Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 14:47


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Migi avatar 8.2.2012 17:47 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Každý z počítačov pripojených do siete (nod/uzol) zdieľa časť svojho diskového priestoru pre celú sieť, vďaka čomu sieť nie je závislá na žiadnom centrálnom node, ktorý by mohol niekto vypnúť."

To může být dost záhul ne? Já tedy mám diskovou kapacitu na dnešní poměry minimální a přesto víc jak z poloviny nevyužitou, ale všichni víme, co většina sdílečů sdílí. Jinak jestli všechno jede přes proxy a všechna data se šifrují, jak je na tom freenet s rychlostí?

"slobodné vyjadrovanie sa v akejkoľvek forme. Aj takej, ktorá bude určite šokovať (toto upozornenie prosím neberte na ľahkú váhu!)"

Touto větou jsi mě přesvědčil abych to vyzkoušel :-D .

Jinak tohle mohlo vyjít jako článek.
8.2.2012 18:16 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Veĺkosť zdieľaného priestoru a rýchlosť pripojenia si nastavíš sám. Samozrejme časť z toho pripojenia sa využíva v prospech celej siete. Toto si nastavuješ sám podľa seba hneď po dokončení inštalácie, keď sa ti otvorí sprievodca nastaveniami. Ale toto mám v pláne prejsť v druhom pokračovaní (asi cez víkend).

Ako článok by to mohol byť, ale takto som to zverejnil kedy som chcel a vo forme v akej som chcel.

Migi avatar 9.2.2012 13:00 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
tak jsem to vyzkoušel a vskutku si nelhal. Jaká hesla a (obsah stojící za těmi hesly) lze nalézt na Linkageddonu a dalších stránkách, které Freenet nabízí na své titulní straně, je tak trošku .... šokující, znepokojivé, ...

Až se přestávám divit tomu, že podle manuálu pro provozovatele Internetových kaváren je podezřelý z terorismu každý, kdo dbá o své soukromí. A už vůbec bych se nedivil, kdyby nějaká skrytá direktiva amerických služeb zněla "zavřete každýho, kdo se připojí k Freenetu".
kotyz avatar 9.2.2012 13:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Dětský péčko, žejo? To bych tam přesně čekal (na TORu je taky, na jakejchsi hidden wiki) ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.2.2012 23:17 random
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Teď jsem koukal, že média the Hidden Wiki objevila a hned z toho dělají hrůzu, jaký to byl ráj pedofilů. Hidden Wiki ale byla "exactly, what it says on the tin" – rozcestník tvořený uživateli, mapující TOR. Naopak porno (i dětské) tam bylo uzavřené ve vlastní sekci a ze zbytku Wiki na něj vedl všehovšudy jeden odkaz, u kterého bylo přesně napsáno, co se pod ním skrývá. Naprostá většina obsahu se týkala "legálních" stránek. Teď je ale kvůli vandalismu ze strany Anonymous celá Wiki nefunkční. Pro TOR je to celkem rána.
kotyz avatar 9.2.2012 23:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
No já tam nikdy nebyl, tak řikam jenom co sem někdy někde čet. Jestli to tam bylo někde zašitý aby to nebylo vidět hned na titulní straně tak dobrý. Sem si to představoval docela jinak ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Migi avatar 10.2.2012 00:15 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
no moc dobry to teda neni.

Něco takoveho schovat a dělat že se mě to netyka ikdyž o tom vim je od spravcu dost pokrytecky.
Bystroushaak avatar 10.2.2012 18:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Co je na tom pokryteckého?
Migi avatar 10.2.2012 19:43 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
no kdyby někdo v tvem domě zneužíval děti, tak bys hot taky jen uklidil do sklepa aby to nebylo "tak na očích" a dělal že se nic neděje, že je všechno OK.
Bystroushaak avatar 10.2.2012 20:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Ne. Kdyby v mém domě někdo zneužíval děti, sebral bych všem nájemníkům počítače, to by ty pedofily naučilo! Kdyby totiž ten někdo neměl kam ty fotky ukládat, tak by to určitě nedělal, že?
Migi avatar 11.2.2012 10:39 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
tenhle komentář je uplně mimo, nikde jsem nepsal že se mají trestat plošně všichni co mají počítač, jenom ti, co o problému vědí a vědomě ho přehlížejí Protože "oni to přece nedelají".

Spoluviníka z tebe dělá to, že o tom víš a přehlížíš to, ne to, že máš počítač.
Bystroushaak avatar 11.2.2012 14:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
jenom ti, co o problému vědí a vědomě ho přehlížejí Protože "oni to přece nedelají"
A to si na TORu představuješ jak? Uvědom si prosím to, že se tu oháníš zákony, ale lidé kteří provozují Hidden Wiki se českými zákony neřídí a ani řídit nemusí. V zemi kde žijí to může být navíc zcela oficiálně legální. Potom přijde nějaký moralfag jako ty a sundá celou Hidden Wiki DDoSem, takže v podstatě sebere počítače všem v celém domě. To už se týká i mě, protože jsem jí čas od času používal jako rozcestník (ala žil jsem v domě, kde se vědělo že jeden ze sousedů je pedofil, ale nikdo nevěděl kdo).
11.2.2012 15:14 pracovnik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
uz si rozmyslal nad kastraciou?
Bystroushaak avatar 11.2.2012 17:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Rozmýšlel jsem nad kastrací trollů | Ne | Tvojí kastrací? | Ano, samozřejmě!

Podle chuti si vyber vtipnou odpověď.

BTW: Měl bych na to nějak inteligentně reagovat, nebo se spokojíš s tím že tě nakrmím posláním do prdele?

Pro všechny případy:

Inteligentní reakce

Možná jsi unavený, možná jsi jen nedostatečně inteligentní (dement se tomu u nás v Čechách běžně říká), či nezkušený co se týče čtení psaného textu. V tomto případě tě budu muset odkázat na to co jsem napsal. Přečti si to ještě jednou. Nakresli si grafy závislosti slov, nastuduj slovní obraty, kterým jsi nerozuměl a tak jsi je přešel. Zapoj své kamarády v diskuzi nad významem jednotlivých vět. Poptej se lidí v knihovně, zajdi na univerzitu a oslov přední kapacity zabývající se jazykem a psaným textem.

Až budeš dostatečně osvícen, pravděpodobně přijdeš na to, že mi vadí, že se s vaničkou vylévá i dítě (lol, to zní zajímavě v tomhle případě). To znamená, že kvůli takové píčovině která mě dokonale nezajímá, jako že Hidden Wiki poskytovala rozcestník i na CP se nyní nedostaneš k žádnému z tisíce linků, které mě zajímají. Samotné pedofilní stránky jsou tím samozřejmě nedotknuté a jedou si spokojeně dál, protože na ně nikdo DDoS nedělá. Činnosti pedofilů se to dotýká ještě méně, protože hořkou příchuť z toho, že někdo DDoSí jakýsi rozcestník na TORu spláchnou vylízáním prdele nějakému fakanovi.

Jediné co se tedy změnilo je to, že nefunguje rozcestník, podobně jako kdyby někdo sestřelil katalog seznam.cz v roce 1998, kdy vyhledávače stále ještě moc nefungovaly, jen proto, že někde odkazoval na CP.

Pro případ že jsi to stále nepochopil - pedofilů samotných se to nedotklo. Jejich stránky si stále běží, pedofilové si honí péra a vesele chrochtají při uploadu fotek z hromadné pedo-znásilňovačky na jejich pedobook.

Ostatní lidé, kteří používali Hidden Wiki jako rozcestník na své či cizí stránky jsou teď v prdeli, protože nějaký moralfag, který se probudil ze zhnusení nad sebou samým utřel péro, pozavíral své oblíbené CP stránky a zacílil L/HOIC.

Papáníčko

Jdi prostě a jednoduše do prdele.
11.2.2012 19:11 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Proč mají lidi jako ty tak často tendence schovávat rozumnou a správnou myšlenku pod hromady zbytečných, trapných a rádobyvtipných sraček? Fakt nechápu.
Bystroushaak avatar 11.2.2012 19:29 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Protože můžeme.
Migi avatar 11.2.2012 19:08 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Pokud někdo sundá celou hidden wiki, protože její administrátor je neschopný a toleruje zneužívání dětí, pak je to oprávněný krok, stejně jako vyklizení baráku s neschopným domovníkem.

A pokud ty jsi ochoten používat službu, o které se všeobecně ví, že v nekterém jejím koutku se nachází CP, tak jsi po morální stránce klesl hluboko. Ale ještě hlouběji klesáš obhajobou tohoto stavu. A zákony všech zemí jsou mi u prdele, ty se šijou na míru horkou jehlou, tady jde o čest a morálku jednotlivce. Měli jste Hidden wiki bojkotovat a ne zavírat oči, a ohánět se tím, že kdesi v tramtárii (osobně by mě zajímalo kde přesně) je legální zneužívání nezletilých.

A ta tvá inteligentní odpoved na příspěvek pracovnika je jen monstrozni dukaz toho, jak hluboko tvá morálka klesla. Očividně máš ve jménu svých zájmů úžasnou schopnost zavírat oči nad neuvěřitelným zvěrstvem a hájit se zákony z banánových republik (o jejichž existenci dost pochubuju).

Pokud se do vody dostane jen kapička jedu, je potřeba ji okamžitě vylít a začít od znova. Ne dál přilévat a pak stěžovat že nějací anonymní nám vylili třeba celej bazén.
Bystroushaak avatar 11.2.2012 19:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Pokud někdo sundá celou hidden wiki, protože její administrátor je neschopný a toleruje zneužívání dětí, pak je to oprávněný krok, stejně jako vyklizení baráku s neschopným domovníkem.
Je to krok oprávněný pro tebe, ne pro mě. Co když Hidden wiki žádného administrátora nemá? :O
A pokud ty jsi ochoten používat službu, o které se všeobecně ví, že v nekterém jejím koutku se nachází CP, tak jsi po morální stránce klesl hluboko. Ale ještě hlouběji klesáš obhajobou tohoto stavu.
Lol. Jak to, že jsi vůbec schopný používat internet? Ve spoustě koutů se tu nachází CP, pokud vím, dokonce někdo z abíčka o sobě tvrdil, že je pedofil. Where is your god now?
tady jde o čest a morálku jednotlivce
A-ha. Takže je to vlastně poselství. Lidi jako ty už mě začínají unavovat svou hloupostí a naivitou. Nejhorší na tom všem je, že tomu snad fakt věříš.
Měli jste Hidden wiki bojkotovat a ne zavírat oči, a ohánět se tím, že kdesi v tramtárii (osobně by mě zajímalo kde přesně) je legální zneužívání nezletilých.
To jako proč? Mě osobně je nějaké dětské porno totálně ukradené. Pokud mě to dělá morálně špatným, tak budiž, jsem morálně špatný a vůbec mě to nesere.
A ta tvá inteligentní odpoved na příspěvek pracovnika je jen monstrozni dukaz toho, jak hluboko tvá morálka klesla. Očividně máš ve jménu svých zájmů úžasnou schopnost zavírat oči nad neuvěřitelným zvěrstvem a hájit se zákony z banánových republik (o jejichž existenci dost pochubuju).
Tvé odpovědi tady jsou zase úžasný důkaz, že lidé kteří se snaží páchat dobro vždy nadělají nejvíce zla.
Pokud se do vody dostane jen kapička jedu, je potřeba ji okamžitě vylít a začít od znova. Ne dál přilévat a pak stěžovat že nějací anonymní nám vylili třeba celej bazén.
Černobílej fag? Mám pro tebe překvapení - na světě nic není černobílé. Pokud si někdo myslí že ano, je to buď hlupák, nebo manipulant.
11.2.2012 19:35 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Jde ti jen o Hidden Wiki? Protože celá tvoje logika by se dala aplikovat i na Tor obecně. Pokud se v podobném systému děje nějaké svinstvo, tak je na samotných uživatelích, jestli s tím něco udělají a případně co (anonymita hned neznamená absenci morálky => viz "kolektivní" morálka/svědomí Anonymous), ale odpálit celou službu jen kvůli tomu, že ji využívají kromě slušných lidí (kteří na ní často závisejí svým životem) i amorální kurvy, to je hodně přehnané.

"Já bych všechny ty internety a počítače zakázala."

(Tor vůbec nepoužívám a na Hidden Wiki jsem nikdy nebyl.)
Heron avatar 11.2.2012 20:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
A pokud ty jsi ochoten používat službu, o které se všeobecně ví, že v nekterém jejím koutku se nachází CP, tak jsi po morální stránce klesl hluboko.

Zkus se zamyslet nad tím, jakou síť jsi právě použil k odeslání tohoto tvého komentáře a následně si od ní odpoj, abys náhodou morálně neklesl hodně hluboko.

Hint: tou sítí myslím Internet a ano, pomocí Internetu běží také síť tor, kde je, dle tvého názoru, morálně pokleslý obsah. Nakonec, on je ten obsah dostupný i přes internet bez anonymních pomůcek.

Očividně máš ve jménu svých zájmů úžasnou schopnost zavírat oči nad neuvěřitelným zvěrstvem a hájit se zákony z banánových republik (o jejichž existenci dost pochubuju).

Jakýmže zvěrstvem? Ty s tím máš nějaké zkušenosti?

Mimochodem, jak si představuješ, že by s tím měl lišák, nebo kdokoliv jiný, bojovat? Nikdo nemá tu moc, aby tu hidden servisu z toru vypátral a odstranil (to je taky princip toru).

Bystroushaak avatar 11.2.2012 21:15 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Příloha:
Mimochodem, jak si představuješ, že by s tím měl lišák, nebo kdokoliv jiný, bojovat?
DDoSem a mletím o morálce v diskuzích, samozřejmě! Je to něco podobného jako motlitba.
cezz avatar 24.2.2012 03:53 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
V pripade freenetu obsah o ktory nikto nema zaujem po case zmizne nie? :-)
Computers are not intelligent. They only think they are.
11.2.2012 21:15 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

v tomto smere mi omnoho horšia ako hidden wiki príde bitcoin alebo pošta, ktorou sa dajú posielať v obálke peniaze do prijímateľom kontrolovanej (ale s ním neprepojenej) schránky.

Všimol som si tu zopár takých, ktorým sa podarilo na niečo kliknúť... spýtaj sa ich, či tam videli niečo ako click here to donate bitcoin. Obávam sa, že väčšinou ide o warez, kde to minimálne tvorca robí pre potešenie a nie pre peniaze.

Heron avatar 11.2.2012 20:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Jak sis to představoval? Mě se právě na těchto anonymizačních sítí líbí to, že se lidé nemusejí přetvařovat a že tam je obsah, který jednak někdo chce vytvořit a někdo jiný chce vidět. Zkrátka a dobře, lidé bez masky.
15.2.2012 14:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Mě se právě na těchto anonymizačních sítí líbí to, že se lidé nemusejí přetvařovat a že tam je obsah, který jednak někdo chce vytvořit a někdo jiný chce vidět. Zkrátka a dobře, lidé bez masky.
Asi tak jako tihle, že?
15.2.2012 15:29 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Čo je na tej fotke? Rasovo motivovaná vražda spáchaná obzvlášť závažným spôsobom alebo genocída? Na to bude sadzba do 25 rokov alebo doživotie.

Takže ako šíriteľa takých ohavností ťa posadíme na jednu chodbu s tými vrahmi a odpykáš si svoj hanebný skutom trestom odňatia slobody na 25 rokov alebo doživotie.

15.2.2012 15:35 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Co když byl v linku překlep? A obrázek měl odkazovat úplně na něco jiného. Dokaž opak.. ;-)
15.2.2012 17:09 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
To je asi taký rozdiel ako medzi zabitím a vraždou. V oboch prípadoch máš problém.
15.2.2012 17:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Jsi totálně mimo.
15.2.2012 18:35 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
keď vravíš...
8.2.2012 18:37 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, tím náhodným sdílením dat ostatních to hodně připomíná japonské p2p sítě jako share nebo perfect dark.
8.2.2012 18:43 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Pozerám teraz na wiki heslo perfect dark: The overall structure of the Perfect Dark network broadly resembles recent versions of Freenet, only with a heavier use of distributed hash tables.

Možno nebude náhoda, že skupina _jp_anime patrí k najpopulárnejším skupinám na Froste...

Bystroushaak avatar 8.2.2012 19:05 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Freenet mi osobně moc nesednul. Nelíbí se mi nutnost mít něco nainstalované a nechat to pokud možno dlouhodobě běžet. TOR mi přijde sympatičtější, i když samozřejmě chápu, že jde o něco trochu jiného.
blog.rfox.eu
8.2.2012 20:14 random
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Jenomže na TOR se dá dost snadno útočit – seznam uzlů je veřejný, takže se dají žalovat a servery / služby dostupné v síti jdou DoSovat. Stejně tak uživatelé mohou být vystopováni podle toho, že otevírají připojení k uzlům.
Bystroushaak avatar 8.2.2012 21:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Jenomže na TOR se dá dost snadno útočit
No, tak tak jednoduché to zas není. Už jen proto, že uzly různě vznikají a zanikají, každý den se síť dost živelně mění. Neříkám že to teoreticky nejde, ale prakticky je to o něčem jiném.
8.2.2012 22:37 random
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
A skutečně vznikají a zanikají nové (unikátní) uzly, nebo je to pořád těch samých pár (desítek) tisíc počítačů, které se jenom vypínají a zapínají? Já bych řekl, že zas tak moc lidí si relay mód nezapíná – a kdo to udělá, ten asi hodlá být aktivní dlouhodobě. I podle Tor Metrics Portal je počet uzlů relativně stabilní – kdyby to bylo tak živelné, jak říkáš, kolísal by stejně, jako odhadovaný počet uživatelů, kde jsou vidět větší fluktuace.
Bystroushaak avatar 9.2.2012 17:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Pokud já vím, relativně stabilní je počet exit nodů, relaye se různě mění, ale nejsem v tomhle ohledu zrovna nadprůměrně informovaný, takže je možné, že se pletu.
AsciiWolf avatar 9.2.2012 08:08 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
To není tak úplně pravda. Z tohoto důvodu vznikly tzv. Tor bridges, které veřejné nejsou...
8.2.2012 19:11 Adam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
skusal som a je to nehorazne pomale... a tym nehorazne myslim pomalsie ako TOR... palec dole...
8.2.2012 19:21 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

môžem cez víkend skúsiť nastaviť rýchlosť na 2MiB a otestovať to na niečom...

8.2.2012 19:35 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
aj keď výsledok bude spochybniteľný, pretože populárne dáta sú zduplikované kade tade a stiahneš to rýchlejšie ako niečo rovnak veľké, ale menej populárne...
Bystroushaak avatar 8.2.2012 19:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Rychlost máš tuším podle toho jak velké místo na disku pro freenet vyhradíš.
8.2.2012 19:27 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
To sa nastavuje nezávisle na sebe.
8.2.2012 19:47 random
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Tím myslíš přenosové rychlosti nebo latence? Latence jsou totiž šílené (v řádu sekund), ale jinak dokáže Freenet celkem bez problémů saturovat i 16Mb/s linku – obraz CD se pak klidně stáhne během čtvrthodinky, je-li dostatečně populární a tedy rozšířený. Jenom se to musí nastavit – standardní limit je, myslím, 1 Mb/s, což je vážně dost málo. TOR oproti tomu jenom výjimečně překročí 50 KB/s.
bambas avatar 8.2.2012 20:07 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No nevim nevim, obrovska redundance dat, cimz se geometrickou radou zvetsuje prostor, ktery je potreba pro ulozeni byt i maleho souboru. Celkem hnus. Navic predpokladam, ze to bude dosti pomale (zavisle na uploadu usera, ktery cast souboru sdili - a jak vime, lidi jsou svine. Hlavne v Cechach.)
Cowboys from Hell
8.2.2012 20:27 random
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Redundance je ve Freenetu řešena poměrně chytře (každý node si drží přehled o svojí lokaci (což je číslo) a cachuje pouze data, jejichž klíče se nachází poblíž tohoto čísla), takže geometrickou řadou neroste. Navíc – je to nutná podmínka bezpečnosti, nevím, proč tomu říkat humus. Jinak to bohužel nejde.

K rychlosti: Freenet zatím používají pouze ti, co tomu rozumí a tedy vědí, že je potřeba taky něco obětovat. Kromě toho se podle uploadu routuje – node v Opennetu dává přednost spojením s těmi, kdo rychle odpovídají na požadavky. Primárně je to nástroj k rozkládání zátěže, ale proti sosačům asi taky funguje.
Navíc v současném klientu nejde nastavovat download a upload zvlášť. :-)

bambas avatar 9.2.2012 09:48 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Ok, s tim cachovanim dat podle klice blizke lokace jsem nevedel, potom je to v poradku. Diky za informaci.
9.2.2012 09:49 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten šokující obsah je opravdu velmi snadno dostupný. Tuhle jsem freent taky zkoumal, moc jsem nevěděl jak se v tom orientovat, tak jsem kliknul na Linkageddon a hned na začátku uprostřed té stránky mě do očí praštilo slovo underage (nebo bylo šokujícím obsahem myšleno něco jiného?). Vzhledem k tomu, že u tohodle materiálu je trestné i jen ho mít na disku (nebo se pletu?), není to úplně příjemný prvek.

Rychlost taková všelijaká, zkoušel jsem něco stahovat, prvních cca 50% bylo skoro hned a pak se to zaseklo, asi ty zbyle kousky byly na pomalých nodech.

Nějak mě Freenet nepřitáh, nemám pro to využití, tak jsem to zas smazal.
9.2.2012 11:25 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Bolo tým myslené práve to. Neduh každej anonymnejšej siete.

K držaniu niečoho takého na disku... také veci neodporúčam sťahovať a také stránky neodporúčam navštevovať (ak sa nemýlim, ten Linkageddon ti ukáže varovanie).

9.2.2012 12:09 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Varování? Já si ničeho nevšim. Teda pokud tím nemyslíš text v popisu, který říkal jen něco v tom smyslu, že sice autoři tvrdí, že to není underage, ale radši si dávejte bacha. Ale to každopádně bylo jen u toho prvního odkazu. U další bylo jen suché konstatování, že je tam underage content, případně věkové rozmezí. Všechno na seznamu, který je dostupný z úvodní stránky Freenetu. Já bych pro to udělal samostatnou kategorii, s výrazným varováním. Vzhledem k tomu, že tam jsou i odkazy v jazycích, kterým nerozumím, nebylo by to IMHO od věci.
kotyz avatar 9.2.2012 13:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
To abys nechodil ani na uloz.to, tam to je taky. A sou tam i "neškodný" anime prasárničky za který tě teoreticky taky můžou zavřít když si je stáhneš, protože obsahujou "osoby jevící se být dítětem". Třeba taková pohádka o incestu Aki Sora ... A to je jako zakázaný? Dyť tam neni skoro nic vidět! Ale zákon hovoří dostatečně nejasně, takže by tě za to mohli teoreticky i zavřít. Hnus fialovej, co všecko už máme zakázaný ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.2.2012 14:50 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Na uložto? Tam ale aspoň nevisí na skoro titulní stránce. Nebo jo? Ono do toho zákona by se možná daly nacpat i některý eshopy se spodním prádlem. Nebo v prádle je to OK?
9.2.2012 10:07 martin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Freenet je decentralizované anonymné úložisko dát, vďaka čomu je možné anonymne a bez cenzúry zverejňovať svoje názory alebo dáta.

a cim se teda lisi od normalniho internetu?
AsciiWolf avatar 9.2.2012 10:31 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
a cim se teda lisi od normalniho internetu?
Freenet je decentralizované anonymné úložisko dát
9.2.2012 12:56 sidik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Což je internet taky...
Nicky726 avatar 9.2.2012 13:13 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
To se ti jen zdá.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
9.2.2012 13:40 ekko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
radsej by som dal na skusenosti toho blondaveho australana, co okrem znasilneni ma na krku aj nejaky cablegate alebo toho chlapika, co ho na NZ zadrzali kvoli firme z HK a cast serverov mala donedavna aj v US.
Bystroushaak avatar 9.2.2012 18:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Freenet není proxy. Co jsem to tak pochopil, je to prostě šifrovaná distribuovaná databáze, proto jsou třeba všechny stránky read only a upravit je můžeš jen přepsáním novou verzí. Proto je taky plný statických stránek a dynamické tam nenajdeš.
9.2.2012 12:19 Peter S.
Rozbalit Rozbalit vše Spotreba CPU?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ked som to pred pár rokmi skušal totálne mi to vyťažilo CPU (už v tom čase low-end), teraz mam iný procesor ale stale je to single core low-end. Na takéto niečo by som obetoval max 20 % cpu, ale spokojný by som bol s max do 10 %. Takže je šanca že to bude mať takúto malú spotrebu? Oplati sa mi to vôbec konfigurovať a skúšať?
9.2.2012 16:51 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Spotreba CPU?

Prepočítaj si. Pri rýchlosti 32KiB mi to osciluje okolo 10% na dvojjadrovom 3+3 ghz, pri 16KiB okolo 4%.

9.2.2012 16:21 anonymous.pl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hello from fellow Polish users! Greetings Cz users :-)

Please join us on Freenet in our fight for freedom. Against ACTA. To not become USA/Corporations slaves via absurd patents.

(Sorry for not speaking Czech) See you on freenet :-) also why not give us a visit on Sone or pl.freenet board. Just ignore the trolls on Frost.
9.2.2012 16:44 aaaaaaaaaaaaaa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kotyz: nehrozi kvoli underage a podobnym to, ze u mna raz baranidlom "zaklope" policia, ze sa im podarilo aj z mojej IP stiahnut taky content? (Samozrejme na take nechodim, ale niekde to musi byt ulozene). Ked je to mozne u zdielacov filmov, tak by som sa bal aj tu, aj ked v tomto pripade o tom vobec nemusim vediet.
9.2.2012 17:14 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podobné sítě bohužel vždycky budou z velmi významné částí využívány na anonymní sdílení (nelegálního) porna. Mýlím se? Dokud nebude v případě těchto decentralizovaných systémů fungovat něco na způsob "kolektivního svědomí" Anonymous, nemá to šanci a ač jsou podobné systémy mému pohledu na svobodu velmi blízké, nebudu ochoten se zapojit. Jednotliví správci nodů by měli mít možnost ovlivnit možnost skladovat data, která někdo jiný nahrál.
9.2.2012 17:51 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Nemýliš. Ale anonymný systém tomu brániť nedokáže a v tomto prípade aj preto, lebo neskladuješ dáta, ale iba pár dielikov z jednej zašifrovanej skladačky. A na tom je to postavené, že nevieš, čo skladuješ a nemôžeš to cenzúrovať nech už máš akokoľvek dobré úmysly.

V tomto smere má Tor výhodu, že vždy môžeš skúsiť zdosovať nejakú nevhodnú hidden service. Na druhej strane to zároveň znamená, že niekto môže zdosovať dobrú hidden service.

Čiastočným riešením môže byť Web of Trust (implementovaný v Sone alebo FMS), ktorý tomu síce nezabráni, ale aspoň to skryje.

9.2.2012 18:12 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Díky za odpověď, dává to smysl. To ale bohužel asi znamená, že v podobě, jakou to v současné době má, to zřejmě nikdy nemůže fungovat a nikdy se to příliš nerozšíří. Už jenom z toho důvodu, že většinu trafficu bude tvořit nelegální svinstvo nebo "běžné" péčko a další velká data, která není potřeba sdílet takhle komplikovaně a anonymně. Jak to ale vyřešit a zároveň zachovat všechny dosavadní výhody, to nebude jen tak. Pokud je to vůbec možné.
9.2.2012 18:28 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Po aférke okolo megauploadu/acta/pipa/sopa by som si nebol taký istý...

9.2.2012 19:12 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Tím, že se to nerozšíří?

U ACTA je pirátství jen zástupný problém, to si uvědomuje snad každý. I kdyby byla ta dohoda schválená, tak pirátství nebude omezeno naprosto vůbec (dokud tuto dohodu budou ignorovat Rusko a Čína). Anonymní a decentralizované sítě může v současné době (a v budoucnosti) pro sdílení velkých multimediálních dat využívat opravdu jen idiot nebo nějaký pedofilní zmrd. Všichni piráti budou používat share servery právě v zemích, kam ACTA svýma prackama nedosáhne, případně se všichni vrátí o deset let zpět k privátním FTP nebo něčemu podobnému.

Pointa je ta, že přestože 99,9% uživatelů chce podobné systémy používat "v dobrém" (ať už to znamená cokoliv, ale rozumíme si) a pro ochranu svého soukromí, tak pokud se nevyřeší mnou popsaný problém, tak z větší části budou svou kapacitou sloužit oněm zvrhlým gaunerům, a běžní uživatelé přijdou zkrátka.
9.2.2012 19:40 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Anonymní sítě nejsou pro samozvané moralisty...
Pochybnost, nejistota - základ poznání
9.2.2012 20:59 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Nevím tedy, odkud pocházíš ty, ale tam, odkud pocházím já, je dětské porno tak nějak považováno za svinstvo, bez ohledu na to, jaký má ten či onen člověk svůj vlastní morální postoj. Prej "samozvaní moralisti", to mě poser. :-D
9.2.2012 21:21 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Tuším flame. Už jich tu pár na tohle téma bylo....
9.2.2012 21:28 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Flame? Já nemám chuť ani čas flejmovat, ale pokud někdo ano, tak ať si poslouží.
9.2.2012 21:56 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Pokud vycházím z flamů na toto téma, tak se většina lidí celkem jednoznačně shodne na tom, že výroba DP je nemorální (tedy pokud se toho účastní skutečné děti). Ale pokud jde o šíření, nebo dokonce jen přechovávání, tak zdaleka taková shoda nepanuje.
10.2.2012 09:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Pokud vycházím z flamů na toto téma, tak se většina lidí celkem jednoznačně shodne na tom, že výroba DP je nemorální (tedy pokud se toho účastní skutečné děti). Ale pokud jde o šíření, nebo dokonce jen přechovávání, tak zdaleka taková shoda nepanuje.
Což je jenom naprosto naprosto pitomý rádoby filozofický problém. Bez výroby na počátku by nebylo co šířit a přechovávat, stejně jako bez zástupů šiřitelů a přechovávačů by nebylo co vyrábět. Těžko argumentovat tím, že konkrétně já nikomu neublížil, když svojí poptávkou přímo vytvářím tlak na nemorální chování někoho jiného.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
10.2.2012 09:56 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Ano i tohle v těch flamech zaznělo. Ale i opačný názor (např. co materiálem, co už existuje). Neříkám tak ani onak, jen říkám, co se psalo.
10.2.2012 13:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Ever heard about CGI?
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
10.2.2012 13:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Have you ever heard about a context?
... výroba DP je nemorální (tedy pokud se toho účastní skutečné děti) ...
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
9.2.2012 21:22 Ehm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Nesťahuj, neklikaj a nemusíš moralizovať. Ja viem, prechovávanie tých vecí je v ČR trestné len 5 či 6 rokov, takže možno podaktorí cítia ešte stále cítia potrebu obhajovať nedávny svojej krajiny pred celým svetom.
9.2.2012 21:34 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Nechápu. Asi ztraceno v překladu.
9.2.2012 21:31 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Trochu jsme se nepochopili. Nikdo netvrdí, že dětské porno není svinsto, to je svinstvo. Jenže výskyt těchto svinstev v otevřených anonymních sítích je přirozená věc. Je to jakási známka, že ta síť je "free".
Pochybnost, nejistota - základ poznání
GeoRW avatar 10.2.2012 07:20 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
+1, na freenete je vidno, ako by to asi vyzeralo, keby bol internet skutocne free. Inak mali by sa nato pozriet vsetci zastancovia ACTA, SOPA a pod. veci. Pretoze, ked tieto zakony presadia, tak masivne rozsirenie distribuovanych, kryptovanych ulozisk je len otazka casu. A to uz potom nikto nezastavi, jedine zbavenim ludi osobnych slobod ala 1984.
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
Jendа avatar 10.2.2012 15:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
jedine zbavenim ludi osobnych slobod ala 1984
Lid si to žádá, lid to tak chce! (pro budoucí generace, Novinky nejsou příliš stabilní: odkaz vede na diskuzi pod článkem o tom, že v USA nechce nějaká paní vydat heslo k šifrovanému disku, a lidé tam masivně tvrdí, že by heslo vydat měla)
10.2.2012 16:04 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Jasné že by ho mala vydať. Veď kto nič zlé nerobí, nemá sa čoho báť!
Jakub Lucký avatar 10.2.2012 16:21 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Jasně, a kdo šifruje, toho zastřelíme rovnou... A kdo jenom ví, jak se to dělá, toho zavřeme... A v procesorech zakážeme XOR... A vůbec, každý kdo umí číst je podezřelý...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Jakub Lucký avatar 10.2.2012 16:19 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Tak jsem to proletěl a kromě toho, že je z toho do breku (jak už to v diskuzích těchto serverů bývá), tak je to tam plné profesionálních kryptoanalytiků
Open Source program TrueScript
To nejde,pokud disk zašifrujete svým vlastním kodem,tak se do něj nikdy nikdo nedostane.Všechna data na tom disku jsou zašifrovaná pod určitým šifrovacím kodem,který si každý vymyslí vlastní.nejde o uživatelské heslo,ale o šifrovací heslo,které šifruje celý obsah disku.
divné, připojím disk jako "slave" a už se v něm hrabu...
Zkopírovat HDD do rychlé RAMky a dešifrování nemůže trvat desetiletí. Asi detektivové mají slabé hackery.
A každý druhý se dívá na americké filmy :-)
SE DIVÍM ,ŽE TI EXPERTI V USA NEDOKÁŽOU ROZLUŠTIT HESLO NĚJAKÝ LAMMY!!
tak ať zavolají experty na počítače, já myslím že by to pro ně nebylo tak složité?!
Takže Američani jsou schopni se za 5 vteřin dostat do softwaru FBI ale prolomit heslo k ,,windowsům" neuměj?!
A co je to za noťas, disk, nebo soft, že to fakt nejde???? pořídil bych si takovou mašinku... Nicméně si myslím, že tzv."profesionálové" si s tím sice rady neví, ale kdejakej student hacker by to zvládnul za hodinku...
Kdyby spolupracovali s Anonymous…….
Dejte to jen trochu schopnýmu hackerovi ....
Tak ať si na to pozvou 16 ti letého kluka od nás který se zabývá počítačem a mají to.
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Jendа avatar 10.2.2012 16:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Tak jsem to proletěl a kromě toho, že je z toho do breku
A teď si představ, že máme tu, no, demokracii (nebo bychom alespoň měli mít) a tihle lidé o tom mají rozhodovat.
A každý druhý se dívá na americké filmy :-)
Tak ono to není zas tak složité, dokonce i o jedné takové mašince bych věděl.
Řekneš? Ne? Tak jedeme znova…
Jakub Lucký avatar 10.2.2012 18:14 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
A teď si představ, že máme tu, no, demokracii (nebo bychom alespoň měli mít) a tihle lidé o tom mají rozhodovat.
Bohužel, demokracie je svinstvo...

Ale ty tvoje citace jsou taky dobré...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Bystroushaak avatar 10.2.2012 18:17 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
A každý druhý se dívá na americké filmy :-)
Tak ono to není zas tak složité, dokonce i o jedné takové mašince bych věděl.
Mašince na filmy, nebo cracking? :D
Jendа avatar 10.2.2012 18:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Citát Řekneš? Ne? Tak jedeme znova… patří k tomu, bohužel tu asi nikdo nemá kulturní referenci :( (je tak složité udržovat dvě komunity, kde jedna o druhé neví!). Vztahovalo se to k waterboardingu.
9.2.2012 20:15 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát

Keď o tom nikto písať nebude, tak to tak ostane.

28.9.2012 00:44 smudla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
posledni dobou se to hemži zpravami o tom ze freenet obsahuje backdoor ktery informuje o stahovanych souborech a o souborech ktre jsou ve fronte na stahování
3.12.2012 17:16 Freenet knihy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Hlavný vývojar Freenetu - Toad o tom písal na svojom blogu. Po podrobnejšom preštudovaní však povedal, že by sa to týkalo poskytovateľov internetového pripojenia, nie Freenetu a iných programov pôvodom z Británie. Nakoniec však zákon vôbec neprešiel, takže nič také nehrozí ani Freenetu ani Britským poskytovateľom internetového pripojenia.
3.12.2012 17:04 Freenet knihy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Freenet - anonymné zdieľanie názorov a dát
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Česká a Slovenská knižnica na Freenete:

http://127.0.0.1:8888/freenet:USK@nMfTCYgwGjANaMVkLHv82Y0uB0ALUQ6AYpSPzFOoeYs,3b~yeA1hmnJ8r7T-cw8eTHseH9UsldS6axWcGC2FQX0,AQACAAE/cz-sk-kniznica/3/

preview na wordpresse

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.