Portál AbcLinuxu, 21. května 2024 22:10


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
19.10.2005 22:10 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nedávno jsem jel tramvají s pitomcem řidičem. Stál jsem hned u dveří do kabiny, tak jsem na něj zaklepal a zeptal se ho jestli má na tu věc řidičák. Koukal na mě jak vyoraná myš.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
19.10.2005 22:17 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ještě "veselejší" je jízda nočním autobusem na náledí z kopce po úzké silničce lemované rodinnými domečky... :-)
19.10.2005 23:04 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Intenzivní zvonění na řidiče, který nemůže odjet z kolejiště, i kdyby stokrát chtěl
Pokud řidič nemůže z kolejiště odjet, i kdyby stokrát chtěl, tak tam nemá co dělat (§22, odst.3 zákona č.361/2000 Sb.)
Quando omni flunkus moritati
19.10.2005 23:12 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
To je možné, ale jsou takové ulice, kde je mezera mezi kolejištěm a chodníkem na jedné straně na jedno auto (osobní) a na druhé straně tak půl metru. Ta ulice je samozřejmě obousměrná.
Luk avatar 19.10.2005 23:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Tyhle případy bych neřešil vůbec. Měl jsem na mysli spíš ty, kde auto přes koleje jen přejíždí.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 19.10.2005 23:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Problém pražské dopravy je v tom, že na mnoha místech pokud tam ten řidič nevjede tak, že zůstane trčet v kolejišti, tak tam nevjede nikdy (resp. trčel by tam do večera). Typické místo je třeba na Klárově při příjezdu od Čechova mostu a odbočování vlevo (ale podobné je to na mnoha jiných místech) od. Proud aut na hlavní silnici je příliš hustý, než aby mohl řidič čekat až za kolejištěm - a když na něj nevjede, nikdo ani nebude mít tendenci ho pustit.

Navíc, pokud tam nevjede on, některý z řidičů za ním ho objede a vjede tam místo něj. Může se nám to stokrát nelíbit, ale pokud už člověk musí přes Prahu autem (čemuž je lepší se vyhnout), nelze jinak.

A to zvonění nic nevyřeší - když je deadlock, tak je prostě deadlock. V té chvíli už se nedá nic dělat.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
20.10.2005 08:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Další takové skvělé místo je v Patočkově před vozovnou Střešovice. Jede-li auto směrem od Hradu (resp. Strahovského tunelu) a chce odbočit před zastávkou "Vozovna Střešovice" doleva (do Cukrovarnické), _musí_ najet na koleje a až na těch kolejích dávat přednost v jízdě druhému směru. Často se tedy stane, že ačkoliv řidič auta najede na tramvajový pás ve chvíli, kdy není žádná tramvaj v dohledu, přesto na něj pak zvoní řidiči tramvají z obou směrů, protože v protisměru nejprve jezdila auta a pak se tam vytvořila fronta čekající na zelenou před křižovatkou se Střešovickou.
Dalibor Smolík avatar 21.10.2005 15:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Ano. Přesně této křižovatce se vyhýbám a jednu z tunelu na Červený Vrch raději přes Vypich - Liboc. I kolem 22. hodiny je to tam o život
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
20.10.2005 07:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Občas to říděj děsně. Ale na druhou stranu, když jsem párkrát stál za řidičem tramvaje a koukal (co má člověk dělat, když ho tam dav nasardinkuje) pohledem řidiče, tak nic moc. Z toho pohledu je město plné pěších sebevrahů, kteří skákají rafinovaně nečekaně pod kola a automobilů, kteří po ničem jiném netouží, nežli si drcnout do tramvaje a nebo (hlavně) jí zablokovat. A tramvaj, jak známo, nemá možnost uhnout.
Nevím, jestli lze reálně očekávat, že takový řidič zůstane bez následků, že se mu třeba nesníží pud sebezáchovy, jako u frontových vojáků. Řidičů je potřeba mnoho a nutně to nebude výběr supermanů. Kde je nabrat.
Možná, že kdyby policie trochu proklestila džungli v městské dopravě (já znám jen Prahu, ale jinde to bude asi podobné), trochu obrousila drápky "predátorům"... že by pak i řidiči tramvají jezdili lépe. (?)
20.10.2005 08:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Možná, že kdyby policie trochu proklestila džungli v městské dopravě (…), trochu obrousila drápky "predátorům" …

To by musela být nějaká jiná policie, než jakou jsem zatím poznal. PČR zajímá jen rychlost (a to pouze v místech, kde je upravena značkou nejméně 20 km/h pod smysluplnou hodnotu), dálniční známky a povinná výbava (občas ještě alkohol), měšťáky parkování. Tedy věci, za které se dá snadno a efektivně povybírat požadované množství pokut, ostatní jde mimo ně.

20.10.2005 09:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý Petr v ruce řidičově
Obávám se, že přesně tak. S tou policií. A ten největší dobytek má už připravenej tuzér pro policajta a dobytčí dál.
Jo, bohužel to tak "zvonku vyzerá".
20.10.2005 09:59 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Zkušenost
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já jezdím na nejmenované 3xx lince v noci, pravidelně. Jeden z řidičů co jí jezdí(taktéž nejmenovaný), bývá permanentně "jak zákon káže". Často ho večer vidím ožralého, že ani nemůže chodit ve 12 v noci a druhý den ráno řídí autobus, černé brýle, tunu žvýkaček... Občas se někde porval s ukrajinskými spoluobčany. Nejen v noci, ale už od 3 hodin odpoledne vynechává stanice, projede je ve "full speed" ikdyž lidi stojí u dveří, že chtějí vystoupit, takže musíte vstávat o zastávku dříve a mačkat zvonek k zastavení. V noci celou trasu projede o 15minut rychleji a občas zapomene otevřené dveře. Někdy vystoupí z autobusu a třeba začne trhat jablka ze stromu :), ale chudáci lidi, co přijdou na stanice během trasy jen 5 min dříve. Moje stížnosti na DP ignorují ... řidič jezdí dál
Luk avatar 20.10.2005 10:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zkušenost
I když to obecně nemám rád, v tomto případě musím doporučit "teplý bonz" - tzn. zavolat ihned (po zjištění, v jakém stavu řidič je) na linku 158. Volání na tísňovou linku policajti nemohou ignorovat. Lépe postupovat takto, než aby to někdo zaplatil životem.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
20.10.2005 11:06 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zkušenost
Děkuji! Nenapadlo mě to, po mé noční lince on jede ještě jednu zpátky, tak se to dá nahlásit.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.