abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.4. 18:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 125.0.1, první verze z nové řady 125. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout lze podporu kodeku AV1 v Encrypted Media Extensions (EME). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 125.0.1 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 512 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Mizerné služby PPL

    18.12.2009 18:43 | Přečteno: 9997× | Bláboly | poslední úprava: 18.12.2009 18:46

    Minulý čtvrtek jsem si jednom e-shopu objednal balíček a ihned jej zaplatil. Zásilka byla předána PPL v pondělí odpoledne, načež jsem dostal i tiket pro online sledování. V úterý zásilka nedorazila, ani s ní nevyjeli. Ve středu taky nic, na webu jsem našel kryptický důvod nedoručení Dohoda. Po několik desítkách provolaných korunách jsme se dozvěděl, že toho mají strašně moc a řidič zřejmě načetl špatný kód. Nicméně operátorka nevysvětlila, proč jsem zásilku nedostal, přestože jsem byl doma.

    Druhý den jsem volal ráno, slibovali doručení. Nicméně se situace opakovala, balíček nedorazil, Adresát nezastižen v době, kdy jsme všichni byli doma. Volal jsem na linku, další provolaný majlant, podal oficiální stížnost a slíbili, že to už opravdu doručí další den. Že upozorní depo. Výsledek? Zase nikdo nepřijel a na webu je lakonická zpráva, že zásilku ráno vrátili odesílateli.

    Závěr? U PPL třikrát lhali. Dvakrát řidič o nezastižení, potřetí operátorka o třetím pokusu. Česká pošta sice doručení také nemá ideální, též jsem zažil lživé nedoručení (za což pošta dostala letos od ČTÚ pokutu), ale aspoň jsem měl šanci si pro balík zajít. PPL lže, jak tiskne, je pomalá jako osel a balíček stejně nemám.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    otasomil avatar 18.12.2009 19:19 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL

    >>>Minulý čtvrtek jsem si jednom e-shopu objednal balíček a ihned jej zaplatil.

    A v tom je kamen urazu.

    Zbozi jste zaplatil = e-shop to uz nezajima. E-shop zaplatil prepravni firme = tez je uz nic nezajima .....

    Jeden znamy takto nasel dorucene PDA za nekolik tisic polozene na popelnici u domu. Kupodivu az za brankou, kterou nahodou nechal nezamcenou.

    Prepravni sluzbu vzdy volte pouze takovou, kde zaplatite az pri prevzeti zbozi ! Oni (vsichni prepravci) se potom snazej dorucit vse vcas a bezchyby.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    18.12.2009 19:40 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Souhlasím. V Česku bych se bál cokoli objednávat se zaplacením předem (pokud to není opravdu důvěryhodná firma, kde jsem už x-krát nakupoval a jdu si zboží převzít osobně). Je to dost hrozné, když to srovnám s počtem ztracených/nedoručených zásilek s platbou předem z eBaye. Tam bych se dostal maximálně na jedno-dvě procenta...jenže s tím, že mi pak peníze prodejce stejně vrátil. Na to můžu v naší skvělé zemi zapomenout.
    otasomil avatar 18.12.2009 19:49 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL

    Njn. Pokud to jde, tak je dobre si to nechat poslat do zamestnani. Vuci firmam maji dopravci vetsi respekt.

    Treba u nas v praci s tim neni problem. Sefa jez ma na starosti i zasilky staci poprosit, dat prachy na zaplaceni a on uz to vyridi.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    22.12.2009 08:00 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Musím vám oznámit, že ani dobírka na ně nemá účinek. Po několika telefonátech (kde si odpovědi operátorů odporovaly) balík stejně nedoručili a ještě měli tu drzost do systému zadat jako důvod nedoručení "odmítnuto".
    23.12.2009 01:09 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    No to je sice pravda, ale člověk aspoň nepříjde o peníze. Sám vím (po špatných zkušenostech v Česku), jaký je problém z nějaké firmy dostat peníze za neodeslanou zásilku. Nakonec se to však vždy podařilo (HINT: "Dobrý den, tady je inženýr Smrček z Finančního úřadu Brno IV...jeden náš zaměstnanec si u vás objednal XY").
    18.12.2009 20:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Zbozi jste zaplatil = e-shop to uz nezajima.
    A proč by mělo? Eshop by přeci neměl být bit za selhání přepravce.
    Prepravni sluzbu vzdy volte pouze takovou, kde zaplatite az pri prevzeti zbozi
    To je dost nešikovné - nerad vybírám z bankomatu jen proto, abych potom dával peníze někomu mezi dveřmi. Často to ani rozumně není možné (u větších částek). Potvrzuji, že s PPL jsou pořád problémy (jejich lhaní, vymlouvání a neomalenost řidičů jsem zažil dostkrát), ale řeším to od jisté doby tak, že nikdy nevybírám PPL jako přepravce (a pokud není na výběr, tak volím jiný obchod).
    18.12.2009 21:22 JuJu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Zbozi jste zaplatil = e-shop to uz nezajima.
    A proč by mělo? Eshop by přeci neměl být bit za selhání přepravce.
    Objednavatelem služby je obchod, příjemce není s přepravcem v žádném smluvním vztahu, ne?

    Podobně by se třeba dalo říct, že za vadný výrobek nemůže obchod ale výrobce, proč by měl teda být výrobce zatěžován vyřizováním reklamace, když si to může zákazník s výrobcem vyřídit sám?
    19.12.2009 08:11 MilanK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Jeden znamy takto nasel dorucene PDA za nekolik tisic polozene na popelnici u domu. Kupodivu az za brankou, kterou nahodou nechal nezamcenou.
    Podobnou zkušenost jsem udělal s jedním americkým přepravcem, který však v Česku využíval služby jiné firmy (jméno si nepamatuji, jindy už jsem o něm neslyšel), když jsem objednal inkousty do EPSONky od InkSupply - placeno předem.

    Jednoho dne jsem na webu přepravce zjistil, že zásilka již je doručena. A ráno před odchodem do práce jsem našel rozmáčenou krabici ve sněhu za plotem, ve schránce pochopitelně nic...
    20.12.2009 01:16 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Posledni veta je absolutni nesmysl, ridici je uplne jedno, jestli vybere nejakou dobirku nebo ne.

    Resil jsem ted taky zajimavy problem, kamarad si objednal veci z eshopu, dostal trasovaci cislo a veci nikde. Tak nadaval na PPL, ze mu nevezou balik, ale kdyz jsem se mu na balik podival, tak me zaujalo, ze nema datum vazeni na vstupu. Tak jsem brknul nasemu obchodnikovi, co ze s tim je a ten mi nasel, ze dany eshop s nimi ma B2B spojeni, takze si rezervuje elektronicky cisla baliku, ale nestiha expedovat, takze ty baliky ke kterym nabral cisla fyzicky PPL nepredal.

    A jak nekdo dole zminuje volani, to delaji nekteri ridici jako projev dobre vule a taky aby se treba nemuseli vlect nekam, kde od pohledu je privatni adresa. Standardne je to tak, ze odesilatel objednava prepravu bud do nejake firmy a nebo na soukromou adresu. V cene doruceni na soukromou adresu je volani zakaznikovi a dohoda s nim na case, ktery mu bude vyhovat, u firmy se ocekava, ze tam nekdo v bezne pracovni dobe musi byt. A protoze doruceni na soukromou adresu je logicky drazsi, tak temer vsichni objednavaji doruceni jako doruceni do firmy bez ohledu na to, jestli prijemce je nebo neni firma.

    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    22.12.2009 16:46 Fí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Kéž by, já budu platit při převzetí, zásilka byla odeslána před 12 dny, PPL několikrát slibovalo, že mi ji hned zítra doručí, pořád ji nemám. Je to dárek k vánocům, zrovna jsem jim psala mail. Štvou mne :(
    24.9.2010 12:38 Juchy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Dobrý den, a mohu se zeptat, jak Váš známý řešil situaci s balíčkem, který mu byl doručen, aniž by jej převzal? Dostal nějakou náhradu? Děkuji.Juchy
    18.12.2009 19:20 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    ale aspoň jsem měl šanci si pro balík zajít
    No já už jsem zažil že mi poslali obchodní balík (kde je lhůta pro vyzvednutí 7 dní) a den před vypršením lhůty mi pošťák hodil do schránky lístek, že si pro to mám dojít, plus dvě upomínky :)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Cubic avatar 18.12.2009 19:41 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Mam podobny problem ale s Dellem. Laptop dorazil z cinu do Leedsu, kde dneskem zapocal jeho treti tyden v depu. V pocatku to byla moje chyba, rekne ze bydlim 3 Green Street a ja jsem si nevsiml, ze slovo "Street chybi". To by nemel byt absolutne zadny problem protoze v UK nepotrebujete k urceni mista ulici, staci cislo domu a post code ktery jednoznacne identifikuje ulici. I platba, kde je vyzadovano, aby karta se kterou se plati byla registrovana na adresu dodani probehla v pohode i pres chybejici slovo.

    Milemu dellu se nepodarilo za 14 dni opravit vyse zminenou chybu prestoze jsem byl po desitkach minut cekani na lince a desitkach liber utracenych za telefon(nemam pevnou, nepotrebuju) nekolikrat ujisten ze to bude napraveno v nekolika dnech.

    Nemam ani laptop ani penize. Reprezentatovi u ktereho jsem to objednaval se neda dovolat prestoze mam cislo ktere udajne vede k nemu na stul, a jakykoliv pokus o telefonat dellu konci minimalne pulhodinou poslouchani pisnicek a 5 recepcnimi kteri, po te co si vezmou cislo objednavky a ujisti ze volam z uk(kazdy jeden z nich) me prepoji na dalsi recepcni. Tragedie, vubec me neprekvapuje ze jim padaji trazby a zisky zavratnym tempem.

    jeste si ti zmetci rekli o customer feedback... ten si za ramecek nedaj ... prej poskytuji "world class customer service" heh. Zitra pisu osklivy vyhruzny dopis.

    otasomil avatar 18.12.2009 19:53 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL

    Nez ten laptop dostanete tak uz bude zastaraly. Radeji trvejte na vraceni penez. Vase zkusenost asi neni jedina. Lidi si proto radsi koupijou Asus, Acer .......

    Sam nevim co tu furt lidi vidi na Dellu ci IBM. Vzdyd to nikde v obchodech neni ani videt.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Cubic avatar 18.12.2009 20:14 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Kupoval jsem to u dellu hlavne kvuli jednoduchosti dokopoupeni nadstandardni zaruky, ale pri zpusobu jakym pokytuji zakaznicky servis to neni asi zadna vyhra. Uz mam vyhlednutou Toshibu s trochu lepsimi parametry za mensi peniz. Dell neni v obchodech videt protoze ma trochu jiny ditribucni model nez ostatni, ale jak je videt ma to podstatne slabiny.
    18.12.2009 19:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL

    Česká pošta má taky svoje, u nás např. v posledních měsících praktikovali metodu, kdy balíčky ani nezkoušeli doručovat, ale rovnou házeli do schránek oznámení. Balíček pak přivezli jen těm, kdo si požádali o "opakované" doručení. Dokonce mi to balíkář přesně takhle popsal na dotaz, proč nezkoušeli zazvonit, když jsem byl celý den doma. Inu, co může člověk chtít od organizace, která považuje 18 Kč za adekvátní cenu za elektronicky poslanou zprávu. Ale zrovna tento týden mi balíček doručili hned poprvé, takže si možná už někdo stěžoval (já po několika předchozích zkušenostech na dohadování s Českou poštou nemám dost psychických sil).

    S PPL mám zkušenosti celkem dobré, jen nějak poslední dobou přestali předem avizovat doručení telefonem. Ale nevím, jestli na to jen kašlou doručovatelé nebo jestli se změnily přepravní podmínky.

    18.12.2009 19:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Česká pošta sice doručení také nemá ideální   ale aspoň jsem měl šanci si pro balík zajít.

    U PPL by také měla být možnost vyzvednout si balík na depu, už jsem to asi dvakrát využil, když mi vyšlo doručení na den, kdy jsem byl v Praze. Jenom je samozřejmě pošta obvykle výrazně blíž než depo PPL.

    Marián Kyral avatar 18.12.2009 23:56 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    No právě. Pošta má pobočku za rohem. PPL má depo v Ostravě a to už je trochu z ruky (i když v Ostravě pracuji). Podle mně to je hodně o lidech. Manželka hodně objednává věci na dcerky z internetu a s poštou nejsou problémy.

    Zato PPL ani ani nedalo oznámení do schránky. Totéž, když mi přišel NB od Dellu. Tři dny jej vozili z OV do FM, až mi jej nakonec raději přivezli do práce.
    19.12.2009 00:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    U mne šlo v obou případech o situaci, kdy zásilka přišla buď o den dříve nebo o den později, než jsem očekával, takže to vyšlo na den, kdy jsem byl pracovně v Praze. Proto bylo pro mne jednodušší domluvit si vyzvednutí na depu, které je relativně při cestě (zvlášť dokud bylo v Počernicích), než řešit náhradní doručení.
    19.12.2009 12:55 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    U "rozbytných" věcí jsem vždy napsal, at mi to v PPL nechají na depu - podle toho, co jsem viděl na vlastni oči, je pravděpodobně nejrizikovější samotná rozvážka, kde nad řičičem není žádná kontrola a kde často musí balíky doslova přehazovat, aby našel ten, který má doručit.
    18.12.2009 20:47 Karel K.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Skoro mám pocit, že jste měl tu čest s ostravskou pobočkou PPL. Také jsme tam nesčetněkrát byli přímo na centrále, protože nebyli ochotni zboží přivézt. Stejně tak s balíkem, za který jsem neměl nic platit, dělali problémy. Nejprve tři dny po odeslání ticho po pěšině, když jsem kontaktoval udiveného odesílatele a ten následně PPL, objevila se na webu hláška, že nebylo možné doručit atd.. Nakonec jsem je nějak dokopal, že to dovezli, ale musel jsem na ně řvát já i odesílatel. Proti PPLku je Česká pošta doslova zlatá a to už je opravdu co říci, když si vezmete, na jaké úrovni služby ČP jsou...
    Marián Kyral avatar 18.12.2009 23:58 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Koukám, že nejsem sám. PPL v okolí Ostravy nebrat.
    18.12.2009 21:00 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Nejhorší zlo je ale stejně Česká pošta.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kotyz avatar 18.12.2009 21:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    ja si na postu stezovat nemuzu.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.12.2009 21:09 Mercuriuz | skóre: 16 | blog: Mercuriuz | V hospodě =)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    V PPL jsem nějakou dobu pracoval (vykládání a nakládání balíku, občas třídění) nebudu jmenovat ve kterém depu to bylo ani kteří lidé, ale to jak se tam chovají k balíkům je doslova otřesný, hrát fotbal nebo vybíjenou s novýma procesorama je dost krutý, ikdyž to byly AMDčka (nic proti jejich majitelům), ikdyž je fakt, že občas sem hodil balíkem i já, přecejenom....v určitou denní dobu to byl vždycky fakt mazec, člověk si nestihl ani utřít pot z čela.....ale ikdybych ho hodil přes celej kamion a ještě do něj 3x kopl tak sem v porovnání s ostatníma neudělal prakticky nic, chtělo by s tím něco udělat......Sadáme? ;)
    Linux users everywhere, raise your keyboards into the air, we´re warriors, warriors of the world.
    Salamek avatar 18.12.2009 22:14 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    co ja s tim muzu udelat, muzu mazimalne dat tento blog precist jednomu rediteli depa PPL,navic na novych depech je hromada kamer (po 2m od sebe) a co jsem videl tak se jim baliky temer do ruk nedostavaji (krome vykladani z kamionu) nevim jak je na tom prazske depo
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    19.12.2009 07:39 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Já jsem zase viděl auto obchodních balíků české pošty při doručování... Chlápek s Transitem, otevřel boční boční dveře a asi 3 balíky mu z auta vypadli na zem... vzal z auta ten co chtěl a ty spadlé sebral a mrštil s nima kamsi dovnitř do vozu... člověk když tohle vidí, tak by mu nejradši osobně ukop hlavu... Ale co člověk nadělá, ty přepravky jsou dneska už všechny stejný :( (někdo ještě tvrdí, že u DPD jsou větší kreténi, ale ti mi naštěstí nikdy nic nedoručovali :) )
    18.12.2009 22:37 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Musím zaklepat, ale zatím nemám s PPL žádný problém. Řidič vždycky ráno napíše, že má zásilku, a ať napíšu, kdy budu doma. Vždycky se to dalo nějak dohodnout, případně ví, že to může dát k sousedům, případně do blízké firmy. Chlápek, který to vozí (už docela dlouho ten stejný) je hodně příjemný a ještě se mi nestalo, že by byl nějak chladnej. Když tady byl myslím předevčírem, tak byl zase vysmátej a povzdech si, že už jen pár dní a bude po Vánocích a bude mít klid. Všechno vyřízeno s optimistickou náladou a úsměvem na rtech. Asi mám štěstí a můžu jen doufat, že toho řidiče nepřemístí někam jinam...

    S poštou taky nemám celkem problém, vždy jezdí ve stejný čas (+- hodina) a i když není řidič tak rozdováděnej, jak od PPL, tak není jinak špatný (není arogantní, nepříjemný, atd). Ale taky se stává, že i když je někdo doma, tak se objeví ve schránce upozornění "adresát nezastižen". Ale v poslední době se to nestává (překvapilo mě to hlavně ve Vánočních časech, zatím pokaždé přijeli)...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    19.12.2009 08:02 MilanK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Tak toho si opravdu važte :-)

    Za poslední půl rok mám s PPL v Praze zkušenost, že při doručení na soukromou adresu obvykle ráno zavolají, abych byl kolem poledne doma. Při doručení do práce volají, až když jsou před domem, abych si pro to došel. Také zásadně v době oběda. (Trochu mi připomínají vodárny, také dodávají k patě domu.) Ale celkem vzato, není si na co stěžovat.

    Nicméně, byť je občas zdánlivě jednodušší zaplatit předem, takovou chybu už v Česku též nikdy neudělám. Dle internetového obchodu je zboží skladem, po objednání + zaplacení se dozvíte, že není, a čekáte, čekáte, čekáte. Až na pár "zajetých" obchodníků stále platí staré "z ruky do ruky".
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.12.2009 10:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Minulý pátek mi byl na dobírku odeslán balíček přes Českou poštu. Připlatil jsem si za expresní doručení do druhého pracovního dne, ale ani po týdnu nic nedošlo. Normálně bych to hodil na poštu, ale nějak z odesilatele nemůžu vymlátit sledovací číslo zásilky...

    Jaké máte zkušenosti s doručovacími lhůtami pošty v tomto období?
    19.12.2009 10:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Minulý týden mi zpozdili jeden obchodní balík, ale jenom o jeden den. Když náhodou Česká pošta dodá něco včas, je to pro mě vždycky milé překvapení. Nejhorší jsou ale stejně ty báby u přepážek...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.12.2009 17:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Hmm, tak už vím, jak to bylo. Pošta sice měla zpoždění, ale "jen" o dva dny. Podělala to však pošťačka, co mi nedala výzvu k vyzvednutí (doma navíc vždy někdo byl) a až teprve dnes se ve schránce objevila opakovaná výzva.

    Situace je taková, že bez výzvy si nemůžu na poště balíček vyzvednout, leda že by cílová adresa odpovídala mému trvalému bydlišti, což neodpovídá.
    21.12.2009 20:07 jk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Situace je taková, že bez výzvy si nemůžu na poště balíček vyzvednout, leda že by cílová adresa odpovídala mému trvalému bydlišti, což neodpovídá.
    Opravdu? Ja si balicky bezne vyzvedavam bez vyzvy, i kdyz trvale bydliste mam nekde jinde.
    22.12.2009 09:47 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL

    Já taky. Jenom po mě od jisté doby chtějí vědet odesílatele. Pokud jim ho řeknu, tak mi balíček vydají ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    19.12.2009 15:49 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    prozatim jsem se sluzbami PPL byl vzdy spokojen, dodani do druheho dne. tento tyden se to bohuzel nepovedlo. v pondeli me volali, ze balicek dovezou odpoledne domu, ale chtel jsem ho dovezt do prace. na rozdil od predchozich pripadu vsak uz byl balicek nalozeny v aute, tak pry druhy den. druhy den nastal zadrhel, zapomneli jej nalozit :-O ve stredu ridic nestihnul rozvezt vsechno. ve ctvrtek jsem se konecne dockal. platil jsem az pri prevzeti, takze platbou predem to zpozdeni nebude. zkratka jsou zavaleni vanocema, k tomu jeste snih na silnicich... tady v brne dokonce rozvazeji mimoradne jeste i dnes, v sobotu.

    takze jak rikam: celkem spokojenost. vzdyt uvazte, ze zatimco PPL obvykle fyzicky premisti balicek z jednoho konce republiky na druhy do druheho dne, bankam trva elektronicky prevod penez treba ctyri dny!
    19.12.2009 17:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    takze jak rikam: celkem spokojenost. vzdyt uvazte, ze zatimco PPL obvykle fyzicky premisti balicek z jednoho konce republiky na druhy do druheho dne, bankam trva elektronicky prevod penez treba ctyri dny!

    To je u nás bohužel asi normální, třeba Česká pošta si za fyzické přemístění papírového dopisu účtuje deset korun a za přeposlání elektronické zprávy prostřednictvím datové schránky by chtěla osmnáct…

    multi avatar 19.12.2009 18:25 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    ja mam zase spatne zkusenosti s DHL a to ani nebyli vanoce
    19.12.2009 19:01 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    vsechny dopravky to delaj stejne. Nejdulezitejsi pravidlo zni, nenechavat si to posilat domu, ale k nekomu do prace, sobe, znamemu. K firmam oni jezdi. To si nedovolej, k firmě nezajet.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 19.12.2009 22:18 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Lzive nedoruceni je bohuzel u Ceske posty naprosta samozrejmost. Zrudnost monopolu, navic dotovaneho z nasich penez. Ja osobne s PPLkem moc spatnych zkusenosti nemam, ale je fakt, ze jsem je jeste nikdy netestoval o Vanocich, tedy v dobe, kdy maji prace nejvice. To se pak pozna, zda je sluzba kvalitni...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    otula avatar 20.12.2009 21:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Lzive nedoruceni je bohuzel u Ceske posty naprosta samozrejmost.
    Jj, přesně tak, kdysi už jsem byl tak naštvaný, že jsem o tom i psal blogový zápisek. A to ještě nebyl nejhorší případ. Jenou se mi stalo i to, že jsem volal do firmy, kdy už mi ten (již zaplacený) balíček pošlou, načež jsem se dozvěděl, že ho již před nějakou dobou posílali. Šel jsem na poštu, kde jsem se dozvěděl, že ho již odeslali zpět odesilateli, protože se ho nepodařilo doručit a nikdo si ho nevyzvednul. Kdybych byl bouřlivější povahy, asi bych jim tu poštu roztřískal…

    Teď v pondělí mi také odesílali jeden balík. Jana byla celou středu doma, nic nepřišlo, zašel jsem tedy ve středu večer na poštu, že bych tam měl balík mít. Dostal jsem zápornou odpověď, že prý mi nic nepřišlo. Další den jsem měl ve schránce výzvu, že se ve středu nepodařilo doručit balíček, tak že si ho mám jít vyzvednout…

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    20.12.2009 22:47 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Lzive nedoruceni je bohuzel u Ceske posty naprosta samozrejmost. Zrudnost monopolu, navic dotovaneho z nasich penez.
    sorry, ale tady toto je u profesionalnich kapitalistickych firem, jako UPS nebo FedEx, naprosto bezna zalezitost... v posledni dobe jsem mel spis takovou zkusenost, ze kdyz UPS nebo FedEx dorucil neco tak, jak mel, tak to byla spis vyjimka... a to nemluvim o prasarne, kdyz mi UPSka otevrela balik, preskladala veci do nejakeho igelitoveho pytle a dorucila s nekolika dennim zpozdenim a pri reklamaci tvrdila, ze vsechno doslo vcas... to by bylo IMHO moc i na ceskou postu...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.12.2009 10:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    toto je u profesionalnich kapitalistickych firem, jako UPS nebo FedEx, naprosto bezna zalezitost
    Ještě nikdy jsem neměl problém s FedExem nebo UPS, ale zato s ČP a PPL nespočetněkrát.
    kdyz mi UPSka otevrela balik, preskladala veci do nejakeho igelitoveho pytle a dorucila s nekolika dennim zpozdenim
    A neudělali to náhodou na celnici? Tam totiž s oblíbením zahazují původní obal a dávají zásilku do pytlů, když se v ní přestanou vrtat. Už se mi to stalo mnohokrát.
    22.12.2009 11:32 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Ještě nikdy jsem neměl problém s FedExem nebo UPS, ale zato s ČP a PPL nespočetněkrát.
    ono to bude asi tim, ze CP a PPL maji v CR hodne velky podil na trhu a tak si mozou dovolit chovat se tak jak se chovaji... a to same dela FedEx a UPS... napr. v US pri nakupu na amazonu je asi 90% sance, ze balik poslou UPS, takze o vesele zazitky s UPS neni nouzi...
    A neudělali to náhodou na celnici? Tam totiž s oblíbením zahazují původní obal a dávají zásilku do pytlů, když se v ní přestanou vrtat. Už se mi to stalo mnohokrát.
    tento pripad to asi nebude... ten balik sel z new jersey do new yorku... a co vim, tak mezi temito staty zatim zadna celnice neni ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.12.2009 16:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    a to same dela FedEx a UPS... napr. v US pri nakupu na amazonu je asi 90% sance, ze balik poslou UPS, takze o vesele zazitky s UPS neni nouzi...
    Mluvil jsem o zkušenostech v USA. Do/V ČR jsem měl zásilku doručovanou FedExem nebo UPS všehovšudy tak desetkrát.
    20.12.2009 00:09 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše PPL Hradec Králové
    Tak s PPL v Hradci Králové mám zkušenosti dobré, možná i velmi dobré. Stejně tak s Českou poštou, teda od té doby, kdy jsem asi před dvěma lety vletěl na poštu na oddělení stížností, že jsem doma BYL. Od té doby zvonek zvoní :)
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    brk avatar 20.12.2009 12:36 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Bych to neviděl tak kriticky. K nám do práce jezdí PPL v podstatě denně a povětšinou bez problému. Občas třeba nepřijedou a dodají to s denním zpožděním, ale jestli se to stane jednou, dvakrát do měsíce, o nic nejde.

    Nadávat na přepravky zrovna před vánocemi mi přijde trošku nefér. Celý rok se neustále omílá slovo krize a lidi na to slyší, takže pro jistotu šetří, i když nemusí. Najednou přijdou vánoce a eshopy začnou hlásit největší tržby v historii. Ono bude hodně těžké vykrýt tuhle cca dvoutýdenní špičku a i když naberou třeba brigádníky do dep, tak to stejně zůstane na autech a řidičích, kde to nezachrání třísměnný provoz a podobně. Kdo by chtěl přebírat balík ve 3 ráno, že?

    Cca před týdnem jsem si objednával TV a taky jsem to chtěl zaplatit předem převodem. Nechtělo se mi u sebe tahat 20 v hotovosti, navíc teď, když kvůli náporu přepravky fungují prostě hůř. Známá, co v daném eshopu dělá, mi to ale rozmluvila. Když platím předem převodem, nic neexpedují, než jim dojdou prachy, takže zpoždění a hlavně když dojde balík poškozený, tak čekám bez peněz i TV než si to nějak vyřeší eshop a přepravce. Když je to dobírka, tak se prostě zavolá na eshop, jestli jsou schopni expedovat hned jiný kus a pokud ne, tak ať si to strčí někam. Eshop ví, že by mohl mít komplikace s nepřevzetím zásilky, vrácením bez udáním důvodu, ... a prostě na to kašle, takže je možné danou věc objednat snadno jinde.
    USE="-qt -kde"
    22.12.2009 10:43 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Pokud si mám vybrat mezi PPL a poštou tak volím PPL. Vhozený lístek od ČP odresát nezastižen mě už začal štvát zvlášť, když je člověk doma. PPL zase občas volá že je před barákem bez nějaké domluvy ale potom poslušně přijede třeba večer. Preferuji také platbu předem pár problémů bylo u české pošty (hrozné zpoždění, poškozené balíky, nasáklé vínem atd.) ale objednánky na letošní vánoce ppl i ČP zvládly doručit.
    Linux je jako LEGO jen ho správně poskládat.
    kotyz avatar 22.12.2009 13:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Ted se potrhate co se nam stalo vcera s PPL. Dorucili nam uplne cizi balik. Sice na skatuli byla nase adresa, ale kdyz sme to rozdelali tak tam byly nejaky divny kramy a papir - faktura, kde bylo uplne jiny jmeno a adresa. A dneska si jako vzpomeli, ze to spletli a asi jim to budem muset na vlastni naklady poslat zpatky postou. To si pro to nemuzou prijet? A ten balik co sme puvodne meli dostat, tak ten bud dostal ten kteryho balik mame, nebo zustal nekde v tom jejich depu a ted ho nahodou nasli. To bude mit jiste jeste zajimavej vyvoj ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.12.2009 17:10 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Nevadi mi, ze nestihaji, ale vadi mi, ze lzou
    PPL lze.

    Cekam balicek od ctvrtka. V pondeli ho pry nalozili.

    Ve 22:27 nedoruceno dohodou. Lzou - se mnou se nikdo nedohadoval, na dane adrese patrne nikdo nebyl a ja byl o 80km dal. Nikdo nevolal, ackoliv jako kokot taham uz od ctvrtka telefon i na zachod.

    Dneska jeste lepsi - 11:26 druhy pokus. Nikdo mi nevolal. Na dane adrese jsem nebyl (meli to privezt ve ctvrtek, nebo v patek), ale i kdybych tam byl, tak by mi museli zavolat (a drive vzdy volali). V te dobe jsem byl na dalnici a telefon lezel vedle me. Mozna bych jim ho nedokazal vzit, ale to neni podstatne (zavolal bych o chvili pozdeji zpet), protoze to nikdo ani nezkusil.

    Na jejich zakaznickou linku se neda dovolat a jejich aplikace na posilani reklamaci si neustale stezuje, ze kod vyprsel pred 300 sekundami (opisu, za 15 sekund posilam znovu a stezuje si zase) a k tomu na to, ze mailova adresa jeve spatnem formatu (ale nenapisi v jakem poli - fakt dobry navrh). K tomu ale pise, ze se reklamace uspesne odeslala. Tak nevim. Mozna to tam nemaji ani jednou, mozna uz 10x ...

    PPL je banda zmrdu, kteri lzou.

    To posledni jsem ochoten odvolat a omluvit se za to, pokud se: 1. zjisti, ze jim firma, ktera mi balicek posilala predala spatne telefonni cislo. a zaroven: 2. dolozi s kym, ze se domlouvali dohodou a co konkretne tam delali dneska.
    5.1.2010 13:20 Andre Sklenar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Ma mi od PPL prijit krehky balik (kytara) a zatim zurim jako tur. Volali mi vcera v deset hodin, dvakrat jsem to musel tipnout, nebo jsem mel hodinu (studuju). O pauze jsem panovi volal, mluvil se mnou jako s kusem trusu, cituji: "Dobry den vy jste mi pred chvili volal. - Ano volal, mate tu zasilku. - Ja bohuzel jsem ve skole, nemohl jsem vzit hovor. - No a co jako? - No ze byste mi treba mohl nabidnout jine datum doruceni. - Zitra v deset. - Neslo by to pozdeji? - Neslo." Zitra v deset je opravdu paradni, zustal jsem tedy dnes doma, cekam, ale kdyz se do poledne nic nestane, volam centrale. Operatorka je nejaka nana, co furt dokola kvici (prisaham ze kvicela) ze mi s tim nemuze pomoct, kdyz žádám cislo na ridice se kterym jsem mluvil vcera, na ridice ktery mi to mel privezt dnes nebo na kohokoli kdo mi vysvetli proc jsem dnes prohnil doma. Oznamila mi, ze balik je momentalne na depu, ze dnes ani nevyrazil. Muze mi ho 'upresnit na zitra', tak i ucinila. 'Tak mi to tedy upresnete kdy mi dorazi. - Upresnila jsem vam to na zitra. - No a kdy teda? - Zadala jsem to to do systemu, zitra mezi osmou a osmnactou.' Parada. Takze zitra budu zase klicit doma abych zjistil, ze mi zbozi nekde vali na depu a ze po tom co jsem cetl se s nim zachazi jako s vajglem... Jeden velkej bordel a chaos. Ach :(
    5.11.2010 21:23 prozaik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Právě z dneška mám tak DĚSIVÉ zkušenosti s PPL, že jsem rozhodnut jejich „služby“ už nikdy nevyužít.

    Ve stručnosti :

    Není pravdou, že řidič PPL se domluví na hodině doručení. Prostě nabídl hodinu, která vyhovovala jemu a po mě chtěl ať se tomu přizpůsobím. Navíc tvrdil, že ráno volal v kolik přijede, ale „nikdo to nezvedal a ozvala se mu hlasová schránka“. LHAL ! Vůbec mi nevolal a hlasovou schránku ani nemám aktivovanou. Jen se krátce ozval, až když stál před domem ( najednou se dovolal ? ) a ještě byl protivný a chtěl ať se mu ozvu já, až pojedu z práce. Tak jsem se mu ozval a provolal jsem s ním pak svých 30 Kč, kdy jsem mu stále dokola vysvětloval, že z ranní opravdu doma nebudu dřív než kolem 15:00 a on mi stále dokola tvrdil, že ho to nezajímá, že to je pozdě ( i přesto, že mají jezdit do 18:00, ve větších městech až do 21:00 ) a čím dál víc se zamotával do protichůdných tvrzení o tom, kam vůbec jede, kde mají depo, atd. A stejně nakonec nepřijel. Nikdy nepochopím proč v situaci, kdy je v ČR půl milionu nezaměstnaných, tak má PPL ve svých řadách takové hajzlíky.
    16.11.2010 12:28 terka.p84
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL

    mám internet chvíli,a PPL a i když je to tu rok jak sem zjistila na těhlech službách se asi vůbec nic nezměnilo,sem naštvaná a nebudu si hold objednávat z netu radši vůbec než přes ně!!!

    17.12.2010 15:24 James
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Jsem opravdu nastvane. Je 15.30 patek odpoledne, cekam od pondeli!! PPL JE DESNE FIRMA. NEDOPORUCIM!!! Na konec jedu tam sam, dostal jsem to jako "nabidka" doruceni.....nevidim to jako nabidka, ale jako posledni moznost dostat svuj veci nez odjizdim na dovoleno dnes vecer!!! PPD JDI DO......no, proste nekam.
    3.3.2011 14:38 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Přepravní služba PPL je nejen úplně na nic ze strany kupujícího ale i prodávajícího. Minulý pátek jsem zasílal loď v hodnotě cca 25000,- kč dobře zabalenou a zaslal jsem ji jako křehkou. PPL nejen že mi loď rozbila ale odmítla postoupit reklamaci. Tak nemám ani loď a ani peníze ! Pokud můžete tak se vyhíbejte PPL velikým obloukem. myslím že nejen já mám s touto "takzvanou přepravní společností" PPL problémy.
    17.5.2011 19:31 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strašné služby PPL
    Dne 29.4.2011 sem si objednal nějaké zboží a jelikož jsem na to chvátal tak sem si vybral jako doručovatele PPL (doprava do 24 hodin)!!!! Zásilka byla PPL předána 3.5.Po týdnu jsem už chytil nerva a telefonicky zjišťoval kde je problém.A začalo jejich oblíbené: nezastižen,nebere telefon,není doma. 10 dní sem nevytáhl paty z domu abych je neprošvihl a další dny jsme se střídali se ženou,tak aby byl vždy někdo doma.Po dalších pár dnech sem musel zas obětovat nějaký svůj kredit a obvolávat.Zbytečně!!!! Dnes je 17.5. a balíček stále nemám.Po domluvě s agenturou od které balíček čekám si od PPL veme zásilku zpět a pošlou mi jí poštou.Tak snad to do 2 dnů dostanu.Prý PPL je firma na kterou už dlouho není spolehnutí.Teď to vím i já a už nikdy jejich služeb nevyužiji. Nedoporučuji jí nikomu!!!!!!!!
    22.11.2011 19:20 vitko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Potvrzuji špatné zkušenosti s PPL. Nemělo smysl brát si v práci volno a sedět celý den doma, protože jsem stejně našel u sledování zásilky důvod nedoručení "adresát nezastižen". Když jsem tam volal aby mi zásilku přesměrovali na firemní adresu, byl zase důvod "nedoručeno z důvodu dohody o změně dodací adresy" (recepce je v provozu od 7.00 do 21.00, po PPL ani stopa). Na mobilu žádné volání ani SMS, i když jsem si ověřil že moje číslo mají a dušovali se, že 30 minut předem určitě budou volat. Po třech urgencích a planých slibech jsem konečně pochopil pravidla "hry". Jedu si pro balík do depa (30 km) a příště volím jiného dopravce. Never more PPL!
    24.1.2012 22:33 Celko1000
    Rozbalit Rozbalit vše Solehlivé služby PPL
    Dělám na Aukru pár drobných měsíčně(celko1000).Skušenosti s Českou poštou nic moc.Dlouhé čekání.Zapojit do prace hlavu.to ne.K tomu neochota. Příjemného a ochotného člověka na Českých poštách pohledal. A to jsem skoušel dojet i na pošty v mém okolí.A nic dobrého.Dokonce mě chtěli sprostě natáhnout-že neskladný.A vím o čem mluvím -na tří stovky odeslaných balíků.(i něco rozbyly) PPL to je jiná káva.Rok využívám jejich služby.A vše bez jediné chybičky. 99% balíku doručena do druhého dne.Ale pozor i ten balík z Prahy do Frídku mistku byl doručen do 24hod.Odpoledne předáno v praze a za 24hodin to měl klient v ruce. Zkuste tohle s Českou poštou.Tvrdě to zaplatíte. Mě to stálo poslat 96kč.Žádnej velkej kšeft. Závězem chválim lidi od PPL a vážím si jejích páce.
    14.4.2012 17:45 řidič ppl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Já osobně jsem u PPl zaměstnán již dva roky, přes rok vozím běžně balíky na cca 50-80 adres s celkovým počtem ujetých kilometrů okolo 200km. Během vánoc tj. od listopadu do konce prosince vozím balíky tak na 110-150 adres denně! Když mám ráno k doručení okolo 20-40 soukromých balíků, dokáži vše zavčasu obvolat již ráno. Pokud těch soukromých balíků mám okolo 80 a víc každý den a každý člověk to chce dovézt někam jinam tak to prostě nejde... Bych se z toho musel zbláznit! Přál bych Vám - ROZZUŘENÝM ZÁKAZNÍKŮM si to zkusit... Byste ráno ani nenaložili auto. Nemluvím o tom že každý den provádíme vykládku balíků od 5h30min tak cca do 8h a vánocích mnohem větší množství zásilek = vyjíždíme nejdříve v 9h..... Vstávám v 5 ráno, z práce se vracím v 11 večer, co po mě ještě můžete chtít??? Zákazníci jako Vy na sms typu: budete dnes doma okolo 10.h? jako potvrzeni staci sms s vasi adresou --- odpovi napr. jo budu nebo sem v práci, jak to mám pak všechno stihnout přebrat když takových lidí mám denně okolo 30, o vánocích kolem 60 a víc. Ták ,ták a čáu
    17.1.2013 08:53 Blanka Cervenakova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Musim se pripojit k rozzurenym zakaznikum a postezovat si na chovani dopravce PPL. V zivote jsem se s takovym neomalenym chovanim nesetkala. Pracku na dobirku vyhodil hned u silnice, vzal penize a bez pozdravu odjel. Netusila jsem, ze nebude moct ani zanest pracku do garaze nebo aspon za plot naseho domu. Nikde nemame zadne schody - stacil by maly vozik se 2 koleckama a bylo by. Odvezla bych si to klidne sama. kdyby mi ho pujcil - verim, ze takovy ma v nakladnim voze na 100%.Takhle jsem zustala s prackou u silnice 20 m od domu a dvouletym ditetem v dome. S prackou jsem sama nehla, tudiz jsem musela zavolat meho manzela z prace, cekat hodinu az prijede a doufat, ze nikdo u silnice nezastavi a pracku neodveze. Stale nemohu uverit, ze se takto zachoval. Nepotrebovala jsem, aby pracku vyvezl do 3 patra, pouze par metru aspon za branku domu nebo do garaze, do ktere je bezbarierovy pristup. Doufam, ze uz sluzby PPL spolecnosti nebudu nikdy potrebovat. Chapu, ze prace dopravce je casove narocna. Presto obycejne "nashledanou" nezabere vic jak 3 sekundy.
    23.2.2013 14:27 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Jak tu nekdo psal ze maji ridici PPL jezdit do 18:00 tak to ano, ale to neznamena ze si muzete vybrat. Rozvoz je od 8 do 18:00... Kdyz si to vezmete logicky, tak je to i technicky nemozne. Ridic ma danou trasu, ve vasem bydlisti bude treba v 10:00, vy to chcete dovez v 15:00 az budete z prace doma, ale ridic ktery vas ma na trase v 10 bude ve 3 uz o 50km jinde, nemuze se prece kvuli jednomu baliku vracet :) Co se tyce toho volani. Ridic ma povinost telefonicky kontaktovat pouze zasilky B2C (soukrome). Vetsina odesilatelu ale posila zasilky jako B2B (firemni) (je to levnejsi) a tam telefonicky kontakt neni.. Nez zacnete vsechno hazet na PPL, zjistete si vic informaci a prectete si prepravni rad.

    Jeste tu nekdo psal o pracce. Bylo to opravdu PPL? Ty vozi baliky do 50kg a musi byt manipulovatelne jednou osobou, pracku posilanou PPL jsem jeste nevidel :). Mozna jestli si to pani nespletla a neslo o Sprint
    6.9.2013 10:07 Miroslav Jeřábek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Dobrýden,sice je to staré téma ,ale proč nenapsat?Dnešní zkušenost s PPL-Zboží v hodnotě 913,-Kč-po předchozích zkušenostech a dohadování zaplatím 950,- ale vráceno nedostanu,,je to můj problém,,že to nemám přesně.Volal jsem zákaznickou linku a tam mi bylo suše sděleno,že nejsou povinni mít drobné a že mám mít částku přesně.SMUTNÉ!!!!!!!!!!Hned jsem si představil,jak platím třeba v restauraci za oběd třeba 1OOOci korunou a oni řeknou díky-stálo to jen pětset,ale nemáte to akorát.Opět se vracím k České poště a bohužel obchody které nenabízejí zaslání ČP mají v mém případě smůlu.
    20.12.2013 20:32 denisa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Dnes nám měl být zaslán opětovně balíček přes PPL Plzeň, paní řidička nám den předtím napsala, že nás nezastihla a další den, když jsme jí volali, kde je ? v kolik hodin k nám přijede, byla kousek od nás, když ani po 2 hodinách nepřijela , volala jsme ji a ona mi vulgárně sdělila, že nemá GPS a že nás po tmě hledat nebude, prý se nám nedovolala ( zase lež), když jsem se ptala na kontakt, kde si mohu stěžovat, tak mi 2x položila telefon. Tak jsem poslala reklamaci, ale stejně se asi nic nestane. Vulgarita a dost nevhodné chování a ještě lži, tak zítra si raději sami dojedeme na DEPO. Od pošty i v tomto čase, balíček odeslán jako obyč. zásilka, dodán následující den. Děkuji poště za včasné DODÁNÍ

    Krásné vánoce všem
    6.1.2014 14:04 jaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Taky si musím zanadávat: Před vánoci objednávám balík na doručovací adresu domů a uvádím soukromý telefon, protože už 20.12.nebudu v práci. Protože tam máme ještě ten den sraz kvůli následnému večírku, zjišťuji na služebním telefonu nepřijatý hovor. Volám zpátky a ona PPL, že mi vezli balík. Po výměně názorů ohledně místa doručení mi řidič sdělil, že je ještě u nás ve městě a že si mohu pro balík dojít k firmě kde právě stojí, mám prý na to tak 10 minut. Jelikož jsem kvůli večírku bez auta a firma je na druhém konci města, cca 25 minut, opět se s ním dohaduji na doručení.Nevadilo by mi i doručení jiný den, na to mi řekl, že sem už nepojede. Nakonec ho teda velmi neochotně přivezl, já už čekala před firmou a bez jediného slova předal.Zřejmě aby mě dal mlaďák najevo, že není nějaký hej nebo počkej tak radši ani nepozdravil. Celkově mám s PPL jen negativní zkušenost, dokonce mi jednou, aby nemusel zajíždět k nám do vsi, nechal balík na firmě, kde jsem už asi rok nepracovala. Pokud mám při objednávání na výběr volím vždy ČP.
    19.12.2014 23:39 Libor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    1) nepravdivé údaje už na těchto stránkách http://www.prepravabaliku.cz/. Dovolat se na číslo 840 775 775 v čase „už“ ve čtvrtek po 9:00 ráno, tak jste přesměrováni na záznamník s tím, že voláte mimo prac. dobu... teď k samotnému dodání 1) doručení balíčku pro adresáta do Depa 06, dne 17. 12. 2014 v 7:13 (snaha zjistit tel, mailem zda je možné očekávat pro klienta v požadovaný nejzašší čas ten den doručení = negativní výsledek) Doteď očekávaná odpověď z info@ppl.cz nikde. Z depa odpověděli že neví protože jede někdo jiný než řidič, asi myšleno obvyklý řidič. 2) když bylo jasné že zásilka v ten den, v požadovaný čas (kvůli osobnímu převzetí) nebude doručena, resp. ppl jí nebude mít komu doručit, byl aktivní pokus o změnu doručovacího místa přes nabízené linky = nefunkční 3) písemné žádosti o převoz do PPL shopu byly 3 x negovány nějakou nánou diskutovány z dispečinku až jej nakonec potvrdila mailem i SMS v 12:30. 4) řidič o změně nebyl informován a blbovzdorně se snažil o doručení na původní dodací adresu namísto dodání do PPL shopu v ten samý den, čímž by si ušetřil snahu a urychlil dodání. Bohužel v PPL nefunguje ani mozek ani logistika. 5) v případě zjišťování, proč se PPL chová nevstřícně a natahuje lhůtu dodání, dochází k lhaní, v systému jsou uváděna scestná nepravdivá data o prováděných požadovaných změnách na doručení (rozpor potvrzení mail, sms) - posouvání v neprospěch adresáta. Infolinka, při žádosti o podán stížnost není schopna poskytnout kontakt na jednatele a v případě požadavku na odškodné se odkazují na obchodní podmínky 6) výsledek doručování balíku po Brně na vzdálenost cca 4 km nevyhnutného k práci 3 dny závěr PPL nebrat ani zdarma ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ Dovětek, není to první neblahá zkušenost, když si zadáte doručení v hod 17 - 21 tak řidiči otravují už od rána a vyžadují aby se jim adresát přizpůsoboval s časem převzetí, nechápu k čemu mají systém s požadavky a kdo jim dělá logistiku...
    15.10.2015 00:49 Hans
    Rozbalit Rozbalit vše Mizerné služby PPL
    Čekal jsem balíček z Německa, ten nepřicházel tak volám na PPL jestli o tom něco nevědí a dozvím se, že už je na cestě odesílateli v Německém depu... Cože ? Dvakrát prý u mě na adrese byl doručovatel a nezastihl mě. Na výpisu ze sledování vidím časy, jednou jsem byl v práci, podruhé doma. Oznámení o doručování nikde, protože mi ho nemohl dát do schránky za dveře paneláku. Nevolali mi, protože prý jejich přepravní partner z Německa jim nedává telefon... Podle telefonistky chyba není na mé straně, ale oni taky nic nenadělají. Poštovné 35 EUR. Nemám nic. Ptám se, zda učinili kroky, které mají v podmínkách. Bez odpovědi. Nešlo mi zavolat a ani zanechat oznámení do schránky, takže mám smůlu. Proč by něco dělali, že jo ? Sami mají v podmínkách možnosti, jak postupovat, ale kašlou na to ! Samé výmluvy a nesmysly jak co nejde a moc rádi by mě zásilku doručili, kdyby to jen trochu šlo. A neudělali ani o píď víc než dva pokusy u domu a to jeden zavání pěknou šalbou, poněvadž jsme byli doma.

    Předloni u zásilky do naší firmy dokonce borec z PPL zfalšoval podpis a vůbec nepřivezl zásilku. Což byl důvod, proč dodavatel změnil PPL za jinou firmu.

    PPL už ne !

    Česká pošta mi už taky udělala pár kopyt, ale to, že mi v případě nezastižení vždy zanechá oznámení považuji za nepřekonatelné pozitivum a to i v případě, že jsem doma a ten doručovatel si usnadní práci.

    Hans
    26.2.2016 21:57 Eva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    PPL otřesné jednání!!!!! Balík z Německa nedodán z důvodu špatné adresy!!Blbost!!! Schránka i zvonek řádně označen, ani jednou jsem nenašla oznámení ve schránce...30 EURO v pytli a paní na reklamacích si mele stále dokola naučené fráze. Neví prosím někdo jak tuto situaci vyřešit??? Jsem vytočená na maximum!!!
    19.11.2015 14:12 Radmila
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    I když už od Vašeho článku uplynulo 2161 dnů, což je skoro 6 let, jejich služby se spíš ještě zhoršily. V posledních 2 měsících jsem s nimi měla 3x co do činění. Zažila jsem osobně, že mě jejich doručovatel doslova seřval, že jsem nebyla na telefonu a on se odmítl na firmě zeptat, kde sedím(zásilku mi pak doručili až druhý pracovní den), podruhé doručovatel "neměl drobné" a to jsem mu dala 100,- Kč, že zásilku donesl do 2. patra, potřetí nemám zásilku vůbec. Takže raději volte jinou cestu doručení.
    9.2.2017 11:40 Olga Kuntová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mizerné služby PPL
    Já jsem byla vždy se službami PPL spokojena, ale nyní jsou katastrofální. Během tří týdnů se mi u dvou zásilek zopakoval následující scénář: Večer mezi 18.a 19. hodinou přijde e-mail, že následující pracovní den mezi 8. a 18. hodinou bude doručována zásilka a bližší hodiny upřesní tento den pomoci SMS. Druhý den dopoledne čekáte na SMS. Nic. Podíváte se na odkaz ke sledování zásilky zaslaný v e-mailu. Zásilka je stále v depu. Telefonujete. Sdělí vám, že na dodání mají dva dny (!) a že zásilku doručí až další den. V mailu nic takového není - jednou mi sdělili, že ho generuje dodavatel (!), jednou, že se u nich generuje automaticky (tak to by snad byla možná změna, ne?). Ale ono to není s tím dodáním ani tak, ani tak. Ta první zásilka mi nakonec (přestože údajně ležela stále v depu) byla doručena v avizovaný den kolem 15. hodiny a SMS od řidiče, že zásilka bude doručována mezi 13. a 15. hodinou, dorazila v 18:39 (ověřeno, že nešlo o problém telefonního operátora). Má pak smysl hrát si na nějaké maily a SMS???? Tu druhou zásilku (a určitě poslední přes PPL) jsem si proto raději nechala poslat na jakýsi jejich ParcelShop, který je pro mne vzdálenější než pošta. Ach, jo....

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.