abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 10:11 | Komunita
OpenBSD 5.5 vyjde 1. května. Oficiální píseň je už ale k dispozici. Nejnovější hudební hit z produkce OpenBSD je věnován problému roku 2038: Řekněte mi doktore, jaký bude rok, 1901 nebo 2038? OpenBSD 5.5 přijde s 64bitovým time_t na všech platformách. Píseň s názvem Wrap in Time lze stáhnout ve formátech MP3 a OGG.
Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 23:38 | Pozvánky
LvB a Openmobility vás zvou na 103. sraz příznivců svobodného SW a HW, který se bude konat v pátek 18. dubna od 18 hodin v restauraci Magistr na ulici Hrnčířská 23. Těšíme se na vás.
Ladislav Nešněra | Komentářů: 2
včera 17:18 | Nová verze
Clement "Clem" Lefebvre oznámil, že desktopové prostředí Cinnamon dospělo do verze 2.2. Verze 2.2 vychází půl roku po verzi 2.0 (zprávička). Přehled vybraných nových vlastností i s náhledy v oznámení.
Ladislav Hagara | Komentářů: 11
včera 07:44 | Komunita
Mitchell Baker oznámila, že prozatímním CEO Mozilly se stal Chris Beard. Chris Beard nahradil Brendana Eicha, který před několika dny na funkci CEO rezignoval a Mozillu opustil (zprávička).
Ladislav Hagara | Komentářů: 9
včera 06:15 | Zajímavý projekt
V říjnu loňského roku byl spuštěn projekt, jehož cílem je provést opravdový bezpečnostní audit TrueCryptu (zprávička). Webová stránka Is TrueCrypt Audited Yet? byla aktualizována. První fáze bezpečnostního auditu byla dokončena. Nalezeno bylo několik zranitelností. Nebyla ale nalezena zadní vrátka nebo záměrně škodlivý kód. Na stránkách projektu Open Crypto Audit (OCAP) je k dispozici dvaatřicetistránková závěrečná zpráva (pdf). [Slashdot]
Ladislav Hagara | Komentářů: 6
14.4. 07:32 | Komunita
GNOME Foundation se potýká s finančními problémy. Bylo rozhodnuto o zmrazení veškerých výdajů, které nejsou nezbytně nutné pro chod nadace. Jednou z příčin jsou zvýšené administrativní náklady spojené s projektem Outreach Program for Women (OPW). Podrobnosti v často kladených dotazech (FAQ). Podpořit GNOME Foundation lze několika způsoby. [Slashdot]
Ladislav Hagara | Komentářů: 119
14.4. 07:29 | Nová verze
Gordon "Fyodor" Lyon vydal Nmap 6.45. Nová verze tohoto nástroje zahrnuje mj. skript ssl-heartbleed pro detekci zranitelnosti Heartbleed. Podrobný přehled novinek a vylepšení v Changelogu.
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
11.4. 22:48 | Bezpečnostní upozornění
NSA údajně věděla o závažné chybě Heartbleed v OpenSSL už od jejího zanesení do kódu a využívala ji k získávání hesel a dalších důvěrných informací. Ačkoliv má NSA primárně sloužit k obraně USA, dala raději přednost využití pro útok než ochraně vlastního obyvatelstva před špehováním jinými zeměmi.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 121
11.4. 09:14 | Zajímavý článek
Allan Day, jeden z hlavních UX návrhářů GNOME, napsal na svém blogu, že má zájem zlepšit vztahy s komunitou, zvláště řešit staré nahlášené chyby, které se neřeší tak rychle jak by měly. To odrazuje pak některé přispěvatele z komunity. Také chce zlepšit zpětnou vazbu od začínajících uživatelů. Mohli by se častěji zapojovat do projektu a hlavně by měli vědět, s čím mohou pomoci.
jadd | Komentářů: 83
11.4. 08:20 | Nová verze
Medusa4 je 2D a 3D CAD aplikace pro tvůrčí návrhy od CAD-Schroer. Dnes je ke stažení nejnovější verze 5.2.1. Pro studenty a osobní použití je jako obvykle zdarma na základě zadané MAC (Eth) adresy a základních osobních údajů - MEDUSA4 Personal. Rozhodně stojí za vyzkoušení všemi, kdo s CAD pracují či hledají levné linuxové řešení.
Petr Ježek | Komentářů: 1
Máte na svém notebooku zašifrovaný pevný disk?
 (75%)
 (25%)
Celkem 360 hlasů
 Komentářů: 8, poslední 14.4. 20:28
Rozcestník
Reklama
Autoškola testy online Levný benzín

Favorit na LPG

1.9.2006 22:16 | Přečteno: 4095× | a ostatní out věci

Je tu nový měsíc, tak je třeba přidat nový zapis do deníčku, netvařte se všichni tak nadšeně :-)

Koupil sem si Fávo na plyn,tak se Vám chci pochlubit, nebo spíš politovat...

Chtěl sem nějake auto na plyn, protože představa laciného provozu mě jako studenta velice uspokojovala. Rozhodl sem se tedy pro favorita, dostupné vozidlo i z hlediska nahradních dílu a pak už sem jedno Fávo měl, takže sem věděl do čeho du. Měl sem požadavky favorit minimalně rok 90 na plyn do 20tisíc. Pročítal sem inzeráty, prohledaval net, až sem nalezl Škoda Favorit na LPG 19000Kč.

Uvedené vozidlo sme propídily a nenarazily na nic zavažnějšího, jak je koroze, je to prostě favorit :-) jediny nedostatek byl že nemělo technickou. Cenu sme tedy usmlouvali na 15 tisíc korun.

Již první pocity s vozidlem byli rozporuplne, pří jizdě kdy sem si ho vezl domů,nespolupracoval otačkoměr,strašně rád ukazoval nulu i při 90km/h bohužel síla motoru taky nic moc,na 4. rychlostní stupen 90 bez problému ale pětka se vůbec nechytala... Doma u garáže sem cítil smradek obložení, ano pravé přední kolo blokovalo,destičky se škvařily až se disky teplotou kroutily. 1. vážná oprava Oprava se zdála jednoduchá a po vzoru "čím větší kladivo tím větší opravař" sme poklepali cely brzdovy system pravého předního kola až rez opadala. ani po několikátem pokusu se však brzda řádně nevracela, bylo třeba vyměnit ten valeček. ( či co tam je :-) )

Další problém, protože sem potřeboval STK bylo nutné na emise, haček nastal až po té, co sme zjistili že se vozidlo na benzín nechce rozjet ( bez toho se emise neobejdou ) 2. vážná oprava ( to se ukazalo jako opravdový oříšek ) původně sme mysleli že je tam málo benzínu,tak sem k puvodním 6litrům benzínu za 200Kč koupil ještě benál za 5OOkč bohužel benzín nezabral. Chyba bude asi ve filtru benzinu ( zvaný kalíšek ) ale benzín přes kališek tekl jak "blbý". Pak sou tam takové spinače, které spouští bud plyn nebo benzín do karbecu asi je špatny sme mysleli, proto sme celý okruch přepojili, aby nešel přes spinač, opět bez vysledně :-( následovala demontáž celého karburátoru ( čuměl sem že je tam plovák, jak na "fechtlovi" :-)) ) naštěstí to byla ucpaná triska ;-)

Emise tedy proběhli i na benzín a dokonce uspěšně ( emise benzin, plyn + revize plynu 800Kč ), tak alou na technickou, kde nasledovala spařa největší, nebrzdily obě zadní kola... ( STK 450Kč )
v nebezbečných bylo doslova: souměrnost brzd, učinost brzd, učinnost ruční alternativní brzdy
v závažných: brzdové rozvody a koroze rámu
v lehkých klasická těsnost motoru :-)
jak sem byl s toho rozhozeny no neztratil sem někde malí techničák :-(

koupil sem nové rozvody 1090Kč celkem šupa, v dílně sem to hodil na špalky a koumali sme závadu. Byl to brzdový valeček, tekl... takže nový brzdový váleček 180Kč + Obložení 280Kč pustil sem se do opravy a vyměny rozvodu, ale co nezjistím, že na rozvodech je jen povrchová rez jinak sou, jak nové kua :-( litr v p....
koupil sem jestě brzdovou kapalinu 100Kč odvzdušníme odzkoušíme a zjistíme, že levé zadní kolo stále nebrzdí, že by taky špatný valeček? Na pohled se však zdál naprosto v pořadku, vyměnil sem brzdové destičky ( doposud tam byli původní ) a stejnak to nepomohlo kolo dál nebrzdí. Vyměnily sme brzdovou pumpu, kopím novou kapalinu zase "kilo" učinek ovšem nepřichází. Nakonec byla chyba v takovém šroubu na brzdové pumpě, který ma spoždovací funkci, aby zadek brzdil až po předku ) nový stojí 480Kč vybrakoval sem ten starý ( už nema spoždovací funkci ) a brzdí to, jak blbé :-)

Hodil sem na slabší místa plech a zatřel tlumexem a včera znovu na technickou a světe div-se udělal sem ( opravná STK 100Kč ) :-)))))))) a měli tam i ten můj ztracený techničák prej jim ho tam někdo přinesl ( jak pršelo ) celý od bahna :-D takže včera byl krasný den. Zaplatil sem si i pojistku na pul roku ( 1440Kč )

Dneska sem byl na brigadě poprve svojim autem, spátky sem jel dvěma autama teda jenom v jednom ale to první mě táhlo na laně... zlničeho nic to přestalo hazet jiskru, zkoušeli sme měnit indučku a nic, zitra mrknem na rozdělovač, mě s toho už jebne :-(

       

Hodnocení: 62 %

        špatnédobré        

Anketa

Přečetli ste si to až do konce? :-)
 (85 %)
 (15 %)
Celkem 211 hlasů

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

1.9.2006 22:33 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
četl jsem jenom nadpis a pak jsem hlasoval v anketě a zápisek ohodnotil :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
3.9.2006 19:03 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
cetl sem si to do pulky takze sem asi trpelivejsi nez ty.Nicmene me zarazila naivita pisatele tak sem to vzdal
V podstatě nic nevím
3.9.2006 19:42 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
:-)
co na to říct? ;-)
1.9.2006 22:47 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Proč tam máš tolik prvňáčkovských chyb? Občas se stane, že člověk něco splete, ale takové brutality jako i/y a shoda podmětu s přísudkem nebo tady spíš neshoda!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
1.9.2006 22:49 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Proč asi? protože česky neumim :-( a ja to prostě píšu tak jak to cítím :-)
co na to říct? ;-)
2.9.2006 11:55 Voidless
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Jak krasne se k tomu hodi ta tvoje paticka: co na to rict? :-/
1.9.2006 22:49 Berik | skóre: 25 | blog: bg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Nakonec jsem čekal nějaký cenový soupis a rozpočet na příští týdny... :-)
1.9.2006 22:51 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
určitě se ještě něco zesere... tak až to tu budu psat tak tam hodim i ten souhrn a statistickou analízu na příště :-D
co na to říct? ;-)
Marek Stopka avatar 1.9.2006 23:05 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | London, United Kingdom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
analýzu :-) když si toho všimnu já, tak už je to hardcore, veř mi :-)
1.9.2006 23:19 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Tak ono je to asi poprvé v životě co sem psal slovo analýza... takže sem nevěděl, co a jak, ale od teďka, už jen analýza jo? :-)))
co na to říct? ;-)
1.9.2006 23:03 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
doufam ze plynovody mas ze zahranich hadic, jako vsechny tyhle amatersky prestavby. kdyztak pozdravuj JXP :-/
1.9.2006 23:16 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
O čem to mluvíš? přestavbu plynu dělal kdo ví kdo a je zapsany v techničáku a pak byl udělaná ta revize tak by to nemělo nikde utěkat ;-)
co na to říct? ;-)
Luk avatar 2.9.2006 00:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Hmmm...

Zásada číslo 1: Ojeté auto se chodí kupovat s automechanikem, nebo aspoň s někým, kdo autům rozumí a pozná, že něco není v pořádku.

Zásada číslo 2: Pořádná smlouva. Jinak se může prodávající snadno ze všeho vyvléct, i když před zaplacením auto vynášel do nebes, přestože bylo zralé do šrotu.

Zásada číslo 3: Kibicové jako já by se měli střílet :-D
2.9.2006 09:33 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Hochu no nevím na co by mi ten mechanik byl, to auto brzdilo a nevim jak by od oka poznal že nebrzdí zadek, to by si musel sebou vzít i celou dílnu aby to zvedl a skoušel kolo po kolu :-) jinak sem tam byl s někým kdo si už par desitek aut za život koupil ;-)

To že to nejelo na benzin, to je moje chyba, nikdy sem auto na LPG nekupoval,takže když sem viděl že to šlape na plyn tak sem očekával že pojede i na benzín, ted už su chytřejší ;-)

No a nová zavada... podle mě to bylo v pořádku a rozbylo se to až ted. Přece jen už je to 16roků stará kára, takže nějaké ty poruchy se dají očekávat ;-) ale mohlo by to aspon měsíc jezdit bez poruch :-)
co na to říct? ;-)
Luk avatar 2.9.2006 14:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Hochu no nevím na co by mi ten mechanik byl, to auto brzdilo a nevim jak by od oka poznal že nebrzdí zadek
Mýlíš se. Že nebrzdí zadek lze orientačně poznat velmi snadno. Nejdřív se zkusí ruční brzda. Pokud ta brzdí (což, upřímně řečeno, není pravidlem), pak stačí porovnat reakci (tvrdost) pedálu bez zatažené brzdy a s ní. Pokud se neliší, zadek nebrzdí. Když nebrzdí ruční brzda a nejde zatáhnout, i to může signalizovat problém na zadku (i když to může být i v bowdenech). Tato kontrola je samozřejmě jen orientační, ale základní vodítko poskytne.

Dále třeba přibrzďování se pozná už po krátké jízdě (teplota kol).

Samozřejmě úplně nejlepší je domluvit se s prodávajícím na tom, že se to nechá zkontrolovat v servisu (kde to lze zvednout atd.). Lepší zaplatit tisícovku servisu za pořádnou kontrolu než koupit a pak do toho nacpat x-krát víc.
inak sem tam byl s někým kdo si už par desitek aut za život koupil To že to nejelo na benzin, to je moje chyba, nikdy sem auto na LPG nekupoval,takže když sem viděl že to šlape na plyn tak sem očekával že pojede i na benzín, ted už su chytřejší
No, jestli ten někdo zapomněl zkontrolovat tohle, tak se obávám, že by neodhalil ani záludnější věci.
Přece jen už je to 16roků stará kára, takže nějaké ty poruchy se dají očekávat
Dají se sice očekávat, ale je obrovský rozdíl mezi udržovaným a neudržovaným autem. Jde hlavně o to, že když prodávající řekne, že tam jsou nové tlumiče, tak aby tam nebyly ty původní atd.
2.9.2006 01:03 Václav HFechs Švirga | skóre: 25 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Hm, tak se mi podařilo místo ANO, hlasovat NE, ale jinak moc pěkné čtení, připomíná mi našeho rodinného žigulíka :).
Baník pyčo!
2.9.2006 13:31 Václav HFechs Švirga | skóre: 25 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Btw, taky na lpg. BohuŽel už jen stoji v garáži (otec se ho už nějak bojí, a musely by se do toho vrazit další peníze (teď má problém s brzdami). Ale kdysi to bylo na dálnici 140.
Baník pyčo!
2.9.2006 07:40 MarzocchiDH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG

Měl sis raději koupit kolo .-)

2.9.2006 08:08 Hrabosh | skóre: 25 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG

Hehe, to mi připomíná, jak jsem kupoval Garde. Já jsem ale skoro o všech závadách věděl (díra v podlaze, nešla řadit 1-čka, shnilé prahy ...) takže mě nic nepřekvapilo.

Auto mě tehdy stálo 4000Kč, ale do zavaření jsem dal 8000Kč a od té doby jsem udělal GO brzd, přední nápravy, nacpal jsem tam pětikvalt, atd. Ted mě čeká ještě GO zadní nápravy, zástavba motoru z favorita, centrál, lak, alarm ...

Výhoda těchto aut spočívá v rozumné ceně náhradních dílů a v tom, že průměrně šikovný člověk si dokáže spoustu věcí udělat sám .... takže přeju hodně štěstí.

BTW...jinak co se týká zapalování, tipuju to na ETZ (ta krabička mezi rozdělovačem a cívkou). Snímací cívka v rozdělovači vyhoří málokdy ...

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
2.9.2006 09:25 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Tu krabičku mezi rozdělovačem a cívkou sem měnil taky, mám jednoho favorita na nahradní díly :-) jinak bych byl davno v kroměříži ( nebo bohnicích ) :-D

Mě to celkem baví se v tom hrabat, máme dílnu v ní C02, Elektriku, Plyn, 2x soustruh, frezu, ... takže no problem,ale auto sem koupil 6. srpna jednou vyjelo z dílny a už je tam zas a ja potřebuju dělat ještě něco jíneho, máme rozdělanou kuchyň + přišel podzim tak se sbírají trnky :-)
co na to říct? ;-)
2.9.2006 11:30 Hrabosh | skóre: 25 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
máme dílnu v ní C02, Elektriku, Plyn, 2x soustruh, frezu - slinty, slint. Já všechno dělám na chatě venku. Nemusím dodávat, že jakmile něco rozeberu, začne zpravidla pršet ... nebo sněžit. Zadní nápravu jsem loni nasazoval v 5cm sněhu ...
To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
2.9.2006 09:29 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Teda, včera jsem dostal řidičák.. Taky máme favorita na plyn. Sice ve výborném stavu, ale slyším tohle tak o tom dost vážně pochybuju..
2.9.2006 09:30 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
pan je evidentne kutil se spoustou volneho casu :-)
2.9.2006 10:54 mozektevidi | skóre: 8 | blog: mozektevidi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Ten konec je fakt k zasmání :-D
S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
Honza Rábik avatar 2.9.2006 11:03 Honza Rábik | skóre: 13 | Beroun
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Při představě, že mě při denním dojíždění do práce ohrožují na silnici podobné popelnice, mi tuhne krev v žilách.
knowledge brings fear
2.9.2006 12:18 MEDss | blog: muj_uplne_prvni_blog | lutanie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Takové keci miluju... nezdá se ti spíš že tě na cestě ohrožují spíš ti co mají naleštěné žihadla?
co na to říct? ;-)
2.9.2006 12:30 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
ono je jedno jestli je to popelnice nebo zihadlo, zalezi na tom kdo je za volantem a jak se chova.
2.9.2006 13:11 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Za volantem auta, které pořádně nebrzdí, má sjeté gumy, ještě původní tlumiče, čepy a kašírovaný rám, může sedět i samotný pánbůh a stejně mu to bude nahovno. A co se týče prasení, tak v mém žebříčku bezkonkurenčně vedou majitelé fábií.
Luk avatar 2.9.2006 14:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Za volantem auta, které pořádně nebrzdí, má sjeté gumy, ještě původní tlumiče, čepy a kašírovaný rám, může sedět i samotný pánbůh a stejně mu to bude nahovno.
Pánbůh je vševědoucí a proto by si do toho nikdy nesedl :-D
A co se týče prasení, tak v mém žebříčku bezkonkurenčně vedou majitelé fábií.
Já mám zkušenost jinou. Ne nadarmo dostal Prasát svoji přezdívku ;-)
3.9.2006 07:16 EiFFeL | skóre: 24 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
no je pravda ze 130k Fabia jede moc pekne, ale myslim si ze pokud by vsichni jezdili s rozumem a nesnazili se byt temi zavodniky tak by to vypadalo uplne jinak i kdyz by treba nekteri jezdili pres povoleny rychlosti...
2.9.2006 17:20 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Maximálně můžeš popelnice ohrožovat ty. Střet popelnice - nové auto pravděpodobně dopadne tak, že na novém autě to odnesou plechy, ale ne osádka. V popelnici to kromě plechů odnese i posádka. Takže v případě prasátka v popelnici to dopadne tak, že ty budeš na živu, ale prasátko z popelnice bude po smrti. Na rozdíl od prasátka v novém autě, kdy to odsere posádka popelnice a prasátko bude jezdit dál. Tudíž spíš bych se bál být posádkou/řidičem popelnice.

Připadne mě to jako kecy o svátečních řidičích, jedoucích pomalu - ty taky ohrožují především plechy, ale lidi podstatně méně.

Jo a zničené plechy, auta, ... mě fakt nevadí - dají se nahradit.
Honza Rábik avatar 2.9.2006 17:30 Honza Rábik | skóre: 13 | Beroun
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Pokud popelnice špatně brzdí a nové auto to dostane z boku, tak v novém autě budou možná všichni mrtví. Pancéřové dveře ještě nevynalezli.

A sváteční řidič, který si myslí že když na dálnici pojede devadesát tak není nebezpečný, je potencionální vrah.

A navíc, já se nebojím o svoje auto, ale o svůj život.
knowledge brings fear
2.9.2006 20:11 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Sváteční řidiči jezdí po okreskách - nemají dálniční známku.
Luk avatar 2.9.2006 20:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Po okreskách je to mnohdy rychlejší než po dálnici. Zejména v těchto dnech ;-)
25.1.2007 04:23 Bystro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Favorit na LPG
Mel jsem 105 na LPG-8 let.Nandano z jine 120-LOVATO.umrela

Mam Favorit Monovstrik na LPG-par mesicu,nove,Elpingas

Mam Fiat Marea Weekend-par mesicu,zatim bez LPG.

Chybami se clovek uci,v jadru na to sel spravne.Vedel,co si muze dovolit-financne,trosku podcenil vicenaklady na znovuuvedeni do provozu.To se vam muze stat,i kdyz to auto nechate prohlidnout na zvedaku.Sou veci,kere nejsou hned videt ci zrejme.Hodne aut je kus od kusu jine.To same LPG.Az se clovek szije bude to v pohode. Proc vlastne reaguji? Lide si auto obvykle kupuji ze tri zakladnich duvodu:

1}potrebuji priblizovadlo-tenle typ lidi na silnici prevazuje,chovaji se jako "clenove stada",tj. podle predpisu-vice mene,z ruznych duvodu..at se maji radi,ci maji radi druhe ci svoje auti,ale nijak je nerozhodi hromadka trusu na kapote.To byla 105 i favorit Moje zena s nim jezdi do prace a vnima ho spis podle bodu 2.

2}Maji ho nejen jako priblizovadlo,ale i ,rekneme,splnene nejake prani.Skuste nekam jet ve Favoritu v 5 lidech na dovcu.Leda s vozejkem.Chtel sem auto pomerne velky-takze konbik,cenove dostupny,a navic hezky.Posrana kapota mne rozciluje stylem booze zase nakej zasranej ptak. Prijedu z cest a splouchnu na nej aspon par kyblu vody,at to nezaschne.Tesim se,az zase nekam pojedu :-}Jezdi slusne,na silnici se chovaji jako lide z bodu 1.Nechteli mit pouze priblizovadlo,ale i neco navic,ted ho maji,a taky se staraji,aby jim vydrzelo-a to jak pasivne,tak aktivne{udrzba napr.}

3}To je ta nejhorsi sorta.Poridi si auto,aby NECO dokazali.Vetsinou sami sobe,nekdy svemu okoli,svym kamosum,svy holce,nebo na to proste maji-ci maji nekoho,kdo to zacvakal.. Nedokazou odolat nutkani dokazovat sam sobe-nebo jim,tem druhym,ze jsou lepsi.Pri jizde riskuji,klasicke mysky v zacpe,kdy "stado tupe ceka",predjizdeji zprava zleva,casto jedou co to da-vecinou to da hodne.Je uplne jedno,jestli jedou v Porsche,Mercedesu,Favoritu ci 120,svym chovanim silne ovlivnuji svoje okoli,modelovy priklad-napr. predjizdim na dalnici 120 kamion jedouci 100,za za mnou to pali nakej Niky Lauda,takze dokoncuju manevr odbocenim do pomalejsiho pruhu-a ten dotycnej,nebojim se rict kreten,hodi mysku do pomalejsiho pruhu ve 160. To uz se mi stalo 2x,kdybych ho nabral,sem vinik ja a ne to prase.

Zaver?

VZDYCKY je to o lidech,vzdycky.Auta sou az v druhe rade.Nekteri lide maji tak mizive EGO,ze si jej upevnuji nadrazenym chovanim,a to se projevi za volantem.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
© 1999-2013 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.