abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | Nová verze

    Fossil (Wikipedie) byl vydán ve verzi 2.24. Jedná se o distribuovaný systém správy verzí propojený se správou chyb, wiki stránek a blogů s integrovaným webovým rozhraním. Vše běží z jednoho jediného spustitelného souboru a uloženo je v SQLite databázi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 745 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    20.4.2012 00:36 Komunista telom aj dusou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Hanbis sa za KSS? Za to co 40 rokov vybudovali? A pritom asi aj ty byvas v bytovke zo 70 ci 80 rokov. Hanbi sa radsej za nasich modrych ktori to za 20 rokov pokradli a sprivatizovali za smiesne peniaze zapadnym nadnarodnym spolocnostiam. Ale KSS sa raz dostane k moci. V Cechach maju komunisti uz skoro 20 percent, pride to aj na Slovensko... Otvoria sa aj volicom SMERU a modracikom oci ked benzin (za liter) a chlieb budu stat 3 eura a plyn ci elektrina bude tak drahy ze budeme (nielen) spat v zimnych vetrovkach - a ludia budu bez prace, ti ktori budu pracovat pojdu na 2 roky do "dochodku" po osemdesiatke, ked sa doziju...
    435/2001 avatar 20.4.2012 00:38 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    nie som modrá, zelená ani fialová
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    20.4.2012 22:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    nie som modrá, zelená ani fialová

    Jen bolševicky rudá a přiměřeně bolševicky chytrá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2012 23:03 Lavrentij Beria
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Ticho - ty podporovatel vrahov z Wall streetu...
    mess avatar 20.4.2012 00:59 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Koukám, že na Slovensku je úplně stejný bordel, jak tady :-D Jako přes kopírák. S těma komunistama - až tady zase přijdou k moci, to se teprve budou dít věci :-D Chudák Havel se musí obracet v hrobě.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    20.4.2012 01:00 Komunista telom aj dusou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Robi v hrobe humanitarny bombarder...
    20.4.2012 13:23 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Komunisti uz u nas pri moci su. Precitaj si historiu strany SMER. A hadaj, dosledok coho su vysoke ceny benzinu? Hlavne zlozka jeho ceny tvori dan. A nedostatok pracovnych miest chces vyriesit po komunisticky - tzn. tak, ze kazdy bude zamestnany, ale nikto nebude nic robit?
    20.4.2012 19:06 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Komunisti uz u nas pri moci su.
    Genealógia je zaujímavý odbor histórie. Bolo by iste zaujímavé sledovať, ako si v zlomových okamihoch dejín staré elity budovali väzby s novými elitami, menili náboženské vyznanie, politické presvedčenie, stranícku príslušnosť.
    20.4.2012 22:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    menili náboženské vyznanie, politické presvedčenie, stranícku príslušnosť.

    Ty ne, jednou rudá, stále rudá :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2012 18:36 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    -1

    Člověk by řekl, že bolševici budou nadávat na svých stranických setkáních a nebudou exhibovat na slušných serverech. Kam to jenom dojde...
    20.4.2012 18:58 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    bolševici
    človek by povedal, že na slušných serveroch sa nenájde veľa hlupákov
    20.4.2012 22:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    človek by povedal, že na slušných serveroch sa nenájde veľa hlupákov

    Tu třídu rudých hlupáků tu reprezentuješ ty
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2012 23:06 Lavrentij Beria
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    človek by povedal, že na slušných serveroch sa nenájde veľa hlupákov
    Tu třídu rudých hlupáků tu reprezentuješ ty
    Zastupca modrych hlupakov prehovoril a zapachlo to tu...
    20.4.2012 23:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    jasně slinto, páchne tu rudou debilitou tebou reprezentovanou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2012 23:25 Dzugasvili
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Slinto? Hmmm to je predsa prezyvka toho tvojho "disidenta" co nedavno posiel, nie?
    20.4.2012 23:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    kdepak, to je přezdívka té co si přezdívá whistleblower, Zuzanka, Hraškovie a opisuje cizí práce na internetu a nebo články z novin a vydává je za svoje blogy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2012 23:46 Julius Fucik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Hmmm a ty preco tak tvrdohlavo bojujes proti laviciarom ? Ale uprimne (a hlavne slusne) poprosim... Neznesies iny nazor na usporiadanie spolocnosti a vplyv statu ?
    20.4.2012 23:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Já si nepřeji levicovou vládu v této zemi. Na Slovensku at si ji s Pánem Bohem mají. Takoví jako slinta, ukážou, kam to s levicí dovedou. Počkáme. Obávám se, že teprve zažijí katastrofu vlády jedné strany. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2012 23:55 Julius Fucik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    U vas to nebude jedna strana (skoda) ale dve : CSSD a komunisti kto zostavi vladu, spomen si na moje slova...
    21.4.2012 00:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Tak zle to soudružko nedopadne. dnes lidé, kteří mají vztek, uvažují takhle, za dva měsíce vychladnou a pochopí, že žádní socani jim ani práci ani peníze nedají, jen jim vezmou mnohem více, než je bude stát stávající reforma. To přání aby u nás bylo hůř, je přáním mnoha Slováků, kteří tančili v roce 1993, jásali s Mečiarem, jako ty, když se společný stát rozpadl a oni čekali, že bez Slovenska se Čechy a Morava se Slezkem zhroutí. Zatím jak to vypadá se hospodářsky hroutí Slovensko. Nepřeju jim to, ale je to realita. Navíc, v polovině volebního období se vždycky volební preference vládnoucích stran propadají. Nota bene po nutných reformnách. Ty se dají vyladit. Tak aby v konečném důsledu, omezily stát a jeho moc nad občanem. Protože daňové zatížení, které chystají socani, to bude teprve ta pravá "legrace". :-) Tak se Zuzanko Hraškovie věnuj Slovensku a pozdravuj jako věrná soudružka svého premiera. A těš se na lepší socialistické Slovensko.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 00:17 Julius Fucik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Ja som chlap, tak ma prestan oslovovat ako zenu. A ano - na socialisticke a neskor komunisticke Slovensko sa tesim. Ako vacsina tych co si toto smerovanie zvolili... A vam doprajem v kazdom meste Knieza (a poddanych na panske) a Kalouska....
    21.4.2012 00:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    A ano - na socialisticke a neskor komunisticke Slovensko sa tesim.

    Tak si ho užiješ :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 00:51 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    A ano - na socialisticke a neskor komunisticke Slovensko sa tesim.
    Tak neviem, ale KS na Slovensku je mimoparlamentná stranička s minimálnou podporou voličov. Nemáme jednoducho tie revolučné komunistické tradície, ako naši susedia.Fico sa hlási k modernej soc.dem., k parlamentnej demokracii, to by som s tu naprázdno omieľaným ,,boľševizmom" nezamieňala. Okrem toho, ficovci už pri moci bol- a nedá sa povedať, že by robil nejaké ľavicové reformy a že by ten náš štát bol kedykoľvek od 89. roku ,,sociálny." Teda, ak opomeniem, že Kaliňák má nové zuby;-).,,Právny štát " tu tiež nie je a tak skoro nebude a sú za to zodpovedné všetky politické strany sprava aj zľava.Nemajú si v tomto veľmi čo vyčítať.

    To, že stúpa nostalgia za istotami socializmu majú na svedomí tí, čo sa vtedy v novembri chopili šance, prekročili naivných idelaistov a po hlavách davu sa predrali k moci.

    P.S. A prečo Július Fučík? Bol konfident gestapa... Prečo nie Bacílek? Ten aspoň pôsobil vo svojej funkcii na Slovensku v časoch, keď bol Jílek pionierom;-).
    21.4.2012 01:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    No slinto, konečně ses vyjevila pod tím blbým nickem Julius Fučík, a projevila si ty správné soudružsko-mečairovské názory. Ale Vlado už není tím hlavním vůdcem, co si ho tak obdivovala. :-) jsou tu jiní, ted teprve můžeš projevit svou oddanost a modlit se k Ficovu obrazu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 01:58 petko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Musim ta sklamat. Jedine coho sa dockas budu vyssie dane aby bolo co rozkradat. Vsetci mi povedia, ze ano kradlo sa ale fico aspon pustil ludom ale ked sa opytam co take pustil tak mi nikto nepovie. Leda tak svojim ludom.
    21.4.2012 01:50 petko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    No ty si teda dobrak. Ja tu ale musim zit :(.
    20.4.2012 07:54 asd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím

    nevedia čítať a robia im problém pádové otázky. Alebo percentá a zlomky. Školy sa ruvú o nedostatkového uchádzača a berú všetko, čo je ochotné podať si prihlášku. Vinovaté je financovanie na žiaka. Rodičia a deti na ZŠ vedia, že nebude problém dostať sa ma hocakú strednú školu a nejako preliezť až po maturitu a napokon, aj keď už nie v riadnom, tak v tom náhradnom termíne, zmaturovať aj pri nulových vedomostiach

    cesta do pekel - pak je tady spousta managerů co umí udělat akorát tabulku do excelu (bez vzorců) a naklikat "slajdy v povrpojntu", nebo X bc a mgr v humanitním oboru jejichž praktické použití je horší než použití sádrovýho hřebíku :(

    20.4.2012 09:25 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    väčšina našich maturantov chce ísť študovať všelijaké tie marketingy a manažmenty;-)
    20.4.2012 09:40 asd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    jak píšu - cesta do pekel
    20.4.2012 09:37 sdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Však to je typická Klausovská politika. Dát na školství jenom to minimum co je nutné, aby to úplně nezkolabovalo a zbytek vyřeší trh. Slováci dávají na školství nejmíň z celé EU (v poměru k HDP), tak se to někde musí projevit. My je s touhle vládou brzo doženeme.
    20.4.2012 09:41 asd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    projeví, budeme národ(y) blbů
    20.4.2012 09:52 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Doháňate nás vo viacerých ukazovateľoch.Nie že by som sa tešila, že aj Vám zdochne koza. My máme inú mentalitu - pokornejšie sme prijímali všetky tie ,,reformy" doterajších vlád bez rozdielu zafarbenia, ktoré nám posúvali dierky na opaskoch.Teraz už ide o našu národnú sebazáchovu...degeneratívne kultúrne zmeny sú očividné a sú dôsledkom hluchého politikárčenia po všetky tie roky, ktorého jediným cieľom bola moc a peniaze pre úzku skupinu žralokov a karieristov.Tí kedykoľvek opustia tento Titanic.
    20.4.2012 08:00 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím

    Hneď na úvod, nech ti zdvihnem tlak, povinná školská dochádzka by mala byť zrušená zrušené.

    Konkrétnejšie k Čaplovičovým predstavám. Mne to príde ako by chcel zanechať čo najviditeľnejšiu stopu, čo však neznamená urobiť čo najlepšiu zmenu.

    Ono to v podstate vidieť na tej predstave o matematike a súkromných školách. To prvé povedie k snahe učiť sa viac na úkor maturitne nepovinných predmetov (študentsky logicky, ak je niečo nepovinné, je to nepotrebné) a to druhé povedie k zvýšeniu úplatkov (primárne to cieli na ponuku, nie na dopyt vytváraný spoločenským tlakom a žiaľ aj zákonmi)

    Prípadné nahradenie normatívov nerieši otázku, čo robiť s neprispôsobivými študentami a či sa nebudú dať obchádzať aj nové pravidlá. Ono ak by aj boli podmienky financovania boli nastavené na určité celoštátne preskušávanie, všetci si vieme predstaviť, že učenie pre takéto preskušávanie by viedlo k vzdelávaniu zameranému na dosiahnutie výsledkov v takomto preskušávaniu, nie na dosiahnutie "vzdelania".

    S odbornou praxou súhlas, ale nechcem si predstaviť tu byrokraciu okolo toho. Ono už zamestnanie človeka na TPP je papierovo celkom pekná robota a zamestnávanie osôb pod 18 rokov a za účelom poskytnutia relevantnej praxe bude papierovo celkom určite úplne iný level (nakoniec, počas strednej som jednu takú dvojtýždňovú v štvrtom ročníku absolvoval. Zamestnávateľ musel všetko ošéfovať voči inšpektorátu práce a potom mi musel potvrdiť mnou vyhotovený denník, čo kde kedy som robil).

    No nič, idem sa zaoberať niečim, na čo ma škola nepripravila... aj keď pracujem v odbore...

    20.4.2012 09:22 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    povinná školská dochádzka by mala byť zrušená
    Žiaci sú nahnevaní kvôli povinnej školskej dochádzke na Máriu Teréziu;-).
    Ono to v podstate vidieť na tej predstave o matematike a súkromných školách.
    Tak tomu nerozumiem, lebo aj keď si školy samy vypracúvajú vzdelávacie programy a osnovy, musia v učebných plánoch rešpektovať to čo je dané a nemôžu si presúvať povinné predmety medzi nepovinné. A požadované kompetencie musia byť zahrnuté v osnovách a TP.
    Prípadné nahradenie normatívov nerieši otázku, čo robiť s neprispôsobivými študentam
    Neviem presne, čo myslíš pod neurčitým označením ,,neprispôsobiví študenti." Niektorým študentom sa snáď ani nemožno diviť, že sa škole nechcú prispôsobiť;-).Ak máš na mysli kult. zaostalých Rómov a bielych na ich úrovni, to je osobitný problém a mal by sa riešiť špecificky- tak ako to bolo naznačené v tej jednej nedávnej TV besede, na ktorú som minule odkazovala.
    S odbornou praxou súhlas, ale nechcem si predstaviť tu byrokraciu okolo toho.
    Podmienkou toho, aby sme sa pohli dopredu je skoncovať s tou nezmyselnou byrokraciou a zrušiť všelijaké tie zbytočné medzičlánky školskej správy.Viď odkaz na tie fínske vzory.(Veľmi sa mi páči, že nepodľahli anglo-americkej koncepcii vo vzdelávaní a vykašľali sa na ich nezmyselnú testomániu.)Kedysi prax priamo vo firmách fungovala a nebolo treba okolo toho príliš administrovať.
    S odbornou praxou súhlas, ale nechcem si predstaviť tu byrokraciu okolo toho.
    Vieme obaja, aká je efektívnosť takejto praxe.;-)
    20.4.2012 09:27 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Vieme obaja, aká je efektívnosť takejto praxe.;-)
    mala som na mysli tú 2 týždňovú))
    20.4.2012 11:43 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Ono to v podstate vidieť na tej predstave o matematike a súkromných školách.
    Tak tomu nerozumiem, lebo aj keď si školy samy vypracúvajú vzdelávacie programy a osnovy, musia v učebných plánoch rešpektovať to čo je dané a nemôžu si presúvať povinné predmety medzi nepovinné. A požadované kompetencie musia byť zahrnuté v osnovách a TP.
    To je jasné, ide mi o to, že ak sa k z jestvujúcich predmetom jeden stane "navyše" povinne maturitným, začnú sa študenti tomuto navyše povinne maturitným predmetom viac zaoberať a to na úkor niečoho. Sčasti možno za obeť padne tzv. voľný čas, sčasti však určite aj tie nematuritné predmety... obzvlášť viditeľné to bude u študentov, ktorým nejde primárne o známky... Výsledkom bude v priemere väčšia tuposť z nematuritných predmetov a potom nejaký Čaplovič povie, že tak si maturitu môžme robiť aj z občianskej náuky s tým, že to tých sopliakov naučí...
    Prípadné nahradenie normatívov nerieši otázku, čo robiť s neprispôsobivými študentam
    Neviem presne, čo myslíš pod neurčitým označením ,,neprispôsobiví študenti." Niektorým študentom sa snáď ani nemožno diviť, že sa škole nechcú prispôsobiť;-).Ak máš na mysli kult. zaostalých Rómov a bielych na ich úrovni, to je osobitný problém a mal by sa riešiť špecificky- tak ako to bolo naznačené v tej jednej nedávnej TV besede, na ktorú som minule odkazovala.

    Nie, nie. Mám na mysli neprispôsobivých študentov bez ohľadu na farbu pleti, účes alebo sexuálnu orientáciu. Čiže študentov, ktorý chodia do školy len preto, lebo je to povinné a popri tom otravujú život slušným bifľošom.

    Samozrejme, týka sa to najmä základných škôl, ale pri troche snahy si to kvôli dĺžke povinnej školskej dochádzky zlíznu aj stredné školy (učňovky).

    20.4.2012 18:54 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    To je jasné, ide mi o to, že ak sa k z jestvujúcich predmetom jeden stane "navyše" povinne maturitným, začnú sa študenti tomuto navyše povinne maturitným predmetom viac zaoberať
    V tomto sa odráža ten prevládajúci účelový postoj žiakov a ich rodičov k ,,vzdelaniu." Ide o ten symbolicky vyjadrený výkon- nie o záujem o vedenie. Nechápem, ako môže ísť niekto ,,študovať čokoľvek," aj keď ho to vôbec nezaujíma, len aby mal nejaký lajster príp. titul. Ten postoj: ,,Z tohto predmetu nematurujem,môžem sa na učenie na tie hodiny vykašľať" je veľmi rozšírený a dokonca podporovaný aj školskými manažmentami...Ak z toho predmetu nie je nijaký ,,výstup," tak je nedôležitý. Ani sa nehodnotí( na ZŠ napr. občianky, výtvarná a pod.)- alebo sú tlaky, aby sa hodnotil ,,dobrou známkou." Tak sa vlastne nepriamo žiakom hovorí: Je dôležité, ako vyzerá vaše vysvedčenie a nie to, či ste sa naozaj niečo naučili, vynaložili na to nejaké úsilie, nadobudli k nejakej oblasti vedenia vzťah... Na jednej strane sa kecá o medzipredmetových vzťahoch a na druhej je v žiakoch a rodičoch posilňované to pokrivené chápanie zmyslu školského vzdelávania, ktorého cieľom je ,,spraviť monitor," ,,napísať maturitný test..."
    neprispôsobivých študentov,... ktorý chodia do školy len preto, lebo je to povinné
    To je väčšinový postoj, bohužiaľ... Je povinné, ak vôbec niečo, mať maturitu, mať diplom ... To ktosi raz napísal do diskusného fóra o jednom detašovanom pracovisku tzv. vysokej školy: ,,Jediné, čo táto škola svojim absolventom dá, je neprimerané sebavedomie..."
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.4.2012 08:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Jílkův syndrom (odradit od čtení délkou příspěvku) :-(
    20.4.2012 09:05 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Jílkův syndrom (odradit od čtení délkou příspěvku) :-(
    bezobsažného, navyše
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.4.2012 09:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    To sem neřek...
    Člověk z Horní Dolní avatar 20.4.2012 11:51 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Nešlo by dát na konec nebo začátek shrnutí do 3 vět? Abych věděl, jestli má vůbec smysl číst. Něco jako perex v novinovch článcích nebo shrnutí na obálce knihy.
    kotyz avatar 20.4.2012 12:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Nemá.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.4.2012 18:30 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Nemá.
    ale má zmysel o tom zmysle diskutovať:))
    20.4.2012 11:51 Peter S.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Podľa mna normatív na žiaka je správna vec. Iné je že je relatívne malo detí na existujúcu sieť a každá škola sa snaží prežiť a potom to končí tak že berú každého. Ono ta škola ma aj fixné náklady ktoré sú málo citlivé na to koľko je v nej žiakov... Napríklad niekedy sa povedzme otváralo 5 prváckych tried teraz rozmýšľajú nad tým či to budú 2 alebo 3.

    Ale zase si nemyslím že by malo ministerstvo direktívne rušiť niektoré školy, aj ked matematicky práve toto by pomohlo...
    20.4.2012 18:20 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Podľa mna normatív na žiaka je správna vec.
    Väčšina pedagógov z praxe si na základe skúseností myslí opak.
    je relatívne malo detí na existujúcu sieť a každá škola sa snaží prežiť a potom to končí tak že berú každého.
    Naši učitelia majú oproti iným krajinám napr. vysoké základné úväzky.V rámci ,,šetrenia" nedostačujúcich prostriedkov je na školách snaha o čo najmenej tried s najväčším počtom žiakov, podľa možnosti nedeliť na skupiny. Fixné náklady sú napr. citlivé na nové okná, osvetlenie alebo zateplenie.Asi ste tiež počuli o prípadoch, keď sa investovalo do opravy a modernizácie jednej z 2 škôl... a potom zrušili tú v opravenej budove a ponechali tú v neopravenej...

    Čo sa týka elem. vzdelania, asi nebol šťastný nápad nielen s ohľadom na hosp. a soc. situáciu ľudí na vidieku rušiť na dedinách malotriedky a sústrediť deti v školách v spádových obciach. Ak sa bude v školstve vždy uvažovať iba ,,ekonomicky," nech sa aspoň nepredstiera, že vzdelanie obyvateľstva je pre niekoho prirorita.
    lukve avatar 20.4.2012 12:58 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím

    paci sa mi ake zmeny chce spravit SMER . no uvidi sa podla skutkov.

    linux user more than 20y
    20.4.2012 13:19 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Co su to za komunisticke dristy? Aky priemer mal na zakladnej skole sudruh Caplovic?
    20.4.2012 18:26 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Čaplovič zrejme bez ohľadu na svoje stranícke príslušnosti dobrý.Do 90. rokov sa venoval zdá sa naplno svojmu odboru. Otázne je, či je to kritérium -priemer 1,5 na druhom stupni správne. Rozhodne by mali byť tak ako kedysi prímačky zodpovedajúce nárokom tej - ktorej výberovej školy, výsledky ktorých by sa nedali zmanipulovať.
    gtz avatar 20.4.2012 14:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    To mi děláte schválně :-) takto velké kdo to má zase číst, já si to naivně otevřel u zákazníka na mobilu a málem jsem se uklikal. Ale jinak to jde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.4.2012 18:00 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    To mi děláte schválně
    :)))))

    pritvrdím:)))
    gtz avatar 20.4.2012 20:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Bylo to na mne moc dlouhé, až jsem psal ten komentář tak jsem stihl si to nějak přečíst.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.4.2012 22:18 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    Krátke príspevky- aspoň čo som si tu všimla- bývajú úsporné po všetkých stránkach.To súhlasím.

    Ale to mne zas napr. kotyzove široké plátna v štýle colníka Rousseaua ani trochu nevadia. Len neviem, či im nepripisujem viac významov, než majú.:)
    lukve avatar 20.4.2012 17:16 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím

    http://www.sme.sk/diskusie/1990238/1/Fico-chce-spolocnu-zeleznicnu-spolocnost-s-Ceskom.html

    linux user more than 20y
    lukve avatar 20.4.2012 17:16 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím

    http://www.sme.sk/c/6345989/fico-chce-spolocnu-zeleznicnu-spolocnost-s-ceskom.html

    linux user more than 20y
    20.4.2012 23:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strom, ktorý často presádzajú, nebýva obsypaný ovocím
    , takže sme už značne skeptickí k takýmto rozšafným vyhláseniam.

    to my je kdo? My slinta, toho jména první??? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 03:11 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Máme nového ministra školstva, tentoraz humanistu, historika a archeológa (o.i. je v tandeme slovenských historikov ako sú D. Kováč a Ľ. Lipták spoluautorom ,,Dejín Slovenska“).

    UK v Bratislave absolvoval rok po okupácii a vzápätí na začiatku normalizácie (!) vstúpil do KSČ. Od začiatku 90. rokov je členom Ficovho Smeru, ktorý vznikol ako frakcia SDĽ – strany reformných komunistov, odštiepených od KSS po ,,Nežnej.“ Bolo v nej viacero zaujímavých inteligentných a kultivovaných osobností, aké odvtedy na našej domácej politickej scéne dosť chýbajú, napr. Brigita Schmögnerová alebo Milan Ftáčnik či Peter Weiss. SDĽ sa potom po neúspechu vo voľbách zlúčila so SMER-om – sociálnou demokraciou (december 2004). Nevolila som si ich iba preto, lebo som nechcela dať hlas bývalým členom KSS. Ale mali môj rešpekt. Podobne sa mi zatiaľ javí aj nový minister školstva Dušan Čaplovič, i keď už vzhľadom na jeho stranícku príslušnosť v časoch reálneho socializmu a na jeho súčasné členstvo vo Ficovom SMER-e majú viacerí prívrženci stredopravej a pravej opozície ostré výhrady voči jeho osobe. A v dôsledku toho aj voči jeho názorom na stratégiu reforiem zlyhávajúceho školského systému.

    Že sú tieto reformy nutné je do očí bijúce. Na stredných odborných školách štvorkári zo ZŠ, ktorí neprepadli iba preto, aby sa ich tie školy zbavili, podobne ako sa nemocnice zbavujú umierajúcich v snahe vylepšiť si štatistiku, nevedia čítať a robia im problém pádové otázky. Alebo percentá a zlomky. Školy sa ruvú o nedostatkového uchádzača a berú všetko, čo je ochotné podať si prihlášku. Vinovaté je financovanie na žiaka. Rodičia a deti na ZŠ vedia, že nebude problém dostať sa a nejako preliezť na nejakej strednej školy až po maturitu a napokon aj keď už nie v riadnom, tak v tom náhradnom termíne zmaturovať aj pri nulových vedomostiach. Ak by chcela na akýchsi požiadavkách na kvalitu trvať jedna, poľahky sa za ňu nájde desať takých, ktoré chňapnú po neúspešnom študentovi všetkými desiatimi, keďže normatívne financovanie zriaďovateľovi prinesie financie na každú, aj celkom prázdnu hlavu. Učitelia na základných školách tak nemôžu počítať s nijakou vonkajšou motiváciou, ktorá by nútila k učeniu a v konečnom dôsledku podnecovala rast vnútornej motivácie žiakov. Pretože ak o niečom nič nevieme, ani nás to nezaujíma - a opačne.

    Napriek tomu, že je Čaplovič humanista, chce podporovať stredné odborné školy a učilištia za úzkeho prepojenia s potrebami trhu práce resp. konkrétnych zamestnávateľov. Trochu pochybujem, že by existovala spoľahlivá metodika na zisťovanie tých potrieb v nejakej dlhšej časovej perspektíve, a tiež sa mi nezdá, že by sa na Slovensku našlo veľa firiem ochotných investovať do výchovy a vzdelávania budúcich kvalifikovaných robotníkov. Čaplovič dáva za príklad školu pod patronátom železiarní v Podbrezovej alebo v Košiciach – Šaci, kde na vzdelávanie prispieva U. S. Steel.

    http://www.zelpo.sk/zelpo/homezp.nsf/page/sukromna_stredna_odborna_skola_hutnicka_ZP

    Škola by mala zabezpečovať tak ako to bývalo kedysi len teoretickú prípravu, odbornú prax by žiaci absolvovali vo firmách (čo je podľa mňa stokrát lepšie, ako tmoliť sa iba v nejakej školskej dielni). Gymnáziá, ktorých je na Slovensku mnohonásobne viac, než v minulosti, chce zredukovať na základe posudzovania kvality poskytovaného vzdelania (kritériom kvality na poskytovanie štátnych finančných dotácií má byť uplatnenie absolventov na trhu práce – len nie je jasné, ako sa to bude posudzovať, keď sú regióny s veľmi rozdielnymi podmienkami pre zamestnanosť obyvateľstva a diametrálne odlišnou demografickou a sociálnou štruktúrou).Ministerstvo mieni zaraziť vznikanie nových súkromných škôl a odborov, ktorých zameranie nebude korešpondovať s konkrétnymi potrebami praxe a počíta s tým, že školy s nižšími štátnymi dotáciami sa neufinancujú a zaniknú. Postupne sa má udeľovanie akreditácií tak ako je to na univerzitách zavádzať aj pre stredné školy.

    Novela zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní má opäť obmedziť maximálny počet detí, žiakov, študentov v ročníkoch a v triedach v materských školách, základných a stredných školách. Čiže pravdepodobne návrat k zhora predpísaným limitom pre prijímanie žiakov z čias socializmu. A – čo je pozitívne – zamedzenie toho, aby sa vedenie školy snažilo ušetriť financie na učiteľských platoch tým, že napchá do tried čo najviac žiakov, čo nevyhnutne zhoršuje efektívnosť výučby. Na gymnázia by mohli ísť iba tí, ktorí budú mať priemer známok v posledných troch ročníkoch na základnej škole do 1,5, t.j. na gymnázium by sa neprebojovali tí, ktorí na druhom stupni ZŠ schytali na vysvedčení aj nejaké tie trojky.

    Zároveň sa majú na ZŠ i gymnáziách posilniť časové dotácie prírodovedných predmetov a chystá sa obnovenie povinnej maturity z matematiky, i keď sa nevylučuje, že by popri prírodovednom smere na gymnáziách mohol existovať, opäť tak ako kedysi, aj humanitný. Druhý povinný cudzí jazyk by sa mal stať nepovinným a tiež sa zatiaľ upúšťa od posilnenia telesnej výchovy o tancovanie zumby a pod., ako o tom sníval Čaplovičov predchodca, keďže decká vysedávajú na facebooku, čoraz viac priberajú a hrbatejú. Nový minister chystá aj novelu vysokoškolského zákona a v nadväznosti na plány svojho predchodcu Jurzycu z SDKÚ. Má v úmysle zmeniť financovanie vysokých škôl tak, aby pre humanitné a pre technické a prírodovedné smery platili rozdielne kritériá.

    Akreditačnú komisia, ktorá má sprísniť podmienky pre udeľovanie akreditácií si má posvietiť o.i. aj na smutne známe detašované pracoviská súkromných ,,vysokých škôl", ktoré si z poskytovania titulov urobili výnosný kšeft. To sme teda všetci zvedaví, pretože v tomto korupčnom a klientelistickom prostredí je celkom možné, že namiesto objektívneho posudzovania kvality vzdelávania napokon o zániku a prežití budú rozhodovať vzájomné finančné prepletence. Podľa nového by tieto súkromné školy mohli poskytovať len akési vyššie stredné vzdelanie ( resp. vzdelanie na bakalárskej úrovni). Trojstupňové vysokoškolské vzdelávanie na Slovensku by mohli poskytovať podľa nového ministra školstva len Slovenská technická univerzita, Ekonomická univerzita a Univerzita Komenského v Bratislave, Technická univerzita, Univerzita P. J. Šafárika a Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach, Žilinská univerzita, Technická univerzita vo Zvolene a Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre.

    Celkovo je vzorom pre Čaplovičovu reformu fínsky vzdelávací systém, v rámci ktorého je zabezpečená štandardne rovnako vysoká kvalita vzdelania pre všetkých žiakov bez rozdielu.

    http://bur.blog.sme.sk/c/221538/Finske-skolstvo.html

    http://www.skolskyportal.sk/clanky/preco-ziaria-finske-skoly

    Určite by mnohých z nás potešilo, keby sa naplnili vyhlásenia novej vlády o tom, že odstránenie nazhromaždeného neporiadku v slovenskom školstve je jednou z jej najhlavnejších priorít. Že už nebudeme musieť formálne naháňať kredity a tŕpnuť, či sa v triednej knihe správne škrtá kolónka zľava doprava alebo sprava doľava... Dosiaľ odklon od byrokracie a formalizmu a príklon k deklaroval každý nový minister, takže sme už značne skeptickí k takýmto rozšafným vyhláseniam.

    Keby aspoň pouvažovali o možnosti z tej mimovoľne utrúsenej poznámky na okraj týkajúcej sa učiteľov: síce sa im v dohľadnej dobe nemá nezlepšiť sociálna situácia a zvýšiť platy, ale mohlo by sa eventuálne rozhodnúť o ich o niečo skoršom odchode do dôchodku. Kým ešte o jednej francúzskej barle vylezú po schodoch a nájdu do konca vyučovacej hodiny triedu, kde majú vyučovať. Ak sa vôbec predtým zorientovali v tom, aký je deň a koľko je hodín. A tiež máme sľúbené, že učiteľ už nebude mať iba povinnosti a zodpovednosť, zatiaľčo žiak a rodič iba práva... Ale že to po benevolentných výkladoch demokratizácie v školstve bude opäť raz fifty – fifty.

    No, uvidíme, ako povedal ten slepý...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    21.4.2012 03:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Kdy se lidi naučí, že mazat blogy je naprosto pointless?

    Aneb co internet jednou schvátí, to už nikdy nenavrátí :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    21.4.2012 04:33 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Kdy se lidi naučí, že mazat blogy je naprosto pointless? Aneb co internet jednou schvátí, to už nikdy nenavrátí :)
    No, všimla som si, že si sa poponáhľal to znova dokopírovať;-). Ja si naopak myslím, že je právom autora vymazať alebo ponechať vo svojom blogu zápisky podľa jeho uváženia a že tvoja iniciatíva bola celkom zbytočná.

    Toto nebol ozajstný blog -boli to len také jednoúčelové rýchločlánky, spichnuté viac -menej z pokusných dôvodov. Myslím, že sa mi na základe diskusných príspevkov, ktoré nasledovali, podarilo dôjsť k celkom zaujímavým poznatkom o niektorých užívateľoch. Trochu som popri tom zanedbala teraz už môj jediný blog, ktorý mi je vymazať ľúto, a ten azda na tom internete už ostane, kým samočinne nezanikne.

    Popri slintavcovi a narcelách a pod. som tu videla aj celkom zaujímavé názory a pár ľudí, ktorí by mi snáď i chýbali - čo vyváži to svinstvo tiahnuce sa za slintavcom. Toho - ako som sa rozhodla - ponechám jeho osudu tu na abc linuxe a všade inde. Verím, že tu ešte podnieti množstvo plodných filozoficko-ekonomicko-politicko-terapeutických diskusií.

    Teraz to už nechám na slintavca Jílka, aby si sem nakládol. Narcela súťaží o bobríka mlčania, nerada by som, aby kvôli mne prišla o večeru. Azda vydrží a nepridá svoju trošku ... nie do mlyna... ale do toho shitboxu, ktorý mi niekto z tunajšej partie chcel zanechať na mojom blogu inde. Možno niekto z KlubU.;-)

    Tak teda zbohom!
    21.4.2012 04:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Milá Danielo, pláčeš dobře, jenže tohle svinstvo si zanesla sem ty. Do té doby, než si přišla se tu lidé hádali, ale tak nějak rozumně. S tvým příchodem, zde všechno vypuklo. Přivedla si další. Varoval jsem tehdy, že kam si přišla, ta po tobě zůstali rozhádaní lidé, které si obvinila z manipulace, svinstev atd. Málokdo mi věřil. Zůstala po tobě zasviněná diskuse. Píšeš lidem maily o které nestojí a urážíš je, když se s tebou nechtějí bavit. Máš jen co si chtěla. A že odejdeš, netěším se, neodejdeš, stejně jako otravuješ jinde a jinak.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.4.2012 08:16 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Některé hlasy šeptají, že svinstvo přišlo už s vámi :), ale já jim to nevěřím!
    21.4.2012 11:57 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Ach jo, vyřešte si to v mailu, dejte si do huby, co já vím... Ale neotravujte s tím na veřejné diskuzi, fakt o to nikdo nestojí.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    frEon avatar 21.4.2012 14:46 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    . Ja si naopak myslím, že je právom autora vymazať alebo ponechať vo svojom blogu zápisky podľa jeho uváženia a že tvoja iniciatíva bola celkom zbytočná.
    Stejne tak je pravem diskutujiciho napsat do diskuze cokoliv, co neni proti pravidlum diskuze...
    Talking about music is like dancing to architecture.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.