abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 743 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    3.1.2008 13:15 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Jestli máte data v XML, stačila by na to jedna XSLT transformace do FO a z toho už jde vyrobit třeba PDF nebo rovnou vytisknout.
    skaven avatar 3.1.2008 13:46 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Hm, na mě příliš složité - netuším, co je "XSLT transformace do FO". Potřeboval bych nakopnout nějak polopatičtěji...
    3.1.2008 13:58 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    XSLT je popis, jak jedno XML převést na XML s jinou strukturou. FO nebo XSL-FO je formát postavený na XML, který popisuje rozvržení objektů na stránce. Pak existují nástroje pro vyrenderování (vykreslení) XSL-FO – třeba do PDF nebo na tiskárnu. Asi nejlepší (i když ne zdaleka ideální) XSL-FO nástroj je Apache FOP.

    Postup je takový, že si připravíte XSLT šablonu, která se „naplní“ daty z nějakého zdrojového souboru, a výsledkem je XSL-FO. Z toho pak můžete vyrobit PDF nebo rovnou vytisknout. S hotovou XSLT šablonou je to pak celé automatické – jenom zadáte vstupní XML soubor a na konci vám vyleze hotové PDF.

    Myslím, že by nemělo být nijak těžké takovou šablonu napsat, nejtěžší asi bude zjistit rozměry jednotlivých políček na složence a pak odladit okraje a výstup z tikárny, aby vše přesně sedělo. Pokud byste měl třeba naskenovanou složenku a tam doplněné vzdálenosti a velikosti „boxů“, do kterých se má psát, a k tomu nějaké vzorové zdrojové XML, tu XSLT transformaci vám k tomu klidně napíšu.
    Jiří P. avatar 3.1.2008 13:24 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Třeba TinyERP to má vyřešeno celkem pěkně pomocí ReportLab. Jedná se o XML šablony, které lze vytvářet i konverzí dokumentu z OpenOffice.org (sxw2rml). Pomocí nich se pak generuje PDF.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    skaven avatar 3.1.2008 13:48 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Obávám se, že vytořit přesnou šablonu na složenku by pro mě byl nadlidský výkon, přestože by to šlo konverzí z OO... (už jsem v OO zkoušel šablonu vyrobit, ale je to šílená práce...)
    3.1.2008 14:24 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Reportlab jsem taky pouzil pri vytvareni jednoho programku v Pythonu na tisk obalek. Vysledkem bylo PDF, kterym se potiskl arch se samolepkami. Poloha udaju na jednotlive stitky se popsaly v jednom textaku. Urcite by nebylo tak slozite to poupravit na slozenku ci dodaci listek. Byla to ale soucast vetsiho programu. Kouknu se doma, zda by to neslo vypreparovat. Ikdyz nemyslim, ze by muj bastlici zpusob programovani nekoho nadchnul, mozna by to k vasemu ucelu stacilo. Ale jeste by bylo potreba dodelat import dat, ja je tahal z embeeded databaze Firebird.
    David Ježek avatar 3.1.2008 13:34 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    ani podací lístek netřeba řešit ručně: http://www.cpost.cz/data/psc/podaci_list_2_pdf.zip
    skaven avatar 3.1.2008 13:52 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Obávám se, že než bych lístek na pc vyplnil, vytisknul a nastříhal, je pro mně mnohem snažší vyplnit jej ručně (místo vlastní adresy stačí dát razítko...). A navíc to vyjde levněji...
    eXces avatar 3.1.2008 13:46 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Moc se v téhle byrokracii neorientuju, ale nebylo by nejlepší to udělat v html? Implementovat do přímo do obchodu? Potřebuješ ti tisknout na již hotovou poukázku, nebo je možnost si ji vytisknout celou?
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    skaven avatar 3.1.2008 13:54 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Bylo by to úplně nejlepší, ale napozicovat data tak, aby se vešla do kolonek na poukázce (je třeba tisknout na hotový doklad...) je neproveditelné. Jednou jsem to zkoušel exportem z OO, ale úplně se to rozhodí.
    eXces avatar 3.1.2008 13:59 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů

    No nevím, nemyslím si, že by to byl problém. Jen se to bude asi muset udělat na konkrétní tiskárnu a stylem pokus-omyl by se udělalo šablona k tomu html generovanýmu z RS obchodu.

    Jinak jestli se musí tisknout na hotový doklad, tak jiné řešení nevidím. Resp. šablony do OO a další budou na stejné brdo s tím, že se bude muset skriptem (nebo jinak řešit) automatizace vyplnění té poukázky - prostě to udělat tak, aby to ušetřilo čas proti ručnímu vyplňování.

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    4.1.2008 21:14 EmiT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Nesouhlasím, že je to neproveditelné. Tuto technologii s úspěchem používame na Geekshopu již několik měsíců na velmi shit tiskárně lexmark a všechno krásně funguje. Na začátku to sice stálo pár potištěných poukázek a podacích lístků, ale teď již vše funguje ke spokojenosti a jednoduše můžeme tisknout z webového ISu.
    freshmouse avatar 3.1.2008 13:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Když jsme u těch šablon pro OO.o... Není nejlehčí si udělat šablonu vlastní (minimálně jako prozatimní řešení)?
    skaven avatar 3.1.2008 13:56 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Po pravdě jsem to zkoušel, ale nedokážu se trefit přesně na kolonky. Navíc řešení přes OO není podle mně nejlepší, protože tam nejde vložit data hromadně (snad by to šlo nějakým makrem, ale v tom dost plavu...)
    3.1.2008 15:15 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Vložit data hromadně jde, viz tisk štítků, hromadná korespondence, připojení databáze atd. Databáze může být tuším i XML a další neSQL formáty.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    3.1.2008 14:01 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Pokud je mozny zarucit presny vlozeni ciloveho formulare do tiskarny, tak bych na to vzal asi PostScript. Lehce se generuje, data se umistujou presne a i nejaka algoritmizace jde delat (napr. zalamovani textu - zkousel jsem to). Pak akorat spravne nastavit DPI a pres GS by se to dalo tisknout primo z CMD. A myslim bychom to mohli vyresit i z toho XML.

    Pokud bys to chtel zkusit timhle zpusobem (predpoklada to instalaci ghostscriptu na masine), tak dej vedet (prejdem na email). Muzeme zkusit par experimentu a kdyz to bude vypadat dobre, muzem z toho neco udelat.
    skaven avatar 3.1.2008 14:25 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Já budu rád za jakékoli funkční řešení - můžu tedy poprosit o email (popř jabber, icq...)?
    3.1.2008 14:44 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    OK, mas email.
    3.1.2008 14:06 Marble | skóre: 27 | blog: marble
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Na tohle je (z mého pohledu) nejlepší TeX. Textový vstup není problém (ať už načítaný TeXem, anebo generovat externím scriptem rovnou TeXový zdroják s konkrétními údaji) a udělat pár boxů s fixními rozměry taktéž v pohodě. Výstup PDFko nebo PostScript a je zaručeno (snad až na nepřesnost podavače tiskárny), že písmenka budou na konkrétním místě, kde mají být.

    Pokud bys s tím chtěl nějak pomoct (a moc to nespěchá :), napiš mi mail (třeba i s nějakým přesnějším info nebo příklady), zkusím výhledově něco spáchat.
    3.1.2008 14:36 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Ano, TeX ja na tohle super, akorat prave kvuli tem presnym rozmerum to muze byt obcas problem. Nebo aspon pro ne-TeX profika:-) Jakmile dela nekdo s TeX beznejc, tak tam ty boxy naseka urcite napoprve dobre, ale v tomhle jsem prave radsi navrhnul PS, protoze ten je pro me jednodussi. TeX bych nechal spis na profesialni sazbu dokumentu.

    Ale muzeme oba neco zkusit a at si skaven vybere:-)
    skaven avatar 3.1.2008 14:46 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Já jsem se bál, že se složenek upíšu k smrti a nakonec jsem zavalen nabídkami :D Budu vděčný za cokoli, co bude fungovat.
    3.1.2008 14:18 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Dopocuju resit vystup vlastnim programem (pokud to zvladnete) pres bitmapu v nativnim roziseni tiskarny, pripadne alespon v tom rozliseni, kde pokazde tisne stejne. Je to jednodussi (alespon pro cloveka jako ja) nez se trapit s nejakym WYSIWYG programem, ktery ma vlasni hlavu a dela si co sam uzna za vhodne a ne to, co chcete vy.

    Pamatuju se, jak jsem resil za pomoci zdnatneho officisty (=cloveka, ktery tvrdil, ze rozumi sade MS Office) tisk samolepicich stitku zhruba tri hodiny a nepovedlo se nam za ziveho boha donutit Word, aby ty zatracene stitky tisknu spravne - po kazde zacal ujizdet a tiskl mimo predpripravene chlivecky. Officista to nakonec vzdal a pravdepodobne se sel opit :-) . Kdyz jsem premyslel, co s tim udelam, tak jsem si rekl, ze si to radeji napisu sam.

    Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem generoval bitmapy s pozicemi presne odectenymi z naskenovaneho podladu pomoci jednoducheho PHP skriptu upraveneho ze stranky, ktera mela puvodne generovat elektronicke pohlednice (zakaznik nakonec chtel tolik ruznych featur, ze to nakonec skoncilo jako Flash) pomoci GD a Freetype. Je pravda, ze PHP na tohle neni optimalni jazyk, ale stejne skoro vsechno delala GD knihovna a byla skoda to nepouzit, kdyz uz jsem se s tim psal, ne?

    Ciste teoreticky staci cokoliv, co dokaze vygenerovat bitmapu, pripadne Postcript, pokud je tiskarna laserova (ta nase byla inkoustova, protoze laserova ty stitky pokazde "upekla" a ty pak odmitaly drzet), a dokaze umistit vektorove generovana pisma (Type1, Truetype, Freetype atd.) na presne pozice.
    3.1.2008 14:38 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    No, videl bych prave vyhodu v PS, kde jde o vektory a zaroven o prakticky bitove presne umisteni. Navic, kdyz se PS posle na lpr/cups, tak ten vi, co s nim ma delat, kdezto bitmapu musi nejdriv neco prevest do jazyka tiskarny.
    3.1.2008 15:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Samozdrejme, ze Postcript by byl lepsi, ale tiskarna byla pripojena k windowsovskemu stroji (na printserveru jsou jen laserovky), takze se to stejne muselo tisknou pres nejaky program (nevzpomenu si presne pres co, ale byl to nejaky konzolovy konvertor grafiky, co umel jako jeden druh vystupu i tiskarnu). No a hlavne bych se musel naucit Postscript - sice to neni nijak slozity jazyk (zazil jsem horsi), ale urcite bych to nezvladl behem hodiny natolik, abych v nem udelal to, co bylo treba.
    skaven avatar 3.1.2008 14:43 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Určitě by to bylo výtečné. Bohužel nejsem programátor - ovládám php, html, ale to je vše. Nicméně vygenerovat složenku bitmapě v php by asi bylo nad mé síly...

    Jinak naskenová složenka je k mání zde: http://www.hununpa.cz/uploads/slozenky/slozenky.zip , nějaké mustry jsou k ání i na http://www.form.cz/kategorie.asp?atlas=&ID=7
    Honza Balák avatar 3.1.2008 15:23 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Přesně tento problém jsem řešil cca před rokem a půl. Ptal jsem se i zde v Poradně jak použít na toto TeX a k ničemu jsme se moc nedobrali :-(. Tak jsem to vyřešil po svém. V OO Writeru jsem si udělal "šablonu" a vyplňuju je "ručně". Je pravda, že pro trojlístek: podací lístek, dobírková složenka, cár papíru na balík jsem musel 3x kopírovat adresu zákazníka, ale rozhodně to bylo ušetření práce než vypisovat to propiskou. Můžu ty "šablony" zaslat. Vlastně to asi není šablona v pravém slova smyslu, ale účel plní. Jsou bo boxy s určitými souřadnicemi. Když jsem měl na chvíli jinou tiskárnu, tak jsem si vytiskl jeden exemplář zkušebně a pouze jsem o určitý počet mm změnil pozice (každá tiskárna to má jinak). Jinak jestli se v další pětiletce (možná i za víc pětiletek) dostanu na magisterské studium, tak bych nějaký "form filler" pro Linux chtěl udělat jako diplomku, se spojením na db atd. Sice to v té době už nebudu potřebovat, ale nu což :-D.
    <null>
    skaven avatar 3.1.2008 18:06 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Mohu poprosit o zaslání šablony na můj email? jiri.reiter[at]gmail.com Díky moc.
    3.1.2008 17:22 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Toto podobne jsem resil i u nas ve firme. Nebudu to rikat konkretne ale konecne reseni bylo napsano v php a generuje to krasne pdf soubory. Delali jsme s tim i tisk pokladnich cedulek s pomerne precizni presnosti. :)
    skaven avatar 3.1.2008 18:07 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Skvěle - to bys nás mohl trochu nakopnout jak na to...
    3.1.2008 18:06 Sandokan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Existuje taky prográmek glabels. Je jednoduchý, celkem pro lamy a umožňuje vkládat data z jednoduchého textového souboru. Dokonce se vyskytuje i v řadě distribucí (ve Fedoře je určitě).

    ZDAR!
    3.1.2008 19:04 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Wov, tak ten je vyborny.. to uz ani nema smysl, abych se sem pokousel vlozit ten muj skript.
    skaven avatar 4.1.2008 08:40 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Prográmek vypadá dobře, ale neustále padá... Používám Xubuntu, nainstaloval jsem přímo z repozitáře, když zadám nový soubor a změním velikost stránky, program hned spadne... škoda, vypadalo to nadějně...
    jose17 avatar 4.1.2008 12:48 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    skuste si skompilovat stable verziu 2.2.0, ktora vysla nedavno. hoc len do svojho home adresara (napr. ./configure --prefix=$HOME/apps && make && make install) jose
    Ja vim, on vi, ty nano!
    Gilhad avatar 24.3.2014 08:13 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Díky, přesně tohle jsem hledal :)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.1.2008 09:50 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Ja jsem generoval PDF pro tisk stitku s adresami na obalky a potreboval jsem taky celkem presne umisteni. Nakonec jsem to vyresil knihovnou fpdf. Musi se trochu ukecavat kdyz ji chcete vnutit cesky utf8 text, ale jde to. Ceske fonty jsem stahl na http://www.in1.cz/pdffonts/, ale ted tam jaksi nic neni...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Petr Tomášek avatar 4.1.2008 09:51 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    TeX?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    4.1.2008 21:23 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    BTW: na tom svém eshopu používáš nelegálně ICQ
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    skaven avatar 5.1.2008 18:49 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Nelegálně? Jak to myslíš?
    5.1.2008 18:58 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Viz komercni pouziti na rootu.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    skaven avatar 5.1.2008 18:57 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Jestli jde o to, že na linuxu není ofociální klient - musím se ohradit, využívám ICQ2GO - flashový klient přímo od icq, navíc existuje oficiální AIM klient pro Linux, licencovaný jako GNU LGPL. AIM totiž také požívá OSCAR protokokol a můžete s ním komunikovat s ICQ klienty...
    6.1.2008 17:15 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Ne, jde o licenci zakazující používání ICQ pro obchodní účely.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    skaven avatar 6.1.2008 18:48 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Hm, to je celkem pech... nicméně počítám s riziky, které mi z tohoto konání plynou - tedy že mi eventuelně zruší číslo. Já osobně bych klidně přešel na jabber, bohužel množství uživatelů z řad zákazníků je natolik mizivé, že by takovýto kontakt bylo zbytečné vůbec zveřejňovat...
    skaven avatar 5.1.2008 18:52 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Dnes se mi konečně podařilo s problémem pohnout, díky mustru od Jana Baláka (ještě jednou díky) jsem byl v schopen napsat v php script, který mi odt soubor s předvyplněnou šablonou vygeneruje. Díky všem za jejich rady a pomoc!
    4.9.2008 12:05 Radoš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Mohl bych te poprosit o zaslani nejakeho toho progeramku na postovni poukazky typu "A" na muj meil...dekuji jsem na tyto veci lama... 46.radek@seznam.cz
    28.11.2009 13:29 em
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    Příloha:
    Tisk jsem řešil pomocí html-css-javascriptu-(generování). Kód v příloze. Snad to někomu pomůže...
    1.2.2010 18:11 Robert Beneš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tisk poštovních dokladů
    ahoj, také jsem řešil problém vypisování složenek, podacích lístků a štítků na balíky pro obchod http://www.fusky.cz. Můj programátor to vyřešil za pár dní. Stálo to dva tisíce a bez problémů. Tisk naprosto čistý, přesně kde má být. Byla možnost vybrat PDF, nebo v rozhraní webu. Doporučuji to nechat odborníkům. Mějte se.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.