abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 741 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Vodafone a revoluce ve FUP

    12.3.2012 12:10 | Přečteno: 2538× | Offtopic | poslední úprava: 12.3.2012 12:29

    Vodafone se rozhodl misto zpomalovani pripojeni pri prekroceni limitu rovnou pripojeni useknout. Proto jsem jim jako firemni zakaznik napsal svuj nazor na emailovou podporu a doporucuji vsem udelat to same.

    Dobrý den,

    tímto si vám dovoluji oznámit, že pokud vejdou v platnost nové podmínky (http://www.lupa.cz/clanky/mobilni-data-od-vodafone-uz-nezpomali-ale-rovnou-se-zastavi/), budu nucen místo prodloužení smlouvy (koncem tohoto roku) od Vodafone odejít.

    Neustálé zhoršování nabídky připojení je bohužel jasným signálem všem zákazníkům, že tuto oblast společnost Vodafone technologicky nezvládá.

    Za společnost Olive s.r.o.
    Mgr. Šimon Tóth

    Az dostanu reakci budu aktualizovat.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vain avatar 12.3.2012 12:17 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    No to je dobrý vtip, už delší dobu se poohlížím po jiném tarifu (momentálně nějaký archaický Odepiš nebo tak nějak), asi se začnu rovnou poohlížet po jiném operátorovi.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.3.2012 13:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Mně volali z O2, věděli co mam za tarif a nabídli mi nějakej jejich neon nebo jak za polovinu...
    12.3.2012 13:59 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Pořiď si tarif ČD Bonus (pokud nemáš inkartu, tak bez aplikace za stovku na několik let). Za 80,- ti nabijí kredit na 350,-, což při protelefonování dává rozumnou minutovou sazbu.

    add vodafone a internet: mě přišla sms v duchu: "máme skvělou zprávu! Internet na den už nebude omezen na 5MB, ale až 25MB! Přitom cena vroste JEN o polovinu!". (Nepamatuji si to přesně, tak nekamenujte.) Pointa je, že Internet na den použiju leda v nouzi na nalezení jízdního řádu nebo tak něco, takže mne se z té "skvělé" zprávy týká pouze druhá polovina.
    12.3.2012 21:39 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Proc teda nepouzivate platbu za prenesena data? Zjisteni spoje stoji mene nez korunu.
    13.3.2012 10:41 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Bývávalo. Teď jsem o víkendu zjistil, že TMobile automaticky převádí své zákazníky z jednoduchého účtování za data na "výhodné" balíčky 10 MB FUP/den za 24 Kč. Teprve po spotřebování FUP (a zaslání SMS, že potvrzuji odblokování FUP) začne klasické účtování za přenesená data.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.3.2012 20:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    připomeň se nějak na to pivo ;-)
    Jendа avatar 12.3.2012 15:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    No jo, ale po jakém? Všichni tři jsou… značně suboptimální.
    12.3.2012 19:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Všichni tři jsou… značně suboptimální.
    Hezký eufemismus pro "kurvy kartelový", omluvte mou francouzštinu ;-)
    kotyz avatar 12.3.2012 20:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Já jim řikam kurvy zlodějský, mohlo by se to ujmout i jako oficiální označení ... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.3.2012 12:25 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Citace se v HTML označují tagem <blockquote>. Tag <pre> označuje předformátovaný text, tj. zachovávají se konce řádků – a když jsou řádky dlouhé, jako ve vašem případě, vznikají z toho dlouhé nečitelné nudle. Můžete to prosím v příspěvku opravit?
    12.3.2012 12:30 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Ja jsem vzdy desne linej to preformatovat :-/
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    12.3.2012 12:38 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Zatím jim psát nebudu.

    U starších tarifů má zpomalování zůstat.
    To je síla televize...
    Salamek avatar 12.3.2012 12:53 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Delate jako by bylo zpomalene pripojeni po vypraskani FUP pouzitelne (ano jabber prez to jel, SSH taky ale to je tak vsechno)
    Ja mezi zpomalenym pripojenim a odpojenim nevidim moc rozdil, oboje je nahowno a neda se pouzit na hodnotne brouzdani na netu
    Spis by sme meli nadavat jak je mozne ze jeste nejaky FUP existuje
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Saljack avatar 12.3.2012 13:06 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Mně se o ten FUP ani moc nejedná. Datové tarify resp. nějaké zvýhodnění využívám jenom když jsme déle na chatě a to hlavně kvůli posílání sms.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    rADOn avatar 12.3.2012 13:06 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Měli to zpomaleni tak dokurvený že to skoro není rozdíl, když jsem na to narazil začaly mi upadávat TCP spojení. IMO místo aby poslali ICMP zprávu "zpomal" nebo zúžili pásmo nějakým inteligentním shapingem tak prostě zahazujou pakety.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Salamek avatar 12.3.2012 14:55 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Presne, ted vodafone navysil FUP o/na (uz nwm, tech 5MB stejne rekord netrhne) 25MB a po vycerpani spojeni umre, prijde mi to lepsi nez predchozi reseni kdy pripojeni chciplo po 5MB a nedalo se uz rozjet
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Václav 12.3.2012 14:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Ano, po vyplácání FUP je pro mě O2 připojení použitelné, protože hlavní co přes něj dělám je jabber, IRC, e-mail a SSH :) Dokud nepřekročím limit, občas i brouzdám po netu ve volných chvílích v MHD.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 13.3.2012 15:34 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Delate jako by bylo zpomalene pripojeni po vypraskani FUP pouzitelne (ano jabber prez to jel, SSH taky ale to je tak vsechno)
    SSH mi přes to nejelo :S
    14.3.2012 17:30 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Potrebujes si precist __DULEZITY__ mail (napriklad na ktery dum mas zazvojit v tom meste 350km od domova, kde prave jsi) a najednou to nejde.

    Nebo zjistit, kde je nejblizsi pneuservis pote, co jsi se nechal nalakat na vozeni opravne sady misto rezervy, ale nez jsi dobrzdil ze 120km/h na 0, tak duse ve tve pneumatice obsahuje 10-15 metru trhliny (ze zivota, ale pohoda, protoze s rezervou).

    Ver, nebo ne, ale i 1kbit/s je mnohem vic, nez nic.

    Oskara jsem opustil kvuli jeste rozmisce (nauctovali sluzbu, kterou jsem nechtel a nepozadal o ni, coz se resilo pres 3 roky) uz davno.

    Yokotashi

    chapadla.cz
    12.3.2012 13:18 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    V Cechach nejsem uz 6 let ale nestacim se divit. BTW tady v Irsku je rozumny tarif 10 GB/mesic za 15 euro s dobrym 3G pokrytim.
    kotyz avatar 12.3.2012 13:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Už se to někde psalo žeprej my dotujem ty levný tarify v Rakousku a jinde. Holt sme asi pěkný blbci a platíme si přehnaný ceny za podřadný produkty a služby a nevadí nám to, když s tim nic neděláme (nadávaní neni "dělat něco"). Na druhou stranu co s tim dělat? Přejít neni ke komu, protože všichni tři operátoři sou stejný kurvy zlodějský a když jednoho vyměníš za druhýho tak si nepomůžeš. Jedině zrušit tarif úplně a zahodit mobil do kanálu, ale to je asi dost nereálný ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.3.2012 13:39 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Co s tim? Usnadnit prichod novych operatoru na trh, zajistit, aby je stavajici kartel nemohl znicit nejakymi nekalymi (ale legalnimi) praktikami apod. Zbytek vyresi nove vzniknuvsi svobodny trh.
    kotyz avatar 12.3.2012 13:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    A jak jako mam ten příchod usnadnit? Co pro to můžu udělat? To je iluzorní ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.3.2012 14:29 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Napr. velkou prekazkou jsou obrovske vstupni naklady na vybudovani site s rozumnym pokrytim. Cetl jsem, ze v nekterych statech (Francie to snad byla) "velci" operatori sice nemusi zpristupnovat svou sit "virtualnim" operatorum, ale jsou k tomu pobizeni silne snizenou cenou za licenci, coz ve vysledku znamenalo, ze se operatorovi financne vyplatilo svou sit sdilet.

    Myslim, ze timto a dalsimi podobnymi kroky by se prilakali dalsi operatori, kteri by dokazali srazit cenu niz.
    Josef Kufner avatar 12.3.2012 16:33 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Možná by mohlo být zajímavé zakázat provozovateli fyzické sítě poskytovat služby koncovým zákazníkům a vynutit si tam přítomnost virtuálního operátora. Současní operátoři by se prostě organizačně rozdělili na dva: jeden pro správu přenosové sítě a druhý pro poskytování služeb koncovým zákazníkům, který by si objednával konektivitu u prvního. Tím by se otevřel trh virtuálním operátorům a vůbec by to mohlo zamíchat situací.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    12.3.2012 18:04 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Takhle funguje ADSL, ne?
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    12.3.2012 20:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    To už by bylo lepší vytořit státní podnik/zájmové sdružení právnických osob na základě infrastruktury všech tří operátorů a donutit tak současné operátori, případně další zájemce o vstup na trh kupovat si síť jako službu od uvedeného sdružení/státního podniku.
    12.3.2012 20:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    BTW takhle třeba ve Finsku funguje síť bankomatů (Otto), nebo taxislužby v Helsinkách (+ Vantě a Espu možná i jinde) takhle mají jen jeden centrální dispečink a vždycky za vámi pošlou nejbližší volné auto.
    Jakub Lucký avatar 13.3.2012 12:33 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Takhle funguje energetika... A na jednu stranu super, liberální trh a tyhlety věci, na druhou stranu je třeba zjišťování spotřeby, změna dodavatele apod. dost hardcore zábava, viz dokumentace OTE
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.3.2012 13:43 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Nemluvě o tomto.
    Jakub Lucký avatar 13.3.2012 15:54 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Teď nevím, co z toho myslíte:

    1) Obchodníci jsou idioti a nechovají se podle etického kodexu

    2) Každý, kdo podepíše smlouvu, může do třiceti dnů odstoupit

    3) něco jiného...

    Ad 1) - nevím, jakou to má souvislost

    ad 2) jo, to věc ještě násobně komplikuje

    ad 3) NULL

    P.S. Threading v praxi...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.3.2012 16:03 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    s/idioti/obchodníci// - a to je podstatný rozdíl. Víte, ono když za nějakou 70letou babičkou vleze ten podvodník z Českého energetického centra a začne jí vykládat o tom, jak je z ČEZu a přišel jí zlevnit elektřinu, tak co asi tak čekáte, že se stane. Hmmmm?
    Jakub Lucký avatar 13.3.2012 16:17 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Rozumím tomu, co říkáte a uznávám, že to je svinstvo, ale nevidím souvislost s předchozím threadem...

    (btw. nespojoval bych tyhle kretény s žádnou z firem, oni jsou to obvykle externisti, kteří dělají na odměny (a takovouhle prací porušují firemní kodex) )
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.3.2012 16:20 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Firemní kodex? To myslíte vážně? :-D :-) :-D

    Prosím vás pěkně, tyhle podvodné praktiky jim lejou do hlavy celé dny na firemních školeních.
    Jakub Lucký avatar 13.3.2012 16:27 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Já v tomhle oboru pracuji a u nás žádná firemní školení prodejců neexistují... Nevím sice přesně, jak v ČEC fungují prodejci, pokud jsou ale externí, dost pochybuji o tom, že jsou nějak zvlášť školeni
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.3.2012 16:44 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jasně. A Skyline taky žádná školení nepořádal. :-D :-) :-D
    Jakub Lucký avatar 13.3.2012 17:07 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Máte něco věcného? Třeba nějaký důkaz?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.3.2012 17:55 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    O čem jako? Že školí své prodejce? To víte že ne, když k vámi přijde 5x pokaždé někdo jiný a pokaždé vám začne hustit do hlavy tu stejnou báchorku, tak to je jasná náhoda, případně telepatický přenos myšlenek. :-D :-) :-D
    Jakub Lucký avatar 13.3.2012 19:20 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jo, takže nic...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.3.2012 19:50 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jak říkám, je to určitě náhoda nebo telepatie. Kdepak firma, to je vrchol serióznosti, přece by jim to netloukla do hlavy, že mají potenciálním zákazníkům lhát.

    ERÚ - Tisková zpráva: Praktiky obchodníků s elektřinou a plynem (PDF)
    Energetický regulační úřad v průběhu letošního roku, zejména však v letních měsících, zaznamenal extrémní nárůst stížností, podnětů a upozornění zákazníků na postupy dodavatelů elektřiny a plynu a užívaných nekalých obchodních praktik zejména při tzv. podomním prodeji, kdy podomní prodejci nabízejí zákazníkům sjednání smluv o dodávkách elektřiny či plynu. Přitom často nepravdivým nebo klamavým způsobem informují zákazníky o podmínkách dodávek elektřiny či plynu nebo o tom, za jakého dodavatele vystupují. Nejvíce podnětů a stížností se týká společnosti České Energetické Centrum a.s. ... V některých případech však Energetický regulační úřad shledal v postupech osob jednajících za dodavatele elektřiny nebo plynu nebo zprostředkovaně v zájmu těchto dodavatelů možné naplnění znaků skutkové podstaty trestného činu podvodu. Proto dne 3. října 2011 podal Energetický regulační úřad trestní oznámení na neznámého pachatele, neboť podle sdělení zákazníků podomní prodejci zfalšovali podpisy zákazníků na smlouvách sjednávaných ve prospěch společností České Energetické Centrum a.s., CENTROPOL Energy, a.s., České energetické Centrum Jih s.r.o., X Energie s.r.o. a RSP Energy a.s.
    Jakub Lucký avatar 14.3.2012 17:45 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Vždyť si sám odpovídáte:
    podomní prodejci nabízejí zákazníkům sjednání smluv o dodávkách elektřiny či plynu
    trestní oznámení na neznámého pachatele,
    podomní prodejci zfalšovali
    Tito podomní prodejci mají s uvedenými společnostmi (alespoň ve dvou z nich to tak je) externistní smlouvu (a pravděpodobně ne přímo oni, ale nějaký jejich předák v rámci nějaké firmy po cestě) a dělají si téměř co chtějí... Dokonce bych věřil, že těch podvodů se dopustila jedna banda (je časté, že jedni obchodníci mají více smluv s více firmami)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Heron avatar 13.3.2012 19:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    nespojoval bych tyhle kretény s žádnou z firem, oni jsou to obvykle externisti

    No a? Ty kretény si najala ta firma a ta firma je (bez ohledu na formu spolupráce) plně odpovědná za zvěrstva, která ti kreténi pod její značkou napáchají.

    Jakub Lucký avatar 13.3.2012 19:33 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jasně, s tím souhlasím... Jen bych netvrdil, že firma XY je ta zlá, co dělá věci špatně a firma YZ je hodná, protože takové věci nedělá... Myslím, že zákonitě se to postupně stane (nebo spíš stalo) všem firmám, které takto fungují...

    Což nevyvazuje žádnou z těch firem z nápravy takového zvěrstva apod...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Saljack avatar 12.3.2012 13:54 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    To už tady taky jednou bylo. Já si opravdu nemyslím, že příchod 4 operátora něco změní, možná ze začátku půjdou ceny dolů, ale nakonec se přiřadí k místnímu zlodějskému triu a bude vše jako teď. Do teď mi nejde do hlavy jak je možné, že se telefonování platí podle času. Nechápu proč lidé nepoužívají služby jako Google Talk.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    12.3.2012 14:30 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Ano, 4. operator je malo, ja bych rad 5., 6., 7. ... az dejme tomu 20. To uz pak muze rozhybat ledy.
    13.3.2012 08:28 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jenže těch frekvencí není tolik, aby tady mohlo být 20 operátorů. Tenhle trh je už z principu regulovaný, a proto ho nejde nijak uvolnit. Základem je funkční regulátor a to je právě náš problém.
    13.3.2012 10:19 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Proc by kazdy operator musel mit vlastni frekvenci?
    13.3.2012 10:49 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Protoze tohle neni televize, kde mas minimalni pocet vysilacu a dokazes si namodelovat pokryti a rozdelit frekvence bez ruseni.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    13.3.2012 10:54 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Prosímtě, zkus si zjistit, co je to virtuální operátor. (Google: MVNO) To jen tak pro začátek. Ono ani ty ADSL dráty si každý netahá vlastní.

    http://www.lupa.cz/clanky/mozna-prijde-i-virtualni-operator/
    13.3.2012 10:57 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jo, to virtualni je tam dost signifikantni slovo. Ano virtualni operator opravdu nepotrebuje zadne frekvence, zatimco normalni operator ano.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pavlix avatar 13.3.2012 11:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Mezi virtuálním operátorem a operátorem sice není úplně stejný vztah jako mezi virtuální realitou a realitou, ale v mnohém velmi podobný :).

    Tedy pokud máš na mysli operátora mobilní telefonní sítě a virtuálního operátora (tedy ve skutečnosti pouhého přeprodejce mobilních služeb).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2012 13:48 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    V zasade se jedna o preprodej "core" sluzeb + nalepeni par vlastnich (napr. podpora). Dulezite ale je, ze takovi virtualni operatori muzou byt dramaticky levnejsi ...
    pavlix avatar 13.3.2012 14:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Dulezite ale je, ze takovi virtualni operatori muzou byt dramaticky levnejsi ...
    Přičemž slovo „můžou“ tuto informaci připravuje o veškerou vypovídací hodnotu. Protože oni můžou být levnější pouze pokud jim to skuteční operátoři dovolí. A skuteční operátoři na našem trhu k tomu nemají velký důvod (pokud jim to nenařídí regulátor nebo pokud jim regulátor nezakáže maloobchod).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2012 14:11 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Samozrejme, nase mobilni trojka dobrovolne svuj oligopol neohrozi. To je prace pro narodni regulatory.
    13.3.2012 15:40 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    To je o tom, co jim dovolí regulátor trhu, tedy v případě ČR konkrétně ČTÚ. Představa, že to dělají dobrovolně, je zcela absurdní. A ten regulátor je zatím nedonutil ani k tomu, aby nějakou velkoobchodní nabídku služeb vůbec zveřejnili.
    13.3.2012 21:34 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    A teď mi řekni, jak tady může bez regulace vzniknout 20 virtuálních operátorů, když teď mají pohádkové zisky a stabilní postavení bez konkurenčního boje. Příchod virtuálních operátorů nejspíš zisky těm stávajícím nezvýší, takže to není v jejich zájmu.
    13.3.2012 21:54 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Proto je nutne trh nejak regulovat.
    12.3.2012 23:32 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Někde jsem četl, že jeden z důležitých prvků je, že u nás není žádný operátor regionální. Tedy takový, který působí jen v čechách. Všechno jsou to mezinárodní molochy, které v současnosti tahají peníze odsud a za ně budují 3G sítě jinde v evropě. Ve většině jiných států je nějaký regionální operátor (byť třeba virtuální), který tím pádem nemůže použít vydělané peníze tak že jinde zlepší služby, aby tak jinde vydělat, ale zlepšuje služby lokálně, aby přetáhl zákazníky a vydělal.
    13.3.2012 10:21 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Taky si myslim, ze toto u nas hraje velkou roli.
    bambas avatar 13.3.2012 08:02 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jenze tady je nejvetsim problemem CTU, ktery jde tem svinim na ruku a pritom jeho prioritou ma byt ochrana spotrebitele, coz nedela. Posledni dobou se to i celkem medializuje, CTU je neustale atakovan, co jako s tim budou delat a jestli jim prijde normalni, ze operatori maji marzi mezi 45-50%. Mno uvidime, asi se bude neco dit.
    Migi avatar 12.3.2012 13:39 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    no to je snad vtip, to jako vážně?
    12.3.2012 14:24 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Treba tady: http://www.meteor.ie/do_more/mobileinternet/bp_pricing/ http://www1.meteor.ie/mobilebroadband/sims/

    Vodafone ma to same, jen za 20e.
    Salamek avatar 12.3.2012 15:03 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    jeden den 500MB FUP za 74kc, to me poser, u nas mas jeden den 25MB FUP za 20Kc (92,5MB FUP za 74Kc)
    lol ale co s tim delat ? leda hromadne emigrovat z tohodle kocourkova :D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    12.3.2012 18:05 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Ja spise premyslim, jestli neexistuje nejaky tarif zahranicniho operatora, ktery by byl v CR i s roamingem vyhodnejsi, nez domaci tarif. Nezkoumal to nekdo?
    gtz avatar 12.3.2012 20:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Už jsem o tom kolikrát zde psal. Stačí se podívat vedle do rakouska.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    13.3.2012 08:57 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    A vyplatí se to, pokud jsem pořád v ČR a volám jakoby ze zahraničí do zahraničí (z pohledu operátora)? Když mi někdo volá, tak volá do zahraničí, což je taky pálka. Jak je to s přijetím hovoru v zahraničí, platí se za přijatý hovor? Nediv se otázkám, podminky zahraničních operátorů neznám a u těch našich jsou podmnínky velmi nadstandardní (pro ně).
    gtz avatar 13.3.2012 18:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    ideální je z ní jen volat a na příjem mít české číslo. Musím si vzpomenout kde to bylo, ale psal jsem o tom již ve svém blogu zde na abíčku
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 13.3.2012 18:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    orange.at za cca 23€ celkem hodně muziky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    cezz avatar 12.3.2012 16:26 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    V Cechach nejsem uz 6 let ale nestacim se divit. BTW tady v Irsku je rozumny tarif 10 GB/mesic za 15 euro s dobrym 3G pokrytim.
    No jo, to by slo, ale potom prejdime na ponuku broadband v Irsku a vec sa ma tak, ze platim za 8Mbit (max, realne cca 5Mbit) DSL cca 50 eur mesacne :) Keby som mal to stastie, a mala by tam kabel UPC, tak sa mozno dostanem na 30 eur mesacne. Za tu sumu mi da Orange na slovensku take pripojenie, ze ked to poviem Irom, pada im sanka na zem.

    Ale inak mal som 3G net od Vodafone a bolo to na zaplakanie. Teraz mam od O2 (750MB za 9eur mesacne tusim) a tiez pravidelne v Dubline sa nepripojim.. Asi skusim ten meteor..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    13.3.2012 10:35 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Dost zalezi kde jses, ja mam Irish Broadband 6/2 mbps za 30 euro. Je to skutecne unlimited, mesicne mam traffic asi 120 GB.
    cezz avatar 13.3.2012 18:58 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Je jedno, kde si, lebo 100/10 za 15€ mesacne (pripadne aj menej ak si dlhodoby zakaznik) je v IE utopia :-) Toto ma tu, uprimne, prekvapilo asi najviac. Ale nestazujem si, mne tie 4Mbit/s doma stacia. Okrem toho je pre Ira lahsie zaplatit 50€ ako pre Slovaka 15€.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    12.3.2012 14:18 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Myslím že při změně podmínek není třeba čekat na konec smlouvy ale dá se vypovědět dřív, je tam ale nějaká lhůta od oznámení těch podmínek.
    12.3.2012 14:27 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    To je trochu slozitejsi. Ta zmena se tyka jenom novych tarifu, takze nemam proc vypovedet, protoze ja mam stare. Ale kdyz budu prodluzovat smlouvu tak mi nacpou nove s novymi podminkami.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    12.3.2012 16:05 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    uz asi zmenili nazor :-)
    12.3.2012 20:37 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgární (ač v tomto případě snad i zaslouženě)

    Zobrazit komentář
    12.3.2012 21:54 otakar | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Nejsem cimprlich, ale ty výrazy jsou přehnané.
    12.3.2012 22:04 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Naopak, to jsem ještě slušný! http://www.orange.at/Content.Node/tarife/tarife-ohne-handy/
    12.3.2012 22:56 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Vzdyt vas preci nikdo nenuti z mobilu telefonovat, at si to operatori prodavaji za cenu, ktera jim vyhovuje, je to jejich vec. Jsem proti regulaci v teto oblasti.
    12.3.2012 23:00 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jo, ještě si vždycky můžu místo mobilu zavolat z okna! BLBE!
    12.3.2012 23:06 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Proc nepouzivate VoIP?
    12.3.2012 23:08 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Ano, a k tomu přenosný satelit na zádech pro připojení k internetu, ne? Nebo jako z čeho asi myslíte, že bych ten VOIP tak používal?
    pavlix avatar 12.3.2012 23:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Asi tak jako my ostatní, teď jsem se už víc jak týden neodhodlal dobít vodafoní kredit, takže jedu celou dobu na VoIP. Je jedno jestli doma, u příbuzných, v restauraci, na ulici před restaurací...

    Mám wifi telefonek kvůli testování, tak ho nosím v batohu, ale spousta mobilů VoIP normálně umí.

    Nehledě na to, že kde jinde můžeš být sám sobě providerem? :)

    Takže pokud jsi tím chtěl naznačit, že VoIP používat nejde, považuj mě za protipříklad.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2012 23:17 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Asi tak jako my ostatní, teď jsem se už víc jak týden neodhodlal dobít vodafoní kredit, takže jedu celou dobu na VoIP. Je jedno jestli doma, u příbuzných, v restauraci, na ulici před restaurací...

    Takže pokud jsi tím chtěl naznačit, že VoIP používat nejde, považuj mě za protipříklad.
    Pro méně chápavé jsem se snažil naznačit, že bez připojení k internetu je mi VOIP k ničemu. A jako sorry, ale já potřebuju, aby se mi lidi dovolali, když oni potřebují, a abych já se dovolal, když já potřebuju. Ne když někde náhodou ulovím open WiFi nebo když se stavím u příbuzných. Asi jste poněkud deformován pohybem po Praze, ale ono se lidé pohybují i jinde!
    12.3.2012 23:26 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Nebydlim v Praze! Z VoIPu normalne volam mobilem uz cca 5 let z domova a z prace (drive i ze skoly), kdyz nekdo chce volat mne, tak mi zavola na mobilni cislo, vse funguje OK. Na preklenuti doby bez Internetu pouzivam ten tarif od vodafone za 80Kc 375 kredit (+tam jdou jeste nejaky bonusy za samoobsluhu a inkaso) a prijde mi to opravdu levne - nikdy to nepretahnu.

    Nechapu, proc nekdo na tom mobilu tak lpi, to neni schopnej se domluvit bez nej?
    12.3.2012 23:31 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Nechapu, proc nekdo na tom mobilu tak lpi, to neni schopnej se domluvit bez nej?
    Aha, a vy ho jako používáte proč? Jo aby se vám lidi dovolali, vlastně. Hmmm, no to jsme na tom stejně. A proč ho teda nezahodíte vy? Vždyť máte ten zázračný VOIP, ne? Ten to spasí, akorát je vám úplně k ničemu, když u toho internetu nejste a když operátor nabízí mobilní internet s FUPem takovým, jako u nás. Hmmmm. Tak dík za "radu".
    12.3.2012 23:41 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Pouzivam ho zejmena k praci, soukrome protelefonuju tak 50 korun za mesic. Cena mi prijde primerena a jsem proti regulaci.

    Jak jste mohl existovat pred tim, nez se mobily rozsirily?
    12.3.2012 23:47 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Aha, jasně. A pracovně prosím vám protelefonujete kolik? Jo taaak, vy to neplatíte, takže vám cena přijde přiměřená. Pardon, ale s blbcem se nemá smysl bavit.
    12.3.2012 23:53 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    WTF? Samozrejme, ze to platim, kdo jiny by to mel platit. Pracovni hovory vedu ze sve kancelare, kde telefonuji pres VoIP. Vetsina mych zakazniku mam pevnou linku, takze ceny za minutu jsou tak smesne, ze si je ani nepamatuji. Cenu svych soukromych hovoru odhaduji tak na 50Kc, protoze platim tech 80 vodafonu, ale nevyuziji to cele, mozna by me stacil tarif za 30, ale jsem liny to pocitat.
    13.3.2012 00:02 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Aha, no jo vlastně, vy je vedete z kanceláře. To je mi opravdu platné. Asi si tedy koupím ten satelit na záda, abych také mohl vést pracovní hovory z "kanceláře". Jinak si bohužel buď tak 8 hodin denně nezavolám, neb většinu času se pohybuji mimo ni, no anebo holt bodu platit ty zlodějské "přiměřené" ceny našim mobilním operátorům.

    Takže prosímvás, až zas budete někomu radit podobnou kravinu, tak se zkuste nejdřív zamyslet nad tím, zda je vaše rada obecně aplikovatelná. A taky se zkuste zamyslet nad tím, jestli je normální, aby ceny našich mobilních operátorů byly cca 4násobné oproti Rakousku s dvojnásobným HDP na hlavu a menší populací.
    13.3.2012 00:14 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Co delate za praci, ze potrebujete telefonovat pokazde z jineho mista?
    13.3.2012 00:20 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Tlumočím z angličtiny a z němčiny.
    13.3.2012 00:26 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Tak to jste spis prijemce hovoru nez iniciator, ne?
    13.3.2012 00:47 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    No to jistě, sám provolám pouhých cca 10 hodin za měsíc. Za tenhle "luxus" zaplatím mizerných cca 1500 měsíčně (počítám jen hovory, ne SMS nebo data). Takže s rakouským roamingem bych třetinu ušetřil. Jsem nadšen, ČTÚ je nejúžasnější regulátor v celé galaxii. :P
    13.3.2012 00:53 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Porad nechapu, proc tolik provolate. Pokud nekdo potrebuje akutne, vola on vam. Pokud prekladate nekde mimo kancelar osobne, tak tezko muzete pritom resit hovory. A ostatni jde resit z domova/kancelare, kde se vyplati zaridit VoIP.
    13.3.2012 00:59 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Nojo, pravda, provolat denně 20 minut, to je fakt luxus. Asi jsem maniak. A to si představte, že taková štrykující důchodkyně na erotické lince proheká několik hodin denně. Das ist aber hrůza, nicht wahr? :-D
    13.3.2012 15:29 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Četl jsem celou sadu Všich reakcí zde a jde dokonalý demagog.

    Vážený pane, ta důchodkyně na erotické lince je proheká z pevné linky doma, ta nepotřebuje hekat na cestách obvykle. Možná, že jste speciální zákazník a požadujete, aby na druhé straně erotické linky, kterou voláte hekala žena z hlavního náměstí z mobilu.

    ---

    Já sám mám doma VoIP. Jsem naprostou většinu svého času doma.

    Když provolám 10 hodin měsíčně, vyjde mě to na realtivně směšnou sumu a to 780 Kč i s DPH 20 %, pokud bych vše volal na mobilní čísla, což je nejdražší možná varianta.

    Pokud bych ovšem volal na pevné linky, nebo třeba kamkoli do USA, cena je zlomková oproti těm 780 Kč.

    A to mám českého VoIP operátora, už jsem našel v zahraničí i levnější a to včetně ceny na mobily.

    Já to vyřešil tak, jako Váš oponent. Prostě mně Vodafone na(autocenzura), tak jsem přešel na kartu, takže kdokoli se mi dovolá. A doma volám s VoIP, kde trávím drtivou většinu svého času.

    ---

    To že z druhého děláte blbce, protože si už nedokážete představit, že bez mobilní závislosti nevydržíte. A nebo proto, že Vaše specifické podmínky potřebují provolat hafo hodin z mobilu – to je jen marginální menšinový případ jedinců, kteří to skutečně potřebují.

    Pro většinu lidí VoIP je řešením. Minimálně na převedení části telefonátů na dobu, kdy jsou doma, v kanceláři či v dosahu internetu.

    Bohužel telekomunikace jsou v Česku uvedeny do stavu, který je napůl nepoužitelný cenově ale i technologicky. V USA, kde mobil není samozřejmost, protože ceny za pevné linky jsou takové, že to není až tak třeba. Nebo v Česku jsme rájem Wi-Fi, protože naše nabídka internetu byla v nědávné době tak kompromisní a nevýhodná, že se to muselo řešit takto.

    Zkrátka, je hezké, že kritizujete řešení, které pro mnoho lidí je VYNIKAJÍCÍM řešením. Už jsem to udělal i řadě lidí v okolí a většinou se ozývá nadšení.

    Miloslav Ponkrác
    13.3.2012 20:26 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    to mas docela stesti, ze vetsina tvych zakazniku ma pevnou linku. protoze volani z VoIP na mobilni telefony taky neni zadna uzasna cena. pevnych telefonnich linek ubyva, mobily prevazuji. bohuzel v nasem kocourkove je cena mobilniho telefonovani a dat zcela neprimerena.
    pavlix avatar 14.3.2012 00:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Pořád je ta cena pro běžného člověka podstatně lepší než u voláni z mobilu. Porovnáváme-li kredit, tak určitě.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 12.3.2012 23:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Pro méně chápavé
    Je legrační, když nechápavý píše o méně chápavých.
    že bez připojení k internetu je mi VOIP k ničemu.
    To mi nepřijde jako kdovíjak převratné zjištění.
    A jako sorry, ale já potřebuju, aby se mi lidi dovolali, když oni potřebují
    To v mém případě platí. Tedy pokud mám čas jim telefon zvednout.
    a abych já se dovolal, když já potřebuju.
    I toto v mém případě platí, akorát si budu muset dobít vodafoní kredit, pokud chci mít fallback na případ, kdy nejsem na wifi.
    Asi jste poněkud deformován pohybem po Praze, ale ono se lidé pohybují i jinde!
    Jasně. A kdybych se čirou náhodou nenarodil v Praze, tak bys prosímtě argumentoval čím? Světe div se, připojení k internetu doputovalo do mnoha měst a vesnic v naší zemi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2012 23:57 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Světe div se, připojení k internetu doputovalo do mnoha měst a vesnic v naší zemi.
    Ano, to je objevné zjištění. A realizaci si prosím pěkně představujete jak? Dobrý den, dobrý muži, promiňte, že vás ruším při krmení králíků, ale máte doma internet? Že ne? Aha, a co soused? Jo, ten ano, ale je v práci? A kdy se asi vrátí, rád bych si od něj zatelefonoval. A mimochodem, nevíte, jestli má WiFi access point? Aha, že nevíte co to je? Tak nic, já to zkusím jinde. :-))))))
    13.3.2012 01:51 Rosta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Presne tak.
    pavlix avatar 13.3.2012 11:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Ano, to je objevné zjištění.
    Spíš mám pocit, že pán objevil Ameriku.
    A realizaci si prosím pěkně představujete jak?
    A co bych si měl prosím představovat? To, co denně používám? A ne, opravdu nejsem denně v tom městě, jehož jméno tě vyvádí z rovnováhy :).

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.3.2012 23:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Pozor! Je to ironie, ale já ze svojí předplacený karty "Heyah" (podsíť na Era.pl -> pod T-mobile) při svim tarifu, můžu volat tady v roamingu jako s Vodafonem po provolání volnejch minut :-D Konkurence existuje :-D
    13.3.2012 00:06 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    To máš docela drahé. Viz ten rakouský Orange, tam by tě to vyšlo daleko levněji, než vnitrostátní hovory u nás. 1,80 Kč za minutu, zhruba. (Tedy když nepočítám těch 1000 volných minut v Rakousku, tisíc volných SMS a k tomu giga dat.) Paráda, co?
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.3.2012 00:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    nojo, ale otázka zní: cena paušálu...
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.3.2012 00:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    kolik je jistina?
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.3.2012 00:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    kde to mam podepsat? :-D
    13.3.2012 00:17 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    No, už jsem to linkoval nahoře. 23,20 euro za 1000 minut, 1000 SMS a 300 minut roamingu po celé EU, plus giga dat jako bonus. Za tuto cenu si např. u našeho slavného Vodafonu pořídíš celých 125 minut volání, 100 SMS a 150 MB dat, k tomu pěkných nula minut za roaming. :-)
    13.3.2012 16:11 cazfe | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Jsem také proti regulaci! nechť tedy vrátí všechny frekvence jim přidělené a můžou si vesele rozvíjet svůj neregulovaný byznys! :-)
    pavlix avatar 14.3.2012 00:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Asi tak :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2012 17:36 shivar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Je to o lidech a schopnosti mluvit. Ja jsem si vyjednal u vodafonu internet zadarmo. sms a volani za desitky haliru. nadavat muzete jen sobe ze mate line huby a tluste prdele od sezeni a psani zvastu...
    13.3.2012 20:18 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    skvela myslenka, takze se budeme handrkovat s operatorama jak na orientalnim trzisti. az si ukecame lepsi cenu, zacneme se handrkovat s pojistovnou, abysme srazili cenu predrazeneho povinneho ruceni. pak zacneme vyjednavat s dodavatelem elektriny, plynu, vody, ... povazujes to za normalni? ja ne.
    13.3.2012 20:29 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Někdy se to handrkování opravdu vyplatí, na hypotéce jsme takto ušetřili desítky tisíc Kč, když ČSOB měla po skončení fixace tu neskutečnost drzost po pěti letech splácení nabídnout o tři procenta vyšší úrok, než inzerovali pro nové hypotéky. Jinak už jsem si na O2 vystěžoval půl roku CDMA zadarmo, "nenabízený" tarif na O2 TV (úspora cca 300 měsíčně) a nedávno na rok levnější VDSL o dvě stovky měsíčně. Nicméně pokud bych měl v případě O2 spočítat do toho investovaný čas a nervy, jedná se o investici značně ztrátovou, takže v podstatě šlo jen o princip. Ale toho handrkování už mám plné zuby, až příště opět něco podobně kolosálním stylem poserou, tak jdu prostě pryč.
    14.3.2012 06:24 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Nelibi se mi to, ale funguje to. Povinne ruceni jsem sundal o 5000,- rocne dolu. Telefonovani u vodafonu jako predchozi diskutujici.
    14.3.2012 06:26 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    A jestli si nekdo ceni pul hodiny vyjednavani na 5000 tak pak OK. Ale tady asi tezko nekdo bere statisice mesicne. A kdyby bral tak mu je nejakejch pet tisic zase ukradene. Ono e lepsi byt tupe stado a nadavat jak operatori jsou smejdi.
    pavlix avatar 14.3.2012 09:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    No... půl hodiny vyjednávání o 5000 je 10000 za hodinu. Člověk, který bere sto tisíc hrubého za fulltime má z jedné hodiny práce něco okolo 500. Z půlhodinového vyjednávání má tak hned první rok smlouvy desetinásobný užitek. Přepočteno na čas dokonce dvacetinásobný.

    Není problém si to převést ani na případ pro více stovek tisíc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.3.2012 20:57 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vodafone a revoluce ve FUP
    Je to jednoduche (teda ked si odmyslime tu cast, ze sa pristup k FUP nebude menit, VF si to rozmyslel). Napisat nieco v zneni:

    Dobry den, nakolko Vy ako operator chcete namiesto spomalovania internetu po prekroceni limitu data zastavit, tak ja Vam oznamujem, ze budem takisto namiesto spomalenia prisunu penazi na Vas ucet nuteny tento prisun zastavit.

    S prianim pekneho dna,

    Vas byvaly zakaznik
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.