abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 557 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    19.2.2012 21:34 | nic | poslední úprava: 3.1.2019 16:29

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.2.2012 21:52 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    No a ty ptáky pak nabourá po studiích další faktor, kterému se říká pracovní režim. Jako velmi pozdní sova jsem to řešil zoufale různě, až nakonec vyřešil tím, že místo trvalého zaměstnání jsem dobře placený free-lance konzultant s vlastní firmou. Někdo říkal, že jednociferný čas ráno na hodinkách viděti je nezdravé, a plně s ním souhlasím.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2012 22:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem

    Naštěstí ta nechutná památka na starého Procházku už pomalu mizí.

    Někdo říkal, že jednociferný čas ráno na hodinkách viděti je nezdravé, a plně s ním souhlasím.

    Klub nepřátel obyvatel anglofonních zemí?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Isah avatar 19.2.2012 21:56 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem

    Já vstávám ve 3:45 od PO do PÁ. Když se potřebuju víc učit, vstanu ve 3 ráno. O víkendu spím až do 4hod., páč se potřebuju učit, ráno je klid. Fakt je, že chodím spát ve 20hod. Tělo to potřebuje. Když máme školu,vstávám až v 6, taky máme od 8. Ale to sezení celý den je smrtelný :-( Nechápu, jak tohle můžou lidi vydržet.

    Na směnách to bylo lepší, zvykla jsem si sovovat.

    Nedostatek spánku Tě může dostihnout i později než po týdnu. Asi bych si na Tvém místě držela svůj počet potřebných hodin na spaní. Jsi ještě ve vývinu, jestli jsi po maturitě.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2012 22:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Já vstávám ve 3:45 od PO do PÁ. Když se potřebuju víc učit, vstanu ve 3 ráno. O víkendu spím až do 4hod., páč se potřebuju učit, ráno je klid. Fakt je, že chodím spát ve 20hod.

    To vypadá jako brutální masakr. Ty časy jsou taky jeden z důvodů, proč jsem se nejal experimentoval s polyfázovým spánkem. Jaksi se to neslučuje s celodenními pochoďáky nebo kulturním životem.

    Ale to sezení celý den je smrtelný :-( Nechápu, jak tohle můžou lidi vydržet.

    Jop, nechápu ty přednášky přes dvě hodiny. V polovině ztrácím soustředěnost, dokonce jsem narazil na nějaké průzkumy, které to potvrzují (neschopnost soustředit se po víc než cca hodině). Různě se na té odporné židli svíjím (nemá mimochodem medina na UK ty historické přednáškové sály s dřevěnýma lavicema? to je solidní humus) a v pauze se jdu proběhnout na záchod nebo do pekárny.

    Nedostatek spánku Tě může dostihnout i později než po týdnu. Asi bych si na Tvém místě držela svůj počet potřebných hodin na spaní. Jsi ještě ve vývinu, jestli jsi po maturitě.

    Po maturitě je nás tu většina. ^_~ Spíš mám pocit, že už se tak pět let nevyvíjím (leda mírně názorově) a sedm let nerostu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.2.2012 22:43 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Vstávání před 4. hodinou ráno když jde člověk spát v osm večer není masakr, ale "přespání" :-D Ve 4 jsem vstával když jsem chodil spát v jedenáct. Když se někdy stalo, že jsem usnul třeba v sedm nebo osm, tak jsem od dvou ráno nevěděl co mám dělat :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Isah avatar 19.2.2012 23:05 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem

    Není to masakr, chrním 8 hod. to bohatě stačí. Večer jsem down :-(

    My máme přednesy 4 hodinové a je to strašný. Lavice na anatomáku jsem ještě super proti těm hnusným, dřevěným židličkám s podpěrou (plastovou, takže psát se na tom nedá). Nosím si polštářek, jinak bych se svými zády už byla na opiátech :-( Nebo se dovolím a sednu si na zem. Ale tam, kde je máme už mi dávají polstrovanou židli, páč jim je mně líto. Polštářek, ortézu na ruce..invalida. Mám jen jedno zdraví a většinou se dá slušně domluvit.

    Přednáškové sály jsou už většinou modernizované. Nejhorší to bylo snad na Albertově v Bio ústavu, tam jsou lavice dost úzký, ale zase si opřeš trup.

    Stejně, jsi mladší, nehuntuj si tělo. Když ho posloucháš, fakt ledacos řekne samo.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2012 23:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Jop. Akorát se obávám, že v osm bych neusnul, ani kdybych chtěl (bez vyčerpání). S vyčerpáním je to samozřejmě jiná.

    Já byl na několika přednáškách u Karlova náměstí, tam to bylo sice hezké, ale posezení katastrofální.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.2.2012 21:57 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Dělení na skřivany a sovy je poněkud zavádějící. Pro můj životní rytmus je podstatné kdy vyleze slunce. Jsem-li nucen vstávat dřív, jsem jak zlomený šíp a trvá nejmíň dvě hodiny než se z toho šoku vzpamatuji. Naopak večer je to celkem v klidu, ale o kloudné práci nemůže být po desáté řeč. Absolutně nejhorší je čas mezi druhou a čtvrtou ranní. Už nikdy víc nehodlám dělat noční!
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2012 22:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Dělení na skřivany a sovy je poněkud zavádějící. Pro můj životní rytmus je podstatné kdy vyleze slunce. Jsem-li nucen vstávat dřív, jsem jak zlomený šíp a trvá nejmíň dvě hodiny než se z toho šoku vzpamatuji. Naopak večer je to celkem v klidu, ale o kloudné práci nemůže být po desáté řeč.

    Jasně, těch faktorů je víc. Já se třeba jednu dobu probouzel v určitý čas bez ohledu na podmínky.

    Absolutně nejhorší je čas mezi druhou a čtvrtou ranní. Už nikdy víc nehodlám dělat noční!

    To jsem zapomněl napsat. Je zajímavé, že když nejdu chrnět, kolem čtvrté mám zpravidla krizi, kolem šesté ožiju a začnu se klepat jako při předávkování kofeinem a později ráno mám průjem. Ale vždycky. Nechápu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Isah avatar 19.2.2012 22:47 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem

    To Ti tělo něco naznačuje. 2 hodiny spánku je málo. Minimum, který zvládám jsou 4 hodiny, ale do tejdne mám dole 5 kg a musím to dospat.

    Pokus se své tělo slyšet, ono dost řekne dřív než dojde k průšvihu. Takový celkový vyčerpání organismu znají cyklisti a triatlonisti běžně a dostává se z toho dlouho.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    kotyz avatar 19.2.2012 23:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Já se řídim tim starym příslovim - jez do polosyta, pij do polopita a spi do poledne :-D Aspoň se ušetří za snídani, když vstávam až k obědu ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 19.2.2012 23:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Ne-e. Tam není žádný spánek. ~,^ Ale to provozuju jenom párkrát za zkouškové.

    Tu krizi jsem měl kolem poledne po přechodu na vstávání před osmou ráno, ale v mnohem horší podobě. Nebo na gymplu po příchodu domů po šesti hodinách sezení v lavici. Fuj. Myslím, že to s tím průjmem a ranním nabuzením funguje, i když bych předtím spal. Je to dost zvláštní. Třeba jako když se poslední dobou po sedmi hodinách spánku začnu potit. By mě zajímalo, co za těmihle pochody je konkrétně. Asi třeba to, že v noci funguje zažívání jinak (u toho průjmu). Nebo u toho jakoby předávkování kofeinem se mi zdá souvislost s úsvitem a přibýváním světla.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 00:54 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Třeba jako když se poslední dobou po sedmi hodinách spánku začnu potit

    Hladina cukru...
    Isah avatar 21.2.2012 04:30 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem

    Jo, může být nebo ten kofein, pokud ho je moc. Jinak bych nejprve řešila fyzikální vlivy chlad/teplo v ložnici, vyvětráno, pravidelný režim, rituály před spaním...je na to milion pouček. Naučit se Schulzův autogenní tr. nebo prostou relaxaci dech, tíha, teplo... dost to pomůže při usínání.

    Tohle nejdřív a pak bych se zabývala posunem toho spánku. Ono to vypadá debilně, ale pokud máš problémy se spaním, pomáhá to.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    20.2.2012 14:37 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Dělení na skřivany a sovy je poněkud zavádějící.
    To je. Treba ja jsem rano sova a vecer skrivan. :-)
    20.2.2012 20:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Přesnější jsou dva údaje - delka dne biolokických hodin a potřebné množství spanku. Skřivani mají svůj den blízký čtyřiadvaceti hodinám, zatímco sovy mají mnohem více (klidně i přes třicet hodin). A protože průměrně prospíme něco mezi třetinou až čtvrtinou dne, skřivani logicky potřebují méně spánku než sovy.

    Zatímco délka dne je víceméně pevně daná (geneticky), množství spánku se během života mění - malé děti prospí většinu dne, postupně délka bdění narůstá (s vyjímkou puberty, kde tělo potřebuje delší spánek, aby mohlo překotně růst) a ve stáří bývá potřeba spánku nejnižší, tedy až do doby, kdy nastoupí celková zesláblost organismu. Mimo toho množství spánku ovlivňují i věci jako rychlost metabolismu, fyziká námaha, stres a dokonce délka dne - někteří lidé jsou v létě více skřivani a v zimně více sovy, osobně bych pro ně navrhoval termín medvědi :-).

    No a pak je tu ještě něco jako schopnost přispůsobit se, jsou lidé, kteří bez ohledu na skřivanovství/sovovství jsou schopni velmi rychle změnit počátek dne (např. pri změně zimní/letní čas), jiným to trvá mnohem déle. Často jsou v tom lepší sovy, protiože jsou zvyklé celý život jet v "nepásmovém čase", takže je nějaká hodina sem či nějaké hodina tam už víc nerozhodí. Znám ale skřivana, který dělá na směny a týdení střídání směn mu nijak nevadí (tedy alespoň to tvrdí).

    PS: U křečků se dají následky časového posunu zmírnit pomocí viagry (ovšem aplikované injekčně). Prý by to mohlo účinkovat i u lidí ...
    21.2.2012 09:31 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    potřebné množství spanku

    Teoreticky to nastudované nemám, ale prakticky spím v průměru 9 hodin denně. Díky své pracovní pozici vstávám, až se vzbudím, a to ještě slovy klasika 'zkouším usnout, jestli mne neprobudil nějaký nejapný zvuk'. Asi to mám genetické, celý náš rod spí rád, a dožívá se velmi vysokého věku - babička tvrdí, že doba spánku se nepočítá do délky života.

    k JS - kombinace obou ptáků, někdy to mám pochopitelně nabouraný tím, že jsem přespaný a pak nemůžu v noci zabrat. Zase v tom časovém prostoru obvykle vymyslím zásadní životní i pracovní tahy ;-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    23.2.2012 01:48 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Skřivani mají svůj den blízký čtyřiadvaceti hodinám, zatímco sovy mají mnohem více (klidně i přes třicet hodin). A protože průměrně prospíme něco mezi třetinou až čtvrtinou dne, skřivani logicky potřebují méně spánku než sovy.
    To mi tedy vysvětli, jak to z toho logicky vyplývá. Ať počítám jak počítám, tak třetina z třicetihodinových dní sov (10 hodin spánku za 30 hodin) je v ročním úhrnu totéž jako třetina z čtyřiadvacetihodinových (8 hodin spánku za 24 hodin) skřivanů. Pokud ovšem tím „třetinou až čtvrtinou dne“ myslíme standardního čtyřiadvacetihodinového (8 hodin spánku za 24 hodin platící pro sovy i skřivany), potom mi logicky vychází, že toho sice také naspí stejně, ale teoreticky by méně spánku stačilo sovám (8 hodin z 30).
    23.2.2012 01:51 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Samozřejmě možnost, že sovy naspí 10 hodin za 24hodinový den je taky možná, ale potom se mi nezdá v pořádku ten předpoklad, že se jim jejich přirozený 30hodinový den pro tyto počty zkrátí na 24, respektive ten výchozí předpoklad, že třetina dne platí pro všechny.
    pavlix avatar 23.2.2012 12:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Zkráceně řečeno je to totální kravina.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.2.2012 06:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Pokud sis denni rezim dokazal ohybat podle potreby a ta posledni zmena to jenom potvrzuje, pak nejses sova ani omylem. Jses normalni clovek, kterej vstava, kdy je potreba. Je jasne, ze to nejde hned na lusknuti prsty a u kazdeho je to jinak, ale je to otazka zvyku. Prodelal jsem to za zivot nekolikrat, naposledy ted od zacatku roku. U mne to trva asi mesic, nez se prizpusobim.
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 08:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Jses normalni clovek, kterej vstava, kdy je potreba.

    Dost blbě formulováno (a normálního člověka beru jako urážku ~,^). Dokážu při velké vnitřní motivaci vstát s velkou pravděpodobností tehdy, když potřebuju, ale není to bez následků a nefunguje to vždycky.

    Ostatně režim jsem si ohýbal, ale hned vedle píšu, jak to v praxi vypadalo. Mé pozorování je, že vždycky, když jsem byl nucen od osmi ráno do odpoledne někde sedět, byl jsem pak naprosto nepoužitelný. To mi moc oukej nepřijde.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 08:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    BTW vstávání mi trvá 15 minut až hodinu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 09:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Co je zahrnuto pod pojem vstavani? Od zazvoneni budiku po vylezeni z postele nebo az po odchod :-)

    Prirozeny denni rezim se ridi malinko jinymi vecmi, jak uz naznacil Ales. Ostatne, ja treba kdyz chytnu svou obvyklou vyrozicku s teplotkou, tak nemuzu spat, protoze se dusim. Tak to stravim u pocitace, dokud se mi nechce. Po tydnu marodeni neni problem otocit denni rezim tak, ze chodim spat v sedm rano a vstavam po obede. Jinak jsem leta vstal v pul sedme, pak tri, ctyri roky v pul osme, ted od noveho roku v pul seste. Mesic je vzdycky krusnej, pak se s tim ale nejak poperu.
    20.2.2012 09:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Hasismarja... virozicku, samozrejme.
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 12:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Hašišmarja? To se mi líbí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 19:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Od prvního budíku (zvoní co pět minut) po opuštění postele.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 09:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    normálního člověka beru jako urážku ~,^
    Coz mne privadi ke zdanlive nesouvisejici veci, ale neda mi to. Proc je to urazka? Vsiml jsem si toho uz driv, spoust lidi tady sama sebe oznacuji jako solitery, podiviny, zkratka opak normalniho cloveka. Davaji okate najevo odstup od "te masy". U skejtaku, chodicich do skejt shopu, aby vypadaji dostatecne gangsta tohle chapu, jsou to pubertaci, takze ve snaze vypadat "jinak" vypadaji vsichni "stejne jinak", ale u lidi, kteri by meli mit vysokou inteligenci mne tohle prekvapuje.
    20.2.2012 09:32 Pindal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Ehm, normální člověk a vysoká intelegence? ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 18:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    V rámci psychologie jsem se dozvěděl o jakési definici normality... z níž ale vyplývalo, že většina lidí moc normální není.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 20:44 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Tohle dělají obzvlášť američtí psychlogové. Dokonce chtěli udělat poruchu osobnosti i z introverze, i když introvertů je v populaci mininálně okolo čtvrtiny až třetiny. Osobně mi připadá, že to dělají jen kvůli tomu, aby měli plné ordinace ...
    22.2.2012 13:37 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Zvýšením počtu psychologů a psychiatrů došlo pouze ke zvýšení počtu psychických poruch, neboť mnohá chování jedinců, do té doby považovaná za normální, byla zařazena mezi nemoci či odchylky od normálu.

    Řekl bych, že v dnešní době už platí ono okřídlené "největší úchylkou je být normální".
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 12:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Vždycky si vzpomenu na ČSSD a jejich "obyčejné lidi".
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 14:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Neboj, az budes hledat praci, vzpominky te prejdou.
    pavlix avatar 20.2.2012 17:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Jako že ho nevezmou kvůli špatnému kádrovému posudku, jo?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.2.2012 18:03 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Ne, zjisti, ze mezi ty "obycejne" lidi patri take. Ja sebe povazuji za rozmazleneho, a do prace vstavat nemusim, ale resit tyhle problemy.. nevim. Nechci panu Kolibacovi krivdit, ale pripada mi rozmazleny jeste radove vic nez ja (a i z jinych zapisku). Lepsi slovo by mozna bylo snob.
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 18:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Přinejmenším slovníková definice drasticky nesedí.

    Já se považuju za kverulanta a v některých (poněkud specifických) ohledech perfekcionistu, což už samo o sobě je smrtící kombinace. ^_~
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 18:35 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Kverulant mi nevadi, pokud je to pro dobrou vec, a perfekcionista take ne, pokud se tyka jeho vlastni prace. Ale ani jedno neni to, co ctu v tvem pripade. A rikam to verejne v podstate jen proto, ze nemam rad elitarstvi, ktere k tomu pridavas jeste navic. U lidi, kteri jsou kverulanty a perfekcionisty ve vyse uvedenem smyslu se to da jakztakz snest.
    pavlix avatar 20.2.2012 18:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Elitářství by bylo, kdyby tvrdil, že ostatní jsou normální a on je něco víc. Ale to tu nepadlo. Takže je možné, že jsi se pouze nechal nachytat na vlastní touhu potkat a setřít snoba. Kdo chce psa bíti, hůl si najde. A psa taky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.2.2012 19:44 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Ale padlo - Jozka to vystihl pekne. Jen rikam, jak to na me pusobi. Vy jste se v tom chteli stourat.

    A kdyz uz se nekdo chce povazovat za nenormalniho, at si nestezuje na prekazky, ktere mu osud klade! Zvlast kdyz to je totez, co resi 90% lidi (jako vstavani nebo uceni).
    pavlix avatar 20.2.2012 18:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Lepsi slovo by mozna bylo snob.
    Snobismus se má snad poznat podle toho, že někdo není přívržencem ČSSD?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.2.2012 18:27 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Ne, podle toho ne. Ale podle tech blogovych zapisku v posledni dobe - "donutili me vstavat brzo rano", "mam v rozvrhu 15 hodin tydne", "klavesnice ma spatnou ergonomii protoze neni plocha"... mi to tak pripada.
    pavlix avatar 20.2.2012 18:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Možná jsem to pouze nepoznal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 19:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Kdybys byl Miloslav Ponkrác, neodpustil bych si poznámku o mouše posravší křišťálovou krychli. Takhle zůstanu u výtky k hledání skrytých významů (aneb "jak to básník myslel") tam, kde nejsou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 17:26 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    To mne nejak minulo, o co slo?
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 17:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.2.2012 06:05 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Aha, netusil jsem, ze te az tak ovlivnuji slogany politickych stran. Nicmene z toho stejne nepoznam, co je na tom urazliveho.

    Mimochodem, snad hned v prvnim prspevku nasledujiciho blogu je nekdo, kdo o sobe tvrdi, ze je exot. Vypada to, ze byt exotem je zcela normalni :-)
    Fluttershy, yay! avatar 21.2.2012 09:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Mno, myslím to upřímně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 21.2.2012 12:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Vypada to, ze byt exotem je zcela normalni :-)
    Naštěstí ano. Normalizace lidí není úplně hezká věc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.2.2012 12:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    V tom pripade je ale kazdy takovy exot uplne normalni :-)
    pavlix avatar 21.2.2012 19:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Pokud v rámci možností dodržuje normy? :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 21.2.2012 19:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Je-li normální v tom, že se liší, pak ano. Ale pak taková normalita postrádá význam a další otázka je, v čem se liší -- pak už normální být v daném ohledu být nemusí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.2.2012 15:48 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    +1

    Ale to muze kazdy. Je to cele otazka lenosti a neochoty menit zabehane rytmy. Pamatuju si, jak jsem kdysi bez problemu vstaval v 4:00 na brigady, protoze jsem potreboval ty prachy... 90% VS jsou samozrejme zarputile sovy, protoze vecer se chlasta, zatimco denni program neni az tak zajimavy :-)
    20.2.2012 09:08 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Jsem od přírody sova, ale poslední rok jsem nucen vstávat dřív, než mi je milé (asi tak o hodinu až 2). V poslední době pozoruji poruchy spánku, takže v mém případě je přetáčení velmi nebezpečné (když uvážím, že někdy musím třeba řídit auto v době, kdy jsem byl zvyklý spát).
    gtz avatar 20.2.2012 10:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Já vstávám každý den cca kolem 5:00 tak abych mohl být již kolem 6:30 na firmě. No a chodím spát mezi 23:00 - 00:00. :-) na to si zvykneš jak budeš v procesu
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 12:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Nebo skončím ve špitále. Už jsem viděl, co dokážou takové "maličkosti" udělat s psychikou člověka, který byl celkem v pohodě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 20.2.2012 19:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Davide, ráno jsem byl v práci na své "značce" již v 6:30 a nyní sedím zase a opravuji nějaký prerouting u zákazníka na staré mrše FC4 :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 20.2.2012 19:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Huh. Ale fakt: lidem, kterým stačí šest hodin spánku, tak trochu závidím. Radši s tím nechci moc experimentovat, mohlo by se něco pokazit (když má půl rodiny problémy s nespavostí, na optimismu to nepřidá).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 20.2.2012 20:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Davide, kolega jel dnes ráno na upgrade do Chotěboře ... a nyní cca v 20:20 je tam ještě a řeší nějaký průser v databázích. A pak cesta domů někam za Vyškov. No a zítra ho čeká podobná akce (kolem 9:00 musí být v České Lípe -- to aby jel z domu kolem 5:00). Vidím to, že zítra v práci to odvolám a přesunu jinak by byl na prášky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Marián Kyral avatar 21.2.2012 03:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Já třeba právě teď vstal a brzy vyrážím na vlak do Ostravy a následně Pendolínem do Prahy. A takhle to mám skoro každý týden. Dá se na to zvyknout, ale k tak bych raději spal :-).
    21.2.2012 10:20 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    lidem, kterým stačí šest hodin spánku, tak trochu závidím. Radši s tím nechci moc experimentovat, mohlo by se něco pokazit
    Spím málo a som úúpplne nor-nor-normálny ;-) Podobne kedysi som na jednom kurze povedal frekventantom, ktorí sa pýtali na nebezpečenstvo radiácie z CRT monitorov: Pozrite sa na mňa. Sedím pri takom monitore takmer stále. A máte dojem, že ma to nejak poznačilo? . Nedočkal som sa reakcie, ktorú som čakal. Skôr to vyzeralo, že ma nechceli uraziť, tak boli ticho. ;-)
    Marián Kyral avatar 20.2.2012 19:38 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Proto jsem nikdy nechtěl pracovat na supportu nebo jako admin. Noční a víkendy mně nelákají. Ovšem ani jako programátor jsem se toho nezbavil. Sem tam nasazení nové verze, k tomu nutná migrace dat. To se dá dělat jen v noci nebo o víkendech. Naštěstí to není tak často.
    gtz avatar 20.2.2012 20:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Však já taky nejsem admin ani support. Bohužel jsem se shodou okolností dostal do firmy kde se dělá nějaké řešení, ale linuxu skoro nikdo nerozumí. Já jsem obchodník se zaměřením na servery/NAS a žehrá se na to, že tomu skoro jedinný ve firmě nějak kloudně rozumím. A nemám to srdce kolegu, který jel někam na upgrade mašiny které nerozumí nechat ve štychu (vysvětluj lidem kde a jak nastaví eth0 a co je to vlastně resolv.conf a route ..). Prostě je to tak, je to průser když majitel pošle člověka na upgrade našeho softwaru a najednou se zjistí, že to na čem to běželo je totálně zbastlený systém s FC4. Prostě v malých firmách musí každý dělat vše. A nyní to nastavuj když tam není pomalu kloudný přístup.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Marián Kyral avatar 21.2.2012 03:51 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Jo to znám. Taky jsem v jedné takové firmičce pracoval. Byli jsme tam tři: šéf, já a sekretářka.
    20.2.2012 14:25 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sova, kterou donutili být skřivanem
    Ja by som rád chodil spať pred zhruba o desiatej večer a vstával okolo šiestej, ale ono je to dosť ťažké, keď všetko okolie chodí spať okolo polnoci a neskôr a vstáva okolo desiatej. Našťastie nemám problém po zazvonení budíku vstať viac menej ihneď.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.