abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

19.1. 18:55 | Komunita

NHSbuntu (Joinup, prezentace) měla být z Ubuntu vycházející linuxová distribuce přizpůsobená pro potřeby britské Národní zdravotní služby (NHS). NHS se název nelíbil, nejednalo se o oficiální projekt NHS, a proto bylo NHSbuntu v září loňského roku přejmenováno na NHoS. Vývojáři NHoS tento týden oznámili, že NHS se nelíbí ani název NHoS a už nemají sílu na další přejmenování a pokračování v projektu. Dodávají, že několik jednání s vedením

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 2
19.1. 18:44 | Pozvánky

Koncem ledna, 29. 1. 2018 od 17 do 20 hodin se v Akademii CZ.NIC uskuteční večer s Turrisem.

Co bude na programu?… více »
Miška | Komentářů: 4
19.1. 18:33 | Pozvánky

Na tri dni sa hlavné mesto Slovenska po tretíkrát zmení na miesto s najväčšou koncentráciou profesionálnych programátorov, systémových administrátorov, učiteľov informatiky aj technologických nadšencov. Hlavným lákadlom bude konferencia PyCon SK 2018, určená záujemcom o Python, jeden z najpopulárnejších programovacích jazykov na svete.

… více »
RicCo386 | Komentářů: 1
19.1. 18:22 | Pozvánky

Letošní ročník konference Prague PostgreSQL Developer Day se koná ve dnech 14. 2. a 15. 2. 2018. Zveřejněn byl program s přednáškami a školeními. Otevřena byla také registrace na konferenci.

TomasVondra | Komentářů: 0
19.1. 11:33 | Komunita

Společnost Canonical stojící za linuxovou distribucí Ubuntu oznámila dostupnost nástroje pro týmovou spolupráci Slack (Wikipedie) ve formátu snap. Instalovat jej lze ze Snapcraftu. Slack pro Linux je dostupný také ve formátu klasických balíčků pro Ubuntu a Fedoru.

Ladislav Hagara | Komentářů: 10
18.1. 17:33 | Nová verze

Po roce vývoje od vydání verze 2.0 a 6 000 změnách byla vydána nová stabilní verze 3.0 softwaru, který vytváří aplikační rozhraní umožňující chod aplikací pro Microsoft Windows také pod GNU/Linuxem, Wine (Wikipedie). Z novinek lze zdůraznit například podporu Direct3D 10 a 11. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 14
18.1. 13:44 | Zajímavý projekt

V říjnu loňského roku úspěšně skončila kampaň na podporu chytrého telefonu Librem 5, jenž by měl respektovat bezpečnost, svobodu a soukromí uživatelů. Společnost Purism informuje o aktuálním vývoji tohoto telefonu. Místo plánovaného SoC i.MX6 by měl být použit úspornější i.MX8.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
18.1. 12:33 | Zajímavý projekt

V květnu loňského roku měl na YouTube premiéru krátký animovaný film Agent 327: Operation Barbershop. Blender Animation Studio včera zveřejnilo alternativní konec tohoto filmu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.1. 05:55 | Bezpečnostní upozornění

Společnost Oracle vydala čtvrtletní bezpečnostní aktualizaci svých softwarových produktů (CPU, Critical Patch Update). Opraveno bylo celkově 237 bezpečnostních chyb. V Oracle Java SE je například opraveno 21 bezpečnostních chyb. Vzdáleně zneužitelných bez autentizace je 18 z nich. V Oracle MySQL je opraveno 25 bezpečnostních chyb. Vzdáleně zneužitelných bez autentizace je 6 z nich.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.1. 20:55 | Komunita

Linux ve VirtualBoxu nebude potřebovat Přídavky pro hosta (Guest Additions). Budou součástí linuxového jádra. Ovladač vboxguest by se měl dostat do Linuxu 4.16. Ovladač vboxsf by měl následovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 27
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (7%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (77%)
 (13%)
Celkem 1350 hlasů
 Komentářů: 53, poslední 17.1. 16:55
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    10.4.2010 21:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    U starého videa mi taky svítila fázovka na povrchu, ale proud měřitelný nebyl (pravděpodobně se jedná jen o něco naindukovaného). Můžes zkusit připojit ampérmetr mezi kastli a kolík v zásuvce? Nebo to alespoň spojit drátem, jestli to vyhodí jistič/fíčko?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 10.4.2010 21:40 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Proud to asi nějaký dá, když je to cítit :-), a střídavý ampérmetr nemám. Spojení s kolíkem nic neudělá.
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    oryctolagus avatar 10.4.2010 22:07 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    a střídavý ampérmetr nemám
    A co takhle diodu, nebo čtyři? ;-)
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    Jendа avatar 10.4.2010 22:21 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    A jo.

    Normálně mi doma straší. Připojím ampérmetr se sériově zapojenou diodou a ukáže 0. Dotknu se kastle zkoušečkou (vesele se rozsvítí) a ampérák nic. Dotknu se kolíku, zkoušečka se rozsvítí víc (aby ne) a ampérák ukáže 32 μA. WTF?
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    10.4.2010 22:29 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    To muze byt proud skrz odrusovaci kondenzator spinaneho zdroje, stejnosmerny proud nevede ale stridavy ano a vy pri dotyku s kolikem premostite merak s diodou pro druhy smer proudu. Zapojte merak s diodovym mustkem.
    Jendа avatar 10.4.2010 22:33 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Dobrý nápad, postavím si můstek.
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    Jendа avatar 10.4.2010 22:43 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Přes můstek teče 0,12 mA. Takže zavrhnu reklamaci pro nenebezpečnost. Díky za osvícení. Btw. čím to tedy mohlo být?
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    10.4.2010 22:48 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    U některých zdrojů jsem viděl kondíky mezi PE a fází a mezi PE a N. Takže jestli je kryt zapojený na vnitřní GND a kabel je jen dvoužilový, tak je na krytu něco jako polovina fáze. Ale ty kondíky maj dost malou kapacitu na životu nebezpečný proud při síťové frekvenci.
    Oskar avatar 16.5.2010 10:28 Oskar | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Trochu s křížkem po funuse:

    Uvnitř je jistě spínaný zdroj. Ten pracuje na poněkud vyšší frekvenci, než 50 Hz a pokud by byla sekundární strana kompletně galvanicky oddělená, zřejmě by to vysílalo rušivé signály, takže by to neprošlo přes FCC, ESČ apod. Proto se u spínaných zdrojů propojuje kondenzátorem obvykle mínus pól sekundáru s mínus pólem usměrněného síťového napětí, který je galvanicky spojen se sítí a tedy se zemí (ideální napěťový zdroj má nulový vnitřní odpor, takže co je připojeno na fázi je vlastně také uzemněno). Důsledkem toho je, že na mínus pólu sekundáru obvykle je nějaké napětí řádu stovek V proti zemi. Ale ustálený proud je hluboko pod hranicí vjemu. Jediný problém je s nábojem kondenzátoru, který se do tebe vybije při dotyku. Ten může být nepříjemný.
    10.4.2010 22:29 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    A odpojte od boxu ostatni kabely (antena, scart apod.)
    Jendа avatar 10.4.2010 22:32 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Už dávno, už dávno.
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 10.4.2010 22:33 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    straší? a hořej vám zásuvky? :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 10.4.2010 22:39 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    :-D
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    xxx avatar 10.4.2010 21:34 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    No pokud v manualu neni: "Pri manipulaci se zapnutym pristrojem budete samym nadsenim citi jemne brneni", tak by mohli. Ale peknej smejd to teda jinak je.
    Please rise for the Futurama theme song.
    10.4.2010 21:39 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Zkousel jsi to i s odpojenou antenou a odpojenym SCARTem? Obcas se indukovane vyssi napeti objevuje na stineni antennich svodu.
    Jendа avatar 10.4.2010 21:41 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jo, a taky to dělá (na prvním obrázku je i odpojený anténní kabel vidět).
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    10.4.2010 21:46 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jak je řešený napájení, +- 15V přes trafo a dvoukolík?
    Jendа avatar 10.4.2010 21:55 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Vede do toho dvoužílová šňůra, uvnitř je asi trafo (pozorováno přes větrací mřížku), ale víc nevidím a nedokážu to rozebrat a zase složit tak, aby to nebylo poznat (na jednom je dokonce plomba).
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    22.3.2014 23:44 Harvie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Řešili sme v práci, že za oddělovákem svítila zkoušečka i když teoreticky by neměla, páč oddělovák je od toho, aby moh člověk šahat na fázi (omylem). Ukázalo se, že je to kapacitou mezi primárem a sekundárem a že jinak je to bezpečný...
    10.4.2010 21:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Pěkné :-)
    oryctolagus avatar 10.4.2010 22:04 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Počkat počkat, tahle diskusi má ID 300003. Co má ID 300k?
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    Jendа avatar 10.4.2010 22:09 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    A jo! Sakra! Prošvih' jsem to! Měl jsem si na něj sáhnout o chvilku dřív :-).
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 10.4.2010 22:33 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Ani jedno z těch varlat nebylo moje, mám na to svědky...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 10.4.2010 22:41 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Asi si to někdo syslí v odložených...
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    Jendа avatar 10.4.2010 22:56 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Beru zpět, rychlejší měl být Mrkva, zápisek má 299998.
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    Jendа avatar 10.4.2010 23:17 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Ještě jinak, diskuze vzniká publikací zápisku.
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 10.4.2010 23:17 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    jo proto tolik čtení, ještě před večerníčkem od jílka :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    10.4.2010 22:09 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Je vůbec vhodné, aby takové zařízení (bez zemnícího/ochranného vodiče) mělo kovový povrch? Ono to může klidně naindukované, typicky to dělá, když vede volný drát (nezapojený nikam) vedle fáze.
    10.4.2010 22:44 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Imho by to mělo mít PE spojené s kostrou a to všechno hezky do zásuvky. Sice by mě jako uživateli nevadil kovovej kryt bez PE, ale muselo by to mít zajištěnou izolaci mezi zemí (ale imho to bude i tak zakázaný).

    Jinak chtělo by to zkusit změřit odpor mezi nějakým GND pinem třeba scartu, UHF apod. jestli je kryt vodivě spojenej s vnitřní zemí.
    10.4.2010 22:11 Semo | skóre: 44 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    To bude naindukovane. Klasicka stolne lampy (cierny valcovy bakelitovy kryt ziarovky) ako bola bezna na intrakoch tiez ukaze skusackou fazu a zeleznej tyci, ktora ju drzi a pritom nekope ani nezabija.

    Ak mas luster s kovovou tycou, na ktorej visi, tak na nej namerias tiez.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    10.4.2010 22:17 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Napeti se tam vetsinou dostane od televize nebo anteny. To ze sviti fazovka nic neznamena ta je dost citliva aby ukazala i naindukovany proud.
    Jendа avatar 10.4.2010 22:23 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Všechno bylo odpojené, jenom stb. v zásuvce. I když SCART i anténu připojím, tak hned, jak vyndám stb. ze zásuvky, zkoušečka zhasne.
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    10.4.2010 22:38 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    ja mam doma Evolve DT-2601 a ten nekope, ani zkousecka nesviti :-)
    gtz avatar 11.4.2010 00:05 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Napájení antény ? tam se to celé napájí 12V přes indukční zdroj a většinou se napětí pro USB řeší pouze přes srážecí odpor a kondenzátor. Někdy to prostě svítí, ale není to nijak na závadu.

    U těchto levných potvor spousta výrobců to řeší tímto než tam dávat nějaký IO. Muselo by se to otevřít a kouknout se přes co je ten USB napájen.

    Pokud je rozvodná síť tak jak má být tak při fázi na ochranném by vyletěl jistič nebo fíčko.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 11.4.2010 00:09 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    No já jsem použil ten z Bauhausu ... OPTEX ORT-8841 za 699,- pohoda jede to jak má. Pokud jde o příjem pro dvě televize asi bych šel do nějakého multipřepínače a nebo rovnou do nějakého DVB-S
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 11.4.2010 00:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    nam zas sla faze do anteny, pokazdy kdyz se neco pripojovalo k televizi tak litali jiskry (to mozna taky zkratilo zivot ty shitny tv karte v kompu) a nejlepsi bylo zapojovat poslepu scart konektor, to bylo skubani v ruce :-D pak si dedek votocil nahore zastrcku vod svoji televize a prestalo to (a rikal neco vo tom ze az to bude mit po zaruce tak tam vymeni ten kondenzator a pridela si tam vetsi reprak).

    a kamos mel doma zase vesely zasuvky, bylo v nich asi jen 160-180V a zbytek sel do zdi a kdyz se na ni krive podival tak se mu vyp komp. a leml si je menil asi dva roky, hlavne ze chodil na elektro (kombinovany studium, dve hodiny skola a 6 hodin hospoda) :-D

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.4.2010 00:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    ja sem lempl, ani nenapisu spravne lempl, pritom je to vyjmenovany slovo po L :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 11:08 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Nejsi lempl, jsi jen prachobyčejnej leml! :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    otasomil avatar 11.4.2010 11:08 otasomil | skóre: 36 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu

    Z obou polu sitoveho privodu jsou kondiky na kastlu pristroje. U spinanych zdroju se to tak nekdy dela.

    Zkuste pripojit voltmetr (digitalni s vysokym vnitrnim odporem) oproti kastli a treba radiatoru a namerite polovinu sitoveho napeti.

    Nevidel bych to jako problem - napeti je mekke a taktak staci k zapaleni doutnavky.

    Co je to oproti tomuto. Az takto jsou lidi schopni si udelat prodluzovak k nejakemu spotrebici

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! Už je to víc jak 50 let: http://buxlrerulbak7g3e.onion/
    11.4.2010 11:39 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Takhle se dříve normálně dělaly rozvody (dvouvodičové), takže jaksi nebyl důvod hrát si v prodlužovačce na tři vodiče. Hloupé bylo, když se takováhle prodlužovačka připojila ke starší „rozdvojce“, která měla v pravé zásuvce prohozenou fázi a nulák (dříve taky naprosto běžné). Aspoň se tím ověřilo, že jističe při zkratu skutečně vypnou…
    otasomil avatar 11.4.2010 12:01 otasomil | skóre: 36 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu

    >>>Takhle se dříve normálně dělaly rozvody (dvouvodičové)

    Jasny, ale uzivatel nemel moznost si ledabyle prehodi fazi s nulou tak jednoduse jako pouhym prehozenim vidlice v rozdvojce.

    Prehozenim mel fazi na povrchu spotrebice (treba zehlicky) U normalne udelanyho prodluzovaku se trema dratama by se nic nestalo. Na zemnicim koliku by byla vzdy nula.

    Takovyto prodluzovak pochazi z doby, kdy proudove chranice neexistovaly a chytit se jednou rukou kovoveho spotrebice a druhou treba sporaku znamenalo temer jistou smrt.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! Už je to víc jak 50 let: http://buxlrerulbak7g3e.onion/
    11.4.2010 12:13 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Aha, představil jsem si tu prodlužovačku s „normální“ zástrčkou, kterou nejde kvůli ochranému kolíku dát do zásuvky obráceně. Pokud je tam obyčejná dvouvidlice, je to něco jiného.
    kotyz avatar 11.4.2010 12:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    i ta "normalni" zastrcka s kolikem se da zapojit obracene, staci mit tu rozdvojku kde je na jedny strane prohozena faze a nulak (tech mame doma plno, (dokonce na jedny dedek udelal i lakem na nehty znacku, kam se muze strcit zastrcka a kam ne) uz sem koupil par novejch, ktery to maji spravne, ale ze jednu chteli nakejch 45 nebo kolik korun, to me moc nenadchlo k tomu abych je vymenil vsechny) ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.4.2010 12:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    nehlede na to ze nekde maji treba blbe udelany rozvody, (co delal za flasku pepa vod vedle, co to taky umi) kde je to v kazdy zasuvce jinak, jak se to zrovna povedlo ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 12:52 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Máš si koupit takovou kulatou za pár korun v tesco, 10-12cm průměr a na tý ploše tři "dobrý" zásuvky.
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 11.4.2010 12:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    tesco ja ale nemam na svy trase, tak holt zaplatim jak za cely prase ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 13:01 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Těžko dáš ten proud do kupy, když děláš v "Jednotě" nákupy. :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 11.4.2010 13:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    jednou ja, jednou ty, my sme oba z jednoty ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 13:09 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    jenou já, jednou ty, lížeme si kokoty ... :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 11.4.2010 13:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    :-D :-D :-D

    btw, vcera sem napsal basem, o tom jak se mi podebrala dasen :-D

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 14:27 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    ...a přepošleš mi tu báseň, až se ti zahojí dáseň? :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 14:28 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    ...možná by nebylo od věci, dát si tam Alpy půldeci! :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 11.4.2010 14:37 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Alpa, pane, ta je na pleť. Pří léčení dásně, či skládaní básně, raději si Rumu hleď ;-)
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    oryctolagus avatar 11.4.2010 14:42 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Mnohdy, směle táži se, u vás s Alpou kalí se?
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 14:51 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Lék na kůži, Kralyku,
    sám si nosíš v pytliku!

    Alpu tu dej bezdomovci,
    nese těžké břemeno.

    Na vrásky a všechny vady,
    používej semeno! :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 11.4.2010 15:38 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Díky, lékařské teorii učinili jsme zadost.
    Jen nevím, bude-li z ní kotyz míti radost.
    Nevím nevím, jestli na jeho dásňové komplikace
    oravdu pomůže mužská genetická infromace :-D
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    Jendа avatar 11.4.2010 15:47 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Vy jste poéti…
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 16:08 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jenda vždy proměří vodiče,
    když leze k dívce na lože,
    robertka strkat do piče,
    jde mu o bezpečnost soulože.


    :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 15:47 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Kotyz má tuhý kořínek,
    nechal se hloupě napálit.

    Poradili mu benzínek,
    "nalejt do huby - zapálit"!

    :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Václav 11.4.2010 12:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Au. Ať žijou prasárny… No, je fakt že po tom co jsem viděl zásuvku s fází na kolíku mě už moc věcí nepřekvapí.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    11.4.2010 12:06 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    To je ještě celkem pohodička, narozdíl od tohohle (ale mít opačně fáze v zásuvkách a někde tu tvou prodlužku strčit bych též nechtěl)
    Baník pyčo!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 12:28 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    WOW! že to v rámci úspory za kabel jen proklemujou bych čekal, ale tohle je fakt bomba :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Václav 11.4.2010 12:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jak to tak vidím, asi si začnu prodlužky zase vyrábět sám :/ Tohle bych nedokázal stvořit ani po deseti plzních.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 12:50 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Já takhle omilem proklemoval na zásuvce fázi se zemí, dost dlouho tam byla jen nabíječka, ale pak sem tam právě připojil ten dobře proklemovanej prodlužovák (kterej jsem používal před úpravou zásuvek). :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    otasomil avatar 11.4.2010 15:37 otasomil | skóre: 36 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu

    To je slaby. Ted teprve prijde soda.

    Videl jsem prodluzovak k cirguli, jez mel na obou koncich tyto vidlice

    V teto starodavne zasuvce je zemnici ci nulovy kontakt ten plochy a zelene popsany. Jenze kdosi se rozhodl ze zem bude pripojena na ten protejsi kulaty kontakt (vyznaceny cervenou sipkou) a to si nedovedete predstavit pokud si od takovehoto cloveka pujcite drtic na ovoce a nebo on sam si pujci nejaky stroj od nekoho jineho. V obojich pripadech bude faze na kostre stroje ! Tyto zasuvky byly a stale jsou na venkovskych dvorech nejrozsirenejsi.

    Dnes s proudovym chranicem jez by pravdepodobne hned zareagoval pokud by stroj stal na hole zemi to az takove nebezpeci neni, ale v dobe pojistek ci ochrany nulovanim je to katuv nastroj takto pripojeny spotrebic. Nastesti se motor po zapnuti nerozbehne a jenom vrci na 2 faze, takze obsluha vytusi ze neco neni v poradku.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! Už je to víc jak 50 let: http://buxlrerulbak7g3e.onion/
    kotyz avatar 11.4.2010 16:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    jo, na venkovskejch dvorech sou rozsireny, ale my mame nejaky specialni (maly kulaty se ctyrma plochyma kolikama), ktery sem jeste nikdy nikde u nikoho nevidel (asi je dedek natahal ze sachty do zasoby pred mockrat moc lety).

    vsechny dedkovo vynalezy maji tyhle zastrcky (vcetne slavny dvoumotorovy elektricky sekacky) a tak to nemuze nikomu pucit, protoze by to nemel do ceho zapojit (ale ma imho na kusu dreva udelanou nejakou redukci na ty beznejsi velky kulaty ctyr a petikolikovy zasuvky, takze strejcovi fungovala nase michacka).

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 12.4.2010 08:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jo, tyhle rozvody máme natahaný po celý zahradě. Ovšem takovou prasárnu by tam člověk nenašel :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    vencour avatar 11.4.2010 15:44 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu

    Jj, na webu elektrika.cz je hrobař, taky tam jsou pěkně vypečené kousky. Spíš osmahlé.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otasomil avatar 11.4.2010 17:13 otasomil | skóre: 36 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu

    Tak toto je opravdu maso.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! Už je to víc jak 50 let: http://buxlrerulbak7g3e.onion/
    kotyz avatar 11.4.2010 17:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    je a dobre propeceny (mozna az moc) ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 18:34 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Chceš k tomu křen, nebo hořčici? :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 11.4.2010 19:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    horcici, kremzskou. pristi tejden jedu na grilovacku. ze by nahoda? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 19:15 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    ...jestli tam jdeš zapojovat elektrickej zahradní gril, tak bych řek spíš něco jako "znamení" :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 11.4.2010 19:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    ne, gril je na plyn ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 11.4.2010 19:55 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    gtz avatar 11.4.2010 21:46 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Si dělej z toho kozy ..., shodou okolností jsem původně z tohoto oboru a pamatuji si dobře co se stalo kousek od nás

    Mistr tehdy poslal jednoho údržbáře ( kluk půl roku po vyučení ) vyměnit žárovku u jeřábu. Celkem triviální řešení. Jenže on se kluk zapomenul podívat na spínač jeřábu. Tam se totiž velice špatně lezlo a skoro každý si při tom pomáhal tak, že jednou rukou chytl za šíny co vedou proud. Na druhé straně haly najednou obrovský řev, rána jako z děla, kouř a smrad spáleného masa.

    Nepřeji to nikomu vidět v reálu ... Skoro každý z nás co to viděl toho měl dost ... No já jsem ten den ožral jako prase ....

    to bylo v letech 198x
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    11.4.2010 22:43 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Fázovka už v té době předpokládám existovala :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    gtz avatar 11.4.2010 23:57 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Dole byl pákový jistič a ten se musel vypnout a visela tam cedule jak kráwa. No nahoře jsi neměl šancí něco měřit. Kovový žebřík do cca 7m a musel jsi se stále držet a lézt. Nahoře se dalo chytit za 2 šprušle a pak konstrukce. Spousta lidí si to usnadňovala, že šla mimo ty šprušle a pak se tam byly jen šíny a konstrukce. CHyba byla to, že ho tam prostě poslal jako mladého samotného s někým kdo nedohlédl na zabezpečení.

    No já jsem si taky měřil skoro všechno a nyní je to zvyk :)

    Tehdy tam fázovky byla naprd .. tam bylo 5000V :) fázovka by ti bouchla v ruce a stejně by to přes ní taky koupil.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.4.2010 02:42 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    5kV? Wow. A jen tak nekrytě, bez jakékoliv izolace? Mohu vědět bližší info o tom jeřábu?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.4.2010 02:47 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    porucha spánku?
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Marek Stopka avatar 12.4.2010 03:13 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | London, United Kingdom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    gtz avatar 12.4.2010 07:00 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jeřáb byl z těch šín napájený, ale to je tak v roce 1982 možná ... snad něco bližšího najdu
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 12.4.2010 14:34 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jen jak si matně vzpomínám, byl to nějaký jeřáb na zvedání težkých trafostanic apod., on byl napájen z trakčního vedení , které bylo na těch šínách ( spíše než šíny to byla měděná kulatina ). Z těch šín byl napájen hlavní pojezd a hlavní kočka na zvedání. Celý ten jeřáb měl vlastní rozvodnu z které toto celé bylo taženo.

    Ale to je fakt minulost.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.4.2010 15:15 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Z těch šín byl napájen hlavní pojezd a hlavní kočka na zvedání.
    Vy ste to nebohý zvíře nutili něco zvedat a ještě k tomu proudem?!?!?! :-O
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    gtz avatar 12.4.2010 16:40 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    +1
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.4.2010 04:36 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    http://elektrika.cz/data/clanky/osirele-vn-trafo-v-poli/view

    A keby len jedno. Ja také niečo pravidelne vídavam pri ceste do Žiliny.
    Have you tried turning it off and on again?
    11.4.2010 17:25 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    To je ještě celkem pohodička, narozdíl od tohohle
    To tedy nesouhlasim. Prvni pripad je urcite nebezpecnejsi nez ten druhy. Druhy pripad bude nebezpecny pouze v pripade poruchy (prorazeni izolace) pripojeneho pristroje (normalne by doslo k vyhozeni jisticu, v tomto pripade ne), prvni pripad muze byt nebezpecny i kdyz se tam pripoji pristroj, ktery je uplne v poradku.
    otasomil avatar 11.4.2010 20:01 otasomil | skóre: 36 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu

    V prvnim pripade sklamal samotny tvurce.

    V tom druhem pripade je zrejme ze veskera machinerie schvalovacich procedur je k nicemu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! Už je to víc jak 50 let: http://buxlrerulbak7g3e.onion/
    11.4.2010 21:25 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    První případ je nebezpečný, pokud jsou blbě zásuvky. Bohužel se to díky blbým roztrojkám může stanout naprosto běžně. Ovšem první případ mi vyzněl tak, že si to někdo ubastlil. Když ho to zabije, jeho mínus. Navíc má slušnou šanci si toho všimnout bez fatálních následků, pokud prodlužovačku bude pravidelně zapojovat do blbé zásuvky (otočená fáze), brzo si všimne že kope a když to přežije, prodlužku vyhodí.

    Ovšem to druhé se normálně prodavá - tím je to děsivější. Navíc to není klasická prodlužovačka, ale roztrojka, představ si, že máš kolem sebe tři věci s kovou kostrou, což se může stát naprosto reálně (přímotop, lampička, žehlička) a najednou začnou všechny tři probíjet. Chytneš se jedné, ucukneš a už si na sebe shodíš jinou probíjející věc, abys zakopl a sletěl na třetí ;-).

    Ale obojí bych okamžitě vyhazoval. Když už by někdo moc toužil po tom bastlit dvouvodičovou prodlužku (fuj!), tak kolík neřešit. Nadělá to mnohem míň škody.
    Baník pyčo!
    11.4.2010 22:02 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    První případ je nebezpečný, pokud jsou blbě zásuvky. Bohužel se to díky blbým roztrojkám může stanout naprosto běžně.

    Pokud si dobre vzpominam co nas ucili ve skole, tak to s tim, ze faze je vlevo, je spis zvyklost a zasuvka s fazi vpravo neodporuje soucasnym normam. A treba ve Francii (kde maji stejne zasuvky) je zase zvyklost faze vpravo. Takze tezko takove zasuvky oznacovat za blbe.
    gtz avatar 11.4.2010 22:09 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    No jak se to vezme, třeba ty redukce Itálie - EURO jsou tak jak mají být : vlevo fáze. Ale zase zvyk je zvyk, a každý kdo se s tím občas dělá tak si vezme nějakou vadasku a vyzkouší to.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.4.2010 09:45 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Ono to prý kdysi vzniklo tak, že dělali průzkum s malými dětmi, a zjistili, že statisticky častěji se děti pokoušejí strčit hřebík do pravé dírky. Asi to není překvapivé, když většina populace je pravoruká.
    Václav 12.4.2010 10:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jo, to já byl větší koumák, když jsem stavěl to autíčko z merkuru "na elektřinu". Když nejelo po zapojení do pravý zdířky, šoupl jsem ho do levý. No, sice taky nejelo, ale letělo pěkně.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    oryctolagus avatar 12.4.2010 10:43 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    V tom případě by asi bylo bývalo lepší nespoléhat se na statistiku a navrhnout potenciálně nebezpečný zásuvkový konektory trochu víc hlavou...
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 12.4.2010 10:55 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Kamarádka z Austrálie se děsně divila, že máme "hermafrodity", u nich má zásuvka tři díry, na wiki jsou "zásuvky světa" hezky popsaný, řešili jsme je pak snad tejden...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    12.4.2010 18:46 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    A čo Schuko? Dve diery a krásny názov :-D
    Have you tried turning it off and on again?
    kotyz avatar 12.4.2010 19:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    jo to sem videl v hotelu na Korfu, ale ty euro-zastrcky jaky mame i my sou obojetny, maji jak zdirku na zemnici kolik tak zlabek na ty zemnici plisky nahore a dole. a jo, šuko je fakt epesni nazev :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.4.2010 19:16 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Netreba chodiť ani tak ďaleko. Nemecko, Rakúsko, Maďarsko.
    Have you tried turning it off and on again?
    Václav 12.4.2010 19:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jeden šuko prodlužovák vlastním :) Tedy, vidlice je náš standard, zásuvky schuko.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    12.4.2010 20:39 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Predpokladám, že vidlica ze tento hybrid. Schuko systému najviac závidím, že môžu vidlicu vložiť obidvoma stranami
    Have you tried turning it off and on again?
    Václav 13.4.2010 07:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jojo, samozřejmě… Když o tom tak přemýšlím, kdy já viděl naposledy nehybridní vidlici?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    12.4.2010 21:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    zásuvky schuko? - měl jsem za to, že u nás nejsou schválené, kolik jste dali při kolaudaci?
    12.4.2010 22:02 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Má predlžovačku. Asi suvenír v Nemecka :-)
    Have you tried turning it off and on again?
    Václav 13.4.2010 07:17 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Číst to chce :) Navíc, vida atyp, rozebral jsem ji a zkontroloval. Zapojená je v pohodě. Držím si ji jako kuriozitku.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.4.2010 12:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    oops, promiň, jak jsi v jedné větě psal o schuko, a v další o našem standardu, tak jsem to na první pokus pochopil jakože už mluvíš o další věci
    12.4.2010 22:45 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Ovšem třeba zase Dánsko má hezký smajlíky.
    Václav 13.4.2010 07:15 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Jo, tohle pozornost děcka rozhodně nepřitáhne :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 13.4.2010 14:10 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Podle mně jsou všechny tyhle zásuvky blbě navržený. Já bych to udělal tak, že by všechny ty dírky v nich byly velikosti prstu (chcete-li, velikosti kotyzova penisu), rozhodně by se zvíšila gramotnost lidstva v oblasti elektrického proudu. :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Václav 13.4.2010 15:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 13.4.2010 17:33 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Kup si adaptér
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 13.4.2010 17:37 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    +1, LOL! :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 13.4.2010 22:06 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    :-D :-D :-D
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    Jendа avatar 13.4.2010 17:31 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Zato tohle vypadá strašidelně.
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.
    gtz avatar 11.4.2010 22:06 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    Sakra za to by patřilo někomu pěkně nakopat někam ...

    No pamatuji si dobře jak nás mistr učil :

    VLEVO -- FÁZE 
    VPRAVO -- NULÁK
    a kdo to neví ten je ču.ák 
    
    Bohužel s takovýma prodlužkama jsem se běžně setkal v našich BAU-shopech....
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    12.4.2010 00:02 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    nebo:
    Fáze je nalevo aby byla blíž k srdci.
    Jendа avatar 12.4.2010 00:45 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Set-top-box s fází na povrchu
    IMHO to tady bylo způsobeno tím, že pan inženýr to navrhoval zespodu a neuvědomil si, že to pak bude opačně :-).
    I don't believe in the concept of personal property that isn't mine.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.