Portál AbcLinuxu, 18. dubna 2024 06:07


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
freshmouse avatar 7.12.2007 10:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spíš by mě zajímalo, jestli viníka hledají a jak ho po zásluze potrestají. Je sice fajn, že soudruzi se svým dětským oddílem chtěli poukázat na moc médií, ale to mám vzít auto a někoho přejet, abych poukázal na sílu nárazu do člověka autem? Hoši si skutečně dovolili trochu moc.
Black.Bandit avatar 7.12.2007 10:36 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Jak se měří to skutečně moc?
Nemo propheta in patria sua
freshmouse avatar 7.12.2007 10:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To nevím, není to číselně vyjádřitelné.
Black.Bandit avatar 7.12.2007 10:44 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.

Víš. teď jsi tomu kápl na hlavičku. I české právo zohledňuje hrozící riziko a způsobenou škodu. Konkrétně třeba paragraf 13 TZ říká:

čin jinak trestný, kterým někdo odvrací hrozící nebo trvající útok, není trestným činem.... (celé ti to tu rozepisovat nemusím i když to znám nazpaměť.

je logické, že pokud někdo řeší problém, jehož následky jsou mnohem závažnější než následky samotného řešení, pak by nikdo neměl být za toto řešení trestán. Takto by se na to mělo pohlížet.

Nemo propheta in patria sua
freshmouse avatar 7.12.2007 10:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To je možná pravda, ale oni nic neodvrátili...
Black.Bandit avatar 7.12.2007 10:48 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
neřekl jsi před chvílí, že je to nekvatifikovatelné? Jak to víš? I kdyby si jediný člověk v ČR uvědomil, že v televizi mu po 95% doby vymývají mozek, a to nejenom estrádami TV Nova ale i zavádějícími informacemi, tak to přece mělo smysl!
Nemo propheta in patria sua
freshmouse avatar 7.12.2007 10:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Takže kdyby si minimálně jeden člověk uvědomil, že auto může zabít, mám právo to demonstrovat (viz výše)?
Black.Bandit avatar 7.12.2007 11:16 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.

Nebuď demagog. Myslím, že odpovědět si dokážeš sám. Stačí myslet. Pole tebe je nějaké vysílání výbuchu a smrt nevinného člověka ekvivalentní? To mi skutečně došla řeč!

Nemo propheta in patria sua
freshmouse avatar 7.12.2007 13:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
V principu to je to samé.
Josef Kufner avatar 7.12.2007 21:14 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Není.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
7.12.2007 22:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Není.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
kyknos avatar 7.12.2007 23:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
wtf???
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
7.12.2007 10:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Řečeno Listerovým slovníkem - Jseš MA-GOR!

Především by měli být popotahováni ti co svou neschopností vůbec takové nabourání se do vysílání umožnili.
freshmouse avatar 7.12.2007 10:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To je snad vtip, ne? To je jako trestat okradeného za to, že nebyl schopný si věci ochránit...
7.12.2007 13:38 SADAM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
nevolíš ty náhodou stranu ODS? :-) A Klaus tvuj mega mega dobrý prezident? :-))) dle tebe vliv třebas neziskových organizací je špatný,a to že někdo udělá něco mimo zákon aby ukázal nebo dosáhnul něčeho lepšího pro společnost vidíš jako pro nebezpečné? :-) Přidávám se k předchozímu komentáři. Jseš MA-GOOR! :-)))) Někdy je lepší přestoupit malinko zákon aby se ledy hnuly...
7.12.2007 13:48 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
a to že někdo udělá něco mimo zákon aby ukázal nebo dosáhnul něčeho lepšího pro společnost vidíš jako pro nebezpečné?
Ale oni nedosáhli ničeho lepšího pro společnost. Akorát na tu hromadu hnoje, které se dnes říká moderní umění, přihodili další kupku.
7.12.2007 15:01 SADAM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Hele já jsem taky dělal bordel po měste a dělali jsme ruzný ptákoviny... Ale neco dělat mě přijde v dnešní době jlepší než sedět s rukama v klíně a žrát tuhle kulturu i s navijákem. Pokud jseš ovce tak se podle toho chovej, ale nic nový nepřineseš ani nevymyslíš... temhle klukům sejednoduše povedl kousek a přijde mě to jako stejněj kousek nabourat nějaý server. A promin to že někdo, nějaký hacker, nabourá server mě přijde jako umění...
freshmouse avatar 7.12.2007 13:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
(A nejsi ty náhodou členem ČSSD? Někde jsi to tu psal.)

Chápu. Nezisková organizace pět_puberťáků_v_kuklách dosáhla vyššího dobra, ledy se hnuly, všude zavládl mír, lidé se chytli kolem ramen a začali tancovat kolem táboráku, hráli při tom na loutnu, nemocní se uzdravili, impotenti nabyli potenciál a všude kolem létali kolibříci...

No jasně! Škoda, že hippiesáci vyrostli, vyléčili si kapavku, přestali pěstovat trávu, pořídili si děti a touhle dobou se ládují v McDonaldu hamburgery. Prostě ses minul dobou, přiznej si to.

Abych to řekl tvou mluvou: namísto dobrých věcí se stalo leda tak VELKÝ HOV-NO.
7.12.2007 14:56 SADAM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
no jo jenže tyhle kupy hoven udělali revoluci, díky který si mužeš dneska řikat co chceš, voe. :-) A prot si vyžme minoritních názorů protože ti jsou ve skutečnosti hybateli věcí. Stádo nic novýho nevymyslí... jo jsem členem CSSD. :-)
7.12.2007 23:05 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To je snad vtip, ne? To je jako trestat okradeného za to, že nebyl schopný si věci ochránit...
Tak to se doporucuju podivat na pokuty za ztratu nebo zniceni obcanky. 1000 - 10 000Kc. Staci natrefit na idiota na uradu a mas to napareny.

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
kyknos avatar 7.12.2007 23:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
coze?

ja ji uz ztratil mockrat a nikdy jsem zadnou pokutu neplatil :)

pred tydnem jsem si sel pro pas: "kde mate ten stary" "sezralo mi ho prase" "to se musi hlasit" "tak to hlasim" "tady mi to podepiste"

okradli me jen o sest stovek za novy, ani o korunu vic

a to uz jsem platil pokuty za vselicos, treba prechazeni na cervenou :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Black.Bandit avatar 7.12.2007 10:40 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Taky mě to tak připadá, jen jsem to nechtěl tak natvrdo ventilovat. To je jako kdyby se novinář naboural politikovi na bankovní účet aby zjistil, že okradl stát o miliardy a Freshmouse tady chtěl exemplární potrestání novináře za nelegální získání bankovních informací :-D
Nemo propheta in patria sua
freshmouse avatar 7.12.2007 10:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To je pravda. I když ne exemplární, prostě jen potrestání.

Zaprvé, nikdo si nesmí hrát na policii a soudy. Zadruhé, co když se někdo někomu někam nabourá a nic nezjistí? Řekne "sorry", usměje se a jde spát?
Black.Bandit avatar 7.12.2007 10:46 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Ale jistě. Ať se tyto činy trestají. Ale pouze v případech, že to byly trestné činy i z morálního hlediska. Klidně ať to posoudí soud, a garantuju ti, že žádý soud v demokratické zemi novináře za tento čin neodsoudí.
Nemo propheta in patria sua
freshmouse avatar 7.12.2007 10:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
1. Morálka a právo je zcela jiný level.

2. Jestli žádný soud neodsoudí (neshledá vinným) někoho, kdo se dopustil trestného činu, pak je to smutné.

3. A co kdybych šel a zabil nějakého vraha? To by mohlo být morálně ospravedlnitelné.
Black.Bandit avatar 7.12.2007 11:20 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
na rozdíl od tebe, právní elity si uvědomují, že právo není všemocné! Proto zákonná poučka o tzv "rozporu s dobrými mravy" a navíc ještě institut milosti prezidenta. Právě proto, aby Freshmouse nemohl přijít, a legálně fikaně beztrestně obrat strou babičku o celoživotní úspory. Soud přihlédne k tomu, že jsi zneužil postavení a jednal v roporu sdobrými mravy. Přitom jsi žádný jiný paragraf neporušil, a přesto tě odsoudí minimálně k vrácení peněz!
Nemo propheta in patria sua
xxx avatar 7.12.2007 10:52 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.

Viděl jsi někdy ty stožáry/objekty na kterých ty kamery jsou. Jak bys je jako chtěl víc zabezpečit? Postavit k nim člověk se samopalem? Obmotat kilometrem ostnatýho drátu?.

Navíc by mě zajímalo, kdo jako první začal nazývat ten pšouk atomovým hřibem. Mě celá ta akce přišla dost o ničem, prostě přišli ke kameře, střihli jeden kabel a připojili jinej. Co je na tom umělckého nevím, ale vzhledem k tomu, že to dostalo nějakou cenou tak asi to umělcké je. To ale nemění nic na tom, že to nějaké poškozování cizí věci to asi bylo, a za to by měli nést následky. To že na ně chtěj hodit šíření poplašné zprávy mi přijde jen jako něčí snaha se zviditelnit.

Mimochodem nejvíc na sílu médií ukazuje, že se to propírá furt dokola.

Jinak akce s panáčkama na semaforech, nebo braní čepek policajtům mi teda přišlo mnohem zajímavější :-)

Please rise for the Futurama theme song.
satanatas avatar 7.12.2007 11:40 satanatas | skóre: 14 | blog: vše co můžete s klidem hodit za hlavu ze světa linuxu i jiných světů | Graveyard
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
v jednoduchosti je síla, jde o dobrý nápad. a taky to, že to prezentovali pomocí médií, aniž by to média chtěla :+) pro mně to naopak byl tento rok ten nejbláznivější a nejlepší umělecký počin. peace, no flame.
xxx avatar 7.12.2007 13:05 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Hm, holt se asi neumim prenest pres tu "hw" cast.
Please rise for the Futurama theme song.
freshmouse avatar 7.12.2007 10:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To mi připomíná ty greenpeacáky, jak jsou teď někde na komíně. Mezi nejlegračnější souvislosti patří i to, že tam mají topení. To je krásný, ba přímo zelený, příklad šetření energií -- pustit topení v prostoru několik desítek metrů nad zemí... Prostě Greenpeace. Ach jo.
Black.Bandit avatar 7.12.2007 10:41 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
taky jsem se včera nasmál Topí tam diesel-agregátem idioti :-D
Nemo propheta in patria sua
Heron avatar 7.12.2007 10:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Vtip to byl dobrej. :-)

A nejlepší je, že to tý firmě, ve který komín stojí, nevadí. Nevím, jak k tomu vysílání přistupuje ČT, ale myslím, že by mohli pochopit humor a recesi a přejít to s úsměvem.
xxx avatar 7.12.2007 10:56 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
A co by s nima měla dělat. Schnilý jabka taky spadnou sami od sebe.
Please rise for the Futurama theme song.
7.12.2007 15:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
IMHO by měla vyfakturovat náklady na opravu zařízení a za spotřebovaný vysílací čas dle jeho tržní hodnoty.
7.12.2007 11:18 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Vždyť tím absolutně nikomu neublížili. Jestli to vylekalo několik potrhlých důchodců, taky jim to neublížilo. I jestli následkem toho někdo dostal třeba mrtvici, je nesmysl dávat to tvůrcům tohoto veledíla za vinu. Stejně tak by mohli obvinit Kaplickýho až nějakou babku trefí šlak z toho že se lekla obří chobotničky. Hoši provedli výborný kousek, kterým se stali osinou v zadnici lidem bez invence a humoru. Že k nim možná patří Freshmouse mě překvapilo.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
freshmouse avatar 7.12.2007 11:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Snad není třeba někomu ublížit, aby se nějaký čin stal špatný?

A neříkám, že mě akce nepobavila.
7.12.2007 12:12 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Pokud nějaký čin nikomu nijak neublíží, co je na něm špatného? Je normální nechat se pobavit a pak volat po trestu bavičům?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2007 12:16 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Ten čin nikomu neublížil? Co třeba pověst ČT? Nebo poškození techniky?
Heron avatar 7.12.2007 12:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Pověst si mohla ČT tak maximálně pošramotit sama reakcí na tuto akci.

Každý inteligent pochopí, že když se někdo napíchne do živého vysílání, tak žádná televize není schopna reagovat (okamžitě). Kdyby ČT vysílala live politickou debatu ze sazka arény a někdo by tam vytáhl transparent s nápisem "Paroubek se posral" (který právě obdržel by SMS), tak to taky ublíží pověsti televize?
7.12.2007 12:53 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Stejně tak každý inteligent pochopí, že když někoho srazí auto, ten dotyčný bude zraněn nebo zemře. Takže předvídatelnsot následků asi nebdue měřítkem toho, zda to někoho mohlo poškodit či nemohlo.

Z mého pohledu je jedno, zda to někoho poškodilo či nepoškodilo. Byla to zbytečná akce, která neukázala vůbec nic, akorát se nějaká skupinka zviditelnila. Nevidím žádný důvod nazývat to uměním. Možnost poškození někoho nebo něčeho zde každopádně existovala – minimálně poškození techniky, zjišťování techniků, kde k problému došlo, výjezd techniků na místo a oprava zařízení… Poškodit cizí věc a spáchat několik dalších „nepravostí“ (pokud už to rovnou nebylo porušení zákona), a to všechno s jediným cílem – pobavit se – je dost ubohé.
7.12.2007 13:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Pověst ČT? Měla ji snad před tím dobrou? O poškození techniky nic nevím.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
freshmouse avatar 7.12.2007 12:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Fyzicky sice nikomu neublížili, ale mj. poničili zařízení ČT a také pokazili vysílání -- někdo se chtěl dívat na počasí, ne na výbuchy.
7.12.2007 13:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Nevím jaké zařízení nevratně poškodili a jestli patřilo ČT nebo komu. Jaké a za kolik? Vysílání nepokazili, imho ho jenom vylepšili. Navíc ten výbuch počasí skoro vůbec neovlivnil.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2007 13:23 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Ono se vratně poškozené zařízení uvedlo do původního stavu samo? A myslíte si, že technici v televizi jen tak seděli a se zájmem sledovali, co se na obrazovce děje a čekali, jestli se to objeví znova, nebo museli okamžitě začít zjišťovat, kde je problém a jak jej co nejrychleji odstranit?
7.12.2007 13:57 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Ne. Ne. To má být argument pro něco? Maximálně že někdo s tím měl určité nepříjemnosti. To je toho.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
freshmouse avatar 7.12.2007 14:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Fajn, řekni, kde bydlíš. Já ti tam půjdu rozsypat popelnici (abych společnosti ukázal, že je uvnitř špína). Maximálně budeš mít s úklidem nepříjemnosti. Ale to ti snad nevadí, nebo jo?
7.12.2007 14:26 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To by byl opravdu zábavný, novátorský a inteligentní umělecký počin poukazující na závažný společenský problém. Určitě za to taky dostaneš nějakou cenu.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
freshmouse avatar 7.12.2007 14:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Pro ještě vyšší zábavnost a originalitu bych tu popelnici mohl rozsypat v kyjovském kroji a zpívat při tom albánskou hymnu.

Teď vážně. Mně je jedno, proš mi někdo rozsype popelnici, jestli kvůli jakémusi vyššímu dobru nebo jen tak ze srandy. Z mého pohledu je to to samé: musím ty rozházené odpadky uklidit.
satanatas avatar 10.12.2007 10:09 satanatas | skóre: 14 | blog: vše co můžete s klidem hodit za hlavu ze světa linuxu i jiných světů | Graveyard
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Pro ještě vyšší zábavnost a originalitu bych tu popelnici mohl rozsypat v kyjovském kroji - grrr, to jsem jako přehlédnul. :+)
freshmouse avatar 11.12.2007 19:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
A kyjevský kroj by šel? :-)
7.12.2007 15:07 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Je to asi tak stejně zábavné, novátorské a iteligentní, jako pustit nějakou skvrnu do vysílání Panoramat.
7.12.2007 15:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Podle mě zdaleka ne.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2007 17:55 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
O té zábavnosti a inteligentnosti atomové šmouhy bychom se asi těžko dohadovali. Ale aspoň to „poukázání na závažný společenský problém“ by mne zajímalo. Já mám totiž pocit, že poukázali na něco, čehož už si (přibližně) musel všimnout každý. A jestli si toho ještě někdo nevšiml, neprobudilo by ho ani kdyby ta atomovka byla reálná a hned vedle něj. Za druhé, to upozornění bylo poměrně netrefené. Problém dnešních médií je v něčem jiném, než že mají obrovskou moc – spíš bych řekl, že jsou velmi nezodpovědná, nejsou schopná sama sebe reflektovat a nemají žádnou představu, k čemu by vlastně média měla být dobrá. V tom se autoři „výbuchu“ s médii vzácně shodují – oni také jednali bez toho, aniž by domýšleli důsledky svých činů, zreflektovat je také neumějí a ani nevědí, proč to celé vlastně dělali.
8.12.2007 01:51 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Souhlasim. Jako for vyborny. Nejakou dobrou povest CT to stejne poskodit nemohlo, protoze zadnou nema. Jestli nekoho vydesil, ci pohorsil neumetelne vlepenej obrazek atomovyho hribu na pozadi Krkonos v totalne blbym meritku, tak je MAA-GOR. Na fyzicke vrstve: pokud CT nebo firme, ktera to pro CT zajistuje, poskodili nejake zarizeni, tak doufam, ze se normalne slusne dohodli na vyrovnani, jinak jsou to hovada. No a ta Cena narodni galerie - to je mezi umelcema, to my pochopit nemuzem :-)
7.12.2007 14:07 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
To jste opravdu tak sobecký, že se chcete bavit, a je vám absolutně jedno, že s tím někdo bude mít nějaké nepříjemnosti?
7.12.2007 14:26 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Někdy ano. Záleží na situaci.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2007 15:06 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Děkuji. To mi stačí :-(
7.12.2007 11:46 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Řekl bych, že o mocnosti nárazu plechové rakve do člověka každý ví, naopak o síle médií neví nic jedna taková skupina obyvatelstva, které se říká (tramtadadá, moje nejoblíbenější sousloví) široká veřejnost. Naštěstí jich není moc, tak asi 6 miliard. Těm to bylo určeno a mělo by jim být určeno dalších několik dobře připravených a zabalených informací..
http://bandzone.cz/_90972
freshmouse avatar 7.12.2007 11:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Řekl bych, že o mocnosti nárazu plechové rakve do člověka každý ví,
To je zvláštní, já myslel, že neví.

... když vidím, jak lidé přebíhají silnici a jak pozorně se rozhlíží. Nebo naopak: když vidím, kolik lidí jezdí bez pásu atd. Včera jsem dokonce viděl chlapíka, co "řídil" tak, že měl hlavu položenou na bočním skle, na druhé straně hlavy měl telefon a volant držel levou rukou v jeho dolní části...
naopak o síle médií neví nic jedna taková skupina obyvatelstva,
To je zvláštní, já myslel, že ví.

... alespoň podle toho, jak o tom všichni kecají. Potíž je v tom, že to ve skutečnosti široké veřejnosti vyhovuje.
7.12.2007 14:33 xNathanielX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Kde neni zaloba, neni ani soud. CT mozna zalobu podala, ale mela by si spis sypat popel na hlavu, ze si ani neumi zabezpecit kamery.

Spolecenska nebezpecnost cinu je nula. To je neco s cim pravo operuje, nema totiz byt svatym seznamem dogmat vynucujici pseudo-autoritu statni moci.

Spolecensky pokrok vzdycky vychazel a vzdy vychazet bude o tech, kteri odmitaji prijimat nesmyslne anebo nespravedlive zakony, regule, dogmata... Za (jakehokoliv) minuleho rezimu, stejne tak jako za toho stavajiciho, kdyz uz jsme u toho.

Tvuj priklad s tim autem je stupidita, ktera jenom ukazuje, ze smerem k nekterym lidem jsi nenavistny fanatik a nemas ani trochu strizlivy usudek: ti kluci nikoho nezabili ani nezmrzacili!
freshmouse avatar 7.12.2007 14:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Kde neni zaloba, neni ani soud. CT mozna zalobu podala, ale mela by si spis sypat popel na hlavu, ze si ani neumi zabezpecit kamery.

Spolecenska nebezpecnost cinu je nula. To je neco s cim pravo operuje, nema totiz byt svatym seznamem dogmat vynucujici pseudo-autoritu statni moci.
Odpověděl jsem v příspěvcích okolo.
Spolecensky pokrok vzdycky vychazel a vzdy vychazet bude o tech, kteri odmitaji prijimat nesmyslne anebo nespravedlive zakony, regule, dogmata... Za (jakehokoliv) minuleho rezimu, stejne tak jako za toho stavajiciho, kdyz uz jsme u toho.
Ano, zákony, které např. chrání majetek, jsou opravdu nesmyslné...
Tvuj priklad s tim autem je stupidita, ktera jenom ukazuje, ze smerem k nekterym lidem jsi nenavistny fanatik a nemas ani trochu strizlivy usudek: ti kluci nikoho nezabili ani nezmrzacili!
Jde o princip: někdo udělá něco protizákonného (vražda, napojení se do vysílání), aby tím mohl podpořit jakési vyšší dobro (tm).
7.12.2007 16:04 xNathanielX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
> Ano, zákony, které např. chrání majetek, jsou opravdu nesmyslné...

Ale vzdyt jo, maji dostat pokutu za poskozeni kamery, apod. pokud se nejakeho dopustili. Klidne pak prispeju na nejakou sbirku. Penale za to, ze tam musel jet technik a ze se neco muselo zabezpecovat je ale *plne* v kompetenci CT, protoze to je jen a jen jejich ostuda a zodpovednost! Ne ze by vlastne neudelali lip, kdyby tu svoji ostudu roztrubovali do sveta co nejmene...

> Jde o princip...

Takove principy jsou na hovno. Kameru opravis, cloveka neobzivnes. To ze majetkove trestne ciny jsou stejne (nebo vice) zavazne nez nasilne trestne ciny je prezitkem bolsevismu (popr. stredoveku).
xxx avatar 7.12.2007 16:52 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Ale vzdyt jo, maji dostat pokutu za poskozeni kamery, apod. pokud se nejakeho dopustili. Klidne pak prispeju na nejakou sbirku. Penale za to, ze tam musel jet technik a ze se neco muselo zabezpecovat je ale *plne* v kompetenci CT, protoze to je jen a jen jejich ostuda a zodpovednost! Ne ze by vlastne neudelali lip, kdyby tu svoji ostudu roztrubovali do sveta co nejmene...

1. kamery nejsou CT, ale tusim ze patri firme Sitour, ktera je obhospodaruje.

2. Takze rozbitou kameru zaplatit ano, ale vyjezd technika ne. Proc proboha delite jednu vec (tedy dat kameru do puvodniho stavu) na dve casti.

3. Podivejte se, kde ty kamery normalne jsou. Nejen v CR, ale i v jinych strediskach. Vetsinou jspu to stozary na objektech primo ve stredisku (restaurace,...), nebo volne stojici stozary, casto kousek u hornich stanic lanovek, nebo jako soucast BTSky,.... Snadno pristupne. Nevim co udelali nezodpovedne, ale jak uz jsem psal. To maj tu kameru obmotat ostnatym dratem? Zabezpeceni bylo adekvatni podle me adekvatni. Nebo snad chcete tvrdit, ze po CR stoji stovky neadekvatne zabezpecenych BTSek (staci prelezt plot a hura nahoru). A az nekdo vyleze na BTSku schodi antenu, tak bude platit novou antenu a uz ne jeji montaz? A taky to bude problem operatora, ze ji nemel zabezpecenou?

Please rise for the Futurama theme song.
7.12.2007 18:16 xNathanielX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
> A taky to bude problem operatora, ze ji nemel zabezpecenou?

Ano, bude! Velke firmy a organizace rady prenasi tyhle externality na nekoho tretiho, v tomto pripade na danove poplatniky, kteri budou platit vysetrovani, soudy, vymahani penez, atd.

Az si necham penize valet na ulici v krabici od bot, bude muj problem, ze mi je nekdo sebere. Pokud nechce mobilni operator svoji drahou BTS zabezpecit tak, ze se k ni nedostane kazdy nouma (aby usetril $$$ za zabezpecovani), je to jeho risk.

To ze tu, celkem jedno jakou, vec nema narok nekdo rozmlatit jenom proto, ze se k ni muze dostat je neco, na cem jsem ochotny se spolupodilet (platit dane na zaplaceni vyse zminenych), ale na to ze tam pak nekdo znova chce dat dalsi uz platit nechci, tak proto rozdeluji tu "jednu" vec na dve.
xxx avatar 7.12.2007 18:22 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
No pokd to myslite ze by meli zaplatit treba to, ze tam daji dalsi zamek na dvere, tak to souhlasim s tim, ze to je problem provozovatele kamery.
Please rise for the Futurama theme song.
7.12.2007 20:17 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Takže pokud mě někdo bodne zezadu do zad, tak to bude moje vina, protože jsem si je měl lépe ochránit?
Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
7.12.2007 20:56 xNathanielX
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
V klidu vydechni, napocitej do deseti a zkus si precist co jsem o tom napsal jinde. Az te nekdo bodne do zad na ulici, protoze si na nich nemel batoh, tak to tvoje vina neni. Az se zabijes proto, ze te v aute nekdo tukne, tys nebyl pripoutanej a airgab ti zlomil vaz, tak to tvoje vina je!
7.12.2007 11:51 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dneska se kazda blebovina vydava za umeni. Ja jsem pro Michelinku. :- )))
satanatas avatar 7.12.2007 12:07 satanatas | skóre: 14 | blog: vše co můžete s klidem hodit za hlavu ze světa linuxu i jiných světů | Graveyard
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
vítej v jedenadvacátém století, kde ke statusu umělce stačí vhodně umístit plátno, dát dobrou nálož barev a petard do trubky umístěné naproti tomu plátnu a jako uměleckou práci označit zapálení doutnáku a teorii chaosu. :+) i když teda dalí to zvládnul už dávno.
freshmouse avatar 7.12.2007 12:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Jaké jednadvacáté století?!
satanatas avatar 7.12.2007 12:21 satanatas | skóre: 14 | blog: vše co můžete s klidem hodit za hlavu ze světa linuxu i jiných světů | Graveyard
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
takové a makové ;+) to byl metafór :+)
7.12.2007 12:24 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Mimochodem, tihle dle nazvu skryte koprofilni umelci jsou ti sami, co defekovali v NG? Ne ze bych musel Knizaka, ale co je moc ... :- )
Dalibor Smolík avatar 7.12.2007 12:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když jsem ten hřib viděl, tak jsem se za břicho popadal. Opravdu je to vynikající fór. Ale na druhé straně, skupina se "vloupala" do cizího majetku, fér to nebylo a pokud je čeká nějaký postih, museli s tím tak trochu počítat ...
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
7.12.2007 15:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Měla by jim být vyměřena pokuta ve výši tržní hodnoty spotřebovaného televizního času.
freshmouse avatar 7.12.2007 15:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Pokuta ne. Takové by mělo být odškodnění ČT (+ náklady spojené s výjezdem techniků, zničeným materiálem atd.).
7.12.2007 15:53 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslim, ze delate z komara velblouda :)
kyknos avatar 7.12.2007 23:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dobra akce :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
12.12.2007 16:19 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Cena národní galerie za Atomový hřib v ČT.
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no já mám ten pocit že oni jen kdesi rozpojili kabel,zapli tam videopřehrávač,přehráli minutu nebo kolik,kabel zapíchli zpátky a šli do hospody. Čili škoda veskrze žádná,žádní technici nikam nejeli.No možná jeli aby se s nima natočila reportáž jak důležitě řeší problém který není.Zůstalo jen něčí ublížené ego. Celá záležitost by šla ještě líp udělat tak že by nejmenované katastrofovizi někdo prodal nahrávku kde je výbuch který nikdo nechce potvrdit a všechny oficiální instituce dělají že o žádném výbuchu nic neví.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.