Portál AbcLinuxu, 19. dubna 2024 17:47


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
rincewind avatar 7.6.2008 00:52 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky jsem mel chvili pocit ze v pornu je rozvinutejsi dej :D
7.6.2008 01:08 Mykonou | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyby jsi napsal jenom ze "Ten film je sracka" tak by to melo asi tak stejnou vypovidajici hodnotu jako tvuj zapisek ...
I TY muzes byt echt linuxak!
7.6.2008 01:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vidím to přesně obráceně. Ne že by mne ta dvojka nějak nadchla, ale pořád mi připadala snesitelnější než jednička. Zápletka sice banálně průhledná - když člověk viděl MiB, tak stačil jeden bližší pohled na toho technika (bohužel teď IMDB nějak zlobí, takže nevím, jestli ho hrál opravdu stejný herec jako toho šíleného chirurga z ER). Ale aspoň tam nějaká zápletka byla, aspoň to od začátku do konce nepůsobilo jako jedna velká reklama na armádu a aspoň tam byla jedna nezáporná postava, která tu armádní propagandu tak strašně nežrala. Z jedničky jsem byl krajně zhnusen a pořád se mi nechce uvěřit, že s tím má opravdu něco společného Heinlein. Oba filmy mají ovšem jedno společné: vůbec necítím potřebu vidět je znovu.
Prcek avatar 7.6.2008 01:30 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
A ja jsem si vzdycky myslel, ze ta "agitka" a "reklama na armadu" byla ve Hvezdne pechote proto, aby se ukazalo, jak je takova vec absurdni a nebezpecna - ze to bylo zamerne udelane tak, aby se to podobalo komunisticke nebo fasisticke propagande. Ale treba jsem to jen spatne pochopil ;-).
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
vencour avatar 7.6.2008 01:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce

Jestlis nečet knížku ... agitka zůstala, důvody nejsou vidět. Nikdo nechce a necítí odpovědnost, jen ten, kdo něčim prošel, funguje nějakej režim, systém. Ještě k tomu "nejízda", Long a je to souhrn, co mne napadne na první pohled, když se řekne Heinlein. No, jak o tom přemýšlím, je toho víc ;-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Prcek avatar 7.6.2008 01:39 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Knizku jsem necetl.
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
7.6.2008 16:53 Hanato | skóre: 13 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Knizku vrele doporucuju - je to o uplne necem jinem nez jednicka film a je suverene LEPSI!!! :-)
Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
vencour avatar 7.6.2008 22:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce

Knížka je fajn, Měsíc je drsná milenka mam přece jen o fous radši ;-), třeba i proto, že co má aspoň 10% šanci, to za to stojí ;-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
7.6.2008 01:38 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce

Já se na svou oblíbenou Denisu rád podívám, ale pan Tau je pan Tau. Co mi na filmech hodně vadí je dabing. Kvalitnímu dabingu prostě odzvonilo, teď polovičku postav v celém filmu obvykle nadabuje Zdeněk Podhůrský, uječené praštěné ženské Stáňa Jachnická a namachrované sarkastické hlasy Aleš Procházka (jeho Severus Snape je skvělý, ale jinak ...) a je hotovo. Bohužel "řemeslná" kvalita nadabovaných hlasů není to nejhorší. Daleko horší je umělý jazyk podobný spisovné češtině, kterým se některé filmy a reklamy dabují. To ani není čeština. To je "konzultantština", "transparentština" či jak jinak nazvat "zmr...inu".

Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
7.6.2008 01:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Co se dabingu týká, tak nejvíc mi vyrazila dech volba Marcely Rojíčkové pro Carmen Ibanez. Jak Kelly v MWC je skvělá, ale jako armádní důstojnice a vesmírná pilotka? Ne, sorry, to je na mne trochu moc.
7.6.2008 01:46 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
To je fakt, ten ukňápanej hlas Denisu málem zazdil. Ale furt lepší, než kdyby ji daboval pan Moravec :-D
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
7.6.2008 01:52 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce

:-)

Ale s tou všeobecně upadající kvalitou dabingu naprosto souhlasím. U spousty filmů jsem si českou zvukovou stopu na DVD ze strachu ještě nepustil a na nové chodím radši na Anděl, kde jak Village Cinemas, tak Pallace Cinemas dávají i verze s titulky (jinak už jen ve Slovanském domě).

7.6.2008 02:01 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Co jsem v poslední době slyšel dobře nadabované byl film "Hitlerova elita - Napola", Ten se povedl.
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
7.6.2008 05:51 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
to je fakt, na vojína Ryana se diky dabingu nedalo koukat. to byly hlasy jak od kluku z 5 třídy
7.6.2008 08:23 alpha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Proc diky? Ja jsem si ten film docela uzival a pripada mi zvlastni, ze ho nekdo ani nevidel ale je rad...
7.6.2008 08:35 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
moc tomu tvému komentáři nerozumím "ze ho nekdo ani nevidel ale je rad..." - konkrétně téhle části - ten film mám dost rád - viděl jsem ho hned při premiéře v kině a asi 3x na dvd, ale na tu verzi co běžela na nově jsem díky dabingu nedokázal dívat ani 5 minut v kuse.
7.6.2008 08:36 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
p.s. - ani ta hláška "nestřílejte - jsme češi" tam nebyla :-D :-D
7.6.2008 09:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Tak proč píšete "díky", když podle obsahu příspěvku vám ten dabing film zkazil? Nemělo by tam pak být "vinou" nebo aspoň neutrální "kvůli"?
7.6.2008 13:11 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
nevím, takhle jsem zvyklej to říkat

p.s. - není to trochu slovíčkaření? - kdo chce pochopí to tak jak jsem to napsal
7.6.2008 15:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Použití slova ve významu, který je jeho přesným opakem, dokážu pochopit, pokud jde o ironii, jinak ne. Tohle mi jako ironie moc nepřipadalo…
7.6.2008 15:19 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
nevím, takhle jsem zvyklej to říkat
Jo, je to chyba, která se vyskytuje vcelku běžně. Dělají ji dokonce i novináři, kteří by zrovna v používání českého jazyka měli být vzděláni...
Quando omni flunkus moritati
drc avatar 7.6.2008 20:48 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
A je to vůbec chyba, když se to běžně používá?
7.6.2008 21:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Spousta lidí dělá otřesné stylistické i gramatické chyby a také to neznamená, že to kvůli tomu chyby nejsou.
drc avatar 8.6.2008 07:44 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Nesouhlasím. Je rozdíl psát špatně i/y, s/z a čárky (kéž bych to uměl :-/) a tím, když 98 % rodilých mluvčích dělá "chyby" v tvorbě přechodníků.
8.6.2008 11:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce

Proč ty uvozovky? Podle vás snad není chyba, když někdo použije tvar množného čísla pro jednotné? Přechnodník je dnes spíš archaická konstrukce, která se používá spíš pro ozvláštnění projevu. Pokud někdo ozvláštňuje svůj projev přechodníky, aniž by je ovládal, dělá ze sebe blbce, jazyk kvůli tomu měnit netřeba.

Případ, o kterém se tu bavíme, je ale trochu jiný. Spíš bych to přirovnal k chybnému použití zájmena svůj v situaci, kdy se nepřivlastňuje podmětu, nebo k vyšinutí z vazby. Tyto chyby také vypadají pro toho, kdo jazyk zná, naproto úděsně, ale mnoho lidí je dělá a mnoho dalších na nich nevidí vůbec nic divného.

8.6.2008 22:45 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce

Přechnodník ...

Pěkné. ;-)
7.6.2008 06:19 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Nechce se věřit, že to je od Heinleina? No, ona předloha asi bude snesitelnější, ale pořád: člověk, co napsal Číslo Bestie... (au! Zápletka naprosto nezvládnutá, charaktery nezvládnuté, a navíc ta vlezlá a trapná propagace nudismu...)
7.6.2008 09:12 Lord Vetinari
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Myslim ze jednotka len popisovala so vsetkym stav aky je ked vypukne vojna: Propagandu(myslim ze toto je najlepsie casti jednotky),nenavist voci druhej strane ,utrpenie a smrt vojakov a civilistov - a tiez to ze pacifizmus vas nezachrani. Podla mna to nie je proti - ci provojnovy film ale skor film o vojne. Vytkol by som mu malo filozofie oproti knihe(to si ale neviem vo filme dost dobre predstavit) chybajuce power armory, a 'nerealne' bojove sceny.
7.6.2008 22:13 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Je vidět, že jste nečetl knihu Hvězdná pěchota. Ten film je totiž parodií na fašisticko-militaristické názory, které Heinlein v knize prezentoval (a myslel je smrtelně vážně). A nutno říct, že celkem povedenou parodií.

Upřímně nechápu, jak někomu může nedojít, že to je jen parodie, že ten film není myšlen vážně. Vždyť je to z toho naprosto jasně vidět...
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
7.6.2008 23:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Knihu jsem nečetl, ale to nevadí; nehodnotím totiž knihu ale filmy. Co se té parodie týká, už jsem viděl pár filmů, o kterých jsem si myslel, že to musí být parodie, že to prostě nemůže být míněno vážně… a ono bylo.
7.6.2008 01:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A vůbec, ještě není ani půlka roku, tak bych s udělováním titulu radši počkal… :-)
7.6.2008 01:44 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
To máš jako se soutěžemi Miss, ty se taky nepořádají v prosinci nebo listopadu :-)
Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
Prcek avatar 7.6.2008 01:34 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi vas vsechny potesim, protoze to vypada, ze uz je na svete i treti dil ;-).
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
7.6.2008 02:17 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Hurá, další film, který s klidným srdcem rád vynechám.
Quando omni flunkus moritati
7.6.2008 02:34 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vidim to uplne stejne, jednicka se mi libila, ale ta dvojka to byla takova sracka, ze sem to ani nevydrzel do konce. Pusobilo to na me natolik jako nizko-rozpoctovej film, ze sem i chvilema pochyboval, jestli to ma bejt vopravdu dvojka k ty jednicce, nebo jesi to jen ma ciste nahodou stejnej nazev a jinak to nema nic spolecnyho.
http://www.lbsoft-inc.com/
kotyz avatar 7.6.2008 10:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Taky to byl nizkorozpoctovej film kterej sel primo na dvd. V kine to nikdy nebezelo.

Vice tady.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
7.6.2008 06:16 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dlouho jsem si myslel, že nejdebilnější film je Hvězdná pěchota 1. Ale pak jsem viděl i větší voloviny.
7.6.2008 08:24 alpha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Plan nine from Outer Space?
8.6.2008 13:16 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Ne, Flash Gordon.

Nebo třeba Howling 2: Tvá sestra je vlkodlak (1984, Christopher Lee; Krumlov coby transylvánie - i s popelnicema na ulicích, to byly časy za bolševika!; Jan Kraus: "Teď okusíš rozkoš milování s vlkodlakem..."), což je nehorázná blbost, ale moc srandovní a taková roztomile blbá. Jo, ta scéna, jak si hlavní vlkodlačice strhává tričko a záběr se opakuje třikrát + 12krát(!) v titulcích... Jo, to byl biják. Jedna z věcí, které si jednou obědnám z Ameriky na DVD (za 60 centů, heh).

Jinak moc nesouhlasím s tou parodií. Není to bůhví jak dobře udělané, většinou je to spíš vážné. Ale ne moc dobře udělané. Těch momentů, kdy to rýpe do totalitních vzorců si pamatuju jen pár, hlavně posledních pár záběrů (z televize). A že je jich málo, tak tam právě ani nesednou a jenom to dál rozvrtávají. Toť můj skromný názor, ale nejsou fimlový znalec a nikd yjsem neměl potřebu se na to kouknout pořádně (znovu).
8.6.2008 13:21 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Krumlov coby transylvánie - i s popelnicema na ulicích
To mě zajímá, to chci, to musím mít! :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
8.6.2008 17:09 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Zeby "Mars utoci" ? :-)
Xeelee avatar 8.6.2008 22:12 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Spadnul jsi z Phobosu? Mars útočí je naprosto geniální pocta starejm béčkovejm scifárnám!
Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
7.6.2008 08:28 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja odporucam Python 2!! jeho bombasticky zaciatok a koniec ma uplne dostali, zbytok som bohuzial prespal :( taketo skvele filmy zvyknu davat hlboko v noci
7.6.2008 09:32 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
"Pajtn" je super. Nejvíc mě dostala hláška, kdy banda hrdinů jede kamsi do Ruska, vlezou do vojenského objektu a teprve několik pater jeden z nich objevně prohlásí "vypadá to jako Ruská vojenská základna". :-D A to bombardování na konci ... to je unikum. Bomby udělají jenom "puf", takže hlavní hrdina s hrdinkou dokážou prokličkovat mezi dopadajícími a pufajícími bombami. MŇAM.

Tyhle béčka jsou právě úžasné. Když už nic, tak se člověk pobaví. :-D

Ovšem nejlepší film je Operace boeing s hercem, který neherectvím předstihl i velkého Chucka "černošskýSborJsemRepublikánZTexasu" Norrise -- Ice-T. Doporučuji mrknout. Dozvíte se mnoho poučných věcí. Například systém vypouštění paliva v boeingu je umístěný v kuchyňce v krabici, která původně sloužila jako kredenc a k vypuštění paliva stačí odpojit drát z krabice A, z krabice B a nakonec mezi těmito dráty vytvořit kulový spoj (to znamená spojit dva dráty a otočit kolem něho kulu izolačky; OK sličná letuška izolačku neměla). To, že se speciální komando dostane nepozorovaně na palubu letadla, připojí do ventilace uspávací plyn a naposlední chvíli se nepochopitelně rozhodnou, že situace je tak bezproblémová, že to raději vyřídí přímou akcí střelbou v letadle, při které umřou všichni kromě Tý. Také frekvence trapných, drsňáckých hlášek překonává cokoliv, co jsem kdy viděl. Prostě Ice-T je zárukou spokojenosti. :-)
7.6.2008 09:47 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
jeden moj kamos si nenecha ujst ziaden film, kde hra ladovy caj :D
David Ježek avatar 7.6.2008 08:42 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
víděli jste někdo "kultovní", "vavříny ověnčený" a "legendární" takzvaný "rádoby remake" Rebela bez příčiny v 90's v hlavní roli s Vanilla Icem (ano, to je ten hlupák, co ukradl melodii Queen, postavil na ní svoji kratičkou kariéru, chvíli bral heroin a pak se po něm slehla zem), film Chladný jako led? Vůbec nejlepší je to s "ultramegahustým" českým dabingem :-D
stativ avatar 7.6.2008 09:17 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Team America. Nechápu, jak tomu někdo může dát víc než 0.00001 hvězdičky.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
7.6.2008 09:49 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
hej, ja som od toho cakal viac

ale minimalne tu je znamy tym vtipom o OSN... red dwarf a letakova kampan su nadcasove :)
7.6.2008 09:53 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
vzdyt je to prdel
8.6.2008 13:21 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Nesouhlasím, ten film je divnej a chvílemi se mi nelíbí, kam až zachází. Ale na druhou stranu je to vtipné, a často to míří dost přesně (jako satira), i když bych se pod to nikdy nepodepsal. Když si odmyslíte politiku a obligátní (a dost snadné) nadávání na angažované celebrity, tak to komediálno je tam skvěle zvládnuté.
Jiří Němec avatar 7.6.2008 10:03 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já se na to z úcty k jedničce chtěl koukat, ale bohužel jsem to nedokázal vnímat ani minutu v kuse. Normálně mi různé Béčkové filmy nevadí, když má film na csfd hodnocení 20%, tak si na něm dokážu najít něco zajímavého, ale tohle byl opravdu extrém.
Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
kotyz avatar 7.6.2008 10:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Cekal sem to horsi, takze sem nakonec byl mirne prijemne prekvapen. Uz sem videl i horsi becka (no nekdy to byly spis decka) ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
7.6.2008 11:02 mmm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kazdy, kdo kouka na akcnarny/thrillery na nove/prime od 22/23 hodin (prevazne v sobotu/nedeli), tak musel videt podobnych sracek plno...za vsechny muzu pripomenout film Darkman, ktereho trumfnul az Darkman II a toho zas az Darkman III :)
Pavel Stárek avatar 7.6.2008 11:43 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak naprosto něco hrozného je film Varan versus kobra. To je něco tak příšerného, že jsem z toho zhlédl celkem asi 5 minut. Hvězdná pěchota 2 je proti této hrůze nádherný film.
Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
7.6.2008 11:49 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
tieto hadie fimy su asi vsetky dobre, chcel by som vidiet legendarny boa vs python, ked python utiekol a museli na neho pustit este vacsieho hada :D
freshmouse avatar 7.6.2008 12:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Celkem jednoduchoučká agitka na armádu, relativně jednoduchý a nenáročný děj, ale přitom docela pěkně natočeno.
Neměl ten film být spíš parodií na armádu než agitkou armády?

Jinak, viděl jsem jen první díl; bylo to trapné a ubohé. Nemám žádný důvod vyhledávat druhý díl. Jediná scéna, co se mi v jedničce líbila, byla ta, jak hlavní hrdina telefonoval přítelkyni a jeho spolupracovníci se předváděli. U toho jsem se dost nasmál. Jinak marně přemýšlím, kdy jsem viděl něco horšího.

A nejhorší pořady jsou ty, kde se vyskytnou jména jako Bubílková nebo Jílková. Bezkonkurenčně.
7.6.2008 12:43 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Film příšerný, knížka jedna z mých nejoblíbenějších, doporučuju přečíst. Co se týče těch pořadů, zapomněls na toho pána co staví na tom, že ze sebe dělá blba tak přesvědčivě, až mu to jeden uvěří (příjmení shodné s jedním bulvárním plátkem ("Aha!" to není;-))
Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
7.6.2008 12:53 Tremex | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Potvrzuji, knizka je opravdu skvela. Kdyz si ji prectes, pochopis veci co z filmu nebyly vubec zrejme, tedy spise o nich autori ani neuvazovali. Filmy podle knih byvaji vetsinou naprd. I kdyz ST 1 byla celkem povedenym akcnim sci-fi. Souhlasim ze ST 2 byla naprosty des. Stejne tak hra Starship troopers se moc nepovedla - bohuzel.
7.6.2008 13:50 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky jsem se na to díval, po dlouhý době opět chvíle u televize. A díval jsem se na to právě proto, že to je bezmozková blbárna, protože jsem potřeboval prostě trochu vymejt hlavu, takže celkem spokojenost :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Milan Vít avatar 7.6.2008 17:17 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pro mě byl zatím nejhorším zážitkem Zbouchnutá. To byl můj první film, u kterého jsem se málem rozbrečel nad ubohostí příběhu, dialogů a snad vůbec všeho. Podruhé jsem měl na krajíčku, když jsem vzápětí zjistil, že nejsem už na konci filmu, jak jsem si myslel, ale teprve před polovinou.
„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
7.6.2008 17:24 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
tak to podla mna to bol celkom fajn film, ale samozrejme na najlepsiu komediu minuleho roku to nemalo (clerks 2)
Milan Vít avatar 7.6.2008 18:27 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Nevím, mně přišlo, že primárním cílem toho filmu je dostat se do Guinessovy knihy rekordů rekordem za největší koncentraci kouzelného slovíčka „fuck” (a jeho odvozenin) v jednom snímku :-)
„There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
7.6.2008 18:53 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
jediny film, kde som si to vsimol -- http://youtube.com/watch?v=gU2ZgaQ_H-Y
Xeelee avatar 7.6.2008 17:36 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hvězdná pěchota je naprosto dokonalá a dvojka patří mezi to nejhorší, co jsem kdy viděl (viz moje komentáře na ČSFD).
Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
7.6.2008 18:13 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
10 000 BC
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
pools avatar 7.6.2008 18:33 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To já v poslední době viděl několik úžasných filmů - začalo to s Plan 9 From Outter Space, pokračovalo to se Surf Nazis Must Die! a trilogii jsem ukončil poslední verzí Producers...
Vivre libre ou mourir!
Xeelee avatar 8.6.2008 13:41 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
No tak já zrovna patřím mezi lidi, kteří Plan 9 From Outer Space dali pět hvězdiček. V kině úplně maximální zážitek ;-) Producers jsem neviděl a Surf Nazis Must Die! si někde budu muset sehnat. TROMA filmy mám rád, ale tohle opravdu vypadá špatně i na trashový film.
Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
8.6.2008 00:58 Vin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film v tomto roce
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mno, teď jsem zrovna viděl Princ a já... něco jako Cesta do Ameriky nebo Hon za svobodou, ale totálně přeslazený. Příběh by ze začátku i ušel (i když byl ohranej), na konci to překombinovali a reáliemi to totálně zabili - takové perly jako Spojené státy evropské, to jsem se prostě musel smát :-D... Prý se to natáčelo i v Česku, mě ty sály přišly nějaké povědomé :-)
8.6.2008 10:34 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejstupidnější film - jiné
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nexus (koprodukční pokus o sci-fi) byl myslím horší. Ale aspon jsem to tehdy viděl v kině na matfyzácké koleji, kde se tomu nevěřícně smálo více lidí...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.