abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (18%)
    Celkem 679 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Když Krčmář hovoří

    21.10.2009 23:54 | Přečteno: 3249× | blabla | poslední úprava: 22.10.2009 00:11

    Když jsem si na čt24 četl titulek něco jako: Nový OS Microsoftu ... tak jsem se těšil na zajímavou reporáž o novém W7 nebo Windows Singularity, ale jakým překvapením bylo vystoupení pana Krčmáře ...

    Když pan Krčmář hovoříl na téma, nový OS firmy MS, tak to ve mně vzbudilo rozpaky. Ano už to není MS proti všem, ani všichni proti MS, ale máme tu trojúhelník MS-Apple-Google a webové technologie. Bacha na to! ... dozvěděl jsme se taky, že Google a Apple si lezou do zelí a že MS podcenil požadavky zákazníků a jejich OS neběží (tak snadno) na těch "netboocích" ...

    Chjo, bylo to takové, amatérské, něco jako můj blogový zápisek, o-ničem :-)

    A jako poctivý koncesionář se těším na další zajímavé poznatky ze světa vědy, kultury a politiky :-D

           

    Hodnocení: 78 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 22.10.2009 01:04 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    No nějak si nemůžu pomoci, ale jestli tohle měl být rozhovor na téma W7, tak ať na mě spadne plejtvák obrovský. Nicméně v rámci u,k mě to zas až tak nepřekvapilo. Petrovi bych vytknul akorát to, že formuloval svoji první část ve stylu, že zrychlování železa je u konce. To není v žádném případě pravda, naopak rychlost, jakou svět prahne po stále vyšším výkonu se zvyšuje rok za rokem. Zbytek viz třeba povídání Stevena Scotta, CTO Cray v posledních hw novinkách (ale nechci psát jen o hpc). Ano, běžné smrtelníci budou dělat stále víc věcí na lehkém note/netbooku přes browser, ale to nic neznamená, výkony CPU i GPU stále porostou a trh bude stále nenasytný a nějaká úspornější Windwos 7 na tom nezmění nic.

    PS: víte někdo, proč byl rozhovor na téma W7 zrovna se šéfem linuxového serveru? Nic proti, jen mě to překvapilo, čekal jsem někoho z "ostřílených expertů", které ČT tu a tam vytahuje :-).
    22.10.2009 01:21 maertien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ja myslim, ze reakce p. Krcmare byly celkem kvalitni. S tvym nazorem, ze budou i nadale vyssi naroky na vykon se da souhlasit, ale i neda. V podstate bych rekl, ze plati oboji, ale kazde v jinem segmentu trhu. Na desktopu je samozrejme pozadavek na vykon z duvodu potreby pousteni vice aplikaci na jednou, hrani her, etc. Na netbooku zase neni potreba az takovy vykon, ale hlavnim argumentem je zde spotreba. Na netbooku snad nikdo soudny hrat narocne hry nebude, ale vyridit emaily, precist prezentaci, napsat nejakou hovadinu, to ano. Proto bych rekl, ze mas pravdu ty i p. Krcmar. Jinak pravdou zustava, ze vykon moderatora Veselovskeho, nebo jak se jmenuje, byl imho v porovnani s jeho ostatnimi vystoupenimi minimalne podprumerny.
    Prcek avatar 22.10.2009 01:29 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    PS: víte někdo, proč byl rozhovor na téma W7 zrovna se šéfem linuxového serveru? Nic proti, jen mě to překvapilo, čekal jsem někoho z "ostřílených expertů", které ČT tu a tam vytahuje :-).
    No přece aby linuxáci neřvali, že je to zaujatá osoba, která propaguje MS :-)
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    22.10.2009 10:57 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    No nějak si nemůžu pomoci, ale jestli tohle měl být rozhovor na téma W7 ...
    Ano, osobně bych se dokonce velmi, ale velmi divil, kdyby to opravdu byl rozhovor o W7, protože na něco takového by si pana Krčmáře určitě nepozvali, ale sáhli by po někom z více Microsoftu-nakloněného tábora (a tím nemyslím Vy-víte-koho, ale třeba někoho z Živě.cz či samotného oddělení Microsoftu). Nejspíš jen zafugoval "bulvalizátor" titulků ...

    A s tím zrychlováním železa - sice jsem rozhovor neviděl, ale z pohledu "běžného" uživatele, který nehraje nejnovější hry (nebo má na hraní herní konzole) či nepáchá nějakou jinou činnost náročnou na výpočetní výkon (např. enkódování videa), je to víceméně pravda.
    ... tak ať na mě spadne plejtvák obrovský.
    A květináč petůnií :-)
    22.10.2009 11:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    sáhli by po někom z více Microsoftu-nakloněného tábora
    Urcite Vlastu Vistu Waice, v te diskusi na zive, kde dostal on-line padaka (jen clovek zmizi na ctrnact dni na dovolenou, uz mu utecou takovyhle legrace :-)) neco takoveho padlo :-)
    ... tak ať na mě spadne plejtvák obrovský. A květináč petůnií :-)
    Nebyl to vorvan?
    Joseph avatar 22.10.2009 11:25 Joseph | skóre: 7 | blog: No_bullshiting_please | Ba'aretz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    To by som si precital, ten vyhadzov online s Vlastou Waicem. Nebol by link?
    אם אין אני לי, מי לי; וכשאני לעצמי, מה אני; ואם לא עכשיו, אימתי.(פרקי אבות, פרק א, משנה יד
    22.10.2009 11:28 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    tak si najdi posledni z jeho clanku na zive o W7 a precti si diskuzi
    Prcek avatar 22.10.2009 11:49 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Tak jsem to pro ty línější dohledal :-). Test Windows 7: Nejlepší Windows vůbec. Hledat v diskuzi vlákno "Poslední článek Vlastimila Waice" ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    22.10.2009 14:19 XxX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    "Az tak tvrde, to snad nemuselo byt ... stacilo prece rict, ze vam chutna" OLOLOL! :-D :-D :-D
    24.10.2009 01:46 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Waice si do studia taky pozvali, na ČT24 mluvil o W7, tuším, v pátek odpoledne. A moderátor taky nějak nezvládal, stejně jako u Krčmáře.
    hikikomori82 avatar 22.10.2009 01:17 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    ako mam tu kokotnu stranku prehrat, nevie niekto zistit url toho videa?
    22.10.2009 05:54 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Nejde přehrát ? Asi je k tomu přehrávání potřeba mít instalované Windows nebo tak něco.
    Nicky726 avatar 22.10.2009 11:53 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Najdi si to v archivu ivysilani a pak použij skript linkovaný v poradně.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    multi avatar 23.10.2009 09:51 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    22.10.2009 17:13 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Klepni na „Do okna“, stáhne ti to playlist, který pak přehraješ mplayerem s -playlist.
    make menuconfig, not war!
    22.10.2009 08:23 XxX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Krcmar, to je ten clovek, co si nechal od par studentu pochytanych v zizkovskych hospodach prepsat web a nasledne prohlasil, ze on za nic nemuze, maji jine priority a na opravu bugu nejsou zdroje? To si teda vybrali k rozhovoru toho praveho. :-)))
    22.10.2009 08:35 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    V podstatě o tom samém psaly hn

    22.10.2009 09:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Mě zas dostal "odborný" článek o windows 7, 8 a 9 :-D
    David Ježek avatar 22.10.2009 09:36 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    tyhle trapné rychločlánky mě iterují.
    Heron avatar 22.10.2009 09:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Nechtěl jsi napsat spíše iritují? ;-)
    David Ježek avatar 22.10.2009 10:16 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Hrozně mě iteruje, když lidi špatně používají cizí slova, Herone :-D.
    22.10.2009 10:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Cizi termity je treba suterenne ovladat, protoze jinak hrozi rizoto fiakru.
    22.10.2009 11:03 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Přímo rizoto kasrálního fiakru :-)
    22.10.2009 11:40 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    ... rizoto fekalniho fiakru.
    22.10.2009 17:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Darth Phantom avatar 23.10.2009 11:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    rychločlánky mě iterují.
    Jak tě může něco iterovat, tj. opakovat nebo něco v tom smyslu? To slyším prvně a v tomto kontextu to asi nelze použít, ale možná se pletu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Heron avatar 22.10.2009 10:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    ROFL

    1. dubna bych to akceptoval jako trapný apríl, dnes mi to však zlepšilo den.

    128b systém, to mohl napsat buď IT ignorant nebo někdo z marketingu (což je teda totéž).
    22.10.2009 11:15 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ano, něco ve stylu čím-víc-pruhů-tím-víc-Adidas :-) Mají jediné štěstí, že dnes neexistuje žádný opravdový 128bitový procesor (tj. takový, co obadresuje 2128 bytů paměti), protože by byl na něj nejspíš Linux portnutý dřív, než by se dostal do masové výroby. Mimochodem, tolik paměti by se nejspíš na Zem ani nevešlo ...
    Heron avatar 22.10.2009 12:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Mimochodem, tolik paměti by se nejspíš na Zem ani nevešlo ...

    Přesně tak, fyzikální zákony naštěstí porušovat nemůžeme.

    Heron avatar 22.10.2009 12:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří

    Ten článek je vážně dobrý :-D

    Přechod na 128bitovou architekturu by pro běžného uživatele například znamenal další zrychlení počítačů i díky možnosti pracovat s větším množstvím operační paměti.

    Takže linuxáci, nezoufejte nad tím, že váš systém umí pouze 18 EB paměti a nevyužijete tak váš HW naplno, objednejte si již dnes 128b Windows8. Vyjdou v roce 2012. To je hned.

    A vy my tady nadáváte, že běžný uživatel nepotřebuje paměť. :-D

    houska avatar 22.10.2009 12:47 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří

    Takže linuxáci, nezoufejte nad tím, že váš systém umí pouze 18 EB paměti a nevyužijete tak váš HW naplno, objednejte si již dnes 128b Windows8. Vyjdou v roce 2012. To je hned.

    tyvole ze bych jeste pockal? chtel jsem si koupit w7 ... ale kdyz vyjdou uz v 2012 tak asi jeste pockam

    A vy my tady nadáváte, že běžný uživatel nepotřebuje paměť. :-D

    to je kec ... co ja bych za to dal mit o trochu lepsi pamet ...
    Dalibor Smolík avatar 22.10.2009 12:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ano, Windows8 vyjdou 21.12.2012, čímž bude ukončen Mayský kalendář. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.10.2009 14:13 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Protože naalokují veškerou paměť ve vesmíru a nás ukončí oom killer.
    Baník pyčo!
    AsciiWolf avatar 22.10.2009 22:03 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    A bude konec světa, tak jako to někdo předpokládá... :-D
    23.10.2009 07:02 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    To teda bude.
    22.10.2009 17:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ano, něco ve stylu čím-víc-pruhů-tím-víc-Adidas :-)
    Lol :-D přesně.

    Já bych ale 128-bitový systém celkem přivítal - moh bych konečně říct Jardoj, ať si strčí 64-bitový smejďárny zaklobouk ;-)
    22.10.2009 13:39 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Závist? A to nevíš, že byl ráno i na Radiožurnálu, tragéde...
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    22.10.2009 14:49 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Jaka zavist? Vzdyt Krcmar je jen obycejny zvanil, ktery nema ani paru ohledne technickych veci.
    22.10.2009 15:24 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Podle mne je to clovek, co neco dokazal. Co si dokazal ty? Zatim ses ani nedokazal zaregistrovat, ty anonymni prase.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Bluebear avatar 22.10.2009 16:06 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Trochu pochopení, je-li možno.

    Nadávat bližním do prasat jen proto, že se kvůli jednomu příspěvku nezalogovali, je poněkud ošklivé.

    Pokud jde o to, kdo co dokázal: nalijme si čistého vína - kdo z nás může říci, že dokázal něco, co si budou lidé aspoň chvíli pamatovat?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.10.2009 16:24 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Zatímco označit někoho anonymně za žvanila je krásné a zaslouží obdiv. V rámci české linuxové komunity je udělat cokoliv věcí záslužnou. Ten zbytek, tzv. lunetici, pak žvatlaj v diskuzích na tomhle serveru a pokud nenapíšou jednou za tejden někam aspoň +1, tak jsou nervózní. Přeloží 10 řetězců nějakýho programu a chtěj medaili.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Max avatar 22.10.2009 16:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    No teda, dobře ... Ty nikdy nezklameš :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    22.10.2009 16:36 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    To víš, snažím se. Hlavně se fakt bavím, co všechno jsou čecháčci schopný závidět. I práci.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 22.10.2009 19:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Co jsi, když ne "čecháček"?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.10.2009 19:58 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Snažím se být čechem. Definici malého českého člověka nebo čecháčka si jistě najdeš sám.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 22.10.2009 20:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ano!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    22.10.2009 20:13 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ten pán, co to napsal, byl dozajista čecháček. Ta malost českýho človíčka, malé sebevědomí, průměrnost, nekonečná závist čehokoliv. Pravda prostě bolí.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Fluttershy, yay! avatar 22.10.2009 20:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ehm, člověk, který přeložil The Education of H*Y*M*A*N K*A*P*L*A*N je pro mne bezpochyby člověkem, který skutečně něco dokázal.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 23.10.2009 11:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    S pojmy čecháčkovství a čecháček dost často operuje humanitární bomberman Václav Havel Veškrna. Dost často jsem se ale setkal s tím, že za Čecháčky označují nnárodně uvědomělí Moravané všechny Čechy bez rozdílu, jak tady nedávno předváděl jakýsi moravský šovinista z MOA (Moravské osvobozenecké brigády). Zablogoval s nějakou dojemnou básničkou o Moravě, ale už ho to asi přešlo a znovu přešel do ilegality :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.10.2009 13:01 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Vyraz "Cechacci" se skutecne na Morave obcas pouziva pro oznaceni Cechu zijicich na uzemi Cech. Vetsinou to ale s sebou nenese negativni konotace, je to jednoduse vynuceno neexistenci lepsiho vyrazu.
    23.10.2009 15:17 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Nevím, jestli soudruh Václav Láhev operuje přímo s tímto pojmem, jisté je ale to, že jeho obsah on sám dokonale naplňuje. Myslím, že s tím, jak se nám blíží listopad, bude této násosky v televizi i jiných médiích opět plno. Už se těším. Tříčtvrťáky s sebou...
    22.10.2009 20:37 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Jak jsem tak koukal na ta tvá moudra, hned jsem si vzpomněl na toto.

    Chápu. Byl jsi dvakrát v Bulharsku, koupil sis několik akcií ČEZu a používáš jahodové kondomy. To je pak jasné, že se na nás, blbé Čecháčky, co nic nedokázali, díváš shora a tudíž s nadhledem.

    Našel jsi tedy někoho horšího, než jsi sám! Jak se cítíš?
    22.10.2009 20:45 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Tak tebe v "popularitě" nedostanu, ani kdybych se zbláznil. Já se snažil být ontopic. To se tobě nepovedlo nikdy...
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Grunt avatar 22.10.2009 20:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Nedá mi to…vy dva máte ještě něco společného krom jména?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.10.2009 21:02 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Taky stejný číslo bot.
    Grunt avatar 22.10.2009 21:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Chtělo by to něco jednoznačnějšího, protože to mám i já. Co třeba IP?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.10.2009 22:19 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    No ty krávo! Totální píčus, a ne že ne. Vskutku, takhle urážlivě, samolibě, neskutečně hloupě a krajně odporně popsat Pavla Eisnera, to chce opravdu nanejvýš vypatlanou mozkovnu. Pravda? Bolí?? Možná pravda o tom, že arogantní vulgarita primitivních rádobygéniů k uznání nevede. Velká slova z nevymáchané huby hulanoidního nevzdělance – nic víc jsi nepředvedl. To je trochu málo, abys nám tu kázal.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    23.10.2009 06:38 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Tys tu ale nádherně luneticky nablil a jen si dokázal, jak jsi malý zaprděný nic.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.10.2009 10:43 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Poslal bys mi svou fotku s podpisem, prosím? Já bych ti na oplátku poslal kartičky s Pokémonama...
    22.10.2009 23:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ono jisté čecháčkovství imho existuje, a není to vůbec dobrá vlastnost. Problém je, že tohle slovo používaj často lidi v situacích, kdy není příhodný. Nechápejte mě špatně - s uživatelem 'pinkas' rozhodně nesouhlasím a myslím si, že by neškodilo, kdyby dospěl a trochu se uklidnil.

    Nicméně skutečností, podle mě, zůstává, že být čecháčkem není hezká vlastnost a je to bohužel realita mnoha lidí v ČR, ať už si o tom slovu pan překladatel Hymana Kaplana myslí, co chce.
    23.10.2009 06:40 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ono to spíš bude tak, že já jsem dospěl... Já to nebyl, co na začátku vlákna dělal rychlé soudy.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.10.2009 11:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Tak v tom případě jsou všichni ostatní děti :-D
    Darth Phantom avatar 23.10.2009 11:39 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    že by neškodilo, kdyby dospěl a trochu se uklidnil.

    No co si tak matně na pinkyho vzpomínám, tak byl vždy extrémně drzý :). V útlém dětství jsme přivázali pinkyho ke stromu a vedoucí gangu předzdívaný Kaštan mu šlehal pindíka bičíkem upleteným z kopřiv. Také pinkolina dost často šikanoval romský lotr Hrivňák, možná i proto, že byl pinky extrémně blonďatý Árijec, die saube rase :-). Poslední vzpomínku na pinkyho mám někdy z období dojíždění na střední školu a internáty, kdy pinky často vychyloval na nádraží. Většinou to spravila nějaká ta facka jednoho kolegy :).

    To je jen taková dávná vzpomínka a vsuvka, dnes už pinky asi není tak extrémní blondýn a ani ho už nejspíš nepronásleduje Kaštan s kopřivami ani Hrivňák s nudlemi u nosu :-D. Ale koukám, že pinkymu vydržela ta drzost a neomalené kydy dodnes :).

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.10.2009 11:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    23.10.2009 12:01 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    To se máš čím chlubit, ty člene gangu. Já nebyl extrémně drzý. Jen vždycky 10x chytřejší než vy. To vás všechny maximálně sralo...
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Darth Phantom avatar 23.10.2009 12:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Jojo, to bude tim, pinky :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.10.2009 12:05 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    To sám víš nejlíp, že bude...
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.10.2009 14:48 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    A je to tady... Nepochopený génius s traumatem z dětství. :-D
    23.10.2009 12:17 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Aha, to vysvetluje ty jeho komplexy v soucasnosti.
    23.10.2009 12:28 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Komplexy z koho? Z Phantoma? Z tebe? Nebo z kteryho dalsiho ubozacka? :-D
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.10.2009 13:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    No co si tak matně na pinkyho vzpomínám, tak byl vždy extrémně drzý :)
    Nechci rejpat, ale co je špatného na tom, být drzý?

    Ono možná právě tady narážíme na ono čecháčkovství - kdo nějak vystupuje z řady a narušuje šedý průměr, toho ostatní (soudruzi?), kteří řadu/stádo pečlivě dodržují, přitáhnou ke stromu a šlehaj. Takové chování je ubohé, jakkoli je nebo není pinky otravný. A bohužel také je toto chování dost české.
    23.10.2009 12:14 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Jo to je pinky! To je nejvetsi povl kolem, hulan hadr.
    23.10.2009 11:58 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří

    Pokud seženete poslední číslo Respektu, je tam o něm pěkný článek (pokud byste si chtěl rozšířit obzory). Čecháček tedy IMHO skutečně nebyl (což už vám tu trochu expresivněji naznačili jiní).

    23.10.2009 12:04 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Já už byl dál než v Aši nebo Brně. Nebudu si vytvářet vzor z nějakýho lingvisty, co přeložil dvě tři knížky.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    23.10.2009 12:51 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří

    Vzor??

    No nic, zapomeňte na to.

    23.10.2009 15:05 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Já myslím, že je to napsáno velmi dobře.

    Já slovo Čecháček taky nesnáším. Není to tak, že by mě uráželo, že by to pro mě byl políček, jak píše P. Eisner, spíš je mi prostě nepříjemné samo o sobě. Což vlastně taky píše: "Slovo jako stvořené na důkaz, že mohou být na světě i zdrobněliny odporné."

    Další část věci, totiž samotný obsah slova Čecháček, že toto slovo používají téměř výhradně právě ti, na které by mělo pasovat, tu potvrzuji. Ti lidé jsou na sebe asi nazlobení, ale svou zlobu si nepřiznávají a přisuzují ji raději jiným.

    Někdy je tento jev vidět u emigrantů, často také u lidí, kteří o sobě tvrdí, že "hodně cestují" (= přílet do letoviska, deset dní cesty mezi pláží a barem, odlet na rodnou hroudu).

    Tu knihu, ze které bylo citováno, si asi budu muset sehnat.
    David Ježek avatar 22.10.2009 16:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    já jsem Petra Krčmáře nikdy nepotkal, ale takhle bych si ho odsoudit nedovolil. Ostatně jeho práci neznám, na rootu jsem jen anonymně jednou za den. Ty jej snad znáš natolik, aby sis mohl dovolit tohle prohlásit?
    22.10.2009 17:07 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Tak máš šanci, v listopadu už jednoho človíčka v Plzni nabíram a jedem na www.linuxalt.cz do Brna, tak tě klidně svezem.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Grunt avatar 22.10.2009 19:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ještě jsem to ani neviděl a už se musím vztekat. To je nutné odkazovat pouze na stránku? ČT24 iVysílání mám rád, protože se u ní dají určit parametry start a duration a tím se přímo odkázat na reportáž a není třeba hledět na komplet celý pořad. A v případě, že to nejde naseekovat tak to prostě není možné přímo vystřihnout a někam umístit?

    Př.:rtsp://ctrm.visual.cz/iVysilani.hash?id=Mjc4NTIyODc2fDYzMzkxODM3NDM1NTI2NzUwMA==&SESSION_TO_MATCH=a47885e773e9b06a084b92ac7a0c95d0&MATERIAL_IDENTIFIER=209411000371021&CONTENT_NAME=1096898594&TITLE=udalosti-komentare&GENRE=zpravodajske&LIVE=0&start=00:00:00&duration=00:39:11.0100000

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 23.10.2009 14:53 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Ještě jsem to ani neviděl a už se musím vztekat.
    A já mám zase sto chutí si taky zavztekat. Ale kvůli tobě, žes mi tím blobem rozšvihal layout diskuze. :-D
    Grunt avatar 23.10.2009 14:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Co to? Jakto? Kde to? Pokud se tak stalo, tak se omlouvám, ale úmysl to nebyl. Schválně jsem to všechno příslušně formátoval a v mém případě to vypadá normálně. Nebude to třeba chyba implementace standardů?(přeloženo: o který haňbysizasloužení prohlížeč se jedná?)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 23.10.2009 15:05 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Příloha:
    Tobě ten blob nejde za roh?
    kotyz avatar 23.10.2009 17:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    me taky ne. mas to naky divny ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Darth Phantom avatar 23.10.2009 19:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když pinky hovoří
    Jojo, máte to ňáký rozbitý :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Prcek avatar 23.10.2009 17:24 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    V Konqueroru (3.5.10) se mi tohle občas stává, teď jsem u bráchy na počítači a ten má Firefox, tady to vypadá normálně.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Grunt avatar 23.10.2009 19:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Příloha:
    Ježiš, co by tam dělal?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.10.2009 22:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Když Krčmář hovoří
    Mně to taky za roh nende. Zřejmě není Safari buhví co :p

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.