abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 02:22 | Pozvánky

Fedora 31 Release Party, tj. oslava nedávného vydání Fedory 31, se uskuteční ve středu 20. listopadu v Brně. Program přednášek bude upřesněn.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 01:11 | Nová verze

Příspěvek na blogu webové aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) představuje novinky a ukazuje náhledy nové major verze 1.10.0 této v programovacím jazyce Go naprogramované aplikace. Nově jsou například vedle sebe zobrazovány původní a nové verze obrázků.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 22:33 | IT novinky

Společnost Docker stojící za stejnojmennou kontejnerovou technologií čelila vážným finančním problémům. Stávající investoři do ní ale vložili dalších 35 milionů dolarů a společnost Mirantis odkoupila Docker Enterprise.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 16:11 | IT novinky

Od 24. listopadu bude možné předobjednat přenosný počítač Pocket Popcorn Computer (Pocket P.C.) s 1.2 GHz Quad-Core ARM Cortex-A53 CPU, 2GB DDR3 RAM, 32GB eMMC Memory, 4.95" Full HD IPS LCD a 3200 mAh Removable Battery. Počítač by měl být odesílán v květnu 2020. Předinstalován by měl být Debian 10.

Ladislav Hagara | Komentářů: 23
včera 11:11 | Komunita

Canonical věnoval nadaci UBports další telefony a tablety pro podporu vývoje Ubuntu Touch, tj. Ubuntu pro telefony a tablety. Vybraní vývojáři Ubuntu Touch je mohou získat zdarma.

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
včera 09:33 | Zajímavý projekt

Společnost GitHub v rámci svého GitHub Archive Programu vytvoří několik off-line záloh open source softwaru nacházejícího se na GitHubu pro budoucí generace. První taková záloha všech aktivních repozitářů proběhne 2. února 2020 ve spolupráci se společností Pigl na jejich piqlFilmy a uložena bude v Arktickém světovém archivu. Případné obnovení ze zálohy by mělo být možné i za 1 000 let.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
včera 05:55 | Nová verze

Dnes a zítra probíhá v Praze konference Internet a Technologie 19 pořádaná sdružením CZ.NIC. Sledovat ji lze online.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
13.11. 19:44 | Nová verze

Brendan Eich, mj. autor JavaScriptu a několikadenní CEO Mozilly, představil v lednu 2016 webový prohlížeč Brave (Wikipedie, GitHub). Dnes byla vydána verze 1.0 tohoto webového prohlížeče. K dispozici jsou také balíčky pro Linux.

Ladislav Hagara | Komentářů: 11
13.11. 17:11 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 170. brněnský sraz, který proběhne v pátek 15. listopadu od 18:00 v restauraci Vegalité (Slovákova 10).

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
13.11. 11:55 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 5.2 byla vydána nová verze 5.3 svobodného open source redakčního systému WordPress. Kódové označení Kirk bylo vybráno na počest amerického jazzového multiinstrumentalisty Rahsaana Rolanda Kirka.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
Jaké hodinky nosíte (nejčastěji)?
 (24%)
 (7%)
 (14%)
 (55%)
Celkem 147 hlasů
 Komentářů: 10, poslední včera 16:20
Rozcestník
Štítky: není přiřazen žádný štítek

www.AutoDoc.Cz


Vložit další komentář
2.1.2010 15:56 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
to se takhle potkají dva na poradě. Mladej si dělá poznámky do laptopu, do PDA a ještě do diáře. Starej jen tak sedí, kouká na to a usmívá se. Mladej říká "no jo vy holt máte léta praxe, všechno máte v hlavě". Starej na to "kdepak v hlavě, u prdele chlapče, u prdele".
Heron avatar 2.1.2010 16:10 Heron | skóre: 52 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Ještě jsem nezažil poradu, kde by se probíralo co se skutečně udělalo a také by se zadávali úkoly nutné k vyřešení. Naproti tomu se probírá zadání (pochopitelně nesplněné) z minulé porady a zadají se úkoly (nesplnitelné případně úplně mimo realitu) nové.

Zato v dřívější firmě byla porada spíše ochotnické divadlo :-). Sice opět mimo realitu, ale občas to byla sranda.

Zajímali by mě zkušenosti ohledně porad ostatních.
2.1.2010 16:24 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
moje zkušenosti jsou asi trojího druhu:

- v minulé práci to byly více jak hodinu trvající monology šéfa (vždy na téma "neplníte" - ať už byla realita jakákoli) - v dnešní práci se to rozdělilo na dva stavy a- plní se a je spokojenost a nikdo nic neřeší (ani to co by se řešit mělo aby nenastal stav b) b- neplní se a je drama (na dřívější upozornění při stavu a se neberezřetel)

- zcela mimo kategorie pak stojí porady s oddělením "marketing" - ty postrádají jakoukoli vazbu na realitu a někdy mám pocit, že přednášející postrádají vazbu i na tento vesmír

2.1.2010 18:45 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
porada je ten najmenej efektivne vyuzity cas ;-)
2.1.2010 19:19 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Porady u nas v praci jsou konstruktivni, resi se tam co se udelalo a bude delat, a nikdo nikomu nenadava (tedy, obcas sef nadava na ruzne byrokraty). Muj sef je american, a idealne bych ho mel navzdycky, ale to se asi (vzhledem k vekovemu rozdilu 20 let) nestane.
2.1.2010 19:28 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Mám s nečeskými šéfy podobné zkušenosti.
3.1.2010 14:40 Tomáš | skóre: 30 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Já jenom s Americkými. Ostatní jsou fakt na ... .
Isah avatar 3.1.2010 08:23 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času

My porady nemáme, musíme makat. Máme rozumnou vrchní, která to ví. Ve státním mají nesmyslné porady pořád a přijít se musí i ve volnu :-( Samo, že ty porady jsou o ničem. Fakt nepotřebuju poslouchat kecy o šetření a koukat na grafy, které se týkají managementu nemocnice.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
kyknos avatar 3.1.2010 16:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
sestricka? juuu :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Luk avatar 4.1.2010 06:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Tváříš se, jako bys tu byl poprvé ;-)
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
Isah avatar 4.1.2010 14:59 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času

No, s programováním to moc společného nemá, ale čas na úkony si musíme plánovat také :-)

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Luk avatar 4.1.2010 15:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Mě jen překvapilo, že kyknos nezaznamenal dřív, jakou práci děláš. Už jsi tu totiž o tom hovořila mockrát (během několika let). Možná to ale bylo vždycky v období, kdy se tu kyknos nevyskytoval.
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
Isah avatar 4.1.2010 19:31 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času

Mě ani ne, my jsme se s Kyknosem trochu víc názorově poznali až v diskuzi o Abigail, kde jsme hájili podobný postoj. Já si Kyknose moc nevšímala, znala jsem ho od vidění tady, ale až tím blogem o Abigail se mi ten člověk vryl do paměti. Spíše jsme se míjeli.

Tipuju, že Kyknos se věnuje odborněji zaměřeným věcem. Ty já zase jen čtu.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
Fluttershy, yay! avatar 4.1.2010 21:43 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Tipuju, že Kyknos se věnuje odborněji zaměřeným věcem.

Třeba křesťanství. >_<

default avatar 4.1.2010 21:47 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
:-D
AnachronyX avatar 5.1.2010 00:09 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Taky nevěře. U toho tématu bych se jeho přístup nebál označit jako fundovaný, místy i vysoce sofistikovaný.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
5.1.2010 16:22 SkákalPřesOheňAžSiPropálilMokasíny | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
A možná i kvalifikovaný :-D
default avatar 5.1.2010 10:54 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Když nemám co na práci, tak se na porady (meetingy) i těším. Nosím si s sebou dva telefony. Jeden s internetem a solitairem, druhý se sudoku. :-D
Josef Kufner avatar 2.1.2010 16:12 Josef Kufner | skóre: 69
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Hele a není to zbytečné plýtvání papírem?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
2.1.2010 18:48 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
jj, tiez si myslim; ja mam ulohy v mailoch; ak sa uloha vyriesi mail vymazem
2.1.2010 18:51 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Já začínám přicházet na to, že systém mít vše v počítači není ono.

Je rychlejší nakreslit třeba jednoduché schéma rukou, než na počítači.

Je rychlejší nakreslit jednoduché db schéma o pěti tabulkách rukou, než na počítači.

Je rychlejší si načrtnout architekturu programu, či myšlenku na papír, než rukou.

Navíc plocha stolu je větší, než plocha monitoru.

Samozřejmě pokud nějaké schéma 5× neopravujete, pak počítač vede.

ZKouším nenápadně vyzvědět od grafiků, jestli s tabletem se některé věci stanou výhodnější napočítači, než s papírem, ale moc kolegů grafiků neznám, takže zatím je to pro mě nezodpovězené.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 18:54 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Velký monitor, tablet, příslušný software (MS OneNote, Xournal)? Na počítači se lépe maže, jde snadno vytvářet různou grafiku, někdo i na klávesnici píše rychleji než rukou (a dá se to dále zpracovávat).
2.1.2010 19:32 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Ale nejde to ve vaně, v posteli, na procházce se psem, či při lenošení u filmu.

Nicméně rád bych dosáhnul nějakého ovládání počítači tak efektivního, jako je kreslení na papír. Přeci jen je to třeba občas zaznamenat, či později upravovat.

Problém je, že tablet jsem nikdy neměl v ruce a neznám momentálně nikoho, kdo ho má. Takže netuším a nemohu zkusit, jestli je to opravdu o mnoho efektivnější.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 19:46 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Ale nejde to ve vaně, v posteli, na procházce se psem, či při lenošení u filmu.

Tam se blbě píše vůbec. To už raději PDA/MID/...

xkucf03 avatar 2.1.2010 22:46 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Na papíru mě nejvíc štve jeho fyzická podstata – jednak mi to někdy přijde jako plýtvání (něco načmárat a za pár minut/hodin/dní zahodit) a jednak si chci některé věci uchovat, ale to aby člověk měl velkou skříň a šanony, což zase zabírá místo a připadal bych si jako nějaký úředník z Rakouska-Uherska, nebo to skenovat/fotit, ale to je práce navíc… Možná je praktická taková ta elektronická podložka, na které člověk kreslí a pak si to stáhne do počítače (ne tablet, funguje to nezávisle na počítači).
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
2.1.2010 19:37 Ludvik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
To si dovedu predstavit jen tehdy, pokud by mel ten tablet zaroven obrazovku (jako napr Wacom PL-720 nebo Cintiq - ty ale stoji desetitisice). Zajimave je take pero DUO (for Monitor a for Laptop). DUO for Laptop je dostupne i na ceskem trhu za cenu do 3 tisic. Neverim ale, ze to bude fungovat v linuxu. Koukal jsem se do mistnich alternativ k sofwaru na alternativu k OneNote a nabidlo mi to BasKet (haha, to je zhruba jako by trikolka byla alternativou k ferrari).

To DUO bych docela chtel.

Linux ma svoje vyhody ale taky nevyhody. Holt clovek nemuze mit vsechno.
Jendа avatar 2.1.2010 20:01 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Ponkrác Linux nepoužívá :-).

To DUO je geniální, chtělo by to nějaký svobodnou implementaci HW pro takové to dommácí bastlení. Sám bohužel nemám dostatečné znalosti na to, abych něco takového navrhl (zatím :-)).
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
Jendа avatar 2.1.2010 20:03 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Mimochodem pokud to signál nezpracovává v počítači, ale posílá to jenom souřadnice, tak by mělo být docela jednoduché tu USB komunikaci sniffnout a napsat si alespoň userspace driver :-).
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 20:09 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
TouchBook. Nějaké IBM/Lenovo X?? Tablet. Huh?
Jendа avatar 2.1.2010 21:16 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
TouchBook nemá multitouch, takže bys na něm musel psát a zároveň nemít na displeji položenou ruku.
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
3.1.2010 00:05 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Lepší Tablet PC mají aktivní digitizéry a tam položená ruka už nevadí. A jako příjemné plus máte detekci přítlaku.
Píšu pro Pivní recenze a protože mě to IT už fakt nebaví, tak jsme si s klukama postavili pivovar Lucky Bastard
2.1.2010 22:25 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
basket se uz davno nevyviji ....
USE="-gnome -kde";turris
3.1.2010 00:06 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Poslední commit byl někdy v listopadu myslím.
Only Sith deals in absolutes.
kyknos avatar 3.1.2010 16:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
grafikou (a tabletem) jsem se kdysi zivil - ale stejne si radeji cmaram v ruce
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
vencour avatar 2.1.2010 16:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času

Píšu si dlouhodobější poznámky do noťase, k průběhu jejich řešení a dokumentaci jsem začal používat twiki, ony krátkodobá to-do zatim nedokumentuju, vim o nich, abych neměl chaos mi vyhovuje dělat tak 1-2 denně procházky/přestávky/pauzy pro rekapitulaci, zda jsem něco nezapomněl či se držim programu.

Ohledně porad mam docela asi kliku, že se neřeší balast, jsou k věci.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 16:44 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Nauč se česky.

Miluju lidi, kteří zabijí nejvíce času tím, že si ho organizují, aby ho co nejvíce ušetřili. Co si nezapamatuju, není důležité -- pokud to důležité je, někdo mi to připomene. ^_^
Amarok avatar 2.1.2010 17:14 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Gramatika se tu nekritizuje.
Nekdo umi treba hur psat a nekdo zase hur mluvit. Na tom nesejde.
GNUniverse - May the source be with you...
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 17:21 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času

Mohu tedy vědět, co má znamenat následující věta?

Tento systém by tedy měl tedy soukromí.

Autor organizoval a organizoval, až přeorganizoval. Gramatika/stylistika/... se rozhodně kritizuje, neboť na ní závisí porozumění mluvě/textu.

2.1.2010 17:40 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Chyba i, mělo být soukromý.

Nicméně sám se připojuji, že tento článek je natolik užitečný, že nějaké i přehlížím.

2.1.2010 18:03 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
U jedinců chabého intelektu má rozhodně zkomolenina jednoho slova vliv na porozumění textu. Zkus na sobě zapracovat.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 18:16 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Bohužel to jedno písmenko není jedinou vadou na kráse -- tu větu lze pomocí intelektu dovést do _dvou_ diametrálně odlišných, nicméně správných podob. Což takhle psát rovnou správně a jednoznačně? Tak mne napadá jistý e-mail cestující toho času po ČVUT o "skoleni doktoranda". ^_^
2.1.2010 18:26 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Existuje syndrom vytržené věty z kontextu.

Obvykle lidská řeč, stejně jako tento článek, obsahuje redundantní informace, které slouži k pochopení i tehdy, pokud se do kódování (tedy převodu do lidské řeči / textu) vmísí něco šumu, či dojde k drobným chybám kódování.

Běžný člověk pak bez problémů rekonstruuje původní význam na základě kontextu v okolních větách.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 18:35 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Někdy ty chyby mohou mít zásadní vliv na význam textu. Nějaká ta čárka, i/y nebo s/z,... a problém je hned na světě. Ve zdejších diskuzích ale, pravda, o nic moc nejde.
2.1.2010 18:42 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Čeština je obecně tak dvojznačným jazykem, že lidé jsou na korekci češtiny zvyklí aniž to ví. Téměř nenajdete v češtině mnoho slov, nebo vět, která by se – i když je gramaticky správně napsána – nedala vykládat více způsoby.

V tom je právě angličtina velmi osvěžující – a podle mě je to příčinou, proč jí řada lidí má ráda, jen si to neuvědomuje – že je snažší se v ní jednoznačněji vyjádřit. Zjistil jsem, že když jsem byl nucen psát pracovní maily v nagličtině, že měly třetinu délku jen proto, že jsem nemusel psát vysvětlující a fomulující věty, které měly zajistit jednoznačnost českého textu.

Navíc pravidla české gramatiky se mění asi tak 30× častěji, než pravidla jiného jazyka. Tolik změn pravopisu, jako je v češtině v jiném jazyce nenajdete. Navíc neexistuje žádná závazná norma, jak se správně píše v českém jazyce. Nic takového neexistuje. Budete vidět sám, jak za 10–20 let si nebudete jist, co je správně, protože všechno bude v češtině jinak.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 18:56 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Třeba ve zmíněné angličtině se zase velice rychle mění slovní zásoba. No a?
2.1.2010 19:05 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
V češtině mnohokrát rychleji spolu s významovými posuny.

Každý novinář, či autor vědeckého, či populárního díla si klade za svou občanskou povinnost vymyslet alespoň několik vlastních slov a přispět tak k rozvoji českého jazyka.

A to vůbec nemluvím o bohatých příspěvcích překladatelů z jakéhokoli jazyka, co se týká IT knih! To už mě mnohokrát donutilo sehnat si originál! A překlady programů do češtiny a jejich originalita jeden od druhého opět způsobily mojí chuť pracovat s anglicky popsanými programy.

Nemluvě o tom, že když jsem byl třeba mladší, tak dívka měla přítele (= pouhého kamaráda), dnes tatáž věta měla zcela jiný význam.
5.1.2010 00:02 bazyx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Sice s vámi (výjimečně) z velké části souhlasím, ale podívejte se jaký významový rozdíl i v angličtině může udělat pouhá interpunkce(velká písmena stejně jako zalomení řádku zanedbejme). Ani angličtina v tomto ohledu není zdaleka dokonalá. ;-) Ohledně závazné normy se úplně mýlíte, v češtině, na rozdíl od angličtiny, existuje.
Dear John,

I want a man who knows what love is all about. You are generous, kind, thoughtful. People who are not like you admit to being useless and inferior. You have ruined me for other men. I yearn for you. I have no feelings whatsoever when we're apart. I can be forever happy – will you let me be yours?

Gloria
Dear John,

I want a man who knows what love is. All about you are generous, kind, thoughtful people, who are not like you. Admit to being useless and inferior. You ruined me. For other men, I yearn. For you, I have no feelings whatsoever. When we're apart, I can be forever happy. Will you let me be?

Yours, Gloria
Jendа avatar 2.1.2010 19:09 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Pověsit ne propustit!
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
Amarok avatar 2.1.2010 18:40 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času

A nejen to, stčaí i přhezaovat písemnka a stjeně se to bdue dát přčeíst.

Takze nechapu tyhle vykriky, kazdy se obcas preklepne, ja nekdy obcas udelam silenou hrubku (z misto s apod), coz si uvedomim az kdyz to po sobe ctu, proste se nekdy rychleji pise nez premysli...

GNUniverse - May the source be with you...
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 18:51 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Mně se nechce vymýšlet tady příklady. Doporučím se tedy podívat např. do učebnice češtiny pro gymnázia (od J. Kostečky) -- je plná reálných příkladů např. z tisku nebo i z úřední korespondence.
2.1.2010 19:00 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Problém je, že v reálném případě existuje kontext, který v učebnicích češtiny nepopisují. Nehledě na to, že nikdo netvrdí, že k omylu nemůže dojít.

V tisku už stejně píšou česky jako prasata, i když před léty tam vznikala nejčistší čeština.

Mimochodem, krásně je ve Vašem textu vidět vliv angličtiny. :-) „Mně se nechce vymýšlet tady příklady.“, i když česky přirozeně zní: „Nechce se mi tady vymýšlet příklady.“, či zmatek „Doporučím se tedy podívat např. do …“, který krásně česky zní správně: „Doporučím tedy podívat se např. do učebnice češtiny pro gymanázia“. Nehledě na to, že v této větě máte významový posun, zvratné zájmeno se za doporučení je spíš sebedoporučení: „Doporučím se tedy krásným ženám pro tento večer.“
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 19:15 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Doporučuji se do té knihy aspoň podívat, jsou tam citovány celé články, dopisy atd.
2.1.2010 19:29 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Když se doporučujete, tak se do té knížky podívejte :-)
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 19:32 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
To bych doporučoval "si".
2.1.2010 19:36 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
To je právě chyba v kódování, a něco tam máte špatně. Jen kontext rozhoduje.

Doporučuji se = doporučuji sám sebe (pokud sám sebe nedoporučujete, pak zvratné zájmeno se je tam nadbytečné = chyba)

takže čtenář musí odhadovat, co tam mělo správně být:

a) doporučuji si

b) doporučuje se

c) doporučuji

b) a c) má stejný význam, liší se jen konotací, tedy citovým podtextem, b) je úřední a nadosobní c) je prostě lidské a osobní.

Naprostá většina lidí si opraví Vaši chybu na význam b), nebo c), tudíž správně.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 19:41 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Inu, chtělo by to připomenout, že slovosled v češtině není pevný, to především. To další jsem zapomněl.
2.1.2010 19:56 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Není. Ale změna slovosledu mění vždy důraz, podtón, nebo význam.

Nicméně, já bych toho nechal být. Máte pravdu v tom, že by lidé měli psát správně, s tím naprosto souhlasím. I já bych to rád viděl. Nějvíc mě bije do očí, když někdo ke slovům končící na a nepokračuje také s a: „okna spadly na zem“ namísto „okna spadla na zem“, ale zvykám si. Stejně tak „kdyby jsi“ apod. už přestávám registrovat.

Jenže požadavek na správnou češtinu bohužel je u lidí nereálný (nemám jí ani já) a navíc Ústav pro jazyk český svými šauklemi a neustálými změnami tam a zpátky poslední šanci něco definovat zasklil.

Tudíž skončeme takto: Dávám Vám zcela za pravdu a byl bych sám rád, kdyby se psalo správně česky. Nicméně je to utopie.
Amarok avatar 2.1.2010 20:45 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Jen dodam, ze uplna utopie je cesky narod mluvici cesky. "Az vyjedes vejtahem a projdes dvermama, tak budes ve vobejvaku." To je nekdy utrpeni poslouchat :) Obcas se snazim mluvit spisovne, ale kdybych to prehanel, tak mam pocit, ze me lidi budou mit za blbce (cili aspon pisu jakztakz spisovne). Ale obraty typu "kdyby jsi" mi vubec spatne neprijdou, nevim proc to porad nekomu vadi. Rikam "kdybys" jen z duvodu, ze je to kratsi.
GNUniverse - May the source be with you...
Grunt avatar 2.1.2010 20:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Jen dodam, ze uplna utopie je cesky narod mluvici cesky.
Už jen z toho důvodu, že polovina takto mluvících lidí nejsou vůbec Češi. :-D
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 2.1.2010 21:18 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Má to zase co dělat s moravstvím a slezstvím?
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
Grunt avatar 2.1.2010 21:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
No dobře, tak možná ne polovina.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 2.1.2010 21:24 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
A dají se nějak jednoslovně shrnout Češi, Slezané a Moravané?
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
Amarok avatar 2.1.2010 22:23 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Čechomoráci? Ale jak tam ještě nacpat Slezany, to fakt nevím :D Jinak mi v té souvislosti došlo, že skupina Čechomor asi nemá nic společného s morem.
GNUniverse - May the source be with you...
kotyz avatar 2.1.2010 22:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
cechmorslezci nebo cemoslaci ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 2.1.2010 22:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
a zejtra mame k vobedu hovnaces s brknedlem :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 2.1.2010 23:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Nebo prostě Morčata. A je vyřešeno.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
4.1.2010 08:42 Aleš Kapica | skóre: 49 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Co to melete? Česky hovořící obyvatelé severní Moravy a Opavského Slezska sami sebe, dřív než se Ostravsko změnilo v středoevropský "melting pot", nazývali Moravci.
Grunt avatar 2.1.2010 22:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Tlupa.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Jendа avatar 2.1.2010 22:43 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Záložkuji!
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
Grunt avatar 2.1.2010 22:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
BTW: Kam bys co zase hrnul? Hrnu tě snad já někam do Ukrajiny?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 2.1.2010 21:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
spis s vetvema, ukackama, cokoladama a jinejma ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
AnachronyX avatar 3.1.2010 16:45 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Šmarjá, co to tu plodíte za hyperkorektní nesmysly? To „se“ se v inkriminovaném souvětí váže ke slovesu „podívat“, nikoli ke slovesu „doporučuji“. Jen volnější český slovosled (aktuální členění) umožnil jeho přesun na začátek výpovědi. „Doporučuji se podívat,“ je v češtině zcela korektní vyjádření odpovídající spisovné normě i běžnému úzu.
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
4.1.2010 03:58 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Chci důkaz, protože není.
4.1.2010 14:35 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Důkaz na co, na existenci slovního spojení "podívat se"? To má být vtip, nebo pouhý projev ješitnosti?
AnachronyX avatar 4.1.2010 16:44 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Mimochodem, už jen rozdíl vidovosti „doporučím se“ a „doporučuji se podívat“ naznačuje významový posun. BTW, „chci se podívat“, „já se chci podívat“ ukazují, že příklonka „se“ se ve větě zcela běžně přesouvá. A to hlavně z důvodů ekonomičnosti při tvorbě výpovědi, případně z důvodu zdůraznění některé části promluvy. Je tedy častější fráze „doporučuji se podívat“, která je z hlediska aktuálního členění více neutrální než „doporučuji podívat se“. Vámi sugerovaná formulace by musela vypadat asi takhle: „Doporučuji se podívat se,“ což by při zdravých smyslech nejspíš běžný uživatel jazyka nevyprodukoval (maximálně jako překlep v psané výpovědi).
“There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
4.2.2010 13:48 Jachoo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Ono i používání/nepoužívání diakritiky je docela sranda. Jednou jsem potřebovala od sestřice, která pracuje v grafickém studiu, děkovné kartičky. Napsala mi sms, kde stálo "Neni problem, zasli sirku". Nechápala jakou sirku jí mám zaslat. Tak jsem jí volala a pochopila, že chce vědět "šířku" :o)
2.1.2010 17:44 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
A proc? Cestinu pouzivam jednou za pul roku kdyz prijedu na navstevu.
Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 18:16 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
2.1.2010 18:03 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
pokud to důležité je, někdo mi to připomene

Třeba vyhazovem.

V čem má autor pravdu je, že organizace času v různých podnikových systémech skončí vždy polovičním lhaním. Právě z důvodů vyžadování lhaní směrem nahoru.

Například se řve, když se tam napíše třeba „20 minut na vyplňování údajů do systému organizace času“.

Je nutné si vše dělat soukromě pro sebe a efektivně.

Fluttershy, yay! avatar 2.1.2010 18:13 Fluttershy, yay! | skóre: 85 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
...na nástěnce na pracovišti -- každý ji vidí. ^_^
2.1.2010 18:21 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Ale to není oficiální systém. Navíc zpracování dat starých několik měsíců pozadu na papírech z nástěnky vyšším managementem je prakticky vyloučeno.

Jinak řečeno: I když makáte jako šroub 2× tolik co ostatní není problém, aby z oficiálního systému vyšlo, že jste největší flákač. Buďme upřímní, tyto systémy člověka nutí rozvíjet spisovatelský talent a výmluvnost často více, než pracovitost.

Řada oficiálních systémů organizace času / docházky a další slouží často, zejména v českých firmách, jen k posílení moci a ega nadřízených / managementu, aniž by to jakkoli pomohlo efektivitě.
3.1.2010 00:11 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
V čem má autor pravdu je, že organizace času v různých podnikových systémech skončí vždy polovičním lhaním. Právě z důvodů vyžadování lhaní směrem nahoru.
To naprosto dokonale ilustruje heslo SNAFU principle v The Jargon File :-)

2.1.2010 16:50 lacik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Kníže Metternich řešil věci tak, že když dostal spis, dal ho do prvního šuplíku u stolu. Jednou za týden přehodil spisy z prvního šuplete do druhého, z druhého do třetího, ze třetího do čtvrtého. Spisy ze čtvrtého šuplíku prolistoval, podivil se, jak se věci krásně samy od sebe vyřešily, a spisy vyhodil.
2.1.2010 19:22 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Podle me musel prochazet ty supliky v obracenem poradi nez jak popisujete, jinak by vsechno vyhodil prvni tyden. :-)
2.1.2010 19:26 lacik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
+1

:-D :-D
2.1.2010 20:04 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
LOL trvalo mi asi pet minut nez sem to pochopil
xkucf03 avatar 3.1.2010 03:09 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
LOL, jj chce to myslet jako programátor, taky mi to zprvu nedocházelo, protože jsem nad tím nejdřív přemýšlel jako člověk :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
5.1.2010 08:35 Andrej | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Kníže Metternich asi nebol existencne zavisly na vysledkoch svojej "prace"...
Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
2.1.2010 17:40 SkákalPřesOheňAžSiPropálilMokasíny | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
<poslední rozdělaná věc> $> more *.cpp *.h | grep TODO | wc -l
24
To docela de. Jsem čekal, že to bude o dost horší...
2.1.2010 19:58 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Třeba jste jen zapomněl u grepu přepínač -i :-)
default avatar 5.1.2010 10:51 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Systém TODO se mi neosvědčil.
Josef Kufner avatar 5.1.2010 11:02 Josef Kufner | skóre: 69
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
A proč to ?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
multi avatar 2.1.2010 17:53 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
ztráta koncentrace je největší žrout času

.................

Na konci každého týdne/14 dnů je třeba lístky zlikvidovat. Jinak se totiž začnou hromadit staré úkoly a systém pozbývá smyslu.
+1
2.1.2010 19:51 abr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
zkuste třeba zapsat přesčasy, nebo 30min položku 'zápis dat do systému sledování času'

Kolik hodin tydne mas prescasy? Kolik hodin tydne stravis zapisem dat do systemu sledovani casu?
2.1.2010 20:40 Aleš Kapica | skóre: 49 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Přesčasy neřeším. Prostě když je něco třeba tak na tom dělám dokud to nedodělám, nebo dokud mě od toho někdo nevytrhne něčím jiným s vyšší prioritou. Systémy pro organizaci času jsou podle mě tou největší brzdou.
2.1.2010 20:56 Lui
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Nepracujete pro velkou korporaci a ani nejste programator. Tomu nemuzete rozumet ;-)
Grunt avatar 2.1.2010 21:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Nepracujete pro velkou korporaci a ani nejste programator.
Schválně by mě zajímal vztah trénované opice či p. Ponkráce k programování.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
3.1.2010 01:38 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Programuju 15 let, zacal jsem na XTcku. P Ponkrac je na tom asi podobne.
AraxoN avatar 3.1.2010 01:05 AraxoN | skóre: 45 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Tiež používam metódu lístočkov 9 x 9cm. Hneď po vyriešení som ich predtým hádzal do koša, ale občas sa stalo, že som sa k nim chcel vrátiť a musel sa potom hrabať v koši. Takže od istého času ich už radšej hádžem rovno do skartovačky. :-) ... Písať si timeout je IMHO na figu. To riešim tak, že keď je nevyriešených lístočkov veľa, tak ich zaradom prejdem a menej zmysluplnú polovicu vyradím (skartujem).
A fine is a tax for doing wrong. A tax is a fine for doing well.
Jendа avatar 3.1.2010 01:28 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Takže od istého času ich už radšej hádžem rovno do skartovačky. :-)
Čekal jsem, že to vyvrcholí „takže je teď dávám do šuplíků a prohazuji jako experti nahoře:-)
Bojíte se 5G sítí? Pořiďte si domů radar, který veškeré 5G sítě spolehlivě zaruší!
Petr Tomášek avatar 3.1.2010 09:12 Petr Tomášek | skóre: 38 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
No, já si zvykl na A7-kové kartoteční lístky ;-)
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
3.1.2010 13:23 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Já osobně si takové věci píšu do čtverečkovaného sešitu a k tomu si vždy orámováním políčka udělám checkbox. No a když je daná věc hotová, checkbox zaškrtnu.
vencour avatar 3.1.2010 13:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času

Podle příspěvků mne napadá - máte to organizování ve formě FIFO nebo LIFO? Tedy naplníte a vysypete nebo průběžně plníte i filtrujete výstupy?

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Josef Kufner avatar 3.1.2010 14:45 Josef Kufner | skóre: 69
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Zásadně LIFO.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
AraxoN avatar 3.1.2010 17:15 AraxoN | skóre: 45 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Ja to mám tak všelijak - pohľadom z vonku to pravdepodobne vyzerá ako Random poradie. Ale to asi bude tým, že nemám žiadneho nadriadeného... Don't try this at home! :-)
A fine is a tax for doing wrong. A tax is a fine for doing well.
default avatar 5.1.2010 11:02 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Já používám task-list v kalendáři. Takže to mám jak v počítači tak i v mobilu. Když si na něco vzpomenu třeba ve dvě ráno, tak to mám druhý den i v počítači.

Ještě jsem ochoten přistoupit na ten blok. Ale mít oblepený stůl lístečky? Navíc dělám často i doma a u klientů. To abych si fakt pořídil tu nástěnku a nosil ji všude s sebou. :-D
6.1.2010 09:14 qk_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Programování - organizace času
Mne tedy naprosto staci pocitac ( pouzivam contact a v nem popup notes + Calendar (todo list + kalendar). Duvod je prosty...v praci se vse resi pres mail, po telefonu nebo pres IRC. Mimo praci zasadne nepracuji, zhorsuje to produktivitu a i narusuje osobni zivot, kdyz sem v praci, davam ji 100%, kdyz sem mimo, odpocivam od prace.
A ano, pracuji jako programator a ve velke korporaci a temer vzdy mam vic ukolu nez se da stihnout.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.