abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 559 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Veřejné poděkování ODS za její štědrost

    31.8.2008 10:31 | Přečteno: 1624× | zbytek vesmíru | poslední úprava: 31.8.2008 10:32

    Vážená ODS,

    velmi mne potěšila vaše zpráva, že navyšujete důchody všem. V souvislosti s tím mne zajímá, zda je vaše nabídka časově neomezená nebo budete ze svého navyšovat důchody jen letos?

    Každopádně, i pokud jde o akci čistě na letošek a  mne se tedy nijak nedotkne, musím vám pogratulovat.

    Po letech levičáckého šílenství, kdy vlády ve volebních letech rozdávaly z veřejných prostředků cizí peníze, jste konečně tuto praxi změnili. Správně, pokud někdo chce rozdávat, ať rozdává ze svého! Jsou to určitě lépe investované peníze než do letáků a podobného odpadu, kterým se snaží politické strany před volbami upoutat pozornost.

    Jen mne mrzí, že si z ODS nevzaly příklad i další vládní strany. Pokud ODS dala 490,-, tak křesťané by mohli přidat alespoň 150,- a zelení stovku. Holt jsou to škrti.

    Odvážně! Diskrétně! Solventně!

    p.s.
    Někde vzadu v hlavě mi dřímá zlý šotek. Pořád do mne hučí, že jste nepřidali vůbec nic. Že to jsou mé peníze, které vláda rozdává. A že vy jako obvykle nepopulární opatření shrnujete pod koaliční vláda rozhodla a jen tímhle se vytahujete sami. A že jediné náklady, které v souvislosti s touto předvolební kampaní nesete ze svého je cena billboardů a celé to zatáhnou daňový poplatníci.

    Já ho ale vždy zaženu, protože pravicová strana by si takto okatě nedovolila přerozdělovat navíc před volbami.

           

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Platí zvýšení důchodů ODS ze svého?
     (17 %)
     (70 %)
     (13 %)
    Celkem 53 hlasů

    Obrázky

    Veřejné poděkování ODS za její štědrost, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Michal Fecko avatar 31.8.2008 10:37 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    ... o celých 19€ a 30 centov, povedzte WOW...
    Mac-adresa avatar 31.8.2008 14:36 Mac-adresa | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    jo přidá 500 ale potraviny plyn a elektřinu zdraží i 10-35%
    unknown_ avatar 31.8.2008 16:11 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    470, ale ročně, že? :-D To je výsměch. A samozřejmě že to nerozdávají ze svých. Ba bych se dokonce ani nedivil, kdyby ty billboardy nebyly placený z jejich peněz (nebudeme-li státní peníze považovat za jejich, jako oni).
    Petr Konečný avatar 31.8.2008 16:30 Petr Konečný | skóre: 8 | Petrovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Jak jako ze svých? Jako že si ODS poslanci sníží platy a dají navíc peníze důchodcům? Samozřejmě, že ne. :-D Vždyť se vždy rozdávají peníze nás všech. Na jednu stranu - jo, super, veliké mediální gesto pro voliče - přidáme prachy všem důchodcům a oni nás budou třebas volit. Na druhou stranu - když přidáme prachy důchodcům, tak to zas musíme někde vzít. A taky, že vzali - pozastavili a nebo oddálili výstavbu všech nových rychlostních silnic a dálnic po celé ČR. Ale to už tolik lidí nevidí a neví a tak to tolik neovlivní voliče, že....
    31.8.2008 17:00 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    že vzali - pozastavili a nebo oddálili výstavbu všech nových rychlostních silnic a dálnic po celé ČR
    Kdyby se všichni důchodci sebrali a přispěli těch 500 ká, tak za to nepostavěj ani 5 km dálnice. Ne, že by kolem stavby dálnic v ČR bylo vše v pořádku, ale s tímhle to opravdu nesouvisí.
    1.9.2008 13:33 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    Petr Konečný avatar 7.9.2008 13:54 Petr Konečný | skóre: 8 | Petrovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Sorráč. Tagu ironie jsem si nevšiml...
    1.9.2008 04:26 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost

    Že by pravicová strana něco neměla dělat? Tak moment, která pravicová strana? Já neznám žádnou aktivní pravicovou stranu v naší zemi. ODS je klasický oportunistický střed. Pravicové myšlenky Vlastimila Tlustého, například rovná sociální dávka, se mi vždy velmi líbily, ale všichni dnes vidíme, jak to s jejich realizací dopadlo.

    Dosud jsem byl příznivcem a voličem ODS, ve snaze volit nejmenší zlo. Nakonec jsem zvolil děsivý průser, protože vojenská základna Spojených totalitních států amerických je něco, co považuji za nepřijatelné. Koneckonců jsem o tom třikrát psal na své stránce.

    Takže výsledek je jasný: Levici nikdy volit nebudu, protože s ní zásadně nesouhlasím. Strany, které tahají do politiky náboženství, tedy především Zelení a často i KDU-ČSL, můj hlas rovněž nedostanou. Skutečná liberální pravice u nás není. ODS slepě věří Spojeným totalitním státům, nemluvě o panu Vondrovi, bývalém vysokém manažerovi firmy, která na stavbě radaru vydělá. Sečteno a podtrženo: Už nechci chodit k volbám. Nemá to pro mě smysl.

    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2008 06:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Závěr jinými slovy: už je mi to úplně jedno, ať tu máme nácky, bolševiky, cokoliv.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2008 06:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    A konec konců, můžeš volit některou z malých stran, tam si (a) vybereš nebo (b) podpoříš srandisty á la Balbínova poetická strana. Navíc budeš moci říct, že jsi byl u voleb.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 1.9.2008 08:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Hutku? Tu závistivou svini která háže špínu na Nohavicu jak může aby se zviditelnil? Díky, nechci.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.9.2008 09:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Hutku? Tu závistivou svini která háže špínu na Nohavicu jak může aby se zviditelnil?
    zajímavé, jak mají někteří v některých věcech jasno ... Nohavica skutečně je hajzl, ale to se nesmí říkat, my si na svůj idol šáhnout nedáme, a jelikož je to idol, tak nevidíme, co kdy udělal špatně, nechápeme, že proti němu může někdo něco mít, takže nezbývá asi nic jiného než závist ... ano závist! to bude ono, Hutka určitě závidí, jinou motivaci pro připomenutí pravdy o Nohavicovi nemůže mít, že?!
    Václav 1.9.2008 10:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    A co si takhle přiznat že ne každý kdo je zapsaný v Cibulkových seznamech jako spolupracovník STB s nima skutečně spolupracoval? On člověk pod pohrůžkou zamezení jakékoliv šance jeho dětí na studium, společenské likvidace rodiny a přátel podepíše lecos. Osobně se s jedním člověkem který byl málem dohnán k podpisu znám (už byl v podstatě rozhodnut s notným přispěním přátel, kteří stáli za ním i v těchto těžkých chvílích, s tím že by jim prostě hlásil nesmysly. Nakonec k tomu naštěstí nedošlo, STB o něj ztratila zájem). Ten člověk šel celou dobu proti režimu.

    Chybou Nohavicy je jen že o tom neřekl národu hned po revoluci a táhl si to jako nepříjemné tajemství, s tím že se to snad ututlá.

    Nebo už se snad ví o něčem dalším co nahlásil, než o nesmyslech ohledně Karla Kryla a pár dalších věcech o kterých věděl že je STB dávno zná? Podporoval národ, spoustě lidí dodávaly jeho písně radost ze života a naději. K čemu by nám bylo kdyby byl vzpurný a zavřeli ho?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.9.2008 14:05 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Fascinuje mě, jak selektivně takovéto sofistikované myšlenky vy a vám podobní projevujete.
    Pokud je v seznamech člověk, který nehodlá s vámi poslušně pořvávat oslavné ódy na skvělé pravicové zítřky, je to hajzl a vyvrhel. Pokud je to nějaký váš oblíbenec typu Nohavica, náhle hledáte všemožné postranní cestičky jak jeho selhání omluvit a zdůvodnit.
    Nabízí se otázka, kolik druhů práskačů a STBáků vlastně tedy máme. Asi hodné a zlé. Zlí jsou ti, kteří mají pro vás nepohodlné názory, hodní ti, kteří se přidali ke správné modré straně.
    Já osobně znám jen jeden druh práskačů.
    unknown_ avatar 1.9.2008 14:16 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    +1, dokonce i vrazi sou ospravedlnění pro modrý fašsmus.
    Václav 1.9.2008 14:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Zvlášť zajímavé na tom je že jsem vůbec nevěděl jakou má Nohavica politickou orientaci. Teď na tvůj popud jsem si teprve vygooglil rozhovor s ním, kde jsem zjistil že je voličem ODS. Vida, proč ne? Můj názor to ovšem nijak neovlivnilo.

    Hledám si cestičky? Nemyslím si. Jenom od té doby kdy opravdu vím jaké způsoby pro shánění "dobrovolníků" používali, nedívám se na to jestli podepsali, ale na to co opravdu dělali. Ty bys možná odolal, nikomu nic neřekl, odsoudil tak manželku k podřadné práci za pakatel, děti ke kariéře nezaměstnaného absolventa základní školy se špatným posudkem, sebe dost možná k vězení, nebo v případě nohavicy minimálně zákazu činnosti... Někdo na to žaludek neměl, tak prostě podepsal a krmil je nesmyslama. Vlk se nažral, koza zůstala celá, lidem zůstal písničkář. Uvědom si prosím tě že to nebylo jenom o sebeobětování (no co, neřeknu nic a maximálně půjdu do lochu). Kdo ale měl žaludek i na to, aby dohledával co nejvíc informací které by mohl napráskat, co se snažil blýsknout, potopit co nejvíc lidí (a že leckdy i na základě vykonstruovaných výpovědí), kdo číhal u dveří sousedů aby nepřeslechl ani slovo... To byl správnej hajzl. Tohle Nohavica nedělal. Pokud se najde důkaz že ano, rád se tu omluvím a prohlásím že je to svině, hajzl a vyvrhel.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.9.2008 19:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Jenom od té doby kdy opravdu vím jaké způsoby pro shánění "dobrovolníků" používali, nedívám se na to jestli podepsali, ale na to co opravdu dělali.
    a ty to víš? - měl jsi možnost číst kompletní spis?
    ... Tohle Nohavica nedělal. Pokud se najde důkaz že ano, rád se tu omluvím a prohlásím že je to svině, hajzl a vyvrhel.
    opět jako výše - a jak to víš?

    proč jedné verzi věříš bez důkazu a pro druhou důkaz požaduješ? (když navíc nejspíš dobře víš, že svazky byly skartovány, tudíž s důkazy je problém ...)

    jinak se na to dá odpovědět stejně jako na předchozí, prostě jenom rozpitváváš a mlžíš, abys nějak obhájil jeho vinu ... i kdyby byla sebemenší (a jak se to měří?), tak tím nic nezměníš na tom, že se prostě stalo, a jestliže to Hutkovi z nějakého důvodu stále vadí, tak má plné právo mu to vyčítat; odsoudit Hutku coby svini, protože někomu vyčítá nemorální jednání, to je padlé na hlavu
    Václav 1.9.2008 21:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    a ty to víš? - měl jsi možnost číst kompletní spis?
    Vím jaké metody používali. V té době jsem ještě nežil, ale znám hodně lidí kteří ano. Včetně jednoho který se mnou dost otevřeně mluvil jak ho „verbovali“.
    opět jako výše - a jak to víš?
    Nevím. Jak ty to víš? Jak to ví Hutka?
    proč jedné verzi věříš bez důkazu a pro druhou důkaz požaduješ? (když navíc nejspíš dobře víš, že svazky byly skartovány, tudíž s důkazy je problém ...)
    Vím to, samozřejmě že to vím… I kdybych se ale nepřikláněl na stranu Nohavici, rozhodně by mě neštval Hutka méně než teď. Někomu věřit a mýlit se je jedna věc. Zklamu tím maximálně sebe a svou důvěru v něj. To co jsem viděl v jednání Hutky byla snaha umělce který zrovna není tolik populární zviditelnit se na strhání jiné, známější postavy, která mu k tomu poskytla skvělou příležitost. Sice se možná mýlím v jeho ůmyslu, ale efekt to takový rozhodně mělo.
    prostě jenom rozpitváváš a mlžíš, abys nějak obhájil jeho vinu… i kdyby byla sebemenší (a jak se to měří?), tak tím nic nezměníš na tom, že se prostě stalo, a jestliže to Hutkovi z nějakého důvodu stále vadí, tak má plné právo mu to vyčítat; odsoudit Hutku coby svini, protože někomu vyčítá nemorální jednání, to je padlé na hlavu
    Myslím že to opravdu zbytečně rozpitváváme. Hutkovo jednání mi přišlo také velmi nemorální a měl jsem plné právo mu to vyčítat.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.9.2008 23:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    a ty to víš? - měl jsi možnost číst kompletní spis?
    Vím jaké metody používali. V té době jsem ještě nežil, ale znám hodně lidí kteří ano. Včetně jednoho který se mnou dost otevřeně mluvil jak ho „verbovali“.
    gratuluju, velmi elegantně jsi se vyhnul navázání na tu podstatnou část své věty, na kterou jsem reagoval: " ... nedívám se na to jestli podepsali, ale na to co opravdu dělali."
    opět jako výše - a jak to víš?
    Nevím. Jak ty to víš?
    já? - nijak, ale narozdíl od tebe o tom nicmoc netvrdím
    Jak to ví Hutka?
    těžko říct ... ovšem narozdíl od nás obou znal Nohavicu osobně dávno před revolucí, proč tedy jeho názor považuješ za méně kvalitní než svůj utvořený patrně jen na základě hezkého mediálního obrázku?
    To co jsem viděl v jednání Hutky byla snaha umělce který zrovna není tolik populární zviditelnit se na strhání jiné, známější postavy, která mu k tomu poskytla skvělou příležitost. Sice se možná mýlím v jeho ůmyslu, ale efekt to takový rozhodně mělo.
    skutečně to takový efekt mělo? anebo to je spíše jen další mediální sugesce?
    ... Hutkovo jednání mi přišlo také velmi nemorální a měl jsem plné právo mu to vyčítat.
    protože místo aby ses snažil pochopit obsah sdělení (což je snad to, o co by mělo písničkáři u lidí jít ...), šmahem jsi to odsoudil jako pokus závistivce o zviditelnění se ... a jsme skoro u počátku diskuse - proč není přípustné říci křivé slovo o Nohavicovi, to je to takový idol, že by přeci nikdo nemohl myslet jeho kritiku upřímně?
    1.9.2008 18:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    A co si takhle přiznat že ne každý kdo je zapsaný v Cibulkových seznamech jako spolupracovník STB s nima skutečně spolupracoval?
    Cibulka je člověk, hm, řekněme zvláštní, a jeho zdroje jsou leckdy více než pochybné ... na druhou stranu je vcelku zajímavé, kolik úsilí bylo tak porůznu vyvinuto k jeho diskreditaci, a oficiální zdroje, zvláště po takových událostech, jako např. vyškrtnutí Bohdalové, působí ještě méně důvěryhodně

    ale to jsme poněkud odbočili - chtěl jsem se zeptat, proč sem vůbec Cibulku taháš, tedy v kontextu, že se těm seznamům nedá věřit, když o pár řádků dál dáváš najevo, že víš, že se Nohavica přiznal, a tedy věříš, že spolupracovníkem byl, pročež věrohodnost takového seznamu je irelevantní?
    On člověk pod pohrůžkou zamezení jakékoliv šance jeho dětí na studium, společenské likvidace rodiny a přátel podepíše lecos.
    jak který ... nicméně nevyčítám nikomu, co učinil pod nátlakem; řekni mi ale, pod jakým nátlakem byl po revoluci, že se choval (a chová) zrovna takto?
    Chybou Nohavicy je jen že o tom neřekl národu hned po revoluci a táhl si to jako nepříjemné tajemství, s tím že se to snad ututlá.
    ... a snaží se o to dodnes (ututlat již nelze, tak aspoň bagatelizovat)
    Nebo už se snad ví o něčem dalším co nahlásil, než o nesmyslech ohledně Karla Kryla a pár dalších věcech o kterých věděl že je STB dávno zná?
    na to dobře odpověděl kolega ... a btw, co píšeš je jeho (Nohavicova) verze
    Podporoval národ, spoustě lidí dodávaly jeho písně radost ze života a naději. K čemu by nám bylo kdyby byl vzpurný a zavřeli ho?
    naději na co? - myslíš takovou tu kontrolovanou "vzpouru", aby měli lidi pocit, jak nějakým dvojsmyslným veršíkem strašně ochcávají cenzora?

    k čemu by bylo ... třeba k tomu, že by lidi měli další mravní vzor? že zavřít celou republiku nelze, a že režim vládne tak jak vládne jen proto, že všichni ohnou záda a šoupou nohama, sotva se na ně udělá bububu?
    Václav 1.9.2008 21:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    chtěl jsem se zeptat, proč sem vůbec Cibulku taháš, tedy v kontextu, že se těm seznamům nedá věřit, když o pár řádků dál dáváš najevo, že víš, že se Nohavica přiznal, a tedy věříš, že spolupracovníkem byl, pročež věrohodnost takového seznamu je irelevantní?
    Nerozumíme si. Ano, vím že se přiznal. Vím o tom že „spolupracoval“. Ale také vím že bylo nemálo lidí kteří pod nátlakem teda „spolupracovali“, protože museli a těžko se jim teď dokazuje že nic kloudného neřekli. A že to Nohavica tutlal? Osobně mě to mrzí. Byl bych raději kdyby to rovnou hned uvedl na pravou míru. Na druhou stranu, nelze se tomu divit když vidím Hutku. A navíc, vzhledem k té skartaci těžko prokáže svou nevinu. Odsoudíme ho proto hned?
    jak který ... nicméně nevyčítám nikomu, co učinil pod nátlakem; řekni mi ale, pod jakým nátlakem byl po revoluci, že se choval (a chová) zrovna takto?
    Jak který… Těžko mohu říct jak bych jednal, v podobné situaci jsem nikdy nebyl. Kdyby šlo o mě, asi bych se nepodvolil. Jakmile by šlo o mé přátele, rodinu… nebyl bych sobec, kdybych pro zachování svého čistého štítu obětoval klidný život svých blízkých? Dost možná bych udělal bych to samé, co (nepopírám že pouze tvrdí že udělal) Nohavica. Krmil bych je nesmyslama které k ničemu nevedou a nebo které vím že mají potvrzené. Nepopírám že opravdové donášení by bylo ještě horší než první varianta a pro mě zcela nepředstavitelné, mimojiné protože v takovém případě už bych se nikdy nemohl podívat do očí ani svým blízkým, ani nikomu jinému. A do smrti bych na to nemohl přestat myslet. A jim bych zničil život stejně už jen tím vědomím co jsem udělal.
    ... a snaží se o to dodnes (ututlat již nelze, tak aspoň bagatelizovat)
    mrzí mě to, měl by o tom mluvit otevřeněji, ale když pak v diskusích pod články čtu ty názory vševědoucích „nevim proč to dělal, já makal ve fabrice, držel hubu a krok a žádná estébé si mě ani nevšimla (Hovno jsem teda dokázal, ale co.)“, je mi z toho trochu smutno a přestávám se mu divit.
    na to dobře odpověděl kolega ... a btw, co píšeš je jeho (Nohavicova) verze
    Ano, je. Nohavicovi věřím, pravda trochu zaujatě, zatím to nikdo nevyvrátil a já nerad odsuzuju lidi jen podle nepodložených informací. A nesnáším ty co tak dělají.
    naději na co? - myslíš takovou tu kontrolovanou "vzpouru", aby měli lidi pocit, jak nějakým dvojsmyslným veršíkem strašně ochcávají cenzora?
    Báječné. Tohle můžeš vztáhnout na veškeré umění které tady vznikalo z rukou nepřátel komunismu. Třeba Divadlo Járy Cimrmana. A rozhodně nemůžeš říct že to lidi nepovzbudilo. Že to nebylo přínosem pro zničený národ.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.9.2008 23:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    A že to Nohavica tutlal? Osobně mě to mrzí. Byl bych raději kdyby to rovnou hned uvedl na pravou míru.
    aspoň něco ;-)
    Na druhou stranu, nelze se tomu divit když vidím Hutku.
    hm, myslíš, že kdyby se Nohavica s minulostí vyrovnal, jestli je opravdu tak morálně čistý, měl by Hutka nyní šanci jej skrze to nějak zranit či zostudit?
    A navíc, vzhledem k té skartaci těžko prokáže svou nevinu. Odsoudíme ho proto hned?
    nehoníme snad čarodějnice ... na druhou stranu, říkat, že to, co nelze dokázat, se určitě nestalo, taky není ok

    btw, docela zajímavé čtení je výběr svazků, které urychleně zmizely
    jak který ... nicméně nevyčítám nikomu, co učinil pod nátlakem; řekni mi ale, pod jakým nátlakem byl po revoluci, že se choval (a chová) zrovna takto?
    Jak který… ... A jim bych zničil život stejně už jen tím vědomím co jsem udělal.
    ehm, a na tu otázku ohledně nátlaku porevolučního mi odpovíš?
    naději na co? - myslíš takovou tu kontrolovanou "vzpouru", aby měli lidi pocit, jak nějakým dvojsmyslným veršíkem strašně ochcávají cenzora?
    Báječné. Tohle můžeš vztáhnout na veškeré umění které tady vznikalo z rukou nepřátel komunismu. Třeba Divadlo Járy Cimrmana. A rozhodně nemůžeš říct že to lidi nepovzbudilo. Že to nebylo přínosem pro zničený národ.
    ... proč jenom mám takový pocit, že ti opravdoví nepřátelé seděli, v lepším případě makali v kotelně a veřejně si ani nepípli, nebo byli odlifrováni za hranice, a dnes po nich neštěkne pes, zatímco ti "nepřátelé" tehdy neměli vážnější problémy, a jejich popularita narostla, i když nepřítel padl a tedy teoreticky vyšuměl náboj jejich umění? (jj, takovej Svěrák, to byl odbojář jak vyšitej, ten šel po režimu jak pes, a režim po něm, vůbec ho nenechal hrát v asi 27 filmech a asi 15 jich napsat, že?)
    Fluttershy, yay! avatar 2.9.2008 06:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    ... proč jenom mám takový pocit, že ti opravdoví nepřátelé seděli, v lepším případě makali v kotelně a veřejně si ani nepípli, nebo byli odlifrováni za hranice, a dnes po nich neštěkne pes, zatímco ti "nepřátelé" tehdy neměli vážnější problémy, a jejich popularita narostla, i když nepřítel padl a tedy teoreticky vyšuměl náboj jejich umění? (jj, takovej Svěrák, to byl odbojář jak vyšitej, ten šel po režimu jak pes, a režim po něm, vůbec ho nenechal hrát v asi 27 filmech a asi 15 jich napsat, že?)

    Nepřátelé režimu (umělci) ale nemohli být aktivní (měli zákaz činnosti, byli v base) a tudíž nemohli kulturně podporovat národ, což je přece jejich smyslem, ne? Není pak lepší být na seznamu (ale vypořádat se s tím!) a udělat něco pro národ?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.9.2008 08:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    myslíš takové to "přihlásil jsem se, abych Stranu rozložil zevnitř"? ... no tak jestli měl někdo cíl "podpořit národ", to je jistě ušlechtilé, nicméně dlužno si uvědomit, že spokojený národ (resp. přespříliš nezdeptaný) byl v zájmu režimu, takže těžko z toho dělat kdovíjaký hrdinský odboj s heslem pod svícnem bývá tma, spolupráce naoko
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2008 11:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    O tom nic nevím, ale Hutka, pokud je mi známo, kandidoval za SZ.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 1.9.2008 11:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    No to by byl taky gól :)

    Ale tady to vypadá jinak...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2008 11:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Ehm.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 1.9.2008 12:07 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Aha... No vida, z jedné strany humoristů do druhé.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.9.2008 09:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Jo, takhle to vzdycky zacalo. A pak se chlapci divili, stejne jako v 48tem. Jakto, vzdyt my jsme ti demokrati? Lidi si nechaj srat na hlavu jen po omzenou dobu. Blby je, ze to odskacem stejne...
    1.9.2008 15:14 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost

    Přesně tak. Je mi to úplně jedno. Už mě nebaví vybírat nejmenší zlo z jedné pro mě přijatelné možnosti a pak zjistit, že je to vlastně hodně velké zlo a jinou možnost nemám. V případě nácků nebo bolševiků bych prostě emigroval.

    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2008 15:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Přesně tak. Je mi to úplně jedno. Už mě nebaví vybírat nejmenší zlo z jedné pro mě přijatelné možnosti a pak zjistit, že je to vlastně hodně velké zlo a jinou možnost nemám.

    Což takhle zodpovědnost vůči ostatním obyvatelům tohoto státu? Proto volení nejmenšího zla.

    V případě nácků nebo bolševiků bych prostě emigroval.

    Pokud by tě cestou nezastřelili, nebo tak něco. A nemáš žádnou zodpovědnost vůči svým spoluobčanům?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    unknown_ avatar 1.9.2008 15:20 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    WTF zodpovědnost vůči svým spoluobčanům? A co zodpovědnost vůči vůdci!?
    1.9.2008 15:38 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost

    Stručná odpověď: Samozřejmě, že nemám. Aspoň ne v tomto významu.

    Má odpovědnost vůči spoluobčanům sestává (v souladu s Ústavou) v podstatě ze dvou zásad. Zaprvé, ze všech sil se snažit nikomu neškodit a ničím nenarušit jeho svobodu. Zadruhé, ve stavu nouze nebo ohrožení se snažit druhým pomoct.

    Kde je ale psáno, že mám odpovědnost za lidskou blbost mých spoluobčanů nebo za neexistenci politické strany, která by lidem neustále nelhala a která by byla alespoň částečně v souladu s mými názory? Za tohle já odpovědnost nenesu.

    1.9.2008 06:26 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Mozna by bylo nacase dozvedet se neco o skutecne levici. :-) Vzdycky to bylo jen o moci. Zatimco skutecna levice vzdy usilovala o mocenskou rovnost, liberalismus je jenom takova vejicka, jak tu mocenskou nerovnost ospravedlnit (tedy, alespon castecne, ale s temi dobrymi myslenkami, co v liberalismu jsou, levicaci souhlasi). Ja neznam zadne misto na zemi, kde by byla u moci skutecne liberalne pravicova strana; vsude to dopadne stejne - rikaji a delaji neco uplne jineho.
    1.9.2008 15:32 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost

    Skutečná levice? Vždyť je to tak prosté...

    Napřed je tu ten extrém. Ten funguje jednoduše: Nahraďme svobodný trh násilnou regulací a regulovanou nečinností, nahraďme myšlení hrubou silou a máme tu náš krásný Sluneční stát. Mocenská rovnost je ta vějička, kterou se každý levicový systém ohání. Kde je ta rovnost? Už jen existence dvou kast lidí — s legitimací a bez ní — je něco děsivého.

    Pak je tu ta rádoby demokratická levice. Ta má jiné krédo: Schopným brát a neschopným dávat, a to tak dlouho, až to většině rozumných lidí leze krkem. Pak nechat jedno volební období pravicové vládě, která bude (pochopitelně) nepopulární, aby dala tu kalamitu částečně do pořádku, a pak zase v klidu vládnout dál.

    Ani v tradičně levicových zemích typu Švédsko žádnou mocenskou rovnost nevidím. Lidé s velmi vysokými příjmy a vlivem na politiku jsou tam taktéž. Příkladem budiž zbrojní průmysl. Pokud si ovšem už dávno nevzali příklad z majitele firmy Ikea a neemigrovali někam, kde je neokrádají tak nehorázným způsobem...

    Existuje snad na světě jediná levicová strana, která dělá totéž, co říká? Možná, ale v naší zemi nikoliv. Nedávno jsem na výstavě viděl letáky KSČ z roku 1946, opěvující drobné živnostníky. A na vlastní oči jsem kdysi viděl upřímné billboardy slavného strojvedoucího Standy Grosse a jeho kumpánů. To jsou ti lidé, kteří dělají, co říkají?

    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2008 15:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Anarchie je krajní levice, jen tak pro úplnost.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    1.9.2008 15:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    To není pravda. Proč se lidé pořád snaží nějaký politický směr strčit na přímku, když rovina dokáže jejich aproximaci znázornit mnohem lépe? :-)
    1.9.2008 15:41 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost

    Vskutku??? Doporučuji informovat se o krajní levici, kterou ještě nedávno prostřednictvím malé politické strany propagoval jistý pan Zifčák, bývalý komunistický zločinec. (Bývalý...? No, nevím.) To je opak anarchie.

    Přístup levice versus pravice a přístup anarchie versus regulace jsou IMHO spíš ortogonální. Koneckonců, například server Facebook má jakousi aplikaci, pomocí které člověk může označit svou politickou orientaci. Tam jsou opravdu tyto dva směry nezávisle kombinované.

    mkoubik avatar 1.9.2008 17:36 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Anarchie je krajní levice, jen tak pro úplnost.
    Jo jasne, a nackove jsou pravice. Co tam mas dal?
    unknown_ avatar 1.9.2008 15:41 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Z tvého příspěvku mám pocit, že odmítáš nebo nechápeš komplexní čísla. Tak aspoň svou omezenost netahej do politiky a sem.
    1.9.2008 15:51 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost

    Jak zajímavý příspěvek plný faktů, to by se jeden zaradoval.

    Nemám pocit, že bych něco nechápal. Nebo taky patříš k těm lidem, kteří si myslí, že kdokoliv nesdílí jejich názory, musí být nutně nějak omezený? Možná nedbám na teorii a píšu, co kolem sebe vidím. Je na tom něco špatně?

    unknown_ avatar 1.9.2008 16:20 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Politická orientace se fakt nedá rozlišovat na Levici a Pravici. V tom je ten příspěvek omezený.
    1.9.2008 16:33 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Politická orientace se fakt nedá rozlišovat na Levici a Pravici.

    S tím souhlasím.

    1.9.2008 20:27 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    To je prave ten problem. To co vy rikate, "nasilna regulace trhu" a "schopnym brat/neschopnym davat" je pravicova predstava o levici (nebo spise propaganda), ktera s ni nema nic spolecneho. To, ze se nektere systemy nebo strany oznacuji za levicove jeste neznamena, ze levicove jsou. Je to asi podobne jako s tim liberalismem.

    Nicmene, rad bych vam vysvetlil, co mi vadi na liberalismu. Liberalismus si predstavuje, ze tyranii je stat (coz je zjednoduseni, jsou i jine formy tyranie, ale budiz). To je ale velky omyl, protoze stat neni jenom jakasi abstraktni entita, ktera tyranizuje; za tyranii statu stoji konkretni lide, kteri maji moc. Naproti tomu levice pojmenovava presne ten problem, a tim je mocenska nerovnost (ktera souvisi s ekonomickou nerovnosti). Liberalismus ekonomickou nerovnost ignoruje, dokonce bych rekl, ze ji posvecuje, a to je jeho problem - ignoruje tim totiz zasadni zdroj mocenske nerovnosti, a tim se stava rozpornym.

    Zkusim to popsat jeste z trochu jineho uhlu. Vy napriklad pravdepodobne povazujete vsechny, co maji nizsi plat nebo horsi schopnosti nez vy, za flakace nebo socky. Mozna je to trochu ostre, ale ve skutecnosti temi lidmi pohrdate. Tim de facto posvecujete tridni (hierarchicke) rozdeleni spolecnosti. Nemuzete se pak ovsem divit, ze se na vrchol pyramidy dostal nekdo jiny - napriklad vami zmineny Sasa Vondra. Je proste velmi pokrytecke, stezovat si na to, ze nad vami zvitezil v tomto boji o hierarchicke rozdeleni moci nekdo jiny, a pritom tuto soutez obhajovat z opacne strany.

    Proto kdybyste chtel byt spravedlivy, musel byste hajit spolecnost, ktera je vysoce demokraticka, kde pro vsechny plati stejna pravidla a maji stejnou moc (protoze ono udrzovat tu hierarchickou pyramidu pri zivote take neco stoji). A na to nestaci jenom rict, ze je nam vlastne jedno, jak se ta moc rozdeli (jak to dela liberalismus), ale musi se za to aktivne bojovat. Proto skutecna levice pozaduje predevsim demokracii, solidaritu a urcitou jistotu blahobytu pro vsechny. To je dle meho nazoru skutecna svoboda.
    5.9.2008 01:27 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Vy napriklad pravdepodobne povazujete vsechny, co maji nizsi plat nebo horsi schopnosti nez vy, za flakace nebo socky.

    Momentálně jsem chudý student, dítě z paneláku. Fáma, že liberálně smýšlející lidé pocházejí ze zámožných rodin, je směšná. Prostředí, z nějž pocházím, nepatří mezi „vyšší“ ani „střední“ vrstvy.

    Mozna je to trochu ostre, ale ve skutecnosti temi lidmi pohrdate.

    Že bych pohrdal sám sebou??? To ne, to je příliš ostré...

    Je proste velmi pokrytecke, stezovat si na to, ze nad vami zvitezil v tomto boji o hierarchicke rozdeleni moci nekdo jiny, a pritom tuto soutez obhajovat z opacne strany.

    Já tady neřeším žádné vyšší principy. Mám zkrátka a jednoduše obavy, že působení pana Vondry ve vládě a jeho iniciativa ve prospěch radaru jsou na samé hranici porušování zákona, o morální stránce celé věci nemluvě. Problém pravice versus levice s tím nemá co dělat. Podobné výhrady jsem měl k mnoha lidem ze sociální demokracie, když byla tato strana u moci.

    Pravdou je, že ve spoustě liberálních režimů, které na světě v minulosti existovaly, byl střet zájmů zcela neznámým pojmem, tedy běžnou každodenní praxí, a kartely nebo syndikáty mohly vznikat prakticky bez omezení, dokonce ve spolupráci s vládou. To je ovšem minulost, která už byla dávno překonaná.

    Proto skutecna levice pozaduje predevsim demokracii, solidaritu a urcitou jistotu blahobytu pro vsechny. To je dle meho nazoru skutecna svoboda.

    Ano, tohle je přesně ten utopistický žvást, který člověk uslyší v Číně i v Severní Koreji. Jak je to tam s blahobytem pro všechny, to ať si každý zjistí sám...

    Aby mohl fungovat stát založený na solidaritě, muselo by se změnit myšlení každého jednotlivého člověka. Komunisté to zkoušeli násilím, ale nefungovalo to. Ve Švédsku je solidarita v lidech zakořeněná a souvisí s historickou zkušeností. Proto je Švédsko s největší pravděpodobností jediná země s levicovou vládou, která funguje a nezmítá se v krizi.

    Za dobře fungující demokracii považuji například Švýcarsko. Je to stát, kde se podařilo zcela odbourat takzvanou vysokou politiku a který se zdá být stabilní.

    Na závěr si neodpustím ještě zmínku o srovnání liberalismu a levice. Pokud uvážíme extrémní případy, je velmi jednoduché přijít na základní poučku: Extrémní levice je zřízení určené pro roboty bez myšlení a sebeuvědomění, zatímco extrémní pravice je určená pro roboty s myšlením a sebeuvědoměním.

    Typický nemyslící robot má tu vlastnost, že se v ničem neliší od jiného robota. Potřebuje stejné množství energie, stejné místo k pohybu a odvede stejné množství práce. Nechce ani víc, ani méně. To je extrémní levice.

    Robot s myšlením a sebeuvědoměním je zase ideálním občanem ultraliberálního státu. Tento robot chce stále víc. Obchoduje s energií a snaží se odvést co nejméně práce a získat za to co nejvíce energie. Soutěží tak s ostatními roboty. Podstatné je, že nikdy není nemocný. Nikdy se nedostane do životní krize a nikdy nepotřebuje solidaritu ostatních. Je prostě stroj a fyzické, natož psychické problémy prostě nezná.

    Z výše uvedeného je jasné, že místo pro lidi se nachází někde uprostřed tohoto rozpětí. Člověk chce svobodu, nechce být okrádán státem, chce vlastní myšlení a bojí se stereotypu. Na druhé straně není dokonalý a nemůže si být jist, že ho nezklame zdraví nebo vztahy s okolím. Netvrdím, že ten či onen názor na státní zřízení je od základu špatný. Já osobně sympatizuji s pravicí a liberalismem, nikoliv však s popsanou extrémní formou takového zřinení. To je celé.

    1.9.2008 18:28 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Ja neznam zadne misto na zemi, kde by byla u moci skutecne liberalne pravicova strana; vsude to dopadne stejne - rikaji a delaji neco uplne jineho.
    A na kterém místě na zemi vládne skutečná levice?
    1.9.2008 20:31 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Asi na zadnem. Ale to nebyla pointa meho prispevku, protoze pravice na tom, jak rekl Andrej, neni mnoho lepe. Myslim, ze jsem to dostatecne objasnil vyse. K tomu bych ovsem jeste rad dodal, ze v teto interpretace zapadni civilizace neustale smeruje k levici, protoze se stava stale demokratictejsi, spravedlivejsi a solidarnejsi (z dlouhodobeho pohledu v radu desitek let, jsou urcite kratkodobe vykyvy, zatim neni jasne, jak dopadnou). Takze myslim, ze se k pozadavkum skutecne levice stale priblizujeme, ale jeste tam zdaleka nejsme.
    1.9.2008 21:23 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Nu a podstatou mého příspěvku bylo konstatování, že na tom není lépe levice :-) Tedy ta skutečná.

    Jinak k takto formulovaým požadavkům se skutečně přibližujeme, ale to přibližování má zcela zřejmý limit: je závislé na bohatství a bohatnutí. Pokud se zastaví ekonomická prosperita, všechno se zase zhroutí.
    2.9.2008 08:09 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Pokud se zastaví ekonomická prosperita, všechno se zase zhroutí.
    To neni vubec tak zrejme. Lide asi sotva zapomenou, ze byli predtim svobodni, a nenechaji se jen tak znovu zotrocit. A neni zadny duvod myslet si, ze se to stane, a proto nema smysl syckarit timhle zpusobem.

    Navic, je dost mozne, ze rovnostarske spolecnosti se s krizemi vyporadavaji lepe. V rovnostarskych spolecnostech je pro vsechny cleny snazsi se uskrovnit. A treba Jared Diamond ukazuje, ze to v historii obvykle byly mocenske elity, ktere usilovaly za zachovani stavajiciho usporadani, i za cenu zhrouceni cele spolecnosti.
    2.9.2008 08:42 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Lide asi sotva zapomenou, ze byli predtim svobodni, a nenechaji se jen tak znovu zotrocit. A neni zadny duvod myslet si, ze se to stane, a proto nema smysl syckarit timhle zpusobem.
    heh, tys asi nikdy neslyšel o vaření žáby či salámové metodě, že?
    1.9.2008 09:58 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    To meli jeste vylepsit:

    "Od srpna navysujeme vsem. Duchody o 470kc a socialni davky pro nezamestnane utlacovane romske spoluobcany, dane a nase platy o 10%."

    Spokojenost u duchodcu i pracujicich i vladnich cinitelu. Pro vsechny spravedlive. I romsti spoluobcane v jeste ne-duchodovem veku by meli mit pravo na svoji cast.

    BTW: Nezapomeli jeste taky navysit vek odchodu do duchodu? Kdyz zvysovani, tak opravdu plosne a vseho.
    1.9.2008 12:59 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Ve mne to nebudi dojem, ze by to meli platit ze sveho. Proste ted vladnou a informuji o jednom ze svych kroku. Kdybych napriklad videl billboard "Od listopadu legalizujeme lehke drogy", tak taky nebudu cekat, ze mi poslou sacek konopi.
    1.9.2008 13:41 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    ODS je jedna z vládních stran. Pokud někdo navyšuje důchod, je to vláda, ne jen ODS. Ostatní vládní strany jen neměli takový žaludek se až tolik na tomto přiživit (nebo nápad :-))

    A nutno dodat, že opozice požadovala navýšit důchody o vyšší částky (za což rozhodně nemá mé sympatie). Takže pravdivější vyjádření by bylo, že vláda nevyhověla požadavku na skokové navýšení o dvojnásobek.

    Já také samozřejmě ani na okamžik nezapochyboval, že to bude daňový pokladník, kdo celou tuto předvolební kampaň ODS financuje. O to je to větší hnus, protože rozhazovat za cizí umí každý a žádné zásluhy v tom nejsou. Proti tomu ostatně byl celý spot.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    1.9.2008 20:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Holt ODS vždycky dělá všechno špatně. Zvýší důchody, tak rozhazují tvoje peníze. Kdyby je nezvýšili, někdo jiný se bude vztekat, že se chovají asociálně a chudáci důchodci to mají těžké.

    ODS ve své volební kampani slíbila, že důchodci dostanou přidáno, aby se jim kompenzoval vliv reformy veřejných financí. A taky to splnila - v tomhle případě křičí jenom ti, kdo chtějí křičet.
    Quando omni flunkus moritati
    1.9.2008 22:58 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    ODS ve své volební kampani slíbila, že důchodci dostanou přidáno, aby se jim kompenzoval vliv reformy veřejných financí. A taky to splnila - v tomhle případě křičí jenom ti, kdo chtějí křičet.
    a já se tiše ptám - tím přidáním, kompenzoval se vliv reformy adekvátně?
    4.9.2008 16:33 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Tvůj nekritický obdiv ke straně přesahuje mojí ochotu se s tebou přít.

    Spot kritizuje dvě věci a to navyšování důchodů před volbami a vytahováním se něčím, co je nic nestojí a zaplatím to já. Pokud ti fanatismus nebo názorové přesvědčení nedovolí považovat toto za špatné, tak jsme prostě jiní.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    12.12.2009 13:08 Datel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Veřejné poděkování ODS za její štědrost
    Je nechutné,že důchodcům přidali.A jsou nezaměstnaní,co nemají nárok ani na životní minimum.Čili pro méně chápavé totalně bez jediné koruny.Je vidět jak komunistickofašistická ODSS uvažuje.Když to bude malá skupina lidi tak chcípněte.Viz-nebáli se ani ubrat nevidomým.Největší skupinu voliču prostě podplatíme.A budeme krást dokud nezemřeme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.