abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Jak pracovat pro partnera Microsoftu?

    12.10.2009 10:30 | poslední úprava: 12.10.2009 11:31

    Nabídla se mi možnost ucházet se o zaměstnání v jedné nejmenované společnosti. Jejich bussiness je ovšem totálně svázán s Microsoft technologiemi. Nemám nic proti využívání produktů Microsoftu, ale v tomto případě se subjekt honosí samými certifikáty Microsoftu, dodává vendor lock technologie provozovatelné pouze na platformách Microsoftu a chlubí se strategickým partnerstvím s Microsoftem všude, kde může. Serverová část pracující s databázemi vyžaduje pouze Microsoft server. V tento moment jsem se zarazil. Už se vidím, jak zákazníkovi říkám: Naše řešení postavené na platormách Microsoftu je nejlepší, ale ten port si prosím vás zavřete, protože to ti k0k0ti už 2 roky nejsou schopni záplatovat.. Asi jsem naivní, peníze se vydělávají jinak a s upřímností nejdřív pojdeš. Zvládne se člověk ucházet o takové místo ve zdraví, s odůvodněním, že je to jenom práce? Já měl za to, že s prací se musí člověk alespoň částečně, alespoň trošičku stotožnit... :-(

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Ucházeli byste se o pozici v takovéto firmě?
     (21 %)
     (11 %)
     (75 %)
    Celkem 149 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    rADOn avatar 12.10.2009 11:02 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    To by me zajimalo cim muzou cloveka nalakat. Tyhle kravatacky radobyIT firmy ktery dodavaji jen opisy ceniku microsoftu nejsou u me zadna pracovni prilezitost. Tolik sebeucty jeste mam.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    12.10.2009 11:07 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    ale kolik sebeucty ma clovek se jmenem HUHU??????
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    12.10.2009 11:11 huhu1 | blog: huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Takhle to neni. Maji pomerne hodne uspesne produktové porfolio i na mezinárodním trhu - podotykam vlastni vyroby, a dobre reference.
    Amarok avatar 12.10.2009 11:19 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Volby: ano, ano, asi ne. Hmm, chybi moznost volby "rozhodne ne". Neudrzel bych pracovni moralku, kdybych celou dobu jejich produkty musel proklinat, za tim proste clovek musi stat, a kdyz ne, tak tam nema co delat. Je hrozne jednat s lidma, kteri si nestoji za svou praci.
    GNUniverse - May the source be with you...
    12.10.2009 12:00 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    +1 (moje první)
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    12.10.2009 11:55 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Zkus to vzit. V takovyhle firmach neni moc lidi co skutecne neco umi a prachy muzou byt zajimavy. Jako maly bonus pak clovek muze mit kazdy druhy rok pulrocni prazdniny :-)

    I jako zkusenost (na tri mesice) je to dobre.
    12.10.2009 12:00 huhu1 | blog: huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Je otázka, jestli místo toho nejít raději pracovat třeba mimo IT. Mám širší záběr a nebude mě v noci strašit povinnost "Miluju Microsoft" firemní politiky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.10.2009 12:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    ...třeba do sámošky za kasu. :-D
    12.10.2009 12:32 huhu1 | blog: huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Ne ne. To já raději provozuji závodně kryglistiku :-D
    Fluttershy, yay! avatar 12.10.2009 15:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Potřebujeme účetní do nové školní jídelny. Olomouc, ~12k Kč nástupní plat, práce s nejmodernějšími technologiemi v oboru.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.10.2009 15:28 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    To je ten nej gympl v republice? Potes koste...
    Fluttershy, yay! avatar 12.10.2009 15:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Je krize...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.10.2009 16:17 loketnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Nez brat 12 k czk tak to radeji pracovat pro dabla jmenem microsoft. clovek nemuze chcipnout hlady
    12.10.2009 17:05 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Za 12 tisíc měsíčně fakt nechcípneš, zvlášť pokud nejsi v domácnosti sám a o náklady na bydlení atp. se dělíš.
    default avatar 12.10.2009 17:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Třeba byl zvyklej na 120 tisíc. :-/ Co ty víš…
    12.10.2009 18:10 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Nechcípneš ale to je tak to maximum co s tím dokážeš :-).
    12.10.2009 18:24 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    + 1:)
    12.10.2009 12:15 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    V Linuxu mas zase povinnost 'miluju Unix' a 'miluju bastleni'. A treba proti produktum Oraclu (ktere jsou multiplatformni) je MS zazrak. Zkus se spis zamerit na relevantni ukazatele. Pomer guru/opice, kvalita pracoviste, kvalita jejich kodu a testu, profil zakaznika, mnozstvi prescasu, dojizdeni, prace z domova apod..

    Amarok avatar 12.10.2009 12:33 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Pojem guru patri ciste do unixoveho sveta, jsem presvedcen, ze ve woknech se tak daleko nikdo dostat nemuze, stejne jako ze s trabantem nikdo nedovede jet 200 (uz si dovedu predstavit reakce na tenhle prispevek s trabantem :D)
    GNUniverse - May the source be with you...
    12.10.2009 12:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?

    Nas trabant 200 jezdil...

    12.10.2009 13:00 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    To jste do něj namontovali motor z Jawy 250? ;-)
    12.10.2009 14:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Ne, s puvodnim ;-)
    12.10.2009 17:16 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Tož jasné, 200 ti dám i na kole, stačí dostatečně dlouhý a prudký kopec ;-).
    Baník pyčo!
    12.10.2009 17:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    To bych chtel videt... Ja jel nejvic 78 km/h a mel jsem toho plne pologalusky :-)
    Prcek avatar 12.10.2009 23:55 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Spíš dostatečně vysoký útes :-D. Podle internetu je 200 km/h standardní rychlost skydivera, který padá "na placáka", takže na tom kole bys dal možná trochu víc :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    12.10.2009 13:39 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Nikoliv. Pojem guru patří čistě do východních filozofií a např v Indii se dnes používá ve smyslu učitel.:)

    Proč by nemohl být učitel i ve světě MS? Guru můžete být v čemkoli, pokud svoji oblast ovládáte na dostatečně vysoké úrovni.
    Amarok avatar 12.10.2009 13:55 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Mysleno je samozrejme slovo guru mezi hackery. Indie je trochu jine tema...
    GNUniverse - May the source be with you...
    Grunt avatar 12.10.2009 13:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    V Linuxu mas zase povinnost 'miluju Unix' a 'miluju bastleni'.
    Jenže k tomu se člověk tak nějak dopracuje vlastní invencí a ne nucením nějakého názoru, který je ještě naprosto neodpovídá realitě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 12.10.2009 16:55 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    A treba proti produktum Oraclu (ktere jsou multiplatformni) je MS zazrak.

    Mohu požádat o více detailů? Například včem je MS SQL Server zázrak oproti Oracle Database 10gR2?

    12.10.2009 20:37 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    S 10G nemam zkusenosti, naposledy jsem instaloval Oracle 9, po skonceni instalace jsem napocital 5 JRE a 3x apache. A kusu java codu ktery obcas dekompiluju v aplikacnim serveru jsou tragedie.
    default avatar 13.10.2009 18:36 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Aha. Tak až se do toho připojíš SQL klientem, tak dej vědět, ju? :-D
    12.10.2009 12:26 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    V souvislosti s MS se divim, ze se moc nepise o tomhle.
    12.10.2009 12:31 huhu1 | blog: huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    T-mobile je také jedním ze skvělých partnerů :-D
    12.10.2009 12:36 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Zajimavy je ze ty servery bezely na FreeBSD...
    12.10.2009 12:38 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    ... ztotožnit... :-)

    No, nevím jak bych se rozhodl já. Nakonec, aby se z tebe nestal zarytý Windowsák :-D
    12.10.2009 12:58 huhu1 | blog: huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    sakra. á já to "z" přepsal na "s" na poslední chvíli.
    12.10.2009 12:58 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Jak pracovat pro partnera Microsoftu?

    Sabotáž?
    12.10.2009 12:58 huhu1 | blog: huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    ROFL :-D
    Grunt avatar 12.10.2009 13:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Přesně. Insider. První věc, která mě/mně z nějakého neznámého důvodu napadla. A ještě by mě za to platili.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    belisarivs avatar 12.10.2009 15:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Pamatuj: mně jako tobě mě jako tebe

    A mas v tom jasno.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 12.10.2009 15:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Eh?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.10.2009 16:11 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Tím myslí, podle čeho se má psát mně, mne a mě - když nahradíš ve větě zájméno v první osobě za zájméno v druhé osobu- mně -> tobě, mne -> tebe, mě -> tě, tak nemusíš váhat, který tvar v první osobě použít, můžeš se orientovat podle druhé osoby. (naráží na mně/mě).
    Fluttershy, yay! avatar 12.10.2009 16:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Mně pomáhá nahraditelnost mi/mně a mne/mě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Amarok avatar 12.10.2009 17:11 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Jemněmněhomni :D To je teda diskuze...
    GNUniverse - May the source be with you...
    12.10.2009 17:42 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    omakalamiho...
    Grunt avatar 12.10.2009 17:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    naráží na mně/mě
    Aha. To není váhání, ale něco ve smyslu dvojsmyslu:
    • mně(komu, čemu) z neznámého důvodu
    • mě(koho, co) napadla
    Ono tam spíš mělo být obojí a čárkami oddělená vsuvka, ale to je jedno.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 12.10.2009 18:15 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Jó, taky mám ten pocit, že:
    • mně se používá ve třetím a šestém pádu, zatímco
    • se používá ve druhém a čtvrtém.
    Ale já Češtinu nikdy neuměl — a to málo co jsem uměl, dávno zapomněl. :-/
    Fluttershy, yay! avatar 12.10.2009 18:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Ale já Češtinu nikdy neuměl...

    Jde to vidět. ~_^

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    default avatar 12.10.2009 18:21 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    A vo tom já pravě mluvim. :-D
    Grunt avatar 12.10.2009 19:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Co? Co to furt najednou tak všichni rýpete? Vždyť patří komu, čemu není třetí pád a vidím koho, co není čtvrtý pád?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.10.2009 18:03 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Jo. Druhý, čtvrtý - dvě písmena. Třetí, šestý - 3 písmena. Tak si to pamatju já.
    14.10.2009 18:04 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Jo. Druhý, čtvrtý - dvě písmena. Třetí, šestý - tři písmena. Tak si to pamatju já.
    Salamek avatar 12.10.2009 21:14 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    +1 prvni vec co me napadla mit takovou prilezitost... :-D ale nejlepe by se to provadelo v redmodu :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    13.10.2009 06:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Tam jich je...
    12.10.2009 13:19 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    U podobných firem jsem se setkal s dvojím možným přístupem - většina je spíš pragmatická a Microsoft progpaguje kvůli tomu, že je to z nejrůzněších důvodů pro ni nejvýhodnější, hlavně z finančního hlediska (partneři mají slevy), ale opravdu existují firmy, u nichž jsou zaměstnanci placenými evangelisty (občas dokonce spíš křižáky) Microsoftu.

    Dá se to poznat jednoduše - když si v první zanadáváte na Microsoft, tak pokývou hlavou a prohlásí, že to sice je pravda, ale že alternativní (ne-MS) řešení jsou pro ně v praxi nevýhodná nebo rovnou nerealizovatelná, kdežto v druhém případě to dopadne jako verbální obdoba flamewar.

    Osobně jsem se setkal s druhým případem jen jednou a to před několika lety - šlo o firmu, které poskytovala mimo HW i SW i připojení k internetu a hosting, vše MS-only, kde mě po dotazu na možnost provozu na nějakém unixu zasypali reklamšinou na produkty Microsoftu. Protože náš zákazník u té firmy měl v té době připojení a mailserver, tak jsem ho nemohl nijak popouzet a jenom jsem poděkoval za informaci a zavěsil.

    Od té doby jsem se s podobným přístupem už nesetkal, ale podle toho, co občas čtu v diskuzích, takoví lidé pořád existují, i když už dnes používají jiný druh argumentů a taktiky ...
    12.10.2009 13:46 huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Nejde o to, jestli to tak strašně žerou. Jde o to, že poskytují řešení pro poměrně značně heterogenní prostředí, kde by se využití jiných OS přímo nabízelo, a přitom jsou Microsoft-only. Něco mi na tom smrdí.
    12.10.2009 13:24 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    pracovat (nepřímo) pro Microsoft? - nemusíš, NE-MU-SÍŠ
    otasomil avatar 12.10.2009 16:21 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?

    Oni zakaznici slysej na slova proprietalni uzavreny......... Proste zakaznik ma dojem ze kupuje neco extra ac to vubec nemusi byt pravda. O tomto faktu se navic zakaznik ac odbornik nema sanci nijak presvedcit skrze proprietalni povahu SW.

    Navic o nakupu technologie rozhoduji casto lide - mamageri jez nemaji v naproste vetsine prehled o techto technologiich.

    Na open source slysi spis zakaznici - odbornici na slovo vzati. A tech je obvykle malo.

    V neposledni rade M$ je ten, ktery ma na uplatky manageru velkych firem. Firmy dodavajici OSS technologii si takove uplatky dovolit nemohou.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    12.10.2009 17:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Já bych do toho šel. Jasně, taky jsou podle mě místa, na která bych nastoupil buď jen v nejvyšší nouzi nebo nenastoupil vůbec, ale tohle podle mě není nic, čeho bych se nějak výrazně štítil. Ne že by to bylo místo mých snů...
    12.10.2009 17:14 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Ostatně, nemusíš tam být celý život. Jestli tu jde o pořádné prachy (které chceš), můžeš tam jít na rok nebo dva (prostě až se trochu napakuješ) a pak jim udělat pápá.
    13.10.2009 19:42 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Žasnu a nevycházím z údivu, neboť po dlouhé době souhlasím s Martinem (freshmouse). Jako krátkodobou práci bych to bez výčitek bral, ovšem dlouhodobě bych to už kvůli duševnímu zdraví nevydržel.
    12.10.2009 18:26 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    V MS only firme bych pracovat nemohl, proto jsem take rychle a vcas utekl z Vodafone, kde i unixaky nuti pouzivat na desktopu MS Outlook, Windows a dalsi MS nesmysly. Ted pracuji v raji tucnaku. :-)
    Vykook avatar 12.10.2009 18:42 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Organizujes polarni expedice? :)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    otasomil avatar 12.10.2009 18:48 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?

    To je tajne maskovani. Ted pracuje v raji jeepu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    kotyz avatar 12.10.2009 18:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    delas krmice v zoologicky zahrade? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.10.2009 19:04 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    V takej firme by som nemohol robit ani kvoli prachom. Nie som predsa nejaka kurva, ktora za prachy urobi hocico.
    vlastikroot avatar 12.10.2009 19:08 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    +1 Linuxák by si měl držet svojí čest.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    12.10.2009 20:11 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Pozrel by som sa na to pragmaticky - ak necítim vyslovený odpor k tým technológiám a bola by možnosť do hĺbky sa naučiť pracovať s niečím ako SharePoint, HyperV, Active Directory, Windows Cluster, atď. - prečo nie ?
    vlastikroot avatar 12.10.2009 20:15 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Učit se takovéto technologie většinou nebývá zrovna zábavné a kreativní. Člověk vždy skončí na nedobré práci někoho z M$. Prostě je to closed source a nikdo s tím nic neprovede.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    12.10.2009 22:31 xavier | skóre: 10 | blog: borkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Tohle zrovna není moc silný argument, protože platí asi na všechen software. Prostě vývojáři jsou jenom lidi a nikdo s tím nic neprovede.
    vlastikroot avatar 13.10.2009 05:16 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Platí na všechen uzavřený software.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    13.10.2009 06:26 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Platí to pro všechen software. :)

    Respektive platí to na veškerou lidskou činnost. Když někdo na něco kašle a nedělá věci pořádně, tak existují jen dvě možnosti. Přestat využívat daného člověka / produkt nebo ten produkt prostě udělat úplně znova. :)
    13.10.2009 06:36 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Ve svých 16 letech budeš určitě odborníkem. Jistě jsi vystřídal spoustu zaměstnání, kde jsi musel pracovat s MS technologiemi a to tě poznamenalo na tolik, že tu plácáš tyhle kokotiny. Nebo se pletu?
    Salamek avatar 13.10.2009 14:07 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    podle veku nesud skill ;-) navic pro poznani ohavnosti M$ reseni nemusi clovek do prace ...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    vlastikroot avatar 13.10.2009 14:15 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Mě se stačí kouknout všude kolem sebe. Poslouchat názory lidí, co s M$ produkty pracují denodeně a třeba se tím živí. Navíc se k různým problémům dostanu i já sám. Nemyslím si, že by můj nízký věk mohl být adekvátní argument pro podporu technologií této firmy. Maximálně pro kravaťáka, co nemá tušení o jiných produktech než těch od M$.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    13.10.2009 16:31 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Jeho komentář "+1 Linuxák by si měl držet svojí čest." dokazuje, že máš naprostou pravdu.
    vlastikroot avatar 13.10.2009 17:43 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    A freshmouse si zase nikdy neodpustí navážet se do kohokoli může, i přes to, že se ho to netýká (viz spory s Davidem Kolibáčem). Opravdu dobrosrdečný člověk.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    13.10.2009 18:38 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    > viz spory s Davidem Kolibáčem

    To mě pouč, to si rád poslechnu. Tedy jestli to nenaruší "linuxákovu čest"...
    Fluttershy, yay! avatar 13.10.2009 18:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Já si taky na nic moc nevzpomínám, my se tady se svěžím metrosexuálem nehádáme... a kdyby myšák sral, můžu zveřejnit jeho fotku (ha, vydírání). ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.10.2009 21:46 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Přesně tak, my se nehádáme, my maximálně vášnivě diskutujeme o důlěžitých světových problémech (hlad v Indii, postavení žen v Súdánu, požírání opičích mozků a onanování na veřejnosti). :-)
    14.10.2009 11:37 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    > svěžím metrosexuálem nehádáme

    Mimochodem, já jsem spíš bussexuál.

    Je to asi rok nebo dva zpátky, kdy jsem ráno jel autobusem někde ve Vršovicích...

    Seděl jsem vprostřed autobusu, tam, kde jsou čtyři sklápěcí sedadla; vždy dvě čelem k sobě. Naproti mně si přisedla jedna taková holka, spíš slečna, tak kolem pětadvaceti. Já jsem si četl nějakou knížku, ale autobus byl poloprázdný, takže jsem i přes zabrání do literatury zpozoroval každého, kdo přistoupil. I tuto slečnu. Sedla si, usmívala se na mě a já -- jak se sluší a patří -- jsem se na ni taky usmál, ale pak jsem jí už nevěnoval pozornost: ženské plemeno je fajn, ale knížka je knížka.

    Po asi pěti minutách jsem se na ní znova podíval, prvně jen tak letmo, když jsem si "protahoval oči" od čtení, jenže mě zaujalo, že si trochu vytauje sukni. Myslel jsem si, že si ji jen tak upravuje (bylo hrozné vedro, oblečení se lepilo na tělo), jenže to mělo pokračování. Vepředu si ji vytáhla až nad místo, kde má většina žen horní gumu kalhotek. Snad nemusím dodávat, že tato slečna nebyla jako většina jejího rodu...

    Vytřeštil jsem oči, nicméně jsem se rychle začal dívat jinam, přece jen mi to bylo trochu blbé.

    Blbé mi to přestalo být až tehdy, když si začala olizovat prostředníček a pravou nohu dala na volné sedadlo vedle ní.

    Příští stanici jsem nicméně vystupoval, takže nebylo co řešit, této dámě jsem už jen zamával a celý den jsem o tom už jen mnohokrát přemýšlel. :-)

    Jak jsem řekl, autobus byl poloprázdný, a všichni mimo mě seděli tak, že nemohli nic vidět. Takže to beru jako takové příjemné divadlo čistě pro mou osobu. A pak že má em-há-dé jen záporné stránky... :-)

    Tak to vidíte, toto je moje sexem nabitá příhoda z hudebního táb..., eh, z autobusu. :-)
    14.10.2009 12:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    To budou nejspis bezne halucinace vznikle kombinaci vysokych teplot prostredi a premiry porna :-)
    14.10.2009 13:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    jo, rok dva zpátky se tu rozplýval nad japonským pornem, ne? - tam jsou furt nějaký nahatý baby v HD v MHD ...
    14.10.2009 14:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Myslím, že jsem na toto téma zde nikdy nemluvil, ale ano, je tomu tak, Asiatky (a zejména Japonky) mají mé sympatie. :-) Líbí se mi také bílo-žluté míšenky. ... a pak že jsem rasista. ;-)
    14.10.2009 14:35 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    V jejím případě jistě. :-)
    vlastikroot avatar 13.10.2009 19:09 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Nechce se mě to hledat, ale vím jistě, že jsi ho za jeho chování moc nechválil. Myslím, že to bylo v diskuzi o linuxosftu. Jinak s tebou asi opravdu nemá cenu nějak diskutovat, stejně jsi nejlepší a nejkvalitnější člověk a nikdo jiný ti nesahá ani po kotníky. Já si za svým (fanatickým) názorem stojím.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    13.10.2009 22:01 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    > stejně jsi nejlepší a nejkvalitnější člověk a nikdo jiný ti nesahá ani po kotníky.

    Konečně rozumná řeč.
    vlastikroot avatar 13.10.2009 22:05 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Třeba se i domluvíme :-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 13.10.2009 19:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    By mě zajímalo kdy i toho pragmatismu bude dost a odpověď Pragmatismu není nikdy dost pro mě není odpovědí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.10.2009 20:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    +1 muck! Kde jsou ty časy, kdy tu David Watzke horlivě šířil víru v jediné pravé Gentoo! To ještě místní týnové měli úroveň, dneska je to leda šméčko.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    vlastikroot avatar 13.10.2009 21:17 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Takže když někdo něco napíše, tak je to OK. Ale jakmile s tím souhlasím, je to jakože špatně? Dnešní mládež sotva zajímá free software, jediné potřebné pro mladého moderního člověka je zásoba trávy a prachů od rodičů. Buď rád, že aspoň nějaký linuxák se najde. Ať už je jakýkoli ;-) A ohledně šíření té jediné správné distribuce ... já se svého oblíbeného archa zastanu, kdykoli můžu. Ale tady je arch tolik oblíbený, že to ani není potřeba.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    13.10.2009 21:51 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Ono jde tak nějak o argumenty. Z obou stran. Příliš mnoho jednoduchých pravd, příliš málo nadhledu, a zoufalství neschopnosti sebereflexe. +1 jako první znamení bezvýznamnosti.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    vlastikroot avatar 13.10.2009 22:04 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Bavíme se tu vůbec ještě o původním tématu, jakým je nepřímá práce pro microsoft? Nebo spíš o mých radikálních (a občas na a pod hranicí korektnosti) názorech? Ale na RMS tu čtu pořád nějakou kritiku, tak co bych si z toho dělal. Člověk, co nechápe linux (a celé toto podivné hnutí kolem GNU) jen jako prostředek, ale jako řešení, asi nemá šanci být pochopen ostatními. Ale zabíháme IMHO příliš do detailů a vymýšlíme kraviny, místo toho, aby jsme něco užitečného dělali :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    vencour avatar 13.10.2009 21:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?

    Co to, ono snad neni Gentoo nejlepší?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.10.2009 21:51 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    *THUMBS UP*!!!!!!!!!! Upe sme asi před tejdnem na ajsku s Dawidem vspomínaly na starý čásky jak on jako nechtěl do tanečních a pít pivo upe sme se tomu jako chlámaly,,, upe mrťe. Yooo,... lidičkowé se za ty časi upe zmněnily a tak no. Láskuju wás, peace!!!!!!!!
    Grunt avatar 13.10.2009 22:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Nějaký nový Unicode?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.10.2009 11:39 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Toto je řeč, kterou se na Webu 2.0 běžně mluví. ;-)
    12.10.2009 20:41 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Nepisete o jakou profesi se vlastne uchazite, to mi pripada dost zasadni. Jako programator bych v takove firme klidne pracoval. Kdyz si chteji firmy koupit reseni MS, at si to klidne koupi. Ale jako konzultant nebo obchodnik bych nepracoval v zadne firme, protoze neumim lhat (a ani nechci).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.10.2009 07:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?
    Zkusit to můžeš, ale mně by to tedy za ty nervy nestálo. Musel bych se dát na víru nebo na chlast, abych zvládl boj s jejich rychlokvašenými hrůzami, co si člověk ani nemůže odladit, když to nastavuje. Už nikdy víc!
    danaketh avatar 14.10.2009 22:53 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak pracovat pro partnera Microsoftu?

    Práce jako práce. Peníze jsou třeba a nikde není psáno, že tam musíš zůstat. Střihneš si rok nebo dva a pak odejdeš jinam. Záleží na referencích a praxi. Pokud máš za sebou reference takové, že si můžeš vybírat, tak bych rozmýšlel podle toho, kolik nabízejí. Jinak bych to vzal.

    Může to být šance nabrat zkušenosti do budoucna - další zaměstnání třeba bude ve stejném oboru ale pro konkurenci a ty budeš mít reálné zkušenosti a argumenty (takže ne obvyklé "jejich řešení je nestabilní, děravé, pomalé...", "proč? podle čeho tak soudíte?", "protože je to od Microsoftu"). S tím se pak líp pracuje. Mně taky pomohlo rok pracovat s MSSQL. Díky ní jsem opustil MySQL a přešel k PostgreSQL :) Ale to je zrovna věc, která je mým klientům úplně ukradená.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.