abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 708 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    19.5.2012 12:46 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    ÚOOÚ jsem uz take poslal nekolik stiznosti, ale kdyz mi po cca pul roce prisli odpovedi, tak to bylo ve stylu "Nejedna se o obchodni sdeleni" nebo "Subjekt podnika mimo uzemi CR".
    Luk avatar 19.5.2012 15:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Já jsem byl v tomto úspěšnější. ÚOOÚ mi v ohlášených případech (taktéž vždy tak po půl roce) odpověděl, že "byla uložena pokuta", "byla učiněna opatření a úřad věc dále dozoruje", případně "sdělení bylo odesláno omylem a byla již učiněna opatření k nápravě". Ovšem ani uložená pokuta nemusí mít dostatečný účinek.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.5.2012 23:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    +1, též mi přišlo pár pozitivních odpovědí
    19.5.2012 13:47 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nekdy si myslim, ze lidi proste bavi byt nasrany uz jen z principu, stezovat si na vsechno kolem nas a pritom jsou tu zavaznejsi rizika nez je spam.

    Mne take prisla 18.5. stejna zprava, titulek Zprogo team a v popisu usb flash disk od 100kusu. 100 flash disku fakt nepotrebuji, mackam del, jedna max 2 vteriny meho zivota.

    stiznosti UOOU asi sledujete financni poskozeni spamera a protoze neni zprogo team mou konkurenci, tak se mnou nepocitejte.

    Na spam odpovidam bezne toto: Souhlas Vam udelim, pokud udelite souhlas vy mne se zasilanim obchodnich nabidek. Nekdy z toho neco vyjde.
    pavlix avatar 19.5.2012 13:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nekdy si myslim, ze lidi proste bavi byt nasrany uz jen z principu, stezovat si na vsechno kolem nas a pritom jsou tu zavaznejsi rizika nez je spam.
    Právě ses mezi ně zařadil :). Vítej.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 15:41 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    necitujte mne, ja z toho emailu nasrany nebyl a vas prispevek mi je ukradeny, ja vam v ty nasranosti nepomuzu, i kdyz mi taky email prisel.
    pavlix avatar 19.5.2012 15:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    IMHO LOL
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 16:14 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Mne tlacitko del(entf) a klavesove zkratky pro oznacovani spamu setri cas, nemusim pak psat UOOU nebo clanky na toto tema. Zkuste to taky jako doplnek vasich ruznych gray, white a blacklistingu aby jste se co nejvic izoloval od sveta. Muzete jeste odpojit sitovy kabel. Abych Vas trochu smiril s realitou ve ktere jiz nezijete, tak jak se pohybuji v oblasti commerce, tak se doba davno zmenila z poptavkove na nabidkovou a je to vsechno treba takto brat. jsem s pozdravem
    pavlix avatar 19.5.2012 16:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Díky, ale tvé rady mi připadají hloupé a neužitečné. Nevyužiju je.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 17:26 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Fakt, že vy, nebo nějaký jiný slizký kravaťák z obchodního tvrdí, že "se doba změnila" rozhodně neznamená že to tak je. A rozhodně vám to nedává právo nutit svůj přístup k spamování ostatním.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.5.2012 17:51 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    ja tu spam nehajim, jenom jsem se naucil prirozenym vyvojem rozlisovat co spam je a co neni. Je to velmi subjektivni. Co pro autora spam je, v tom ja mohu videt prilezitost. Nelze to pausalizovat.
    pavlix avatar 19.5.2012 18:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Autor má to štěstí, že se čirou náhodou zrovna v této oblasti shoduje jeho názor s právní úpravou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 18:10 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    az tu budete mit pravomocne rozhodnuti UOOU, tak pak se to teprve bude shodovat s pravni upravou. Do te doby jen poskozujete dobre jmeno spol.
    19.5.2012 18:16 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    To je nesmysl. Poškození dobrého jména (i když nevím jak poškodím něčí dobré jméno tím, že napíšu "přišel mi od nich tenhle mail který pokládám za spam) by to *možná* (viz předchozí závorka) bylo pokud by se ukázalo, že se o spam nejedná.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    pavlix avatar 19.5.2012 18:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nehledě na to, že mě z něj obviňuje akorát hlupák v diskuzi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.5.2012 18:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    az tu budete mit pravomocne rozhodnuti UOOU, tak pak se to teprve bude shodovat s pravni upravou
    Není mojí chybou, že nerozumíš slovnímu spojení „právní úprava“.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.5.2012 10:35 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Abych Vas trochu smiril s realitou ve ktere jiz nezijete, tak jak se pohybuji v oblasti commerce, tak se doba davno zmenila z poptavkove na nabidkovou a je to vsechno treba takto brat.
    Abys nebyl překvapen za čas realitou ty. Mnoho lidí včetně mne nechce to co obchodníci nabízejí, zato vyžadují věci co opravdu potřebují a je jich čím dál víc. To že něco nabízíš neznamená, že to musí někdo koupit. Krásně je to vidět na česneku, spoustu lidí už kouká odkud je a čínský vrací do regálů.
    20.5.2012 09:34 čtenář kidů
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    jesusandmaryyyyyyyyyyyyyy:D:D,koukám,že jste se omylem zamotal do diskuze s pavlixem a mrkvou, tak to bude mazec,šlápnout těm klukům na jejich ješitnost se nevyplácí, to voni teď budou několik dnů žvanit o hovně a nezbavíte se jich
    pavlix avatar 20.5.2012 10:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Další „odvážný“ :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.5.2012 11:50 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Myslim, ze v tom nejsou sami, spis se obavam, ze ojedinely bude nazor toho bleuueoo nebo jak.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Jendа avatar 19.5.2012 14:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    jedna max 2 vteriny meho zivota
    A když ti takových zpráv bude denně chodit několik desítek…?
    19.5.2012 16:03 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    chodi mi jich hodne to priznavam, ale jak jsem jiz uvadel jsem daleko pod prumerem a dovedu take videt prilezitosti v nekterych mailech. Ja si se spamem jinak poradit umim, nebojte se o mne a take vim, kde je rozdil mezi obtezovanim.
    19.5.2012 17:23 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Takže když ti bude každej den někdo chodit bouchat na dveře a ptát se, jestli ti může chodit denně bouchat na dveře a informovat tě o tom co prodává, necháš ho to dělat pokud ti dovolí to samý?

    Spam reportuju z prostého důvodu - když tyhle otrapy nebude nikdo řešit, bude těch mailů chodit víc a víc a já fakt nemám tolik času, abych denně přidával další emaily na blacklist a mazal tenhle bordel. Kdybych na to měl ještě odpovídat... To bych brzo umřel hladem :D
    19.5.2012 17:39 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tak dam jeden skutecny priklad ze zivota z tech, co nas porad otravuji, kdyz klepou na dvere nebo porad volaji a jsou to treba sami tel. operatori. Tak moc bazite po ctvrtem tel. operatorovi, aby nas ti stavajici neokradali, ze si neuvedoujete par skutecnosti. A to kdyby tady ctvrty operator vznikl, bude pro nej ze zacatku nejlepsi viralni marketing jako reklama a primy marketing pro usetreni nakladu, aby ziskal vice konkurencnich zakazniku. Jenomze vy jste tak zabedneny, ze se branite vsem nabidkam, co jsou Vam zasilany. Tudiz je ten zaver takovy, ze se ctvrtemu operatorovi vubec nevyplati, aby vstoupil na nas trh a dnes se predpoklada, ze ctvrty operator bude ubozak. Dekuji Vam, Vase konzervativni zabednenost prispela k tomu, ze zde omezujete konkurencni prostredi. PS: email na 100 flashek jsem behem jedne vteriny smazal.
    Jendа avatar 19.5.2012 17:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tak tohle je dobrej matroš.

    Protože mě nabídky operátorů zajímají, tak se na ně sám dívám, případně sleduji weby, které se telefonováním zabývají.

    Na druhou stranu mě ale naprosto nezajímají nabídky automobilů, takže na takové weby nelezu a velmi by mě obtěžovalo, kdybych každý den dostával pět mailů o automobilech.

    Oborů lidské činnosti podobných provozování telefonní sítě je fakt mnoho - podle mě tisíce, možná víc. Skutečně by se ti líbilo dostávat každý den stovky mailů s novinkami na trhu zahradních sekaček, střešních krytin, rybářských prutů, kojeneckého oblečení,…?
    19.5.2012 17:58 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    a oni nechodi, tak v cem je problem? pochybuji, ze kdyz jsem zde zverejnil adresu spol. kterou zastupuji, ze se mi rapidne zvedne prijem emailu ze zahradkarskych svazu.
    Jendа avatar 19.5.2012 18:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nechodí pravděpodobně také kvůli tomu, že je to nelegální. Ale ty zjevně chceš, aby to bylo povoleno. Pak se objem spamu jistě značně zvedne.

    Btw. proč nechceš Viagru z Číny, ale flashdisky jo?
    pavlix avatar 19.5.2012 18:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Btw. proč nechceš Viagru z Číny, ale flashdisky jo?
    Na to jsem taky ještě nedostal odpověď.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.5.2012 17:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tak moc bazite po ctvrtem tel. operatorovi
    Já po něm nijak netoužím.
    Tudiz je ten zaver takovy, ze se ctvrtemu operatorovi vubec nevyplati, aby vstoupil na nas trh
    Mno :). To se pozná ve chvíli, kdy vůbec bude možnost na ten trh rozumně vstoupit. Do té doby se můžeš hádat s panem Ponkrácem, to je náš místní astrolog a jasnovidec.
    Dekuji Vam, Vase konzervativni zabednenost prispela k tomu, ze zde omezujete konkurencni prostredi.
    Nemáš zač. Každý svého štěstí strůjcem. Ale samozřejmě se můžeš užírat a vymlouvat se na druhé, to je jen tvá volba.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 18:00 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    nevymlouvam se, pouzivam i tak alternativy nebo mame sjednane lepsi nabidky s usporou min. 50procent.
    pavlix avatar 19.5.2012 18:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tedy v čem je problém? Já jsem lepší nabídku ani nemusel hledat, stačilo mi přesunout neakutní hovory do doby, kdy jsem v dosahu wifi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Heron avatar 19.5.2012 18:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Jenomze vy jste tak zabedneny, ze se branite vsem nabidkam, co jsou Vam zasilany.

    Víte, způsobů, jak někoho oslovit je více. Spamování emailů a přímý marketing v podobě návštěvě u dveří, řadím k těm nejhorším.

    19.5.2012 20:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Jenomze vy jste tak zabedneny, ze se branite vsem nabidkam, co jsou Vam zasilany.
    Nabídky, co jsou mi tlačeny skrz telefon, se mě snaží připravit o jediný klacek, co na opa mám (možnost kdykoliv mu zamávat). Asi tolik k výhodnosti.
    20.5.2012 10:18 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Já po čtvrtém operátorovi nebažím. S aktuálním jsem spokojen. Kdyby vznikl čtvrtý, pátý nebo desátý, je mi to jedno. Já se bráním nabídkám, protože mě nezajímají. Když budu chtít změnit operátora, zjistím si možnosti sám.

    Děkuji vám za potvrzení, že jste buď spammer, berete drogy nebo jen postrádáte zdravý rozum.
    20.5.2012 13:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Dekuji Vam, Vase konzervativni zabednenost prispela k tomu, ze zde omezujete konkurencni prostredi.
    Oukej, udělej prosímtě jednu věc: Napiš tady veřejně do diskuse svou e-mailovou adresu, jsem si jist, že zanedlouho ti přijde slušná várka "příležitostí". A také se tím určitě výrazně zlepší konkurenční prostředí, to bezesporu.

    Jinak konkurenční prostředí u nás hapruje ne kvůli nějakým zákonům proti spamu, ale kvůli kartelům a korupci - jestli se snažíš zlepšit konkurenční prostředí, tak právě to je bod, kde začít.
    21.5.2012 19:46 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tak. Zrovna u operatoru je to jasne, a kdo si mysli ze CTU je neco jineho nez RSD, tak je budto neinformovany, nebo naivni.
    21.5.2012 11:58 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Co potrebuji, vim ja. A podle toho si vyhledavam, kde to sehnat. Pokud by mi novy operator (nebo spise nastrcena firma) zavolal, dostal by velky cerny puntik a mel by velmi malou sanci, ze bych se chtel zajimat, co vlastne nabizi.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    21.5.2012 12:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Kdyby alespoň volal nový (nebo konkurenční) operátor :-), mi dneska volal Vodafone, 6x mě vzbudili a to že jsem je pokaždé poslal do hlasovky, jim asi nedošlo jako dostatečný důvod už nevolat.
    19.5.2012 13:58 CandySan | skóre: 11 | blog: bonzacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Dle zakona je tohle v poradku. Zadaji o souhlas a bez vyslovneho souhlasu uz nebudou smet zaslat zadny dalsi svuj spam. Popisuji tam i zpusob pripadneho odhlaseni, kdyby nahodou adresat skutecne odeslal svuj souhlas (dle zakona musi mit uzivatel pravo vzit sve rozhodnuti kdykoliv zpet).

    Jen tezko kdo by si dal tu praci s tim, aby jim ten souhlas takto odeslal. Je to takovy zoufaly pokus, ktery je jeste v mezich jak zakona, tak (dle meho nazoru) i slusnosti.

    Zajimavejsi je, ze zakosovi musi byt umozneno nechat svuj email zcela odstranit z mailovaci databaze. Tedy ne ho tam ponechat a mit u nej uvedeno, ze se mu nikdy nesmi nic poslat. Pokud by tedy spamer takto zakon opravdu dusledne dodrzel (a kdo vi jak to chodi..?), tak se klidne muze stat, ze pri dalsim mergovani databazi dojde kdykoliv znovu k opetovnemu zavleceni toho mailu do databaze a opetovnemu odeslani obch. sdeleni. Tohle uz je pruser, protoze kdyby nebyl, tak by to jiste nepoctivci casto zneuzivali.

    UOOU jiste ma podnetu az az a tedy asi jen tezko predpokladat, ze by se mohli zabyvat i tim, co splnuje zakon - jako tvuj mail.

    Osobne se spamem bojuju, ale ta prehnana nervozita kolem mailovani mi pripada byt takova detinska hloupost a modni vlna zaroven. Priklad: zajima me nabidka napr. z Alzy, ale nevyhledam ji sam... Pri nakupu mi zcela spravne podstrci zaskrtavatko, ktere dovoluje odeslani obch. sdeleni. Pak tu mame napr Aukro - nezajima me. Chci mit moznost se odhlasit a pokud to nepujde, tak UOOU a dodam vsechny podklady.

    Nakonec ani to aukro jeste nezahazuju a mam na to filtr a radim to do spesl reklamni schranky. Povazuju za slusnost, kdyz nemeni adresu odesilatele.

    Nejaka mailova reklama (napr. Info o aktualizaci produktu, ktery pouzivam) je prospesna vsem. Ja jako zakos musim mit moznost tomu bez prace zamezit a pak je to ok. Je vyslovene detinsky hloupe to hazet do stejneho pytle jako viagru z ciny.
    19.5.2012 14:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Žádost o souhlas se zasíláním obchodních sdělení je stále obchodní sdělení. Takže je klidně může pavlix UOOÚ bonznout - a pokud byl odeslaný z ČR, českou firmou, etc. tak to odesilatel schytá.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.5.2012 14:26 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Treba to neni generovany mail... Chtel bych videt, jak to budou organy dokazovat. Jinak kazdopadne odesilatelum spamu preji vse nejhorsi ;-)
    pavlix avatar 19.5.2012 14:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Obsah e-mailu generovaný není (není co by tam potřebovalo být generováno). Ale zajímalo by mě, z čeho usuzuješ, že je to směrodatné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 14:49 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Mel jsem za to, ze k postihnuti za spam je potreba prokazat, ze je email strojove generovany - tzn., ze ho neposlal clovek. Proste pripady, kdy ma nekdo v db 50000 emailu a nejaky skriptik mu tyto maily projede a na kazdy posle reklamu... Co kdyz zde vsak doslo k tomu, ze si ten pan jednatel pouze rucne zjistil par emailovych adres(z nekterych uzivatelskych profilu zde treba) a na ty poslal hromadny rucne napsany email z mailoveho klienta? Je toto take spamovani postihnutelne podle zakona?
    pavlix avatar 19.5.2012 14:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Mel jsem za to, ze k postihnuti za spam je potreba prokazat, ze je email strojove generovany - tzn., ze ho neposlal clovek.
    K tomu neexistuje důvod a mám za to, že v zákoně o něčem takovém není zmínka.
    Co kdyz zde vsak doslo k tomu, ze si ten pan jednatel pouze rucne zjistil par emailovych adres(z nekterych uzivatelskych profilu zde treba) a na ty poslal hromadny rucne napsany email z mailoveho klienta? Je toto take spamovani postihnutelne podle zakona?
    Jo. Postihnutelné je hromadné nevyžádané obchodní sdělení. Nemusí být zajišťované strojem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 14:54 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Aha, mel jsem za to, ze jsem nekde cetl, ze k postihu je potreba dokazat onen "strojovy" prvek. :-)
    pavlix avatar 19.5.2012 14:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.5.2012 01:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Mel jsem za to, ze k postihnuti za spam je potreba prokazat, ze je email strojove generovany - tzn., ze ho neposlal clovek.
    K tomu neexistuje důvod a mám za to, že v zákoně o něčem takovém není zmínka.
    Což by ale byla blbost to rozlišovat. Neboť každý přece ví, že stroj i člověk jednou jsou :-D.
    20.5.2012 10:57 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    No, já tam vidím dvě linky problému.

    Jednou je to, co právní systém nedovoluje a přímo popisuje, co je zakázané - podle mých zkušeností jsou zjednodušeně kvůli úpravě EU nevyžádané e-mailové nabídky zakázány asi všude v Evropě.

    Druhou linkou je pohled obchodníka, který pochopitelně hledá jakékoliv možnosti pro svou propagaci, ostatně sám taky využívám všech metod, které projdou. Z vlastní zkušenosti se mi docela na hraně daří takové e-maily poslat, pokud se s příjemcem již realizovala zakázka nebo byla konkrétní jednání o možné zakázce. Perličkou pak je, že ten jeden dotyčný e-mail je třeba součástí větší instituce, a pak se vlastně ta nabídka pošle i dalším z té instituce. 99% takových e-mailů mi nebylo odmítnuto jako spam nebo nevyžádaný.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    19.5.2012 14:30 CandySan | skóre: 11 | blog: bonzacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Otazkou je, zda se rozlisuje samotna zadost o souhlas a zadost o souhlas s pripojenym sdelenim.

    Vim zarucene, ze zadost o souhlas smi firma poslat. Nevim jiste, zda v nem smi byt to pripojene sdeleni. Videl jsem vsak nekolikkrat, ze firmy v mem okoli potrebovaly rozeslat maily na nejake zakose a tvrdil jsem jim, ze to fakt neni jednoduche a ze postihy jsou velmi tvrde. Nasledovalo peclive studovani prislusnych zakonu a vyustilo to opakovane (ruzne firmy nezavisle) v odeslani zadosti s jiz pripojenym sdelenim.

    Pokud bychom se bavili o zakonu, ktery ma vzniknout, tak to jednoznacne budu taky nazyvat obchodnim sdelenim s rizikem postihu. Takhle mi z toho spise vychazi, ze tohle zakon splnuje a nejspise to je v poradku...
    pavlix avatar 19.5.2012 14:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Otazkou je, zda se rozlisuje samotna zadost o souhlas a zadost o souhlas s pripojenym sdelenim.
    Sdělení je nepřímo připojeno vždy, protože ten mail vede k přilákání člověka k nějaké nabídce.
    Vim zarucene, ze zadost o souhlas smi firma poslat.
    Citation needed. Obvykle mi toto tvrdí jen a pouze spammeři samotní. Viz mimojiné i ten článek na rootu.
    Takhle mi z toho spise vychazi, ze tohle zakon splnuje a nejspise to je v poradku...
    Tak, názor už je zde uvedený po několikáté. Takže bych se rád dozvěděl, kde v zákoně se nachází tato výjimka.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 16:50 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Vim zarucene, ze zadost o souhlas smi firma poslat.
    Nesmí.
    Zprávy (žádosti o souhlas se zasíláním obchodních sdělení) zasílané potencionálním zákazníkům prostřednictvím elektronické pošty obsahově odpovídají výše uvedené definici [obchodního sdělení], [...] , a to přestože je tak činěno formou žádosti o udělení souhlasu se zasíláním obchodních sdělení.
    firmy v mem okoli potrebovaly rozeslat maily na nejake zakose
    To je ale něco dost jiného, v případě zákazníků je ten režim mnohem volnější.
    pavlix avatar 19.5.2012 14:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Dle zakona je tohle v poradku. Zadaji o souhlas a bez vyslovneho souhlasu uz nebudou smet zaslat zadny dalsi svuj spam. Popisuji tam i zpusob pripadneho odhlaseni, kdyby nahodou adresat skutecne odeslal svuj souhlas (dle zakona musi mit uzivatel pravo vzit sve rozhodnuti kdykoliv zpet).
    V tom případě bych i tobě doporučil ten stejný článek.
    Ja jako zakos musim mit moznost tomu bez prace zamezit a pak je to ok.
    Maily zákazníkům jsou trochu jiný případ, že.
    Je vyslovene detinsky hloupe to hazet do stejneho pytle jako viagru z ciny.
    Co kdybys mi místo nadávání zkusil vysvětlit morální rozdíl mezi nabídkou viagry, kterou nechci, z číny a nabídkou služby, kterou nechci, z české republiky? Zřejmě víš něco, co já ne.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 14:53 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Dle zákona tohle v pořádku není. Stačí si ten zákon přečíst :)
    xkucf03 avatar 19.5.2012 15:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Dle zakona je tohle v poradku. Zadaji o souhlas a bez vyslovneho souhlasu uz nebudou smet zaslat zadny dalsi svuj spam.
    Není, protože ta žádost je zároveň obchodním sdělením (viz předmět zprávy a „Naše společnost je specialista na“) a k jeho odeslání nemají souhlas (teprve ho chtějí získat).

    Kdyby tam ta propagace v textu a předmětu nebyla, tak by to možná šlo, ale za propagaci se dá považovat i to, že posíláš e-mail ze své domény – minimálně je to tedy sporné.

    A co se týče otravnosti – je celkem jedno, jestli musíš trávit čas nad spamem nebo nad žádostmi (byť by nic nepropagovaly).
    Nejaka mailova reklama (napr. Info o aktualizaci produktu, ktery pouzivam) je prospesna vsem.
    Prospěšná být může, ale ať chodí jen tomu, kdo si tyto zprávy vědomě objednal.
    Je vyslovene detinsky hloupe to hazet do stejneho pytle jako viagru z ciny.
    Takového spamu mi chodí minimum, poslední dobou žádný, ale chodí mi spamy od českých firem, kterým jsem nedal souhlas ani nejsem jejich zákazníkem, např. od zmrdů z jednoho nejmenovaného autobazaru.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 19.5.2012 14:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    To ÚOOÚ je v tomhle směru spíše taková hra. Pomocí webového formuláře už jsem jim toho hlásil už vícero a dosud jsem neobdržel jediné vyjádření.
    Kdy to bylo? V koši ty stížnosti nekončí, ale zpracování jim může klidně trvat několik měsíců. Mně se už pár úlovků podařilo… Nicméně ÚOOÚ nemůže jít přes rámec zákona, takže některým spamerům se povede vyklouznout.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 19.5.2012 15:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Dívám se na to, a fakt jsou to asi teprve měsíce od první žádosti. Ale člověk to v hlavě nedrží, že. Vyklouznutí chápu, ale prostě jsem chtěl vidět alespoň jednu odpověď :), pozitivní či negativní.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 19.5.2012 15:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Viz můj nedávný zápisek v blogu – založ si na to složku a ukládej si PDFka se stížnostmi. Do názvu dávám číslo stížnosti, datum a jméno spamera, pak se v tom dá dobře orientovat.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    19.5.2012 15:49 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Zajímavé sledovat jak tu bojujete proti spamerům co vám posílají obchodní nabídky a sám si tu dáváte odkazy na blog (stejně nezajímavý jako ty obchodní nabídky, a navíc nevyžádaná reklama v diskuzi) a v profilu si píšete "Vedle toho mě zajímá: ekonomie, politika (podívejte se na můj blog), tedy opět propagace sama sebe a hloupá reklama. Dalo by se namítnout, že je profil "váš" ano to možná je, ale diskuze ne. Tak stejně jako odmítáte nevyžádané obchodní nabídky v mailu, tak ostatní odmítají vaše nevyžádané odkazy (spam) v diskuzích. Tak nespamujte.
    pavlix avatar 19.5.2012 15:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Zajímavé sledovat jak tu bojujete proti spamerům co vám posílají obchodní nabídky a sám si tu dáváte odkazy na blog (stejně nezajímavý jako ty obchodní nabídky, a navíc nevyžádaná reklama v diskuzi) a v profilu si píšete "Vedle toho mě zajímá: ekonomie, politika (podívejte se na můj blog), tedy opět propagace sama sebe a hloupá reklama.
    Tedy dělá věci, které jsou na Abclinuxu zvykem a jsou povolené, případně alespoň tolerované. V čem je problém?
    Dalo by se namítnout, že je profil "váš" ano to možná je, ale diskuze ne.
    Jsem si zcela jistý, že pokud Abclinuxu změní status quo a nastaví pravidla tak, že toto už tolerováno nebude, tak nebude muset nikdo Frantu přesvědčovat a přizpůsobí se sám od sebe.
    Tak stejně jako odmítáte nevyžádané obchodní nabídky v mailu, tak ostatní odmítají vaše nevyžádané odkazy (spam) v diskuzích.
    Miluju lidi, kteří sebe považují za „ostatní“ a nemají dost sebevědomí na to, aby se za svůj názor postavili sami.
    Tak nespamujte.
    Píšeš pod mým blogem a s tvým příspěvkem nesouhlasím. Přesto se ti nijak nesnažím bránit sem psát. Takže… klidně odpověz. A klidně si tu udělej profil. A napiš si do profilu co já vím třeba že jsi bůh.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 16:30 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tedy dělá věci, které jsou na Abclinuxu zvykem a jsou povolené, případně alespoň tolerované. V čem je problém?
    Spamovat, rozumějte propagovat sebe sama za účelem získání čehokoliv, v případě blogu čtenářů, je stejná "obchodní" nabídka jako mail od firem co něco nabízí, také nevyžádaná. Ano rozdíl je v tom, že je menší újma když to přijde do mailu, než když to někdo cpe například na konec každého postu. To je opravdu vrchol.
    Jsem si zcela jistý, že pokud Abclinuxu změní status quo a nastaví pravidla tak, že toto už tolerováno nebude, tak nebude muset nikdo Frantu přesvědčovat a přizpůsobí se sám od sebe.
    Miluji lidi, kteří sebe považují za „ostatní“ a odpovídají za ostatní.
    a nemají dost sebevědomí na to, aby se za svůj názor postavili sami.
    Tohle na mě jako "startovačka" v diskuzi neplatí ;-). Hezký pokus.
    Píšeš pod mým blogem a s tvým příspěvkem nesouhlasím. Přesto se ti nijak nesnažím bránit sem psát. Takže… klidně odpověz. A klidně si tu udělej profil. A napiš si do profilu co já vím třeba že jsi bůh.
    Píšu pod blogem ABC linuxu ne vaším. Že nesouhlasíte je přirozené, děláte to samé tak ty obchodní nabídky hájíte. Je to obchod a to respektuji, každý se nějak živý. Škoda že nechápete tu paralelu, že bojovat proti spamu a potom všude tapetovat vlastní obchodní nabídku je to samé.
    pavlix avatar 19.5.2012 16:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Mno. Svůj názor už jsi zde napsal. Já svoji odpověď také. Snažím se najít v naší další diskuzi smysl, ale musím se přiznat, že se mi to nepodařilo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 23:35 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    jestli někdo napíše že "každý se 'živý'" tak zaslouží jedině ignore... aneb nekrmit tro(t)la.... ps: samozřejmě reaguju na zprávu PL...j
    pavlix avatar 20.5.2012 02:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Upsat se může každý. Btw, ty žiješ?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Heron avatar 19.5.2012 16:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Spamovat, rozumějte propagovat sebe sama za účelem získání čehokoliv, v případě blogu čtenářů, je stejná "obchodní" nabídka jako mail od firem co něco nabízí, také nevyžádaná. Ano rozdíl je v tom, že je menší újma když to přijde do mailu, než když to někdo cpe například na konec každého postu. To je opravdu vrchol.

    Webové diskuse slouží (překvapivě) k diskusi na určité téma a na webu je zcela běžné (dokonce to je jedním ze základních kamenů webu) odkazovat se na jiné, relevantní, zdroje. Tím zdrojem klidně může být soukromý blog diskutujícího. Pokud je to k věci, ostatní diskutující to jen uvítají. A pokud to není relevantní, uvidíte jak rychle by poslali dotyčného někam. A navíc na webu není nutno klikat na každý odkaz, takže odkaz na konci každého komentáře nevadí, můžete jej klidně ignorovat. Zatímco u spamu je nutné otevřít obálku (email) a kouknout se dovnitř. To člověka otravuje a zdržuje. A proto se to řeší.

    Pavlix dal docela dobrý návod a template, díky mu za něj.

    pavlix avatar 19.5.2012 16:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Pavlix dal docela dobrý návod a template, díky mu za něj.
    Doplním tě, ten návod je Franty (xkucf03, frantovo.cz), to jen abych si ho nepřivlastnil. Je vcelku pochopitelné, že některým lidem návody na hlášení spamů nemusí vyhovovat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 17:13 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Spamovat, rozumějte propagovat sebe sama za účelem získání čehokoliv, v případě blogu čtenářů, je stejná "obchodní" nabídka jako mail od firem co něco nabízí, také nevyžádaná.
    Problém je v tom, že ABCLinuxu tohle nevadí. Pokud se vám to nelíbí, nemusíte ho využívat. Mě na mém mailserveru spam vadí. Pokud se vám to nelíbí, nemusíte ho využívat.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.5.2012 16:33 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    davam bod, potrefenou husa se vzdycky ozve. Jak jsem jiz uvadel na zacatku, stiznosti uoou jsou z vetsi miry vedeny z nasranosti ceskych lidi a potreba nekomu zneprijemnit zivot nez maji oni sami.
    pavlix avatar 19.5.2012 16:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Chápu to správně, že i ty označuješ Frantu za spammera?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 17:00 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    kolikrat je franta i nekdo koho znam
    pavlix avatar 19.5.2012 17:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Díky za odpověď.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 19.5.2012 17:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Chápu správně, že tobě by nevadilo dostávat denně tisíc mailů s různými obchodními nabídkami? Jaká je tvoje mailová adresa?
    19.5.2012 17:46 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    tisic mailu ti bloknu ani nevis jak. napis mi ale klidne na info@mojeit.eu pokud by jste meli zajimavy projekt, tak sem s tim. timto prispevkem souhlasis se zasilanim obchodnich sdeleni take z me strany.
    Jendа avatar 19.5.2012 17:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    tisic mailu ti bloknu ani nevis jak
    A to jak, když bude každý s úplně jiným obsahem a z úplně jiného mailserveru, přesně tak, jak spam chodí?
    19.5.2012 18:10 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Přečtením tohoto příspěvku souhlasíš s tím, že mi na účet převedeš 100 000 Kč, pak se svílkneš, půjdeš úplně nahý do nejbližší hospody, objednáš si pivo a vyleješ si ho na hlavu.

    Bagr.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.5.2012 18:14 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    smluvni ujednani v rozporu s dobrymi mravy nemohou byt platne. Obohatit se vuci omylu muze byt i podvodem. zkus to jinak.
    20.5.2012 13:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    napis mi ale klidne na info@mojeit.eu
    Jdu naladit 4chan :-D
    20.5.2012 15:00 čtenář kidů
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Zajímavé sledovat jak tu bojujete proti spamerům co vám posílají obchodní nabídky a sám si tu dáváte odkazy na blog (stejně nezajímavý jako ty obchodní nabídky, a navíc nevyžádaná reklama v diskuzi) a v profilu si píšete "Vedle toho mě zajímá: ekonomie, politika (podívejte se na můj blog), tedy opět propagace sama sebe a hloupá reklama.
    trefa
    20.5.2012 15:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    ...úplně mimo.

    Vždyť veřejná diskuse je něco úplně jiného než soukromá mailová schránka.
    19.5.2012 17:09 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Já se dočkal reakce až po roce. Zřejmě toho mají hromadu.
    pavlix avatar 19.5.2012 17:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Díky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.5.2012 01:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Hmmm jak vysoká je pokuta a kolik si asi takový spammer za rok vydělá?
    20.5.2012 10:20 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nevím kolik vydělá ale tenhle konkrétní dostal půl míče.
    19.5.2012 15:00 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    A tyka se ten zakon jen elektronicke posty, nebo ho lze aplikovat i na klasicke papirove reklamni letaky? Vim, ze staci obycejna cedulka na postovni schranku, ze reklamy nechci, ale jde mi o princip.
    pavlix avatar 19.5.2012 15:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Prosímtě přečti si ten článek na rootu, co jsem odkazoval. Tam je to přesně rozděleno. Papír má opravdu trochu jiná pravidla.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 15:04 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Jasne, to byl jen takovy napad. Clanek si prectu, dik za link.
    pavlix avatar 19.5.2012 15:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    V pohodě, já jen že bych to tak jak to tam mají napsané z paty nevytáhl ani kdybych…
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 15:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Vim, ze staci obycejna cedulka na postovni schranku, ze reklamy nechci, ale jde mi o princip.
    Kéž by stačila :)
    19.5.2012 15:05 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    U mne staci. Asi bohuzel nejsou lokalni dorucovatele stejne slusni vsude. :-)
    pavlix avatar 19.5.2012 15:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tak jedna věc jsou doručovatelé pošty, kteří přidávají letáky, druhá věc jsou čistokrevní roznašeči letáků typu Tady reklamní letáky, pustíte mě do domu?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.5.2012 15:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Mimochodem, naše pošta moc nedoručuje ani normální poštu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 16:48 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Ja Vam nejak nerozumim, nejprve odkazujete na nejaky pravni rozbor serveru root.cz, coz ani neni advokatni kancelari a ani nezamestnava sve advokaty, aby byli pro Vas trochu verohodnym zdrojem informaci. Odvolavate se tak na pravo, ze pritom nevidite tu skutecnost, ze nekoho osocovat bez prokazaneho rozhodnuti nebo alespon ve vasem pripade obvineni z deliktu, ktere za Vas stejne musi ve spravnim rizeni i tak ucinit UOOU, je jinak poskozeni dobreho obchodniho jmena. Jednate s horkou hlavou...
    pavlix avatar 19.5.2012 16:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Úsměvné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.5.2012 16:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 17:14 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Bez pravomocneho rozhodnuti zde poskozujete dobre jmeno spolecnosti. §19b odst. 3) obcanskeho zakoniku Z titulu predbezneho opatreni zde riskujete znemozneni zverejnovani clanku min. na jeden mesic. pan Filip Jirsak je mozna anarchista, neni to ale duveryhodny zdroj.
    19.5.2012 17:16 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    jednate s horkou hlavou...
    pavlix avatar 19.5.2012 17:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    To už jsi říkal. Ale od člověka, který si myslí, že doména uoou.cz patří anarchistovi, to sedí :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Heron avatar 19.5.2012 17:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Hehe. Jinými slovy snaha umlčet člověka, co ostatní upozorní na něco, co se jemu nelíbí a také jeho řešení. No hezké. Kolik jste tímto chováním už přilákal nových klientů?
    pavlix avatar 19.5.2012 17:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tolik co Proluxu?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 17:31 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Dobré jméno společnosti je diskutabilní a z předchozích zkušeností jsem si téměř jist, že pokud by se zmíněná firma pokusila Filipa tahat po soudech, tak by prohrála. Tohle jsou takové obecné výhrůžky, kterými se většinou ohánějí naprosto neznáme subjekty nebo soudem označení spammeři (třeba Kaluža). Kromě toho by daná firma musela prokázat, že nějaké dobré jméno má a že došlo k jeho poškození.
    19.5.2012 17:32 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Jak poškozuje dobré jméno společnosti? Poslala mu firma "ZPROGO team s.r.o" nevyžádaný mail? Poslala.
    Z titulu predbezneho opatreni zde riskujete znemozneni zverejnovani clanku min. na jeden mesic.
    A kdopak to předběžné opatření vydá? Vy? :D
    pan Filip Jirsak je mozna anarchista, neni to ale duveryhodny zdroj.
    Škoda že jste se nepodíval na to kam ten článek ukazuje. ÚOOÚ podle vás také není důveryhodný zdroj?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 19.5.2012 17:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Jirsák a anarchista, WOW.
    19.5.2012 17:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Přesně, takový fašoun :D
    pavlix avatar 19.5.2012 17:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 19.5.2012 18:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    V mnohém s ním nesouhlasím, ale fašouny si představuju jinak.
    19.5.2012 18:08 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Filip Jirsak? Ten tady primo na abicku jeste nedavno odsuzoval kazdeho nacka, kdo se jen tak nackovi podobal. Ne ze bych byl pro nebo proti...zastal bych se kazdeho, kdo by nebyl v pravu, ale zarny priklad to rozhodne neni.
    Heron avatar 19.5.2012 16:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Princip pro zasílání obchodních sdělení dle § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb. je, ve vztahu k adresátům, kteří nejsou zákazníky, založen na aktivním vyhledání podnikatele, resp. jeho služby, a následném vyslovení souhlasu s dalším informováním o jeho zboží a službách, a nikoliv na tom, že podnikatel bude sám oslovovat adresáty s žádostí o souhlas a takto bude fakticky šířit povědomí o své značce a image.

    Tím je řečeno vše. Díky Pavlixovi za díky Jirsákovi za odkaz :-)

    pavlix avatar 19.5.2012 17:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Díky Heronovi za díky Pavlixovi za Díky Jirsákovi za odkaz. A díky Heronovi za citaci :) :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.5.2012 18:19 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Ty máš drzost jak Rath s krabicí od bot, pardon, od vína.
    19.5.2012 18:21 bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nemohu s Vami vice ztracet cas. Zkuste jenom mou radu, kdyz uz sami podnikate jako sam autor pavlix, co si tu i tak dava skryte odkazy atd. Vytvorte si sablonu s linkem na sve stranky a odpovidejte vsem spamerum s kladnym souhlasem. Snazte se myslet pozitivne a ono Vam to neco prinese.
    Heron avatar 19.5.2012 18:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Pavlix si sem dává skryté odkazy? Text v patičce přece jasně říká, kam odkaz vede.
    pavlix avatar 19.5.2012 18:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Ale zas na druhou stranu, teď už je zde v diskuzi jeden člověk, který se o poškozování dobrého jména snaží, ale nevědomky poškozuje úplně jiné jméno, než si myslí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 19.5.2012 18:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nemohu s Vami vice ztracet cas.
    To není můj problém.
    Zkuste jenom mou radu, kdyz uz sami podnikate jako sam autor pavlix, co si tu i tak dava skryte odkazy atd.
    Právě jsi se dopustil křivého obvinění.
    Vytvorte si sablonu s linkem na sve stranky a odpovidejte vsem spamerum s kladnym souhlasem. Snazte se myslet pozitivne a ono Vam to neco prinese.

    Jsi momentálně jediný člověk, který mi řekl, že ho mé příspěvky nezajímají, a tuto informaci podpořil obrovským množstvím příspěvků mně určených.

    Tak mi to prosím ještě zopakuj :). A poraď mi ještě něco :). Cokoli.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.5.2012 19:07 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Pokud tim skrytym odkazem myslite odkaz v paticce, tak ten se tedy hodne lisi od emailoveho spamu. Zde staci, kdyz to toleruje provozovatel portalu - ono jinak by zobrazovani paticky a podporu "a" tagu ani nepovolil, ze...
    19.5.2012 20:55 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Když vám ty patičky tolik vadí, tak se přihlašte a v nastavení si zakažte jejich zobrazování.
    frEon avatar 20.5.2012 00:34 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    koukam potrefena husa...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    pavlix avatar 20.5.2012 02:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Jako nejvíc :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.5.2012 13:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Nemohu s Vami vice ztracet cas.
    Halelujá :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.5.2012 23:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Je mi to upřímně líto, prakticky jsme z této reklamy ani nic neměli. Nechal jsem zadavatele reklamy upozornit na to, že podobné chování nelze tolerovat.
    pavlix avatar 19.5.2012 23:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Děkuji, chválím a vůbec jsem to nemyslel jako výtku tobě nebo někomu odsud.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 20.5.2012 10:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Tak jsem hlásil dalšího spammera. Teda chtěl jsem jim nejdřív domluvit, ale měli plnou e-mailovou schránku. Pak jsem si všiml, že rovněž na konci mailu uvádějí zákon, který porušují, tak nebylo co řešit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 20.5.2012 18:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    S tím se setkávám běžně. Firma pošle svoji nabídky bez toho, že by se někoho ptala a někde na konci od nás chce souhlas. Už jsem na to přestal reagovat, protože se nic moc nezmění. UOOO jde jen po firmách velkého kalibru které by mohla těžce pokutovat. Takové ty malé garážníky nechává být.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 28.5.2012 16:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    Neurvalé chování anonymního pana bluemoon mě přesvědčilo, že si momentálně všechny české spamy, které zmiňují zákon 480/2004, pečlivě označuju a důsledně je hlásím na ÚOOÚ. Neexistuje žádná omluva pro to, aby někdo takto očividně porušoval zákon, na nějž se ve stejnou chvíli sám odvolává.

    Doufám, že tímto způsobem zachytím i některý z jeho spamů. Vzhledem k přísloví o potrefené huse v tom vidím velkou naději :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 17.9.2012 13:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reklama nám nestačila, tak jsme si vzali mailové adresy
    To ÚOOÚ je v tomhle směru spíše taková hra. Pomocí webového formuláře už jsem jim toho hlásil už vícero a dosud jsem neobdržel jediné vyjádření.
    Tak vyjádření už přišlo:
    Stížnost/podnět na nevyžádané obchodní sdělení – vyrozumění

    Sdělujeme Vám, že na základě Vaší a dalších stížností na šíření nevyžádaných obchodních sdělení učinil Úřad pro ochranu osobních údajů (dále jen „Úřad“) vůči odesílajícímu subjektu ZPROGO team s.r.o., IČ: 27832775 základní opatření k zamezení rozesílání obchodních sdělení v rozporu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a tedy směřující k nastolení stavu, kdy obchodní sdělení budou v souladu s § 7 tohoto zákona zasílána pouze zákazníkům nebo dalším osobám na základě jejich souhlasu a za podmínek stanovených v odst. 4 tohoto paragrafu. Šíření obchodních sdělení výše uvedeným subjektem, na který jste upozornil ve své stížnosti, bude Úřadem v rámci jeho dozorové působnosti nadále sledováno.
    Tak jsem na milé spammery zvědavý.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.