Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 06:17


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
7.12.2012 13:30 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Česká auta? Poslední české auto byla Tatra 700 a ta už se 15 let nevyrábí...
8.12.2012 16:05 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Je skoda, ze tatra nezustala konkurenceschopna. Ryze ceske prostorne auto s nadupanym vysokoobjemovym nekompromisnim motorem, ktery neni degradovan snahou snizovat spotrebu a emise (ruzne usmevne tsi apod, ktere se davaji do trikolek :D), by se mi moc libilo. EU chce totiz v majitelich aut, ktera spotrebuji k dvaceti litrum na 100km, vyvolat pocit, ze kvuli jejich radosti z jizdy umiraji ledni medvedi. :-)
8.12.2012 16:35 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jojo, vozítka to byla hezká... akorát že poslední dobrá na svou dobu byla T600 a od 603 vejš už to byly jenom samý kosmetický úpravy... a i kdyby si to chtěl člověk pořídit teď jako veterána, tak to stojí kotel; vč. 613 kterých bylo poměrně hodně.
8.12.2012 17:00 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
A take mit ten cas se tomu stroji venovat.
8.12.2012 20:19 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Bohuzel trosku zastarale, zejmena co se jizdnich vlastnosti tyce. Parametry motoru byly hezke. Ale verim ze i Skoda by byla jinde, nebyt komunismu. Vem si projekty 720 aj. Dvoulitr byl vybornych parametru a verim ze kdyby Skoda nedelala kazdych deset let znovu to same cviceni, ktere posleze UV zavrhlo, a mit moznost vlezt i do segmentu Tatry, vznikl by v AZNP treba i zajimavy sestivalcovy trilitr apod.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
7.12.2012 13:34 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To už nebývá první porsche?
7.12.2012 13:36 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
V těch kategorii starších (tj více než 3 roky) je poměrně hodně často.
9.12.2012 08:06 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Porsche beru trochu jako anomálii starších aut; oproti VW, Audi, nebo BMW mají málo najeto (prostě klasická střední třída je v kdejaké firmě a ty auta jsou těžce ulítaný se střídajícíma se řidičema, což se projevuje razantněji v poruchách, než „domácí mazlík“).

Mě těší klasická dominance Toyoty, japonců vůbec, v horních patrech jednotlivých věkových kategorií. Potvrdilo se mi proč od jisté doby jezdím jen v Japoncích.
Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
9.12.2012 12:17 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Trochu vedle ne? Ten trojlistek je Audi, BMW, MB. VW stoji prece jen o trosku niz. A taky bych nesouhlasil s tim ze s tim jezdi kdokoliv, tyto vozy jsou vetsinou u manazerskeho postu a jezdi s nimi jeden clovek, byt je nesetri. Na dvorech pro radove zamestnance obvykle stoji Octavie, Golfy apod.
A to Porsche nebo Ferrari nemusi nutne mit maly najezdy, urcita skupina lidi to ma na denni jezdeni a ty auta najedou stejne km jako spotrebak. Tady se bavime spise o luxusnich velkych modelech s V12, mensi vozy s V8 obvykle takove najezdy nemaji nebot slouzi spis k race days.
Treba Toyota ma dost problemu, coz u spolecnosti teto velikosti s takto roztristenou vyrobou neni neobvykle. Takze Japonci ano, ale treba u Toyoty hodne zalezi z ktere tovarny to auto sjede.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
7.12.2012 13:54 sidik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Splašená slepice je taky VW, jen s jinym tvarem plechů. Ale kdo by býval řekl, že pojízdná rakev bude nejspolehlivějším autem.
7.12.2012 14:02 Peter z vesnice bez vodovodu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
TÜV Report je bezcenný blábol, protože jeho autoři nezohledňují počet ujetých km.
gtz avatar 7.12.2012 16:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Proč lžete?

Když se podíváte na ty PDF tak tak se zohledňuje počet km.

Pokud Vám někdo nedovolí přístup na idnes a ostatní žumpy pak nemusíte své rádoby názory předvádět zde
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 20:21 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
TUV report udava pocet km. Spis nez o kvalite aut, vypovida o zodpovednosti majitelu a pripadne kvalite servisu (pokud auto jeste jezdi do znackoveho servisu). Konec koncu i v blogu prilozeny clanek to potvrzuje, kdyz zminuje jako nejvetsi problem osvetleni.
Z technicke jsem vyletel jednou a to s Favoritem, kdyz jsem nemel prepsany ani vymazany motor a nesedelo mi tak cislo motoru. Jinak vzdy zbeznou pripravu na TP udelam a svoje auto udrzuji. A nezlobte se na me, praskle zarovky neberu jako rozhodujici faktor a to jestli tomu se autu mezi TP rozleti turbo, dvojhmotovy setrvak ten report stejne nevyhodnoti.
A statistiky ADACu (odtah, tj. fatalni zavada ktera zpusobila nepojizdnost) jsou take k nicemu kdyz do statistiky nepadaji pripady kdy si zakaznik zavola treba odtahovku dane automobilky (vetsinou pripad nemeckych vozu).
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
7.12.2012 20:33 lmb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Souhlas, ta hodnotící metoda je úplně zcestná a nevypovídající. Kdo se při nákupu řídí podle takových testů, a netýká se samo jen automobilů, je u mě idiot.
8.12.2012 18:32 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Mimo toho, napsat tam jen značku je často zoufalé málo, protože automobiliky běžně vyrábí modely pod jedním názvem i desítkly let (třeba právě to Polo se vyrábí od roku 1975), navíc jsou tu různé provedení, různé motory a občas i různé továrny. Klidně se může stát, že zatímco předchozí model byl opravdu dobrý, tak se dnes v tomto provedení nevyrábí a jeho stejně se jmenující nástupce už vyrábí v úplně jiné továrně z úplně jiných dílů.
Bedňa avatar 7.12.2012 15:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, ja som čakal zápisok od Davida Watzke, pozerám že ma ten jeho blogový zápisok poznamenal :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
coder avatar 7.12.2012 15:46 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
7.12.2012 15:53 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jako ve stylu "vysekal jsem se s vectrou - prezil jsem - spolehliva, vysekal jsem se loganem .... to uz tak dobry nebylo, priste zkousim japonce" ?
Bedňa avatar 7.12.2012 17:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
jj presne to som čakal :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
gtz avatar 7.12.2012 16:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
No já jsem to psal i protože se tu pár lidí dohadovalo, které auto je lepší a které ne.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Luk avatar 7.12.2012 17:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Dohadování se je úplně zbytečné, protože dlouhodobě je to vcelku jasné. Japonci = OK, Němci = jak kdy, Francouzi+Italové = nebrat ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
7.12.2012 17:55 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Italove jsou v pohode, ale clovek musi sahnout po tech znackach ktere delaji s laskou (jako Ferrari nebo Lambo), ne po spotrebaku ;-)
7.12.2012 20:28 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Aut jsem mel nespocet a to vcetne talianu. Momentalne mam doma auta dve a oba italska (Lancia a Alfa Romeo), pokud pomineme motory Twin Spark v rade 156, coz byl neskutecny pruser, pak se na italech kazi vetsinou nemecke dily nebo prkotiny, ale to podstatne byva ok.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
8.12.2012 12:06 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Alfa je super. Kdyz jsem shanel auto, tak jsem se v zadsade rozhodoval mezi Alfama a Hondama (pac na BMW nemam prachy).
7.12.2012 23:11 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jeste k tomu Lambu, zacatek meli dobry - Miura apod. Pak prisel ulet s nadhernym Countachem, kteremu ale chybel pritlak. Spolehlivost a koroze ale byla vzdy nepritelem Lamba. A etalonem spolehlivosti nebylo ani Maserati coz je jinak take auto delane s laskou.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
7.12.2012 18:28 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jsem pro. Nemohl bys to roztroubovat vsude, kde se jen da?

:-)
7.12.2012 20:25 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Japonci OK? A ty problemy ktere v poslednich letech resi Toyota jsou nic? Nemci souhlas, silne podprumer je Opel. Francouzi KO, u Italu zalezi z ktere fabriky to auto sjelo. Ale nejak se v tom vyctu vytratili zejmena Korejci kteri zacinaji byt velmi rozsireni.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 7.12.2012 21:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jak jsem psal to jsou jen základní čísla, kompletní TUV report tuším vyšel teprve včera a nějakou dobu potvrá než bude k dispozici celý v PDF.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 21:53 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Ono je to fakt uplne jedno, ten report zadnou hodnotu, ridit se podle nej neda. Spis bych zmenil tema na neco zajimavejsiho :-) Co treba Toyota GT86/Subaru BRZ?
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 7.12.2012 22:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
No co k nim mohu říct, ani v jednom jsem neseděl. Určitě bych se v nějakém z nich rád projel? Nebo jsi měl na mysli něco jiného?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 22:12 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Taky bych se rad projel. Za tu cenu zajimava moznost s klasickou koncepci motor vpredu, pohon zadnich kol. I kdyz pry tomu chybi tocivy moment ve strednich otackach, takze kdyz jdes do zatacky na dvojku, je to ok, na trojku se spatne sbira. Zajimava je i vykonova hmotnost a moc se mi libi pohonna jednotka - zaklad Subaru, samozrejme ctyrvalec boxer, ale hlavy valcu delala Toyota. Jen diky teto koncepci je motor malych rozmeru, posunuty co nejvic za predni napravu. Skoda ze treba Alfa Romeo po prevzeti Fiatem od teto koncepce ustoupila...
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 7.12.2012 22:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Za cca 800K v základu je to myslím solidní cena. Je to taková alternativa k drahým nadupaným kárám na které normální člověk peníze prostě nenašetří.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 23:17 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jj. za ty prachy skvely a trefili mezeru na trhu. MX-5 je mensi, Scirocco a spol. jsou predokolky a Nissan 370Z uz je financne narocnejsi (porizeni i udrzba). Uvidime s cim prijde Mazda/Alfa Romeo, ale konecne se zacinaji vracet zadokolky do nizsich cenovych pater.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 7.12.2012 23:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
No já jsem se na jednom Opel dni projel s Astrou OPC a ten model se jim celkem hodně povedl.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
gtz avatar 7.12.2012 23:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Teď jsem se díval na výkony a mezi tou Toytou a Astrou OPC. No určitě bych volil Astru. 280 koní, maximálka nad 250 a cena kolem 630 000,- :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 23:59 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
OPC je sice fajn a ty vykony jsou sice zajimavy, ale je to predokolka. Urcite bych dal prednost te Toyote/Subaru a myslim ze casem stejne prijde verze s kompresorem nebo turbem a vykon pujde k 300 konim.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 8.12.2012 00:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Ano je to předkolka, je tam jen 2.0T motor, který točí někde kolem 280 koní. No verzi s kompresorem ta Toyota má již dnes sice od nějakého ladiče, výkon je někde u cca 280 koní. Tedy podobně jako OPC. Ale zatím jsem neviděl cenu té úpravy, ale myslím, že cena takového auta se vyšplhá někde nad 1M.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
8.12.2012 00:34 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
ta kompresor uprava tusim neni oficialni, proto jeste neni cena. Soucasny motor je atmosfera a 200 koni z dvoulitru je super hodnota. A ano, OPC asi zustane o dost levnejsi ne GT86, ale neni to prima konkurence. Ono delat sportak jako zcela novou konstrukci nebo z masove vyrabeneho auta je dost rozdil. Spis by to chtelo cisla z Nurburgringu a to nejlepe az bude ta kompresor/turbo verze Toyoty, ale verim ze tam bude citelny rozdil ve prospech zadokolky. Nevidel si test GT86 v Top Gearu?
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 8.12.2012 00:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Neviděl bohužel, viděl jsem jen nějaký kousek z youtube. No nevím jak by to dopadlo na nordschleife, ale myslím, že ve prospěch Astry (8:20:00). Byla o 2 vteřiny rychlejší než Mercedes C 55 AMG.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
8.12.2012 20:27 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Tak Toyota GT86 - 9:09 ale za vlhka. A 6:53 ve verzi pro GT5
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 8.12.2012 20:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Však já vím, díval jsem se na to včera. Tu GT5 jsi našel kde?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
8.12.2012 20:47 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Aha, pardon ta GT5 je blbost, to byl vysledek z PC hry, ten cas mi pripadal realisticky. Ten vykonovy rozdil je moc velky, chtelo by to alespon tu kompresorovou verzi. Ale i pres ty casy na Nordschleife bych bral tu Toyotu, bude rozhodne zabavnejsi, ja mam radsi pretaciva auta nez nedotaciva.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
Luk avatar 8.12.2012 00:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Japonci OK? A ty problemy ktere v poslednich letech resi Toyota jsou nic?
Samozřejmě, že i u Japonců se mohou objevit problémy. Viz třeba ta zmíněná Toyota nebo někdejší problémy s Mazdou 2 tehdy vyráběnou v Turecku (u kusů vyrobených přímo v Japonsku potíže nebyly).
Ale nejak se v tom vyctu vytratili zejmena Korejci kteri zacinaji byt velmi rozsireni.
To nebyl a ani neměl být vyčerpávající výčet. Vynechal jsem Korejce, Američany, Číňany... Nehledě na to, že leckdy se ani nedá říct, co je to za národnost - třeba auta z TPCA vyráběná u Kolína, která jen s nepatrnými odchylkami jdou do světa jako Francouzi (Peugeot, Citroen) i Japonci (Toyota). Místní automobilka TPCA je ale česko-japonská, pracují tam povětšinou Češi pod vedením Japonců.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
8.12.2012 00:16 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
To nebyl a ani neměl být vyčerpávající výčet. Vynechal jsem Korejce, Američany, Číňany... Nehledě na to, že leckdy se ani nedá říct, co je to za národnost - třeba auta z TPCA vyráběná u Kolína, která jen s nepatrnými odchylkami jdou do světa jako Francouzi (Peugeot, Citroen) i Japonci (Toyota). Místní automobilka TPCA je ale česko-japonská, pracují tam povětšinou Češi pod vedením Japonců.
Tak ty dalsi jsem nezminoval zamerne, nemaji takove zastoupeni jako Korejci (zde pocitam i Chevrolet, protoze ten low-end co se zde prodava je z Korei). Jinak ten problem se zarazenim by mohl byt u vsech - Polsko a zavod Ford/Fiat, GM v Rayongu (mimo Opela vyrabel treba i Alfy Romeo). Nehlede na casty outsourcing k Bertonemu, Steyeru, Valmetu, Heuliezu aj.
Zajimave jak automobilky reaguji v krizi, treba Ford uzavira belgicky Gent a chce jit do Spanelska, kvalita nekvalita. Vsechny automobilky, bez rozdilu znacky nebo zeme puvodu se posouvaji smerem ke konzumu.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
Bedňa avatar 7.12.2012 17:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Japonci to vyhrávaj[ už celé roky. Asi pred desiatimi rokmi som natrafil na článok, kde sa písalo prečo tomu tak je. Vývojári v japonskej automobilke vymyslia novú vec, ale nasadia ju do výroby až keď majster na výrobnej linke povie že už ju môžu nasadiť do sériovej výroby. V Nemecku sa povie dátum a od 7.12. nasadzujeme do výroby nové brzdy, môžem osobne potvrdiť že to tak je. No a v Citróne to bude asi tak, že zohnal som toto o cent lacnejšie, nebude zo železa, ale z plastu, rozdelíme si odmeny.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
gtz avatar 7.12.2012 18:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
No ty auta co se dělají u nás i u Vás snad by měly být nějak v pohodě. No ale nějak jim to nevěřím, chvíli jsem jezdil KIA-CEED a ano auto to bylo na cenu slušné, ale i když to bylo nové tak se s tím furt jezdilo někam do servisu. To já jsem se svou soukromou Astrou jezdil jen na garančky.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 7.12.2012 18:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
KIA pokiaľ viem nieje japonské auto. Opel robí celkom dobré vozy.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
7.12.2012 20:32 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
tak to rozhodne potvrdit nemohu, sluzebni Insignie je pruser vsech pruseru, ty dva Opely co ma muj otec je taky otres a to nejen na zasadni problemy s motorem, prevodovkou, ale i nekvalita napr. drnceni v interieru, ktere se pripisuje spis francouzum a italum. Vlastne neznam jedineho spokojeneho majitela Opelu
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 7.12.2012 21:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
To jich znáš málo, já mám Opel od 1994 a v pohodě. Prošel jsem jak Vectro tak Astrou tak i Zafirou. No já těch spokojených majitelů znám celkem hodně.

První insignie měly problémy s elektrikou - jednu část dodávala nějaká tuším španělská firma a dělalo to celkem problémy.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 22:04 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
To byly jen ty co jsou jeste v drzeni ;-) Jinak tech spatnych Opelu jsem potkal celou radu, asi ten nejhorsi byl Sintra - ktera nakonec shnila. Ad Astra - mel jsem v praci Acko a rozhodne se neda pochvalit antikorozni uprava, motor nebo elektrika. Hlavni obecny problem Opelu je elektrika, motory a koroze. Kamos neuspesne reklamoval problemy s elektrikou u ceckove Astry v Moto Morava tak dlouho, az se nastval a jel to reklamovat to Rosenheimu.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 7.12.2012 22:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Měl jsem Vectru (r.v. 1990 do roku 2003) a to auto nebylo garážované a první rez jsem na ní viděl někdy kolem roku 2000 (zadní lemy). Ale byl to model kupovaný v Německu. Od toho roku mám Géčko a i když je auto skoro 10 let staré tak rez nikde. Snad jen ta elektrika s tou jsou někdy opravdu problémy, ale tam je problém spíše montáže než elektriky. Někdy od roku 2000 Opel dává na karosérii záruku 12 let.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 23:19 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Prodlouzenou zaruku na proreziveni karoserie ma kdekdo, ale realne jsem nikoho nevidel to pouzit. Jinak se mel mozna stesti na slusny kus.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 7.12.2012 23:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Znám celkem hodně lidí co mají Astu, Zafiru a nemají žádný problém. Musí se také přihlédnout na to, že jen některé modely se dělaly v Německu, auta ze Španělska (tam se dělaly hlavně modely Diesel a Combi) např. 1.7TD byly vyhlášené problémy s elektrikou (většinou se to řešilo při první garančce).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
8.12.2012 00:07 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
tak rozdilnou kvalitu mezi jednotlivymi zavody maji vsichni, treba Toyota z Polska...zalezi z ktere tovarny ty Astry a Zafiry maji. Treba Zafira mohla byt jak z Bochumy, tak z Gliwic. Statistiky spolehlivosti dle tovaren jsem nevidel.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 8.12.2012 00:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
To myslím je jen interní věc automobilky a zveřejnit něco takového by automobilce moc neprospělo.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
8.12.2012 00:28 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
tak verim ze by to ziskat slo, ale to bys musel mit insidery v kazde tovarne nebo u dane automobilky...tipnul bych si ze nejmensi problemy maji tam kde neni fluktuace a ta tovarna existuje delsi casove obdobi. Samozrejme to bude kolisat po nabehu nove typove rady...
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
7.12.2012 23:35 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Tyhle záruky v praxi často stejně nic neznamenají. Bývají zamítány kvůli nedodržení různých absurdních podmínek, protože prorezivění předcházelo nějaké skutečné nebo smyšlené poškození laku apod.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
10.12.2012 18:58 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Prijdu domu, kouknu na zpravy a prvni co ctu - Fiat propusti petinu lidi v Tychach (jejich nejlepsi zavod), Opel zavre zavod v Bochumi...
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 10.12.2012 20:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Má to být až od roku 2016 (o práci přijde 3000 lidí). Doufám, že do té doby přijde Německá vláda nebo akcionáři k rozumu a odkoupí od GM podíl.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
10.12.2012 21:13 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
300 lidi ted, zavrou oddeleni prevdovek a zbylych 3000 v roce 2016. Na ten odkup nebude stacit aby prisla k rozumu Nemecka vlada, kde neni prodejce, neni kupec. A kdyz se podivas jak se prodaval SAAB, za tech jejich podminek by to koupil jen blazen nebo Cinani. V souvislosti s koupi Opelu se spekulovalo o Fiatu, urcity smysl by to davalo, Opel od Fiatu bere diesely, z Ecotecu naopak vychazi posledni motory Alfa Romeo (hlavy jsou od AR). Ale Fiat ted neni v pozici aby nekoho kupoval, obzvlast v Evrope kde ma takove ztraty a nevyuzite kapacity.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 10.12.2012 21:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Klidně ať akcie od GM koupí nějaká Čínská automobilka. Byly by zaručené finance a další rozvoj. Takto se jen pod GM přežívá. Celosvětově šel odbyt aut hodně dolů a jen v Číně se auta prodávají stále dobře. A evropská auta se tam prodávají celkem dobře. Kdysi jak se spekulovalo co bude s Opelem tak Čínská automobilka chtěla v Antverpách (GM to už zavřelo) dělat auta jen pro svá specifika. Tedy jen pro vývoz. Díky tomu by byl zaručen obrat i objem.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
10.12.2012 21:50 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
V pripade Volva to tak zafungovalo a Volvo se drzi celosvetove. Ale treba MG navzory novemu modelu zaostava. Myslim ze podstatny rozdil mezi Opelem a Volvem je vlastnik. Ford umoznil svym byvalym automobilkam existenci pod jinym vlastnikem, at uz slo o Volvo, Jaguar, Range Rover nebo Aston Martin. GM zatim prodalo jen SAAB, ale novy vlastnik mel takove restrikce, ze to dlouho neutahl a dalsi prodej diky tomu selhal uplne. A obavam se, ze podobne by to bylo s Opelem.
Navic prodejem Opelu by defakto zanikl i Vauxhall a to navzdory tomu ze nektere technologie prebira od Holdenu.
Antverpy byla obrovska rana pro evropskou ekonomiku, 8000 pracovnich mist...a jestli se presune z Belgie Ford, ten region na tom bude hodne spatne
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 10.12.2012 22:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Třeba Německá vláda opráší převzetí s Magna-Internacional. Škoda, že k tomu nedošlo. Tehdy GM couvlo protože nové modely se začaly hodně dobře prodávat. Těch Antverp opravdu škoda.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
9.12.2012 08:21 Penguin_007 | skóre: 2 | Duchcov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jak se do němčiny přeloží FIAT?? - Opel

BTW: „Porsche na autě vydělá skoro 17.000 Euro, Opel naopak prodělá přes 900 Euro“. Problém je to dlouhodobý a dost se divím, že PSA a Opel ještě existují.
Amatéři si konkurují, profesionálové spolupracují; můj web
gtz avatar 9.12.2012 11:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jenže na to co odkazujete jsou pouze studie. U obou továren jak PSA tak i OPEL se do toho musí propočítat náklady na postavení nových továren apod. Bohužel Opel je koncern GM a i když něco vydělá tak se to vrací zase do koncernu a na splátky právě na továrny. Někdy v tomto roce jsem o tom četl a tam se jeden nejmenovaný vysoce postavený člen dozorčí rady Opelu vztekal, že GM zisky z Opelu financuje propad prodeje GM v Severní americe. Dle mne si akcie Opelu měla nazpět koupit Německá vláda a snad by se to změnilo.

O převzetí Opelu koncernem Fiat se mluvilo hodně v minulosti, ale jak GM tak i Němečtí akcionáři tuto věc smetli se stolu (tam to bylo díky kvalitě komponent).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 9.12.2012 12:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Podľa toho ako smeruje odtrhnutie Nemecka od eura, si Opel držia aby zas vyrábali populárne auťáky na presun vojakov.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
9.12.2012 12:25 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Kdyz si zacal o tech vydelcich....Marchione prozradil ze Fiat prodela na elektrickem 500, prodavanem jen v USA, cca 190.000 Kc! Nechapu proc do toho vubec Fiat jde.
Ackoliv mam rad italska auta, tak co predvadi Fiat pod Marchionem je silene a nechapu jaktoze jeste Fiat existuje. PSA a Opel - zaznamenali celkem slusny uspech, u Citroenu rada DS je dobre prijata, u Opelu je zase dobre prijimana Insignia a vsechny znacky maji pomerne uceleny vyrobni program a pokryte vicemene vsechny segmenty, coz se o Fiatu rict moc neda. Ale i tak si myslim ze PSA, Opel mohou brzy nasledovat Saaba. Fiat se drzi diky americkemu Chrysleru a soucasnym trznim uspechum v USA. Ale v Evrope svoje aktivity dost mozna tak brzy utne.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
Luk avatar 9.12.2012 15:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Marchione prozradil ze Fiat prodela na elektrickem 500, prodavanem jen v USA, cca 190.000 Kc! Nechapu proc do toho vubec Fiat jde.
Třeba kvůli testování, jak to trh přijme - jestli se dají taková auta prodávat.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Grunt avatar 7.12.2012 23:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Jakože lepší auto je to, které se pod nánosem prachu zasekne jako poslední? To je na hlavu padlá logika. Já naopak za nejlepší auto považuju to které dovedu do posledního šroubu rozebrat a zase složit (čistě pro zajímavost – žádné takové neexistuje).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
8.12.2012 17:24 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
jsi mi připomněl jedno video :-)
Grunt avatar 8.12.2012 18:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Tak nemusí to být zrovna pod 4 minuty, ale tak nějak jsem to myslel. Klíčové slovo by nemělo být „bezporuchovost“, nýbrž „otevřenost“. Dobré auto je takové se kterým je potřeba co nejmíň zajíždět do servisu při řádné údržbě (zahrnující výměnu jednodušších součástek), ne takové které má nejmíň odtahů nebo takové na které je možné co nejvíc kálet a jen točit kličkama,volantem a šlapat na pedály. Vždyť to že mají dnešní auta hromadu senzorů, které jsou snad schopné říct i který šroub se uvolnil, ale přitom jen rozsvítí kontrolku „Servis“ a tempomat považuju za stupiditu nejvyššího ražení. „Značkový servis“? V době kdy se musíme hádat o něčem jestli je značkové nebo znamená že už je všechno ostatní v pr…čoudu.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Luk avatar 8.12.2012 18:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
tempomat považuju za stupiditu nejvyššího ražení
Proč? Z dlouhodobějšího držení plynu v jedné poloze bolí noha.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Grunt avatar 8.12.2012 19:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Eh…možná jsem to špatně nazval. Možná ne tempomat, ale omezovač.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Luk avatar 8.12.2012 20:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
To je docela rozdíl :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
8.12.2012 20:32 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Tempomat je dobra vec, snizuje unavu ridice. A omezovacem myslis co? Omezovac otacek je treba, nekteri by byli schopni o pretocit a vyskakali by jim ojnice blokem. Omezovac maximalni rychlosti? Ten zbytecny je, ale dava se na 250 km/h coz je hranice dost vysoka a dostatecne presahujici maximalni povolenou rychlost. Nebo myslis programovatelny omezovac kde si navolist rychlost a auto te varuje pri prekroceni kontrolkou nebo k prekroceni musis prudce seslapnout plynovy pedal? I to je uzitecny pomocnik, pokud jej vhodne vyuzivas.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
Luk avatar 8.12.2012 20:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Ten zbytecny je, ale dava se na 250 km/h coz je hranice dost vysoka a dostatecne presahujici maximalni povolenou rychlost.
Byly návrhy dávat povinně omezovač na 162 km/h. Zatím to neprošlo, ale předpokládám, že se to dříve či později vrátí.
Nebo myslis programovatelny omezovac kde si navolist rychlost a auto te varuje pri prekroceni kontrolkou nebo k prekroceni musis prudce seslapnout plynovy pedal? I to je uzitecny pomocnik, pokud jej vhodne vyuzivas.
Tohle lze mít i v navigaci - například MapFactor to v sobě má (a lze nastavit, při jakém překročení limitu to má varovat). Funkčnost je samozřejmě podmíněna tím, že jsou v mapách limity správně zadány. Ale pozor na to, že některé navigace bonzují!
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
gtz avatar 8.12.2012 21:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
bonzují hlavně ty co jsou napíchnuté na net. Prim v tom hraje google a TT. Já používám také mapfactor, protože jednak je zdarma a offline a hodně se podobá mému oblíbenému Navigonu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Luk avatar 8.12.2012 21:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
bonzují hlavně ty co jsou napíchnuté na net. Prim v tom hraje google a TT
TT je teď asi nejhorší, protože vysloveně staví business model na spolupráci s vládami. A už jednou prodal státu data o tom, jak rychle se kde jezdí - za účelem umístění radarů. Nové navigace TT (kromě těch nejlevnějších) využívají službu LIVE, kdy prostřednictvím vestavěné SIM karty a datového tarifu nejen získávají data o provozu, ale také odesílají (pozici a rychlost).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Grunt avatar 9.12.2012 10:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
A omezovacem myslis co?
Že to spadne do nouzového režimu a dovolí jet maximálně cca 30km/h.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
9.12.2012 12:26 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
A kdo to ma? Tohle jsem jeste nepotkal. Do nouzoveho rezimu mi naposledy spadla Alfa kdyz mi odesla vaha vzduchu, jelo to normalne, jen to zralo vic.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
Luk avatar 9.12.2012 15:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Tohle bude až po zavedení omezovačů řízených GPS a daty o nejvyšší povolené rychlosti. Pokud auto ztratí signál GPS nebo nebude mít k dispozici data o limitech, přepne se to nouzového režimu s nejvyšší rychlostí 30 km/h. Zatím jsou to jen bujné fantazie, ale ono to k tomu směřuje.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
7.12.2012 18:47 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nikdy se nepřestanu divit jaktože Clia potažmo Logany vychází tak špatně ve spolehlivosti. Zdánlivě jsou to jednoduché a celkem robustně stavěné stroje, které by snad neměl být problém dobře sestavit ani pro Francouze nebo Rumuna.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2012 20:35 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Logan je velice subtilni konstrukce. U vsech dilu se setrilo na materialu, hlavne aby to bylo levne. Renault ve velke mire pouziva naprogramovanou zivotnost.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
7.12.2012 20:47 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Asi jsem si Logana neprohlídnul dostatečně. Renault kterým sem tam (teď už jenom na kratší cesty) jezdím je dnes složen z velké části z Polských (:-)) dílů, takže nemůžu říct.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2012 20:54 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Vetsinou to nepoznas pouhym okem, ne tam kde je to videt. Ale proste u Dacie se pouzije i to co v Renaultu neprojde kvalitou.
Polskym dilum se snazim vyhybat i u dilu z druhovyroby, ale treba je fakt ze Fiatuv zavod v Polsku patri k nejlepsim co Fiat ma.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
7.12.2012 20:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Do svýho novýho auta už nedám z Polska ani koberečky.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2012 18:49 Arnošt Málek | skóre: 17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Opravdu si myslíte, že statistika "STK" má souvislost se spolehlivostí? A dívali jste se na ty procenta u závad? Občas se tomu žertem říka "statistika prasklých žárovek".
7.12.2012 20:50 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Prave ze vubec nic. Opravdu vazna zavada nedovoli na TP ani dojet a ty prkotiny ktere odhali....a to je stesti ze statistiky nevydava ceska STK...kolegyni jsem protahoval VW Polo - totalni shnile, ale melo tyden uplne novy vyfuk (uhnil a bylo nutne jej vymenit), v protokolu koroze karoserie vubec nebyla, ale stav vyfukoveho potrebi byl ve vaznych zavadach :-D
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
8.12.2012 15:50 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
To je jeste v pohode. Me napsali do zavad tlumice. U hydropneumatickeho Citroenu, ktery je nema!
9.12.2012 13:51 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Fakt nema?? Tlmic je vec, ktora tlmi (typicky prietokom oleja cez maly otvor) a musi byt schopna reagovat v stotinach sekundy. Pruzenie je nieco ine ako tlmenie. To, ze na vacsine beznych aut, je pruzina namotana okolo tlmica este nerobi z pruziny tlmic. U citroenov som si myslel, ze je pruzina nahradena vzduchom (regulovanym), ale tlmic ostava.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
PepaSFI avatar 9.12.2012 14:59 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
ono to samozřejmě tlumení má ale mám pocit že to je všecko integrované do jednoho kompletu. Už si to moc nepamatuju, kdysi jsem to prohlížel na Citroenu BX ale to už je dávno. Místo pružin jsou tam písty s hydraulickou kapalinou a prostřednictvím tlaku té kapaliny se to celé ovládá. Dá se měnit výška podvozku, omezovat boční náklon a podobně. A zároveň ta kapalina umožňuje pružení, přenáší pohyby náprav na pružící prvky což jsou v tomhle případě tlakové nádoby s plynem. Zkrátka místo pružiny se tam stlačuje plyn. A když tam máme píst který nám při pružení tlačí kapalinu odněkud někam, tak zajistit tlumení už je celkem maličkost.

Jo a závady zapisované na STK, to je taková tradice. Mám pocit že na to mají snad nachystaný zápisy v počítači, u auta staršího než 5 let to tam začne dávat takový hlášky jako netěsný motor, převodovka, koroze karoserie, výfuk, vůle v zavěšení kol, upevnění sedadel. Už před hodně rokama jsem změnil STK. Tam co to mám nejblíž mě prostě začal štvát jejich přístup. Baba za okýnkem jak obsluha kulometu, čeká až bude moct na někoho vypálit dávku blbosti a arogance, technici automobilní bohové kteří se mi třeba u přívěsu pohádali kde že má ta odrazka správně být. Pravdu neměl ani jeden. Hnědá barva jim připadala málo hnědá a u továrně vyrobeného a schváleného přívěsu se jim zdály špatně umístěný světla. Na autě když už přes věškerou snahu nemohl ten blb najít žádnou závadu tak vedl aspoň blbý kecy že ten vejfuk už moc nevydrží a tak podobně. Ten vejfuk pak přežil další tři kontroly jinde a přežil auto. To samý údajná vůle řízení.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
7.12.2012 20:52 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to samozřejmě sračka, statistika maximálně zohledňuje to, že Dacia v německu má nefunkční asistenční službu, díky které se ostatní do tohoto zhodnocení nedostanou. Levný rumunský plečky němcům dost krátí zisky, protože na ty německý plečky už taky moc lidí není zvědavo. TUV s ADACem záměrně fixlují, naschvál převrácení Dustera, testování crashtestů vyšších rychlostech korejců a francouzů atd atd...

Každý si statistiku falšuje podle sebe, třeba v británii je zase za největší sračku VW http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nejmene-spolehliva-auta-poslednich-15-let-vitezi-audi-bmw-mercedes/

V USA je to podobný, atp atp http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-usa-podle-jd-power_1

Pokud sis udělal názor z jednoho zaplaceného rádobynázoru, tak jsi idiot.
gtz avatar 7.12.2012 21:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Názor? Já jsem to sem dával i protože se zde pár lidí dohadovalo Která auta jsou větší šroty.

No británie nemá problémy s VW, ale spíše s Opelem. Myslím tedy Vauxhall na který jsou celkem vysazeni.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.12.2012 21:58 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
V Británii jsou dneska vysazeni spíš na BMW, Audi a VW než na Vauxhall. I Renault tam má lepší jméno.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
7.12.2012 23:09 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Od nájezdu cca 50 tisíc km nezáleží na značce, ale na chování majitele k vozu. U ojetiny to platí bez ohledu na cokoliv. U nových aut je řádový rozdíl i v rámci jedné značky.
7.12.2012 23:26 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
50k? To auto jeste nic nevi! To je zhruba rocni najezd. A myslim ze na majiteli zalezi od sameho zacatku. Uz jen prvni vymena oleje, vyrobci predepisuji prodlouzeny interval, ktery je ale vetsinou nadhodnoceny a navic lide pomiji zpusob uzivani auta. Dotahnout interval 20-30k km se strzenym olejem je zadelanim si na problemy...
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
8.12.2012 11:42 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Právě proto píšu 50k. Když vemu, že jsou lidi, kteří do servisu nejezdí vůbec, tak je tu taky nezanedbatelná část autoservisů, kde tu výměnu ofixlují.
8.12.2012 20:39 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
Prvni interval mas 25-30k pokud nejde o narocny provoz, tam asi jeste kazdy dojede, jinak prijde o zaruku, ale ten interval je dlouhy, leckdy umele nadhodnoceny a to jej jeste nekteri prejizdeji misto, aby jeli do servisu radeji drive.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
gtz avatar 8.12.2012 20:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Test spolehlivosti automobilů
První interval je sice 25-30K nebo 1 rok (záleží co přijde dříve).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
regine2 avatar 8.12.2012 22:31 regine2 | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Článek test... podsunuje špatné pochopení
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nejde o poruchovost aut, ale o vozidla s poruchami JEN měřených částí vozidel zjištěnými AŽ a JEN při kontrole. Tedy.

1) Například já. Než bych nechal servis předraženě připravovat mé přibližovadlo na STK, tak umyté auto zavezu na STK, zjistí mi závady a jen závady zjištěné na STK mi servis odstraňuje. A to asi provádí lidé s nižšími příjmy mající levnější auta (tedy Logany ...).

2) Je finančně dobře situovaná skupina obyvatel, která pravidelně (například podle příručky výrobce) jezdí do servisu na údržbu. Tedy, když výrobce uvede KAŽDÝ rok do servisu, tak je jasné, že tento druh lidí podlehne a za 5 let má "vyměněné" celé auto.

3) STK kontroluje jen určité segmenty vozu, a tudíž když musíte pravidelně měnit součástku např. v motoru (není předmětem STK), tak tento nedostatek není zachycen a vyhodnocen (dle článku).

A tak dále a tak dále...

Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
gtz avatar 8.12.2012 22:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Článek test... podsunuje špatné pochopení
ad 1) Není třeba jezdit na STK, stačí si nechat překontrolovat brzdy, zda někde neuniká olej a většinou auto projde

ad 2) Na servis bys měl jezdit pravidělně pokud je auto v záruce abys nepřišel o záruku. Např jednou za rok se mění náplně apod. sice olej většinou vydrží i více než rok, ale po roce je viskozita celkem pryč

Záleží na oleji, ale většinou garance po 1/2/3 stojí jen pár korun i ve značkovém servisu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Luk avatar 8.12.2012 23:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Článek test... podsunuje špatné pochopení
Záleží na oleji, ale většinou garance po 1/2/3 stojí jen pár korun i ve značkovém servisu.
Ano, zejména u aut, kam se při garančce dává olej v ceně okolo 1000 Kč/litr (což je třeba i případ naftových fabií) :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
gtz avatar 8.12.2012 23:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Článek test... podsunuje špatné pochopení
Ano jsou velké rozdíly v olejích, ale to je dáno motorem, a někdy je možné jít dolů jen o kousek. Např v astře mám olej 5W-30 mám tam nějaký Castrol, který stál cca 600 vč.DPH/5L. Výměna protože auto je po záruce byla mimo servis a celá výměna mne vyšla kolem 1000,- Cena ve značkové servisu v Brně by bylě něco kolem 1200,-

Např. u druhé auta co je v rodině tak tam se dává nějaký olej kde litr stojí kolem 800,-
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Luk avatar 9.12.2012 01:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Článek test... podsunuje špatné pochopení
Ano jsou velké rozdíly v olejích, ale to je dáno motorem, a někdy je možné jít dolů jen o kousek.
Jde o to, aby to splňovalo požadovanou specifikaci - pro motory TDI například VW 505.01 nebo VW 507.00. A je zatracený rozdíl v ceně, jestli je to Shell nebo třeba Petronas, Havoline či Lukoil. Ale úplně nejvíc se do toho promítají marže servisů. V autorizovaných servisech jsou schopni přihodit k nákupní ceně oleje (kupují ho v sudech a tedy výrazně levněji, než kolik stojí litrová nebo pětilitrová balení) marži 200 i více procent. Jsou lidé, kteří kvůli tomu jezdí na garančky raději do Rakouska nebo Německa.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
gtz avatar 9.12.2012 01:53 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Článek test... podsunuje špatné pochopení
To vím, že u VW jsou někdy ceny hodně zvrácené. Já jsem jezdil dlouhá léta do Brna do BSAuto servisu a ceny oleje byly celkem slušné (oni používají svůj GM Olej, což je OEM Castrolu), ceny byly vždy o nějakou korunu vyšší, ale zase až tak moc ne. Největším rozdílem byla práce mechanika, opel se dlouho držel na cca 500/hod a po nějaké době teprve šel na cca 350/hod. To platilo u mé Astry, ale u druhého auta, kde je 1.8I tam už byla rozdílová cena cca 300/litr a to jsem raději jel ke známému, u kterého se to měnilo za 850/litr. Byl to taky servis, ale na menším městě, kde neměl tak velké marže.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
9.12.2012 12:43 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Článek test... podsunuje špatné pochopení
Oleje se tu probirali nekolikrat. Urcite se na nich nevyplati setrit a nevyplati se riskovat a zkouset jine specifikace nez doporucuje vyrobce. A pak samozrejme fakt, ze dva oleje stejne viskozity proste nejsou stejne.
Ja si momentalne olej beru z autorizovaneho servisu sve znacky, mam tam cenu lepsi o desitky %. Ale v minulosti u jinych znacek musim potvrdit ze autorizovane servisy je mnohdy mozne oznacit za jejich marze za zlatokopy.
We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
AraxoN avatar 9.12.2012 11:12 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Článek test... podsunuje špatné pochopení
... tento druh lidí podlehne a za 5 let má "vyměněné" celé auto.
Ja som napríklad tento druh ľudí a za 5 rokov pravidelného servisovania mi na aute vymenili pár-krát olej (plus filter), náplň do klimatizácie a jednu žiarovku. Teraz sa chystám na 6-tu prehliadku a počítam s tým, že sa budú meniť sviečky a nejaké tesnenia. Takže by som si dovolil nesúhlasiť.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.