abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Nazývejme věci jejich jmény!

    7.10.2005 20:01 | Přečteno: 3308× | Abort, retry, fail? (počítače) | poslední úprava: 7.10.2005 20:03

    Tak se rozkoukávám, co že tu přibylo, a padnul mi zrak na zápisy provokatéra BOTa (tomu jsem se smál dlouho :-) ) Plešingera. V jednom má ale pravdu: komolit názvy komerčních produktů a přitom se čílit při slově Linuks je pitomost.

    Je to divné, ale nikdy mi nepřišlo nic špatného používat slova jako Windoze, Woknous, Widle, Wokna, Mrkvosoft, M$. Oni jsou přece ti zlí. Koho zajímá nějaká ochrana značek. Tak to je minulostí - Linuks, ať už je to cokoliv, je strašný paskvil.

    Budiž rezoluce:

    Nazývejme věci jejich jmény. Od teď již jen Microsoft® Windows®, Linux. Přidám i, jak by se měla tato jména asi skloňovat:

    1. pádMicrosoft®Windows®Linux
    2. pádMicrosoftuWindowsLinuxu
    3. pádMicrosoftuWindowsLinuxu
    4. pádMicrosoftWindowsLinux
    5. pádMicrosofte!Windows!Linuxi!
    6. pádMicrosoftuWindowsLinuxu
    7. pádMicrosoftemWindowsLinuxem

    I šmejd si zaslouží, aby se mu říkalo jménem - Šmejde!

           

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.10.2005 20:05 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Linux...
    "Linux" je nazev jadra OS.
    7.10.2005 20:09 Gustav | skóre: 23 | blog: Gustav I
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux...
    Diky, ale ja to vim ;-).
    7.10.2005 20:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux...
    Dodatek pro politicky korektní kolegy: prefix "GNU/" nemá na skloňování vliv…
    7.10.2005 22:10 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux...
    Dodatek 2: (R) na sklonovani take nema vliv.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    7.10.2005 21:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux...
    ROFL :-) Tak timhle konstatovanim nic nepokazis, to je fakt.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.10.2005 20:19 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Co máte proti Linuksu?
    Mě na Linuksu nevadí celkem nic. Koneckonců provozovatelům serveru www.linuks.org to nevadí taky. V češtině je zvykem psát v cizích slovech x a v polštině ks. Použití druhé možnosti může, ale nemusí vyvolat zmatek, je to jen otázka zvyku. Nicméně by bylo dobré při použití ks snažit se o důslednost - Linuks, Uniks, Ekscel, FireFoks, Eksplorer, tekst, seks, eksperiment, piksel a tak podobně.
    Luk avatar 7.10.2005 20:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Podobně v angličtině, běžně se používá v množném čísle od slova Unix jak "Unixes", tak "Unices" (asi jako "matrix - matrices"). A nikomu to nevadí ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.10.2005 20:38 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Jasně, proč nepoužít latinské skloňování. :-)
          sg.     pl.
    nom.  Unix    Unices
    gen.  Unicis  Unicum
    dat.  Unici   Unicibus
    acc.  Unicem  Unices
    voc.  Unix    Unices
    abl.  Unice   Unicibus
    
    8.10.2005 08:57 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Jaká je to deklinace? Už zapomínam ;-)
    8.10.2005 13:17 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Třetí. (S tím, že jsem jaksi předpokládal, že je Unix rodu mužského nebo ženského.)
    7.10.2005 20:39 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?

    A, jak zdravý rozum říká, plurál od "virus" je v angličtině "viri".

    Luk avatar 7.10.2005 21:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Jóóó? A já si myslel že "viruses" (i když jsem si říkal, že je to prasárna) :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.10.2005 19:37 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    A plurál od samurai je samurai. Angličtina totiž přejímá slova i s takovými detaily. Mage - Magi apod. Teď si na víc nevzpomenu.
    9.10.2005 16:55 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Anglictina si sice casto nevi rady s X, ale neni to v tomto pripade tim, ze X ve slove UNIX vzniklo nahrazenim CS?

    Puvodne se totiz system jmenoval UNICS, jakozto narazka na jiny OS jmenem MULTICS, ktery mel nahradit a presto z nej prevzit jeho zakladni rysy (napr. snadne zpracovani textu a viceuzivatelske prostredi).
    7.10.2005 20:59 victor8 | skóre: 24 | blog: blog | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Mne na Linukse ako skomolenine nevadi nic. Ked niekto chce komolit nazov Linuxu, je to jeho vec (argument o vyhladavani podla mna neobstoji, kto by uz len vyhladaval na linuxovom serveri slovo linux...)

    To, co mi vadi a uraza ma je ze ma niekto spaja s komunistami...
    7.10.2005 21:05 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Úmyslné komolení je vyjádření postoje. A to velmi jednoznačné.
    7.10.2005 22:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Vždy snad ne?
    Namátkou vzpomínám na komolení názvů hudebních skupin jejich obdivovateli.
    I ve vážné hudbě hudebníci vytvářejí zkomoleniny pro autory a dílo. A jaké! :-)
    Josef Kufner avatar 8.10.2005 12:01 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    I kladný postoj je postoj.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    8.10.2005 12:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    To také. Ale ke komolení dochází asi z víc důvodů, nežli je vyjádření postoje a nebo zjednodušení. Třeba z hravosti.
    Ale jo. "Není to člověk, je to jazyk, kdo mluví." Tvrdil snad Heidegger, nebo kdo a já mu to věřím.
    7.10.2005 23:37 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    až na to že www.linuks.org je spíš srbsky než polsky :)

    jinak v podstatě souhlas, polsky je sice "linux, unix", ale "bez linuksa, bez uniksa," "w linuksie, w uniksie". polština povoluje i "popolšťování" cizích jmen, třeba by neměli problém napsat české jméno Větrovský jako Wietrowski. (netvrdím, že to jméno existuje.)
    7.10.2005 23:53 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co máte proti Linuksu?
    Jasně, dík za opravu. Prostě to ks mám nějak spojený s polštinou, takže jsem krátce potom, co jsem si ty linuks.org prohlížel, zapomněl, v jakým jazyce to bylo doopravdy.

    A tady je další příklad ks. Vypadlo to z Googlu, když jsem mu naťukal firefoks. :-)
    Heron avatar 7.10.2005 20:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Titulek
    Jak tak sleduju tu tabulku, Windows jsou poněkud neohebná ;-)
    7.10.2005 20:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Titulek
    Jo, jen v prvním pádě se musí vyslovovat s copyrightem (zajímavé gramatické pravidlo) ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.10.2005 20:27 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Dokola
    To je pořád dokola. Já se čílím, mám na to plné právo. Píši ,MS Windows`, nijak je nekomolím, a pokrytci, co mi pořád tvrdí, jak se nemám čílit, už mi lezou na nervy.
    7.10.2005 20:30 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    P.S.: Někteří z vás se chováte jak věřící, kterým stačí říct, že Bůh třeba není a oni se začnou čertit a nedokážou připustit variantu, který nevěří. Vždyť při instalaci ani nenabídne zdali chci zapsat bootsektor do MBR nebo ne. Jak stímhe někdo může pracovat, to nechápu.
    7.10.2005 21:11 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    JXPbot nam prosakl do Yetiho? Ja jen, ze to nedava smysl a je to latinkou. Ja uz se tady fakt nevyznam.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    7.10.2005 20:32 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    A to je ta chyba, podle těchto pravidel je první pád správně Microsoft® Windows®. Vynecháním copyrightu (respektive obou dvou) komolíš jejich název ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.10.2005 20:34 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    Taky nepíšu OpenOffice.org, ale OOo... Sice napsals na konci smajlík, ale tohle se tu bohužel objevuje i jako vážně míněný argument.

    Rozdíl mezi zjednodušením a zkomolením jsem už vysvětloval někdy minule.
    7.10.2005 20:40 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    Když někdo napíše OOo, vždycky přemýšlím nad tím, jestli se tím snaží zabránit mýlce, která by mohla vzniknout dosazením WC za OO. :-)
    7.10.2005 21:05 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    my o koze ty vo voze :-)
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    7.10.2005 22:11 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    To byla momentální inspirace. OpenOffice.org a OOo mi přijde zbytečně dlouhý. :-)
    7.10.2005 21:00 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    No, doufám, že mě znáš už dost na to, abys věděl, že já tohle nemyslím vážně. Pro mě je Windows přijatelný název (bez MS a copyrightů), stejně jako DOS (bývaly doby, kdy jsem jiný, než MS neznal), Word, ... .
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    8.10.2005 11:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    ... Microsoft® Windows®. Vynecháním copyrightu ...
    jakého copyrightu prosím?

    p.s. tuším, že spor o slovo "Windows" prohráli ...?
    8.10.2005 20:11 Gustav | skóre: 23 | blog: Gustav I
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    Dobra pripominka. Jestli to dobre chapu, je ochrannou znamkou pouze cely nazev produktu. Ttakze samotny vyraz "Windows" ne, ale napr. "Microsoft® Windows® XP" ano.

    Loga maji tady.

    BTW: Vyraz "Linux" je take v mnoha statech registrovanou ochrannou znamkou, ale oficialni (?) logo ne. Nikde jsem vyraz "Linux" nevidel se znakem ®. Toto a toto bude asi vyjimka.
    8.10.2005 20:17 Gustav | skóre: 23 | blog: Gustav I
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dokola
    Pridam jeste jeden zajimavy odkaz - Linux Mark Institute - organizace spravujici ochrannou znacku "Linux".
    8.10.2005 00:07 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Lxnxx
    Myslíte, že pan Plešinger používá spíše lynx nebo links? :-D
    8.10.2005 00:26 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lxnxx
    lingkchzs
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.10.2005 01:46 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lxnxx
    8.10.2005 00:09 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Pád Microsoftu???
    Tak si říkám, jestli by to nemělo být spíš: 1. pád MS Windows, restart, 2. pád MS Windows, restart, 3. pád ...

    :-D
    θηριον ειμι
    8.10.2005 07:31 Jarek Čecho | skóre: 13 | blog: Jarcec_Zone | Koprivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    A nebo:

    8 pád: Už zase?
    8.10.2005 12:37 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    jezisi uz zase? uz to dost prestava byt vtipne.

    imho nejvice linuxu skodi ti jeho nadseni priznivci zpravidla pubertalniho veku, kteri nejsou vuci svemu idolu schopni uvazovat kriticky. Jednak svoji naivitou shazuji Linuxovou komunitu pred temi, kteri o linuxu zatim jen uvazuji, a jednak zapominaji, ze jedine kriticnost zene vyvoj dopredu - de facto tedy blokuji vyvoj linuxu.

    jen tak pro zajimavost - linuxu fandim, ale...

    Windows XP - rok plne funkcni bez padu (pouzivane cca 12 hodin/den). nasledne instalace SuSE 9.3 na totez zelezo (na kterem uz kdysi bezel i Mandrake, takze hardware nekompatibilni s Linuxem to taky neni) - za posledni 3 dny 4 x totalni zatuh pri ruznych cinnostech (pokus o instalaci software pres Yast, pokus prehrat DVD), bez moznosti restartovat, bez moznosti prepnout konzole, jedina moznost vyrvani baterky z notebooku za chodu. ne ze bych z toho neco zobecnoval... snad jsem to i podelal sam. ale i to neco vypovida, XPcka jsem proste nepodelal. takze asi tak. prosim prestat hazet spinu na MS (tim ostatne Microsoftu jen pomahate) a zacit uvazovat vice kriticky - Linux je software, ne modla, a potencialni uzovatele Linuxu pak posuzuji celou komunitu podle 'modlaru' - a ti rozumnejsi z nich, kteri pochopitelne modly moc nemuseji, radeji prchaji zpet k Windows.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    8.10.2005 13:42 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    A kdo rika, ze Linux nepada? Mne sice spadl za cca 5-6 let pouzivani jenom dvakrat, ale budiz. A krom toho Microsoftu neberu, ze jeho XPcka jsou vyrazne stabilnejsi nez jejich predchudci. Koneckoncu si nepamatuju, ze bych je videl spadnout. Ale na druhou stranu s nimi prichazim do styku asi tak hodinu za mesic nebo dva ;-), kdyz neni ve skole jinde misto a nemam s sebou notebook. Nicmene o stabilite W98 mne nikdo presvedcovat nebude... A myslim si, ze vtipy o stabilite Windows (treba ten o Windows na mesici :-)) vymysli spis sami uzivatele Windows, nez linuxari...
    θηριον ειμι
    8.10.2005 14:00 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    ja si naopak myslim, ze vtipy o stabilite Windows uz byly pricinou mnoha zbytecnych a neprijemnych flames. A to co pisete v odpovedi na muj prispevek mi z vaseho puvodniho prispevku vubec nevyplyva.

    A navic... mozna vam to bude pripadat divne, ale vazim si spise lidi, kteri vtipkuji na vlastni ucet, a ne na cizi. Uzivatele Win at si vtipkuji. Ale na Linuxovem webu... eh, to silne zavani aroganci, coz se mi - nezlobte se na me - tak nejak nelibi. A taky to svedci o povysenosti - a na to Linux zatim nema. A pokud budou mit vsichni vas pristup, tak ani nikdy mit nebude.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    8.10.2005 20:46 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    Vtipy o stabilitě MS Windows vznikly převážne v době MS Windows 95, kdy jednak většina zde diskutujících ještě tahala kačera a druhak realita často předčila i drsnější z těch vtipů. A vymysleli je samozřejmě lidé, kteří MS Windows používali, ne toho pět a půl Linuxáka majícího dost svých starostí s přechodem na jádro 1.2.
    8.10.2005 21:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    Copak přechod na jádro 1.2, ale takový ruční upgrade z libc5 na glibc2 nebo ruční přechod na shadow passwords, to byly zážitky, na které se nezapomíná…
    9.10.2005 11:49 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    Nic ve zlem, ale co to ma spolecneho s mym prispevkem? Prectete si jej prosim pozorne - nikde nepopiram, ze kdyz si je kdysi mezi sebou rikali windowsaci, mohlo to byt i vtipne. ale kdyz je DNES predhazuji LINUXACI, je to o necem uplne jinem - copak to necitite? pri vasi inteligenci jiste vite jaky je rozdil mezi "vtipkovat" a "posmivat se", zvlast kdyz se vysmiva nekdo, kdo taky neni zrovna dokonaly.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    8.10.2005 20:54 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    Linux se povyšovat nemůže, protože nemá vlastní vůli. Tu mají jeho tvůrci a uživatelé.

    Na vtípcích o Windows není nic špatného. Znáte nějaký jiný systém, který má bezpečnost na takové úrovni, že uživateli nabídne průvodce při zapomenutí hesla? :-D

    Docela by mě zajímaly nějaké vtipy o Linuxu.
    9.10.2005 11:56 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    Tak si říkám, jestli by to nemělo být spíš: 1. pád SuSE 9.3, restart, 2. pád SuSE 9.3, restart, 3. pád ... :-D

    ...pripada vam to vtipne?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    9.10.2005 12:38 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pád Microsoftu???
    Kdybych SuSE znal lépe, tak možná jo. :-) Jenže bych ho nepoužíval ani za nic. Dokonce jsem mu (také kvůli vybarvení) začal říkat Šušeň. :-)
    David Watzke avatar 8.10.2005 18:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Zrušte titulky
    Plešdinger :-D by se měl víc snažit, hele... Má co dohánět. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.