Portál AbcLinuxu, 18. dubna 2024 21:28

Slušnou diskusi nelze vést v žumpě

16.5.2011 21:09 | Přečteno: 2452× | poslední úprava: 16.5.2011 21:09

Čest výjimkám.
včera 15:09 loki: Wow. Comeback :D :D :D To bude zase flame, uz se tesim.
včera 15:11 sad: To nevím, ale nechtěl bych to a ani bych to nikomu nepřál, s blogem se samozřejmě překládat nebudu.
včera 15:18 xxxs: blog som sice necital, ale rozhodne s nim nesuhlasim. 
včera 15:20 loki: Osobne bych jako dite byl radeji v detskem domove nez byt vychovavan stejnopohlavnim parem. To je proti prirode.
včera 15:25 kralуk: Á, to bude určitě pořádný benchmark prohlížeče ;-)
včera 15:27 marek_hb: jj, asi tady klesla návštěvnost, tak vytáhli těžký kalibr, aby nás potěšil něčím ze svých análů ....
včera 15:43 sad: Proč to sem vůbec dáváš, to si chceš s nějakým klukem adoptovat dítě? LOL! 
včera 15:51 loki: Ja si spise myslim, ze se jedna o iniciativu samotneho pana Tomese. Proste mu to asi nedalo, tak nas musel opet poctit svym novym vyplodem. 
včera 16:01 helb: myslim, ze na krokodyli reku to nedosahne :) 
včera 16:06 Filip: S autorem blogu v zásadě souhlasím, jsem si však vědom jeho nešťastného konfrontačního stylu. Do debat se raději nezapojuji, brzy bych se pohádal nejen s odpůrci homo- adopce, tak i se samotným P. T.
včera 16:08 buzík: Blog jsem nečetl, ale předpokládám že kdyby to byli dva muži, bylo by to hodně blbý. Dvě ženy se zdají poněkud příjemnějším, ale pořád to nemůže nahradit odborníky v dětských domovech, natož klasickou a přirozenou RODINU! 
včera 16:09 Jana: Já nejsem žádný homofob, ale za co vlastně bojuješ? za to aby si zničil západní civilizaci? 
včera 16:10 Bobeš: Tomeši, Tomeši, to bude zas flejm! Už máš zase měsíčky?
včera 16:10 loki: +1, to sedi.
včera 16:10 Tom: Ahoj Petře, jsi zadaný? 
včera 16:11 Lubjan: A přemášlel jsi někdy, jaké by to bylo neprudit?
včera 16:12 Petr: koukni na doménu: ABCLinuxu.CZ - Linux a CZ, chápeš?   
včera 16:13 Znásilnění: Jednou jsem se opil a v parku mě znásilnili dva buzíci, podal jsem trestní oznámení a od té doby jsem použován za homofoba, proč? 
včera 16:14 klíč: Dva údržbáři: "Dej mi francouzák... . . Klíč, ty kreténe!" 
včera 16:14 franta: "Franto! Co zase dělá ten tvůj prst v mý prdeli?" 
včera 16:15 marek_hb: ne, leští si bamus nad tím, jak nás tady bude tahat za ocasy ... :( 
včera 16:15 doktor: Přijde teplouš k doktorovi s horečkou. Doktor ho prohlédne a říká: "Tak doma si vemte litr mléka, nalejte ho do misky a položte za okno tak, aby na ni svítilo slunce. Po týdnu přidejte tři vejce. Po dalším týdnu vše důkladně promíchejte a vypijte." Muž odejde a sestra se doktora ptá: "Co to bylo za recept?" Na to doktor odpoví: "Já mu ukážu, na co je buzerantovi prdel!!"
včera 16:15 vítek: Víte, jak teplouš předstírá orgasmus? Vytáhne ho a plivne partnerovi na záda 
včera 16:16 policista: Za komunistů zastaví policajt teplého v autě: "Prosím váš řidičský průkaz!" "To je ta růžová knížečka ty moje žabko zelená?"
včera 16:16 kosmonaut: Víte, jak se jmenoval první homosexuální kosmonaut? . . Gay Garin.  
včera 16:16 marek_hb: buď rád, že nebyli opálený, to by si byl ještě rasista 
včera 16:17 kuřič: Chlap si dá v hospodě 6 fernetů a číšník se ho ptá: "K jaký příležitosti si je dáváte?" A chlap nato: "Moje první vykouření." "No, jestli to je takhle, tak tady máte sedmýho ferneta na mě!" "Hm, jestli jich šest tu chuť nesmeje, tak sedmej už nepomůže." 
včera 16:17 kulturista: Jdou dva buzeranti okolo stavby a ptají se: "Co to tu stavíte?" "Teplárnu." "No vidíš to, tomu se říká pokrok. Dřív nás zatracovali a teď nám staví kulturák." 
včera 16:18 sněhulák: Jak poznáte sněhuláka "buzeranta"? . . Má mrkev v zadku. 
včera 16:18 oslavenec: Jsou tři teplouši za sebou napíchlý. Co má ten uprostřed? . . Narozeniny.  
včera 16:19 semeno: Jedou dva přihřátí ve výtahu a jeden povídá: "Božínku, já tu cítím semeno." A ten druhý: "Sorry, já jsem si grknul." 
včera 16:20 Tohle jsem hledal: Co je největší naivita?.........Když dva homosexuálové šetří na kočárek.
včera 16:23 kralуk: Baví tě to spamování? 
včera 16:26 Ladicek: Jestli jeho nevím, ale mne docela jo. Konečně vtipná diskuse pod Tomešovým blogem! Sice to není moc diskuse, ale to u Péti není nikdy. 
včera 16:29 FILM TIP: Na lovu USA Cruising SK název Na love Thriller / Krimi / Drama USA / Západní Německo, 1980, 106 min 
včera 16:38 merlyn: kez by. zapadni civilizace je banda zbabelych zmrdu a teplousu. hm, nemas pocit, ze naopak za zapadni civilizaci bojuje? :-D  
včera 16:45 frEon: zbytecne jsi se namahal s odkazem, Petr je vzdelany a urcite moc dobre vi, co je to anal 
včera 16:46 frEon: asi nas chce postvat proti homo populaci
včera 16:51 Petr Tomeš: Stejnopohlavní páry se v přírodě přirozeně vyskytují. Dětské domovy nikoliv.  
včera 16:58 xkucf03: Upraveno: odstranil jsem enormní počet „.
včera 17:01 anonym: Založte mu už konečně někdo stránku na exotopedii :-) Je vidět, že o to opravdu stojí. včera 17:02 Petr Tomeš: Považuji za vhodné diskutovat o tématu týkající se menšiny, jejíž jsem součástí, tak jako jiní lidé diskutují o tom, co se zase více týká jich. Řada lidí přemýšlí o tom, jaké to je být vychován dvěma ženami nebo dvěma muži. A můj příspěvek v blogu na to fakticky odpovídá včetně videa veřejného vystoupení a jeho přepisu jednoho takového dítěte. Blog je reakcí na současný zvrácený stav, kdy řadu dětí u nás vychovávají stejnopohlavní páry, ale pokud se registrují, nemohou požádat o adopci, zatímco jako jednotlivci ano. Tyto nerovné podmínky znevýhodňují ty děti, které jsou již dnes ve stejnopohlavních párech, a významná část veřejnosti nechce tento stav odporující Evropské úmluvě o ochraně lidských práv a základních svobod i s ústavnímu pořádku České republiky změnit. včera 17:06 Petr Tomeš: Nejsem si za sebe vědom žádného konfrontačního stylu a osobní roviny v mojem blogovém příspěvku ani v této diskusi. Váš přístup k diskusi automaticky předpokládá něco, co se nemusí stát. včera 17:06 kok: a co když se samice stará o mládˇata, která nejsou její? princip mateřské školy a adopce zvířata znají včera 17:08 Petr Tomeš: Diskutuji o tématu, protože věřím, že je to potřebné a užitečné. Kdo nechce diskutovat, nemusí. Nemusí číst ani diskusi, ani příspěvek v blogu. To je přece v pořádku. Proč by měla být zničena západní civilizace? včera 17:09 Petr Tomeš: Ano. Spokojeně už rok a půl. je to smutne, ale ja se taky zucastnim, muj nejoblibenejsi je: Souloží v noci v parku dva teplouši, prostě tma jak v pytli, a říkají si u toho sladká slova: “Já tě miluju.” “Já tebe taky.” “Jsi úžasný.” “Ty taky.” “Budeme se tu scházet častěji?” “Ano, každý den.” “Já bydlím v Praze…” “Ty jo, já taky!” “Na Proseku.” “Ty bláho, já taky!” “Číslo 357.” “To není možné, já taky!” “Karle?” “Tati? včera 17:11 Bystroushaak: Bravurní logická úvaha, bohužel neprokazující že zvířata používají dětský domov. včera 17:12 Petr Tomeš: Nepovažuji svou snahu fakticky popsat stav věcí a slušně o něm diskutovat za prudění. včera 17:12 Petr je zpátky!: Nevím jaké to je být vychováván stejnopohlavným párem, ale učitě to musí být ta NEJVÍC NEJLEPŠÍ VĚC NA SVĚTĚ. včera 17:15 Bystroushaak: Já to nechápu. Stádová psychologie? Chování anonymního davu? Nejde mi do hlavy smysl většiny zde postnutých příspěvků. Je přece osobní blog. Jaký má smysl urážet v diskuzi? To si myslíte že se autorův názor změní, nebo je to jen takové bučení davu dobytka? Eh, že se vůbec ptám. Chápu. včera 17:18 Petr Tomeš: Většina příspěvů v blozích nesouvisí s Linuxem, přesto mají všichni čtenáři možnost sledovat kvalitní výběr příspěvků souvisejících s Linuxem. Na tomto serveru předpokládám nadpůrměrné zastoupení lidí schopných rozumět citovanému středně pokročilému anglickému textu, přičemž ostatní stále mají možnost si přečíst spoustu užitečných informací i v článcích odkazovaných na konci příspěvku a vytvořit si tak informovaný postoj. včera 17:18 ouou: možná jsou všichni zdejší anonymové jedna osoba - dejme tomu .... ..... včera 17:18 Bystroushaak: Protože od té doby jseš? včera 17:18 ach jo: to úplně kazí pointu na všem větším než mobilní telefon :( včera 17:19 Petr Tomeš: Jakou má film Na lovu souvislost s tématem? včera 17:21 +1: Nádhera včera 17:21 assholák: velkou včera 17:23 Bystroushaak: To jako že kdyby chtěl, změnilo by se něco na tvém postoji diskutujícího? včera 17:23 assholák: a teď máte menší rodinou krizi? včera 17:26 Luboš Doležel (Doli): Trochu to upravím. Osobně bych jako dítě byl raději v dětském domově než být vychováván Tomešem. včera 17:29 Rupikulko: Situácia vyžaduje vyjdarenie psychoterapeuta. včera 17:32 Petr Tomeš: Právě protože zvířata znají princip adopce a náhradní rodiny, nemůže to být proti přírodě. Proti přírodě je naopak být zaměstnán jako teta starající se v průběhu času o spoustu různých dětí, která jim nedokáže poskytnout tolik potřebné silné citové vazby a vhodné prostředí pro výchovu. včera 17:32 oklupitko: zavolejte JJ včera 17:34 pramice: tomu se říká slovo(věta) do pranice! včera 17:34 Petr Tomeš: Někteří lidé si vytvářejí názor na téma podle toho, kdo o něm zrovna napíše blog a věcná podstata ustupuje stranou. včera 17:34 kolololopodosaurus: ráda bych, ale nějak se mi nechce načíst... včera 17:36 píča: ostatní jak vidno ano včera 17:37 Petr Tomeš: Ne, proč? včera 17:38 Petr Tomeš: A konkrétní souvislou faktickou větu napsat dokážete? včera 17:41 Sokolík: To, že nemám rád(eufemismus) homosexuály, konkrétně jednoho spamujícího je fakt včera 17:48 xkucf03: Sorry, ale přes sedm tisíc prázdných řádů (resp. obsahujících tečku), to sem opravdu nepatří a narušuje to všem čtení diskuse. Na druhou stranu jsem ten příspěvek nechtěl cenzurovat, protože na vlastním příspěvku nic závadného není – šlo o tu nešťastnou „typografii“. včera 17:49 loki: +1 včera 17:51 Luboš Doležel (Doli): Ano, jestli někdy chceš, aby politici schválili vychovávání dětí homosexuály, tak hlavně u těch politiků nelobbuj ty. včera 17:51 Petr Tomeš: Neznám člověka, kterého mají všichni lidi rádi, ani takového, který by po něčem takovém toužil, zvláště v situaci, kdy patří k menšině, do které si značná část veřejnosti ráda kopne, natožpak když si vůbec dovolí prezentovat v současné sobě ještě stále nepopulární fakta. Nevědomost je přece tak sladká a pohodlná a nepřichází vůbec v úvahu poklesnout přiznáním se k zastávání nedemokratických postojů na základě předsudků bez jakéhokoliv faktického jádra vůči menšině obyvatel odporujících naší ústavě. Nicméně jsem se ptal na konkrétní souvislost s filmem. včera 17:52 loki: Stejne jako ma PT pravo spamovat do blogu anglicke offtopic prispevky, tak maji pravo ostatni mu za to vycinit v diskusi pod temito prispevky. včera 17:52 Petr Tomeš: Můj způsob jednání s politiky má prokazatelně docela úspěšné výsledky. Nepotřebuji tudíž od tebe vůbec žádnou radu o tom, co a jak mám dělat. :-) včera 17:54 loki: Tak nejak mi prijde, ze se toto tema v PT blogu resilo uz par patku dozadu. Je nutne to otevirat znovu? včera 17:55 martin: clovek dela proti prirode hromadu veci, proto si zijeme tak pohodlne a imho to neni zadny argument. jinak ja bych byl radsi u teplousu nez v decaku. v decaku by me mlatili ve skole i "doma". u teplousu jenom v ty skole, pokud bych se na to prislo...kazdopadne nejlepsi by byla normalni adopce, that's for sure. včera 17:55 pc2005: Tak mě napadá, co vyhodit HTML a plaitext editor a místo toho tam strčit LyX v javaskriptu? :-D. včera 17:56 Petr Tomeš: Blbci mají potřebu řádit v diskusi, ostatní jsou schopni číst jen ty příspěvky v blozích, které je zajímají. Příspěvek rozhodně není offtopic, jelikož obsah plně odpovídá jeho nadpisu. včera 17:59 martin: nektery lidi zas v pravo nahore vidi abclinuxu a ne abctepla. proto imho je ta otazka na miste, proc to sem davas? včera 17:59 Grunt: Proč? Vždyť by to mohla být docela prdel. Škoda že ještě nefunguje cílená reinkarnace. Dobrovolně bych se nabídl k reinkarnaci jako Tomešovo adoptované děcko (samozřejmě se vší svou současnou znalostí kolem věci) a pak bych se na něm pořádně vyřádil (samozřejmě jako jeho dítě). včera 17:59 anonym: Zajímavé je, že nejsi jediná buzna na Ábíčku, ale problémy jsou jen s tebou. S ostatníma se dá normálně bavit a jsou to celkem fajn lidi. Klíč bych hledal víc v tvé osobní povaze než v orientaci…
       

Hodnocení: 10 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

16.5.2011 21:50 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
varianta, že si za to svým chováním můžeš sám tě napadla?
Martin Stiborský avatar 16.5.2011 21:52 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tak mazej pryč, prosím. Můžeš místo sebe poslat nějakého příčetného.

Kvík ..
16.5.2011 22:05 martina z anglictiny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ahoj,
uz delsi dobu, se te chci na neco zeptat:
nestal jsi se gayem jen proto, ze sis neumel najit (nebo oslovit) holku?
pokud si na tebe dobre z tech par hodin vzpominam, choval ses vzdy jak pitomec,
nebyla s tebou rec a porad jsi mi cucel na kozy!
pa
Heron avatar 16.5.2011 22:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ačkoliv většinou na anonymy snažící se rozpoutat flame nereaguji, udělám výjimku.

Gayem se člověk rodí, nelze se jím stát z vlastní vůle. Z vlastní vůle lze pouze chvíli provozovat homosexuální/heterosexuální chování.

Opravdu si myslíte, že člověk (i kdyby se snad bál oslovit holku) by se chtěl stát homosexuálem proto, aby to měl jednodušší? Nezdá se vám to jako kravina vhledem k tomu, jak se někteří jedinci ke gayům a lesbičkám chovají?
pavlix avatar 17.5.2011 11:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Opravdu si myslíte, že člověk (i kdyby se snad bál oslovit holku) by se chtěl stát homosexuálem proto, aby to měl jednodušší? Nezdá se vám to jako kravina vhledem k tomu, jak se někteří jedinci ke gayům a lesbičkám chovají?
Zrovna Tomeš působí trochu jako masochysta. Snaží se na sebe strhávat pokud možno co nejnegativnější reakce, být co nejméně oblíbený, atd...

Nemám rád konspirační teorie, ale tenhle tvůj argument u něj podle mě selhává.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
17.5.2011 11:45 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
ja jsem nekde videl vyzkum ktery dokazoval ze skutecnych gayu je v populaci mnohem min nez tech co si o sobe mysli nebo tvrdi ze jsou gayove. predpoklad byl ze v mozku homosexuala by se mela vyvolat stejna reakce pri pohledu na atraktivni osobu stejneho pohlavi jako u heterosexuala a osoby opacneho pohlavi. (jestli je ten predpoklad spravny nevim ale ma to nejakou logiku)
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
16.5.2011 23:22 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
troll alert?!

neříkejte mi, že ho po všech blozích pronásleduje žena, aby mu vyčetla že se chová jako heterák ;)
16.5.2011 23:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
gtz avatar 17.5.2011 00:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Je snad taky chlap ne? Každý chlap, pokud má tu možnost se rád na nějaké ty pěkné kozičky podívá :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
17.5.2011 09:29 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Kazdy nie.
Dalibor Smolík avatar 17.5.2011 09:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ve vašem případě to chápu :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
18.5.2011 07:20 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě

hm... a v čiom?

niekedy bývajú nepraktické aha

18.5.2011 08:22 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
velký, neznamená hezký :)

Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 08:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tak jsem to odhadl správně :-))))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
18.5.2011 09:12 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
neviem, čo ste odhadli správne... číslo podprsenky R ?

Inak, je zaujímavé sledovať, ako sa mení vkus... keď čítate Hemingwaya a jeho generačných druhov, zistíte že bolo v móde mužské poprsie... to trvalo tak do začiatku 70. rokov, keď to vyvrcholilo doskovitým (prknovitým) dizajnom Twiggy...malé vybočenie znamenala móda typu Marilyn Monroe a mladších Sofie Lorenovej, BB, Ursuly Andress ... Marilyn kompenzovala potreby sex. sa deprivovaných vojakov na fronte a aj BB a jej kolegyne sa hodili na vojenské plechové skrinky vojakov vyslaných do koloniálnych vojen))...Čo kompenzujú silikónové vonkajšie pohlavné znaky? Možno stieranie rozdielov medzi pohlaviami?
18.5.2011 09:13 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
opr. sexuálne deprivovaných bez sa
Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 10:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
neviem, čo ste odhadli správne... číslo podprsenky R ?
To ne, ale že poznámku napsala žena. Tu tolik "kozičky" kolegyň asi zajímat nebudou, tedy většinou ;-)
Inak, je zaujímavé sledovať, ako sa mení vkus
Ano, vkus se mění, jednou tak, podruhé onak .. ale co se nemění, je celkový dojem člověka, který může být přitažlivý i bez vnějších "sexy" znaků a zase naopak. To je individuální, záleží na tom, jaký má šarm. Ať je to muž nebo žena. Tohle zůstane asi stejné. Jestli mužské poprsí ano či ne, zda minisukně nebo šortky, to je už vedlejší...
Jo, silikony mě vůbec neberou ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
18.5.2011 11:37 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Žena? Ešte je tu nejaká iná Slovenka? Mňa podnietila k reakcii Vaša poznámka. Od zapájania sa do debát o ,,kozičkách" som sa chcela nejako dištancovať.
gtz avatar 18.5.2011 11:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Myslel jsem zcela standardní, žádný silicon made apod.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
gtz avatar 17.5.2011 23:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Dobře, tak skoro každý chlap.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Marcela* avatar 18.5.2011 12:24 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tuhle psali, že pohled na ženská ňadra /u mužů/ posiluje činnost srdce :-). Pohled na co posiluje ženské srdce, to už nepsali ;-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
18.5.2011 12:25 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
jak na která....
17.5.2011 07:31 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nemělo to být Martin a z angličtiny? :-)
16.5.2011 22:20 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ta scrollbarová úprava, aby se to nedalo číst vůbec, tam je schválně? :) jsem doufal, že si udělám alespoň resumé těch vtipů...
16.5.2011 22:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Wtf? Tobě se ta moje poznámka o benchmarku prohlížeče zdá urážlivá, nebo co? Rozhodně to tak teda myšleno nebylo. Ono totiž například pomocí Krokodýlí řeky (nejdelší zdejší flejm) byl skutečně párkrát benchmarkován prohlížeč...

A to s tím "baví tě spamovat" nebylo tobě, ale tomu, co tam psal ty vtipy, hlavně ten tisíciřádkovej...

Jinak jako obvynit všechny okolo je samozřejmě to nejjednodušší...
What Big Oil knew about climate change
gtz avatar 16.5.2011 22:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Třeba se chce opět dostat aspoň na bronzovou pozici v žebříčku. Nyní je jeho blog jen na bramborovém postu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
16.5.2011 22:41 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
pak je ovsem otazka, proc se tu diskuzi snazis vest, na vsechny ty prispevky reagujes a jeste z toho udelas jakysi "best of" zapisek. To je jako skocit do zumpy plny hoven, byt rozcileny z toho, ze su od hoven, ale o to vic se v tech hovnech placat. Ja mam zkratka neodbytny pocit, ze te to valeni se v hovnech bavi:-)
16.5.2011 22:53 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Je to jako by plavčík napustil bazén močůvkou a začal řvát: 'Podívejte co jste mi udělali' ;)
16.5.2011 22:53 Joseph
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty ale nie si homosexual, ty si obycajny buzerant.
vlastikroot avatar 17.5.2011 06:33 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
+1
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
27.5.2011 11:14 Salome
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ano od slova buzerovat - tedy obtěžovat...
gtz avatar 16.5.2011 22:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Petře co takto se podívat do zrcadla a zeptat se toho chlapa co tam uvidíš kdo za to celé může? Nemyslíš si, že napsáním takového blogu to dopadne jak dopadne? Musíš vědět, že většina lidí Tě bude chtít nakopat do oné části. Pak tedy proč? Má to vůbec cenu psát?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
17.5.2011 05:27 anonym
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Cenu to má, například já nemám k této problematice vyhraněný postoj a rád si poslechnu argumenty z obou stran. A to klidně i tady na Abíčku.

K vašemu doporučení - to je ta odvěká otázka, má vůbec cenu jít proti proudu? Trošku mě zaráží, jak ti stejní lidé, kteří se jinak budou "bít" za free software, neutralitu internetu a podobná okrajová témata, se začne chovat jako primitivové, jakmile se objeví nějaký okrajový názor, se kterým prozměnu ONI nesouhlasí. A to ještě před chvílí měli plná ústa řečí o své vlastní názorové otevřenosti a o omezenosti nesouhlasící většiny.

Takže za mě - Petře, jen tak dál! Lidé, jako vy, jsou na světě potřeba, i když asi nemohou čekat ocenění nebo uznání, ale to vy víte. Na druhou stranu, ty obzvláště primitivní a agresivní výlevy v diskusi, to je naštěstí jen velmi uřvaná menšina. Většina čtenářů (včetně mě) se do diskuse zapojí málokdy, ale to neznamená, že si na ni neděláme vlastní názor.

Dalibor Smolík avatar 17.5.2011 08:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Většina čtenářů (včetně mě) se do diskuse zapojí málokdy, ale to neznamená, že si na ni neděláme vlastní názor.
Velice moudrá slova. Škoda, že se za tímto vlastním názorem schovává pouze nepřihlášený anonym, jinak to samozřejmě nemá chybu. ;-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
18.5.2011 12:05 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Už jste s těmi přihlášenými čtenáři trochu chorobný, jak Jílek. Buď má někdo validitní názor, nebo nemá, bez ohledu na to jestli je přihlašený. Ostatně projděte si některé přihlášené, jaké minimum údajů tam o sobě poskytují (např. vám oblíbené dámy). Pro mne jsou stejně anonymní.
Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 12:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ostatně projděte si některé přihlášené
Jo, s tím se dá souhlasit, jen u přihlášeného je téměř jistota, že se jedná o stále stejnou osobu. U nepřihlášeného může pod jedním nickem vystupovat osob víc. Máte pravdu, ono je to úplně jedno ..Jen si tím pádem člověk neudělá obrázek o způsobu uvažování člověka, který přihlášen není.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
18.5.2011 12:24 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
hmmm, já jsem přihlášený na většině odborných diskuzí, kde se ostatně často známe i osobně. Tady mi to nepřijde nutné, protože hodně blogů si jenom čtu a učím se z toho (třeba ten dnešní o čaji je fakt dobrej, ale nemusím ho komentovat). Ale někteří nejmenovaní manipulátoři mi tady připadají, že jsou schopni jít za hranu diskuze, pletou si chat a profesi - najednou místo nicku vytáhnou skutečné jméno oponenta, atd., a těm tedy rozhodně živnou půdu v jejich komplexu poskytovat nehodlám.
Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 14:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
hmmm, já jsem přihlášený na většině odborných diskuzí, kde se ostatně často známe i osobně.
No dobře, abíčko nepovažujete vzhledem ke svému zaměření dostatečně odborný, tak to je taky argument. Mně třeba pomohlo k určité počítačové gramotnosti, abych v této oblasti byl soběstačný (až na některé věci). Takže pokud to považujete jen za místo k prezentaci obecných názorů, pak rozumím. Tenhle server je však primárně určen lidem, kteří se nějak kolem linuxu "motají" a obecné blogy jsou něco navíc.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Marcela* avatar 18.5.2011 12:29 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
, jaké minimum údajů tam o sobě poskytují (např. vám oblíbené dámy)
Helejte, já myslím že uvádím až dost. Celé jméno, příjmení, a dokonce i psychoprofil :-). Navíc píšu pouze přihlášená, takže si mě nelze s nikým zaměnit.

A když je to podle vás jedno, proč se teda nepřihlásíte nebo aspoň nepíšete pod jediným nickem? :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
18.5.2011 12:49 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Právě protože to je jedno :-). Hodnotnou diskuzi o ženským poprsí nebo srážení někoho ze schodů klidně absolvuji jako anonym, diskuzi o vylepšení webové stránky s lidmi, kteří mají stejný zájem, jako registrovaný. Comprendo ;-)?
Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 14:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Hodnotnou diskuzi o ženským poprsí nebo srážení někoho ze schodů klidně absolvuji jako anonym
OK. Pokud se třeba diskutuje o vhodné výši státního dluhu nebo o rasové (ne)snášenlivosti? Jakmile jde o ožehavá témata, snadno se v anonymitě sklouzne do "hospodských" řečí.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Petr Tomášek avatar 18.5.2011 22:27 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nesouhlasím. Politické názory považuji za svého druhu osobní citlivé údaje a jistě není problém udělat nad ábíčkem datamining...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
19.5.2011 08:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Se mi zdá, že anonymové jsou démonizováni. Někdo píše pod svým jménem protože to považuje za čestné, jiný proto že se chce prezentovat. Někdo píše pod nickem, pak je skutečně elementátní slušností jej oslovovat nickem i když si přečtu jak se jmenuje. Někdo nechce být veřejně spojený svým jménem s diskusí, ale chce něco říct. Proč ne, když je to zajímavé? V oblasti péče se třeba anonymní stížnost bere vážně, anonymně se hlasuje... Co víme, kdo z místních je případně takovej pitomec, že by byl schopný otravovat jemu protivného i v soukromí?

Jistá anonymita je dnes spíš znakem zdravého rozumu než zbabělosti. Jako se kdysi válčilo tak, že střelci stáli, protože nebudou před nepřítelem klečet či ležet a tak představovali snadný cíl. :)
19.5.2011 10:54 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Díky za názor. Byl jsem registrovaný do loňska.

Přiznávám, že mne k anonymnímu psaní přivedlo několik diskuzí, kde jeden nejmenovaný, stále stejný a všemu rozumějící diskutér postupně na svého oponenta vytahoval jeho osobní údaje z registrační databáze, nakonec dokonce evidentně hledal další podklady přes google či co. Což používal jako protiargumentaci, protože jinak mimo urážek nebyl a není schopen věcně oponovat. Možná to je jen výjimka u jedné či několika osob, ale já si rozhodně kvůli diskuzi na zajímavé téma nenechám poškodit soukromí nějakým dementem s poruchou osobnosti.
belisarivs avatar 19.5.2011 14:17 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tohle je platny argument pokud clovek vystupuje porad pod jednou prezdivkou. Panove jako JS, Chtrex, Matlak a dalsi tu treba taky nejsou registrovani a malokdo s tim ma problem.

Nicmene pokud tu ma jednotlivec milion prezdivek a s nimi pak napada ostatni, tak je to uz uplne jina kava.

Taky jsem tu s takovym mel par potycek. A vylozene delal to co popisujes. Zjistoval si o mne informace a ty pak vyuzival k vypadum. Nastesti jeho styl byl snadno rozeznatelny a mne bylo jasne, ze je to porad tentyz clovek.
IRC is just multiplayer notepad.
19.5.2011 16:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Může Vás opruzovat dál. Někdo. Je to strašně nepříjemné. Mne takhle kdysi někdo chtěl ničit v práci. Já ho naštěstí identifikoval přes připojení, všichni potvrdili že plácá kraviny. Ale stejně jsme s tím zabili spoustu času. Takže já tam mám jméno, ale raději používán nick. Ten člověk tenkrát vybral z mých příspěvků na všem možném fakt slušnou várku. Měl smůlu jen proto, že důvěra ve mne byla opravdu hodně, ale hodně veliká. Jinak by to byl průšvih. Doporučuji anon mitu.
20.5.2011 18:17 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Mne takhle kdysi někdo chtěl ničit v práci

Z podobných důvodů jsem ukončil Facebook. Kolega z branže dostal vyhazov z dost velké mezinárodní firmy, protože jejich HR si mimo jiné vyguglovali diskuze pod jeho jménem, i když je nepsal on, ale jeho kamarádi. Tak mu zdůvodnili, že s takovým sociálním prostředím může potencionálně poškodit image firmy. Sice to bylo formálně ukončeno dohodou s nějakým padákem, ale headhunterové a HR šéfové se dost znají, a trvalo mu skoro rok, dostat znovu odpovídající post.

Nečekám sice podobnou situaci tady, ani snad tady není někdo tak posedlej svým egem a sledováním ostatních, ale téhle opatrnosti dost rozumím.
Nobody can give you as much as I can promise you
pavlix avatar 20.5.2011 21:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nečekám sice podobnou situaci tady, ani snad tady není někdo tak posedlej svým egem a sledováním ostatních, ale téhle opatrnosti dost rozumím.
Vím tu minimálně o třech lidech hluboce posedlých svým egem.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Marcela* avatar 19.5.2011 19:04 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nicmene pokud tu ma jednotlivec milion prezdivek a s nimi pak napada ostatni, tak je to uz uplne jina kava.
Přesně tak.

(A ještě jste zapomněl na kvakora. Ten píše hodně kvalitní příspěvky, a v mírovém duchu :-).)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
belisarivs avatar 19.5.2011 22:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nechtel jsem jmenovat vsechny, protoze bych nekoho opomnel. I San Tiago ma fajn komentare.
IRC is just multiplayer notepad.
Marcela* avatar 19.5.2011 22:30 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Na pana Zajíčka jsem si vzpomněla po odeslání komentu... Patří k elitě diskutérů. :-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
pavlix avatar 20.5.2011 00:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Něco podobného na mě nedávno začal zkoušet Bedňa.

Já tak nějak věřím, že se jedná o hlupáčky, kteří prostě něco zkusí, a člověk to nějak ustojí. Ale chápu tě a rozumím ti.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 11:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
No tak samozřejmě nic proti anonymitě nemám a v některých případech je nutná, aby člověk mohl vyslovit své problémy, obavy, věci za které by se třeba styděl a přesto je musí řešit. Jsou anonymní testy na AIDS, anonymní ankety .. to je v pořádku.
Jen jsem reagoval na to, že někdo mluvil o svém zodpovědném názoru a přitom byl označen jako "anonym", prostě mi to tu nesedlo jako upřímné. To je asi tak všechno, ten člověk určitě žádný démon není :-)))
Já rozumím tomu, že někdo může názory přihlášených "sebrat" a zneužít třeba v zaměstnání. Tohle mě vůbec osobně netrápí, ale někoho by to mohlo poškodit. V takovém případě bych si asi dával bacha, co píšu.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
19.5.2011 11:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
No čéče... Jenom kdyby Tě někdo zásoboval spamem, telefonáty, psal... ani nebudu vyvolávat démony.
Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 11:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Takhle už mě kdysi pronásledovala jedna ženská.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
19.5.2011 11:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ostatně dnes si každého nového člověka lustrujeme Googlem. A vytržené z kontextu, pro náhlého čtenáře, dokonce i Tvé, pro mnohé až pohoršlivě mírné komentáře :), mohou být před Tebou varující, neblahé...
Dalibor Smolík avatar 19.5.2011 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nojo, to je fakt :-). Že bych své registrované jméno na abíčku trochu pozměnil, třeba bych se mohl jmenovat "Dalík" :-) A hanba padne na někoho jiného.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
19.5.2011 16:02 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ten už je pošpiněn...ale bohat :-(
pavlix avatar 18.5.2011 15:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Buď má někdo validitní názor, nebo nemá
Důležité je to slovo někdo.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
18.5.2011 12:28 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Načo je názor, ktorý nevyjadríte... trebárs z obavy, že je nepopulárny a že zaň schytáte, jedno, pod akým nickom. Keď si ho raz zvolíte, tak je Váš)) a prípadné nesúhlasné a odmietavé reakcie sa týkajú názoru, a nie domnelej osoby.

To prihlásenie je nutné kvôli čomu... aby prípadní zarytí odporcovia Vášho virtuálneho JA mohli ďalej popracovať s Vaším nimi vytvoreným mediálnym profilom idiota ?

Tá druhá osoba sg. samozrejme nesmeruje k Vám osobne.
18.5.2011 12:55 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Sorry, názor je pro mne důležitý, na rozdíl od některých nejmenovaných přechytralých přispěvovatelů ho i na základě nových informací upravuji.

Nechci nikoho urazit, ale opravdu mne nebere to, že by mne zrovna na tomto webu a v tomto chatu nějaký magor za můj názor vyfakoval. Nevím jak vy, ale já si dost vybírám lidi, jejichž názor respektuji - což se netýká některých místních klaunů, které mám s jejich komplexy méněcennosti jako zdroj (řekněme lidové) zábavy, když se sem podívám.
Bystroushaak avatar 18.5.2011 15:48 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Škoda, že se za tímto vlastním názorem schovává pouze nepřihlášený anonym, jinak to samozřejmě nemá chybu. ;-)
Já s ním souhlasím taky (ostatně psal jsem to i do původní diskuze).
Shadow avatar 17.5.2011 08:58 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Trošku mě zaráží, jak ti stejní lidé, kteří se jinak budou "bít" za free software, neutralitu internetu a podobná okrajová témata, se začne chovat jako primitivové, jakmile se objeví nějaký okrajový názor, se kterým prozměnu ONI nesouhlasí.
Mne to ani tak nezaráží (už jsem si na takové paradoxy bohužel zvykl), ale rozhodně je mi z toho docela smutno. Ale ono je to jako se vším - neomezený Internet, ale jen vocamcať pocamcať, názorová otevřenost, ale jen pro témata, kde nemám vyhraněný negativní postoj. Jenomže zase na druhou stranu, tohle určitě platí jen pro některé jedince.

Je ovšem také třeba vzít v úvahu, že Petr Tomeš má jednak lehce kontroverzní styl prosazování svých názorů a jednak si tu v historii nadělal spoustu nepřátel nebo osob s negativním vyhraněným postojem proti němu. I když toto jejich jednání neomlouvá, může to být jedním z důvodů pro takové množství negativních reakcí.

Jinými slovy, velice záleží na způsobu prosazování názorů. Pokud je z tohoto způsobu cítit jakási nadřazenost prosazující osoby typu "jen já mám pravdu a kdo se mnou nesouhlasí, je blbec, lhář, apod.", tak to pak často i ti s nevyhraněným názorem zaujmou negativní postoj, už jen kvůli tomu. A proto se často s takovými lidmi hádají i ti, kteří s nimi v podstatě souhlasí, jen se obávají, že jejich přístup věci nepomůže, ale uškodí.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
Heron avatar 17.5.2011 10:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
a jednak si tu v historii nadělal spoustu nepřátel nebo osob s negativním vyhraněným postojem proti němu

Přesně tak. Není to dané ani tématem, ale jen a výhradně Tomešovým stylem. Úplně stejně totiž vypadaly diskuse o Ubuntu, Firefoxu, Globální změně klimatu atd. V podstatě na jakékoliv téma prezentované Tomešem.

17.5.2011 16:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jinými slovy, velice záleží na způsobu prosazování názorů. Pokud je z tohoto způsobu cítit jakási nadřazenost prosazující osoby typu "jen já mám pravdu a kdo se mnou nesouhlasí, je blbec, lhář, apod.", tak to pak často i ti s nevyhraněným názorem zaujmou negativní postoj, už jen kvůli tomu. A proto se často s takovými lidmi hádají i ti, kteří s nimi v podstatě souhlasí, jen se obávají, že jejich přístup věci nepomůže, ale uškodí.

Přesně! Mám pocit, že pan Tomeš je schopný obhajovat své postoje takovým způsobem, že i potenciální sympatizanty alespoň na chvíli přetáhne proti. Možná by té jeho schopnosti mohly využít nějaké tajné služby (vtip, blbej :))?
18.5.2011 18:12 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
+1, viz například blizbozz který sice napíše v kontextu místních bloggerů relativně hodnotný blog o programování, ovšem stylem "já jsem machr, většina lidí tady tomu nerozumí" si vykoleduje akorát kopance. Nebo Jan Jílek a jeho vezkrze arogantní postoj... (nikdo samozřejmě není dokonalý a ten kdo naznačuje že má v čemkoli převahu každou byť malou chybu schytá desetinásobně).
17.5.2011 09:46 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Cenu to má, například já nemám k této problematice vyhraněný postoj a rád si poslechnu argumenty z obou stran. A to klidně i tady na Abíčku.
Trofám si tvrdit, že velká část těch, co do Petra kopou, by s tímhle souhlasila. Dřív něco napsal sám a česky, takže to IMHO mnohem víc lidí přečetlo, teď jen většina vidí blog od PT o homosexuálech a má jasno. Dřív pod jeho blogy byly i zajímavé diskuze k tématu i s argumenty. Tohle už dávno není o homosexuálech, ale o PT.
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
pavlix avatar 17.5.2011 11:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
teď jen většina vidí blog od PT o homosexuálech a má jasno
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
gtz avatar 17.5.2011 11:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jedná se o formu jakým způsobem tu problematiku popisuje a vše okolo. Tím jak je to celé psané včetně všeho ostatního se z toho stává jen flame.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
16.5.2011 23:39 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Petře!

Stále ještě věřím, že máš navíc než jen osvítit to tupé stádo, ležící v zahnívající tůni místního rybníčku.

Běž, utíkej, a pak -- až dosáhneš cíle -- se nám všem vysměj.

Ne dřív, prosím. Myslím, že do nás už hlouběji svoje Ego neotiskneš.
Shadow avatar 17.5.2011 08:34 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nezlob se na mne, ale psal jsi sem už tolikrát, že jsi musel vědět, do čeho jdeš. Navíc vybrat si explozivní téma tohoto typu celkem logicky znamená čelit na jedné straně chudáčkům trollům (kteří tu bohužel čím dál tím více plevelí diskuse) a na straně druhé těžkým odpůrcům. A jako třešnička na dortu tu máš jistou pověst, právě proto, že jsi sem psal tolikrát.

Ono je to těžké, protože drtivá většina lidí má na adopci dětí homosexuálními páry vyhraněný názor. Ty, kteří souhlasí, přesvědčovat nepotřebuješ, a naopak odpůrce "na pravou víru" nepřivedeš. Ono je to opravdu více či méně jako víra, protože takový postoj se obvykle sestává z emocí a osobních dojmů, přičemž ani seriózní výzkum takové lidi nepřesvědčí (jednak by museli uznat, že se mýlili, a jednak to neprojde přes jejich vyhraněný emocionální postoj).

Být tebou, snažil bych se přesvědčit spíše politiky než řadové diskutéry na AbcL, popřípadě bych se snažil zorganizovat nějakou akci na podporu adopce a sem pak dal odkaz a info, aby se příznivci mohli zapojit. Což mě přivádí k zásadní otázce, co jsi pro adopci udělal ty? Kromě psaní sem na AbcL?
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
17.5.2011 08:56 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
+1
17.5.2011 09:27 Aldagautr | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
popřípadě bych se snažil zorganizovat nějakou akci na podporu adopce a sem pak dal odkaz a info, aby se příznivci mohli zapojit
jj, idealne to spojit s necim takovym :-)
o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
Bystroushaak avatar 18.5.2011 15:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Mě osobně to přijde jako sjezd poněkud perverzněji zaměřených lidí, ne "řadových" homosexuálů. Imho na libovolnou skupinu obyvatelstva lze vyhrabat podobnou špínu, ať jsou to gayové, heterosexuálové, černoši, vietnamci nebo třeba židi, což ovšem neznamená že se tak chovají všichni.
Heron avatar 18.5.2011 17:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Přesně tak.

Tenhle odkaz jsem už tu na abc viděl před léty (také se to někdo snažil použít proti gayům) a už tehdy jsem si říkal, jaké by asi byly reakce, kdyby tam nebyly starší muži, ale byla by to dejme tomu klasická běžná swingers párty nebo třeba mladé modelky v lesbických polohách. Ta reakce by byla poněkud jiná, že ano. Přitom jde o totéž. Nějaká skupina lidí se baví svým způsobem, všichni účastníci s tím souhlasí a nepřítomné to nijak neohrožuje.
19.5.2011 10:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tak jsem na to koukl, no, na to jak to bylo tady uvedeno, jak se k tomu je třeba proklikat přes tolik varování... tam nakonec nebylo nic moc "úchylného". Né že bych jim tu zábavu záviděl, ale: když je to baví...
17.5.2011 10:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud jde o slušnost a neslušnost diskuzí, ej zajímavé, že ani ne tak témata, jako spíš lidé vyvolávají flame. Vzhledem k tomu, že osobní vazby jsou zde minimální a často nevíme s kým mluvíme, zbývá jediné vysvětlení jevu (nebo je i jiné?): Způsob prezentace vlastních (tedy vždy jen nějakých osobních názorů, třebaže někdy podepřených sohlasem mocné většiny, posledních poznatků vědy...) názorů, jejich obhajoba, přístup k těm, co s námi nesouhlasí, i třeba k těm, kterým třeba jen shodou náhod "chytli saze". a něco do sikuse zařvali. I k trollům z přesvědčení.

Způsoby jak prezentovat svůj názor tak, aby byl přiajatelný i pro odpůrce (nebo tolerovatelný) je známý již sta a sta let. Způsoby jak spolehlivě vyvolat boj také. Stačí si vybrat. Je jen málo témat, které působí jako hořlavina ze své podstaty, v naprosté většině je třeba mocně přikládat. Většinou z obou stran, dokonce ani troll si nevystačí svým monologem.
18.5.2011 11:59 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
že ani ne tak témata, jako spíš lidé vyvolávají flame

Nie vždy je vina na nositeľovi témy,resp. na spôsobe, ako tú tému nanesie. Záleží aj na rôznych predsudkoch voči jeho osobe, na prepojatosti a celkovej ,,spoločenskej "atmosfére. Keď sú vzťahy konkurenčné, konfrontačné, ľudia sa skupinkujú ako to vyhovuje v prvom rade ich subj. potrebám (napr. potrebe niekoho spoločne eliminovať, hoci inak sa svojimi záujmami a názormi odlišujú), ľahko to skĺzne do šikany. Včera som na okamih zazrela nejakú diskusiu medzi politikmi, už neviem či českými alebo slovenskými, a ten spôsob komunikácie bol navlas taký na internetových fórach.Dočasné účelové koalície proti niekomu, dešpekt, zhadzovanie oponenta, snaha o osočovanie, úsilie poraziť ho, zničiť mu povesť. To potom ozaj nemá zmysel.Vyzerá to, že ľudia nemajú dosť dobrých vzorov.
gtz avatar 18.5.2011 12:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
O nějakou šikanu se zde nejedná, jedná se o styl PT jakým způsobem to celé presentuje. Již známe jeho vyhraněné názory, že jen to co on píše je správné. Ano, myslí to možná dobře, ale pak to celé sklouzne do úplně jiné roviny.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
18.5.2011 14:28 whistleblower
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nebolo to myslené vo vzťahu k autorovi blogu, to ja posúdiť neviem, skôr som konštatovala, že to tak býva vo všeobecnosti.Brániť svoj vyhranený názor a presvedčenie samo osebe nepokladám za nič odsúdeniahodné, práve také diskusie sú zaujímavé - nie keď účastníci menia každú chvíľu názory podľa toho, odkiaľ zafúka silnejší vietor a snažia sa veľmi neodlišovať od štandardu. Ide o prostriedky, ktoré pritom používam. Ak ľuďom s iným (trebárs aj menej podloženým) názorom začnú nadávať do vypatlancov a pod. dvere sa hneď zabuchnú.Iný názor na vec mi môže poskytnúť nový pohľad,s ktorým by som predtým nepočítala.
19.5.2011 08:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
JIstě jsem to velmi zjednodušil, jak je už mým neblahým zvykem. Zjednodušená myšlenka a zesložitělá a z normy vylétlá větná vazba - to jsem já. :))

No, vážně: Pokud velmi slušně, s ujištěním že jsem naslouchající argumentům proti, nanesu tady třeba že win jsou lepší než Linux, že homosexuálové mají a nebo namají právo na rodinu, že mi vyhovuje či nevyhovuje Ubuntu... tak jsem si jistý, že to může být klidná a konstruktivní debata. Pokud prohlásím, že nejlepší strom je Quercus petraea a kdo si myslí něco jiného je naprostý debil a že toto mé poznání přijali všichni rozumní a vzdělaní, kdežto pitomci... Tak si čtenář najde v Google co je za bylinu a bude vší silou proti, i když nějaký strom viděl naposled někdy před lety, když měli kancelář s výhledem do parku. Vytočí ho ta arogance. A pokud má aroganci spojenou s konkrétním člověkem...
17.5.2011 10:36 Bubak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Doporucil bych PTomesovi se presunout nekam, kde jeho hlody oceni a kde lze cenzurovat diskuze. Ci pripadna diskuze neni vubec mozna. Mapriklad blog.idnes.cz nebo blisty.
kotyz avatar 17.5.2011 15:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Oprava nadpisu, správně tam mělo bejt tohle: Slušnou diskusi nelze vést s Tomešem ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
18.5.2011 17:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Vzhledem k tomu, že jsem ani v příspěvku ani v počátku diskuse vůbec nepřistupoval do osobní roviny, a diskutující se začali chovat jak, nemá tvůj příspěvek žádnou souvislost s realitou, která se stala. Ověřil jsem si, že zde lidé zničí diskusi ještě dříve, než pořádně začne.
18.5.2011 18:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Novej blogpost neznamená tabula rasa.
18.5.2011 19:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To je dost ubohá omluva nevkusného chování většiny diskutujících. To jako kdokoliv, kdo se s někým kdy neshodne, už nemůže nic napsat, aniž by se zaplevelila diskuse nesmysly?
18.5.2011 19:49 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To je fyzika. V tvém případě je imho tau delší než jeden blogový zápisek a následná diskuze. Udělej třeba měření spotřeby Atomu a uvidíš jak bude diskuze po nějaký době netrolovací (flame to asi bude, ale technickej).
27.5.2011 13:19 Salome
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Má zkušenost mi praví, že pitomec zůstane pitomcem, i když bude na idnesu, nebo kdekoliv jinde. Neznám místo, okdud by Ptomeše nevyobcovali. Ubuntu, česká i anglická Wikipedie, ... a zdá se že i zde ho nikdo moc nemusí. Ptomeš se ohání slušností, přitom už nadpisem článku říká všem diskutérům ábíčka "žumpa". Tomu on říká slušně diskutovat. Chová se jak idiot. Ve výpisu ilustrace "žumpy" píše "Nejsem si vědom"... ano, Ptomeš je zřejmě nevědomý ke sprostostem, které vypouští - především k oponentům. Příčinou té nevědomosti bude asi slabomyslnost, případně pokročilá schizofrenie. Zajímalo by mne ale, jak se v takovém případě jmenuje ten druhý - ten slušný. Co třeba Linda nebo Petra? To by lecos vysvětlovalo.
3.6.2011 06:41 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tak mi v tom otisknutém výpisu diskuse laskavě ukaž, kde jsem nebyl slušný, ty tupé nemehlo.
pavlix avatar 3.6.2011 23:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
:)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.6.2011 01:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Opět neumíš, co? :D
pavlix avatar 4.6.2011 01:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Co neumím?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.6.2011 11:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Chtělo by to chápat předchozí sdělení. :)
pavlix avatar 4.6.2011 23:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Kdybysis to po sobě aspoň četl.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
6.6.2011 12:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Čtu. Co = viď.
Shadow avatar 4.6.2011 09:45 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
... kde jsem nebyl slušný, ty tupé nemehlo

Těm smajlíkům bych se nedivil. Ohánět se vlastní slušností a ještě v té samé větě někoho urazit, a to vše ještě navíc v diskusi pod příspěvkem, kterým si stěžuješ na neslušnost druhých k tobě, to je natolik paradoxní, že se tomu může člověk buď smát, nebo plakat.

If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
4.6.2011 11:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Já se směju neschopnoti tohoto opakovaného lháře dokázat, jak jsem nebyl v těch diskusích na počátku slušných. On je fakt líný nebo provokuje schválně.
pavlix avatar 4.6.2011 23:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
V tom případě ti doporučuju reagovat na toho, kdo ti něco takového tvrdil.

Tím, že za to nadáváš někomu jinému, si asi moc nepomůžeš.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
6.6.2011 12:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tvoje ":)" vyznělo, jakobys mu dal za pravdu.
pavlix avatar 7.6.2011 23:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Podle mě jsi prostě jenom posedlý touhou být tím ublíženým.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.6.2011 15:51 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To je krávovina jak mraky, pro kterou nemáš žádný důkaz, jasně říkám, že nejsem.
19.5.2011 09:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ověřil jsem si, že zde lidé zničí diskusi ještě dříve, než pořádně začne.

A proč se tak stane, mohu-li se ptát?
19.5.2011 22:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To se musíš zeptat jich. Já diskutoval evidetně slušně. Nevážili si toho.
pavlix avatar 20.5.2011 00:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nevážili si toho.
Zatím jsi nám nedal nejmenší důvod, proč si tě vážit.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
20.5.2011 06:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nedal jsem ho možná například tobě, některým ostatním jsem ho dal, jak tak vidím.
pavlix avatar 20.5.2011 09:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nevšiml jsem si.

Možná jsi v někom z tebe neznalých vzbudil lítost. Na buzení lítosti jsi expert. I ve mě jsi ji kdysi vzbudil. Ale i ta lítost je přejde, až je všechny pozurážíš.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
belisarivs avatar 20.5.2011 10:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nedal jsem ho možná například tobě
Mimo jine.

Ono ti uniklo, ze k tomu, aby si na tebe nekdo udelal nazor mu staci aby videl, jak se chovas k jinym.

Navic, jak muzes tvrdit, ze jsi se pokousel o slusnou diskuzi a zaroven tvrdit, ze nekterym jsi nedal duvod si te vazit? Jinymi slovy, tvrdis, ze se pokousis o slusnou diskuzi a zaroven se k nekterym chovas programove spatne. IMHO protimluv.
IRC is just multiplayer notepad.
21.5.2011 08:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Není to protimluv, ale tvoje pochopení na to zjevně nedostačuje a nebo lžeš schválně. Prvních více jak 80 komentářů v diskusi jsem se ještě trpělivě snažil vydržet a byl vstřícný. Ale nekonečnou trpělivost zkrátka a jednoduše nemám.
belisarivs avatar 21.5.2011 11:23 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tys nepochopil o cem pisu, ze?
IRC is just multiplayer notepad.
21.5.2011 13:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Prvních více jak 80 komentářů v diskusi jsem se ještě trpělivě snažil vydržet a byl vstřícný. Ale nekonečnou trpělivost zkrátka a jednoduše nemám.
Jak chceš vychovávat dítě, když nemáš ani trpělivost na to být vstřícný v nějaké jedné internetové diskusi pod blogem?!?
pavlix avatar 21.5.2011 17:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jak chceš vychovávat dítě, když nemáš ani trpělivost na to být vstřícný v nějaké jedné internetové diskusi pod blogem?!?
Nejspíš bysme Tomeše dost brzo viděli v televizi, jak ho vedou k soudu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
22.5.2011 18:24 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Já bych chtěl vidět tebe, když bys byl celoživotně napadán a krácen na základních právech, jak bys byl ledově klidný. To je pokrytectví doslova nejvyššího kalibru.
22.5.2011 21:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jó, to ti jde skvěle, říct o všech okolo, že ti celý život ubližují, a tím se elegantně zbavit odpovědnosti za své chování. To ti opravdu nesežeru. Existují lidé, kteří byli persekuováni ještě mnohem drsněji, a přitom svou trpělivost neztratili, naopak...
gtz avatar 22.5.2011 22:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Omlouvám se, že Vám vstupuji do velice plodné diskuse, ale proč s tím nic neděláš když píšeš toto:

Já bych chtěl vidět tebe, když bys byl celoživotně napadán a krácen na základních právech, jak bys byl ledově klidný

Měl bys podat nějakou stížnost na úřední místa proč se tak děje a jak to budou řešit.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Grunt avatar 21.5.2011 13:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Prvních více jak 80 komentářů v diskusi jsem se ještě trpělivě snažil vydržet a byl vstřícný
WTF? A ty tisícovky komentářů v minulosti jako co? To máš jako představu, že s každým novým blogem se to nějak resetuje a máš čistý štít dokuď si zas oni nezačnou? To máš IMHO trošku pokřivené vidění.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
22.5.2011 18:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Takže se chceš chovat jak šílená manželka, co věčně vytahuje sporné věci z minulosti? Komplex? Já to nedělám. Zjevně se neumíte chovat.
Grunt avatar 22.5.2011 18:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Já to nedělám.
Aha. A to konkrétně od kdy?
Zjevně se neumíte chovat.
Z úst Petra Tomeše to zní trochu jako oxymóron.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
3.6.2011 06:43 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
V posledních diskusích jsem to nedělal, takže moje tvrzení je platné.
pavlix avatar 3.6.2011 23:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
V posledních diskusích jsem to nedělal
:)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.6.2011 01:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Směješ se fakt jak kretén. Nemůžeš *nijak* dokázat, že jsem se značnou část doby každého začátku diskuse z poslední doby držel dlouho a že spousta lidí na mně začala útočit jako první. A že mi ujedou nervy, tak tomu se může divit jen hlupák.
pavlix avatar 4.6.2011 01:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To ti ta slušná diskuze dlouho nevydržela. Dokázal jsi, že jsi stále stejný Petr Tomeš se stále stejně labilní psychikou.

Že tvé nervy nestačí na účast v internetové diskuzi, a to ti nemůžu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.6.2011 11:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
A proč provokuješ, lháři? To ti ten kiks s MLM očerňováním nestačil? Ty nemáš dost? Byl jsi jedinej člověk, co tu na mně v posledních dnech bezdůvodně útočí a provokuje a lže. Takže se ptám, proč to děláš? Líbí se ti to? Honíš si u toho ptáka?
pavlix avatar 4.6.2011 23:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nejlepší na tom všem je, že ty si snad stále ještě myslíš, že člověk jako ty mě může urazit.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.6.2011 11:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nemáš spíše ty nějaký labilní komplex, když celé dny vysedáváš a reaguješ na mé příspěvky a vymýšlíš si o mně sprosté lži a bláboly??? Jsi duševně v pořádku? Opakuju, buď ukaž, kde jsem v diskusích u svých posledních příspěvků začal lidi provokovat nebo urážet nebo jim nadávat. Zrovna v poslední době veškeré útoky přicházejí zejména od tebe. A ještě navíc tak neuvěřitelně hnusné, že se tomu může divit jen idiot, když si to nenechám líbit.
pavlix avatar 4.6.2011 23:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Opakuju, buď ukaž, kde jsem v diskusích u svých posledních příspěvků začal lidi provokovat nebo urážet nebo jim nadávat.
Zajímavé, všichni to vidí, jenom ty ne.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
6.6.2011 12:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tak mi to v těch citovaných více jak 80 příspěvcích v mém blogu, pod nímž zde diskutujes, dokaž. Ono to vyžaduje jisté úsilí, kterým nedisponuješ. Když to každý vidí, mělo by to být přece maximálně jednoduché ukázat, že ano? Jsi prostě trapák.
pavlix avatar 7.6.2011 23:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Když vezmeš od tohoto příspěvku nahoru svých posledních osm, tak minimálně pět je hrubých a ubohých.

Že si to nechceš připustit je jen a jen tvoje věc.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.6.2011 15:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ale já celou dobu mluvím o snahu o slušnou diskusi, o kterou jsem se pokoušel v několika desítkách prvních příspěvků v několika posledních diskusích. Proč pořád meleš o něčem jiném? Protože jsi blbec neschopný uznat, že mám pravdu v tom, že já se o slušnou diskusi snažil a vždy přišlo dost lidí si do mně jen tak z plezíru kopnout?
pavlix avatar 8.6.2011 16:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tvoje snaha mi připadá dost chabá.
Protože jsi blbec neschopný uznat, že mám pravdu v tom, že já se o slušnou diskusi snažil a vždy přišlo dost lidí si do mně jen tak z plezíru kopnout?

Kdybysis alespoň všiml, že jsi do naprosté většiny z těch lidí kopl první a ještě jsi kopl do desítek jejich známých.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
11.6.2011 21:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To jsem si tedy nevšiml, jsi schopný to konečně dokázat, aby bylo jasno? Nebo chceš pořád jen blábolit na prázdno?
pavlix avatar 11.6.2011 22:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To jsem si tedy nevšiml, jsi schopný to konečně dokázat, aby bylo jasno? Nebo chceš pořád jen blábolit na prázdno?
Mám přesvědčovat slepého, aby otevřel oči? Proboha proč?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
12.6.2011 07:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tebe to baví, blábolit pořád o něčem jiném, než o čem diskutujem? Stačilo by, abys dokázal, že máš pravdu ve veškeré té špíně, kterou na mně hážeš o MLM, nabízeí finančních produktů atd.. Na to jsi ale jednak moc líný a jednak ani nemůžeš. Proto jen žvlatláš.
Grunt avatar 21.5.2011 13:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Já mám takový pocit, že v tvém případě už bych si dovolil predikovat vývoj diskuse i kdyby si psal o koťátkách.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
20.5.2011 08:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Oni odpovídají stále. Takže nemají pravdu a pravdu máte zase jen Vy? Není to trochu divné, že tolik lidí, dost rozdílných věkem, vzděláním, názory se shodlo, že s Vámi je diskuse nemožná pro aroganci, neschopnost připustit jinou pravdu než tu svoji, útočnost... Nemůže být třeba kousek chyby i ve Vás?
21.5.2011 08:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To zda může nebo nemůže být chyba ve mně je vidět na prvních více jak 80 komentářích diskuse, kdy jsem nezdavdal žádnou příčinu k všem těm kopancům a posměškům. Buď ukažte, kde jsem se tam provinil, nebo se mi omluvte, že mám skutečně pravdu a diskutovat se zde nedá.
21.5.2011 10:24 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Buď ukažte, kde jsem se tam provinil,
IMHO treba tady. Isah, ktera byla slusna a krom toho, ze popsala svou vlatni zkusenost, tak se i odvolala na respektovane autory ... odpoved?
...Chce to aspoň minimální úroveň inteligence.
To nelze omlouvat tim, ze te jini lide v prvni 80 prspevcich urazeli nebo tim, ze se snad Isah dopustila nespravneho prirovnani...
nebo se mi omluvte
to snad nemyslis vazne, ne? Za co by se ti jako Dag mel omlouvat? Ze se odvazil zapochybovat, ze jsi dokonalost sama a polozil ti otazku, zda by chyba nemohla byt i v tobe?
Shadow avatar 21.5.2011 11:30 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To nelze omlouvat tim, ze te jini lide v prvni 80 prspevcich urazeli nebo tim, ze se snad Isah dopustila nespravneho prirovnani...
+1

Když už tady PT žádá o omluvu, měl by začít u sebe a omluvit se Isah.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
pavlix avatar 21.5.2011 17:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Myslím, že PT už má na světě minimálně stovky lidí, kteří by si zasloužili jeho omluvu. Nejen Isah.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Shadow avatar 21.5.2011 18:57 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Máš pravdu. A když už jsme u těch omluv, tak se omlouvám všem těm, kteří si zaslouží od PT omluvu, ale které jsem nejmenoval.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
pavlix avatar 21.5.2011 19:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
A já se omlouvám tobě, že jsem tě uvedl do situace, kdy se cítíš být povinován omluvou.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
22.5.2011 18:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Za výrokem o minimální inteligencí potřebné k tomu, aby isah nesrovnávala nesrovnatelné, si stojím, neboť je fakticky vpořádku.
22.5.2011 19:29 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ta formulace o minimální inteligenci ti nepřijde ani trochu urážlivá?
Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
22.5.2011 19:54 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
V tom případě doporučuju zakoupení a nastudování této knihy: http://knihy.abz.cz/prodej/lexikon-slusneho-chovani-a-forem-spolecenskeho-styku - třeba ti to leccos objasní :)
22.5.2011 21:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Slušný chování není zdaleka pouze o tom, jestli jsou výroky fakticky pravdivé.
Když ti řeknu, že ti občas příšerně smrdí prdel, tak to je taky fakticky pravda, nicméně naší komunikaci to asi moc neprospěje...
21.5.2011 13:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
nebo se mi omluvte
Lol! :-D
21.5.2011 15:57 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nestálo by to za to přidat do fortuny? :D
21.5.2011 21:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
...ok, dávám do fronty... ale víš co, mam zkouškový, takže by to teď mělo jít rychlejc, páč se mi nechce učit :-D
22.5.2011 10:57 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jo, to znám :D Něco podobnýho jako tohle: http://weheartit.com/entry/1568181 co? :)
22.5.2011 13:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
:-D Jo, to je docela přesný...
21.5.2011 16:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Kdybys mě radši místo flejmu tady, odpověděl na otázku, zda má průměrně rodič radši adoptované dítě nebo vlastní (co bylo v té druhé diskuzi tuším).
belisarivs avatar 17.5.2011 19:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak tu zumpu nezakladej, ne?
IRC is just multiplayer notepad.
18.5.2011 17:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Co bylo na mojem příspěvku a mnoha prvních příspěvcích v diskusi žumpoidního? Nic? Aha. Zase sis kopnul. A opět vedle.
belisarivs avatar 19.5.2011 09:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
:-D

Krome nadpisu, a toho, ze jsi tam citoval i lidi, kteri te nijak nenapadali s umyslem ukazat jaky jsi frajer a abicko je zumpa?

Tobe to vazne nedocvaklo.
Zase sis kopnul.
Ne. To ty sis potreboval kopnout. A zase vedle.
IRC is just multiplayer notepad.
19.5.2011 22:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Tobě to nedocvaklo, protože jsi moc blbý. Citoval jsem všechny lidi z počátku diskuse, aby prasátka jako ty nekvičela, že jsem si vyzoval jen některé příspěvky.
belisarivs avatar 20.5.2011 11:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jenom bych rad podotknul, ze v diskuzi mezi nami jsi to byl opet ty, kdo se snizil k primitivnim invektivam.

Chapu, ze to tva selektivni slepota nepropusti az do mozku, ale z nas dvou jsi tu hulvat ty.

Bud jak bud, stale me utvrzujes v nazoru, ze specialne ty bys nemel mit povolenu adopci cehokoliv, co jsi svym chovanim schopen poznamenat.

V jaru mozna nejsi zly clovek. Ale nedostatek sebereflexe, tva arogance a taky ochrana, jako ti komunikace nadalku poskytuje pred pripadnou odvetou, eliminujici takto tvou zbabelost, umoznuji odhaleni tvych spatnych vlastnosti v cele sve nahote.

Je mi srdecne jedno, ze jsi gay. U mne jsi proste nevychovany hulvat a hotovo.

Pohnojils to tu v tak velkem stylu, ze od tebe uz nikdo jiny nic nez hulvatstvi neocekava. Tak se k tomu postav jako chlap a prestan knucet jak jsme si na tebe vsichni zasedli.
IRC is just multiplayer notepad.
21.5.2011 08:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
od tebe uz nikdo jiny nic nez hulvatstvi neocekava. Tak se k tomu postav jako chlap a prestan knucet jak jsme si na tebe vsichni zasedli.
To je demagogie jak řemen a s blbci jako ty o tom nehodlám dále dikustovat, to je tak strašně nízké, horší než invektivy. Schovávat se za slovíčka a vykrucovat se je mimořádně trapné a laciný trik. Taková definitivní rezolutní tvrzení si laskavě strč do prdele. Kdo si sakra myslíš, že jsi, abys rozhodoval o tom, kdo smí či nesmí mít rovná práva v demokratické společnosti, které chrání ústava a listina základních práv a svobod?
belisarivs avatar 21.5.2011 11:36 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
WTF is this shit?
To je demagogie jak řemen a s blbci jako ty o tom nehodlám dále dikustovat,
Jenom toliko k tve trpelivosti.
Schovávat se za slovíčka a vykrucovat se je mimořádně trapné a laciný trik.
To ty vytahujes slovicka ignorujice pointu. Zachoval jsi se tu k mnohym spatne a ostatni to videli. Maji te za vola a tvym chovanim dale potvrzujes, ze maji pravdu.

The harder you try, the harder you will fail.
Taková definitivní rezolutní tvrzení si laskavě strč do prdele. Kdo si sakra myslíš, že jsi, abys rozhodoval o tom, kdo smí či nesmí mít rovná práva v demokratické společnosti, které chrání ústava a listina základních práv a svobod?
Ja si myslim, ze jsem clovek, ktery ma pravo na nazor a ma pravo na to, jej poslat dal. Ostatne, stejne jako ty. Ty jsi proste hystericky pablb a muj nazor je, ze specialne lide jako ty (a je mi jedno jestli jsou homo nebo hetero) patri do ZOO a ne do role adoptivniho rodice.

Rekni mi, kolik matrose jsi do sebe musel napakovat abys v prezentaci meho soukromeho nazoru videl rezolutni tvrzeni rozhodujici o tom, kdo co muze nebo ne?
IRC is just multiplayer notepad.
drc avatar 17.5.2011 23:47 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Predmetny blog jsem necetl, ale tak nejak predpokladam, ze se stale drzis sveho oblibeneho myslenkoveho vzorce "nejhlavnejsi übervedec rekl X => vsichni jste debilove a v teto zumpe nebudu vest diskusi".

Osobne by me zajimalo proc venujes tolik prace najiti ruznych zdroju, ktere rikaji co chces slyset a jejich naslednemu predlozeni publiku, ktere to vlastne ani moc nezajima, ale ktere spolehlive vytoci bud vyse zmineny myslenkovy vzorec nebo tve peclive a dlouho budovane renome.
18.5.2011 17:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Téma bylo jasné, předmětné, popisné, doložitelné. Počátek diskuse taky. Z mé strany výlučně vstřícný a slušný. Přesto se opět jako mnohokrát předtím potvrdilo, že to zde velká část lidí nedokáže. A ještě se porkytecky snaží vykreslit jinou mediální realitu, než je ta, která se skutečně stala. Žádný takový myšlenkový vzorec nemám. Čekal jsem na názory a fakta protistrany. Bohužel jsem se dočkal v podstatě téměř jen všeho ostatního, jen ne toho. Asi protože žádné nemají.
18.5.2011 18:03 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
názorů tam máš asi 200, jen holt nesouhlasí s tvým světonázorem. to je ta potíž
18.5.2011 19:30 fettgesicht
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Já si myslím, že většině lidí je otázka adopce homo páry celkem fuk a rádi ji přenechají odborníkům + poslancům. Sem se přišli podívat jenom na vzteklého PT a rýpnout si do něj. :-D
Grunt avatar 18.5.2011 21:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Čekal jsem na názory a fakta protistrany
Ještě by mě zajímalo kde si vzal, že zrovna zde se nachází protistrana.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
18.5.2011 22:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
= názoroví oponenti, kteří tu vykřikují všelico o tom, jak by homosexuálové neměli vychovávat děti.
Grunt avatar 18.5.2011 22:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Však o tom mluvím. Kde si vzal, že se nachází (a nebo jsou v majoritě) zrovna tady a že zde je to nejlepší místo kde klást bomby? Není to tak trochu jako nošení dříví do lesa?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
19.5.2011 07:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Vzal jsem to z pozorného čtení diskusních příspěvků. Doporučuji Ti to taky udělat.
Petr Tomášek avatar 19.5.2011 08:53 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Źe ti není hanba takovou lež přenést přes rty.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
19.5.2011 22:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Chceš snad popřít, že značná část diskutujících tu není proti adopci homosexuály? Lháři! Nemá s tebou smysl diskutovat.
belisarivs avatar 20.5.2011 11:21 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ne. On chce poprit, ze tu znacna cast diskutujicich _je_ proti adopci homosexualy.

A jeste neco ti chci rici. Jdi s tim uz do prdele.
IRC is just multiplayer notepad.
21.5.2011 08:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jdi si tam sám. Nevím, kdo si sakra myslíš, že jsi, abys mi tu zakazoval základní svobodu projevu. Když tě to nebaví, tak to nečti, vole.
21.5.2011 11:03 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Když tě to nebaví, tak to nečti, vole.
Nápodobně... když se ti nelíbí zdejší osazenstvo, tak sem nic nepiše, vole.
22.5.2011 18:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Mně se zajímavá část osazenstva líbí, a pro ně jsem primárně psal a s nimi chci především diskutovat.
belisarivs avatar 21.5.2011 11:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
LEVEL UP

blbec -> vul.

Zlepsuju se. :-D

IRC is just multiplayer notepad.
drc avatar 20.5.2011 16:28 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Chceš snad popřít, že značná část diskutujících tu není proti adopci homosexuály? Lháři! Nemá s tebou smysl diskutovat.
Kdybych chtěl ve třech větách lépe shrnout důvody, proč na spoustu lidí působíš jako červený hadr na býka, tak bych to nedokázal.
pavlix avatar 20.5.2011 17:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Řekl bych už značně vybledlý hadr :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Petr Tomášek avatar 22.5.2011 14:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Chci říci, že je lež, že's příspěvky četl poctivě.
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Grunt avatar 19.5.2011 10:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Upozornění: Když prohlašuju, že Petr Tomeš je vůl nebo dement ještě neznamená, že nesouhlasím s jeho názory nebo názory které zastává/prezentuje.
Doporučuji Ti to taky udělat.
Skoč si do zdi už konečně.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
17.5.2011 23:58 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z té diskuze jsem četl jenom pár komentářů a dost jsem se vyděsil. Myslel jsem, že tolerance k homosexualitě je zde na jiné úrovni:-(.
belisarivs avatar 18.5.2011 08:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Evidentne jsi jich precetl prilis malo.

Jinak by ti docvaklo, ze o tom to neni a ze ta tolerance tu je _podstatne_ vetsi nez ve zbytku spolecnosti, ale jadrem konfliktu tu je Petr Tomes.

Mrkni treba na tohle.
IRC is just multiplayer notepad.
18.5.2011 18:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To přece nemůžeš myslet vážně v situaci, kdy jakoukoliv snahu o slušnou diskusi vytrvale podupáváte. Vám totiž o žádnou takovou diskusi nejde. Můj příspěvek na nikoho nijak neútočil, pouze fakticky popsal, jak se cítí osoba vychovávná stejnopohlavním párem, což je odpověď na domněnky velké části diskutujících typu "chudák dítě, to nemůže dopadnout dobře, žádné dítě by nic takového nechtělo" a podobné pitomosti. Na jedné straně jsou tedy reálné zkušenosti a na druhé straně to, co si oni vycucali z prstu. Pak se dojde k tomu, že je to jen jedna zkušenost, takže se přechází ke komplexnějším porovnání skupin dětí vychovávaných různopohlavními i stejnopohlavními páry, kde jsou empirická fakta jasná: Děti se ve svém zdravotním a psychickém stavu, genderové konformitě atd. neliší a pravděpodobnost pozitivního vlivu výchovy i schopností rodičů je stejná. Jenže to se samozřejmě opět řadě lidí nelíbí, bohužel už nejsou schopni poskytnout *jakákoliv* fakta o opaku.
18.5.2011 19:29 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Ale prd. Proste sam jsi tak nejak slepym ramenem evoluce - nerozmnozis se => z hlediska evoluce je tva existence nepodstatna. To, ze se snazis znasilnovat prirodni principy, to nenahradi. Je smutne, ze dnesn spolecnost vubec pripusti takove uvahy. Globalni smirlivost a korektnost nas jednou vsechny zahubi.
Dalibor Smolík avatar 18.5.2011 19:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Globalni smirlivost a korektnost nas jednou vsechny zahubi.
Nás zahubí civilizace jako taková. Stačí se podívat na demografický vývoj ve vyspělých zemích. Do akce "mít děti" se dneska nikdo nehrne. Raději cestuje, baví se, chodí na párty a samozřejmě se rozvíjí po profesní linii.
Převálcuje nás společnost, ve které je deset dětí standardem.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Bystroushaak avatar 18.5.2011 19:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Proste sam jsi tak nejak slepym ramenem evoluce - nerozmnozis se => z hlediska evoluce je tva existence nepodstatna.
Teď jsi mu to nandal, imho se hned po přečtení dojde zabít.
Je smutne, ze dnesn spolecnost vubec pripusti takove uvahy. Globalni smirlivost a korektnost nas jednou vsechny zahubi.
Správně, měli by jsme ho ukamenovat, jako to dělají v pokrokových zemích ala Irák a Afgánistán, je totiž jasné že díky nenávisti, vlastní omezenosti a debilitě se tam mají o hodně lépe.
18.5.2011 20:00 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Nechtel jsem mu nic nandat. Proste to bylo konstatovani holeho faktu. A to, ze je dnesni spolecnost nastavena tak, ze umozni preziti "slabych" jedincu, coz je imho proti prirodnim principum, je take fakt.
Bystroushaak avatar 18.5.2011 20:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
\o/, argument přirozenosti miluju. Otoč hlavu o 60° doleva, potom doprava a popiš všechny přirozené přírodní věci kolem tebe. Nepřijde ti trochu pokrytecké argumentovat přírodou jakožto člověk který velkou měrou těží z jejího znásilnění a ohnutí podle lidských představ?

Další věc je, že každá skupina zvířat se stará o své slabší členy, neplodné a gaye nevyjímaje, takže to proti přírodě není.

Docela by mě zajímalo jak definuješ "slabé" jedince. PT si očividně na svou existenci dokáže vydělat a ještě mu zbývá dost času na to sem psát, žádnou zátěž pro společnost tedy nepředstavuje. Jak jsi na tom ty?
18.5.2011 20:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Proste sam jsi tak nejak slepym ramenem evoluce - nerozmnozis se => z hlediska evoluce je tva existence nepodstatna.
Teď jsi mu to nandal, imho se hned po přečtení dojde zabít.
Nedojdu se zabít, ale poukážu na jeho elementární nevzdělanost. Je dost smutné, že i takoví lidé mají právně dovoleno vychovávat děti, když ani nechápou svět, v němž žijí.
Představa, že mužská homosexualita, z níž nemůže vzniknout potomstvo, je pro zachování rodu hendikepem, je mylná. Gayům se daří šířit „své“ geny podobně, jako jejich většinovým vrstevníkům. http://www.osel.cz/index.php?clanek=4867
18.5.2011 20:06 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jiste, tva situace se da opsat mnoha krasnymi slovy, ale proste se nerozmnozis. Ale ono je to dobre, neboj..
Bystroushaak avatar 18.5.2011 20:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To že je gay ještě neznamená že se nerozmnoží. Zkus zapojit mozek, třeba na to přijdeš.
19.5.2011 13:09 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
tak ať se rozmnoží přirozenou cestou, kdo mu brání? jen on sám sobě
Bystroushaak avatar 19.5.2011 15:39 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Neasi.

Jinak PT tu nepsal nic o tom že se chce rozmnožit nepřirozenou cestou, nebo že by se vůbec chtěl rozmnožovat. Jde mu o to mít stejné právo jako mají ostatní rodiny - adopci dětí.

To že má na něco právo neznamená nárok. Jde mu o to, aby mu nebyla odepřena možnost na základě jeho sexuální (nebo třeba náboženské) orientace se zúčastnit adopce dítěte. Neznamená to automaticky že mu ho musí dát, ale že se může zúčastnit celého toho kolotoče a když projde přes poměrně drsná pravidla, může do toho dítěte příštích 5-15 let za občasných psychologických posudků jeho i dítěte investovat své prachy, čas a životní energii a jednou mu třeba odkázat svůj majetek.
19.5.2011 16:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Osobně si myslím, že je mnoho povyku pro nic. Je sice fakt, že adoptovat nemůžou, ale jednak toho povyk konkrétně Tomeše moc nezmění. Zvlášť když to dělá na abclinuxu :-), spíš by měl povykovat někde o těch co dělaj zákony i když na abc tuším chodí zakladatel pirátů :-D. Navíc trend v tomto smyslu je imho optimistický, tak proč se s tím namáhat, když to už jde samo (nakonec to stejně povolej). A konečně má i jinou (lepší ?) možnost (viz. domluva o donošení dítěte).
18.5.2011 20:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
K nejzajímavějším poznatkům patří, že samoanští gayové se nechovají ke všem dětem stejně. Výchovou i materiálně podporují především děti svých blízkých příbuzných.
No vida, kdybych byl rejpal, tak bych si mohl myslet, že tohle je argument proti adopci ;-).
18.5.2011 20:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To je zase srovnávání nesrovnatelného. Oni třeba mají možnost a tamní společnost jim to umožňuje. Až budete mít komparativní skupiny heterosexuálů a homosexuálů takto "adoptujících" děti, pak z toho můžete vyvozovat závěry. Takže to se ti, rejpale, nepovedlo.
18.5.2011 20:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Však taky nejsem rejpal :-D. Na druhou stranu budou mít minimální kulturní nadstavby na chování a budou nejblíž k hardwarovému "naprogramování". To může znamenat, že se v naší kultuře budou po stejném umožnění takoví rodiče přichylovat k menší podpoře adoptovaných dětí.

Klidně udělám studii, ale musel by sis počkat ve statusu quo alespoň dvě generace ;-).

18.5.2011 09:04 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
jsi vedle, tolerance k homosexuálům a homosexualitě je tady dost vysoká, s buzerantama je to horší
18.5.2011 09:16 alanos | skóre: 24 | blog: alanos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
1*
označení buzerant používám velmi zřídka, a nečastuji takovým označením ale homosexuály a lidi kteří "BUZERUJÍ" na vojně měli označení "MAFUKO", pro ty co nebyli na vojně /a protože WIKI mlčí přikládám vysvětlení MaFuKo = malý fusatý k***t.
18.5.2011 12:07 hmmmmmmmmmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Někdy mi autor článku připomíná toho elastického gaye ze seriálu Malá Británie, nebo jak se to jmenuje :-)
pavlix avatar 18.5.2011 15:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Jo, to už padlo výše.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
18.5.2011 17:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Příloha:
   ↑
What Big Oil knew about climate change
19.5.2011 12:50 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A už máš chlapa, sporťáku? :-D :-) :-D
19.5.2011 22:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
A ty něco máš?
20.5.2011 00:27 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nu. Proste urvanej spratek ;-)
20.5.2011 06:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
To je to jediné, co dokážeš říci, když tvoje argumenty byly vyvráceny? :-) Chudinko.
20.5.2011 00:55 ☺
Rozbalit Rozbalit vše Re: Slušnou diskusi nelze vést v žumpě
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Checheche, humorista Tomeš opět v akci.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.