abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 721 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu

    29.8.2007 04:21 | Přečteno: 1560× | Linux

    Napadlo mně, že by nebylo špatné, kdyby:

    1) bylo možné označit kvalitní diskuzní příspěvek/dotaz a v případě hledání preferovat příspěvky s maximalním počtem hlasů

    2) i když cenzuru nemám rád, tak mazat zbytečné, nic neříkající příspěvky(typu: obsahuje pouze sprostá slova, nemá naprosto žádný význam, uráží některý SW / distribuci bez jakýchkoliv argumentů, jednoúčelové - jako například oprava chyby v textu), které zbytečně plýtvají časem čtenáře.

    Příklad: chyba v textu: http://www.abclinuxu.cz/clanky/hardware/snizeni-spotreby-pocitace-v-linuxu#1
    nemá naprosto žádný význam: http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/show/191397#3

    Samozřejmě, každý může mít jiný názor na příspěvek v diskuzi, ale na to jsem také myslel.
    Příspěvek, který by měl být takto smazán, by byl jasně označen(třeba nějakou jinou barvou) po dobu, dejme tomu 1 týdne a bylo by u něj tlačítko, které by signalizovalo, že uživatel nesouhlasí s smazáním toho příspěvku. Pokuď by takto označil dostatek lidí(např. kolem 25) tento příspěvek, tento status by se u něj zrušil a příspěvek by zůstal na svém místě. Pokuď by neměl dostatek hlasů, odebral by se do žumpy a byl by smazán z diskuze.

    0K!AS        

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.8.2007 04:34 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Tak z takovým návrhem jdi víš kam... do XXXXXX!!!! :-)))
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 04:36 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    chápu Tě, pokuď by se tohle zavedlo, je riziko, že bude žumpa zaplněná převážně tvou maličkostí...

    0K!AS
    29.8.2007 08:39 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    nepochopil jsi... mě je to uplně totálně jedno voe! :-)))
    29.8.2007 12:40 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Tak a máš to. Dostaneš Blokovat, protože nepoužíváš neslušné výrazy, jak se na tebe sluší
    Quando omni flunkus moritati
    29.8.2007 15:20 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    :-)))
    peYko avatar 29.8.2007 12:51 peYko | skóre: 8 | blog: /dev/null | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Tak z takovým návrhem jdi víš kam... do XXXXXX!!!! :-)))

    myslis /dev/null ? :)
    ...a je zo mna Liferay koder. | She sells Bourne shells by the sea shore... | Eufory - heavymetal este neumrel :)
    29.8.2007 15:20 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Myslím do PEKLA VOE!
    29.8.2007 06:30 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Zas na druhou stranu, pokud ti jde o kvalitni inforamce, tak je nehldeas tady. Ale clanky jsou obcas dobry, treba ted ten serial o virtualizaci..
    29.8.2007 07:15 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Naopak. Kdyz hledam kvalitni informace, tak je hledam na ABC. A hodne jich tu najdu. Ale mas pravdu, bavim se o clancich. Nevim proc, ale kdyz hledam neco konkretniho, nikdy tady pres Vyhledavani nic nenajdu. Resp. ne ze bych nenasel, najde se toho spousta, ale to uz vetsinou nemam nervy na to projizdet 100 temer stejnych vysledku.
    29.8.2007 07:13 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    To uz se to zkouselo, lidi nebavi znackovani obsahu. I bezne hodnoceni prakticky nikdo nepouziva a Robert navrhuje jej uplne zrusit.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.8.2007 10:07 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Je to tak. Ja sem na to prakticky nikdy nekliknul. Zas nadruhou stranu bych uvital tabulku s informacemi kolik lidi dnes stranku navstivilo a kolik jich je online
    V podstatě nic nevím
    29.8.2007 10:07 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Je to v bugzille? Že bych hlasoval?
    29.8.2007 11:23 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Je
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 13:47 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    193 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 84.5 Kč -0.30Odebrat autorovi 0.30 Kč z prémií+0.50Přidat autorovi 0.50 Kč k prémi

    tohle je podle mně dobrý příklad na pctuningu...

    +diskuze: (souhlas 60 / blábol 2)

    0K!AS
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.8.2007 13:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Jenže to nikdo používat nebude. Podívej se na hodnocení článků, to taky téměř nikdo nepoužívá.
    29.8.2007 13:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Kdyby mělo hodnocení nějaký dopad na autora článku tak by to možná používalo více lidí. Jinak souhlas, u komentářů je to hloupost, viz root.. tam to taky nikdo nepoužívá.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 13:58 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    možná je to jen provedením.. když to porovnáš s pctuning, tak v jejich hlasováních hlasuje poměrně hodně lidí...

    0K!AS
    29.8.2007 15:55 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu

    Možná spíš to prostě nikdo používat nebude a basta. Kdo se s tím má programovat. Mě nebaví klikat, většinu nebaví klikat a tak prostě nikoho nebaví klikat a konec. A jen BFU si může myslet, že je to jinak. A nezkoušejte někdo argumentovat podobnými nesmysly jako tím, že zbytečně narůstá počet obsahově identických příspěvků od různých autorů, kteří chtějí hloupě vyjádřit svůj souhlas/nesouhlas/názor. Nikdo netvrďte, že je provedení hodnocení špatné, protože na abc není špatně a to, že lidé málo (vlastně NIKDY) hodnotí není způsobeno tím, že zrovna u článků není nutkání se tolik vyjadřovat.

    A přehlcená a nepřehledná fóra jsou taky fajn a jestli se to někomu nelíbí, může si abc forknout.

    29.8.2007 08:56 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Presne tak, nevim koho by bavilo klikat na kvalitni/nekvalitni nebo nejaky plusy a minusy. Ostatne staci se podivat na rootu nebo dalsich webech se stejnym systemem. Aspon co ja si pamatuju kdyz jsem tam parkrat zavital, tak to hodnoceni nepouzival nikdo a jen to tam prekazi.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    29.8.2007 09:17 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Mazání příspěvků upozorňujících na chybu
    Příspěvky týkající se chyb v textu bych nemazal, je to trochu falšování historie (navíc takový příspěvek může popisovat, proč je to chyba, nebo upřesňovat něco dalšího, co už se do opravy v původním textu nedostane).

    Ale každý komentář na Abíčku má titulek, přičemž téměř všichni tam ponechávají předvyplněné "Re: + titulek článku/blogu/dotazu". Co takhle kdybychom my, komentující, začali tenhle titulek více používat? Přeci není problém komentář upozorňující na překlep nazvat "překlep", čtenář nemusí ztrácet čas čtením celého příspěvku, a není nutné vymýšlet x různých kategorizací komentářů. A může se s tím začít klidně teď hned, není nutné nic programovat.
    stulda avatar 29.8.2007 09:27 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Ja bych byl spis pro mazani blogovych zapisu, ktere vubec nemaji souvislost s linuxem a opensource.
    Dalibor Smolík avatar 29.8.2007 10:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Proč? Některé příspěvky (soudě podle počtu reakcí a počtu přečtení) jsou pro návštěvníky abíčka zajímavé - ať už jde o nějaký právní problém, tématika chování řidičů na silnici, někdy i ta nenáviděná politika .. takový servis čtenářům tohoto portálu, neboť nejen Linuxem jest živ člověk :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.8.2007 12:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Víš, proč tady vznikly blogy? Aby lidi nestrkali off-topic kecy do diskuze.
    Quando omni flunkus moritati
    29.8.2007 10:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Cenzůra smrdí. Mazání komentářů je zlo. Vyvěste modrý prapor.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 13:43 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    děkuji za nádherný příklad nic neříkajícího příspěvku... tohle není žádná cenzura... pokuď by někdo nesouhlasil s smazáním.. stačí kliknout na tlačítko "nesouhlasím s odstraněním"

    0K!AS
    29.8.2007 13:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Každé mazání příspěvků je cenzura. I mazaní spamu je svým způsobem cenzura.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 14:04 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Ovšem cenzura přínosná pro čtenáře...

    0K!AS
    29.8.2007 14:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    To je věc názoru... Ty nemáš patent na ten jediný správný (TM) názor. Každý čtenář má svá měřítka jiná a kdo má rozhodovat o tom, co je pro jiného přínosné a pro jiného ne? Snad ne ty, nebo správci? Nebo snad policie, stát?

    Svoboda informací by měla být všude, nemám rád ty co něco označují jako propagaci hnutí k potlačení lidských práv a svobod, nebo čehokoli jiného, dají tomu razítko a zakážou to... Je to cenzura, je to hnus a nijak se to neliší od cenzury, která byla prováděna za komunismu. Nebo od té, která se provádí nyní v některých zemích jako je čína,...

    Každý by měl mít právo říct svůj názor na cokoli ať je jakýkoli. A to i na tzv. hnutí směřující k potlačení lidských práv a svobod. Taky by měl mít možnost sdělit svůj názor na to, že Gentoo způsobuje globální oteplování. Je to jeho názor a když se ti jeho názory nelíbí nečti je.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 14:16 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    přečti si ještě jednou můj zápisek, možná ti to pomůže... a možná taky ne...(mluvil jsem tam o tom, že kdyby se proti smazání postavilo aslespoň pár lidí, tak by tam ten příspěvek zůstal.)

    0K!AS

    PS: patent zatím řeká na schválení.
    29.8.2007 14:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    A co když se do té diskuse někdo dostane až po 20 letech, pokud server bude existovat i poté? Taky si ten příchozí bude moci zahlasovat. Třeba jen proto, protože bude chtít vědět jak se tehdy někteří lidé projevovali? Nepůjde to! Já nemůžu za to, že ty uvažuješ příliš krátkozrace.

    Cenzura jakýchkoli informací je špatná!!
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 14:23 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    PROTO se příspěvky budou přesouvat do ŽUMPY a tam ať se v těch ****** hrabe kdo chce :-D

    0K!AS
    29.8.2007 14:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    A mimo jiné ztratí kontextovou návaznost.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 14:36 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    no, to se bude nacházet zatím komentářem pujde taky... každý kdo má mozek, si bude vědom toho, že když odpovídá na nějaký ******* komentář, že když bude smazán, tak jeho strom s ním. Což možná donutí pár lidí, aby nereagovali na tyto příspěvky, když budou pravděpodobně smazány...

    0K!AS
    29.8.2007 14:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    A co návaznost z druhé strany? Mezi námi existují lidi, kteří si rádi přečtou i příspěvky, které neodpovídají OK!ASovu názoru na to co je cool & bezva a co je ******* Jako třeba já. A občas zabrousím i do 2 i více let staré diskuse a tam na názory, které by si ty označil za *******, přitom mi nijak nevadí.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 15:02 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    O tom, jestli ho smažou, budou rozhodovat admini. Jenom v případě, že uživatelé, s tím nebudou souhlasit, mohou "přehlasovat admina" aby tam onen příspěvek zůstal...

    0K!AS

    PS: ano já vládce vesmíru, budu rozhodovat co ty budeš a nebudeš číst... :-D
    29.8.2007 15:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Ale chápeš, že o tom budou moci rozhodovat jen po nějakou určitou, konečnou dobu, která vždy někdy vyprší? Tudíž se tam nemůže projevit každý budoucí návštěvní a čtenář? Stejně jako se mění vlády, státní zřízení tak se mění i názory lidí na to co je přínosné či přijatelné a naopak.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 15:22 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Takže názor: ********* ****** *********** *********** bude někdy přínosný? nebo máte chybu v textu bude někdy přínosné?

    0K!AS

    PS: pro nechápavé, za * si doplněte nějaká sprostá slova...
    29.8.2007 16:00 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Ano pomalejší jedinče. Pro studijní typy bude.
    29.8.2007 14:14 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    I mazaní spamu je svým způsobem cenzura.
    Tak s timhle názorem táhni do halušek ty jeden plantážníku! Spam se prostě maže a to bez řečí. Spam je ten největší internetový plevel co snad v jeho luhách lze najít. Spameři by se měli bez rozmyslu eliminovat (do hlavy) a myslím, že nejsem sám kdo tenhle názor zastává. Mazání spamu je prostě nutnost a i když to zní jako z dramatu od Karla Čapka, "SPAM se musí ničit ve velkém a tak jak to jen jde! Nezáleži jestli má nějakou hodnotu - on jí nemá!"
    29.8.2007 14:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Tvůj komentář nemění nic na tom, že moje konstatování je z mého pohledu nepochybně pravdivé.
    29.8.2007 16:04 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    "z mého pohledu". Z tvého pohledu si dělej co chceš. Ale zkus jenom naznačit obhajování nemazání spamu a osobně si pro tebe dojdu a vysvětlím ti to.
    29.8.2007 16:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Prosím, stav se!! Mazání spamu je svým způsobem také cenzura!!!
    29.8.2007 16:40 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    A velice vitana. Priznam se, ze jsem ji praktikoval. A jednou jsem dokonce napsal i antispamovou kontrolu! Udas me?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.8.2007 16:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Nevím proč bych tě udával, nejsem žádný udavač, necítím tu potřebu narozdíl od některých... Navíc ani nevím komu.
    29.8.2007 10:42 Milo Kmeť | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Text Opraveno, prípadne iné texty týkajúce sa gramatiky ti nesedia. Ale tvoj text mimochodom nachádzajúci sa v druhej z linkovaných diskusií "+1" je úplne v poriadku.
    29.8.2007 10:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Dobrý zásah :-)
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 13:41 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    to už se to řešilo... takže žádný dobrý zásah to není, protože už se navrhovalo, že se to bude řešit systémem podpisů příspěvku...

    0K!AS
    29.8.2007 16:02 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    zásah? no fuj. tady někdo nepochopil, že zrovna +1 je důsledek toho, že není možné hodnotit příspěvky.
    29.8.2007 16:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Možná a nic neříkající komentáře jsou důsledkem existence tohoto portálu, zrušíme ho tedy raději?
    29.8.2007 16:13 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Já nenavrhoval nic rušit. Řešení je "souhlas" s příspěvkem. Já jen psal, že komentáře "+1" tu mají své místo, protože není k dispozici jiný způsob.
    David Heidelberg avatar 29.8.2007 16:17 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    a nebo se v blízké budoucnosti, že bude možné podepsat příspěvek...

    0K!AS
    29.8.2007 16:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Já taky neříkám že si to navrhoval. Já říkám, že vše i hromadná vražda má nějakou příčinu a jako takovou ji tedy můžeme obhajovat. A skoncovat s hromadnými vraždami můžeme několika způsoby, snahou se uvěznit ty co se ji chystají spáchat, nebo vyvraždit všechny lidi. Obojí je způsob jak zabránit hromadným vraždám.
    29.8.2007 11:25 Honzito
    Rozbalit Rozbalit vše Označovat komentáře s opravami gramatiky
    A co třeba dát možnost přímo autorovi komentáře označit příspěvek jako "korektura gramatiky"? Takový příspěvek by se pak objevil jen na vyžádání, nebo alespoň nějak zabalený. Myslím, že autor takového příspěvku nemá moc důvodů jej takto neoznačit. Kdyby chtěl kromě opravy gramatiky ještě něco připodotknout k tématu, tak prostě napíše příspěvky dva.
    29.8.2007 13:35 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Označovat komentáře s opravami gramatiky
    Radši to oddělit úplně od normálních příspěvků. Nějaké "reportovat gramatickou chybu", kde by se odeslalo jenom těm pár lidem, kteří s tím mohou něco dělat.
    29.8.2007 15:52 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Označovat komentáře s opravami gramatiky
    souhlasím, rád bych třeba ještě nějaké chyby opravil, když je najdu, ale už to nejde....
    kotyz avatar 29.8.2007 12:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    hlavne ze to (nejen) tvoje '+1' neni zbytecny. to bys mel taky mazat, kdyz uz chces mazat, tak poradne ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.8.2007 16:05 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    jak jinak se má +1 řešit? raději znovu opsat doslova příspěvek? nebo se raději nevyjadřovat? proč myslíte, že se tu někteří snaží prosadit hodnocení? právě proto, že jinak narůstá hromada příspěvků i třeba +1. zbytečný to není, protože autor cítí potřebu vyjádřit podporu nebo nesouhlas s autorem.
    29.8.2007 17:04 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    nebo se raději nevyjadřovat?
    Trefa.
    zbytečný to není, protože autor cítí potřebu vyjádřit
    Když autor cítí potřebu, ještě to neznamená, že to není zbytečné. Kdyby méně lidí psalo pokaždé, když ucítí potřebu, bylo by (nejen) v komentářích pouze méně balastu.
    29.8.2007 22:36 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Jak již píše Filip Jirsák, nemůžete si svou potřebu vyřešit soukromě? Kolik lidí myslíte, že zajímá, že zrovna vy s něčím (ne)souhlasíte?

    Já si vytvářím úsudek podle obsahu příspěvku, nikoliv podle toho, kdo jej vyřknul, nebo dokonce snad podle toho, kdo s ním souhlasil.

    Inu, jména hloupých na všech sloupích.
    Michal Fecko avatar 29.8.2007 12:33 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    namiesto "+1" do diskusie treba dat hodnotenia prispevkov... taktiez by sa mohlo zaviet nieco ako "karma autora/diskutujuceho" ktora by bola nieco ako skore, cim vacsia karma tym lepsie hodnotenia prispievatela...
    pol128 avatar 29.8.2007 13:08 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    skóre nestačí?
    Michal Fecko avatar 29.8.2007 13:18 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Skore moze mat uzivatel 150 a napriek tomu sa moze v diskusiach prezentovat vulgarne/urazlivo voci ostatnym a prave tieto vlastnosti by mala odrazat karma.
    Dalibor Smolík avatar 29.8.2007 13:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Tu karmu bude posuzovat Rada starších, redakce, parlament, kdo? Zda je příspěvek vhodný či nikoliv, leckdy může být jen subjektivní pohled.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Michal Fecko avatar 29.8.2007 14:04 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Kazdy pri hlaseny bude moct kliknut na napriklad ikonku s prstom hore alebo na ikonku s prstom hore a tym urci suhlas alebo nesuhla s autorovym prispevkom. Karma by bol potom suhrn tychto hodnoteni vsetkych jeho prispevkov prehnany cez nejaku matematicku funkciu.
    Michal Fecko avatar 29.8.2007 14:05 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    oprava s prstom hore alebo s prstom dole
    29.8.2007 14:48 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Takže někdo, s jehož názory na politiku/ekonomiku/zahraniční politiku/zahradničení tady nikdo nebude souhlasit, může v poradně dát skvělou radu, ale nikdo mu nebude věřit, protože bude mít zápornou karmu.
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 29.8.2007 15:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Jo. Nemám rád Paroubka = palec dolu :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.8.2007 16:11 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    To snad není možný. Vážně tu lidé znají hodnocení pouze z blogu idnes.cz? Jde snad o hodnocení jednoho komentáře. Copak "+1" pod příspěvkem někdy hodnotilo osobnost autora? Nikdy. Jenom dávalo souhlas příspěvku. Takže hodnocení "souhlasím". Hodnocení "nesouhlasím" je mžná zbytečné , protože bude stejně nahrazováno souhlasem s oponujícím příspěvkem. Nejde o určení kvalitního příspěvku. Jde o vyjádření toho, jak velká skupina lidí si myslí to samé. A že to nikdo nebude používat je blbost. Všude, kde je nějaká větší živá komunita (o root.cz se to moc říct nedá), to funguje a ušetří to hromadu zápisů.
    Dalibor Smolík avatar 29.8.2007 16:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Chtěl jsem tím jen žertem naznačit, že někdo v např. politické diskuzi uvede názor, který se nebude líbit většině lidí, ale ještě nemusí to být názor zcestný, ale ovlivní to negativní karmu autora. Když napíšu, že globální oteplování je způsobeno aktivitou slunce a ne skleníkovými plyny, sesype se na mne mnoho odpůrců tohoto názoru :-) a budu černou ovcí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.8.2007 18:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Nejde o určení kvalitního příspěvku. Jde o vyjádření toho, jak velká skupina lidí si myslí to samé.
    Problém je, že navrhovatel tohoto systému chce, aby se z těchto souhlasím/nesouhlasím kliknutí počítala karma pisatele, takže v konečném důsledku nejde o hodnocení jednoho komentáře. Vylez o pár příspěvků výše a najdeš to tam.

    Ano, pro souhlasím/nesouhlasím hlasování u jednoho konkrétního příspěvku bez jakýchkoliv důsledků už budeš mít pravdu.

    Na druhou stranu je otázka, jestli má cenu to implementovat, jde přece jenom o práci navíc, místo na disku navíc, spotřebovaný výkon navíc. Jestli to bude nebo nebude fungovat je otázka, málokdo tady hodnotí blogy, takže kolik z toho mála bude hodnotit komentáře.
    Quando omni flunkus moritati
    xxx avatar 29.8.2007 22:50 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ABCLinuxu - návrh na zkvalitnění obsahu
    Idea hodnoceni dobrych prispevku je zcestna. Podivej se napriklad na novinky.cz ktere prispevkzy dostavaji nejvice hlasu.
    Please rise for the Futurama theme song.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.