abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 721 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    KDE 4 je kůl, cyve.

    6.6.2008 11:21 | Přečteno: 5092× | sw | poslední úprava: 6.6.2008 11:21

    Je to tak. Přestože jsem pomalu přestával věřit, že se to někdy vůbec dá dohromady, tak je to tady. Mám KDE4 ze SVN trunku. A dokonce jsem v něm i přihlášen. Semo tamo.

    Jsem odvážný chlapík, žádný zbabělec. Proto jsem jednoho dne odvážně nahradil repositář KDE4:STABLE za KDE4:UNSTABLE a odešel na oběd. A když jsem se vrátil (pojedl jsem fazole s klobásou, zdravou a výživnou stravu těžce pracujících), měl jsem nové prostředí připraveno.

    sshot
    Epesní a vkusně vyladěná zastřelená obrazovka.

    Po čisté instalaci je třeba nastavit pár věcí. Za prvé - vypnout zobrazování textu pod ikonami v GUI, protože je to hrozná blbost a tak vůbec. Za druhé - vypnout gumová okna, protože to by taky fazolky mohly spatřit světlo světa podruhé, což by bylo vskutku frapantní. Zejména pro okolí. A za třetí - nastavit cokoli jiného než černého jako vzhled do plazmy, protože jsme bílí, ne?

    Populární Plasma pád jsem zažil pouze jeden, a to tehdy, když jsem odešel na toaletku a k domácímu desktopu zasedl rozverný psík a začal žvýkat myšku, tak jak rád žvýkává. Prostě myší rejdil a klikal jako zdivočelá masturbující opice.

    Na výše odkazované zastřelené obrazovce je vidět epesní věc. Takový ten Plasmoid, který na ploše zobrazuje obsah adresáře. Podle mého Jediného Pravého Názoru (TM) je nejspíš první a zatím jedinou šikovnou věcí, která z Plasmoidů vypadla (ne, opravdu nepotřebuju hodiny s ručičkami a skákací balon). Rychlý přístup k ~ je návykový.

    Ovšemže je tu pár věciček, které bych ještě rád zažil opravené, popřípadě viděl naimplementované:

    Vyhlašuji konkurs na hudební přehrávač

    Měl by být KDE4 anebo Qt4 s příjemným rozhraním a měl by umět přehrávat mp3, ogg, wav a flac. Správu kolekce nepotřebuju, protože se v adresářích orientuju. Také nepotřebuju integraci s Wikipedií a nezajímají mne skripty na stahování textů. Zároveň je mi putna, kolikrát jsem jakou skladbu přehrál a kdy. Vizuální efekty jsem snad v životě nezapnul.

    Existuje něco takového, nebo si to zase budu muset napsat sám?


    Hit týdne: z Jamenda stažení Inborn. Přesně tak mám špinavej underground rád.

    Průser týdne: Lucká Vondráčková a zpěv. Aneb kapitola sama o sobě. Kdo jí, proboha, ty písničky píše? Franta Janeček?

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    KDE 4 je kůl, cyve., obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.6.2008 11:32 PF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Taky jsem to zkusil, ještě se v tom moc nevrtal ale zatím to vypadá slušně. Jsem debil já nebo není způsob jak udělat schovávání panelu? Nikde jsem to neviděl a hodilo by se to. Pokud přehrávač, zkusil bych JUK, který je přímo v KDE 4.1 a v podstatě vypadá jako amarok ze kterýho někdo ořezal většinu těch blbinek o kterých píšeš.
    Václav 6.6.2008 11:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Hej, díky. Tohle jsem taky potřeboval.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    pushkin avatar 6.6.2008 11:36 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    A co zkusit qmmp? Pro nás závislé na xmms je to nastupující spása a už je to v docela použitelném stavu :-) (Pravda, uzurpovat si možná 5% Sempronu64 3000 na přehrávání MP3 je docela dost, ale přežít se to dá...) Jinak má ho v repozitářích Packman.
    6.6.2008 15:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    A co zkusit qmmp?
    heh, předběhl jsi mě, a taky spoustu ostatních, co to sem kdovíproč píšou znova :)
    Pro nás závislé na xmms je to nastupující spása a už je to v docela použitelném stavu :-)
    použitelné je to už dlouho, nicméně verze 0.2 (aktuální svn, která snad velmi brzy vyjde) je ještě mnohem víc cool a růžovější ;-)

    a především, konečně od dob xmms nějakej přehrávač, co má použitelnej ekvalizér ...
    (Pravda, uzurpovat si možná 5% Sempronu64 3000 na přehrávání MP3 je docela dost, ale přežít se to dá...)
    tento problém jsem nepozoroval ... zkus to nareportovat, autor celkem reaguje
    Jinak má ho v repozitářích Packman.
    a Fedora

    a má to českej překlad, a když v něm najdete chybu, tak mi ji můžete jít omlátit o hlavu
    6.6.2008 23:06 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Audacious si uzurpuje taky 5%. Na Pentiu II 300MHz. Je to sice GTK, ale spotřeba paměti nestojí za řeč (10M). XMMS mi ukazoval ještě míň CPU.
    6.6.2008 12:00 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Wow, KDE je čím dál tím hnusnější. By mě zajímalo, jestli je stejně tak i čím dál tím méně použitelné...
    belisarivs avatar 6.6.2008 12:03 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Ty tvoje hefty jsou lepsi nez moje bonbony. ;-)

    Jedes na nejakych dobrotach nebo ty hlasky vymyslis z placu a za strizliva?
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.6.2008 12:26 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Jestli ti nevadi pouziti mpd tak qmpdclient je peknej klient k nemu napsanej v qt4. ma to playlist a umi to prehravat ;]
    Cubic avatar 6.6.2008 12:36 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    tahle odpoved me napadla taky, takze asi neco jako +1
    6.6.2008 18:58 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Díky za tip, ten qmpdclient vypadá celkem použitelně.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    6.6.2008 19:34 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    qmpdclient nie je zly, ale mpd samotne je zabugovana svina a dlhodobo nepouzitelna. Ak by niekoho zaujimalo preco, tak pretoze sa po 1-2h kuse. Najma ak sa viac cvici s pripojeniami klientov na server. Spolahlivy vytuh, je pripojenie sa a odpojenie z ineho stroja, nie localhostu. Initscript (aspon v Gentoo) je nahovno, pretoze pri stopnuti demona sice zahlasi OK, len to znamena iba to, ze sa pokusil, nie ze ho fakt zabil. Takze vecne davat stop, kill -9 a start nie je to, co by som chcel pri pocuvani hudby robit.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    6.6.2008 21:14 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Mpd používám už nějaký ten pátek, ale že by se to hroutilo po několika hodinách používání nepozoruju (ale odjinud než z lokalhostu se nepřipojuju). Spíš mě štvalo, že mpd dokázal v kombinaci s kde audio serverem zablokovat alsu, takže to pak bylo co se týče pracnosti ještě horší než kill -9, ale dalo se to pořešit zakázáním toho kde daemona ;-)
    There is no point in being so cool in a cold world.
    6.6.2008 21:27 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Se koukám, že se ti opakuju (-:
    There is no point in being so cool in a cold world.
    6.6.2008 21:15 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    ten kill napis naferovku do initskriptu
    nema cenu to resit je znamo ze je to hrozne napsanej kus kodu
    Josef Kufner avatar 6.6.2008 21:58 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    mpd používám výhradně vzdáleně a problémy s ním nemám. Nevzpomínam si, že by někdy vytuh. Uptime (jak stroje, tak mpd) v měsících. Jako klienta používám gmpc (procházení playlistu) a mpc (klávesové zkratky). V cronu se mi každou noc spouští update playlistu, aby obsahoval vše co je na disku.
    Play Time:    14 days, 19:47:25
    Uptime:       113 days, 20:31:54
    DB Updated:   Fri Jun  6 06:00:23 2008
    DB Play Time: 45 days, 6:58:42
    Verze: 0.12.1-1.1 z Debianu (Etch)

    Jak je na tom initscript nevím, démona to spustí, dál jsem to nezkoumal -- nepotřebuju ho ukončovat.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Václav 7.6.2008 06:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    V kanceláři používáme jeden postarší stroj (nějaká P3) jako mpd server. Je ovlán ze čtyř míst a různých klientů (Webový klient, qmpdclient a dvakrát "nějaký windows klient který teď z hlavy nevysypu") Kdyby nám nedávno nedělaly menší stavební úpravy nějaké tupé lopaty které překoply kabel, má to uptime včetně mpd kolem tří měsíců.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.6.2008 10:34 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Mozno je to len nejake Gentoo specifikum alebo je to rukami. Ale demon, ktory je nutne strielat deviatkou JE vadny.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    7.6.2008 22:18 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Safra, "střílet devitkou"... Touhle devítkou? :-D Ta souvislost mi nikdy nedošla. ;-)
    6.6.2008 12:41 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    xmms2.

    inac o kolko je lepsie zatvarat vsetky okna aby si dovidel na plochu, nez si nabindovat nejakeho dobyvatela/delfina alebo co za cudo to tam mate?
    6.6.2008 12:55 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    a co třeba klávesová zkratka?
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    6.6.2008 12:57 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    mozes spustat take nieco ako uloz-stav-okien-a-daj-ich-do-rite a restoruj-okna-z-ulozeneho-stavu?

    mne sa to zda dost neprakticke aj keby sa to dalo, s oknom si mozem narabat ako sa mi zachce
    Marián Kyral avatar 6.6.2008 19:45 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Já se na plochu dostanu rychle. Prostě pohnu myší přes pravý okraj a přepnu se na volnou plochu. A zpátky totéž, jen doleva :-)
    6.6.2008 21:18 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    ale potom je super pridavat plochu ked neni ziadna volna :) mam na to niekde skratku, ale nepoznam ju, nepouzivam
    Marián Kyral avatar 6.6.2008 22:10 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Záleží jak ty plochy využíváš. Já to moc nepřeháním. Mám čtyři a z toho aktivně používám 2. Ty další dvě jsou většinou prázdné. Shodou okolností to jsou ty vpravo ;-)
    6.6.2008 23:05 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    no, ja mam 6 ploch a casom sa vzdy zaplnia, pretoze uspavam ;)
    Václav 7.6.2008 06:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Přesně naopak - Dashboard. klávesovou zkratkou vezme plochu (resp. plasmoidy na ní) a přesune jí nad okna.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.6.2008 08:20 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    vyborne, takze je to to iste co okno :P
    Václav 7.6.2008 08:59 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Ne zcela - v dashboardu můžeš mít např. rss čtečku, ovladač na Amarok, souhrn stahování v Kget, seznam připojených zařízení a třeba ještě poznámky. To do jednoho okna běžně nenarveš :) Ne že bych to používal tolik (na ploše mám momentálně několik rámečků s obrázky pro doplnění wallpaperu, hodiny snad jen pro ozdobu a ukazatel volného místa na discích.) Ale dokážu si představit že se to někomu hodí.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.6.2008 10:10 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    lenze dotycny povazuje len tu jednu vec za uzitocnu (a ja ziadnu)

    na wallpaper nedovidim cez okna
    Václav 7.6.2008 11:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Ano, to ovšem nic nemění na tom že dashboard jako takový je použitelný dobře a nijak nezdržuje - je to jen o přístupu k ovládání a možnosti volby. V práci používám KDE4 a občas na plochu vidím (přece jen zaplnit dva monitory...) ), doma většinou WMII, kde plochu nevidím jak je rok dlouhý a nevadí mi to :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.6.2008 12:45 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Já to s tím Amarokem a Kaffeine nechápu. Ano, miluju Amarok z roku 1990 (modří vědí), ale jako nejuniverzálnější přehrávač mám Xine s nějakou kůží. Přehraje vše a playlisty a tagy a lagy aneboco mě vůbec nezajímají...
    http://bandzone.cz/_90972
    Josef Kufner avatar 6.6.2008 12:55 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Audacious. Je to gtk2, vélmi podobné xmms a starému dobrému winampu. Pokud najdeš něco lepšího, dej vědět ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    kotyz avatar 6.6.2008 13:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    QMMP je Audacious v Qt4 (mozna chudsi v pluginech, ale zaklad tam je a to staci).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 7.6.2008 06:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Opravdu nemám rád programy které si správu oken a grafické téma vykládají po svém.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.6.2008 12:59 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    V zápisu stojí: "Průser týdne: Lucká Vondráčková a zpěv. Aneb kapitola sama o sobě. Kdo jí, proboha, ty písničky píše? Franta Janeček?"

    Průser je, že se najdou jidi, kteří něco takového poslouchají...
    6.6.2008 13:46 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Doufejme, že jí někdo někdy napíše něco pořádnýho, zpívá hezky, tak ještě pěkné písničky. :-P
    To je síla televize...
    karoliner avatar 6.6.2008 18:48 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    ser pes jak a co zpívá, je to kus baby
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    Max avatar 8.6.2008 01:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Přesně tak, je to už babička ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Josef Kufner avatar 9.6.2008 01:35 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Lucka... ne Helena... :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    kotyz avatar 6.6.2008 13:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Konkurz na prehravac -> coz takhle zkusit QMMP?

    A misto Kaffeinu sem si oblibil SMPlayer.

    Oboje sou to Qt4 aplikace (SMPlayer volitelne se zavislosti na KDE, ale jak zapadne do KDE4 netusim, pouzivam jen KDE3).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.6.2008 14:20 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    To ja bych zas rad videl hudebni prehravac, ktery umi rozumne podporovat DAAP a nemusi se kvuli tomu do non-KDE desktopu instalovat pulka repozitaru... :-/ Amarok ho mozna umi dobre, ale v Xubuntu to pro me znamena pres 100MB softwaru a kdo vi co vsechno v pameti, az to pustim a Mono se mi ted kvuli Banshee taky nechce instalovat.

    Rhythmbox se nechyta, Exaile taky ne, ale ten me alespon necha zadat primo IP, takze se na ten server dostanu. Kdyby tu podporu DAAP v Exaile dotahli, byl by to pro me ideal GTK+ prehravacu.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.6.2008 15:38 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Doporučuju MOC. Je to textové, takže na drag&drop můžeš zapomenout, ale jinak to všechno splňuje a nedělá to mezery mezi skladbami. A kůl je to samozřejmě taky.
    lmanik avatar 6.6.2008 15:42 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    presne tak, moc je moc kul :)
    A komu to cpes?
    Rezza avatar 6.6.2008 16:29 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Zrovna pro mne je integrace Wikipedie, textu a podobnych veci absolutne zaklad :) Ja muziky neposloucham jako background, ale spis aktivne si vyhradim cas a prochazim si kolekce, poustim podle nalady, kdyz narazim na neco neznameho, tak chci vedet co to je, textum taky rad rozumim atd. :) Pro mne je tedy Amarok vse!
    pools avatar 6.6.2008 16:36 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Pořád neopravili tenhle bug, takže je to furt nepoužitelný...
    Vivre libre ou mourir!
    thingie avatar 6.6.2008 16:46 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    V KDE4 je jedna nesmírně khůl übervěc, která se jmenuje Okular. Je to naprosto bezboží dokumentočteč. Evince je proti tomu úplná marnost.
    Růžové lži.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.6.2008 20:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    A co by mi v Evince melo chybet?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    thingie avatar 6.6.2008 21:01 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Záložky, anotace, výběry, výřezy, náhledy, všecho. To se nedá srrovnat!
    Růžové lži.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 7.6.2008 15:47 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Hm, asi mam jine naroky :-) Co nezvladne Evince, tam mi vetsinou jednorazove poslouzi Reader.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    belisarivs avatar 6.6.2008 21:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Poznamky, podpora vice formatu a styl vyberu textu a obrazku pro kopirovani?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 7.6.2008 15:53 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Tyhle veci mi nejak nechybi. Otviram PDF ci PS celkem malo, obcas nejaka skripta, prezentace ci kratka esej nebo neco pro tisk. Treba dokumentaci v PDF vylozene nemam rad, ja radsi HTML.

    Ale uvital bych podporu XPS a Marsu.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    belisarivs avatar 7.6.2008 16:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Ja treba ty poznamky vidim jako killer feature.

    Kdyz se clovek uci na zkousky, tak si proste jednou profrci skripta, pak si vyznaci podstatne veci, a pak uz jenom prochazi znacky. Proste super.

    XPS a DejaVu jsou podporovany. Mars jsem mezi moznostmi nevidel. Takze asi nikoliv.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 7.6.2008 16:45 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Kdyz se clovek uci na zkousky, tak si proste jednou profrci skripta, pak si vyznaci podstatne veci, a pak uz jenom prochazi znacky. Proste super.
    Jo, tak to je presne to, co nedelam. A duvod? Jakmile se ucim z pocitace, vzdycky se drive nebo pozdeji pristihnu, ze se neucim, ale treba sjizdim Abicko ;-) Takze ja radsi stary dobry papir :-)
    XPS a DejaVu jsou podporovany.
    Zajimave, myslel jsem, ze mezi open source programy je zatim XPS celkem ignorovany.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Prcek avatar 6.6.2008 17:03 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Uf to jsem se lekl - jak je vpravo nahore to plasma tlacidlo, tak mi to nevim proc pripomnelo logo Gnome :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    6.6.2008 18:51 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    KDE nepoužívám, ale zápisek jednoznačně nejlepší.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    6.6.2008 21:17 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Amarok. Stačí zapnúť Player Window a je to úplne jednoduché. A ešte jednoduchšie je nechať ho minimalizovaný a ovládať ho len klávesovými skratkami.
    Zdenek.Z avatar 7.6.2008 23:29 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Akorát nechápu, proč by měl někdo používat Amarok, když nebude používat kolekci a vůbec funkce, které Amarok nabízí. V tom je jeho výjimečnost. Pokud chci členit pouze do adresářů, naskládat si playlist a pustit a nic víc, tak je Amarok kanón na vrabce a je lepší použít nějaký jednodušší a víc lightweight přehrávač.
    David Watzke avatar 7.6.2008 23:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Například jakej? Nechci žádný databáze a podobný nesmysly, chci aby to používalo Xine a bylo to pro KDE3 nebo na Qt4. Celkem spokojeně používám Amarok, ale lehčí přehrávač bych snesl.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Prcek avatar 7.6.2008 23:45 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Proc xine? Ja jsem nikdy nepochopil tyhle vecicky jako gstreamer nebo xine (jestli se to da srovnavat) - radsi mam primo ALSA vystup a hotovo...

    Na Windows jsem byl zvyklej na Winamp a rikal jsem si na co je ta "Media Library", ale jak jsem presel na linux a Amarok, tak si rikam, ze ta kolekce neni spatna vec :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    David Watzke avatar 7.6.2008 23:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Huh? Potřebuješ taky podporu těch formátů co chceš přehrát, ne? Xine používám s ALSA výstupem.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Prcek avatar 8.6.2008 00:08 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    No to asi jo, ted koukam, ze mam v Amaroku taky nastaveno xine :-). Ale melo by to jit i bez nej, ne? Kdyz ma clovek v systemu lame, mpg123 a ja nevim co jeste... No dneska uz to asi resi Phonon, pokud se nepletu.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Václav 8.6.2008 01:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Phonon má pod sebou taky xine nebo gstreamer :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Zdenek.Z avatar 8.6.2008 00:11 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    A je nutná ta podpora xine? Protože jinak jich je takových mraky - všelijaké ty XMMS, QMMS, Audacious, apod.
    David Watzke avatar 8.6.2008 00:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Jenže XMMS je starej zmetek, XMMS2 je to, co nechci, Audacious je v GTK+ a QMMS? Ten ani nějak nemůžu najít přes Google.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.6.2008 01:29 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    To bude překlepem, zkus QMMP.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    8.6.2008 00:14 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    A co xine přehraje a gstreamer, mplayer a kdovíjaké další backendy ne?
    David Watzke avatar 8.6.2008 00:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    GStreamer nemám a nechci a mplayer by mi nevadil, no...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 8.6.2008 00:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Jenže MPlayer nemá libmplayer, což je dost na prd.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.6.2008 00:59 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Ehm ehm... (Ale pro současnou verzi by to zřejmě potřebovalo trošku práce. Slave mode protokol nestačí?)
    thingie avatar 8.6.2008 02:59 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Tak ono by asi v nejhoršim stačilo pustit normálně mplayer a posílat tomu stisky kláves, žejo. Ideální to dvakrát nebude, ale fungovat by to mělo, a bude to malej kus kódu :-)
    Růžové lži.
    8.6.2008 05:50 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Od toho je ten slave mode, aby takováhle komunikace byla co nejjednodušší. ;-)
    mkfifo /tmp/mplayercmd
    mplayer -input file=/tmp/mplayercmd /cesta/k/souboru.mp3
    A nepotřebuju MPD. ;-)
    echo "loadfile /cesta/k/jinemu/souboru.mp3" >/tmp/mplayercmd
    echo "pause" >/tmp/mplayercmd
    Seznam příkazů viz mplayer -input cmdlist.
    8.6.2008 06:19 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Jo, ještě jsem zapomněl na -idle. Bez něj by to nebylo ono. :-)
    stativ avatar 7.6.2008 09:31 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Víte, že:
    • když se nudíte, dovede veverka takřka plně zastoupit v našich končinách těžko dostupného mývala?
    • mezi cirkulárkou a toaletním papírem není žádný rozdíl?
    • s0 je jedinný bloger, který používá slovo epesní v přibližně deseti procentech svých zápisů?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    9.6.2008 06:50 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    když se nudíte, dovede veverka takřka plně zastoupit v našich končinách těžko dostupného mývala?
    vole :)))
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    jalinh avatar 8.6.2008 08:45 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    Ovšemže je tu pár věciček, které bych ještě rád zažil opravené, popřípadě viděl naimplementované:
    Přidal bych ještě možnost udělat si na nějaké ploše tile-desktop - něco ala Ion/wmii, aby se o okna staral comp a ne já. Divím se, že to nikomu nechybí. Jenom tenhle nedostatek mě nutí čas od času KDE opouštět.
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    Václav 8.6.2008 10:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 je kůl, cyve.
    +1, jaká škoda že by to asi znamenalo přepsat část kwin...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.