abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 729 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 21.1.2012 06:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Jsi onanista, né kverulant :-D Héč, já sem na cestě do Warszawy... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 11:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Hej, to jsem zapomněl napsat, že PP1 je programátorská mastrubace, což je pro puritány problém.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Vojtěch Trefný avatar 21.1.2012 08:40 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Koukám, že ty super nové univerzitní budovy jsou všude stejné :-)

    Chodil jsem na FJFI ČVUT -- dvě staré budovy (odhadem začátek 20. století) a jediné, co se dalo vytknout, byly chybějící zásuvky v přednáškovkách (celkem pochopitelně). Aktuálně chodím na FIT do supermoderní budovy (dostavěná předloni), kde je to jeden fail vedle druhého. (A mimochodem: v přednáškovkách je jedna zásuvka na přibližně čtyři místa).
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 12:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Jo, přesně. Malá Strana FTW. Teda vlastně zase tak moc neplatí, protože na té fildě to je historická budova, jenže nerekonstruovaná, zakonzervovaná před X lety... A vypadá to podle toho.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 09:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Staré dějiny Japonska, C (Mgr. Martinásková)

    Toto nedokážem celkom stráviť na tom novom systéme štúdia na VŠ,ako možno získavať kredity z predmetrov(ešte tak úzko obsahovo špecializ., vytrhnutých z kontextu), ktoré sú naozaj, ale naozaj celkom od veci a so študijným odborom nemajú nič spol. ani len vzdialene.Pre študentov (aj mojich rodinných)iste len výhodné a zábavné.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 12:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr

    Ticho tam. Aspoň 90 % kreditů musím získat ze studijního plánu. Navíc si můžu rozšířit obzory a dělat něco, co mě zajímá i mimo obor (nevím, jak bych stíhal současně studovat tři obory, Japonská filologie je totiž "dvouoborová"). Jak by mimochodem souvisel (jinde povinný) tělocvik a cizí jazyk s oborem? Ostatně v doporučených volitelných předmětech máme úvod práva. A když bych si zapsal "IT předměty" vyučované na fyzice, to by bylo také těžko stravitelné. Blah blah.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 12:27 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    no, telesná zdatnosť je dôležitá aj pre duševnú výkonnosť, najmä u ľudí so sedavým zamestnaním, kalokagátia,-),odjakživa ideál dokonalosti... a koľko jazykov vieš, toľkokrát si človekom;-),dnes v glog. svete ozaj nevyhnutné bez ohľadu na odbor, rozširuje to možnosti u každej kvalifikácie,základy práva alebo politológie, príp. aj všeobecné dejiny tiež patria k všeob. základu, ktorý človek potrebuje k životu

    ale ja to aby bolo jasné nehodnotím subjektívne negatívne, mne by sa to byť štuent tiež páčilo a určite by som si zapísala nejaký taký predmet..jeden z mojich potomkov si ostatne vybral po bakal. stupni odbor kt. hraničí s mnohými vedami o človeku a tak si kompenzoval aspoň čiastočne túžbu nazrieť všade, kde je to zaujímavé
    21.1.2012 12:27 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    v globálnom svete, pozn. autora
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 12:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Hmmm, a to by mě zajímala matematická lingvistika (tady se AFAIK studovat nedá), jenže většina související volitelných předmětů nebyla vůbec vypsána. Musím to znova zkontrolovat. Díky za připomenutí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 12:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    BTW co učitelské dvojkombinace? Ti to mají teprve vytrhnuté z kontextu a v důsledku prd ví.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 12:29 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    neviem, ak bola ot. smerovaná na mňa, ja som na uč. smer nechodila;-)... dodatočne som si spravila DPŠ
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 12:32 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    To byla otázka obecná, do pléna směřovaná. Tak mě napadá, že u tělocvikářů je aspoň dobře, že k tomu mají ten druhý obor, takže by mohli chytit nějaké náznaky vzdělání...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 16:26 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Mám jedného syna FTVŠ,druhý jeho odbor je NOS... s matikou ani s ničím iným nikdy nemal problém ani najmenší,ale jednoducho má rád šport a všetko okolo neho,dvaja jeho bratia sú matfyz.,no nepozorujem, že by im ten telocvikár nestačil s tými náznakmi;-).Len dúfam, že si to s učiteľovaním rozmyslí,nech idú pekne za tie peniaze a za to morálne spoločenské ocenenie učiť všetci tí vedátori, ktorí aj po jednom semestri už vedia presne, kto je tupý a tupejší;-).

    A tebe prajem, nech ti to študijné nadšenie vydrží až do úspešného konca.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 16:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Já si od tělocvikářů četla nějaká ta skripta a dobře jsem se bavil, teda pokud se mi z toho zrovna nechtělo brečet. Ta pohybová složka oukej, ale ty kecy okolo... Mno!

    Nehledě k tomu, že všechny fakulty tělesné kultury, na něž jsem narazil, měly velmi pozoruhodnou úroveň. Proti pohybovým aktivitám nic nemám, ale nemyslím, že by se to muselo studovat na univerzitě s těmi pofidérními žgryndy okolo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 19:03 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Ja som sa na telesnej vždy ulievala;-, pre mňa za mňa by telocvikári byť nemuseli... ale ono je to ozaj celkom veda, i keď syn tiež nepopiera, že mu na FTVŠ vyhovovalo aj to, že sa dá zvládnuť ľavou zadnou a popritom robiť všetko, čo človeka baví.Ale ja napr. celkom obdivujem, ako si môže pamätať napr. všetky tie podrobnosti o dejinách rôznych šport. disciplín-mňa ozaj šport vždy nudil, no tie jeho občasné prednášky o ňom aj mňa, odporcu telovýchovy, celkom zaujmú...Okrem toho, keďže robil silový šport(nesypal, nesype a je proti tomu), vie toho dosť o ľudskom tele a ako to v ňom funguje,nehovoriac o viditeľnom pozitívnom vplyve tej športovej uvedomelosti na celú osobnosť.Takže si myslím,že aj študovaní športológovia:)sú potrební.Vídam všelijakých ,,odborníkov", čo si otvárajú posilňovne a ich klientov poznať podľa kyfózy;-)
    25.1.2012 19:29 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Ja myslel, ze to je "americky" zpusob..
    pavlix avatar 25.1.2012 23:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Já zas myslel, že v USA jde vejška „vystudovat“ sportovními úspěchy.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.1.2012 10:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Je to zeme "neomezenych moznosti". Ale spis jsem narazel na to, ze tusim z USA pochazi ta idea, ze by absolvent cehokoli mel absolvovat i nejake mimooborove (treba humanitni) prednasky (na FJFI to byla napriklad sveho casu Historie fyziky od doc. Stolla).
    pavlix avatar 26.1.2012 12:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Historie fyziky není na fyzice až tak mimooborová :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.1.2012 17:17 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Neni. Ale Stoll (co jinak skutecne prednasel i tu fyziku) to delal z lasky a vykladal zabavne, takze mu to asi uznali. Slo o ten koncept - ze proste technici maji chodit na nejake humanitni prednasky, aby meli "prehled".
    21.1.2012 11:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Post zajimavy. Ale uz aby se ty statni skoly zprivatizovaly. Stavajici stav je vysmech vsem osvc. Jsem pro naklady prenest na studenty(rodice). Kdo nema ani tech par tisic, co je planovano, at nestuduje.
    21.1.2012 12:05 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    to mi pripomína, ,,Kto nepracuje, nech neje";-)

    Najprv si položte otázku, kto prachy má. Naozaj tí, ktorí si ich zaslúžili za svoje schopnosti a spoločenský prínos a majú deti, ktoré zdedili geneticky a sociálne predpoklady pre to, aby študovali(v reči mnohých zazobancov získavali certifikáty a tituly)? Ďalšia otázka: Je isté, že súkromné školy by boli kvalitnejšie? Zaplatiť si papier potvrdzujúci dosiahnutie nejakého "vzdelania" sa dá bez probémov aj dnes. Tretia otázka- koľko máte detí?( odpoveď dobrovoľná;-))

    Téma sa opakuje, ale opakovanie je matka... ako vraví Dag;-)

    21.1.2012 20:44 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    To, co je v soukromych rukach, je vzdy efektivnejsi. Alespon se tolik nemrha prostredky, jako ve statem drzenych podnicich. Ale to je marginalni. Hlavni je zde to, ze by se konecne melo rici, ze vzdelani muze byt obchod, jako vsechno ostatni. Nejde o to, kdo ma penize. Jde o to, aby slusni lide platici dane, nedotovali armadu bakalaru, kteri bohuzel budou mit problematicke uplatneni na trhu prace. At si studuji, jak chteji, ale ze sveho. Osobne ty prostredky radeji venuji rovnou nekomu potrebnemu. Po privatizaci jiste budou dobre i spatne skoly, ale to si prebere trh prace, toho se nebojte. Kolik mam deti? Nevim, jak to souvisi s timto tematem. Vim o jednom a ano, vyzivne platim. ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 20:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Cílem školství není generovat zisky, nýbrž vzdělané lidi a výsledky (základního) výzkumu. Prosím, zamysli se nad tím, porovnej si to se zdejšími reáliemi a nemel si tu svoji ohranou písničku na každém rohu. Děkuji.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 21:00 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Jiste. Cilem skolstvi je generovat vzdelanost, ale ty penize mohou byt pro tu skolu prijemny side effect, vime? Myslis, ze je fer, ze tebe tve vzdelani nestoji ani korunu? U tebe dane vzdelani ma smysl, protoze i pres sve nazory se zdas byt inteligentni. Ale ruku na srdce, potrebuje nase zeme tolik bakalaru, kteri ze skol vyjizdeji jak z fabrik? Neni jejich vzdelani jen zbytecny vydaj, kteri zaplati vsichni? Skolu ti preju a drzim palce, ale byl radeji, kdyz by si to proste studenti platili sami a nase zeme se kvuli tomu nemusela zadluzovat. Mozna nedojde k privatizaci, ale urcita spoluucast je jiz planovana, je to nevyhnutelne a je to tak spravne. Nu a co a kde melu je jen moje vec. Kdyz ti to tak vadi, nemusis to cist ani na to reagovat - jak jednoduche.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 22:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Cilem skolstvi je generovat vzdelanost, ale ty penize mohou byt pro tu skolu prijemny side effect, vime?

    Ne. Cílem našich politických špiček je zavést "spoluúčast" a odříznout školy od stávajícího příjmu, tedy je odkázat na tu "spoluúčast". Soukromé školy jsou v našich podmínkách vesměs orientované na zisk, nikoliv vzdělávání a výzkum.

    Ale ruku na srdce, potrebuje nase zeme tolik bakalaru, kteri ze skol vyjizdeji jak z fabrik? Neni jejich vzdelani jen zbytecny vydaj, kteri zaplati vsichni?

    Ten problém je ale někde zcela jinde! Nebo si myslíš, že z té střední školy vypadnou už "hotoví" a schopní se uplatnit? Prd, nezaměstnaní by byli. Tímhle se oddálí nezaměstnanost a zvýší pravděpodobnost, že za těch několik let se "vyhotoví", nehledě k tomu, že v průběhu času se požadavky na kvalifikaci zvyšují (různé systémy jsou složitější nebo více optimalizované oproti dřívějšku). Tady je zcela jiný problém než mnoho bakalářů, kteří neplatí za školu. Tady je (bude) problém, že chybí řemeslníci a kvalifikovaní pracovníci v technických/přírodovědných oborech. To se ale nezmění zavedením školného, to měla změnit mj. státní maturita.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 21.1.2012 22:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Neni jejich vzdelani jen zbytecny vydaj, kteri zaplati vsichni?

    Vzdělání nikdy není zbytečný výdaj. Naopak, výdaje na vzdělání a vědu jsou ty nejrozumněji investované prostředky do budoucnosti.

    21.1.2012 22:46 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    to se sice casto rika, ale neni to vubec pravda. Abyste to mohl prokazat, musite mit nejakou kristalovou kouli. Pri soucasnem stavu vyvoje by bylo lepsi mit 80% manipulovatelnych blbecku, kterym bude stacit nejake zivotni minimum, tech 20% takovou masu lehce uzivi.
    20.11.2012 19:59 Rar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    wow, někdo je tu z Číny? BTW severské země jsou důkazem, že to pravda je...
    21.1.2012 22:27 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Ja celkom chápem Vaše dôvody a dokonca sa stotožňujem s tým, že súčasné školy chrlia zbytočne veľa "bakalárov", ktorí nenájdu uplatnenie na trhu práce - lebo nemajú čo a kde uplatniť...To, čo by sa malo nejako riešiť je kvalita vzdela(áva)nia, ale tam to začína už v ZŠ...Niečo je choré, všetci poznáme príznaky, niektoré príčiny, ale nevieme, kde to začať rozmotávať.

    Ale hlboko nesúhlasím, že vzdelanie je tovar na trhu ako čokoľvek iné, čo sa pedáva a kupuje a že je to vec len toho indivídua, ktoré si ho buď bude môcť a chcieť kúpiť, alebo nie... Vzdelanie sa kúpiť ani nedá, dá sa kúpiť papier o vzdelaní.Záujmom spoločnosti by malo byť povýšiť vzdelanie na hlavnú hodnotu, lebo od neho závisí jej budúcnosť. A to od úrovne vzdelanosti celej spoločnosti, nielen úzkej elity.Pre demokraciu v demokracii sú najväčším nebezpečenstvom primitívne,zaostalé, tupé masy - spojitá nádoba s chudobou a jej následkami vrátane triednej nenávisti,vnútorných rozporov,rozkladu.

    Počet detí s témou súvisí.Máte napr.3 nadané deti, ale nemáte toľko peňazí, aby všetky mohli študovať. Ktorého vyberiete?Ono sa ľahko plánuje niekomu, kto deti nemá, alebo - i keď platí výživné- nemá reálnu predstavu o tých nákladoch.(Keby sa moje deti popri škole neuživili, nemohli by študovať, pri viacerých deťoch a bežných príjmoch ani keď pracujete nezvládnete naraz štúdium napr. 3 detí, a to ani keď nie je zavedené zatiaľ školné.)
    22.1.2012 22:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Me nazory znate. V tomto se jiste neshodneme.
    tomboytom-deviant avatar 22.1.2012 22:01 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr

    Casem jsem zjistil, ze kdyz neumim argumentovat takovym zpusobem, abych nevypadal jako kokot, tak je lepsi nepsat ;-)

    22.1.2012 22:20 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Problemy s kokotem ti nezavidim, ale jiste to lze lecit.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 12:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    To už tu bylo nejednou. Nebudu se hádat. Ten tvůj systém v USA zjevně moc nefunguje, takže nemyslím, že musíme kopírovat vše, zvlášť když je to tu sám Slovan a jak známo, kam Slovan vkročí, tam bordel zanechá. To mi trochu připomíná ty ruské byliny, to bylo solidní WTF.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 18:15 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Soukrome skolstvi je spravny system. Neni duvod, aby lide doplaceli na vzdelavani armady bakalaru. Tecka.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 19:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Díky lidem jako ty nebo Jílek se stávám levičákem. ~,^ Batůžek už nosím, ještě ten salát a snowboard. ^-^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 20:39 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Pravo na svuj nazor ma kazdy. Na privatizaci skolstvi a skolnem neni nic spatneho. Pry ma byt zavedeno i na statnich skolach - asi jen do 10000 za semestr, coz je velmi unosne. Problem je v tom, ze statni instituce danou castku nevyuzije efektivne.
    25.1.2012 19:31 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Ne, stavas se levicakem, protoze to dava smysl, byt levicak. ;-) Jeste jsi mlady..
    tomboytom-deviant avatar 22.1.2012 22:05 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr

    Skolni system v USA je doslova tragedie. Chran buh, jestli to TOPka a ODSka doopravdy zavedou.

    Collage Conspiracy http://www.youtube.com/watch?v=VpZtX32sKVE Zabavnej dokument ;-)

    21.1.2012 12:36 radeczek | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Hoja hoj, tak gratuluji k úspěchu. Každopádně, mám pár kometářů ;)

    Ad. Stučně
    • Neboj, těžší část tě teprve čeká ;)
    • Jo, spousta lidí vyletí... Limit přihlášených údajně není omeze, prý nabízí vzdělání každému. Každopádně v prváku nás bylo cca 100, ve druháku 7.
    • Lidi na katedře jsou fajn, fakt odborníci na svém místě
    Ad. Budova Musím ti trošku oponovat v názoru na budovu. Mě osobně se dost líbí a na 90% splňuje účel. Ano, je v ní tepleji, ale uznej, že se velmi těžko koriguje teplota v místnosti, kde máš 20PC s Xeonama nebo 16Maců, kde ti jednou sedí 30 lidí a za dalších pět minut 2 lidi. Není to žádná sranda. Teplo alespon motivuje udělat v letnáku zkoušky co nejrychleji, abys tam nemusel chodit ;)

    K čemu potřebuješ širké schody? Jestli se ti hlavní nelíbí, choď bočním :D K zásuvkám, IMHO nejsou v aule potřeba. Aula je aula, maximálně na přednášky, kde ti je NTB prakticky k ničemu. Uznej, že v počítačových učebnách je zásuvek dost. Já osobně na přednáškách NTB nepotřebuju, a když jej tam mám, tak se nedokážu soustředit na přednášku. Kdo se bez něj neobejde, nechť si tu prodlužku vezme.

    Other Knihovna je skvělá, bez nějakých registací, je tam asi 5 regálů s IT literaturou. Paráda. K Mekům... Jo jsou tam, taky mi moc nesedí, ale šak máme přístup i do vedlejších učeben, kde je dualboot.

    Studium jsi popsal pěkně. Vážně dost záleží na přednášejícím/cvičícím. Někde je to nuda, jinde fakt paráda. S nezesynchronizováním máš absolutní pravdu, chtělo by to na tom zapracovat.

    No tož tak.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 13:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Hoja hoj, tak gratuluji k úspěchu. Každopádně, mám pár kometářů ;)

    Ještě jednou děkuji, přeji úspěšné absolvování zbytku a kometuj (ať už je to cokoliv ^,^).

    Neboj, těžší část tě teprve čeká ;)

    Jak jsem avizoval, budu vyzvídat. Výzvy jsou motivující.

    Jo, spousta lidí vyletí... Limit přihlášených údajně není omeze, prý nabízí vzdělání každému. Každopádně v prváku nás bylo cca 100, ve druháku 7.

    Heh, až tak? Každopádně Perverzní Prasárny dalo ze čtyř pokusů (vždy přihlášených asi 25 lidí) jenom 35 liduchů. Zbývají dva pokusy a bezpochyby jsou v tom loňští neúspěšní. Tohle je celkem masakr.

    Lidi na katedře jsou fajn, fakt odborníci na svém místě

    +1

    Ano, je v ní tepleji, ale uznej, že se velmi těžko koriguje teplota v místnosti, kde máš 20PC s Xeonama nebo 16Maců, kde ti jednou sedí 30 lidí a za dalších pět minut 2 lidi. Není to žádná sranda. Teplo alespon motivuje udělat v letnáku zkoušky co nejrychleji, abys tam nemusel chodit ;)

    Jo a do toho valí na plné kule topení. Zkušenost z masoxové učebny. Nebo zasvítí slunko (zkušenost z té vedlejší tuxové).

    K čemu potřebuješ širké schody? Jestli se ti hlavní nelíbí, choď bočním :D

    Ucpávají se (mimochodem, to popraskané sklo je taky chuťovka). Boční zvážím.

    K zásuvkám, IMHO nejsou v aule potřeba. Aula je aula, maximálně na přednášky, kde ti je NTB prakticky k ničemu. Uznej, že v počítačových učebnách je zásuvek dost. Já osobně na přednáškách NTB nepotřebuju, a když jej tam mám, tak se nedokážu soustředit na přednášku. Kdo se bez něj neobejde, nechť si tu prodlužku vezme.

    Však jsem taky tahal tu 10m příšeru a skoro všichni okolo za to byli vděční. Jenže to bychom se dobrali k tématu skříňky. Já zásuvku potřebuju, protože mám mizernou baterku (na pětihodinovou přednášku) a na papír píšu pomalu a odporně, takže se nedokážu soustředit na přednášku. Thinkpad s tabletem a skripty/slajdy v PDF byl epic win.

    Jo jsou tam, taky mi moc nesedí, ale šak máme přístup i do vedlejších učeben, kde je dualboot.

    Jo, ale zrovna jsem tam neměl PP1. Thinkpad opět saves the day.

    Vážně dost záleží na přednášejícím/cvičícím.

    No jo, jenže s tou evaluací to je tak, jak to je (ve STAGu jsem našel jen nicneříkající staré statistiky — a na fóru chcíp pes).

    S nezesynchronizováním máš absolutní pravdu, chtělo by to na tom zapracovat.

    Upřímně: přemýšlel jsem nad tím a jednoduché sjednocení mě nenapadlo. Třeba Boole se dělá v UDITu trochu jinak než v UDI a opakování je matka moudrosti. Třeba sloučení UP1 a ALM1 by asi taky nebylo ideální (zvlášť když Picard dělá reklamu na M$ VS). Takže jsem si to spíš napsal jako takový postesk někdy v půlce semestru do deníčku.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 15:36 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    tak ja se taky pripojuji ke gratulaci a preju ti, abys alespon jednu skolu co zacnes taky dokoncil.
    21.1.2012 16:48 vašek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Ale vždyť on už přece dokončil prestižní gympl!
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2012 16:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Jo! ^o^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2012 16:52 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    on ma prazskej gympl? Ja myslel ze je ze Olomouce.
    24.1.2012 21:08 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    Však jo. Dejf má prestižní olomouckej gympl. ^_^
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    Isah avatar 21.1.2012 16:57 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr

    Gratuluju, nechápu, jak jsi mohl v půlce zkouškového zvládnout všechny zkoušky. Jsi nadčlověk? Těžká závist.

    S těmi povinně volitelnými předměty souhlasím. Člověk jednak čuchne k něčemu co ho zajímá a kredity navíc jsou příjemným bonusem. Máme také některá PVP mimooborová a oceňuju to, že si můžeme vybrat.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    22.1.2012 20:17 fnuky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    není nadčlověk..první semestr je velice jednoduchý,pokud je na informatice,jsem zvědavý zda dá mat. analízu a algebru a následně všechny ostaní předměty..z prváku se mají vyřadit ti co tam být nechtějí a nebo ti co na to nemají..ve druháku se to eliminuje ještě více..
    25.1.2012 19:38 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Informatika na KMI UPOL: report za 1. semestr
    My meli na jaderce v prvaku 3 zkousky a bylo to teda maso. Co se tyce rozvrhu, tak jsme tam meli asi 2x tolik predmetu. :-) IIRC, 4+4 hodiny analyzy, 2+2 hodiny linearni algebry, 4+2 hodiny fyziky, a zbytek nejakych 6-8 hodin volitelnych predmetu.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.