abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 721 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware

    16.3.2010 12:02 | Přečteno: 4334× | poslední úprava: 16.3.2010 12:04

    Par duvodu z praxe proc nemam rad VirtualBox a preferuju VMWare

    Mel jsem docela problem, vetsina kolegu vcetne bosse jsou zastupci tvrde opensource linie. Nastesti jsem mohl dolozit par cisel o produktivite a vydupat jednu VMWare Workstation licenci aspon pro sebe.        

    Hodnocení: 63 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.3.2010 12:14 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Poslední verze VirtualBoxu by snad větvené snapshoty už mít měla.
    17.3.2010 06:10 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Od 3.1.x, pokud mě paměť neklame... tohle mi také chybělo.
    default avatar 16.3.2010 13:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Když už jsme u toho VMWare... Jak je to s podporou "komprimace" disků? Respektive těch souborů... Ve svých Parallels Desktop můžu pohodlně jedním kliknutím z image odstranit nepoužívané bloky, ale s Linuxovými souborovými systémy si můžu tak akorát nasmrkat. Parallels Desktop podporuje jen NTFS. Soubory rostou a rostou a jediná možnost je založit disk nový, překopírovat a původní smazat.

    Jde mi vlastně jen o EXT3 nad LVM... Je to možné?
    stativ avatar 16.3.2010 13:16 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Podle mé zkušenosti VmWare používá sparse soubory. Mám tu obraz s Win XP, který má asi 4GB, ačkoli systém ho vidí jako disk o kapacitě 6 GB. Spíš by mě zajímalo, jestli tomu (v playeru) jde zabránit.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    16.3.2010 13:37 mikie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    defragmentace v nastaveni masiny?
    stativ avatar 16.3.2010 14:22 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Ne, to není ono.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    16.3.2010 13:39 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Jde - buď disk jako preallocated (zaškrtávátko Allocate all disk space now) vytvoříte, nebo lze současný disk na preallocated převést. Jestli na to ale obsahuje nástroj i Player (jde o vmware-vdiskmanager), to netuším.
    stativ avatar 16.3.2010 14:18 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Díky, pohledám.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    stativ avatar 16.3.2010 14:25 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Tak tam možnost tam je jenom pro tvorbu nového obrazu. Mimochodem, docela čumím, co ten nový player umí. Toho, že tam nějaká nastavení jsou jsem si všiml už dříve, ale přesto jsem systém spravoval přímou editací vmx a disky dělal pomocí qemu.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    default avatar 16.3.2010 13:45 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Jo, to je v pohodě. Tohle mi taky funguje. Problém ale je, že jakmile místo jednou použiju, v souboru již zůstane alokovaný.

    S NTFS je to v pohodě: Parallels prostě projde NTFS tabulky a nevyužité bloky alokované v souboru zpětně odmaže, takže se mi soubor zmenší. S Linuxovými systémy to neumí, což je trošku škoda.

    VirtualBox to taky neumí. Tak třeba ten VMWare by to mohl dát...
    16.3.2010 13:49 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    VMWare sparse soubory sám zmenšit neumí, ale jde to udělat ručně funkcí Shrink (v klikátku nebo pomocí vmware-vdiskmanager).
    default avatar 16.3.2010 14:59 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Skvěle! Klikátko stačí. Funguje to s LVM a s EXT3? Používám CentOS 5.
    16.3.2010 15:37 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Nevim, zkuste...
    16.3.2010 17:52 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    S ext3 pokud je mi známo problém neni a LVM do toho asi nemá moc co mluvit. Nicméně mám v plánu ještě dneska CentOS instalovat, takže to určitě vyzkoušim.
    default avatar 16.3.2010 18:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Předem mnohokrát děkuji! Máš u mě pivo (či co tě bere). :-)
    17.3.2010 22:41 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Vypadá to, že to funguje. VMWare Tools (GUI nebo CLI verze vmware-toolbox-cmd) příkazem Shrink vyhledaj uvolněný místo na disku, pak se mašina zastaví a VMWare Workstation/Player tohle místo se vymaže z .vmdk souboru.
    thingie avatar 16.3.2010 16:20 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Když to člověk používá nějak víc, nebo tak, není lepší pro to prostě udělat normální partišnu a nešaškovat s nějakým souborem, co má zbytečně overhead navíc?
    Růžové lži.
    default avatar 16.3.2010 18:06 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    No, diskový pole v notebooku ještě nemám. :-) A notebook rozhodně nemám jen na nějaký hrátky s virtuály. Volné místo prostě virtuál musí umět sdílet s jinými aktivitami. :-D
    thingie avatar 16.3.2010 18:11 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    No já nevím, podle mého platí, že buď máš SSD, nebo spoustu místa. Jestli máš obě, jsi hnusný burožoust a stejně tu akorát machruješ, jetsli nemáš ani jedno, něco děláš blbě :-P ;-)
    Růžové lži.
    thingie avatar 16.3.2010 18:12 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    (Asi nastal čas koupit si spellchecker.)
    Růžové lži.
    default avatar 17.3.2010 10:20 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    A nebo některé příspěvky raději vůbec nepsat.
    pavlix avatar 17.3.2010 20:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    To v mnoha případech řeší LVM.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2010 14:09 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Vmware smazane bloky zpatky neuvolni, je treba vypnout guesta a udelat 'Compact'. Umi to Virtual Player.
    16.3.2010 14:49 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    VirtualBox neni kompatibilni ani sam se sebou. Pokud zkopiruju guest OS na jineho hosta, je velmi pravdepodobne ze nebude fungovat. Windows budou nahodne zamrzat, Linux nemusi najit sitovku nebo disk protoze doslo k jejich precislovani.
    S tím jsem se nikdy nesetkal a to guest image přenáším dost často mezi 3 počítači. Nikdy žádný problém, žádné zamrzání, nic.
    USB a Serial drivery jsou ve VirtualBoxu naprosta tragedie.
    Opět nemohu souhlasit, USB mi v guestu funguje pod VirtualBoxem perfektně. Kdysi jsem zkoušel VMWare a tam jsem měl s USB problémy. Co se týče seriového portu, tak s tím pod VirtualBoxem zkušenosti nemám, tam klidně pravdu mít můžete.
    VirtualBox neumi automatickou instalaci.
    To je pro mě irelevantní. A kdyby nebylo, budu to řešit radši obecným nástrojem jako je třeba nLite. Tohle by dle mého názoru rozhodně neměla být starost virtualizačního software.
    Guest tools jsou ve VirtualBoxu o dost horsi. Napriklad schranka na Linux guestu prakticky nefunguje.
    Guest tools mi ve VirtualBoxu fungují (včetně schránky v Linux guestu) bezchybně.
    VirtualBox nema hromadu dalsich drobnosti:
    Ty věci co jste vyjmenoval jsou pro mě irelevantní, nikdy jsem je nechtěl a nepotřeboval. A btw. poslední verze VirtualBoxu jestli se nepletu větvené snapshoty má (ale nepoužívám to, tak se za to nemohu zaručit).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    vain avatar 16.3.2010 16:22 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Pro tebe jsou možná irelevantní, ale pro něj asi ne, proto asi vznikl článek Proc nemam rad (já, pozn. autora) VirtualBox a preferuju Vmware.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    16.3.2010 16:25 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Však sem také všude poctivě psal "pro mě", nikoliv obecně pro kohokoliv. Jen tu zkrátka prezentuji jiný úhel pohledu, článek autorovi přeci nijak nevyčítám.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    vain avatar 16.3.2010 17:44 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    No však jo, ale na tohle je lepší reagovat "protičlánkem" než komentářem... takhle se to ztratí =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Limoto avatar 16.3.2010 15:49 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Ať žije KVM :-)
    16.3.2010 16:04 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    S KVM mám bohužel zkušenost, že Windows pod ním nejsou tak svižné (pro desktopovou práci, pokud mají fungovat jako server pak není problém). Zřejmě kvůli emulované grafické kartě či prostě tomu jak funguje s KVM zobrazování grafiky (plus samozřejmě chybějící guest additions). Ale na Linux dnes už používám KVM prakticky výhradně.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Limoto avatar 16.3.2010 17:02 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Já je teda spouštím spíš headless a připojuju se přes RDP, ale nepoužívám je tolk, abych mohl soudit nějakou svižnost...
    16.3.2010 16:09 marekb | skóre: 16 | blog: Co se nevešlo do /dev/null | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Jen doplnim, ze pokud by mel nekdo zajem, aktualne je k dispozici verejna beta VMware Workstation 7.1 a VMware Player 3.1

    V beta verzich je zapnut debug-mod, takze neni uplne vhodne na nich hodnotit performace..
    16.3.2010 16:27 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Musim rict, ze jsem se s problemem nefunkcnosti virtualniho hosta po preneseni na jiny fyzicky stroj a treba i jinou verzi virtualboxu nesetkal. Ale tak asi hodne zalezi na verzich..
    16.3.2010 18:33 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware

    Jak v tomto srovnání obstojí řešení založené na kqemu? Je to rozumná alternativa k VMWare nebo ne?

    17.3.2010 06:21 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Samozřejmě záleží na tom, k čemu to člověk potřebuje a jaké má tedy požadavky. (Já třeba zkouším nové bity, abych si zbytečnou chybou nezbořil reálný systém, takže USB zařízení, 3D akcelerace a pod. nepotřebuji).

    Máme nakoupené licence na WMware Workstation (naposledy asi před rokem či dvěma, možná už je to dnes lepší), ale vybodl jsem se na to v okamžiku, když mě přestalo bavit řešit, jak to rozchodit na aktualizovaném jádře. Jak VBox rostl, tak se dostal do bodu, kdy jeho funkce začali vyhovovat mým potřebám a protože ochotně běžel prakticky na čemkoliv, nahradil VMware.

    VMware Server jsem také používal (na stroje ke kompilaci), ale rozhraní ve verzi 2.0 mě osobně moc neoslovilo.

    17.3.2010 09:04 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    pravděpodobně nepotřebuji všechny vymoženosti, které požadujete (např. ony větvené snapshoty), ale používám VirtualBox docela dlouho a kromě okamžiku, kdy mi jedna verza "sežrala" USB myš jsem se nesetkal s popsanými problémy(zkoušel jsem USB čtečky, přenášel v-disky mezi stroji, atd.).. neříkám, že VMWare pro Vás není vhodnějším řešením, ale příčinu selhání oněch "základních" funkcí bych asi hledal jinde...
    17.3.2010 09:04 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Mel jsem docela problem, vetsina kolegu vcetne bosse jsou zastupci tvrde opensource linie.
    V tom případě opravdu nechápu proč preferují zrovna VirtualBox. U VMware totiž za přijatelný peníz dostanu i přijatelnou kvalitu a především relativní jistotu, že se o můj problém někdo postará. U VirtualBoxu si za tytéž služby taky musí zaplatit. I když pravda, cena je zhruba třetinová. Jestli oni náhodou ti kolegové nebudou spíš než zástupci tvrdé opensource linie tak trochu držgrešle.
    Václav 17.3.2010 17:43 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Nechápu co na tom nechápat, pokud jsem tvrdý zastánce opensource, sáhnu raději po VirtualBoxu OSE (Open Source Edition).
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    18.3.2010 09:01 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Pokud jsem upravdu tvrdým zastáncem opensource, tak sáhnu po KVM.
    18.3.2010 09:30 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Heh, a to jako proč? VirtualBox OSE je zcela opensource (pod licencí GPL). To že existuje i proprietární verze s několika rozšířeními na tom nic nemění.

    VirtualBox je pro některé nasazení mnohem vhodnější než KVM (např. virtualizace Windows pro práci na desktopu - hlavně kvůli akcelerované grafice a perfektně fungujícím guest additions, také uživatelské pohodlí je nesrovnatelné). KVM je zas vhodnější pro virtualizaci serverů (ať již Linuxových či Windows).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    msk avatar 17.3.2010 14:38 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Mam presne opacne skusenosti. Posledny vmware server co za nieco stal bol klasicky 1.x s klientom vo forme binarky. Od prichodu debilnej java konzoly vo web browseri v 2.x som pozoroval v dvoch firmach nezavisle od seba zahadne chovanie ako samotnej konzoly ( obcas nesla, obcas padla, obcas zabudla stav guesta ) tak masin v nom beziacich ( obcas crashly bez zjavneho dovodu, obcas nesli spustit ). S vypatim sil sme presli na VirtualBox + vboxtool a je klud. Nie je to tak pohodlne, ale aspon to funguje.
    17.3.2010 18:08 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Ano, kam Java slapne, tam sto let nic neroste. Podobnym stylem zlikvidoval Symantec svuj podnikovy antivirus SEP - Java + Tomcat + MSSQL => jasna smrt. I po SP3 to bylo to schopne sezrat vykon 4jadroveho Xeonu s 4GB RAM a jakekoliv nastaveni - naproste utrpeni, desitky vterin cekani nez se ten krap raci pohnout.
    kotyz avatar 17.3.2010 22:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    tomu se rika pokrok ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.3.2010 09:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Ano, kam Java slapne, tam sto let nic neroste.
    Je to smutné, ale jsem téhož mínění.
    15.5.2010 16:05 Mirekh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    zajimalo by me jestli autor zkousel nainstalovat Vmware server treba na fedoru 11. Jestli mu to prijde tak jednoduche... !

    Zatimco virtualbox lze nainstalovat reliatvne snadno...

    25.8.2010 13:49 Bohemius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc nemam rad VirtualBox a preferuju Vmware
    Souhlas, potrebuju wokna v linuxu tak sem sahl po VirtualBoxu a byla to katastrofa. Sice se s tim hezky pracuje, ale klavesnice po 10 minutach prestane v guestu fungovat a je na to otevrena buga, uz rok a pul!!! A reseni v nedohlednu. Plus me to zralo mraky vykonu a bylo to pomale. Zvuk nikde, USB swap nikde, grafika na nic. VMWare Workstation je oproti tomu rychlejsi, zere mene vykonu a maka jak ma.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.