Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 01:52


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Diskuse byla administrátory uzamčena.

4.8.2010 15:46 cynic_asshole | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
A nenapadlo tě, že to prostě poznají podlé sériového klíče, který ti vygenerovali a uložili si jej i s datem, kdy se tak stalo, do databáze?
Neznáš nějakou linuxovou distribuci pro Windows?
4.8.2010 15:47 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Nevím přesně jak to s tím klíčem funguje, ale není to tak, že se prostě vygeneruje s nějakou platností určitou? A je jedno, co ti říká tvůj Avast, ale důležité je, co ví databáze Avastu o délce, respektive datu konce platnosti onoho čísla. Generuje se to na jejich stránkách, takže asi vědí kdy a kdy končí, ne že jim to posílá samotný antivirový program.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
4.8.2010 15:48 XSimi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
a neprovadel si nahodou pred rokem registraci na jejich strankach, kde si uvadel i email?
4.8.2010 15:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Tak buď je to spam/phishing, který se trefil (je-li to HTML mail, tak se podívej, jestli ten odkaz opravdu vede na avast.com), nebo když jsi žádal o licenci na domácí použití, tak si prostě nastavili časovač a teď ti to poslali. Nebo Avast vždy při updatu posílá licenční číslo (předpokládám, že asi jo) a oni přece vědí, co kdy komu vydali za licenci.
Take si tam asi delaji statistiky, kdy zapnu a vypnu pocitac
Pochopitelně, když se každou hodinu (?) aktualizuje a při tom se ověřuje, jestli je legální (s platným klíčem).
Tohle snad ani MS nedela.
Ale dělá. Jak vysvětlíš, že jednou měl MS nějakou antipirátskou akci a detekovalo to i uživatele nelegálních kopií se zakáázanými aktualizacemi?

A určitě to dělá i spousta jiného komerčního SW.
a najdu si jiny antivirus.
Nebo nejlépe nějaký OS, který nespouští kód bez vědomí uživatele, takže žádný AV nepotřebuje.
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.
4.8.2010 18:22 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

>>> Ale dělá. Jak vysvětlíš, že jednou měl MS nějakou antipirátskou akci a detekovalo to i uživatele nelegálních kopií se zakáázanými aktualizacemi?

Toto se vsak tykalo pouze legalnich uzivatelu, pirati jeli vesele dal. Setkal jsem se s blackscreenem v praci na win xp - legalnich pochopitelne.

 

>>> Nebo nejlépe nějaký OS, který nespouští kód bez vědomí uživatele, takže žádný AV nepotřebuje.

1+++

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
4.8.2010 15:55 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
IMHO ten kód je pro všechny registrované uživatele stejný a má pevnou délku trvání.
4.8.2010 15:55 jjeennddaa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
A nevyplňoval si při registraci e-mail, na který má přijít licenční klíč? Asi by bylo dobré odchytit komunikaci mezi programem a jejich serverem. Aby to bylo průkazné.
4.8.2010 16:09 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Je to tak, Avast při registraci vyžaduje mail. Registrace je na rok, pak je potřeba ji obnovit. Vtipné je, že Avast nabízí zdarma verzi pro domácí použití, nicméně to moc nezdůrazňuje a snaží se člověka přesvědčit, aby zaplatil.
4.8.2010 16:44 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

Asi jo, registraci jsem vyplnil, ale stejne se mi to nelibi. Proc me otravuji po emailu, kdyz mi to program sam rika a kdyz neobnovim, tak prestane fungovat.

4.8.2010 16:00 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Není to tím, že když vám server zaslal registrační číslo tak i ví, kdy má skončit jeho platnost? :) A nic nešmíruje?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
4.8.2010 16:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Jaké statistiky? Aspoň u home použití (pokud to máte nasazeno ve firmě, porušujete podmínky, ale je možné, že komerční licence je taky omezená - to neznám) si zaregistruješ klíč pod svým emailem (teda v novém avastu to nějak překopali, tam už se to tuším registruje jinak), tak je pak logické, že tě měsíc před skončením upozorní, ať se regneš znova. Program (avast) tě nijak sledovat nemusí, když ses zaregistroval na jejich webu. Pokud ses neregistroval a nainstaloval to nějaký správce, tak je to divné - leda že by použil tvůj mail.
Baník pyčo!
4.8.2010 16:44 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Jsi mimo a nejradsi bych te tituloval nejakou nadavkou.

Zkus si udelat nejakou jinou emailovou adresu, vygeneruj si novy klic, vloz ho do Avastu a uvidis, ze ti zase za par dni poslou email, ze ti brzo vyprsi klic, ikdyz ten bude mit platnost jeste skoro rok. A za rok ti pak prijde upozorneni na ten druhy email. Fakt ti tohle nedoslo???
4.8.2010 17:29 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Ty jo, programy umí smiřovat, hurá!
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
5.8.2010 14:10 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
jo, to mě taky hned napadlo, že v Avastu přibyla nová volba "smířit se s nákazou" :-)
4.8.2010 17:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Boha jeho, copak si někdo nedokáže zjistit kdy se registroval ? popř. AVAST HOME má ve svých vlastnostech napsáno jak dlouho je vše aktivní.

Avast nešmíruje proč by to dělal? to by si prostě nemohl dovolit..
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.8.2010 17:57 lok
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
lol :D treba smiruje, ale toto je dukaz jak stehno :D:D diky, tvuj zapisek mne dostal do kolen :D
4.8.2010 18:18 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

A k cemu mate vubec antiVIRUS ?

Samozrejme ze tyto aplikace poskytuji vyrobci spoustu i uzivateli netusicich udaju. Chovaji se hur jak MS.

Proste takovyto SW nepouzivejte - stejne Vas od niceho neuchrani.

Dusledne vedeni uzivatelskych uctu, pravidelne kompletni systemove zalohy, jsou nejlepsi a nejspolehlivejsi reseni.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
5.8.2010 08:00 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Jo, pokud chceš být součástí MCC (Microsoft Cloud Computingu), čti botnetu, tak antivirus opravdu nepotřebuješ.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
5.8.2010 11:29 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

Windows jsou sice zgarb, ale zas takovy teda ne. Nevidim duvod proc na modernich a aktualizovanych windows pouzivat nejake antivirove bastly.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
6.8.2010 01:14 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Protože i na hi-tech Linux, stejně jako na zgrab Win můžeš spustit trojana. Spousta lidí také warezí a antivir je pro ně něco jako vrátný.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
6.8.2010 11:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Spousta lidí také warezí a antivir je pro ně něco jako vrátný.

kterej pousti svinstvo dovnitr :-D

Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
4.8.2010 20:30 Jenda Hroch
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
To nesmi bejt clovek a pamatovat si ze u nich vyplnil webovej formular a daval tam mail na kterej mu pak prisel ten klic :-D
4.8.2010 20:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Příloha:

LOL

Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
5.8.2010 07:59 solomon short
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
aneb jak ze sebe udelat blbce rychle a zdarma..... ;)
5.8.2010 08:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

+1

5.8.2010 09:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
No hele, já tě zcela chápu. Mě zase nedávno poslali z Forpsi e-mail že mi vyprší doména. To mi asi nahráli na server nějakej šmírovací software, nebo co! Jdu k jinýmu registrátorovi. Derp.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
5.8.2010 10:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Tady se chce někdo zapsat do historie ábíčka 0% hodnocením :D.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
5.8.2010 10:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Jsou i jiní šťastlivci
5.8.2010 11:30 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Ale 38 negativních hlasů, to tu ještě nebylo.

Jardík už si asi někam lehnul na koleje.
5.8.2010 11:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Tak už 39, já totiž zapomněl hlasovat. :-D
5.8.2010 11:48 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Ale 38 negativních hlasů, to tu ještě nebylo.
coz me prijde jeste pikantnejsi, kdyz jsem se docetl, ze
I hold both Bachelor and Master degree in Information Systems from ........ (název školy odstranil administrátor). I currently work as Senior Support and Escalation Engineer in ......... (název firmy odstranil administrátor).
:-D
5.8.2010 12:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Jojo, to jsem četl hned, jak jsem ten zápisek viděl. Nevěřil jsem vlastním očím :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
5.8.2010 17:36 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Hned me to nenapadlo, protoze si opravdu nepamatuji, jak jsem se pred rokem registroval.

Registruji se asi tak 10x denne, protoze na dnesnim webu chteji vsude registrace.

Navic jsem to napsal nahore, ze jsem se asi registroval moji mailovkou. Navic Avast mi neco takoveho poslal poprve. Vetsinou vzdy kecal jen program.

Takze neni treba z toho delat kovbojku, jako tady delate vy.

I tesar se jednou utne a nezalezi na tom, jake ma vzdelani. V zivete se mi staly horsi veci.

Jsem rad, ze jsem ti zlepsil naladu tim, ze jsi si mohl rejpnout, i pres to, ze jsem napsal vyse, ze jsem se teda asi registroval.

Svym prispevkem a kopirovanim udaju o mne sem na ABC asi nejsi v tomto pripade daleko ode me. S tim rozdilem, ze ty utocis osobne a dela ti radost z lidi udelat blbce, i kdyz priznali (vyse), ze se sekli.

Mej se.
5.8.2010 17:44 M!ky8 | skóre: 9 | blog: Miky8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

Já se mu ani nedivím. Jak tak koukam na vaše blogposty tak jsou to většinou samé nadávky na kde co a kde koho, často neoprávněné. Jak se do lesa volá... ;)

5.8.2010 22:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Prosím tě,neber to jako nějaký osobní útok. Je to prostě jen legrace. Když někdo tak pěkně podá na smeč, tak je škoda toho nevyužít ;-)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
5.8.2010 22:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Hmm, teď se dívám, jak po sobě zametáš. Zápisek jsi smazal, info o sobě včetně dalších informací a odkaz na svůj web také. No, je vidět, jaký jsi charakter ;-). Jen ti připomenu, že jsi si zapomněl změnit ještě název blogu : ganomi na anon123 ;-)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
5.8.2010 22:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
Příloha:
LOL, ty za sebou čistíš i své webové stránky :D. Takže, když už tu ten zápisek je citován, tak ještě přihodím about me :).



Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
5.8.2010 16:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

Avast smiřuje!

...pište s háčkama a čárkama, kurvadrát! :-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
5.8.2010 16:50 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
A kdyzz neekdo nema momentaalneee dostupnou ccceskou znakovou sadu, meeel by daavat dveee piismena na cccaarku a trrri na haacccek
Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
6.8.2010 11:28 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
mysliim, zze by staccilo pouhee zdvojeni vssech piismen s diakritikou. Ovssem neviim, jak dobrre tehnle koncept bude fungovat se slovy jako nedoooral nebo pookrraal. To uzz radeeji sprzeshky.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
5.8.2010 17:35 zulu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje

kaviárový tousty

5.8.2010 18:00 h
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast smiruje
radši sem nafoť pořádnou bradavku...
5.8.2010 18:15 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast

Jelikož byl zápisek upraven, tak tady je ten původní:


Dnes jsem dostal email od Avastu, ze mi za mesic vyprsi license k Avastu, ktery je zadarmo pro domaci pouziti. Byl jsem hodne prekvapeny, docela nastvany, protoze to vypada, ze me Avast proste smiruje.

Overil jsem si, ze je to pravda. Avast mi opravdu vyprsi za mesic. Zajimalo by me, co jeste ten program posila zpatky do firmy. Take si tam asi delaji statistiky, kdy zapnu a vypnu pocitac

Nelibi se mi to. Nepotrbuji, aby me nekdo hlidal. Tohle snad ani MS nedela. Jestli toto Avast nezmeni, tak odinstaluji a najdu si jiny antivirus.

Tady je text, ktery jsem dostal:


Dear avast! customer,

Your avast! antivirus protection will expire in 1 month. To stay protected against viruses and spyware you need to renew it.

SPECIAL OFFER: RENEW NOW AND GET A 50% DISCOUNT
Click on the link below to purchase a new license with a 50% discount:
http://www.avast.com/go2.php?verb=rnw4∏=more&ctry=Australia

You will receive a license for the new version 5.0 with increased performance, more features and even greater protection. Alternatively, if you shop or bank online, you can maximize your protection with our premium product - avast! Internet Security.

If you need help, please contact us at sales@avast.com Thank you for choosing avast! antivirus to protect your computer and data.

The avast! team
Věřím v jednoho Boha.
5.8.2010 18:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Zapis jsem zmazal.
5.8.2010 18:52 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Dik
5.8.2010 20:38 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Poslední čtyři zápisky vždy po kratší době smazány. O čem to může vypovídat?
5.8.2010 20:58 M!ky8 | skóre: 9 | blog: Miky8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast

No, ještě odpoledne tu byly, taky anon123 odpoledne nebyl anon123 :-D

5.8.2010 23:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Ach jo... Taky jsem ze sebe několikrát udělal blba. Ale nikdy by mě nenapadlo zametat stopy aby to vypadalo jako že "já nic".
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
5.8.2010 23:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Člověk by měl vědět, že co je jednou na webu, to tam je na vždy. Tímto čištěním ze sebe udělal korunovanýho ****. Kdo chce kam ...
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
6.8.2010 03:40 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Myslis, ze vysmivani se cloveku, ktery priznal chybu vyse je fajn? To umi kazdej trouba.

Jsi fakt machr.

Prispevky smazu protoze nad nimy nemam kontrolu. Je to ponauceni, jak se to vse da pouzit, protoze lide jako ty jsou bestie. Nakonec se planuji take odhlasit. Je to me osobni rozhodnuti. Nechci tady byt uz registrovany.
6.8.2010 07:46 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Jsou na světě dva druhy lidí. Ti, co udělají chybu (napíšou třeba do blogu blbost), akceptují ji (dají do blogu update s nadsázkou s tím, jaký jsou trubky, meacupa atd. a uvedou věc na pravou míru), smíří se s reakci okolí(nojo, teď si ze mně střílí, ale mohu si zato sám, za týden bude klid) a do příště si vezmou ponaučení. Pak tu jsou ti, co udělají chybu (napíšou třeba do blogu blbost), neponaučí se (když si to uvědomí, začnou plašit a snažit se očistit a myslí si, že to půjde jednoduše, ale opak je pravdou a ještě polívčičku přihřejou), všechny reakce okolí berou jako osobní útok (to není sranda, mně se nelíbí, když si ze mně někdo střílí a lidé, kteří si všimli, že dochází k čistce, chtějí celý blog zachránit pro nově příchozí čtenáře a tak začnou tahat data z google cache), jsou nasraný na celý svět (to je tak nefér, všichni jsou na mně zlý, já končím, už se tady nikdy neobjevím) atd. atd. atd.
Myslím, že jsi jasně ukázal, do které kategorie patříš, ale doufám, že se pro příště ponaučíš a pokud se ti něco stane někdy v budoucnu, tak to přijmeš s nadsázkou a jako chlap se s tím smíříš ;-)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
6.8.2010 10:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Kašli na ně, to že smažeš příspěvek, je tvoje věc (a to, že ho zas někdo znovu dá do kementářů, je zase věc jeho - v tomto případě moje). Já už jsem taky pár svých zápisků smazal.
Věřím v jednoho Boha.
6.8.2010 03:31 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Stopy bych normalne nezametal. Priznal jsem chybu uz nahore v diskuzi, ale vadi mi, ze se lide strefuji do me a kopiruji me osobni udaje se na tento web.

Tyto posty nemaji nic spolecneho s prispevkem. A kdyby se tady neobevili, tak bych nezametal.

Postupne smazu vsechny prispevky v mych blocich, protoze jsem se rozhodl, ze je to nebezpecne, jelikoz nad tim nemam kontrolu a lide akorad hledaji spinu a strefuji se osobne. Me by osobne nikdy nenapadlo, nekde po webu hledat udaje o nejake osobe a pak je sem hazet. Myslim, ze by se to nelibilo vice lidem.

Jak jsem uvedl predtim. Nevim, proc lide jako Max.., musi vytahovat spinu a hazet sem osobni udaje o me, kdyz jsem priznal mnohem vyse, ze jsem asi email dal.

Nevadi mi kritika k memu clanku, ale hazet jsem osobni udaje mi prijde moc.
6.8.2010 03:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Sakra, chlape!
Postupne smazu vsechny prispevky v mych blocich, protoze jsem se rozhodl, ze je to nebezpecne, jelikoz nad tim nemam kontrolu
Nad tím jsi ztratil kontrolu v okamžiku odeslání. Aneb jednou na internetu, vždycky na internetu. Ale je to tvůj boj.
Nevadi mi kritika k memu clanku, ale hazet jsem osobni udaje mi prijde moc.
No, když jsi nechtěl nad svými osobními údaji ztratit kontrolu, proč jsi je zveřejňoval na webu?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
6.8.2010 03:43 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast

Dal je tam clovek, ktery delal sablonu.

V tu chvili jsem si to neuvedomil, ale pozadal jsem ho, aby to odstranil. Tak se stalo.

Uprime, bych nikdy necekal, ze to nekdo vezme a s vysmechem to bude pouzivat i pres to, ze jsem chybu priznal mnohem vyse. Proste nekomu dela dobre se vysmivat lidem a hledat na ne spinu.

6.8.2010 10:32 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Avast
Priznal jsem chybu uz nahore v diskuzi, ale vadi mi, ze se lide strefuji do me a kopiruji me osobni udaje se na tento web. Tyto posty nemaji nic spolecneho s prispevkem.
no, ja bych rekl, ze i maji. Vzdy je relevantni, kdo dany vyrok rika. Napr. kdyz si nekde prectu, ze bylo zjisteno, ze homeopatika jsou ucinne leky, budu tuto informaci brat s uplne jinou relevani, kdyz autorem vyroku bude nejaka pani lecitelka (budu to ignorovat a dal se tim nebudu zabyvat) nebo kdyz to rekne napr. nejaky profesor mediciny (to by me podnitilo k shaneni dalsich informaci a bral bych to aspon trochu vazne). Web v tomto smeru neni vyjimkou. Bud budes psat anonymne (at uz registrovany nebo ne) a ostatni budou podle toho na tve prispevky tak hledet (no, placa to nejaky dement o kterem nevim vubec nic, to ani nebudu cist) nebo zverejnis nejake sve osobni udaje, cimz muzes pro mnoho lidi zvysujes relevanci toho co pises, ale pak musis pocitat i s tim, ze se stane to, co se stalo. Kdyz uz jsem zacal s tim prirovnanim o homepatii (a nechci tady zacinat zadny flame o ucinnosti homepatie!), kdyby tady byl misto tohoto zapisku treba zapisek o tom, ze jsou homeopatika ucinne leky a z profilu autora by byl link na jeho osobni stranky, kde bych se docetl, ze je to lekar, nedovedu si predstavit, ze bych to v diskuzi nezminil - zkratka ten obor vystudoval a mel by rozumet aspon zakladnim vecem. V pripade doktora a homeopatik by mi to prislo tragicke, v tomto pripade mi to neprislo tragicke ale legracni. Proto se taky nize omlouvam - bylo to jen blby rejpnuti, ale rozhodne to nemelo byt nejake kydani spiny.
lide akorad hledaji spinu a strefuji se osobne
sorry, zadnou spinu jsem nehledal ani jsem to nemyslel jako osobni utok, zkratka me to prislo vtipny. Zajimalo me, jestli autorem blogu je nejaky 12ti lety klucik nebo kdo, tak jsem si kliknul a to, co jsem videl me docela pobavilo, tak jsem se podelil, to je cely.
Jestli to beres jako osobni utok a nejak se te to dotklo (jako ze evidetne asi jo), tak se omlouvam. Nebyl v tom zadny zly umysl, snad jen udelat si z tebe trochu srady, aby sis priste dal vetsi pozor na to, co pises. Jestli administratori webu uznaji za vhodne (ze je to napr. opravdu neopravneny zasah do soukromi), tak at ten muj prispek smazou (jestli chces, klidne jim napisu mail s zadosti o smazani). No, nevim, co napsat vic, snad jen ze je to pouceni i pro me - necekal jsem, ze se te to tak dotktne.
6.8.2010 13:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše admin
Zamykám tuto diskusi. Je to nestandardní a běžně to neděláme, ale rozhodl jsem se v tomto bodě vyhovět přání autora zápisku. Své už si schytal.

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.