abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 725 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Jak trochu víc otestovat HW?

    11.7.2006 21:08 | Přečteno: 4254× | hardware | poslední úprava: 11.7.2006 21:08

    Tak se mi tak krátí záruční doba méno "NB" acer a dochází trpělivost se s nimi pořád hádat při každé reklamaci a nedejbože abych se zmiňoval o vracení peněz.

    Tak sem si řekl, že bych aspoň co nejvíc otestoval veškerý HW v NB a případně bych ještě přišel na nějaké chybičky, když už mi po tolika reklamacích nehodlají vrátit peníze, tak ať mám aspon NB po záruce v co nejlepším stavu.

    Zatím jsem se moc po žádných testech nedíval, jen NB projel takovými těmi klasickými bootCD z diagnostikou a teď se dostávám k jádru věci (protože tento blog je spíš otázka :-) ) mohly by jste mi doporučit nějaké testy, nejlépe zátěžové, na jakoukoliv součástku v NB? V úvahu připadají RAM, HDD, CD-RW/DVD, procesor a LCD (mechanický testy račí provádět nebudu :-) ) Děkuji za každý tip ;-)

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 11.7.2006 21:12 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    no pokud ne primo "CPU burn" a podobne wokenicove "smrtaky na pretaktovane cpu", zkus na nem tak na tyden v kuse pustit BOINC, to by bylo, aby nechcip :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.7.2006 21:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    A co takhle emerge -e world? ;-)
    bazil avatar 11.7.2006 21:37 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    gentoo už tu bylo, teď tuje archlinux :-)
    bazil avatar 11.7.2006 22:45 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    hmm tak boinc mě nějak neposlouchá (nechce se připojit)
    11.7.2006 23:30 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    "CPU burn" a podobne wokenicove "smrtaky na pretaktovane cpu"...
    Wokenicové?
    [20:08:18]-[helb@athlon]-[~]eix cpuburn
    * app-benchmarks/cpuburn
         Available versions:  1.4
         Installed:           none
         Homepage:            http://pages.sbcglobal.net/redelm/
         Description:         designed to heavily load CPU chips [testing purposes]
    
    
    Found 1 matches
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    bazil avatar 11.7.2006 23:34 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    hmm hned ho vyzkouším radši, než abych musel běžet na win a testovat :-)
    David Ježek avatar 11.7.2006 23:46 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    hehe, tak to sem doted netusil ,ze existuje linuchova verze. ja ten soft taky naposledy pouzil asi pred 5 lety :-D
    11.7.2006 21:20 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    apt-get install stress .... jako v realnem zivote ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    11.7.2006 21:54 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    'stress' is not a benchmark. It is a tool used by system administrators to evaluate how well their systems will scale, by kernel programmers to evaluate perceived performance characteristics, and by systems programmers to expose the classes of bugs which only or more frequently manifest themselves when the system is under heavy load.
    11.7.2006 21:59 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Nějak mi nedochází, co tím chceš sdělit.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    11.7.2006 21:59 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    To je přece úplně v pořádku.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    11.7.2006 23:34 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    chce to zatizit, ne zjistit, jak je to vykone
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    11.7.2006 22:45 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    apt-get install crashme?
    bazil avatar 11.7.2006 22:50 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    proč si su tu někteří tak jistí, že používám debian? lepčí by bylo dávat dokaz na stránku nebo název, no naštěstí se to dá najít i tak
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.7.2006 23:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Debian a Gentoo, to jsou přece ty správné(TM) distribuce ;-)
    bazil avatar 11.7.2006 23:54 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    a zkoušels archlinux ?? ;-) to je teprve správná(TM) distribuce
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.7.2006 00:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Arch? To bude určitě něco archaického ;-) ;-)
    bazil avatar 12.7.2006 00:05 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    je pravda, že jednoduchý je, ale ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je síla :-) a navíc zkloubuje dohromady úplně super vlastnosti (aktualnost, binárnost (přecejen všechno kompilovat), rychlost, jednoduchost konfigurace a velice popsané konfigurační soubory)
    xvasek avatar 12.7.2006 07:58 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Jaký arch? Fedora forever. :)
    3of5 avatar 12.7.2006 11:19 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Zapomnel jsi SuSE:D
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    michich avatar 12.7.2006 00:05 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Mě by spíš zajímalo, proč někteří debianisti ještě pořád používají apt-get místo aptitude :-)
    bazil avatar 12.7.2006 00:08 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    ne že bych měl něco proti aptitude, ale když už tak už ... přece jen synaptic je super ;-) (ale možná používají aptitude/synaptics/cokoliv ale pomoci apt-get install * se to dává líp najevo)
    michich avatar 12.7.2006 00:16 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Ono se to dá dát stejně najevo i pomocí aptitude install ... ;-)
    bazil avatar 12.7.2006 00:19 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    ok nevim, nemam, neznam (a nechci mit po te, co se mi ubuntu domítalo připojit po startu na zadanou wifi síť)
    12.7.2006 00:45 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    pouzivam aptitude, ale tady pisu apt-get ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    wake avatar 12.7.2006 08:45 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    • železná košile
    • o znak méně
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    xvasek avatar 12.7.2006 09:14 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    To jsou teda dost chabé důvody. Pokud by šlo jenom o toto, zvážil bych na tvém místě zavedení aliasu. Ono se používání apt-get časem vymstí...
    wake avatar 12.7.2006 10:35 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    nevim proc by se melo vymstit. proc by se melo vymstit?
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    12.7.2006 11:43 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Taky nechápu, apt-fet mi naposledy nefungovalo... :-D
    xvasek avatar 12.7.2006 11:49 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Protože aptitude si pamatuje, co bylo instalováno jako závislost (a pro co) a co bylo instalováno jako požadavek uživatele. Pokud instaluješ přes apt-get, bere se všechno jako požadavek uživatele. Že se při odebírání odeberou i závislosti je triviální (to apt-get neumí), ale zejména při řešení sporů si umí aptitude pomáhat tím, že zná závislosti (teda ví, co uživatel chtěl a co dostal jako závislost) a nespokojí se s pouhým "řešení neexistuje", ale snaží se navrhnout nejméně bolestivé zásahy do systému.
    12.7.2006 12:27 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Ano, snaží se, hodně se snaží, a kamarádovi snaživě zruchalo půlku systému... :-D
    xvasek avatar 12.7.2006 12:31 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Proč si nepřečetl, co mu to psalo?
    12.7.2006 17:27 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    apt v experimentalu uz ty automaticke zavislosti take umi ;)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    xvasek avatar 12.7.2006 17:48 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Hmm, novinky... Až vyjde další Debian, kde bude doporučován zpátky apt-get, tak zase přejdu. Zatím je oficiálně pro Sarge a Etche doporučeno aptitude, takže zůstávám u toho.

    Stejně by to měli Debiani sjednotit, mít dva nástroje na tu samou věc, kdy každý dělá něco jiného, je dost matoucí. Ještě do toho navíc vstupují dselect a synaptic, takže je z toho slušný guláš...
    12.7.2006 18:38 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    mno, aptitude stejnak pouziva nejakou apt knihovnu, takze nedela nic jineho ... ze apt-get umi automaticke zavislosti je mi celkem fuk, pouzivam aptitude, spis me potesilo to, ze uz davno nestahuje cele Packages(.bz2|.gz|) ale jenom diffy, jeste bych to same snesl u balicku, nevim, proc napr. stahovat celou novou revizi openoffice jenom proto, ze opravili preklep v manualove strance ... take to nedelam, vetsinou ctu changelogy
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    12.7.2006 14:05 Feyd | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    aptitude tam vzdycky nacpe spoustu balastu pres "mekke" zavislosti
    xvasek avatar 12.7.2006 14:53 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Ne. Viz aptitude --help, man aptitude. Defaultně měkké závislosti pouze zobrazuje, nikoli instaluje, stejně jako apt-get.
    12.7.2006 00:54 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    ...když už mi po tolika reklamacích nehodlají vrátit peníze,...
    Neexistuje nehodlají - objeví-li se na výrobku závada, musí vrátit peníze, pokud to tak budeš chtít.
    Quando omni flunkus moritati
    bazil avatar 12.7.2006 00:57 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    dej mi prachy na soud a vysoudim si to, pokud to sama firma neuzna, neexistuje jina, než soudni cesta, jak to z nich vytlouct :-(
    12.7.2006 07:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    můžeš na nich pochopitelně vysoudit i úhradu soudních výloh ... jinak podmínky pro reklamaci viz níže kolega, s tím, že "musí" vrátit prachy to není tak horký ...
    bazil avatar 12.7.2006 11:46 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    ale to bych ten soud musel nejdřív zaplatit a až pak to z nich vysoudit a já nemám na to zaplacení
    12.7.2006 07:24 Fuck You | skóre: 16 | blog: NeOpToLeMoS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Síce to je komerčné (shareware) ale funguje to ako hodinky aj nezaregistrované:
    http://www.passmark.com/products/bitlinux.htm

    BTW: k tým reklamáciam - bola medzi nimi aspoň jedna chyba a tá istá chyba ktorú si reklamoval 3 krát a 3 krát aj bola opravovaná? Ak áno - tak ti proste musia vrátiť peniaze a basta. Ak nie (môžeš reklamovať aj miliónkrát ak tam nie je aspoň 3 krát tá istá chyba) tak máš proste smolu. Také sú zákony jak v čechách tak aj na slovensku.

    Radšej by som povedal, že sa na takého predajcu treba zvysoka vysrať a nájsť si nového. Ono sa nájdu aj dobré obchody - napríklad mi vraciame peniaze už keď sa objavia 4 (závažné) chyby aj bez toho aby boli 3 z nich tie isté (ako prikazuje zákon).
    bazil avatar 12.7.2006 12:49 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    ten bitlinux se mi líbí, to asi bude ten pravej program pro mě :-)
    12.7.2006 08:09 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Ona se záruka úspěšnou reklamací neprodlužuje? A taky jsem myslel, že při třetí reklamaci už můžete požadovat vrácení peněz, i kdyby to prodejce chtěl stále reklamovat. Nechce se mi to hledat, neví to tady někdo z hlavy?
    12.7.2006 08:23 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    narok na vraceni penez mas pokud jsi reklamoval 3x stejnou zavadu

    zarucni doba se prodluzuje o dobu co zarizeni stravilo v oprave

    na vsechny opravy se vztahuje zaruka pul roku

    o opravnenosti reklmace musi prodejce rozhodnout ihned na miste, ve slozitych pripadech na to ma tyden (myslim ze tyden).

    na kazde provozovne musi byt clovek zodpovedny za reklamace

    po prekroceni mesicni doby opravy mas narok na penize nebo jiny kus
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    12.7.2006 09:41 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Díky. Takže už sice máme záruční dobu 2 roky, ale jinak si výrobce nebo prodejce stejně může dělat, co chce, pokud nemá vyloženě smůlu a nedojde třikrát ke stejně klasifikované závadě nebo neprošvihne termín…
    Elvis avatar 12.7.2006 10:19 Elvis | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Pokud je výrobek s neodstranitelnou vadou (nebo opakovanou vadou či více vadami) vyměněn prodávajícím - za nový a bezvadný, začíná zaruční doba běžet od začátku. Přerušuje se na dobu, kdy je výrobek v reklamaci a pokračuje v případě, že je vada odstraněna. O trvání doby, kdy byla věc v opravě, se záruční lhůta prodlužuje. Primo toto mi napsali z čoi a jeste prilozili nejaky doc s pravy kupujiciho.
    Elvis avatar 12.7.2006 10:21 Elvis | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    jeste jsem si vzpomel, pokud je neodstranitelna zavada a nabidnou ti vymenu nemusis ji prijmout muzes pozadovat vraceni penez.
    bazil avatar 12.7.2006 11:45 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    jo mě třeba misto opraveni LAN konektoru (je funkční ale je prasklej) nabidly, at si za 10kKč koupím novou desku :-)
    12.7.2006 12:16 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Opravdu? Jste si jisty? To se mi zda pro prodejce *dosti* prisne. Nedavno jsem po roce uzivani reklamoval DVD prehravac, do 2 dnu mi ho vymenili za novy kus. Mezitim ovsem jeho prodejni cena spadla asi o 25%, takze vraceni penez a novy nakup by pro mne byl vyhodnejsi.

    Bojim se ze pokud by tohle pravidlo platilo, mnoho lidi by toho zneuzivalo. Neni problem odpravit bez odplombovani furu elektroniky, aniz na ni potom bude nejake viditelne vnejsi poskozeni. (ESDcko na vhodne konektory, upeceni v mikrovlnce, nebo upeceni vnitrnosti po zamezeni cirkulace vzduchu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    bazil avatar 12.7.2006 12:39 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Má pravdu, de o to slůvko neopravitelná, tak jako treža výměna grafiky v PC sestavě je opravitelná, tak třeba i výměna MB je opravitelná, ale když ji prodejce prohlási za neopravitelnou a chce vyměnit celé zařízení (v tomto případě celou PC sestavu) můžete požadovat vrácení peněz, ale jen do 6 měsíců od kopi na to máte ze zákona nárok, potom vrázení peněz požadovat můžete taky, ale už záleží na prodejci. Jinak rečeno do 6 měsíce od koupě rozhoduje kupující od 6 měsíce rozhoduje prodávající.
    bazil avatar 12.7.2006 11:20 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Musím vás všechny vyvést z všeobecného omylu o tom, že se peníze vrací jen za 3 stejné vady. v zákoně totiž není napsáno o vadách nic, zato je tam napsáno, pokud kupující nemůže řádně využívat svůj výrobek. No a soudním rozhodnutim toto bylo stanoveno na 3 stejne zavady nebo 4 jakekoliv zavady. Bohužel většina firem a lidí o 4 jakýchkoliv závadách nemá ani páru a tudíž to nechtějí znat a navíc se o tom ani nechtějí bavit. zákoník (btw konzultoval sem to ze združením spotřebitelů, z čoi i z právníkem)
    12.7.2006 09:42 iji | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak trochu víc otestovat HW?
    Mozno odzkouset Stresslinux. Nevyhou muze byt, ze se jedna o liveCD, tzn. behem "muceni hw" nemuzete pracovat ve sve oblibene distribuci, at uz je jakakoliv.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.