abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 06:00 | Zajímavý software

Byla vydána verze 0.56 open source platformy Home Assistant (GitHub) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti naprogramované v programovacím jazyce Python verze 3 a bežící také například na Raspberry Pi. Pro vyzkoušení je k dispozici demo [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 16:55 | Nová verze

Byla vydána verze 1.0 klienta F-Droid určeného pro instalaci aplikací do Androidu ze softwarového repozitáře F-Droid (Wikipedie), alternativy k Google Play, nabízející pouze svobodný a otevřený software. Podrobnosti v přehledu změn [Hacker News].

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
včera 00:55 | Nová verze

Po téměř 13 měsících vývoje od verze 0.11.0 byla vydána verze 0.12.0 hardwarově nenáročného desktopového prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklého sloučením projektů Razor-qt a LXDE. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
21.10. 12:33 | Zajímavý software

Článek ne Medium představuje nejnovější stabilní verzi 2.0 svobodné decentralizované mikroblogovací platformy a sociální sítě podobné Twitteru Mastodon (Wikipedie). Detailní přehled novinek na GitHubu [Hacker News].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.10. 06:00 | Komunita

V Praze na půdě Elektrotechnické fakulty ČVUT dnes probíhá RT-Summit 2017 – setkání vývojářů linuxového jádra a uživatelů jeho real-time verze označované jako preempt-rt. Přednášky lze sledovat online na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.10. 14:33 | Zajímavý projekt

Blender Animation Studio zveřejnilo první epizodu z připravovaného animovaného seriálu The Daily Dweebs o domácím mazlíčkovi jménem Dixey. Ke zhlédnutí také ve 3D s rozlišením 8K.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.10. 12:34 | Komunita

Aktualizovanou počítačovou hru Warhammer 40,000: Dawn of War III v ceně 39,99 eur běžící také na Linuxu lze o víkendu na Steamu hrát zdarma a případně ještě v pondělí koupit s 50% slevou. Do soboty 19:00 lze na Humble Bundle získat zdarma Steam klíč k počítačové hře Sid Meier's Civilization® III v ceně 4,99 eur běžící také ve Wine.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.10. 00:22 | Nasazení Linuxu

Společnost Samsung oznámila, že skrze dokovací stanici DeX a aplikaci Linux on Galaxy bude možno na Samsung Galaxy S8 a S8+ a Galaxy Note 8 provozovat Linux. Distribuce nebyly blíže upřesněny.

Phantom Alien | Komentářů: 19
19.10. 23:55 | Komunita

Společnost Purism na svém blogu oznámila, že její notebooky Librem jsou nově dodávány se zrušeným (neutralized and disabled) Intel Management Engine (ME). Aktualizací corebootu na již prodaných noteboocích lze Management Engine také zrušit. Více v podrobném článku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
19.10. 21:44 | Nová verze

Organizace Apache Software Foundation (ASF) na svém blogu slaví páté výročí kancelářského balíku Apache OpenOffice jako jejího Top-Level projektu. Při této příležitosti byl vydán Apache OpenOffice 4.1.4 (AOO 4.1.4). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Dlouhé čekání na novou verzi tak skončilo.

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (9%)
 (0%)
 (0%)
 (1%)
 (76%)
 (13%)
Celkem 214 hlasů
 Komentářů: 8, poslední včera 23:02
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    19.2.2006 19:13 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Tento komentář je naprosto zbytečný, ale jelikož nejde nastavit sledování reakcí na zápis, není-li žádný komentář, musel jsem vyrobit alespoň jeden komentář, aby mi to bylo umožněno :-) Člověk si zkrátka musí vědět rady.
    Heron avatar 19.2.2006 19:33 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Jde. Musíš dát vložit komentář, pak v prohlížeči zpět, refreshnout a hle, Sleduj je tam :-)

    Amatéři :-D
    19.2.2006 19:32 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Jak se tak dívám na tu anketu, tak si začínám připadat opravdu jako exot :-D
    Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
    Isah avatar 19.2.2006 20:23 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Jsem podobně obezřetná jako Vy. Na webu člověk nikdy neví. Když jsem s netem začínala dával mi v tomto výrazná školení kamarád. Ten už byl zcela úchylný. V noci se budil hrůzou, že jde softwarová policie :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Heron avatar 19.2.2006 19:34 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Co tě k tomu vede? To chodíš na nějaké child porn stránky?
    19.2.2006 19:37 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Bude to asi celé o zvyku z dob, kdy jsem to dělal čistě kvůli tomu, abych němel problémy z mých aktivit. Tak nějak se mi líbí nebýt viděn ;-)

    Child pornem to opravdu nebude :-)
    Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
    Heron avatar 19.2.2006 19:42 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Což mi připomíná, že jsem jednou napsal jakous takous db na ukládání infa o vypálených filmech a dal jsem ji do projektů i s mými záznamy. Tehdy ten web byl přístupný jen přes IP, takže to nikdo nestáhl. Ale průser to mohl být pěkný...
    Mikos avatar 19.2.2006 20:24 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Já se sice na netu nijak anonymně nechovam, nicméně záleží mi na tom, aby lidé vždy na netu měli možnosti být anonymní pokud o to stojí.

    Doporučuju používat Tor (anonymní onion routing) v kombinaci s Privoxy. To je mnohem bezpečnější než nějaká anonymní proxy a takové připojení je pak prakticky zcela nevystopovatelné.

    Zajímavý je také projekt I2P, což je distribuovaná anonymní síť, kde by mělo být odhalení identity už z principu nemožné. Za menšíproblém se ovšem dá považovat to, že je to samostatná síť-v-síti, narozdíl od Toru se nejedná o anonymní přístup k normálnímu Internetu.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.2.2006 20:40 Viliam Brana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Podla http://www.opera.com/docs/changelogs/linux/852/ sa aj v Opere nasli bezpecnostne chyby. Cas medzi vychadzanim novych buildov je podsatne vyssi ako pri Firefoxe, ktoreho nove buildy vychadzaju kazdu hodinu.
    19.2.2006 21:29 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Chyby jsou a budou vždy ve všem. Subjektivně ale musím říct, že se mi nikdy nepodařilo se nakazit jakýmkoli virem nebo spustit exploit. A to jsem toho probrowsil už sakra hodně...

    Operu používám z jednoduchého důvodu. Když jsem chtěl odejít z IE, tak první prohlížeč, který jsem zkusil byla Mozilla. A z neznámého důvodu mi jela příšerně pomalu. Zkusil jsem tedy Operu, která byla bez problému. Kdybych tehdy němel tak rozvrtané Widle, tak pravděpodobně dnes surfuju na Gecku.
    Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
    19.2.2006 21:07 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    To je docela zajímavé téma a nejde to jednoduše paušalizovat.

    Takže, co se týče mě osobně, na jakoukoliv anonymitu kašlu. Maximálně se někdo dozví, jaké se mi líbí pornostránky - což je mi celkem šumafuk. A i kdyby to vykecal mojí ženě, tak mi to nanejvýš vylepší sexuální život :-) Ovšem, celé je to založené na tom, že prostě neprovozuju přes Internet (a ani mimo Internet) cokoliv, co by smrdělo průserem.

    V obecné rovině je podle mě třeba rozlišit, jestli vám v rámci "anonymity" jde o nedohledatelnost, anebo o nedokazatelnost.

    Pokud vám jde o nedohledatelnost (jako že si nikdo nemůže jednoduše spojit vás s něčím), tak to je asi realizovatelné způsobem, jak to popisujete. Nicméně, je podle mě jenom otázka času, než si to někdo nějak spojit dokáže.

    Pokud vám jde o nedokazatelnost (jako že má-li na vás policie podezření, stejně nic nezjistí), máte smůlu. Má-li PČR podezření, vyřídí si soudní příkaz a váš ISP bude odposlouchávat veškerou komunikaci na vaší přípojce a bude ji předávat PČR. A v rámci soudního příkazu vás navíc o této skutečnosti nesmí ani informovat...

    19.2.2006 21:26 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    user@localhost $ ssh user@server.cz
    Password:
    user@server $ links stranka.cz ;-)
    Ale jinak máte pravdu. Zase natolik nelegální to nebylo, že bych se musel bát, že mi PČR napíchne přípojku...
    Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
    19.2.2006 21:40 Viliam Brana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    pri ssh sa da vyuzit aj port forwarding
    19.2.2006 21:45 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Pokud je uživatel stroje localhost důvodně podezřelý z nezákonné činnosti, a pokud provede operaci ssh user@server.cz, bude trvat jen velmi malou chvilku, než bude zahájen odposlech stroje server.cz. Jde jenom o balanci toho "jak moc je to nelegální" a "jak moc se tomu chce policie věnovat". Pokud by to bylo nelegální hodně, tak vám jeden stroj v cestě skutečně nepomůže.

    Luk avatar 19.2.2006 21:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    bude trvat jen velmi malou chvilku, než bude zahájen odposlech stroje server.cz
    Ano, pokud by server nebyl fyzicky umístěn třeba na Seychellských ostrovech (třeba u Krejčíře v pokoji). Obávám se, že tak dlouhé prsty naše policie nemá (o možnosti zásahu do DNS v NIC.CZ teď nemluvím).
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    19.2.2006 21:57 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    A jakým mechanismem jste Krejčířovi předal váš veřejný DSA klíč, abyste se mohl k tomu stroji přihlásit?

    Luk avatar 19.2.2006 22:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Předal mu ho můj spolehlivý člověk, který tam už několik let žije, a který ho tam přepravil osobně během jedné z mnoha svých cest do ČR ;-)
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    19.2.2006 22:50 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Jo, tak pak samozřejmě jo. A zapomeňte prosím na to, že jsem třeba jen chvíli naznačoval cosi jako nesouhlas s vašimi pravdivými konstatováními. Nerad bych skončil jako Mrázek :-)

    Luk avatar 19.2.2006 23:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Tak horké to zase není. Sice na Seychellách opravdu jednoho člověka znám, ale ten se s Krejčířem nezná - s ním se navíc neznám ani já :-D
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    19.2.2006 23:17 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Kdyz uz budu nicit servery zle konkurence, tak mi mozna nebude vadit, ze nebudu spravne sifrovat, stejne ma komunikace pujde pres radu zombie nebo anonymnich proxy ruzne po svete -- a dobra, kdyz udelam nekde chybu, dorazi sikovni vysetrovatele az k nejake derave wifi siti (a ze jich stale je). Jinymi slovy, i z meho laickeho pohledu je myslim moznosti, jak komunikovat opravdu anonymne, celkem dost ...
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    19.2.2006 23:37 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Upřímně řečeno, nerozumím vám. Jak souvisí zombie s anonymními proxy? A jak s tím vším souvisí nějaká děravá wifi síť? A co to má celé co dělat s vaší anonymní komunikací z bodu A (tam bydlíte a máte internetové připojení) do bodu B (tam třeba bydlím já a mám tam internetové připojení). Nepomůže vám anonymní proxy v Koreji, ani zombie jménem Kim, ani wifi sít v Jakazačistánu...

    19.2.2006 23:59 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Pravdepodobne jsem reagoval spatne -- jako anonymni jsem bral nevystopovatelny ...
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    19.2.2006 22:06 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    A co když je na tom stroji třeba 300 uživatelů? To se bude velmi těžko zjišťovat, co kdo dělá...
    Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
    19.2.2006 22:11 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Když se kácí les, lítají třísky. Nebude se zjišťovat, co děláte vy, bude se zjišťovat, co dělají všichni - včetně vás. A budete spoléhat (při své prudce nelegální činnosti), že právě v této chvíli je tam přihlášeno jiných 299 uživatelů, ve kterých se vaše činnost rozředí?

    Navíc existují poměrně sofistikované metody, jejichž prostřednictvím lze z timingu vaší ssh relace a z timingu jiných relací cílového stroje s vysokou účinností spárovat, co jste přesně vyvolal právě vy...

    19.2.2006 22:20 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Dobře, vyhrál jste :-D

    To bych už asi ale musel dělat do fotbalu, aby se někomu vyplatily tyto netriviální metody stopování.
    Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
    19.2.2006 22:22 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Obrázek je úžasný :-) A jinak to neberu jako svoje vítězství, to je prostě jenom konstatování reality...

    Luk avatar 19.2.2006 21:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Ovšem, celé je to založené na tom, že prostě neprovozuju přes Internet (a ani mimo Internet) cokoliv, co by smrdělo průserem.
    Někdy může člověk doplatit i na zcela legální a nevinnou aktivitu. Skoro každý má nějaké věci, o kterých by se nerad příliš šířil. Člověk třeba může někdy udělat chybu, které pak lituje.
    Pokud vám jde o nedokazatelnost (jako že má-li na vás policie podezření, stejně nic nezjistí), máte smůlu.
    Ne tak docela. S kvalitním šifrováním si neškrtnou.
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    19.2.2006 21:42 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Ne tak docela. S kvalitním šifrováním si neškrtnou.

    Jasně. Ale jenom a jenom za předpokladu, že jste vy i druhá strana komunikace dohodnuti na tom, že opravdu chcete obsah své vzájemné komunikace utajit, a že to děláte dobře. FYI, PČR používá i jiné techniky než jen odposlech, například man-in-the-middle-attack je u nich poměrně obvyklá technika, jejíž realizaci jim opět na základě soudního příkazu ISP umožní.

    (PS: Nemám nic společného s PČR, prostě jenom konstatuju, co jsem viděl kolem sebe, a co (doufám) můžu říct, aniž bych porušil tu soudem přikázanou mlčenlivost.)

    Luk avatar 19.2.2006 21:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Pokud už budu chtít utajit komunikaci na této úrovni, pak elektronickou cestu vůbec nepoužiju. Pokud už bych ji použil, pak si dám zatraceně dobrý pozor na to, s kým navazuji relaci (a tedy man-in-the-middle-attack, stejně jako třeba pharming prakticky nehrozí). I když pořád je tu možnost, že druhá strana spolupracuje s policií :-)
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    19.2.2006 21:54 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Naprosto s vámi souhlasím. Původní téma se ovšem týkalo bezpečnosti internetové komunikace - a nic takového, podle mého soukromého názoru, prostě neexistuje.

    Respektive, internet lze použít jako bezpečné médium pro přenos zpráv za předpokladu, že jinými mechanismy bylo dohodnuto zabezpečení komunikace, která bude po internetu probíhat. Takhle jo.

    Ale takhle ne: Já neznám vás, vy neznáte mě, a pro jednoduchost budeme navíc ještě předpokládat, že ani jeden z nás nespolupracuje s Policií. Pojďme domluvit přes internet utajeně něco nelegálního. Já vám pošlu maila, vy mi pošlete maila, do toho nějaké klíče, bla bla... - takto zahájená komunikace prostě může být vždy zkompromitována.

    19.2.2006 23:21 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    "Původní téma se ovšem týkalo bezpečnosti internetové komunikace - a nic takového, podle mého soukromého názoru, prostě neexistuje."

    S kymkoli jiste ne, ovsem umim si predstavit opravdu poradne zkomplikovani prace vysetrovatelu.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    Luk avatar 19.2.2006 21:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Když si nechám vygooglit své jméno, přeběhne mi mráz po zádech :-D Sice je to promíchané s asi 3 mými jmenovci, ale i tak to stojí zato. Nijak se nesnažím schovávat, aspoň ne v diskusích, u projektů, se kterými mám něco společného apod. A je mi jasné, že by za pomoci logů z různých míst šlo zjistit mnohem víc.

    No co, až nastoupí k moci komunisté, nebudou se mnou mít těžkou práci - a na nějakých 20 let až doživotí mi to stačit bude (nebo i na trest smrti), tak ať to mám rychle za sebou ;-)
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    19.2.2006 22:47 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    To já mám docela štěstí. Náhodou existuje nějaký stejnojmenný básník (*1993, Kyjov, pokud vím, není to žádná rodina), a drtivá většina googlem vracených stránek se týká tohoto pána. Moje stopy jsou v tom docela utopené :-)

    Luk avatar 19.2.2006 23:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Já mám to štěstí (spíš smůlu), že stejné jméno má má také jeden politolog, funkcionář ČSSD, v současnosti též poradce předsedy PSP ČR Zaorálka, dříve poradce premiéra Špidly. Takže ten pochytá dost pozornosti (v dobrém i zlém), ale někdy se stane, že někdo jeho výroky přisoudí mně. Ještě větší legrace ale je, když mi někdo pošle mail určený pro něj (u mé již dlouho nepoužívané schránky na Seznamu je to hodně časté - tam jsem na to zřídil automatický odpovídač :-D).
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    20.2.2006 00:15 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?

    Mně zase nedávno přišel email s tímhle textem:

    Ahoj, snad to neposílám nikam jinam a dojde to k Petrovi Zelenkovi. Pokud ne, tak se omlouvám, jestli ano, tak ze všeho nejdřív upřímně děkuji za filmy co točíte. Píšu proto, že bych se rád někde dostal k celému textu písničky Takový probuzení z Roku ďábla. Ve filmu se utlumuje a ztrácí do pozadí. Je-li někde k sehnání, budu moc vděčný za její poslání nebo odkaz na ní. Dík, Petr Mikuš

    Sice netuším, jak si někdo může myslet, že se zrovna ausgrechned trefí na tu správnou mailovou adresu, ale co už. Alespoň jsem se pobavil.

    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    20.2.2006 01:04 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    Mých jmenovců se nepochybně leknou a utečou, takový militarista ;-).
    Copak toho není dost?
    20.2.2006 19:27 hydrandt | skóre: 34 | blog: Kanál | Šanghaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    :-D
    I am Jack's wasted life.
    27.12.2006 21:57 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetová paranoia?
    aaah

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.