abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Šlechta si užívala peněz

    31.3.2010 22:00 | Přečteno: 2072×

    Odkaz na clanek ktery jsem nasel na netu:

    Když byl Václav Havel ze zdravotních důvodů propuštěn z Borů (míním, že to bylo v roce 1983, tedy v roce, kdy jsem byl znovu zatčen a poslán do kriminálu), pracoval jsem u Dopravního podniku Metro a to na stanici Kačerov. Měl jsem krásnou a slušivou uniformu dozorčího v barvě hnědé a abych řekl pravdu, měl jsem s ní u ženských úspěchy. Takhle jednou po práci, míním, že to bylo na jaře, jsem s velkou námahou nakoupil nedostatkové ovoce a šel za Václavem Havlem na internu do nemocnice Pod Petřínem. Prý už mu je po tom zápalu plic lépe a může přijímat návštěvy rodinných příslušníků a přátel. To jsem se dozvěděl od Aničky Šabatové.

    Vice v Google cache nebo primo odkaz na DOC        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    belisarivs avatar 31.3.2010 22:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Docela masakr.

    Nicmene, radeji byt opatrny a kriticky. Muj subjektivini dojem z Havla je, ze bude mekky slaboch, alkoholik mozna taky, ale zakernost mi k nemu, nevim proc, nesedi. Mam spis pocit, ze s nim manipulovali jini.
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 31.3.2010 22:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Sapristi. tim "opatrny a kriticky" jsem mel na mysli pristup k takovemu zdroji.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.4.2010 00:31 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Myšlenkový skok u Proč to píši je nepřekonatelný.
    1.4.2010 03:13 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    no jasne, havel je typicky mekky slaboch. taky jako kazdy slaboch odmitl emigraci, i kdyz by si na zapade mohl zit jako kral, ale radeji volil snadnejsi cestu - pobyt v komouskym vezeni

    btw. skoda ze takovych slabochu neni v CR vic. bohuzel je tu jen mnoho vysoce moralnich geniu...
    belisarivs avatar 1.4.2010 09:01 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Co to tu klopis za ptakoviny? Ja rekl, jak mi pripada ne jaky je. Co takhle se mene vztekat a vice premyslet?
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.4.2010 09:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    i kdyz by si na zapade mohl zit jako kral,
    nevím, jestli i tohle myslíš ironicky, ale ... na západě o Havla vcelku nikdo nestál

    resp. zeptám se: kteří emigranti si na západě žili jako králové?
    ale radeji volil snadnejsi cestu - pobyt v komouskym vezeni
    mno, ono prý je rozdíl "komoušské" a "pro Havla" - již z více různých zdrojů jsem zachytil informaci zhruba v tom smyslu, že vezeňskou celu a stravu by Havlovi mohl prakticky každý obyvatel "králíkáren" závidět

    mimochodem, víš, kolik celkem ve vězení strávil Havel? - a víš, kolik jiní?
    1.4.2010 11:43 luu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    na zdroje se vyser,dělal knihovníka,Biftek - přezdívka dizorce dával ještě nějakou dobu k dobru že kopal presidenta do prdele než ho vykopli a stravu měl takovou jakou jsi si schopen SEHNAT - ne takovou jakou ti seženou jiní,jinak žereš mistni blafy přičemž onu hypotetickou normovanou v TV ukazovanou porci nemáš - je třeba odečist co ukradou kuchaři,bachaři atd.Bydlení - no strčil bych tě tam na pouhých 50 dní za komančů do Heřmanic a pote bych se bavil jak kvičiš že chceš k mamince a na kralikarnu vzpominal se slzou v oku a jediny rozdil byl že po nějaký době bydlel ve dvou na takový malý cimře,což je celkem jistě privilegium ovšem pořad standartem o míle za panelakem. Jinak kupodivu hodně lidí kvičí i dnes a oproti podminkam před rokem 89 je to lažo plažo ale pořad to lažo plažo je celkem šok i pro obyvatele co se tam ocitne z kralikarny.Doporučuji zkusit,nebo použit mozek.Mozek je min bolestna alternativa.
    1.4.2010 13:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    těžko vyzkouším narodit se do rodiny Havlových ... tys' s ním na tý takový malý cimře seděl, že máš tak přesnou představu, jak to vypadalo?

    co se používání mozku týče, zkušenost říká, že "všechna zvířata jsou si rovna, některá jsou si však rovnější" platilo zatím všude, a nevidím jediný důvod, proč bych se na jejím základě nemohl domnívat, že to bude platit i v situacích, se kterými zkušenost nemám, jako např. ve vězení ... jestli ovšem ty máš pocit, že kolem Havla existuje nějaká bublina, ve které neplatí stejné principy jako jinde, měl bys to podložit nějak lépe než emotivními slzami v oku
    1.4.2010 19:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Doporučuji Dopisy Olze. Z toho vylézají ony rovnější věci i to, že ten kriminál nebyla sranda. Což dokazují i dokumenty jiné.

    Máte pravdu, že jiní na tom byli hůř. Což opět psal sám Havel. Že ne tom jiní byli hůř, neznamená, že tihle na tom byli dobře.

    Zajímavé, hned jak se to otočilo, spousta lidí věděla nabeton, jak se měl Havel báječně, jak si tim všim pomohl ke karieře. Zajímavé, dokud byl bolševik u vesla, tak o tu kariéru nikdo nestál, nikdo nezáviděl celu ve vězení.

    Stejně jako hned po převratu všichni věděli zpětně úplně všechno. Bylo jim to jasný, jejich zpětné prognozy byli užasné. Jen byli zpětné.

    Totální zmatek v OF v prvních dnech se dost těžko slučuje s představou promyšleného plánu. Ve skutečnosti komunisti nevypadli, protože je nikdo nevyhazoval. A dole také ne! LIdi sami si často zvolili komunisty za své představitele ve fabrikách, úřadech... Všichni chtěli věšet komunisty na lucerny, ale ty jim neznámý. Ale ten jijich Fanda odvedle byl kámoš, co jim zařídil... ten je šikovnej, co na tom že je komunista, ať dělá předsedu dál.

    Nezapomenu na jeden výrok jednoho inženýra: Havel mi zklamal, už zase nás šéfuje v továrně stejnej bolševik. A to ho má jít osobně vyhodit, vždy jste to nějak vybírali, ne? Nojo, když on je šikovnej, má furt komnexe v zahraničí... tak jsme ho zvolili.
    2.4.2010 11:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    no tak já jsem nenapsal, že se měl jak v nějaké vilce na horách či u moře

    já jsem původně pouze reagoval na ten "komoušský kriminál", poněvadž to je obvykle asociováno s rubáním uranu v Jáchymově apod., což jaksi není ta pravá představa v tomto případě, na tom se snad ještě shodnem, ne? :-)
    2.4.2010 12:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    To ano. Já jsem viděl několik politických, když je pustili z kriminálu (Němcová, Jirous...) nevypadali zrovna zrekreovaně. Vůbec ne. Ony koncentráky byly také horší a lepší. Dokonce se lišily zásadně účelem. A stejně i ten nejlepší byl peklo.

    BTW, Sami tihle zavření (včetně Havla) psali že oproti 50 letům to bylo výrazně lepší. Ale šmarjá, byl to furt tvrdej kriminál! Že nerubali uran a nemučili je ektrickým proudem ještě neznamená, že to byla pohoda, co by jim jeden záviděl tak příjemný start kariéry. To už jsou pak tvrzení za čárou.
    1.4.2010 20:30 oserto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    To by mě zajímalo kolik si toho odseděl, že toho víš tolik o kriminálu, kolik toho opravdu víš víc, než jen jedna paní povídala? Zatím se zdá, že umíš zcela hovno a chtěl by si pomník.
    2.4.2010 11:09 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    na to ti klidně odpovím, že nula - a ty? ... zatím jsi, co do důvěryhodnosti informací, víc než to hovno taky nepředved
    2.4.2010 17:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    na západě o Havla vcelku nikdo nestál
    To se pleteš. Havel byl už dost známý, dostával literární ceny a i mezi emigranty byl velmi populární.
    kteří emigranti si na západě žili jako králové?
    Možná ne jako králové, ale většina jich rozhodně nestrádala. Možná to souvisí s tím, že odešli především vzdělanější lidé.
    ono prý je rozdíl "komoušské" a "pro Havla" - již z více různých zdrojů jsem zachytil informaci
    Tak se o ty zdroje poděl.
    mimochodem, víš, kolik celkem ve vězení strávil Havel? - a víš, kolik jiní?
    Dohromady asi 5 let. A je to určitě méně, než si odseděli jiní, ale není trochu praštěné porovnávat "zásluhy" podle let v kriminále? Totalitní soudy v 50. letech často dávaly provaz za věci, které v 80. letech vynesly Havlovi a dalším jen pár měsíců.
    Max avatar 31.3.2010 22:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Zajímavé, jinak třeba zde i s reakcema : Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 31.3.2010 22:33 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Jinak je zajímavé pozorovat, jak se to šíří :). Kde všude se to vydalo a tak. I na FB to je.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Heron avatar 31.3.2010 23:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Jestli ono to opět nesouvisí s volbami.
    Max avatar 31.3.2010 23:36 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Pravda, za chvíli jsou volby a někdy v lednu to začalo plout na povrch a vycházet to na známějších serverech.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    1.4.2010 09:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    nejstarší výskyt jsem našel tu: http://hedvicek.blog.cz/0906/opilec-vaclav-havel

    zanechal bych konspirace, podle mě celkem normální průběh, v dohlednu to ke mně jistě dokoluje nějakým hromadným mailem s milionem cizích adres, jako obvykle, a pak se to zas bude v pravidelných intervalech vynořovat, dokud všichni aktéři nepomřou ...
    1.4.2010 09:26 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Pochopitelně. Je to totiž ten nejlepší způsob jak pisatele a jeho psaní zdiskreditovat.
    1.4.2010 15:26 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Pokud je výše zmíněný nejstarší výskyt skutečně autorský, pak pisatele již zdiskreditovat nelze.
    1.4.2010 12:15 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Aha, tak tim je vse jasne.

    Hedvickovi bych neveril ani datum bez kontroly v kalendari ...
    1.4.2010 13:30 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    no, me tam nesedi, ze ten clovek se odkazuje (relativne pochvalne) na petra cibulku... coz je mozna jeste vetsi pyschopat nez hedvicek.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.4.2010 21:28 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Všimněte si těch malinkatých písmenek nahoře nad blogem...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.4.2010 00:42 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Reakce jsou smutné (vesměs). Jsem rozpolcen, zda je mi těch lidí líto, nebo mám začít hledat zemi, kde ještě není základní modus operandi závist a nenávist...
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.3.2010 22:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    pracoval jsem u Dopravního podniku Metro a to na stanici Kačerov. Měl jsem krásnou a slušivou uniformu dozorčího
    To budeš znát Blaženu Burdovou, co? :-D
    31.3.2010 22:50 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Tohle jsem četl asi před měsícem dvěma na euPortálu a ještě předtím jsem to četl jinde. Smutné.
    31.3.2010 23:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Těžko je z takového článku něco vyvozovat. Může mít naprostou pravdu stejně jako to může být výmysl. Je nějak možné ověřit alespoň to, že to napsal J. Wolf?
    Heron avatar 31.3.2010 23:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Jazykem zajímavým je to psáno.

    Michal Fecko avatar 31.3.2010 23:57 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz

    Papier toho znesie veľa, internet nespočetne viac... ... Na každém šplechu pravdy trochu...

    1.4.2010 08:34 Tomáš Pěnička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Zajímavé, a ještě víc, pokud to je celé pravda. Článek je podepsán plným jménem, takže autor by si asi netroufl napsat vyloženou lež.

    Sluší se dodat, že v záhlaví textu je napsáno CS Magazín, august 2009 a člábnek se tedy dá najít přímo na stránkách CS magazínu: http://www.cs-magazin.com/.
    1.4.2010 09:24 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Podle toho co jsem kolem sebe v té době viděl, bych i řekl, že to pravda je. Pěšáčci Charty 77, to byli vesměs lidi co v té době byli v době jejího vzniku plni ideálů. Mí vrstevníci už tak důvěřiví většinou nebyli.

    Oobně nemohu na nikoho ukázat prstem a říct - tys byl ta svině. Tak dalece jsem do toho neviděl a ani mě to nezajímalo. Doba let 68 až 89 byla typická tím, že se lidi uzavřeli víc mezi sebe. To byla ta mlčící většina, díky níž jsme já a mí vrstevníci vyrůstali naprosto svobodně. Proto mi kecy o "komunistické totalitě" před rokem 1989 absolutně nesedí. Kdyby totiž u nás skutečně panovalo takové jho, jak se prezentuje, tak bych nikdy k listopadu 1989 nedošlo.

    Ale k věci. Ve školním roce 1989/90 jsem byl na VŠ a bydlel na Hladnovských kolejích. Vzhledem k tomu, že kolejní bar byl cca o dvacet schodů od mého pokoje tak jsem byl i svědkem tzv. "stávkování". Zažil jsem zblbnuté studentky co vzdychaly touhou na Havlovou fotkou, aniž by o týden dřív vůbec tušily o koho jde. Byl jsem svědkem jak se ti největší flákači a ojebávači rychle vyhoupli do čela dění. Jak zneužívali podpory občanů. Zkrátka. Nikdo mi nevymluví, že šlo o předem připravený a plánovaný převrat, za kterým stály ne ty nejvyšší komunistické špičky, ale takoví ti tajemníčci, ředitelé a náměstci - prostě lokální kmenoví náčelníci - kterým strana pomohla ke zdrojům, ze kterých za stávající situace již nemohli beztrestně těžit.
    1.4.2010 20:45 oserto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Ano, Lojza Lorenc zavelel: "Soudruzi, napřed je zmlátíme, potom vyvoláme demonstrace, tak zhruba aby jich tam bylo aspoň 200 000 na každý, potom předáme moc a oni nám za to dají trafiku. Protože nás asi zruší. Kdo nesouhlasí soudruzi s tímhle scénářem, tak bude pozdravovat na Mírově, Leopoldově a dalších podobných zařízeních." Soudruzi pokývali hlavou a vyrazili na Národní aby mohli pár těch demnstrantů zmlátit a tím vyvolali patřičné nepokoje. :-) Bože můj, tady jsou tedy mozky.
    1.4.2010 23:33 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Shodou náhod můj velmi dobrý kamarád byl v té době coby absolvent policejní školy mezi těmi poldy co zasahovali při těch demostracích. Takže něco málo vím i o tom jak to probíhalo z druhé strany.

    Ano, většina těch demonstrací byla skutečně vyprovokovaných. Přinejmenším zpočátku. Tohle je také zajímavé čtení.

    Mohu tehdejší situaci posuzovat pouze ze své perspektivy. V pondělí 20. listopadu jsme šli normálně do školy. V ústrety nám šel kluk (mimochodem posléze jedna z vůdčích osobností tzv. stávky) a vzrušeně vykřikoval: "To chce stávku! Okupační stávků. V Praze Na národní zmlátili studenty!". Načež naše jednoznačná reakce byla: "Dobře jim tak!" Protože celá ta akce kolem 17.listopadu byla v režii SSM. Z našeho pohledu ten kdo se podobné akce účastnil kolaboroval s KSČ. Dorazili jsem do školy. A pak nám bylo sděleno šalamounské rozhodnutí rektora: "Kdo chce chodit do školy, ať chodí do školy. Kdo chce stávkovat ať stávkuje a kdo chce jet domů ať jede domů." Pochopitelně se většina studentů sbalila a jela domů. Proč zrovna takové podivné rozhodnutí? Lze si je vysvětlovat různě. Rektor musel mít nějaké informace o tom, že se něco chystá, protože ale nevěděl přesně co, učinil raději takovéto alibistické rozhodnutí. Kdyby byl silný v kramflecích, tak by celou tu věc prostě ignoroval a normálně by se dál učilo.
    1.4.2010 09:33 mandragora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Je to sice dlouhé, ale celkem výštižné k tom o co tady ve své podstatě jde... http://www.analyza.wz.cz/
    belisarivs avatar 1.4.2010 10:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Masakr. jenom mi nejsou jasni ti "svobodni zednari". Neco jsem si o nich na wiki precetl, ale nejak porad nechapu jakou maji s timto spojitost a proc zrovna zednari.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.4.2010 10:43 mandragora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Jestli jsem to dobře pochopil, tak svobodní zednáři mužou fungovat jako zásobárna mozků, ze kterých jsou vybírání potřebné kapacity pro další práci...
    Darth Phantom avatar 1.4.2010 18:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Neco jsem si o nich na wiki precetl, ale nejak porad nechapu jakou maji s timto spojitost
    Hledat za vším svobodné zednáře je samozřejmě fantasmagorie. Nedávno jsem ale přečetla knížku o zednářích a možná by ses divil, kolik známých osobností (politiků, umělců atd.) bylo či je v zednářské lóži. Třeba jenom tací prezidenti Spojených států absurdních. To je samej zednář, počínaje G. Washingtonem :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    belisarivs avatar 2.4.2010 11:27 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Ale nechapu proc zrovna zednari. Proc ne treba popelari?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Darth Phantom avatar 2.4.2010 14:52 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    No to je jednoduché. Protože popeláři obvykle nepůsobí ve vysokých státních funkcích a politických kruzích. Spiknutí popelářů se jeví jako krajně nepravděpodobné :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.4.2010 10:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    To je pěkný blábol. Směs fakt, doměnek a dohadů která má dokázat, že jsou za vším židi a zednáři.

    Důvěryhodé asi tak stejně, jako když bratr známého karikaturisty Pavla Kantorka, co na PF v Ostravě vyučoval antropologii dítěte, zcela vážně na veřejném vystoupení před studenty VŠB v oněch bouřlivých měsících vyhlásil, že "vyvine biologickou zbraň, která vyhubí komunisty".
    1.4.2010 10:45 mandragora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Nemohu a nebudu soudit proč je pro vás tento článek blábol. Pouze předkládám můj pohled na dnešní společnost a to takový, že to takto funguje a vidím velké podobnosti...
    1.4.2010 10:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Hm. Je nějaký způsob jak vás přesvědčit o tom, že celkový běh světa je pouze výslednicí mnoha individuálních sobeckých zájmů a neexistuje nic jako bůh, či něco jako centrální řízení?
    1.4.2010 10:58 mandragora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Hm. Je nějaký způsob jak vás přesvědčit o tom, že celkový běh světa je pouze výslednicí mnoha individuálních sobeckých zájmů a neexistuje nic jako bůh, či něco jako centrální řízení?
    Samozřejmě není. Protože takto to vnímám též, pouze s tou poznámkou že vlivní mají možnost se snažit poněkud více a ovlivnují poněkud více, s tím že ta trajektorie je celkem jasná...
    1.4.2010 10:55 mandragora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Dolejší

    Ještě k tomu autorovi, odseděl si 19 let v komunistickcý lágrech...

    1.4.2010 13:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    A tím chcete říct, že se mu odkryly nějaké nové skutečnosti, které nám všem ostatním smrtelníkům zůstanou utajeny? Ano, tuláka po hvězdách jsem také přečetl jedním dechem, přesto si to nemyslím.
    1.4.2010 14:05 mandragora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Ne to ne, jenom zajímavý pohled na věc a s některými věcmi se ztotožnuji no, nic víc. :-) Je zajímavý si to přečíst po skoro dvaceti letech. :-))
    1.4.2010 13:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Taky si myslim, že tahle analýza od Odlešího je dosti pochybná věc.
    Evidentně ale má něco proti židům, ateistům, vědecko-technické revoluci, apod.
    Neví někdo, jestli to není katolický křesťan?
    1.4.2010 13:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    1.4.2010 20:48 oserto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    To zřejmě psal člověk na stejné duševní úrovni jako jsi ty.
    1.4.2010 12:13 mandragora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    http://www.reformy.cz/zpravy/schwarzenbergovu-top-09-spoluzakladal-havel/
    1.4.2010 13:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Poněkud zvláštní dílko.

    Pravda nebude tak jednoduchá, ani senzační. Havel byl už od šedesátých let úspěšný dramatik. Lehce by se uživil i venku a to bez kriminálů a buzerací. Zůstal.

    Nicméně hry se hrály a prachy chodily, díky tehdejšímu kurzu velký prachy. Tedy Havel si mohl koupit Mercedes a pokud mu ho zrovna stb neznepojízdněla a nebyl u výslechu nebo zavřený, tak si mohl jet meďákem na mejdan.

    Alkohol měl vždy rád, ale alkoholik nebyl.

    Na pomoc prostým a neznámým pronásledovaným vznikl VONS, však také jeho členové dostali sami flastr.

    Autora neznám, nic moc o něm nevím, ale nějak se mi to co píše nezdá.
    gtz avatar 2.4.2010 00:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    No nicméně jeho hry se nehrály, tuším, že byly vesměs zakázané. Tedy jasné, že po 70 letech prostě neměl lowe. Proč tedy neutekl ven , kdyby se uživil venku ? Prdlajs ... on nic jiného neumí jen blbě kecat a tlachat a chlastat.

    Díky jemu jsme v takovém srabu jaký je dnes. Stačí se podívat co udělal s zbrojařským průmyslem apod. co pustil za verbež z kriminálů apod.

    Kamarádka prodávala tehdy v pražském tuzexu a jaksi znala jak jeho tak i jeho Olgu. Normální chlast nikdy nekupoval.

    V kterých letech se jeho hry hrály ? Možná někde na nějaké zapadlé vesničce, ale ve velkých městech nikoliv.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.4.2010 00:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Díky jemu jsme v takovém srabu jaký je dnes.
    Lol, tohle vždycky lidi říkaj. Za toho "jemu" můžete dosadit prakticky jakýhokoli známějšího politika...
    Normální chlast nikdy nekupoval.
    To je důkaz, že byl strašněj alkoholik! :-D
    2.4.2010 07:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Hrály se na západě. A rozhodně nikoliv v zapadlých vesničkách. Proto také měl bony a nakupoval v Tuzexu, což mu malý český člověk nikdy neodpustil.
    2.4.2010 07:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Koneckonců koukněte na ty hry na net. Ostatně ne nadarmo je ve Škvoreckého Miraklu (kdo ví ten ho tam pozná), kde popisuje s velkou ironii všechny tehdejší postavy (68) (i Havla), nazvaný krycím jménem (světoznámý dramatik) :)).

    Díky jemu jsme jsme ve srabu? Nezdá se vám, že ho přeceňujete? Ani na chvíli nebyl nějakým monarchou, velmi brzy narazil v parlamentu a velmi brzy se mu rozpadlo OF. Amnestie, to jo, ale zbytek šel mimo něj a často i proti jeho přání (viz vztah Havel - Klaus).

    Vztah lidí k Havlovi prošel od strachu, že by je s ním někdo zahlídl a měli průser za bolševika, k zbožnění po 89. Později k nominování na funkci obětního beránka, co za všechno může. Tak se měnil i pohled na něj jako osobu. Od temného přízraku, který provokuje naše pány, s kterými přeci musíme být zadobře, k bohovi bez záporných vlastností co ani na záchod nechodí. Až k záporňákovi z nějakého béčkového filmu. Je to groteskní.
    gtz avatar 2.4.2010 10:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Amnestie a záník česko-slovenského zbrojařského průmyslu ... v Sk mu lidé nemoho přijít na jméno. Prý toto nepotřebujeme. ... Co jsou to za řeči prezidenta, ohledně zvěřejnění seznamu agentů rozvědky působících tam někde venku ... Vždyt to se nedělá a je to pro tyto lidi rozsudek smrti.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.4.2010 07:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Ještě k jedné takové nesmyslné paušalizaci, která tvrdí že Chartisté byli ... a hodnocení skupiny. Kdo měl odvahu, ten to podepsal. Byli to filosofové, vlasatci, monarchisté, komunisté protivládní i to co ještě nedávno vládli, umělci... Někdy vyšinuté postavy, co jsou proti vždycky. Nikdo ty lidi přeci nevybíral :))) Hledání profilu chartisty je nesmysl. Nekonec, později, když Rakouko a další se zavázali o vycestované chartisty se postarat, podepsalo (cestovní kancelář charta) mnoho lidí i pro zjednodušení emigrace. A tak mezi chartisty najdete opravdu pestrou směsku. Však se také ti lidé přeli už za bolševika. Přeli, málokdy nenáviděli, možná ochota tolerovat jiný názor byla spojnicí.

    Pro tu různorodost jí také leckdo nepodepsal i když jinak byl ochotný podpsat jiné průserem vonící listiny.
    drc avatar 2.4.2010 15:22 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    +1

    Navíc o známých disidentech si lidé dělají představu na základě svých vlastních přání a představ -- nikoliv na tom, jací ve skutečnosti jsou. (Zvláště dobře je to například vidět u Solženicyna.)
    1.4.2010 16:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Btw. cože?
    "Kdo mu do toho poháru nalil vodku!? Kdo to byl!? Dala jsem výslovný zákaz nedávat mu chlast!"
    Aha...
    belisarivs avatar 1.4.2010 19:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Ajo. Dvojity zapor.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.4.2010 23:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    A další věc co mi nesedí je to opití pohárem. Jesliže je někdo alkoholik, tak obvykle docela vydrží. A teď: kolik vodky se dá propašovat do poháru? Imho ne zas tak moc. A když to navíc jeden konzumuje lžičkou...

    To by musel bejt samá vodka a v ní pár jahod, imho směšné...
    2.4.2010 08:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Naopak, alkholik je premanentne v lihu a staci mu malo. Par takovych jsem vidaval, kdyz jsme chodili z intru do nasii oblibene putyky (neptali se tam na obcanky). Takovej prisel, objednal si pivo, pri piti ho tresoucima rukama pulku vylil, ale ruce mu to uklidnilo, pri druhym uz se blbe tlemil a blabolil a kdyz si dal treti, tak mu vydrzelo dve hodiny a byl po nem nasrot.
    2.4.2010 11:14 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    přesně tak, a konzumace lžičkou je už úplně hrob ... voni snad zamlada neblbli a nepili pivo brčkem apod.???
    2.4.2010 13:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Brckem ne, ale po desti panacich na cas a proti sobe :-)

    Jezsi, ja kdyz si na to vzpomenu...
    2.4.2010 12:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    A byl schopný pronést hodinový projev? Nepříklad. Je to kravina. Dovedu si představit že se ožral jako slíva, ale tak těžký alkoholik by nezvládal to co on a dnes už by byl mrtvý, nebo naprosto nemohoucí. Tohel je fakt mimo mísu.
    2.4.2010 13:22 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Jejda, Dagu, ja jen pisu, ze to, ze je nekdo alkoholik neznamena, ze hodne vydrzi. Jak je na tom Vasek Havlu nevima je mi to putna.
    2.4.2010 14:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Naopak, alkholik je premanentne v lihu a staci mu malo.
    Jen pokud je permanentne v lihu. V tom "díle" bylo přímo jasně řečeno, že byl Havel střízlivý.

    To, že nějakej člověk si dal v hospodě tři piva a byl našrot, jsi viděl ty. Že předtím vypil venku u trafiky lahev rumu jsi už třeba neviděl ;-)
    2.4.2010 14:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    No, my uz ty typy znali, neboj :-)
    2.4.2010 14:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Heh, tak si to zkuste představit, jak vypadá jahodový zmrzlinový pohár, do kterýho někdo přili tolik vodky, aby se z toho člověk ožral... Vždyť ta zmrzlina by v tom plavala :-D

    Měli bychom uskutečnit experimentální vědecké ověření. Co by tomu řekl kolega Amiga? ;-)
    belisarivs avatar 2.4.2010 14:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    No, asi takhle. Cloveku, ktery chlasta, prubezne vzrusta odolnost na chlast. Pak se daji potkat "profici" co maji 4 promile a jeste vypadaji celkem v pohode.

    Nicmene, v urcity moment uz to jatra zacnou vzdavat no a odolnost ti pak klesa. takze si pak cichnes k pivu a lezis.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.4.2010 21:40 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Trošku jsem nahlédla do knihy "Jiří Wolf and Stuart Rawlings, copyrigt 1994 - Goog soldier Wolf". viz "Introduction" cituji úryvek z úvodu: "Václav and Olga Havel have been friends through many years of struggle, and my admiration for them goes particularly deep because I know how much they have suffered along the way."

    Nějak mi to nekoresponduje s tou špínou, jež měl údajně napsat též Jiří Wolf. Také mi to vůbec nesedí s názorem, který jsem i o Václavu Havlovi vytvořila během více než 20 let... Že by až tak dokonalá přetvářka a cenzura? :-) PS: Nenašel někdo něco pikantního třeba na dalajlámu, však jsou kamarádi :-). Sem s tím, hoši, a hurá do diskuze!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.4.2010 23:54 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Clanek je blabol, to je jasne, ale "humanitarni bombardovani" a radar si mohl Havel odpustit. Je trosku nazorove nekonzistentni, a co mi hlavne vadi, pomerne dost elitarsky. Jinak mu ale po lidske strance nemam co vytknout. Ono totiz temer kazdou lidskou vlastnost muze clovek vnimat pozitivne a negativne.
    gtz avatar 2.4.2010 00:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Vytknout ?

    Zruinování našeho zbrojařského průmyslu .... prý ho nepotřebujeme

    Kolik pustil lidí z basy ? Kolik lidí z těch co pustil se tam vrátilo ? Kolik lidí spáchalo pár dní po vypuštění na svobodu závažný terstný čin - vražda - znásilnění dětí ?

    Pamatuji si dobře tuto dobu a ne jeho opravdu nemusím.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.4.2010 10:08 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    I Václav Havel je člověk, tvor nedokonalý a chybující. Já jsem svého času taky byla pro vstup do Iráku. Dneska mám na to jiný názor. Václav Havel udělal i několik "přešlapů", např. když vypustil zbytečně grázly z vězení. Mám i odlišný názor např. na kauzu "zeď v Matiční". Radar nevím, nemám o něm tolik informací, abych došla k jednoznačnému závěru.

    Přesto jsem přesvědčena, že V.H. představuje pro naši zemi hned po Masarykovi, opravdový poklad a můžeme být na něj hrdi. Kdo ví, jestli se u nás v příští generaci taková osobnost objeví.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 2.4.2010 10:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Marcelo a názor na bývalou první dámu ? Ten kdo je z Brna jistě ví o ni své.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.4.2010 12:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Já s ní nežiju. :-) Pro mě je to docela dobrá a srandovní herečka a žena, kterou si vybral Václav Havel, protože s ní patrně chtěl být a žít. :-) .Jestli jste se ptal na Olgu, vnímám jí jako pozoruhodnou a úctyhodnou ženu, působila jako ochránkyně.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    gtz avatar 2.4.2010 16:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Nemyslim OLGU, to bych si nedovolil, myslim byvalou prvni damu od nas z Brna ....
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.4.2010 12:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Souhlasím. Navíc prezident má jednu velkou funkci. Reprezentovat nevenek. A Havel i když občas provedl pěknou kulišárnu, venku ho žrali. Americký prezidenti si hned po zvolení u něj zařizovali audienci, znát se s Havlem patřilo k módě mezi politiky.

    2.4.2010 00:00 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Nenašel někdo něco pikantního třeba na dalajlámu, však jsou kamarádi :-). Sem s tím, hoši, a hurá do diskuze!
    no to je taky jasnej zednar, a jeste navic je to Zid! Jelikoz jde ale o velmi znamou postavu, je v tomto pripade cenzura mnohem tvrdsi a zadne dalsi podrobnosti nejde na internetu najit - vsechny zminky jsou ihned likvodovany (Havel je z hlediska NWO jen ne moc podstatny pesak, proto obcas neco pronikne na verejnost). Posledni misto, kde se jeste daly najit seriozni informace o dalajlamovi, odhalujici celou pravdu o nem, totiz necyklopedie, bylo zlikvidovano bohuzel dnes. Cituji: S lítostí oznamujeme, že Necyklopedie k prvnímu dubnu 2010 končí svoji činnost z důvodu stěhování do Bhůtánu, kde snad nalezne příznivější společenské klima. To snad hovori za vse, chce snad nekdo nejake dalsi dukazy?? Nezbyva nez doufat, ze Necyklopedie v Bhuthanu opravdu najde vhodne klima pro svou existenci a odhali odtud pravdu celemu svetu...
    Jinak pocitam, ze tento muj prispevek bude cca do hodiny smazan a pokud ne, pak jen proto, abych byl zdiskreditovan a prohlasen za neverohodneho, coz je jak v pripade smazani, tak v pripade nesmazani tohoto prispevku dukaz mych tvrzeni v tomto prispevku obsazenych.
    2.4.2010 09:54 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.4.2010 12:24 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    po precteni toho dokumnetu si myslim je na case se omluvit Eichmanum, Himlerum, Husakum, Bilakum, Gottwaldum a jinym, za to, ze jsme je castovali nadavkami jako svine, lidska kreatura, halzl a pod. Takove nadavky patri jedine a pouze te nejstrasnejsi lidske kreature druhe poloviny 20 stoleti, V. Havlovi.

    Rad bych jeste upozornil na nebezpeci V. Havla v oblasti ovivnovani svetoveho mineni, ekonomiky a telepaticke pusobeni na ostatni osoby. Kdyby se nam podarilo prozkoumat, jak to V. Havel dela, dalo by se toho vyuzit i k mirovym ucelum. Vaclav Havel svych schopnosti zatim vyuzil jednou - kdyz se rozhodl znicit ceskoslovensky zbrojni prumysl. Stacilo k tomu nekolikrat rici do kamery, ze zbrojni prumysl je zlo, ze ho nepotrebujeme a vysledek:

    - zbrojovky, do te doby predstavujici svetovou spicku v technicke oblasti ze dne na den zchatraly

    - obchodni zastupci nasich zbrojovek zacali na vystavach a jednanich odrazovat potencialni partnery od koupe zbrojnich produktu

    - na zaklade techto nekolika prohlaseni stornovali zahranicni partneri dlouholete kontrakty a i za cenu vysokych penale

    - zamestnanci zbrojovek zacali davali hromadne vypovedi

    To vse zapricinil ten sycak. A my ho milovali.
    2.4.2010 12:37 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Tak to máte fakt blbý. Takové citové zvraty, od milování k nenávisti...:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    belisarivs avatar 2.4.2010 13:09 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Mne pripadne, ze se spis snazi byt ironicky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    gtz avatar 2.4.2010 20:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz

    - zbrojovky, do te doby predstavujici svetovou spicku v technicke oblasti ze dne na den zchatraly

    - obchodni zastupci nasich zbrojovek zacali na vystavach a jednanich odrazovat potencialni partnery od koupe zbrojnich produktu

    - na zaklade techto nekolika prohlaseni stornovali zahranicni partneri dlouholete kontrakty a i za cenu vysokych penale

    - zamestnanci zbrojovek zacali davali hromadne vypovedi

    Snad je to jen IRONIE

    Naše a Slovenské zbrojovky dělaly našemu státu celkem slušný finanční podíl. Defacto o ničem co zde píšete se nedělo. Nikdo nikoho neodrazoval, prostě se naše firmy neůčastnily výběrovek na dodávky zbraní.

    S velkou ochotou naše firmy zastoupily jiné firmy co nemají problém komu co dodávat

    Dobíhající kontrakty myslím, že doběhly, jiné ,ale již nezapočaly

    Zaměstnanci nepodávali výpovědi, ale stát je defacto nechal na holičkách a tím pádem neměli zaručený odbyt , tak firmy prostě ukončily svoje působení. To se týkalo hlavně Slovenska.

    Ano jak on řekl, my toto nepotřebujeme ... sakra, která lama si může toto dovolit říct ? Kdyby byl naftový šejk, pak jistě ano, na pár dolarech nezáleží, ale on ?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.4.2010 22:31 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    ...Nikdo nikoho neodrazoval, prostě se naše firmy neůčastnily výběrovek na dodávky zbraní. ...

    no prave, to je to zvracene na Havlovi, on nikomu nic nenarizoval, jen rekl, ze to nepotrebujeme. A firmy, ktere se zivily temi dodavkami zbrani se prestaly ucastnic konkurzu. To si dokazu vysvetlit jen telepatickymi schopnostmi Havla, co vim, tak tenkrat nemohl nic nikomu naridit z pozice nejake funkce, prezident je ciste reprezentativni funkce.
    drc avatar 2.4.2010 22:49 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    No, asi si myslel, ze penize nejsou vsechno. Blbec, ze?
    Darth Phantom avatar 3.4.2010 15:29 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz

    Peníze nejsou všechno, ale tento krok nebyl asi moc šťastný. To asi udělal Veškrna v rámci svého humanistického smýšlení. Byl tak velkorysý, že tento špinavý a hnusný kšeft se zbraněmi přenechal americkým a jiným soudruhům (zbraně jsou přece určeny k zabíjení). Kdysi jsme byli zbrojní velmocí, vyvážející zbraně do mnoha zemí světa.

    Dnes jsme v tomto oboru skoro nic. Kdyby náhodou ČR chtěla vyvézt třeba radiolokátor nebo něco jiného, musí se ještě pokorně zažádat o svolení a požehnání od soudruhů z Washingtonu.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 3.4.2010 02:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    A já jsem myslel, že nesnášíte jen ODS :-) Tak ono je těch lotrů víc?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 3.4.2010 15:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    To víte, pane Smolíku, lotři jsou všude. Teda krom Facebooku - tam jsou všichni hodní a krásní a přátelí se spolu jako Teletubbies. Páč je to tu samý krotitel ČSSD, tak vnímám pozitivně i krotitele ODS. To je taková ta rovnováha a krotitelODS je kůl a osvěžující. No né? :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    2.4.2010 18:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šlechta si užívala peněz
    Nemohu soudit, nakolik je pravdivé to, co píše o Havlovi, ale docela dobře si mohu udělat obrázek o tom, že ten pan autor bude taky pěkný vůl.

    Například jeho kňourání nad tím, že mu nikdo nechtěl vydat článek “Za úplatu Nadaci Olgy Havlové budou možná povoleny k prodeji i drogy”... Nejenže je směšné, když tvrdí, že bojoval proti komunismu tím, že protestoval proti prodávání sovětských beranic, ale už samotný nadpis jeho článku vypovídá o tom, jaké to bylo pako. I kdyby byla pravda, že čepičáři získávali povolení k prodeji za úplatek nadaci, tak je komické to už v titulku článku eskalovat na drogy.

    A to, že zakládá část své kritiky na tom, že Havla a další obviňuje z teploušství, také dost vypovídá o něm samém. I když to samozřejmě není v té kritice to hlavní, tak se shazuje svou homofobií.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.