Portál AbcLinuxu, 26. května 2024 23:17


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
30.8.2010 22:23 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Intel se z průseru v podobě Pentia 4 definitivně dostal uvedením generace procesorů Intel Core2 a tato úspěšná řada, na kterou AMD nemělo patřičnou odpověd, udržela koncept FSB prakticky dodnes na odcházejícím socketu LGA775.
Z tohoto fandovství přímo odkapává.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
30.8.2010 23:33 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Ale jděte s tím do háje, právě jsem přečetl vaše komentáře k článku o procesorech a to "fandovství" je hlavně váš problém.
30.8.2010 23:39 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Nesouhlasím. Myslím, že to fandovství je cítit v tomto, jinak velmi dobrém, článku přes příliš.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
30.8.2010 23:45 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
A kde? Napsat, ze na C2D nemelo AMD zadnou odpoved je fandovstvi? Kdych mel stejnou mentalitu jako vy (ale z druhe strany), tak se budu rozcilovat, jak si autor dovolil napsat, ze P4 byl pruser.

Otravujete tady uz druhy den uplne zbytecne vzduch. Doufam, ze alespon neotravite autora, protoze ruznych politicky korektnich pseudoclanku zakoncenych dementnimi hernimi testy je vazne dost.
30.8.2010 23:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Vytučnil jsem kde. Ano, trocha korektnosti by z jinak dobrému článku udělala ještě lepší.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
31.8.2010 00:00 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Jo, já jsem to vaše vytučnění četl a při nejlepší vůli nechápu, co se vám na tom nelíbí. C2D podle vás asi nebyla úspěšná řada procesorů, AMD na ní asi podle vás měl adekvátní odpověď. Opravdu, nechcete to nějak doložit?

Když jsem psal o politické korektnosti, měl jsem na mysli snahu být za dobře s oběma výrobci i za cenu zkreslování poskytnutých informací. Pokud o to stojíte, najdete takových článků milión a netřeba se tady rozčilovat na jednom de facto (autor promine) bezvýznamném blogu. Já o to nestojím, proto si rád něco přečtu tady.
31.8.2010 00:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Jde o kombinaci těch slov, která podle mě indikuje (nadbytečné) fandovství. Kromě toho vyznění si ode mě ten článek jinak dostal pochvalu. Na politickou korektnost seru (tohle idiotský klišé pro mě nic neznamená a nestojím o ně, ba dokonce ji považuju za špatnou věc); o co mi jde je korektnost jako taková. Není pravda, že AMD nemělo adekvátní odpověď, například (protože v reálu, přes "analýzy" "odborníků", konkuruje i dnes), nebo že se Intel vzpamatoval definitivně. To je všechno nad čím se rozčiluju. Nic víc, nic míň.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
31.8.2010 05:00 virt6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Z průseru Pentia 4 se vzpamatoval definitivně. Prostě proto, že Pentium 4 zahodili úplně celé a vrátili si k Pentiu 3. Byť marketingové oddělení Intelu tehdy tvrdilo něco jiného :-D Myslím že více se z Pentia 4 vzpamatovat snad ani nemohhli.
31.8.2010 05:10 virt6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Intel Core2 byla na svou dobu jedna z nejlepších řad, co Intel vyrobil. člověk přece nemusí být fanoušek aby si to dokázal přiznat. Od Core2 tahá AMD za kratši provaz a musí se nabízet hlavně nižší cenou. Mimochodem, co si budeme nahávat, když Intel dodával Pentia D a AMD mělo vynikající Athlony X2, stál nejlevnější Athlon X2 cca 7000,-. Dobrým indikátorem je tedy i posazení cen.

Nebo to vezměmě z druhé strany. Jaký byl podíl AMD na serverch po uvední K8 a Opteronu64? Tento podíl od té doby neustále klesá a v současné době už je snad jen okolo 6% (někde jsem četl). AMD na můj vkus až příliš dlouho recykluje K8 a je to prostě vidět. V chipsetech jsou velmi kreativní a potřebovali by podobně trošku přidat u CPU. Bulldozer je daleko a ani AMD ještě netuší co z toho bude. Sandy bridge už měli novináři k testování, a žádný průser to rozhodně nebude. Spíše naopak.

Jinak já nejsem žádný fanda Intelu. Spíše naopak :-D
31.8.2010 10:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Všechno je pravda a pokud se mi ta prointelácká podbarvenost jenom zdála, tak se omlouvám.

Z Core2 udělali fanoušci víc než je. Totéž se teď opakuje u nových i7, i5 a i3. Rádi ukazují vybrané benchmarky v nichž Intel vede o pár procent a vychvalují ho za to do nebes, což mě dožírá.

Těším se, jestli se tu objeví zápisek až se Bulldozer rozjede.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
30.8.2010 23:59 __dark__
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dobrý článek.

Integrace grafického čipu do procesoru je asi budoucnost pro většinu mobilních zařízení - menší spotřeba, náklady a možnost sdílet výpočetní jednotky.

Jinak já osobně jsem na desktop tentokrát volil Intel Quad, ale dopředu jsem věděl, že nějaká výměna procesoru v budoucnu je pasé, osadil jsem to prostě na max s představou, že to vydrží alespoň 5-7 let.
31.8.2010 16:13 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pekny clanek.

Jinak ke spekulacim o nefunkcnosti jinych nez grafickych karet v x16 slotech, ktere se vyskytly u predchozich dilu clanku, bych jen zminil, ze jsem prave nabootoval beznou desktopovou desku Gigabyte 770T-D3L s VGA grafikou a PCIe sitovkou v x16 slotu a fungovalo to bez potizi.
Limoto avatar 31.8.2010 16:50 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
jsem prave nabootoval beznou desktopovou desku Gigabyte 770T-D3L s VGA grafikou a PCIe sitovkou v x16 slotu a fungovalo to bez potizi.

PCI grafikou?

31.8.2010 19:26 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardware 6 - chipset a I/O konektivita
Jo, melo tam byt 'PCI grafikou'.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.