abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 4
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 14
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 56
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 4
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
23.5. 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (59%)
Celkem 244 hlasů
 Komentářů: 31, poslední včera 22:38
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Eshop objednávka - prosba o radu

    23.1. 13:05 | Přečteno: 1585× | poslední úprava: 23.1. 13:05

    V nejmenovaném eshopu jsem si něco objednal, zvolil osobní odběr, nevyzvednul a předpokládal jsem, že objednávka bude automaticky zrušena.

    Teď mi dorazil mail:
    Dobry den, vzhledem k tomu, ze jste do dnesniho dne neodebral (-a), pripadane neuhradil (-a) objednane zbozi, bylo Vam toto zaslano v souladu s Obchodnimi podminkami (Nakupnim radem) nahradnim zpusobem (PPL kuryr). Cena za zbozi bude navysena o postovne, doberecne a balne v celkove vysi 176,- Kc vc.20% DPH. Pokud zbozi neodeberete ani tomto zpusobem a bude nam vraceno zpet, nauctujeme Vam v souladu s Nakupnim radem dalsi poplatky spojene s odeslanim, uskladnenim a naklady na dopravu. Tyto naklady Vam budou predepsany k uhrade. § 588 Zákon č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku stanovil toto: „Z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.“ V pripade neuhrazeni techto nakladu predavame celoupohledavku firme EOS KSI Česká republika, s. r. o. a advokátní kanceláři Stínková & Stínka, advokáti, s.r.o. k dalsimu reseni. S pranim krasneho dne,
    1) Opravdu to musím zaplatit nebo bluffují? Mohli se alespoň zeptat, jestli to opravdu chci a ne automaticky posílat. Přijde mi to dost divný, to jako když něco objednám přes ten eshop sousedovi, tak to bude muset převzít a zaplatit?

    2) Poslední část s advokátní kanceláři mi přijde dost drzá.

    3) Celkový dojem - neprofesionální a hulvátský přístup. Obvykle mi maily bez háčků a čárek nevadí, ale v tomhle případě to dotváří už tak dost negativní dojem.

    4) Můžu jednoduše po převzetí jít zboží vrátit? Slyšel jsem že u nákupů přes net to jde do 2 týdnů.        

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    23.1. 13:18 manasekp | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Obchodni podminky jsou nedilnou scoucasti kupni smlouvy kterou uzaviras pri potvrzeni objednavky. Takze sis mel precist co tam maji napsane.

    Zbozi do 14 dnu muzes vratit ale prodejce muze pozadovat zaplaceni vzniklych nakladu(postovne, balne atd)
    23.1. 13:25 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    A není problém v tom, že ta smlouva je uzavřená anonymně? Co kdybych jim řekl, že tam jenom někdo vyplnil moje jméno a adresu?
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    23.1. 15:54 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Tak potom ten "někdo" spáchal trestný čin podvodu (vydával sa za a v mene niekoho iného objednal tovar) a mal by si podať trestné oznámenie...
    23.1. 16:02 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Hm, čistě teoreicky, proč bych ho vydával, měl bych s tím práci s nulovým výsledkem.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    24.1. 16:42 manasekp | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    kdybys chtel zpochybnit ze jsi tu objednavku potvrdil ty tak by to urcite taky nejak slo ale to je jiny problem
    25.2. 06:58 Vasicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Prave pred tremi tydny se mi prihodilo presne to same, objednal jsem si u mich repraky s osobnim odberem a pak jsem si to rozmyslel. Protoze maji moznost storna pouhych 30 minut od objednavky, tak jsem jim to napsal mejlem. Nijakmna to nereagovali az mi poslali PPL zasilku, kterou jsem neprevzal. Pri pokusu o domluvu mi sdelili, ze je to nezajima a ze celou vec predali te AK z Kladna. Nevim jak, kde a skym se domluvit na reseni problemu. Muzes mi rict jak si nakonec dopadnul ty?

    Diky VT
    23.1. 13:19 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    odebrat a vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Máš nárok i na vrácení poštovného → ten PPL kurýr.
    Jednaokový biu
    23.1. 14:55 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No to teda nema. Navic mu muzou nauctovat naklady vznikle na strane prodejce.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    23.1. 16:21 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Podle rozhodnutí Evropského soudního dvora ano. Samozřejmě zboží musí převzít a dál standardně postupovat podle OZ.

    Jednaokový biu
    23.1. 16:31 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Aha, to jsem nezaznamenal.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.1. 13:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Poprosím zveřejnit jméno e-shopu, protože hrozit (potenciálnímu) zákazníkovi inkasní společností a právníky, to je docela síla.
    Jan Drábek avatar 23.1. 13:38 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Google -> Heureka.cz -> jde o obchod Top shop
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    23.1. 13:41 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Presne tak, STONWELL s.r.o.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    Michal Wirth avatar 23.1. 15:12 Michal Wirth | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Aha, tak presne s timto obchodem mam velice negativni zkusenosti.

    Objednaval jsem tam v roce 2010 bezdratovou klavesnici, u ktere v e-shopu deklarovali, ze maji skladem celkem 4 kusy. Po par hodinach mi pak prisel mail, cituji: "Objednavka byla zrusena. Je to z duvodu, ze Vami objednane zbozi neni dostupne a neni nam znam datum dodani." Mail byl jen tak, bez osloveni a bez podpisu. Takove jednani mi prislo drze, takze jsem odpovedel, ze v e-shopu maji uvedeny 4 kusy, ze klamou zakazniky, a ze se tedy poohlednu u konkurence. Pak jsme si jeste s panem Josefem Prokopem za STONWELL s.r.o. vymenili nekolik mailu, ve kterych me oznacil za "nesolidniho" klienta (protoze jsem uvedl pri registraci nespravnou adresu ... coz je pravda, zbozi jsem mel prevzit osobne, tak jsem jim adresu nechtel zbytecne sdelovat), a ze 4 kusy zbozi jsou jen pro klienty, kteri uvadi pravdive udaje. Take me informoval o tom, ze "upozorni moji banku, ze pouzivam platebni kartu v rozporu se zakonem". Pry jsou banky na toto "haklive". Dodnes se nic nestalo. :-)

    Pritom to ale byl jiz druhy nakup, ktery jsem u nich realizoval. V prvnim pripade nepravdiva adresa nikomu nevadila, vse probehlo v poradku, a to jsem dokonce platil kartou predem! Panu Prokopovi jsem slibil, ze uz od nich nikdy nic nekoupim, ze "jejich obchod nikde nedoporucim" a naopak "zduraznim jejich az drze jednani".

    Vsem tedy doporucuji, aby se tomuto obchodu vyhnuli velkym obloukem. ;-)

    Důležité se časem stává absurdním, absurdní se časem mění v důležité.
    23.1. 15:27 M-train | blog: business
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Take me informoval o tom, ze "upozorni moji banku, ze pouzivam platebni kartu v rozporu se zakonem".

    Tak tohle uz je silne kafe, to bych nazval cilenou sebezahubnou marketingovou praci na ztrate firemni image.

    Nobody can give you as much as I can promise you
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.1. 15:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Je to od pohledu e-shop stejné sorty jako podomní prodejci dek. Tak se ani nedivím, že mají všechny zákony a pravidla nastudovaná a inkasní firmu na rychlém vytáčení.
    gtz avatar 23.1. 17:48 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    shop made in garáž ... nožky nože brousím ....když se jde podle ceny a člověk nečte podmínky pak je to těžké.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    23.1. 15:54 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Super příběh. :-D Dneska může vést eshop vážně už asi každý debil. :-) Jestli mě přestane někdy bavit škola, tak si asi taky jeden založím.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    23.1. 20:09 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Dneska může vést eshop vážně už asi každý debil.
    Hm, mezi e-shopy vedených debily a debily tam nakupujícími bude nějaká ta souvislost.
    23.1. 20:16 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Hádat se nebudu. :-)
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    pavlix avatar 25.1. 13:16 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Dneska může vést eshop vážně už asi každý debil.

    Nevím o tom, že by to bylo nějak zákonem omezeno, a to ani v minulosti.
    Jestli mě přestane někdy bavit škola, tak si asi taky jeden založím.
    To máš lepší si ho založit při škole, vyjde to levněji (hint: sociální a zdravotní pojištění, případně náklady spojené s provozem s.r.o.).
    25.1. 17:26 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Nevím, kde byla řeč o omezení zákonem.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    23.1. 13:35 asdffdsa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Taky se primlouvam za zverejneni jmena e-shopu.
    23.1. 13:41 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No, na druhou stranu. Objednal sis, objednal. Oni to třeba taky museli odněkat objednávat apod. Kdybys tohle udělal dejme tomu na aukru, tak dostaneš negativní hodnocení s pořádně jedovatym komentářem. Ohánět se tim, že to mohl místo tebe objednávat někdo jinej mi přijde pořádně srabácký, bez ohledu na zastrašovací mejl byla první chyba na tvý straně IMHO. Pokud to můžeš vrátit do dvou tejdnů, tak tě celá záležitost přijde na poplatek za balný a PPL, což je přiměřená cena za blbost.
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    23.1. 14:24 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Castecne to je pravda, ale cekal sem, ze jako u normalnich eshopu nevyzvednuti rovna se zruseni objednavky. Za svoji blbost a pouceni pro priste povazuju, ze sem si predem nezkontroloval jestli to je alespon trochu seriozni obchod.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.1. 14:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Čekal bych, že obchodník bude brát za běžnou věc, že nějaké procento lidí zboží neodebere, a bude s tím počítat.

    Když tomu člověku ale začne vyhrožovat, tak si dobrou reklamu neudělá - důkazem toho je vlastně zápisek samotný.

    Pokud tuto diskuzi zaindexuje Google, jsem zvědav, jestli za námi pak firma přijde. Už takhle přišla Aviva, nedávno i Centropol, ale obě firmy si myslely, že nám dají pár tisícikorun, my z toho padneme na zadek a blogy smažeme.
    23.1. 14:52 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    super pristup, jsem fakt prijemne prekvapen.

    Mimojine, znam nekolik takovych shop-prodejcu, mnozi jedou pres amazon a bezne je 10 % retour. Teprve, kdyu to jde pres tech 10% tak pak se firma zamysli co s tim. Ale ze by pres pravniky nekoho nutila to prevzit nebo zaplatit, to je skutecne to posledni. Je spravne, ze se to tu rozmazne.
    23.1. 19:02 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Ja nevim, co chcete rozmazávat, právo tady je jednoznačně na straně prodejce. To, že se za osobní vyzvednutí nic neplatí, neznamená, že je zadarmo. Pokud ta režije přijde vniveč, proto, že si to zákazník nevyzvedne, tak se to někde odrazí. Na ceně a kvalitě služeb, pro ostatní (slušný) zákazníky. Mě to přijde uplně stejný (objednat a nevyzvednout bez toho, aby tam člověk aspoň zavolal), jako kdyby si člověk něco objednal, šel si proto a na provozovně mu řekli: "smůla, právě jsme to prodali slečně, která zrovna šla vokolo." To se stává a je to špatně. Už sem tady zmiňoval princip aukra. Když něco vydražíš a nevyzvedneš to, prodejce ti to napálí v hodnocení a pak se Ti hold stane, že se Ti budou lidi zdráhat poslat prachy. Tim, že prodejce něco posílá na dobírku a nechce platbu předem de do jistýho rizika, je to věc důvěry a pohodlí. Pokud se mu to má vyplácet, musí očekávat od kupujícího jistou míru slušnosti. Nevim, proč by se měl párat s někym, kdo si něco objedná a pak nezaplatí.
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    23.1. 20:25 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    ja delal nabidku pro software pro jeden shop, ti dostavaj pred vanocema 5000 objednavek denne. Faxem, mailem, telefonem a ti rikali, ze lidi neprijmou nebo vratej tak 3-10% podle druhu zbozi. S tim se proste pocita a je to v cene. Taky sem se dozvedel, jak je to v Rakousku, Nemecku a tam jsou podobna procenta. Jakmile u nejakeho druhu zbozi zacne narustat to vraceni, tak se firma nejdrive zacne zabyvat tim, proc to tak je a nezavola hned pravniky. To je prave ta situace tady, ze nejdriv se stanovi 'sikovny' podminky, pak se domluvi pravnici a pak se teprve zacne neco nabizet. V cizine staci, aby na Amazonu bylo blby hodnoceni a v tu ranu je o 20% min objednavek.

    Souhlasim, ze duvera je nutna, ale ta se nevybuduje tak, ze:

    - stornovat se smi nejpozdejc do 30 minut

    - neposila se potvrzujici e-mail jeste jednou s podminkami nakupu

    - neposila se mail, kdy je zbozi vyexpedovano

    V Nemecku ma napr. H/M v podminkach, ze pri neprevzeti se _muze_ uctovat poplatek 15 EUR, ale delaj to vyjimecne, kdyz jde o opakovane pripady.
    23.1. 20:33 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Máš pravdu náčelníku, ale jakej smysl má to posílání PPLkem pro prodejce, když zákazník a) požadoval osobní odběr, b) mohl uvést špatnou adresu, c) stejně jim to vrátí. V tomhle případě výjde prodejce levněji něco pomyslet o blbosti zázaníka a mlčky to přehlídnout, než prudit a vůči ostatním, který pochopily, že svět není dokonalej si jen snižovat kredit.
    23.1. 20:49 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    To PPLko a právníci je pochopitelně buzerace a snaha prodat to za každou cenu. Je fakt, že tady chybí celkem zásadní informace a to, co si dotyčnej objednal a za kolik. U trička, nebo myši za pár stovek je snadný nad tim mávnout rukou. U něčeho drahýho a exotickýho, co bylo třeba vo někud objednat (a nakupující tady psal, že to objednával u top shopu, protože to jinde neměli). Kamarad ma eshop na knihy na outdoor a vetšinu nemá na skladě, ale od někud to objednává, a to jsou právě třeba drahý mapy exotickejch míst a podobně. Je schopnej sehnat věci, který se normálně sháněj blbě, má tam recenze apod.
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    23.1. 21:21 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Kamarad ma eshop na knihy na outdoor a vetšinu nemá na skladě, ale od někud to objednává, a to jsou právě třeba drahý mapy exotickejch míst a podobně. Je schopnej sehnat věci, který se normálně sháněj blbě, má tam recenze apod.
    Nezlob se na mě, ale nabízí věci co nemá na skladě, tak je to buď jeho problém, nebo by se měl jistit jinak. Kupř. chtít platbu předem a požadovat stornovací poplatky. Většinou to ale funguje tak, že holt prodejce zboží zařadí jako skladem a ono se stejně dříve nebo později prodá.
    xxx avatar 23.1. 23:05 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Tyhle outdooristy bych mlatil karablema po kebuli. Goretexovej hadr velikosti bundy stoji 1000,-. usita bunda stoji 3000,- outdoorista prodava za 9000,- :), tak jestli brecej, ze si nekdo obcas nevyzvedne mapu...
    24.1. 08:13 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No, co to meles o bundach, prodava jen knihy a mapy. Nezivi ho to. A nepsal sem ze breci, ze si nekdo neco nevyzved, o tom jsem s nim vůbec nehovoril, o vyzvedávání. Psal jsem to jako priklad. Spis si myslim, ze je to u nej hodne vzacny (ze by si nekdo neco neprevzal), protoze ty horolezci sou jednak obecne slusny lidi a jednak nejsou tak hloupi, aby si srali do vlastniho hnizda. Asi shopu ceskejch, kde koupis veci typu mapa Altaje zase tolik nebude (protoze se jich asi tolik neproda), takze je i v zajmu tech zakazniku, aby nejak rozumne prosperoval.
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    cezz avatar 23.1. 14:58 cezz | skóre: 23 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Ono asi zalezi. To pocitanie s neprevzatymi objednavkami sa vo vysledku musi prejavit na cene produktov v ponuke, cize ked clovek ide vyslovene po cene (neviem, ci to bol aj tento pripad) tak zvycajne musi pocitat s tym, ze tam nebude velky priestor na takyto zakaznicky "komfort"

    Varovanie o spolupraci s nejakou pravnickou firmou podla mna naznacuje, ze uz sa predajca par krat popalil. Ono take veci asi clovek neriesi normalne.

    Na druhej strane slusnost predajcu tak vela penazi nestoji. Napisat email inym, normalnym, tonom bez vyhrazok a pravnika spominat skutocne az v pripade ked ine riesenie nie je by bolo urcite vhodnejsie. Napisat predtym potvrdzujuci email by snad tiez nemal byt problem. A nakoniec by mozno bolo vhodne netvarit sa ze je vsetko na sklade ale priznat, ze to treba objednat a su z toho nejake naklady a jednoducho pozadovat platbu vopred. Ono uz vedomie, ze niekto koli mojej objednavke vyvinul nejake usilie a mal nejake naklady by mozno vacsine slusnych ludi nedovolilo sa na to vykaslat, ale si to uz proste vyzdvihnut.

    Zaroven rozhodne suhlasim s par nazormi vyssie, ze autor blogu mohol mat tiez tolko slusnosti a aspon napisat email, ze chce objednavku zrusit. Ono vlastne ten blog o nicom inom nie je - len o absencii slusnosti a komunikacie na oboch stranach.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    23.1. 15:08 XXX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Priprava zbozi na osobni prevzeti muze znamenat nezanedbatelne naklady, u vetsich veci i radove stokoruny (treba bila technika, doprava z centralniho skladu).

    BTW, google ads boduje, mam tu reklamu na Top Shop :D
    Heron avatar 23.1. 15:09 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Pokud tuto diskuzi zaindexuje Google, jsem zvědav, jestli za námi pak firma přijde. Už takhle přišla Aviva, nedávno i Centropol, ale obě firmy si myslely, že nám dají pár tisícikorun, my z toho padneme na zadek a blogy smažeme.

    Fakt jo? Nechce se ti o tom něco napsat? Btw ta diskuse ohledně centropolu žije už bezmála dva roky, děkuji Jednovi, že se toho tak zhostil a dotyčným radí.

    23.1. 15:17 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    +1
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    23.1. 13:58 jozka | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Mno, mluvit o drzosti v pripade, ze objednas, nezrusis a neodeberes mi prijde... rekneme dost drze...

    O tom, co dal se doctes v obchodnich podminkach.
    pavlix avatar 23.1. 14:05 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    O tom, co dal se doctes v obchodnich podminkach.
    Zákony jsou obchodním podmínkám nadřazené. Tato skutečnost by měla patřit do základního právního povědomí.
    23.1. 14:57 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Aha cize ked sa v obchodnych podmienkach dohodnem s predavajucim na zaruke 6 rokov, tak je v skutocnosti ta zaruka iba 2 roky? :-D
    cezz avatar 23.1. 15:01 cezz | skóre: 23 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Mozno by si si tie zakony mohol nastudovat a zistil by si ze v tomto pripade rozhodne nie su v konflikte ;-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    otula avatar 23.1. 15:04 otula | skóre: 43 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Zákon č. 40/1964 Sb., § 620, odst. 5:
    Prohlášením v záručním listě vydaném kupujícímu může prodávající poskytnout záruku přesahující rozsah záruky stanovené v tomto zákoně; tato záruka musí být vždy v souladu se záručními podmínkami danými výrobcem a s jakoukoli související reklamou. V takovém případě musí záruční list vždy obsahovat náležitosti a být vydán v souladu s podmínkami podle odstavců 3 a 4.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    24.1. 11:14 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    a nie je to tak, že ten predávajúci nesmie ísť pod dva roky, ale môže ponúknuť kupujúcemu dlhšiu záruku ako je tá minimálna hranica, určená zákonom? nad rámec zákona sa môže ísť v smere výhodnejšom pre občana, nie naopak
    23.1. 15:14 jozka | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Pravda, tise jsem predpokladal, ze je jista nadeje, ze obchodni podminky budou sepsany v souladu s platnymi zakony.
    pavlix avatar 23.1. 15:25 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Pravda, tise jsem predpokladal, ze je jista nadeje, ze obchodni podminky budou sepsany v souladu s platnymi zakony.
    Tady se nebavíme o statistice a pravděpodobnosti, ale o relativně konkrétním případě a jeho posouzení. Nějaké dojmy a doufání v tomto případě opravdu nejsou na místě.
    tsLnox avatar 23.1. 23:30 tsLnox | skóre: 30 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Jsem mentat, důvěřuji logice a statistice, ne mystice a proroctvím :-)
    Hlavu vzhůru, žít se musí! (doufám, že mě Svěrák nezažaluje)
    24.1. 00:23 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Fanoušek duny? Jak tak čtu ten popis.. proč nepoužívali počítače probohy?

    Nevykat; malamanteau
    24.1. 00:43 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Četl jsi Dunu? Má to stejný důvod jako to, proč například vesmírné lodě navigovali zmutovaní lidští Navigátoři a ne počítače.

    Služebnický džihád aneb "Nestvoříš stroj k obrazu mysli člověka".
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    24.1. 01:56 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Nečetl, právě se ptám. Zvlášť, když ve filmech (ze kterých jsem viděl jen části) byla docela moderní technika.
    Nevykat; malamanteau
    24.1. 02:40 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Moderní technika určitě ano (však vesmírné lodě a tak), ale rozhodně nic automatického nebo nedejbože něco, co by i kdyby jen částečně bylo schopno činit jakákoli autonomní rozhodnutí.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    24.1. 16:22 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Aha takže fuzzy logiku asi ne :-D. Jinak automatický je i ovládání dveří na fotobuňku.

    Nicméně tohle jsem nevěděl (taky většinu setkání s pojmy z duny mám ze hry duna2 :-D).
    Nevykat; malamanteau
    24.1. 19:30 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    S tou automatikou to tam vůbec nemělo bejt, akorát jsem to před odeslání nějak neupravil... holt byly skoro tři hodiny ráno a z učení už jsem neviděl ani nemyslel. Takže to "automatického nebo nedejbože něco" jako by tam nebylo. ;-)

    Počítačový Duny byly sice super, ale s hloubkou a rozsáhlostí Herbertova díla se může rovnat málokterá sci-fi nebo fantasy (pro mě osobně akorát Asimovov, Tolkien a Sapkowski). Fakt doporučuju, celá série je geniální.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    tsLnox avatar 24.1. 02:26 tsLnox | skóre: 30 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Jo jo, fanoušek Duny :) Tu knížku si přečti, film se mi taky líbil, ale proti knížce je to brak :-)
    Hlavu vzhůru, žít se musí! (doufám, že mě Svěrák nezažaluje)
    Bystroushaak avatar 24.1. 04:34 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No, já tu knížku četl a přišlo mi to jako docela nuda. Strašně roztáhlé a moc politiky.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    otula avatar 23.1. 14:38 otula | skóre: 43 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    3) Celkový dojem - neprofesionální a hulvátský přístup.
    Hulvátský přístup? Řekl bych, že ten byl především z tvé strany. Co bys řekl o kamarádovi, který by tě požádal, ať mu něco koupíš, a až bys to zaplatil, tak by si pro to nepřišel a ještě by řekl, že jsi hulvát, když mu to teď vnucuješ? Máš dost svérázný pohled na to, co je to hulvátství.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    23.1. 14:48 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    ale prave proto existuji obchody, aby clovek nebyl odkazan na kamarady. Tohle postkomunisticky michani moralky do beznych obchodnich vztahu je skutecne zoufale.
    otula avatar 23.1. 15:00 otula | skóre: 43 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No já se snažím chovat vždy slušně i vůči obchodníkům, které neznám a nakupuji u nich jednorázově. A nebo už se na to dnes nehraje? Dnes si každý jede bezohledně po své ose? No jo, někdy mám takový dojem.

    Také se mi párkrát stalo, že jsem si něco objednal a pak si to rozmyslel – ať už proto, že obchodník nedodal zboží ve slíbeném termínu, nebo proto, že jsem po objednávce náhodou našel výrobek, který by mi vyhovoval více. Ale pokaždé jsem okamžitě zvedl telefon, obchodníkovi zavolal, omluvil se a objednávku zrušil (nebo alespoň napsal maila – v případě, že problém byl na jeho straně; někdy to šlo zrušit i v rámci e-shopu). Jen jedinkrát se mi pak stalo, že mi navzdory tomu (od obchodníka, co nedodržel dodací lhůtu) zboží později přišlo, takže jsem ho bez převzetí nechal vrátit zpět.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    23.1. 15:16 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Tobě jejich chování přijde ok? Jestli ano, tak to je smutné, lidé jako ty pomáhají těmto *** přežívat a parazitit...

    Při objednávání jsem zaškrtával osobní převzetí. Neptali se, jestli chci objednávku poslat nebo zrušit. Oni dobře vědí, že lidé předpokládají, že nevyzvednutí = zrušení a zneužívají toho. Bez jakéhokoliv předchozího upozornění odešlou zásilku za přehnanou cenu a následně mi to oznámí v mailu, který je napsaný bez diakritiky, s chybami a ohánějí se v něm paragrafy a advokátními firmamy.

    Nevím jestli mi je víc špatně z tohoto chování nebo z toho, že to někteří schvalují.

    Zajímavá je také diskuze na heuréce - http://obchody.heureka.cz/top-top-cz/diskuse/. Příklad: zákazník si objednal zboží, vložil na heuréku negativní recenzi, objednal si znovu, ale poslali mu mail, že objednávku ruší + citace jeho negativní recenze.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    otula avatar 23.1. 15:22 otula | skóre: 43 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Tobě jejich chování přijde ok?
    Neřeším teď vůbec jejich chování. Řeším tvoje chování, které je velmi nesolidní a hulvátské. Tak, jako bývá „dobrým zvykem“, že zloděj křičí Chyťte zloděje!, tak tohle je taková analogie u hulvátství.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    23.1. 15:23 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    dobrá sync, právě jsem napsal víceméně to samé :-)
    23.1. 17:32 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Je pravda, že správné by bylo poslat jim mail, že to chci zrušit, ale to by už stejně bylo po 30 min lhůtě. Pokud to je podle tebe hulvátství, tak to co předvádějí oni je hulvátství na druhou.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    23.1. 15:25 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Ty vole, nechápu... Ty sis něco objednal, vykašlal ses na to, a přijde ti, že když to po tobě někdo chce uhradit, je to parazitování? Asi žijeme každý na jiné planetě... Nechápu, jak někdo může vyvozovat závěr, že pokud si něco objednám a nevyzvednu, automaticky je objednávka zrušena. Takhle bys je mohl "spamovat" od rána do večera a za chvíli padnou. S tou advokátní firmou, jsem si jistý, že bys radši než upozornění e-mailem uvítal obsílku či něco podobného... Jako hulvátství mi přijde spíš tenhle blog. V americe už by tě ta firma zažalovala za poškození jména...
    23.1. 21:09 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No, tak teda je fakt, že ta diskuse je vážně drsná. Připouštím, že tohle teda uplně normální neni. Konkrétně to uvádění osobních údajů, to bych teda fakt asi nerozdejchal.
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.1. 21:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Paradox je, že ten e-shop má lepší hodnocení než ty, se kterými jsem dlouhodobě spokojen. Takže bych od pohledu šmejda neodhalil.
    23.1. 21:40 Mrkva | skóre: 20 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    z jakéhokoliv předchozího upozornění odešlou zásilku za přehnanou cenu a následně mi to oznámí v mailu, který je napsaný bez diakritiky, s chybami a ohánějí se v něm paragrafy a advokátními firmamy.
    Máš co říkat... :)
    NSA CIA child porn nuclear bomb anthrax HMTD dirty bomb Obama Bin Laden plutonium warez anonymous homemade explosives
    pavlix avatar 25.1. 13:07 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Máš pocit, že to, na co reaguješ je oficiální mail? Nebo snad že chyby v komentářích pod blogem mají stejnou váhu jako chyby v oficiální korespondenci firmy vůči zákazníkovi?
    Bedňa avatar 23.1. 15:09 Bedňa | skóre: 24 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Ty budeš nejaký mamičkin mazánek, ktorý si myslí, že si môže z hocikoho robiť prdel, no je pravda že ťa tromfly, tí z eschopu sú väčší hajzly.
    ¯¯\(ツ)/¯¯ Linux Online http://www.kernelultras.org/
    23.1. 15:22 David Ježek | skóre: 69 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No jestli mají víc takových klientů jako ty (objedná, nevyzvedne a když mu to pošlou v souladu s jím odsouhlasenými podmínkami, tak si to stejně nepřevezme), tak celkem chápu jejich přehnaně agresivní reakce a vyhrožování. Já mít e-shop a více takových "takyklientů" jako ty, tak bych se asi neudržel, a rozvážel zásilky ručně se dvěma ukrajinci za zády pro případ, že zákazník otočí o 180° jako ty.

    (... samozřejmě vycházím z předpokladu, že objednáním zboží u nich dochází k právnímu aktu "uzavření kupní smlouvy", která obě strany zavazuje)

    Poučení pro tebe: nejdřív si 2x rozmysli, než si někde něco objednáš a tím spustíš haldu procesů v tom e-shopu. Když ale najednou zboží nechceš, je slušnost jim napsat či zavolat, omluvit se a optat se, zdali by nebyla možnost objednávku zrušit. Jednání mrtvého brouka, které si předvedl, je hulvátské bez ohledu na to, že protějšek je třeba také hulvát.
    23.1. 15:52 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    To že jsem tu objednávku aktivně nezrušil je moje chyba, ale nepovažuju to za hulvátství. Z alzy jsem zvyklý, že objednávka se rušit aktivně nemusí, takže jsem to automaticky bez přemýšlení předpokládal i tady.

    Ale každopádně, i kdybych jim poslal mail, že to chci zrušit, bylo by to k ničemu, podle jejich podmínek to jde nejpozději 30 min po objednání.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    pavlix avatar 23.1. 16:01 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    To víš, jednáš neseriózně s neseriózním obchodem, to máš těžké :).

    Taky už jsem párkrát udělal při nákupu chybu, ale ještě se mi nestalo, že by mi nevyhověli, i kdyby třeba s (pomyslným) kyselým ksichtem.

    Blbý je, že jsi to s nima ani nezkusil slušně (tedy zrušit objednávku) nebo aspoň následně nějak slušně vyřešit, takže tu asi moc soucitu nezískáš.
    23.1. 16:25 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    V tomhle případě si jsem jistej, že by mi tu objednávku nezrušili. Oni objednávky rušit nechtějí. Proto tam mají těch 30 minut. A dobře vědí, že ty podmínky nikdo nečte.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    otula avatar 23.1. 18:49 otula | skóre: 43 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    To si fakt myslíš, že kdybys zvedl telefon a zavolal tam, že by tu objednávku odmítli zrušit? Těch 30 minut tam mají proto, že tak mají nastavený e-shop (ve spoustě e-shopů možnost rušit objednávku není vůbec). A určitě není v jejich zájmu objednávat a platit zboží pro někoho, kdo ho potom nebude chtít - dobře vědí, že ze zákona ho můžeš vrátit, pokud ho nebudeš chtít. A to bez ohledu na to, co mají nebo nemají v podmínkách.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    gtz avatar 23.1. 18:56 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Skoro dobrých eshopů to má podobně nastaveno. Do nějaké doby lze objednávku zrušit přes net a pak musíš volat. Otázka je zda ta firma to měla skladem? nebo jen "skladem" jak se píše dnes běžně. Pokud to něudělal tak to bude muset převzít a na svoje náklady odeslat zpět a čekat až mu vrátí peníze.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 23.1. 20:05 otula | skóre: 43 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Skoro dobrých eshopů to má podobně nastaveno. Do nějaké doby lze objednávku zrušit přes net a pak musíš volat.
    Přesně tak. Jen to autor blogu má jaksi problém pochopit.
    Otázka je zda ta firma to měla skladem? nebo jen "skladem" jak se píše dnes běžně.
    Jo, tohle je velký nešvár mnoha e-shopů. A nejčastější důvod, proč ruším objednávku - pokud si objednám zboží "skladem" a vyleze z toho, že skladem není, objednávku ruším téměř bez výjimky.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    23.1. 20:21 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Volat nemusíš. K uzavření smlouvy mezi prodejcem a kupujícím totiž nedochází v okamžiku odeslání objednávky, ale v okamžiku kdy jedna, nebo druhá strana převezme předmět smlouvy - v případě prodejce peníze, v případě kupujícího zboží. Teprve pak je možné uplatňovat nějaké nároky. Pouhé odeslání internetové objednávky žádnou povinnost ani jedné straně nezakládá.

    Vezmeme-li to z opačné strany. Je to stejně absurdní, jako bych trval na tom, aby mi prodejce dodal zboží, které inzeruje na svém e-shopu, ač je nemá skladem a v případě že by je nebyl schopen obstarat bych po něm požadoval nějakou finanční kompenzaci.

    Včas stornovat takovou objednávku, je slušnost, ne povinnost.
    23.1. 21:34 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Dík za info!
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    23.1. 22:31 M-train | blog: business
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Taky díky za informaci, tohle jsem takhle nikdy nezvažoval. To je český, nebo EU pravidlo? Dělám hlavně v EU, tak by mne to zajímalo. I když s většinou dělám skutečně přes e-mail a nikoliv smlouvu, tak pochopitelně peníze hovoří.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    24.1. 00:36 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    To je logická úvaha zdravého mozku. Fungovalo to tak všude kde jsem dělal. Fungují tak nákupy i u hypermarketů - dodavatel dostává zaplaceno až se zboží prodá. Pokud se do určité doby neprodalo, dostal místo peněz zpátky své zboží. I když většinou se prodal kdejaký šunt - stačilo na to dát červenou ceduli "sleva".

    Ty nejrůznější "pojistky" si vymýšlejí vesměs firmičky, které se snaží jet na minimální marži a tím pádem nenechávají téměř žádnou rezervu na režii. Už to tady kdosi zmiňoval. Běžně se počítá s tím, že určité procento klientů objednávku nepřevezme, nebo stornuje a tím pádem je nutno dopravné a balné odepsat jako ztrátu.

    Já jako klient nemám žádnou povinnost zboží koupit - prodejce je ten kdo by měl mít zájem na tom, abych odebral jeho zboží, tudíž by měl nastavit podmínky takové abych neměl důvod od obchodu odstoupit. Nikdo přeci nemůže být nucen k tomu, aby platil za něco víc než je nutné.

    Ani v kamenném obchodě není problém zboží zamluvit. A také jsem se už několikrát setkal s tím, že se prodávající zájemci omluvil, že zboží nemůže prodat, jelikož je zamluvené, i přesto, že by jinak byl dostal zaplaceno hotově na dřevo.
    24.1. 00:48 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    A také se mě stalo, že jsem mi museli zboží poslat znovu, protože dopravce zásilku vrátil, aniž by se ji vůbec někdo pokusil doručit.

    U české pošty obvykle zásilka dorazila do druhého dne. Tehdy jsem čekal týden kdy se někdo ozve. Pak jsem volal odesilateli, abych zjistil číslo zásilky. A osobně na centrále zjistil, že do OV dorazila, ale ten den ji zrovna vrátili zpět. Řidiči se pravděpodobně nechtělo hledat kde má náš barák vchod, tak pokaždé napsal že byl adresát nezastižen a tím to pro něj zhaslo.
    24.1. 08:41 Filip Jirsák | skóre: 65 | blog: Fillog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    K uzavření smlouvy mezi prodejcem a kupujícím totiž nedochází v okamžiku odeslání objednávky, ale v okamžiku kdy jedna, nebo druhá strana převezme předmět smlouvy - v případě prodejce peníze, v případě kupujícího zboží.
    To samozřejmě není pravda. Smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání objednávky a jejího potvrzení obchodem. Jinak by třeba nebylo možné uplatňovat žádné sankce za zpoždění.

    Případ, kdy obchod něco inzeruje, ale následně to není schopen dodat, řeší zpravidla obchodní podmínky a také to řeší zákon. Pokud to v obchodních podmínkách je, můžete finanční kompenzaci klidně požadovat. Stejně tak jsou v zákoně uvedeny povinnosti kupujícího ohledně převzetí zboží.
    Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
    24.1. 11:58 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    To samozřejmě není pravda. Smlouva je uzavřena v okamžiku odeslání objednávky a jejího potvrzení obchodem. Jinak by třeba nebylo možné uplatňovat žádné sankce za zpoždění.
    Tak o tomhle bych se hádal a klidně i soudil. Tohle by mohlo platit leda v případě, že by doručení tohoto potvrzení potvrdil i budoucí příjemce zboží. A ten tak v případě internetového obchodu může učinit buď tím, že objednávku zaplatí předem. V takovém případě však platí zcela jiný postup, neboť zaplacením naopak padá na prodejce povinnost zboží dodat. Nebo prostřednictvím zadání potvrzovacího kódu v přijatém e-mailu - tak to dělají ty slušné e-shopy, pro které je objednání a doručení zboží přeci jenom větší položka. Ty se ovšem také snaží zákazníkům vycházet vstříc, takže nedělají problém, pokud objednávku stornuje.
    24.1. 13:18 Filip Jirsák | skóre: 65 | blog: Fillog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Reálný život nemůže zabezpečit 100% spolehlivost, a zákony tomu naštěstí odpovídají. Stejně byste mohl argumentovat, že nemůže platit ústně uzavřená dohoda, nebo že nestačí obyčejný podpis ale je potřeba notářsky ověřený…
    Konečně jsem našel využití pro AdBlock: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Special:BannerLoader&banner=blackout
    24.1. 15:10 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Však taky máme takových nechutných tahanic. Kupř. celá kauza s Diag Human je založena na něčem podobném.
    24.1. 16:19 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    To je právě ten reálný život. Smlouva samozřejmě může být uzavřená ústně, podle zákona není nutné, aby smlouva byla písemná (až na několik málo výjimek). V praxi je ovšem lepší mít věci pěkně na papíře, protože existence ústní smlouvy se velmi špatně dokazuje.
    23.1. 16:01 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    ...odle jejich podmínek to jde nejpozději 30 min po objednání. ...

    tak pak uz se nemusime dal bavit o nejake slusnosti, to je skutecne vrchol. Bojkot je jedine spravna odpoved.
    23.1. 20:08 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Z alzy si zvyklý. Hm, takže si to takhle neudělal poprvý. No, to taky o něčem vypovídá. A v tý alze to je někde nepsaný, že se to vyzvedávat nemusí, nebo to prostě Alza nechává plavat (nebo pak přijde za pět let rovnou exekutor :DD). Podle mě by bylo fér, kdyby si u člověka, kterej todle dělá prostě dělali někde puntíky. Uděláš to jednou, OK, stane se. Uděláš to třikrát a napíšou Ti, že u takovejch případů považujou platbu předem. To samý s tim vracenim po čtrnácti dnech bez udání důvodu. Třikrát a nazdar, pak by ti prostě neprodali.
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    Heron avatar 23.1. 15:58 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Ehm, celkem síla, číst tyhle reakce...

    Neměl by ten proces být spíše nastavený cestou nejmenšího odporu? Tedy, že na vyzvednutí na pobočce (osobní odběr) je jistý časový limit a potom se to zboží považuje za volné a tedy k disposici dalším zákazníkům?

    cezz avatar 23.1. 18:21 cezz | skóre: 23 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    V pripade tovaru o ktory nebyva tak velky zaujem to je dost problem. Predajca ho bude musiet zbytocne drzat na sklade. To iste plati pre tovar s obmedzenou trvanlivostou. IMHO tak ako je to teraz je to celkom OK.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    lucorp avatar 23.1. 19:29 lucorp | blog: lucorp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    preco by mal kupujuci niest riziko za obchodnika? Kamenne obchody tiez tovar maju vacsinou na predajni a existuju x rokov
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    cezz avatar 23.1. 23:14 cezz | skóre: 23 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Mas v zasade dve moznosti. Bud to riziko bude niest zakaznik, alebo obchodnik. V prvom pripade je na zakaznikovi, ze neobjednava to, co nechce a ked sa stane, moze skusit objednavku zrusit. V druhom pripade to bude znamenat pre obchodnika zvysene naklady na taketo povolene straty, co sa proste odrazi na cenach. Mne osobne sa prvy model zda spravodlivejsi, lebo kazdy plati za vlastnu hlupost.

    Pripadne je tu este pristup ala Amazon, kde som este nemal problem, lebo informacie o dobe odoslania/prepravy su presne. Prinajhorsom sa pomylia v prospech zakaznika. V kazdom stadiu je clovek informovany a podobne. To moze stlacit percento neuspesnych objednavok na minimum - a tym aj dopad na ceny produktov vseobecne.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    23.1. 15:55 Scarabeus IV | skóre: 19 | blog: blogisek_o_gentoo | Česká Kamenice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Jenom dve otazky:
    1) Proc nakupujes na shopu ktery vypada uz od pohledu tak kvalitne jako tento, czc/alza to maji o 10 kc drazsi?
    2) Proc nectes podminky?

    Jinak myslim ze tohle se da uhajit na to ze ty si proste nemel sanci danou objednavku zrusit pac si se k tomu rozhodl az po tech 30 minutach, a tedy je to blbost toho prodejce.
    23.1. 16:11 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    1) V důvěryhodných eshopech to co jsem chtěl neměli, tak jsem risknul tenhle.

    2) Jsou dlouhé a nudné.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    23.1. 15:58 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Nevím, kde jsi přišel k tomu, že nevyzvednutá objednávka by měla být automaticky zrušená? Vždyť je to nesmysl. A to strašení právniky je taky trapné.

    Takže blbečci stejnou měrou na obou stranách, podle mě je to nerozhodně.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    23.1. 16:15 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Protože pro drtivou většinu eshopů platí, že zvolení osobního odběru + nevyzvednutí = zrušení objednávky. Podle mě to není nerozhodně, protože oni jsou blbečci a k tomu i svnině (viz lhůta 30 min pro storno objednávky).
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    23.1. 16:23 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Drtivou většinou? Máš to nějak zmapované? Uvedl jsi jenom Alzu...
    23.1. 16:26 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Ne nemám, je to jenom odhad.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    23.1. 18:35 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Pokud je to jen tvůj odhad, tak ho nevydávej za fakt... ;-)
    23.1. 18:45 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Predpokladal sem, ze to vsichni budou chapat jako odhad... ;)
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    Heron avatar 23.1. 19:59 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Tak třeba i TSB. Ve VOP jsem to nenašel (možná je to III. druhý odstavec), ale praxe taková je. Zboží nevyzvednuté do tří dnů se prostě prodá někomu jinému.
    23.1. 16:37 RapMan | skóre: 13 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    uff, jeste ze mam CZC 300m od baraku. Na vsechno ostatni je tu amazon...
    pavlix avatar 23.1. 17:22 pavlix | skóre: 42 | blog: pavlix | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Pravda, ti mě obrali až při reklamaci.
    23.1. 17:23 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Tak co myslíte, až dorazí kurýr, zaplatit nebo nezaplatit?
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.1. 17:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Zaplatit a pak vrátit.
    lucorp avatar 23.1. 19:30 lucorp | blog: lucorp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    nezaplatit a sudit sa, oni budu zalujuci, bremeno dokazovania ze bol nakup prevedeny vami je na ich strane
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    23.1. 18:47 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Solidní krámy zboží odloží do zvoleného termínu. Když nevyzvedneš, jde zpátky na pult a objednávka je stornována. Tak velí i logika věci. Ty jakožto zákazník NEMÁŠ ŽÁDNOU POVINNOST ZBOŽÍ KOUPIT. Asi bych se tedy do nich na tvém místě krapet opřel.
    23.1. 19:32 Ctibor Brančík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Pokud byla uzavřena platná kupní smlouva, pak tu povinnost zaplatit a odebrat zboží ze zákona je.
    23.1. 19:42 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Jak je pak dokázáno, že ten nákup přes internet opravdu provedl on a ne někdo jiný místo něj?
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    Heron avatar 23.1. 19:47 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    +1

    Solidní krámy také umějí používat telefon, nebo, považte, dokonce email a s daným klientem se snaží domluvit. V tomto případě bych tedy očekával email ve smyslu dotazu, zda o dané zboží má stále zájem a chce jej doručit jinak, či prodloužit dobu pro vyzvednutí. To v případě těch menších krámů.

    Ty větší danou objednávku prostě zruší a nic se neděje.

    Na tomto zápisku je také vidět proč. Negativní publicita je pro ten obchod daleko větší ztrátou, než by byl zisk z daného výrobku.
    23.1. 19:58 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Odstěhuj se :-D.

    BTW a na objednávku je potřeba nějaká aktivace? Neboli, jak řeší eshopy fakt, že by někdo objednal na neznámou adresu (nebo neřeší a je to pak náchylný na DDoS)?
    Nevykat; malamanteau
    23.1. 21:07 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Žádná verifikace tam není, jenom se vyplní formulář a hotovo.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    24.1. 00:26 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Zajímavý kdokoliv s velkým adresovým slovníkem by mohl výrazně zaměstnat poštu :-/.
    Nevykat; malamanteau
    24.1. 08:18 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Po precteni diskuse na heureka trochu menim nazor. Ten majitel se chova dost jako pitomec. Ja si rikam, jak je to s tim vracenim bez udani duvodu u osobniho odberu. Na to bych se na tvym miste podival. Dalsi vec je, ze se do tech ctrnacti dnu pravdepodobne pokusi zapocitat tu dobu, kdy mu to lezelo na provozovne. Doporucuju nastudovat zakon. Z toho na ty heurece mi neprislo, ze je to ten typ, se kterym se bude snadny domluvit na vraceni zbozi a penez. Jestli tema pravnikama jen vyhrozuje, nebo je pripravenej delat problemy si netroufam odhadnout.
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    24.1. 11:58 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Dik, rozhodl jsem se, ze tu zasilku neprevezmu a dal budu delat mrtvyho brouka. Ja jsem si nic neobjednal, tu objednavku si vymysleli nebo ji vytvoril nekdo s mymi osobnimi udaji.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    24.1. 12:07 Aleš Kapica | skóre: 40 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Podobné praktiky používají i firmy co posílají nevyžádané balíky a pak - po převzetí vymáhají prachy. Taky to na mě jedna taková firma dodávající holící strojky zkoušela. Poslali to jako obyč balík, bůhví u koho to skončilo a pak to na mě zkoušeli. Naštěstí to vyřešil jeden ostřejší telefonát.

    Podobná finta je když si zkoušejí vynutit palcení pojištění tvrzením, že smlouva byla uzavřena zaplacením první složenky. To se mi taky stalo - omylem jsme takovou složenku zaplatili. Říkal jsem si no budiž. Moje chyba. Jenže když pak zkoušeli dělat budliky budliky s nezaplaceným penále, tak už jsem se vážně nakrknul a osobně si na ně došláp, jelikož ta firmička parazitující na České pojišťovně sedí nedaleko od nás. Pochopitelně že jsem nezaplatil nic. A myslím si, že ještě můžou být rádi, že jsem nevymáhal zpět tu omylem zaplacenou částku.
    24.1. 12:32 jeleniste | skóre: 8 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Nojo, to mi připomíná příhodu, když sem si poprvý zařizoval živnosťák, tak mi přišla složenka na litr za vedení v nějakym registru. Já ten litr zrovna neměl (respektive měl, ale potřeboval jsem prachy na jiný věci), tak jsem volal na úřad, jestli by nešlo nějak udělat, abych ten poplatek mohl zaplatit o něco pozdějc. Úřednice mi řekla, že s tim oni nemaj nic společnýho, že to rozesílá nějaká firma, která sleduje přírůstky v nějakym veřejnym rejstříku a vobesílá nový živnostníky. Fúra vyplesklejch hejlů prostě pošle litr a pomyslí si něco o nenažranym státu. Tyhle bestie by se měly máčet v dehtu a válet v peří, zákon je na ně bohužel krátkej.
    Z podobnýho soudku je příhoda, když manželce těsně po porodu volali a vnucovali jí nějaký pojištění. No ptala se, odkud maj její číslo a dozvěděla se, že dostala v porodnici růžovej kufříček s omalovánkama nebo čim (jo, to je pravda, něco takovýho se doma válelo) a u toho podepsala nějaký lejstra, že může společnost já nevim jaká zpracovat její osobní údaje. No, v porodnici toho člověk asi podepisuje víc a moc neřeší co (když Ti to donese sestra, tak to pokládáš za důvěryhodný) a fakt neřešíš kufříčky s omalovánkama, nebo slevovejma kupónama a podobnym šrotem. Ta sestra, která tohle dělá, by zasloužila na fleku vyrazit, podle mě je to jednoznačná zrada důvěry mezi pacientem a ošetřujícím personálem.
    O nabízečích výhodnýho volání, co zastavujou lidi na ulici, ani nemluvim. Na ty rovnou volám městskáče, když je někde vidim. Nebo o prodejcích elektriky s jednáním jehovistů to platí taky. Ty co žijou v paneláku můžou použít strategii třídního ze střední proti jehovistům. Tj. rozrazit dveře a začít řvát do mezaninu: "to jsou oni, co nám vykradli sklep".
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    24.1. 16:13 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Ty co žijou v paneláku můžou použít strategii třídního ze střední proti jehovistům. Tj. rozrazit dveře a začít řvát do mezaninu: "to jsou oni, co nám vykradli sklep".
    Mě zas nejvíc rozesmála metoda alláh akbar.
    Nevykat; malamanteau
    24.1. 15:16 Miloslav Ponkrác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    „Podobné praktiky používají i firmy co posílají nevyžádané balíky a pak - po převzetí vymáhají prachy.“

    Tohle používá ReaderDigest jako svou standardní obchodní praktiku.

    Mě přestali posílat poté, co jsem jim zavolal a sdělil svojí taxu za skladné pro jejich zboží, které jsem si neobjednal.

    Marcela* avatar 24.1. 20:07 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Mě přestali posílat poté, co jsem jim zavolal a sdělil svojí taxu za skladné pro jejich zboží, které jsem si neobjednal.

    Vy kujóne! :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 24.1. 20:26 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    budu delat mrtvyho brouka
    Tak pak dejte kdyžtak do blogu vědět, jestli měla tato smolná Eshop objednávka nějakou dohru...

    Nemyslím si, že je fér něco objednat a pak bez omluvy se k tomu nehlásit, ale nepřeji vám rozhodně kvůli chybě nějaké soudní tahanice. Už se mi zdáte potrestaný dost.

    Podle mě, jak vztekle se ta firma chová, není zrovna dvakrát úspěšná a nebude plýtvat penězi na advokáta. Takže spíš jen dělají bububu, ale je to jen můj názor, neberte ho za bernou minci.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    24.1. 21:51 John Hartigun | blog: Jeden z nejhorších blogů na abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    No, zas tak strasne nefer mi to neprijde, ono je v podstate jedno, jestli to zrusim 3 dny pred vyprsenim vyzvedaci lhuty anebo to tam necham 3 dny hnit.

    Pak mozna napisu jak to dopadlo. Ta firma mi po chvili patrani na googlu prijde dost divna.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    26.1. 23:43 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Eshop objednávka - prosba o radu
    Slusny clovek - kdyz zjisti, ze z nejakeho duvodu nemuze zbozi vyzvednout - tak o tom alespon mailne, aby ho tam nesusili na provozovne 100 let, ne?

    Z druhe strany je pitomost poslat to PPLkem bez overeni, zda to zakaznik stale chce a zda neni treba mesic sluzebne v Armenii ...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.