abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 743 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Eth rele 14x

    14.9.2010 11:30 | linux | poslední úprava: 14.9.2010 17:07

    Ahoj,

     

    sháním pro dálkové ovládání bojlerů a topných žebříku eth rele se 14ti výstupy. Nemáte někdo zkušenosti s výběrem?

    Našel jsem, ale je to poměrně dražší než usb relé.

     

    http://www.papouch.com/cz/shop/product/quido-eth-8-8-ethernet-io-vstupy-a-

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.9.2010 15:04 fedor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Pozor, QUIDO od Papoucha má maximální spínané napětí 120V~. Já jsem se na to nachytal.
    14.9.2010 15:15 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Proč tento zápisek zabírá asi tak tisíc pixelů na výšku?
    Limoto avatar 14.9.2010 16:54 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x

    To by mě taky zajímalo...

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.9.2010 19:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Protože máte malý monitory :-D
    14.9.2010 17:06 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x

    je nás tu víc, ale myslím si, že kvůli druhému odkazu, odeberu jej.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    14.9.2010 15:44 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Možná něco takového: http://www.denkovi.com/product/37/internet-ethernet-sixteen-channel-relay-board.html

    Nebo bez ethernetu: http://www.denkovi.com/product/32/usb-16-channel-relay-module-rs232-controlled-24v.html a k tomu nějakou levnou desku s linuxem, třeba Routerstation (má 3×Eth, 1×USB, 1×UART, 8×GPIO) za nějakých 1300 Kč, kde se dá naprogramovat jakýkoliv protokol nebo klidně webová aplikace.

    Pozor na to, že relé jsou obvykle na 230V do 10A, což asi pro bojler nebude stačit.
    14.9.2010 16:05 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Pozor na to, že relé jsou obvykle na 230V do 10A, což asi pro bojler nebude stačit.

    A to bojlery nemaji nejaky signalni vstup, jehoz spinanim by sly zapinat a vypinat, mamisto aby se spinal hlavni privot elektriny? U plynovych kotlu je to bezne (pro pripojeni termostatu).
    14.9.2010 16:38 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Bojlery jsou hlavně většinou 3-f.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    14.9.2010 17:07 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Asi jo, nikdy jsem žádný nezapojoval ani takhle blíž nezkoumal. Napsal jsem to pro úplnost, nemusí se s tím spínat jenom bojler, a je třeba na maximální zatížení myslet.
    14.9.2010 17:29 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x

    to ano, ale stačí mi těch 10A pro každé relé na spínání stykačů.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    14.9.2010 19:30 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Máme 1f 70l tatramat (bojler). Je na 15A pojistce, jestli se proud vleze do 10A si netroufám odhadovat.
    Baník pyčo!
    14.9.2010 19:34 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Tak s těmi litry kecám, ptal sem se a 120l.

    Jinak tady je pěkná tabulka, http://www.tatramat.cz/?page=eov-32-eov-52-eov-82-eov-122-eov-152-eov-202 .

    Největší (2OOl) má příkon 2,2 kW, takže se do 10 A vleze. Samozřejmě u jiných značek to může být jiné ;-).
    Baník pyčo!
    Heron avatar 14.9.2010 19:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Jištění musí být vždy nejslabším (z hlediska dovoleného proudu) článek instalace. Pokud je tam spínač na maximální dovolené zatížení 10A, nesmí se to jistit 16A ať si spotřebič bere kolik chce.

    Takovýto spínač není možné v daném obvodu bez změny jištění použít.
    14.9.2010 19:43 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Tak já nevím jaké má doma jištění, jen jsem chtěl opnovat 3f bojlerům, u všech známých jsem vždy viděl 1fazák ;-) a demonstrovat, že by se do 10 A mohl (s odchylkou +/- 5 A :-)) bojler vlést. Autor si to ale musí změřit (najít ve specifikaci) / nastavit podle toho jističe samozřejmě.
    Baník pyčo!
    Heron avatar 14.9.2010 19:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x

    On tím chce (jak poté napsal), spínat stykače (to by mě zajímalo, jak ty má jištěné :-)) těch boilerů, což je už pohoda a je to dobré řešení. Ovšem v tomto budu neústupný:

    Je na 15A pojistce, jestli se proud vleze do 10A si netroufám odhadovat.

    Nevleze. Tečka.

    14.9.2010 20:22 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Tak kdyby tam tu pojistku dal elektrikář a schválil revizní technik, tak bych souhlasil a nepolemizoval. Ale opravdu o starých barácích, kde se rozvody dělaly všelijak (15 A bude stačit, míň by mohlo vyhazovat...) za komárů ideály neměj. Tím to končím.
    Baník pyčo!
    14.9.2010 20:24 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Ještě s tím, že ty stykače jsou asi nejlepší řešení, samozřejmě souhlas.
    Baník pyčo!
    14.9.2010 17:06 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x

    tohle je přesně to co jsem hledal, samozřejmě nepotřebuji výkonostní relé, stačí mi s tím ovládat stykače bojleru a topných žebříků. Paráda. máte s tím shopem zkušenost? Dodací lhůta?

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    14.9.2010 17:15 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Zkušenost nemám, tohle jsem jako první dostal z Google. Si přečtěte podmínky na tom webu, píšou tam 12-15 dní pro Evropu. Posílají to pravděpodobně odněkud z Bulharska, ale cena poštovného se zdá docela dobrá. Minimálně u té samotné desky bez Ethernetu bych se nefunkčnosti nebál, tam není co zkazit. Určitě něco podobného budou vyrábět a prodávat i jiné firmy.

    Další možnost je použít např. ten RouterStation a k tomu si (nechat) udělat desku s relátky připojenou buď přes UART (s nějakým AVR třeba) nebo přes ty GPIO + na té desce nějaké obyčejné TTL/CMOS posuvné registry. Pokud vyloženě nespěcháte, a třeba někoho šikovného znáte, nemusí to být drahé.
    14.9.2010 17:29 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x

    neznám nikoho kdo by mi to pomohl, resp. kdo by to naprogramoval, proto asi raději šáhnu po hotovém řešení a je to. Díky moc!

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.9.2010 00:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Od Čechů bych nic takového nekupoval, všechno stojí majlant, ale co takhle Čína... 16x relé, AC 250V
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.9.2010 00:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Jo a hlavně je to opravdu do Ethernetu, žádné USB.
    15.9.2010 00:15 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Pravda, ale: přesně na tohle jsem dával odkaz o kousek výše na téhle stránce; a Item location:Europe, Bulgaria takže Čína to asi nebude, navíc se mi to zdá celkem dobře udělané.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.9.2010 00:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Pravda, nevšimnul jsem si, že je to stejná nabídka - když jsem viděl Denkovi, myslel jsem, že jsou to další Češi. Čína byla vidět jen pod datasheetem těch relé komponent, no, evidentně radši půjdu spát, nějak se na to nesoustředím.
    15.9.2010 16:56 Dacesilian | skóre: 5 | blog: SmartConfig
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Dobrý den, neznáte, prosím, někdo podobný board s co nejvíce relátky, který by šel ovládat přes SNMP? Mám SpringNET (http://www.eurosat.cz/2351-springnet.html), ten má však (jako i ostatní boardy) web interface, který je opravdu nepoužitelný pro mé potřeby - chci to spínat vzdáleně scriptem.

    Děkuji.
    15.9.2010 17:30 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Četl jste tady tu diskusi? Koukal jste na tohle: http://www.denkovi.com/product/37/internet-ethernet-sixteen-channel-relay-board.html ? Sice to má i web, ale přímo na té stránce je příklad SNMP ovládání:
    Set the whole PORT JP3 (P3) in ones -> 1111 1111
    SNMP request: snmpset -v1 -c private 172.16.100.2 enterprises.19865.1.2.1.33.0 i 255
    Response: SNMPv2-SMI::enterprises.19865.1.2.1.33.0 = INTEGER: 255
    Jinak jestli už máte něco s webovým rozhraním, půjde s určitou snahou skriptovat i to - možná bude stačit wget, možná bude třeba něco jako WWW::Mechanize. Pokud nepotřebujete měnit stav výstupů extra rychle, což u relátek stejně nedává smysl, může to být schůdná cesta. Může být lepší třeba i něco málo zaplatit za udělání takového skriptu, než vyhazovat už koupenou věc.
    17.9.2010 21:47 Dacesilian | skóre: 5 | blog: SmartConfig
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Děkuji vám, diskusi jsem četl, ale to SNMP jsem přehlédl.

    SpringSET je scriptovaný Javascriptem. Snažil jsem se jej "rozluštit", ale nepodařilo se mi to. Jakmile chci načíst nějakou stránku, i třeba jen refresh hlavní strany, board mě hned odstřelí a chce se znovu přihlásit:(
    17.9.2010 22:01 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Doporučuju vzít Firefox + Firebug, kouknout na záložku Síť při předmětném requestu na změnu nějakého stavu - nejspíš to bude nějaký POST s čitelným obsahem. Přinejhorším bude obsahem requestu nějaký klíč, který půjde odněkud vypreparovat. Důležité je při skriptování takové věci řešit zachování cookies, které server vrátí při přihlášení. Že by to naschvál nějak zabezpečili, aby se s tím nedalo pracovat skriptem, to se mi nezdá.
    the.max avatar 16.9.2010 21:21 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    Koukni sem. Bratranek pro to vyviji (nebo to alespon vyvijel, uz jsem s nim dlouho nemluvil) software ve firme Mepatek. To co ty popisujes tam taky bylo.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2010 22:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    To vypadá hezky, nevíš, co za OS může běžet v těch panelech?
    the.max avatar 17.9.2010 11:30 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eth rele 14x
    je v tom nejaky Linux pro ARM, bratranek mi i rikal co presne v tom je za procesory, ale uz si to fakt nepamatuju
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.