cestě z dovolené stavěl v Berndu ;-)

    Já už radši všeho dnes nechám, protože to už od rána stojí za to :-)

    In the garden sleeps a messenger ·
    16.11.2006 14:59 Zuzkins | skóre: 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Krasni psi, jednoho jsme meli, ale uz umrel. Byl maly (cca. 50cm-pes), o to byl roztomilejsi. Mel uplne krasne, myslim ze predpisove, vybarveni. Cely zivot si ho lidi pletli se stenetem :D
    Chceš realizovat své sny? Probuď se!
    Isah avatar 16.11.2006 17:03 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    No, žádný drobek to není, ale povahově se hodí i k dětem. Je to neagresivní, klidný pes. Ta velikost má být takhle :psi - kohoutková výška 64 - 70 cm (ideální 66 - 68 cm) feny - kohoutková výška 58 - 66 cm (ideální 60 - 63 cm)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    16.11.2006 23:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Jo, to je rozumný, dá to sice víc práce, ale je to přirozenější, než nějaký granule z nějaké chemičky. :-)
    16.11.2006 14:35 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Tudle jsem se koukal v obchode na konzervu pro psa, za kilo chtěli asi třicet korun, hned se mi začali sbíhat sliny.
    16.11.2006 14:36 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Žejo. Taky na to závistivě koukám.
    vencour avatar 16.11.2006 14:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Příklad odjinud - džus za asi stovku litr, nedotkla se ho chemie. Taky ho normálně nepijete. A je to jen tim, že je "extra přírodní". Stejně tak mají psi extra - lepší - stravu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Bluebear avatar 16.11.2006 23:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Nemám nic proti přírodnímu džusu, ale prosím, nezobecňujte to na všechny potraviny.

    Potraviny bez chemie můžou být mnohem horší svinstvo než potraviny běžné, protože bez chemické konzervace se v nich mohou rozbujet nejrůznější plísně. V malém množství je ani necítíme, ani nevidíme, ale toxiny, které produkují, mají kumulativní efekt a co do rakovinotvornosti jsou horší než většina syntetických látek.

    Pak je taky otázka, jestli vůbec potraviny bez chemie existují. Na VŠCHT nás učili, že při dnešním globálním znečištění můžete vzít kdekoli v přírodě jakoukoli plodinu, na kterou vám padne zrak, a prokážete v ní celou periodickou tabulku.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    vencour avatar 17.11.2006 00:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    To jo, to byl příklad, že jsou nějaké postupy, které sice dosahují určitých výsledků, které ovšem mají zase své. Zde to je třeba kratší trvanlivost a náročnější podmínky na uchování.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2006 15:07 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Pokud hodláte psa živit pouze granulemi, tak si představte, jak dlouho vám vydrží zdraví, když se budete živit instantními polévkami, do kterých si čas od času namixujete nějaké vitamínové či minerální tablety. Tedy ne že by tomu většina jídla víceméně neodpovídala...

    Ale namísto stěžování si na úpadek lidstva zkuste prostě uvažovat zdravým selským rozumem a ne podle reklamy. To obvykle stačí na to, abyste dokázal zachránit sebe a ty, za které jste zodpovědný. Obrátit běh světa se vám nepovede ;)
    Fuky avatar 16.11.2006 15:40 Fuky | skóre: 52 | blog: 4u
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Samozřejmě, že má i zpestření (tvaroh, jogurt, sýr, rýži s masem, ...), ale jako základ má granule. Před tím jsme měli fenu Německého ovčáka a tu jsme prvních 5 let živili doma udělanou psí stravou, pak přešli převážně na granule a zemřela v necelých třinácti letech (do posledních měsíců celkem při síle).

    Ten úpadek lidstva byl myšlen globálně, ne jen v souvislosti s nekvalitním krmivem ;-)

    16.11.2006 16:00 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    granule jako hlavni krmivo pro psa neni to stejne jako instatni potraviny pro cloveka.

    granule (samozrejme ne ty z akce ze supermarketu) jsou vyvazenou smesi vicemene vseho co pes potrebuje pro plnohodnotny zivot. mimo beznych granuli jsou i pro stenata, dietni, zatezove, seniory,..., ktere maji slozeni presne pro konkretni vyzivove potreby psu v ruznych stadiich zivota.

    oproti tomu instantni polevky jsou plne emulgatoru, soli a jinych "zdravi" prospesnych latek.
    Isah avatar 16.11.2006 15:29 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Kočkám dáváme Purinu Pro plan, občas Shebu, spíše ta dražší krmiva. Vyplatí se to, je to na těch zvířatech vidět. Dříve jsme kupovali levnější Whiskas, Friskies, ale moc jim to nejede a obsahuje to umělá barviva :-(

    Psa jsem krmila také něčím od Puriny, Chappi a jinak dostával od řezníka prasečí nohy a maso. Dobré je vařené maso třeba s těstovinami. Když krmíš pořád masem, zvíře si zvykne a pak už nic jiného nechce. Pes nesmí brambory, ale to Ti asi veterinář řekl.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    vencour avatar 16.11.2006 15:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Měli jsme pekiňáka, krmen byl směsí vnitřností a rýže, těstovin a tak. Měl rád i zeleninu, banány, piškoty.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.11.2006 17:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Pes nesmí brambory,
    ?
    Isah avatar 16.11.2006 17:23 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Nesmí, jeho trávicí ústrojí si neporadí s tím škrobem, takže je nestráví. V horším případě může mít koliku.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    16.11.2006 17:55 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    pes je masožravec, takže je více věcí, které mu neprospívají, a které člověk běžně žere ... ale já myslel, že se bavíme o příloze, nikoli o hlavním chodu ... jinak bychom mohli říct, že nesmí prakticky nic :-) - o kolice z bramborového škrobu jsem ještě neslyšel (nu což, vše je jednou poprvé ;-))
    16.11.2006 16:11 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    My jsme psovi konzervy moc nedávali, nedělám si iluze o konzervách pro lidi, ale pořád si řikám, že tam jsou asi přísnější kontroly, než na konzervy pro psy. Naperou tam plno všelijakejch benzoanů a různejch jinejch srágor a neřešej to. Nejsem chemik, nerozumim tomu, ale moc tomu nevěřim. Psovi jsem dávali normálně to co jsme jedli my, takže občas dostal mlíko s houskou, občas jahodový knedliky a občas třeba nějakou omáčku s masem a knedlikem nebo bramborem a jak si panečku chrochtal. Navíc na kokra nám vyrost do celkem nadprůměrnejch rozměrů, byl takovej větší a mohutnej, ale ne tlustej, takže dlabenec od nás mu snad vyhovoval. Chutnali mu i jabka :-) , ale nejvíc se moch zbláznit, když jsem mu dával angrešt, házel jsem mu jednotlivý bobule do bazénu a Von za nima skákal do vody :-) .
    16.11.2006 16:45 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Nas pejsek byval vetsinou krmeny ryzi varenou s masem (kure, vnitrnosti nebo levna psi konzerva). Myslela bych, ze je to celkem OK, ale v deseti letech malem umrel na nador na konecniku - nakonec ho z toho dostali v Animal Clinic, liberecti veterinari si to netroufli operovat, ale pan doktor z teto veteriny ma nastesti zlate ruce...

    Operovany byl v lete a zatim vypada, ze se z toho dostal - jen nam strasne zesedivel, asi z leku - bral kortikoidy a podobna svinstva, casem uz nechtel ani zrat parky, do kterych jsme mu leky davali.
    ^D
    16.11.2006 17:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    hmm ... několik věcí:

    a) ptal se toho veterináře někdo? nebo je to ve fázi "hledání viníků, potrestání nevinných"? - někteří veterináři nemaj potřebu kecat lidem do krmení jen tak pro nic za nic, anžto někteří lidé takové diskuse těžko nesou (zvláště dotýká-li se to finančních otázek, což je u krmení většího psa celkem nezanedbatelné ...)

    b) nejsem schopen najít "štěněcí granule Purina Friskies" - všude samé kočičí žrádlo ... zvláštní

    c) zajímalo by mě, jakým způsobem souviselo to krmení s kulháním?

    d) že se pes na něco radostně vrhá vůbec nic neznamená; např. naše potvora má problémy se slinivkou, dietní žrádlo mu ovšem chutná ze všeho nejmíň

    e) lze s určitostí tvrdit, že zlepšení je dík změně krmiva nebo to mohla být jen časová shoda? nemohl mít pes parazity nebo jiný problém, ze kterého se vylízal sám? (ptám se protože mi opět není jasný mechanismus působení - jestliže dle veterinářů Friskies ničí ledviny, mohla by být krev v moči a ne ve stolici ...)

    f) žrádlo se nevybírá podle značky ale podle složení
    Isah avatar 16.11.2006 18:54 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    No, fakt je, že někteří veterináři mají z prodeje krmiva určité značky provize. Zjm. z prodeje těch hodně drahých značek a chovatelé ke kupují přímo od Dr. To je zvláštní model. Pak se nedivím, že ten Dr. doporučuje změnu krmiva :-(

    Jinak s bodem e máš pravdu, ta krev při poruše ledvin by měla být v moči. Ve stolici to vypadá spíše na parazity nebo střevní potíže.

    Ta kvalitní krmiva odzkoušená mám a zvířata mají lepší srst, lépe prospívají, jsou aktivnější...na kočkách to vidím nejvíce. Ten rozdíl je obrovský.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Fuky avatar 16.11.2006 20:58 Fuky | skóre: 52 | blog: 4u
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    a) nikoho neviním, není to zkrátka specialista na psi ;-)

    b) špatně hledáte, hledej "Friskies Junior"

    c) projev nedostatečné vyživy, tělo se nedokázalo po záťeži regenerovat

    d) uvedl jste špatný příklad, pes si samozřejmě nedokáže uvědomit, že je pro něj dobré dietní jídlo (ostatně člověk si to uvědomuje a taky se tím málokdy řídí), ale podle mě velice dobře pozná kus kvalitního žvance. Ano můžete mi argumentovat, že by snědl i kilo čokolády a pak by zemřel. Ale zkuste mu dát nějaké "supermarketové" granule a pak nějaké lepší. Je přeci trošku podezřelé, když pes odmítá nějaké granule jíst.

    e) žádní paraziti ani jiný problém. Moč jsme nekontrolovali, ale to neznamená, že nemohli způsobit i jiné problémy, které jsem popisoval.

    f) za prvé žrádlo se vybírá podle toho kolik pes váží v dospělosti, jeho aktuálního věku a stavu. Za druhé složení na etiketě je jedna věc a skutečné složení je druhá věc ;-)

    Když mi několik chovatelů psů nezávisle na sobě řekne, že s něčím mají špatné zkušenosti. Když vidím, že můj pes po změně granulí doslava ožil, je mnohem aktivnější, lépe se zvedá ze země, po procházce nekulhá. Má normální stolici. Tak na tom asi něco bude.

    Naše doba je plná nekvalitních výrobků a pochybuji, že psí krmiva budou vyjímkou. Oponovat je strašně jednoduché, ale máte vlastní zkušenost s kritizovaným výrobkem? Nemáte? Tak se ho nezastávejte ;-)

    Velice zajímavé by bylo udělat rozbor některých krmiv, určitě by jsme se dozvěděli velice zajímavé věci. Ale takhle to jsou samozřejmě do jisté míry spekulace, protože není dostatečný vzorek lidí, kteří jsou s kritizovaným krmivem spokojeni/nespokojeni. Další věc je, že si to mnoho lidí ani neuvědomuje, prostě jim pes zemřel dříve než je obvyklé, ale nikdo neřešil proč.

    Každý máme nějaké genetické předpoklady a dobrá strava nám dokáže zajistit, že z nich vytěžíme maximum.

    17.11.2006 21:59 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    b) tak ja nevim, ale v textu pisete, ze se jednalo o zradlo "Dostávala štěněcí granule Purina Friskies", coz je zradlo, ktere evidetne neexistuje, takze nevim kdo spatne hleda ;-) Stejne bych nedaval zvireti jine zradlo stejneho vyrobce, kdyby se ukazalo, ze to prvni je spatne.

    Co se tyce nadseneho vrhani, tak pes se vzdycky nadsene vrha na granule, ktere jsou jine nez dostal vcera. A klidne se muze jednat o zmenu z tech nejdrazsich na ty nejlevnejsi. Bohuzel je to trochu v rozporu s tim, co rikaji vyrobci krmiv, ze se musi krmit jen tim jednim a nesmi se pouzivat jina, protoze pak prijdou o kseft ze. Nedejboze, ze by se pes smel k purine super extra hyper prikrmovat nejakym doma pripravenym zradlem.

    c) no s tou regeneraci nevim, krvaceni ukazuje na parazity nebo to muze byt pruvodni jev upornych prujmu, naopak kulhani by ukazovalo na zacpu....
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    16.11.2006 19:03 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Ochutnal jsem psí konzervu (byla myslim Pedigry(?)) a nedivím se, že z toho ty psi maj sra*ky :) Na druhou stranu, některý granule jsou občas docela dobrý, ale pořád bych to jíst nemusel, tak proč chudák pes?
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    16.11.2006 19:25 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Ochutnal jsem psí konzervu (byla myslim Pedigry(?)) a nedivím se, že z toho ty psi maj sra*ky :)
    Už víš, proč si psi lížou kulky
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.11.2006 20:43 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    I když to nemělo skoro žádnou chuť tak to zajíst nepotřebovalo :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    stativ avatar 17.11.2006 12:22 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Pedigree je opravdu "kvalitka"...
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    karoliner avatar 16.11.2006 19:24 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Nejlepší je psa naučit samostatnosti - sám si uloví, sám se nasytí. Takže moje fenka mi už zlikvidovala několik slepic (v tomhle je už opravdu profík, ví že nejlepší masíčko je z mladých kuřic, takže těch starých si ani nevšimne).

    Navíc má kuráž na malé děti, zatím u ní tyhle choutky krotím, ale nebudu se divit, až se ve vesnici ztratí nějaké dítě...

    Takže sečteno a podtrženo - krmit masem (kuřecím nejlépe, až přejdem na lidské, tak dám vědět)

    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    16.11.2006 21:57 Morrew | blog: mujBlok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Pes a krmivo ...hmm... granule, granule....hejbejte se:). Nejvíc mi řekl konec. Ač nerad, souhlasím.
    17.11.2006 09:36 Autogen | skóre: 3 | blog: autogen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Ked granule tak Royal Canin,ale stenatu do roka urcite dokrmovat. Syry, mlieko,TVAROH, vitaminy,kuracina.....a ziadne kosti okrem velkym hovadzich na hranie.....

    Co stena dostane do roka ma navzdy. Podla mna nie je nic horsie, ako zistit po roku ze kvoli par korunam som znicil psa a ma displaziu...
    Max avatar 17.11.2006 13:26 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Ten náš žere všechno včetně jablek apod. Jenom ty granule bere jako svojí poslední možnost bytí. Cpát do psa jen granule nepovažuji za příliš rozumné :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bluebear avatar 17.11.2006 22:10 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    To mi připomíná: nevíte prosím někdo, jak je to se psy a čokoládou? Slyšel jsem i četl, že pro psa je čokoláda velmi nebezpečná a může mu přivodit otravu teobrominem (který na něj snad působí jako nervový jed), ale naopak má kamarádka má psa a ten čokoládu rád a zdá se, že mu to nic nedělá... Může být v tomto bodě rozdíl mezi různými plemeny?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Isah avatar 20.11.2006 11:11 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Jéé, tak tuhle kravinu jsem nedávno slyšela od kamarádky, která si pořídila kočku. Ptala jsem se jí, odkud tuhle informaci má a říkala, že to slyšela :-). Nevím, jak u psů, ale u koček je to hloupost. Měla jsem jednu kočku, která čokoládu vyžadovala. Měla týdně asi 1 100g čokoládu a spokojeně žila do 14 let.

    U psa bych se možná bála zácpy, ale otrava by mohla být od vyšších dávek čokolády. Třeba kdybys psa krmil čokoládou denně. Jinak se zkus zeptat veterináře.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    20.11.2006 11:56 mlz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Měla týdně asi 1 100g čokoládu a spokojeně žila do 14 let.

    Nejedná se o překlep, 11 čokolád týdně ?
    Isah avatar 20.11.2006 22:34 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Sorry, jednu 100 gramovou čokoládu týdně. A milovala Lentilky :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    21.11.2006 15:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    slyšel jsi i četl dobře, nicméně jako u všeho, záleží na množství - jedna kostička občas nic neznamená, kilo na posezení je průser (jak už je ostatně psáno výše) ... psům samozřejmě čokoláda chutná, protože je sladká
    Fuky avatar 18.12.2006 17:59 Fuky | skóre: 52 | blog: 4u
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    20.8.2013 11:56 Rezi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    Ahoj! Ještě, že jste přešli na nové krmivo! Nám se dělo něco podobného a ihned jsme měnili. Bylo nám doporučeno české Carnilove, prý vysoce kvalitní i hezky voní. Krmíme a zatím nám ke zdraví pesana výrazně dopomohl, tak taky zkuste na "záchranu".
    28.6.2016 13:49 Ivka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?

    Ahoj, narazila jsem na článek, který hovoří o třech nejžhavějších trendech ve výživě psů, zaujalo mě tam krmivo od Naturea, krmíte s ním tady někdo?

    22.10.2018 08:57 Hana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím krmit psa?
    My jsme začali kupovat pro pejska jídlo na doporučení na veterině https://www.metropolevet.cz/ - poradili nám, co je pro něj nejlepší a přesně je pravda, že v krámech prostě koupíte naprosto nekvalitní výživu pro zvířátka. Přeci na nich nechceme šetřit, že? :)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.