abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 12:33 | Zajímavý software

Článek ne Medium představuje nejnovější stabilní verzi 2.0 svobodné decentralizované mikroblogovací platformy a sociální sítě podobné Twitteru Mastodon (Wikipedie). Detailní přehled novinek na GitHubu [Hacker News].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 06:00 | Komunita

V Praze na půdě Elektrotechnické fakulty ČVUT dnes probíhá RT-Summit 2017 – setkání vývojářů linuxového jádra a uživatelů jeho real-time verze označované jako preempt-rt. Přednášky lze sledovat online na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 14:33 | Zajímavý projekt

Blender Animation Studio zveřejnilo první epizodu z připravovaného animovaného seriálu The Daily Dweebs o domácím mazlíčkovi jménem Dixey. Ke zhlédnutí také ve 3D s rozlišením 8K.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 12:34 | Komunita

Aktualizovanou počítačovou hru Warhammer 40,000: Dawn of War III v ceně 39,99 eur běžící také na Linuxu lze o víkendu na Steamu hrát zdarma a případně ještě v pondělí koupit s 50% slevou. Do soboty 19:00 lze na Humble Bundle získat zdarma Steam klíč k počítačové hře Sid Meier's Civilization® III v ceně 4,99 eur běžící také ve Wine.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 00:22 | Nasazení Linuxu

Společnost Samsung oznámila, že skrze dokovací stanici DeX a aplikaci Linux on Galaxy bude možno na Samsung Galaxy S8 a S8+ a Galaxy Note 8 provozovat Linux. Distribuce nebyly blíže upřesněny.

Phantom Alien | Komentářů: 19
19.10. 23:55 | Komunita

Společnost Purism na svém blogu oznámila, že její notebooky Librem jsou nově dodávány se zrušeným (neutralized and disabled) Intel Management Engine (ME). Aktualizací corebootu na již prodaných noteboocích lze Management Engine také zrušit. Více v podrobném článku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.10. 21:44 | Nová verze

Organizace Apache Software Foundation (ASF) na svém blogu slaví páté výročí kancelářského balíku Apache OpenOffice jako jejího Top-Level projektu. Při této příležitosti byl vydán Apache OpenOffice 4.1.4 (AOO 4.1.4). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Dlouhé čekání na novou verzi tak skončilo.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
19.10. 19:22 | Pozvánky

Již příští týden - 26. a 27. října se v Praze v hotelu Olšanka odehraje OpenWRT Summit. Na webu konference naleznete program a možnost zakoupení lístků - ty stojí 55 dolarů. Čtvrtek bude přednáškový a v pátek se budou odehrávat převážně workshopy a meetingy.

Miška | Komentářů: 1
19.10. 13:44 | Nová verze

Bylo vydáno Ubuntu 17.10 s kódovým názvem Artful Aardvark. Ke stažení jsou Ubuntu Desktop a Server, Ubuntu Cloud Images, Ubuntu Netboot, Kubuntu, Lubuntu a Lubuntu Alternate, Lubuntu Next, Ubuntu Budgie, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio a Xubuntu. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 22
19.10. 13:00 | Komunita

MojeFedora.cz informuje, že Fedora 27 dostane podporu pro AAC. Podpora multimediálních formátů je ve výchozí instalaci Fedory tradičně limitovaná kvůli softwarovým patentům, ale desktopový tým Red Hatu se ji i tak snaží v poslední době co nejvíce rozšířit. Už nějaký čas obsahuje kodeky pro MP3, H.264, AC3 a nyní byl přidán také kodek pro další velmi rozšířený zvukový formát – AAC.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (10%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (13%)
Celkem 160 hlasů
 Komentářů: 7, poslední 19.10. 23:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    To nejlepší z České sody

    21.6.2007 11:21 | Přečteno: 2875× | Ostatní | poslední úprava: 21.6.2007 11:28

    Musím se přiznat, že jsem poslední asi tři-čtyři týdny pravidelně četl televizní program na čtvrtek. Tedy vykonával činnost, na kterou bych asi za normálních okolností ani nepomyslel. Televizi vidím akorát tak když v ní běží zprávy nebo vyjímečně, když nemám co jiného na práci. Ptáte se, co mě k takovéto aktivitě vedlo?

    Vědomí, že někdy v příštích týdnech se v rámci retro zábavného pořadu To bylo… v programu objeví díl týkající se České sody. A tak se stalo tento týden. Totiž dnes ve 20:00 můžete na ČT1 shlédnout pořad To byla Česká soda, který by měl být jakýmsi výběrem toho nejlepšího, co se za dobu existence pořadu podařilo natočit. A pokud se ponese v duchu předchozích To bylo…, tak v něm uvidíme i "živé" účinkující, kteří budou vyprávět příhody ze vzniku některých dílů, nejen sestřih již natočeného.

    Máte rádi Českou sodu? Účast nutná! :-)

           

    Hodnocení: 90 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Váš názor na Českou sodu?
     (72 %)
     (17 %)
     (2 %)
     (0 %)
     (8 %)
    Celkem 166 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 21.6.2007 11:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Je to klasika... Asi před měsícem jsem si tak dvacet kousků postahoval z YouTube...
    Dalibor Smolík avatar 21.6.2007 12:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    taky to mám na disku :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.6.2007 12:28 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Ve 20:00 ? Hmm, tak to asi mojí oblíbenou Černockou nepustěj :-)
    21.6.2007 14:37 HonzaRez | skóre: 18 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Blbě chlapci... Nepochopili jste jednu základní věc. Že totiž určité věci jsou dnes zakázány. A to nejen tzv. politicky nekorektní. Hlavně jsou zakázány staré dobré pořady s nesmírně zábavnými osobnostmi - Menšík, Dvořák, Suchý+Šlitr, Holzmann, Šimek+Grossman... Viděli jste v poslední době takový celý nesestříhaný pořad? (Když pominu Návštěvní dny, které zřejmě cenzuře unikly...). Pouze "zábava z archivu", tzn. scénka na 2 minuty, pak půlminuta písničky (kdo by chtěl celou?!), pak zase kousek scénky a tak dokola. Pokud by se totiž vysílal jediný tento pořad VCELKU, i jednoduchý volič by poznal, že mastný Novotný nebo Hron nebo Kraus a podobní "bavyčy" nesahají těm opravdovým komikům a hercům ani po paty. A Česká Pidlivize by skončila i se všemi vyděračskými poplatky... A co ta Česká soda? Zakázáno pod trestem smrti! Myslíte, že by se dnes smělo vysílat např. "Nový Árijec-vaše dítě je opravdu bílé" nebo "Krutá kamera", popř. "Pravý ležák nepěchá...?" ANEBO! "Ále babí, proč tóho tólik kupúješ..." Naprosto nekorektní, pobuřující, drzé, příliš útočné na myšlení občanů... Ne, dnes uvidíme opět to, co v ostatních podobných pořadech. Tzn. pečlivý výběr těch nejjednodušších kousků, trochu pro zasmání, trochu nudy, kurvamáňopřineslahváč, ale se 100% jistotou neuvidíme nic, co by ten pořad charakterizovalo, vysvětlilo, umístilo... Prostě todle jako dávaly, pyčowoe, byl tam ten Čvrtprdníček, Śtajndler a jako sranda na ňáký reklamy a tak, poď si dát práska....
    http://bandzone.cz/_90972
    21.6.2007 15:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    A kdo myslíš, že má tu tzv. "cenzuru", o které mluvíš, na svědomí? Jestli to náhodou nebudou sami diváci, kteří hlasují přepínáním kanálů.
    Pokud by se totiž vysílal jediný tento pořad VCELKU, i jednoduchý volič by poznal, že mastný Novotný nebo Hron nebo Kraus a podobní "bavyčy" nesahají těm opravdovým komikům a hercům ani po paty.
    ČT je totiž sebemrskačský podnik, který, ačkoliv by mohl vysílat fantastické staré pořady, na které by se úplně všichni dívali, tak raději vysílá nepovedené nesmysly, o které nikdo zájem neprojevuje. Chacha...

    Přihoď ještě nějakou konspirační teorii - je to docela sranda.
    21.6.2007 18:37 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    přepínáním kanálů diváci nehlasují.Hlasuje tak určitá malá pečlivě vybraná skupina diváků a výsledek z toho se pak předkládá jako věrohodný údaj.Třeba pan Železný když ještě byl ředitelem "naší vaší televize" velice rád ukazoval "koláčky".Líbí se mi jak to mají přesně zpočítané,jak jim krásně vyjde že na jejich velkolepou zábavnou šaškárnu se dívalo 5324123 diváků.
    freshmouse avatar 21.6.2007 19:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Dobře, stačí vymyslet přesnější a spolehlivější měření. My se rádi poučíme!
    22.6.2007 01:04 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    A tim se ted zastavas "kolacu sledovanosti", nebo co? Zatim asi neni lepsi metoda (mozna s casem v DVB-T/C/S), ale to rozhodne neznamena, ze odpovidaji skutecne realite (vychylku bych se nebal odhadnout na klidne +-20%).

    Nebo mi snad chces rict, ze ten pokleslej humor Novotnyho a spol. je lepsi, nez trebas Krause? (osobni antipatie, kvuli zaporodanosti a nezesmesnovani kolegu z branze, tak jako zesmesnuje politiky, si nechte, pls - nerikam, ze je vrchol humoru, to ne)

    Ja se naopak dokazu i zasmat u poradu Testoviny, nebo Kinobox, atd. A Nove? Prime? Hmmm, tezko.
    freshmouse avatar 22.6.2007 10:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Nevím, jestli je humor Novotného lepší nebo dobrý, ale mně to přijde jako sračka. Je to subjektivní, a proto druhou věcí je, že se to statisícům nebo možná i milionům lidí fakt líbí. Nevím z jakého důvodu a je mi to celkem jedno. Prostě se jim to líbí a televize se podle toho zařídily. Taky se jim líbí seriály a další věci. Mnou to ale nikterak nemíchá.

    Já myslím, že se mi v televizi může líbit tak 20 % vysílacího času. Tak polovinu z toho zameškám; jinak koukám na zpravodajskou relaci, na nějaké dokumenty, co běží na ČT2 (jsou tam hodně zajímavé věci, třeba nejrůznější od BBC z biologie, pak nějaké válečné atd.), na pár filmů, na Humoresky, na několik zábavných pořadů (vč. Uvolněte se), na vybrané sportovní přenosy (teď třeba zápas Žižkova s Bohemkou)... A vlastně mi to stačí, naplňuje mě to.
    22.6.2007 16:02 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    No, tak ja jsem na tom, co se sledovani tyce, vlastne docela podobne.

    Ale stejne mi neprijde, ze by se CT mela ridit, podle ne uplne presneho "kolace sledovanosti". Hlavne, kdyz nevypovida o realite, pouze priblizne... No, snad DVB v tom neco udela...
    freshmouse avatar 22.6.2007 16:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    ČT by hlavně měla zaměstnat kvalifikované lidi do týmu, co vybírají skladbu pořadů, i do tvůrčích skupin. Ti lidé se snaží napodobit úspěšné věci z Novy a Primy, ale poněkud neuměle. Viz její směšné a navíc nesledované seriály. Oni jsou prostě o krok pozadu. Přitom by mohli vymyslet nové a kvalitní pořady, povedlo se to třeba s Humoreskami (světlá výjimka) -- vyšlo by to levněji a ještě by se to lidem líbilo.
    22.6.2007 16:54 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Tak co se tech serialu tyce, tak to souhlasim, ale celkova kvalita mi zas tak spatna neprijde.

    Zrovna ted koukam na program a neprijde mi, ze by to byly porady o nicem. Jde spise o specialne zamerene porady (Kosmopolis, Planeta Veda, ruzne porady pro deti mladez, historicke porady). Proste plni to, co verejna televize plnit ma. A serialy a ruzne estrady, by asi meli vylepsit...
    freshmouse avatar 22.6.2007 17:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Pořady typu Kosmopolis jsou naprosto v pořádku. Estrády by se neměly vylepšit, ale omezit, příp. úplně stáhnout. Je to model, který se tu vysílal 50 let a svá nejlepší léta má již (dávno) za sebou...
    22.6.2007 18:32 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    No, ja jsem si to netrouf rict, ale naprosty souhlas :D
    21.6.2007 19:22 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Přihoď ještě nějakou konspirační teorii - je to docela sranda.
    Přidám, např. lobbying České televize za protiraketovou základnu - dost nepřehlédnutelné, jak ve zpravodajských, tak publicistických pořadech dokonce i pro děti (známým se stal jeden pořad Tykadlo, který teď dokonce kvůli četným stížnostem řeší Rada RTV).

    Celkově lze říct, že v "zábavě" i zpravodajství si dávají všechny televize velký pozor na to, "aby někoho nenasrali", což přeloženo vlastně znamená, aby nezačal divák náhodou o něčem přemýšlet. Že hlasují diváci přepínáním by mělo být právě u veřejnoprávní televize naprosto irelevantní - ta má plnit určité společenské funkce podle jasného zadání (zákon) a nikoliv nabízet otupující zábavu pro masové vrstvy.

    Bohužel mám dojem, že právě té společenské funkci veřejnoprávní televize se jak tvůrci, tak rozhodovatelé vyhýbají jako čert kříži. Proto taky nemohu téměř nic (hlavně zpravodajství a publicistiku) z produkce televize brát vážně - pouze jako mediální virtuální kulisu, která nemá s realitou takřka nic společného.

    Tupá zábava a propaganda - to je hlavní náplň televize, za kterou ze zákona povinně platíme koncesionářské poplatky (a přesto musíme čučet na reklamy).
    freshmouse avatar 21.6.2007 19:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    :-))))))))
    kyknos avatar 22.6.2007 19:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Dneska i rozumný názor od xkeshe, dnes už by mě snad překvapilo jedině vydání Windows Vista pod GPL :DDDDD
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2007 10:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    např. lobbying České televize za protiraketovou základnu - dost nepřehlédnutelné,
    Přiznávám, že pořady ČT nesleduji pravidelně, ale musím říci, že zrovna tento trend jsem přehlédl. O základně se mluví hodně, ale že by to vyznívalo pro nebo proti, to mi nepřipadá. Podotýkám, že to neposuzuji na základě vlastních preferencí - můj postoj k celé věci je dost neutrální (považuji základnu za blbost, ale pokud ji nakonec postaví, trápit se nebudu).
    Tupá zábava a propaganda - to je hlavní náplň televize, za kterou ze zákona povinně platíme koncesionářské poplatky (a přesto musíme čučet na reklamy).
    Nemohu než souhlasit, ale ve světle komentáře, na který jsem reagoval, je zřejmé, co jsem chtěl říci -- připitomělé revuální pořady ze sedmdesátých a osmdesátých let, ve kterých vystupovali Menšíkové, Grossmanové a další, nejsou oproti soudobým výtvorům nic tak ukrutně kvalitního, že by se dalo mluvit o nějaké "cenzuře kvalitní zábavy".
    freshmouse avatar 21.6.2007 15:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Houby. Zakázáno není nic, vysílá se to, co lidi baví (i když to jsou dle mého názoru kolikrát sračky).

    Někteří pseudokomici, právě typu Dvořák (vlastně oba Dvořákové) s Bohdalovou, vymizeli, jiní přišli (Novotný, Hron), další zůstali (Krampol, Šíp, Gott, Vondráčková). Ne, že by Menšík nebo Šimek s Grossmanem byli tak špatní, ale doba pokročila a dnes prostě lidem tolik neřeknou. S tím se musíš smířit. A hlavně: na ně byla možnost se koukat po desítky let, takž se prostě omrzeli.

    Kvalita je pořád stejná. Máme dobrou zábavu (třeba Kraus), stejně jako odpad (Novotný, Bohdalová, Gott...). Odpad převládá. To ale není novinkou, to je stav posledních padesáti let... Model estrády dnes upadá a nahrazují ho reality shows a seriály. Vcelku žádná změna v kvalitě...

    Česká soda je vynikající.
    freshmouse avatar 21.6.2007 16:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Ještě mě napadla hezká reakce:
    (...) Je to sice pakárna, že tu neni Kovárna, jsou však nový hospody, kam můžem chodit pít,
    zpátky se to nedá vzít, dlouho nám v uších bude znít, cinkali jsme klíčema, chtěli restituce mít!
    Tam kde sme dřív chlastali, by měl stát novej hotel,
    v Bráníku pěst na voko v prostřed rozvalin,
    nám vůbec nevadí však novejch časů model,
    v hotelu na baru zazní zvuk kovadlin!
    (...)
    21.6.2007 18:29 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Jak jsem starej tak nemám fantazii :-) dát hledat na youtube "ceska soda" mě fakt nenapadlo, teď ještě najít jak to uložit.
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    freshmouse avatar 21.6.2007 19:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Já jsem na to taky nepřišel. Někdo tady odkazoval na jeden díl, a tak jsem si našel i další. :-)

    Uložit to lze programem youtube-dl. Funguje pro příkazovku, ale docela jednoduše:
    youtube-dl http://youtube.com/něco-něco
    Stáhne se to do aktuálního adresáře.
    22.6.2007 02:13 marbu | skóre: 28 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    na hromadný stahování z youtube jsem si napsal skriptík, (pokus o návod).
    Hodí se mi to když stahuji větší počet nějak souvisejících videí (např. česká soda:-). Do souboru si uložím seznam url který se předhazuje tomu skriptu(seznam se ale může hodit i potom, třeba když někomu chci poslat odkaz). Stahuje se paralelně několik odkazu - mělo by to být rychlejší než postupné stahování a opačný extrém( spustit naráz všechno) je při trošku větším počtu odkazů blbost.
    I think warning here is a bug. The biggest cloud service provider. There is no point in being so cool in a cold world.
    freshmouse avatar 22.6.2007 09:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Vyzkouším, díky
    22.6.2007 10:13 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Stahuje se paralelně několik odkazu - mělo by to být rychlejší než postupné stahování a opačný extrém( spustit naráz všechno) je při trošku větším počtu odkazů blbost.
    Na tlusté lince v případě youtube není. Mě se rychlost stahování od nich pohybuje okolo 10 - 20 kB/s a do 512 kB/s se pak vejde mnoho videí. ;-)
    21.6.2007 21:03 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Chce to pustit wireshark a vytahat z HTTP paketů odkazy na .flv videa, která se pak dají stáhnout třeba wgetem. Pokud dá člověk jako filtr zobrazení http, tak se zobrazí rozumné množství paketů, mezi kterými se ta videa neztratí. Videa .flv pak přehrajete v jakémkoliv aktuálním přehrávači, případně si je můžete překódovat do nějakého trvanlivějšího formátu. Výhodou tohoto postupu je narozdíl od různých skriptů a stránek to, že to bude fungovat i na ostatních stránkách s flashovým videem nebo když youtube zase změní protokol přehrávače. ;-)
    21.6.2007 21:19 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Oprava: ještě krémovější zobrazovací filtr je http.request a odkazy na video jsou v HTTP "části" paketu ve tvaru GET /get_video?video_id=xxxxxxxxx&nepodstatne_blbosti=123 (stačí před to dosadit zdrojovou IP a je z toho přímý link).
    21.6.2007 22:41 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    a jeste hezci pouzit misto wireshark tcpdump a nascriptit to (:
    22.6.2007 01:11 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    To bych si musel přečíst manuál k tcpdumpu a pak to naskriptit. ;-)
    Cubic avatar 21.6.2007 21:27 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    pokud pouzivate firefox tak treba tenhle extension
    fungoval jeste video downloader ale uz mi nejakou dobu nejede
    22.6.2007 14:04 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Který pouze vezme URL a nechá si ho přeložit jiným serverem v Interetu. Mám udělaný skript, který dělá to samý.
    21.6.2007 18:32 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Jo, dej si jednu prdu kavadlinou do skeble, to ti udela moc dobre...
    freshmouse avatar 21.6.2007 19:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Až po tom, co si založíš profil a já si tě zablokuju, poněvadž tvoje kecy se mi moc nechce číst. I když... Někdy mi dost zvedáš sebevědomí -- mně, člověku bez kovadliny.
    21.6.2007 21:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Ono už nějaký čas funguje blokování anonymních komentářů ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 21.6.2007 22:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Jůů. Je to super. :-D
    21.6.2007 18:41 Major Zeman | skóre: 2 | blog: major_zeman | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    +1
    whereis wc wc: /bin/wc /usr/bin/wc /usr/X11R6/bin/wc /usr/share/man/man1/wc.1.bz2 /usr/share/man/man1p/wc.1p.bz2
    21.6.2007 21:08 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Zklamali mě. Pustili dva (nebo tři?) díly a tím se unavili...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    21.6.2007 23:29 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Ale pustili je v celku, To v tomto pořadu nebývá zvykem, tam dávají jen ukázky a zbytek času se baví s hosty nebo se zpívá písnička.

    Hlavně mě ale mrzí, že se pořád za "to nejlepší" vydávají ty staré díly České sody, které jsou už hodně zastaralé, jak obsahově, tak formálně. V těch prvních dílech z první půlky 90. let se teprve hledali, ještě to bylo takové jalové až křečovité. Až od té doby, kdy to vzal víc do rukou Čtvrtníček (a televizní technika pokročila) to bylo ono. Je taky velká škoda, že se téměř nereprízuje nástupce České sody Čtvrtníček, Šteindler a Vávra uvádějí, který už byl výrazně modernější, i v dnešní době by ještě divákům (kteří nepamatují začátek devadesátých let a to, z čeho si dělala srandu stará Soda) nebyl úplně cizí (není to tak dávno...). Prakticky se na něj zapomnělo, i když by podle mě měla jeho repríza dnes větší úspěch než pořád dokola ta stará Soda.
    21.6.2007 23:35 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Česká soda se bude opakovat...

    Jinak je sice pěkné, že tam dávali celé díly, ale já bych radši uvítal, kdyby tam byly "kluci" z pořadu a mezi střihy vyprávěly vtípky z natáčení.

    Jinak s Čtvrtníčkem si nikdy nenechám ujít pořad Kinobox. Jen je škoda, že ty kecy nepíše on...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    22.6.2007 01:10 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Souhlas, taky jsem si myslel, že to bude stylem minulých To bylo… a tohle mně trošku překvapilo. V podstatě jsem místo toho mohl strávit večer u Youtube a dopadlo by to asi i o něco lépe.
    Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
    22.6.2007 13:09 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    důležité je, že nevynechali "pozor! jdou k vám kuřátka."
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    freshmouse avatar 22.6.2007 13:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Jo, to je klasika. Ale jinak to byly slabé díly. Mně se nejvíc líbilo třeba Žluté béčko ("Pojďme se bavit o něčem, co je vám opravdu blízké!" -- "Když já se nerad bavím o smrti..." atd.), to jsem právě našel na YouTube.
    Václav 22.6.2007 16:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    člověče, voni ho tam úplně věšeli..
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    freshmouse avatar 22.6.2007 16:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To nejlepší z České sody
    Jo! :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.