Portál AbcLinuxu, 20. dubna 2024 01:30


Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
robotics avatar 6.10.2009 21:07 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Bohužel ano. Občas sem si nevyčistil z lenosti zuby :-(. Chlastám do teď a vědomně ničím játra ledviny. Ach jo. Hulil sem na střední trávu ničil si plíce, kdo ví co tam mám za šmej. Už nehulím, ale i tak, z rakoviny strach. Cigára sem jen zkoušel. Bohužel všechno s vědomím co dělám :-(. Budiž mi v budoucnu lehká zem.

Používejte Windows.
Bluebear avatar 7.10.2009 19:49 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Už nehulím, ale i tak, z rakoviny strach.

Pokud máš obavy, tak prostě navštiv doktora, ať udělá pár základních vyšetření. Kdyby se něco chystalo, přijdete na to včas a pravděpodobně to půjde spravit. Už z kompletního rozboru krve se dá ledacos poznat. Čekat, až se projeví příznaky, je katastrofální chyba :-(
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
vencour avatar 6.10.2009 21:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Spíš jsem opatrnější. Mam koníčky, které mají svá rizika a snad je zvládám dobře - třeba ty inlajny. Kouzlo zahřátí se před sportem jsem taky objevil, takže natažené úpony a tak mi neřikaj nic. Přesto nejde předvídat a připravit se na vše.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
robotics avatar 6.10.2009 21:18 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

No jo, jezdím hodně na kole a je fakt, že mě kolena bolí. A když si dřepnu tak mi v nich pokaždý křupne. Asi abych začal jíst gumový medvídky, ty obsahujou želé a prej to pomáhá nebo co.

vencour avatar 6.10.2009 21:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Co mam zkušenost, změna teploty, průvan a vlhkost můžou dělat blbě na klouby. Mně dělá dobře pečené vepřové koleno na klouby. Bejvalka kvůli kloubům okusovala zase kuřecí chrupavky.

S motorem je to taky tak, že se šetří, když podává výkon zahřátej, lépe pak snáší námahu.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
David Ježek avatar 6.10.2009 21:28 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
medvídci ti zas zlikvidujou žaludek.
Fluttershy, yay! avatar 6.10.2009 21:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Mě kolena nebolí, ale taky mi v nich křupe. Baštím klouby třeba v kuřeti, ale nalijme si čistého vína... reálný efekt je minimální (málo účinné látky), je to spíš placebo.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
David Ježek avatar 6.10.2009 21:32 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
no já bych o kolenou také mohl vyprávět (ostatně: 192cm), ale asi od 13 let mi při chůzi lupá v kotníku. co krok, to lupnutí. už jich bylo minimálně pár miliónů, jsem zvědav, jak dlouho to ten kotník vydrží :-)
robotics avatar 6.10.2009 21:36 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

To bych nevydržel při každém kroku lupat. :-) Mě stačí při každém sehnutí křupat a už z toho nervím z toho zvuku.

Fluttershy, yay! avatar 6.10.2009 21:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Prosthetic body.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
8.10.2009 13:34 Premek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
+1, co krok, to krupnuti v kotniku. Specialne pri chuzi do kopce nebo do schodu. A v obou dvou...
Fluttershy, yay! avatar 6.10.2009 21:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To, že někdo je blb, zum Beispiel kouří a pak na to natáhne brka, nelze odbýt tím, že mrtvolnost je dostatečným trestem. Ještě jsou tu náklady a ty platí ti ostatní, v podstatě ne dotyčný. Jistě, genetika je sviňa a leckdo taky něco chytne, aniž by si o to koledoval... A proto je třeba řádně sledovat občany! Ehm.

Co se sportů apod. týče: Kdo nic nedělá, nic nezkazí a nic se mu nemůže stát... Blbost, co znám nějaké ty lidi, tak potíže mají velice často právě ti, kteří pořád jenom sedí na zadku a prd dělají. Spousta úrazů je také pracovního charakteru. Pád z žebříku, uhoblovaný prst,... Co s tím? Sport je mimochodem velmi prospěšný, co se týče. Extrémní sporty jsou jiná věc, ale neměl by si člověk života užívat, dokud může? (Hint: Apofis)
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
6.10.2009 21:40 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Trochu bych se zastal kuřáků a konzumentů alkoholu. Tito lidé si platí zdravotní připojištění ve formě spotřební daně, která tvoří nemalou část ceny cigaret a alkoholu. To, že stát peníze ze spotřební daně používá (nebo spíš zneužívá) na jiné účely, není jejich problém.
Fluttershy, yay! avatar 6.10.2009 21:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Jiná věc je, že např. před olomouckou nádražní halou se nedá dýchat a tudíž jsou omezováni i nekuřáci.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
7.10.2009 09:24 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Jiná věc je, že např. před olomouckou nádražní halou je zastávka autobusů, parkoviště aut a docela frekventovaná silnice a na to, co tam vypustí autobus při každém rozjezdu ze zastávky, "foukají" kuřáci půl dne;-) Kvůli čemu se tam teda nedá dýchat? 

Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
Fluttershy, yay! avatar 7.10.2009 11:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Mluvím přímo o vchodu do haly, u nějž se ta individua shromažďují. Na zastávkách takový problém nemám.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
10.10.2009 00:10 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

tak chod podchodem, na co tam asi tak je pantato

Fluttershy, yay! avatar 10.10.2009 09:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Já budu chodit kanálama, abych se vyhnul smrdícím prasatům. Děkuji za radu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
vencour avatar 6.10.2009 21:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Zahlíd jsem nějakej výzkum/rozbor, kde tvrdili, že náklady na takovéto postižené jsou vyšší, než to, co si zaplatí?

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
6.10.2009 22:05 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Něco takového jsem také viděl, ale přišlo mi to poněkud pochybné. Zatímco strana příjmů byla daná poměrně jasně (spotřební daň, zvýšená DPH, úspora na důchodech za dříve zemřelé), výdaje byly dost na vodě (např. potenciální HDP, které mohl dotyčný vytvořit, kdyby žil déle). Výsledný rozdíl mezi příjmy a výdaji byl ale docela malý a dal by se snadno korigovat zvýšení spotřební daně. Základní problém je v tom, že stát těmito penězi zalepí díry jinde, přičemž nepochybuji, že zavedení spotřební daně bylo zdůvodněno právě potřebou uhradit zvýšené náklady lékařské péče.
7.10.2009 12:33 misch | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Jo jo, taky by se mi líbilo kdyby například spotřební daň vybraná na pohonných hmotách šla zpět na rekonstrukci silnic a zlepšování životního prostředí, a daň vybraná na cigaretách a chlastu šla výhradně na zdravotnictví. :(.

David Ježek avatar 6.10.2009 21:48 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
ani spotřební daň by náklady na jejich léčbu nepokryla. ale mě na kuřácích sere jiná věc: smrdí. kuřáci jednoduše SMRDÍ a nevadí jim mě tím obtěžovat. nikdy jsem nechápal, jaktože stát některé organismus destruující produkty podporuje (cigarety, alkohol) a jiné, které mimo toho mají prokazatelné léčebné účinky v širokém spektru oblastní (marihuana) zakazuje a trestá odnětím svobody. pozor, nejsem smažka, v životě jsem potáhl jen ze dvou jointů a nijak mě to neobohatilo.
robotics avatar 6.10.2009 22:06 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Moje řeč! A navíc maj žlutý nechutný a někdy i hnědý zuby prasata! Smrdí jim všechno oblečení, prsty maj žlutý jak kdyby se drápaly v prde..li . Je mi z nich špatně. Na těch mladých to tolik vidět nejde, ale koukněte na starýho kuřáka, nedej bože kuřačku to je snad ještě horší,  co je to za žežluklej hnus.

Luk avatar 6.10.2009 22:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Tito lidé si platí zdravotní připojištění ve formě spotřební daně, která tvoří nemalou část ceny cigaret a alkoholu.
Spíš by se dalo říct, že přeplácejí. V roce 2007 to bylo podle Státního závěrečného účtu 47 mld. Kč na dani z tabáku a 11 mld. Kč na dani z lihu. Takové peníze rozhodně léčba nemocí způsobených kouřením a pitím nestála (samozřejmě těžko se to počítá, protože se velmi obtížně identifikuje vliv různých faktorů na vznik nemocí) - veškerá zdravotní péče hrazená z veřejného pojištění stála 181 mld. Kč, čili výběr daně z tabáku a alkoholu činil celých 32 % této částky.

V roce 2008 došlo k nárůstu daně z cigaret (proto byl výběr v roce 2007 zvýšil oproti "normální situaci", vzhledem k předzásobování) - SZÚ za tento rok ještě není k dispozici, podle pololetní zprávy se z cigaret vybralo cca 15 mld., což bylo 33 % plánu pro celý rok, tj. zhruba na skutečné úrovni roku 2007.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
David Ježek avatar 6.10.2009 22:35 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
tak to je zajímavé info, díky za něj.
6.10.2009 21:47 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

no škody na duši trochu, kdybych věděl předem koho včas a s rozběhem nakopat do prdele asi bych si některé problémy ušetřil. Na těle? No těžko říct. Nekouřím, alkohol piju, ale v množství které ani snad nestojí za řeč. Jiné drogy taky ne. Nesportuju. Vůbec nesportuju a nejsem si jistý je-li to pozitivní nebo negativní. Sice mám nadváhu a prd jakou kondici ale zas jsem ušetřen spousty milých zážitků a následků. Napadá mě třeba jeden kolega sportovec, jezdí na kole a hraje amatérsky hokej. Klíční kost, čelist, otevřená zlomenina stehenní kosti, otřes mozku s prima potlučeným ksichtem a spousty dalších menších karambolů. Teď  má dva stehy na obočí a krásně barevný vočičko. Teď už tolik nesportuje díky čemuž mu rychle narostl okrasný tukový prstenec. Za chvíli mě asi dostihne a to je o dost mladší. Kdo z nás je na tom hůř?

Fluttershy, yay! avatar 6.10.2009 22:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Jak se ten sport vezme. Hráči tenisu a FPS mají lepší reakce. To se počítá. Plavci často udýchají neuvěřitelné. A tak dále.

Sám jsem se před měsícem začal dvakrát denně protahovat a taky jsem začal trošku běhat... hned se mi lépe spí, víc toho vydržím, lépe se hýbu... Doporučuji.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
7.10.2009 07:54 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

jo tak v FPS sportujem :)

Fluttershy, yay! avatar 7.10.2009 11:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Progaming.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Heron avatar 6.10.2009 21:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teď jsem si dělal někde nějaký stupidní test a byla tam otázka, jak často jíte maso. Odpovědi málo (1x týdně), střídmě (3x) a hodně (6x). Kua a kde je moje kolonka, no samozřejmě že 7x.

No a druhý den jsem se dozvěděl, že mojí známé diagnostikovali rakovinu tlustého střeva. Takže pozor na to.
Heron
7.10.2009 00:36 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědi málo (1x týdně), střídmě (3x) a hodně (6x). Kua a kde je moje kolonka, no samozřejmě že 7x.
:-D :-D
Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
6.10.2009 21:59 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jo, někdo si takový problém přivodí sám, někdo se s tím už narodí ...

Náš Ondra je "šťastný výherce" dětské mozkové obrny (prý to postihuje tak 1:1000 dětí) způsobené levostranným jednokomorovým hydrocefalem, důsledkem čehož má pravostranou hemiparézu -> budeme rádi když se naučí chodit a mluvit a to nemluvě o "pomoci" státu. Prostě se musíme spoléhat sami na sebe a na naše blízké, protože stát bude šetřit na prvním místě právě na takovýchto lidech.

Resumé? Nikdy nevíte, do jakých problémů se můžete dostat a leckdy to ani nijak neovlivníte.

Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
Jakub Lucký avatar 6.10.2009 23:07 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud budete brát heroin, pravděpodobně chcípnete na AIDS, tuberkulózu, nebo jinou krví přenosnou nemoc.
To byste se divil, co bývají nejčastější zdravotní problémy toxikomanů... V první řadě jsou to zuby, tím trpí skoro všichni, bez ohledu na drogu. V druhé řadě jde pak o problémy endokrinologické, sem patří hlavně játra, velká část toxikomanů měla také problémy s alkoholem, mimo to pak také drobnosti jako problémové vlasy, obtíže s těhotenstvím, kojením, kvalitou spermatu apod. U těch, kteří brali tvrdé drogy opravdu dlouhodobě lze pozorovat problémy (především) s dlouhodobu pamětí

Jinak obecně zastávám stanoviska, že co si kdo nasbírá, na to ať taky sejde, ačkoliv jsou mezi námi tací, kteří mají horší předpoklady než jiní. Třeba já mám poměrně slušnou jistotu, že se někde ten nádor vyloupne (z jedné rodinné strany 80% lidí od praprarodičů rakovina kůže, plic a mízních uzlin, z druhé strany pak 25%, játra, kostní dřeň)... Ale na něco se umřít musí... Ačkoliv dneska už je ta rakovina moc ordinérní...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Bluebear avatar 7.10.2009 19:43 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Třeba já mám poměrně slušnou jistotu, že se někde ten nádor vyloupne (z jedné rodinné strany 80% lidí od praprarodičů rakovina kůže, plic a mízních uzlin, z druhé strany pak 25%, játra, kostní dřeň)...

Doporučuji monitorovat. Jednou za půl roku kompletní laboratorní analýza krve řekne ledasco, i když dává taky falešné poplachy a člověk je pak měsíc ve vředu, což je hnus :-( ale stále je to - myslím - o něco lepší než ta druhá možnost. Kdyby to bylo možné (ale obávám se, že u nás to možné ještě není), tak bych doporučoval i analýzu DNA (ale za každou cenu to utajit před zdrav. pojišťovnou!!), abys věděl, kde máš genetickou chybu a na co si tudíž dávat pozor.

Měj na paměti, že nádor, pokud je zachycen včas, se dá často zlikvidovat úplně bez následků!
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
7.10.2009 20:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
A prejede ho auto, az pujde na vysetreni...
Jakub Lucký avatar 8.10.2009 00:54 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
o nádorech už vím své (i o jejich léčení)... Děda 2 roky (nejdřív úspěšně, poté ne) bojoval s rakovinou na Žluťáku...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Max avatar 7.10.2009 07:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo, nešel jsem včas k zubákovi a následně mně ten zub nakonec přišel na 4kkč a dosti bolesti :-/. Jinak žádné úmyslné poškození nevnímám. Teda krom nabírajících kilíček a menšího pohybu :-/. Ale v plánu je již náprava :P (víc pohybu)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
7.10.2009 07:58 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

citanim a pracou na pocitaci si asi nicim oci, ale co ma clovek robit; kedysi som si v posilke doj*bal koleno odvtedy mam s tym problemy (na snowboarde vydrzim max. jeden den ...); inak asi v pohode

7.10.2009 09:16 skuner
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kourim a chlastam, taky zeru tucna jidla, jako destaek odvadim statu spotrebni dan. V 60 doufam chcipnu, protoze dozit s duchodu je pro me neprijatelne. Cist prispevek, ze kuraci rujnuji stat, me ale dokaze nazvednout ze zidle. Zajedte si na benzinku, kupte plnou nadrz k tomu krabicku cigaret a treba lahev rumu, pak si spocitejte kolik penez jste odevzdal statu z vasich poctive vydelanych penez. Takze jestli chci neco zpet z penez, ktere jsem odevzdal je moralni. PS: zeleni, ciklisti, cikani a priznivci evropske unie BEZTE DO PRDELE
7.10.2009 09:32 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

 

kourim a chlastam, taky zeru tucna jidla, jako destaek odvadim statu spotrebni dan.

 

Jó, kdyby desátek...

Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
7.10.2009 10:04 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Počkej, až ti bude šedesát. Pak ti to "doufám chcípnu" bude dost zvonit v uších. :-)
7.10.2009 11:24 skuner
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
zvonit nebude, budu hluchy z hlasiteho poslouchani hudby /stahnute z torrentu/
Bluebear avatar 7.10.2009 19:37 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
dozit s duchodu je pro me neprijatelne.

Jaký důchod? :-D
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
hajma avatar 7.10.2009 20:08 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

 

kourim a chlastam, taky zeru tucna jidla, jako destaek odvadim statu spotrebni dan. V 60 doufam chcipnu, protoze dozit s duchodu je pro me neprijatelne. Cist prispevek, ze kuraci rujnuji stat, me ale dokaze nazvednout ze zidle. Zajedte si na benzinku, kupte plnou nadrz k tomu krabicku cigaret a treba lahev rumu, pak si spocitejte kolik penez jste odevzdal statu z vasich poctive vydelanych penez. Takze jestli chci neco zpet z penez, ktere jsem odevzdal je moralni. PS: zeleni, ciklisti, cikani a priznivci evropske unie BEZTE DO PRDELE

 

to nepude, tam už jseš ty

21 promarněných znaků
Dalibor Smolík avatar 8.10.2009 13:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Zajedte si na benzinku, kupte plnou nadrz k tomu krabicku cigaret a treba lahev rumu, pak si spocitejte kolik penez jste odevzdal statu

Strašně moc ... ale léčení z titulu dehtových plic je mnohem dražší ;-)

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Jendа avatar 8.10.2009 21:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Luk avatar 8.10.2009 22:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Strašně moc ... ale léčení z titulu dehtových plic je mnohem dražší
Není - viz výše. Ještě párkrát zvýšíme daň z cigaret a můžeme zrušit zdravotní pojištění ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
danaketh avatar 7.10.2009 09:32 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tělo má jít do hrobu zhuntovaný - k čemu mi bude umřít zdravej? Červům je to stejně fuk :)

7.10.2009 09:37 Senior Database Programmer
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ja by som všetkým ktorí sedia pri počitáči viac ako 2 hodiny denne tiež dal platit všetky náklady spojené s liečením ľubovolnej choroby alebo úrazu. Títo ludia sú tučný, nešportujú, slepý, na očiach popolníky, nechodia von, takže netrénujú imunitu, sú chorľavý, neodolný, ...

David Ježek avatar 7.10.2009 09:46 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
sedím u pc výrazně více než 2 hod denně. pravda, nesportuju, ale pohybových aktivit mám dost (víc než řada lidí, kteří jsou jednou-dvakrát týdně "do fitka"). někdy od roku 1997 jsem nemarodil (a i kdybych dnes měl týden marodit, tak to radši zalepím dovolenou). na očích mám 2,75 a 3,00 dioptrie a ani v nejmenším to nesouvisí s vysedáváním u pc. začalo se mi to postupně horšit od 13 let a zastavilo se někdy před 7 lety. jinak řečeno jsem do zdravotního systému nalil pár set tisíc a zatím jsem pořádně nic nečerpal. dokonce plánuju nejpozději do konce roku navštívit transfuzní stanici a aspoň zjistit, jestli mě s mojí krví nepošlou do prdele. máš se mnou jako člověkem neustále sedícím u PC nějaký problém?
7.10.2009 10:02 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

kedze je Sr DB Programmer tak myslel asi sam seba ;-)

7.10.2009 11:17 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Jsem na to stejně, mimo brýlí jsem také za poslední dobu ze zdravotního pojištění nevyužil ani korunu, protože na ty dvě-tři nachlazení ročně mi stači vyležet to tři dny v posteli bez léků (které stejně jen mírní příznaky). A mů nejhorší letošní úraz byla popálenina od pájky a poškrábání se o ostnatý drát na plotě, které jsem si ošetřil osobně. A myslím si, že odovozit kolečkem kubík štěrku nebo rozšípat sekerou nějaké dříví je mnohem lepší než jakákoliv posilovna ...

BTW: Pamatuju, jak ještě ve škole měli největší absence ti nejaktivnější sportovci (jednomu se dokonce už na střední povedlo zhuntovat si klouby natolik, že s nimi musel chodit na rehabilitace), zatímco lidi jako já jsme měli málokdy větší absenci než týden.
9.10.2009 13:21 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Tucny nie som aj ked nesportujem, slepy nie som, nechodim von a ked vsetci v kancelarii ochoreju, tak ostanem ako jediny zdravy.
Dalibor Smolík avatar 7.10.2009 12:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mám takových neřestí, že mi v jednom testu, který jsem si udělal, vyšlo, že se nedožiji padesátky. Takže jsem ani nevěděl, že jsem již 4 roky pod drnem a to co vidím, je Matrix :-)

Ale vážně: znám lidi přes 80 let věku, kteří rádi slivovici celý život, jedli jen vepřové a tučné klobásy a jsou v pořádku .. a můj známý, který nikdy nepil a nekouřil a stále byl v přírodě, má v 60 letech dvoukilový nádor na zádech. Je to hodně o dispozicích, dědičném zatížení .. ale souhlas, zdravý způsob života hodně ovlivní.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
7.10.2009 14:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Moje rec. Jedna moje babicka uz sedmdesat let dela minimalne krabicku cigaret, nikdy nesportovala (pokud za to nebudu pocitat totalni nasazeni v rajchu) a je tu dodneska. Muj cerstve narozeny synovec si prinesl do zivota trikomoroveho hydrocefala a to jeho rodice vzdycky sportovali a zili zdrave...
7.10.2009 15:10 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Někde jsem četl, že 10% lidí se dožije vysokého věku a dalších 10% naopak zemře brzy bez ohledu na životosprávu. U ostatních záleží na jejich životním stylu.

9.10.2009 17:12 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Tak naopak, bych řekl, s těmi procenty. Jsou opravdu tvrdý bojovníci za smrt. Pokud ne rovnou fety, tak mnoho let v lihu s cigárem v hubě. To se projeví, nedávno jeden takový u nás "otočil" v 51 letech na klasickou smrt alkoholika - vnitřní krvácení. Ale někteří (10%?) vydrží i tohle, však je známe z rocku.

Mnoha lidem nepomůže zdravý styl. Z generace mých rodičů a jejich sourozenců (6lidí) žijí dva. Jen jeden z těch šesti měl strašlivou, ničivou životosprávu - a je to jeden z těch dosud živých. První zemřel strýc z Krkonoš (nekuřák, abstinent, nepil kávu, měl spokojené manželství a klidnou práci na horském vzduchu).
7.10.2009 12:28 misch | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jen pro info: co jsem se zatím kde dočetl, tak ten dotyčný neskákal do vody sám kdesi v divočině, ale v rámci jakési organizované soutěže, a při dopadu narazil na dno. Dodnes nechápu proč pořadatel už dávno nesedí v lochu, protože mi fakt není jasný jak může někdo uspořádat takovouhle akci na rybníku s metrovou hloubkou a s neznámým profilem dna :(.

Pak může člověk těžko připisovat dotyčnému vinu za to že "provozuje rizikové sporty a způsobil si to sám".

David Ježek avatar 7.10.2009 12:41 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
dovolím si odhadnout, jak to proběhlo( možná to bude znít sarkasticky, ale imho daleko od pravdy nebudu):

on: a je tam dobrá hloubka?

pořadatel: jo

on: ok

... a možná se na to ani nezeptal, prostě předpokládal, že jdyž je tam ta soutěž, tak to "někdo prověřil".
7.10.2009 13:47 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil

Mám pocit že to bylo tak, že nešťastně skočil mimo vytyčený dopadový úsek, takže to byla prostě smůla. Kam má skočit bylo vyznačené, jen mu to bohužel nevyšlo.

Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
8.10.2009 07:27 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Dotyčný před akcí podepsal čestné prohlášení, že bude používat ochranné prostředky, jako je například přilba či chrániče kloubů. Navíc skočil po hlavě do stejného místa, kam předtím skočil dvakrát po nohou (lyžích), takže o hloubce povědomí mít musel.
Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
microcz avatar 7.10.2009 18:22 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

v anketě mi chybí možnost "nevím" ;) ..jsem bych zahrnul ony občasné řízečky, klobásky atd.....téma je to zajímavé a jak píšeš lze těžko měřit míru zavinění, zvláště v případě komplikací, které se projeví až po delší době....osobně si myslím, že platí staré přísloví: "Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne." Kdo prostě denně kouří jednu od druhé, denně obědvá klobásu nebo skáče po hlavě do vody, tak je u něj riziko následků větší, nehledě na genetické dispozice a další předpoklady.

Monitorovat ale každého jedince a měřit míru jeho odpovědnosti za zdravotní komplikace se mi ale zdá zvrácené, možná se toho ale jednou dožijem a budem mít na sobě připojené čipy, monitorující tělesnou aktivitu, složení potravy, tabák v plicích a podobně a budou veškerá data odesílat do databází farmaceutických korporací.

9.10.2009 13:44 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je rozdiel, ci dana aktivita ma okrem prinosov aj nejake nevyhody (zhuntovane klby u futbalistov), alebo je to vec, ktora ma len negativa (nadmerny chlast), alebo dokonca ma len negativa pre aktera aj okolie (tabak).

To, ze futbalistovi zoperujes klb za 200 000 moze kludne znamenat, ze nepride si liecit cukrovku, rakovinu, infarkty, depresie, impotenciu a pod. Asi neexistuje aktivita, ktora nic nenici, ale nehodnot podla nevyhod, ale podla suctu co to da a co to vezme.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
9.10.2009 17:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nojo, ale víte kdy jste se setkali s všemožnými plísněmi, chemickými jedy... proti kterým (účinku) jsou cigára a chlast sranda pro děti? Dáte si zdravej celozrnej, ale ouvej, alfatoxínek... kdybych si raději dal pivo a zapálil...
Luk avatar 9.10.2009 17:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vždy dostaneš sežrat, co sis uvařil
Dáte si zdravej celozrnej, ale ouvej, alfatoxínek...
Zrovna aflatoxin je jeden z nejsilnějších karcinogenů. A je přitom zcela přírodní, žádné syntetické svinstvo. To už raději mírně škodlivé konzervanty než tohle.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.