abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 740 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    To je drahé, ukradnu to.

    19.9.2005 17:55 | Přečteno: 1629× | Linux

    Můj milý deníčku ...nedávno jsem měl diskusi se svým otcem a ta mě přivedla k zamyšlení se nad tím, proč je lepší věci krást než kupovat, když je možné mít je zadarmo.Bohužel mi nikdo doposud nedokázal vysvětlit proč na oko ctí zákon, ale software krade. Jediný důvod by mohl znít, že okrást zloděje není zločin, ale bohužel zloděj to nepřizná, že je zloděj a tak těžko říct kdo koho okrádá. Abych zde, deníčku, ale netlachal na prázdno, uvedu ti příklad ze života.

    Jeden moc hodný strýček a dobrodinec vytvořil pro nás obyčejné lidi kancelářský balík nesoucí jméno Microsoft Office. Ten strýček si říkal Bill Gates a pořád se na všechny krásně usmíval a všichni ho obdivují, že jim "dal" kancelář. Já ho také mám moc rád. Vždyď Jeho Office pro běžné uživatele stojí jen 5800,- a pro sudenty má skvělou nabídku jež stojí pouhé 3300,-. Ale vlastně k tomu potřebuji ještě jeho jedinečný OS Windows, ale to mě přeci neodradí, protože pro nás obyčejné studenty má lidovou cenu 6880,- za verzi pro domacnosti. Vezmu kladívko, rozbiju prasátko, seberu 13 000,- a budu mít doma PC fungující jako psací stroj. Děkuji Bille.

    Nebo, pokud mé prasátko drželo dietu a 13 000,- z něj nevypadne, mohu si z internetu stáhnout Linux a Open Office. Jelikož toto můžu udělat téměř kdekoliv, a tak mi stačí mnohem méně bacaté prasátko a když hodně přeženu, do 300,- se vejdu. CD na OpenOffice 18,- a jedno DVD na Linux 25,- + náklady na internet třeba v kavárně 100,-. S tímto ale nebudu mít jen kancelářský balík. Spolu s Linuxem totiž dostanu Přehrávč DVD, vývojové nástroje, 2D a 3D grafický editor, nějaké hry ( ano jednodušší, ale nic mi nebrání si koupit třeba UT2004 ). Za cenu onoho DVD dostanu vše co bych mohl na počítači potřebovat.

    Ptal jsem se, proč vlastně všichni používají MS Office a ne OO. Když jsem se jich zeptal bylo to pro to, že prý to nikdo jiný nemá a tak by to nemohl otevřít ( nechme stranou, že to není pravda ). Ano tento argument beru, ale podívej se na to z druhé strany. Já mám OO a někdo mi pošle něco z MS Office. Co teď ? Budu-li uvažovat jako oni seberu 5800,- a půjdu si koupit MS Office ? Nebo bude snažší, když si dotyčný stáhne z internetu 80MB zadarmo ?

    Ano problém je v tom, že OO je právě zadarmo. Kdyby stál 4000,- jistě by byl populárnější. Proč ? Protože by si mohl dovolit reklamu tak, jako si to může dovolit Bill. Jenež on nic nestojí a tak si takovou reklamu nemůže dovolit. Říká se, že dobrý produkt reklamu nepotřebuje. Jenže to by lidé museli vytáhnout hlavu z písku a nebýt přesvědčení, že co je zadarmo je špatné. Není.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 19.9.2005 18:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Pravda...
    Máš pravdu, ale zdaleka to není jen o těch penězích. Okna jsou hrozný ve všech směrech.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 18:13 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravda...
    Souhlasím s tebou. Ale Windows snad nikomu nerozmluvíš. Já když na nich něco udělat musím, je to dost hrozné a říkám si, zda jsem to dřív neviděl, nebo mi to prostě jen nevadilo ... Nevrátil bych se k nim ani kdyby to dal Bill taky zadarmo:-)
    David Watzke avatar 19.9.2005 18:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravda...
    Nevrátil bych se k nim ani kdyby to dal Bill taky zadarmo:-)
    Jasný, o tom mluvím. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 18:19 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše OOviviparie
    OpenOffice.org bych nepoužíval ani kdyby mě za každé použití platili
    deleted
    David Watzke avatar 19.9.2005 18:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    Startují slow, ale najdi lepší. Gnumeric nic moc. Je celkem pomalej zase při používání a KOffice neotevře můj obsáhlej seznam (otevře po 8mi minutách...)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 18:41 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    tak já žádný "dokumenty" ani "spreadsheety" tvořit nepotřebuju, na zobrazování stačí word/excel viewer 97 pod wine

    oo je takovej shit-program, ve kterým neumím (bez googlení) ani nastavit font pro menu a dialogy

    mimochodem, řešení je na http://www.openoffice.org/FAQs/fontguide.html#9 opravdu zajímavý přístup
    deleted
    David Watzke avatar 19.9.2005 18:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    tak já žádný "dokumenty" ani "spreadsheety" tvořit nepotřebuju, na zobrazování stačí word/excel viewer 97 pod wine
    Takovou věc já bych třeba neudělal. Kdybys spreadsheety tvořil, tak co bys použil za program ? ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.9.2005 19:26 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    pokud by teda došlo na nejhorší a musel bych dělat něco, na co by nestačila/nebyla vhodná kombinace TeX + R, tak bych jako asi každej slušnej člověk vyhledal počítač s Windows a udělal to v MS Office

    taky mnoho lidí mi už říkalo, že načíst ve "skutečných" Office něco.xls není vždy bezproblémové
    deleted
    19.9.2005 19:27 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    tedy něco.xls z OO
    deleted
    bazil avatar 19.9.2005 19:28 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    mno ono to je hlavne tak, ze starsi verze v novejsich samo otevres, ale naopak uz horkotezko ... spis ne
    19.9.2005 18:55 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    OpenOffice se mi zprotivil v okamžiku, kdy jsem si uvědomil, že jeho hardwarovou náročnost už asi nikdo nikdy nestlačí tak, aby jel pěkně s 64 MB RAM. To ale platí skoro pro všechny programy, není se čemu divit. Výkon počítačů je čím dál větší, není to opačně. Pokud se OpenOffice vejde do RAM (a to se mi vejde), tak funguje docela dobře a je s MS Office srovnatelný - mnohdy lepší, mnohdy horší. Abiword a Gnumeric mají mnohem menší paměťové nároky, ale vykreslují pomalu a mají víc chyb. KOffice neznám. MS Office má střední paměťové nároky, ve Wine mi jede někdy 97 (ale blbě), verze 2000 mi jede vždycky. Sice se mi nelíbí, že je potřeba instalovat kvůli tomu do Linuxu kopec okenního šrotu, jako je třeba MSIE 6 (občas se dá využít k testování stránek, ale pro běžného uživatele je naprosto k ničemu, protože jede blbě), ale jinak si moc stěžovat nemůžu.
    20.9.2005 12:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    že jeho hardwarovou náročnost už asi nikdo nikdy nestlačí tak, aby jel pěkně s 64 MB RAM. To ale platí skoro pro všechny programy

    Tak to přeháníte, to ani ve snu. Zkuste se zběžně podívat na výpis

      ls `echo $PATH | tr ':' ' '`
    
    a zkuste se znovu zamyslet nad tím, kolik z těch programů by vystačilo se 64 MB paměti a kolik ne…
    20.9.2005 18:50 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OOviviparie
    Utilitky bych z toho vynechal. Je ale fakt, že jsem mohl napsat, že myslím velké programy. Kdybych měl ale 64 MB RAM, tak bych mohl zapomenout na:
    • OpenOffice
    • FireFox a spol.
    • KDE a všechny programy pro toto prostředí - a těch je hodně
    • 7-ZIP s kompresí na maximum (to nejede ani s 256 MB RAM, kterou mám teď)
    • Gimp (asi by v něm pracovat šlo s malými obrázky, ale u velkých by to nebylo ono)
    • Adobe Reader 6 (když někteří lidé si bez něj neví rady, já ho nepotřebuju)
    • VMWare (k provozu oken)
    • Wine (závisí samozřejmě na velikosti okenních programů)
    Kromě FireFoxu, který bych, ač se mi v mnohém nelíbí, jen velmi nerad postrádal, se dá skoro bez všeho docela dobře obejít (s Abiwordem, Gnumericem a Xpdf), na MS Office 2000 bych si musel nechat zajít chuť. :-).
    bazil avatar 19.9.2005 18:29 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše studenti a skoly
    jo tahle pohadka je moc smutna a vidim to uplne stejne, hned zejtra reknu nasim, aby mi daly 13000 na to co budu potrebovat ve skole. prave nastupuji na VS a predmety typu zaklady win98 zaklady office 97 zaklady win2000 zaklady office 2000 .... jo a taky samo zaklady MS-DOS mno a ted to vsechno kupuj a pouzivej legalne, kdyz se to zkratka na tu vejsku musis naucit, jeste ze ve vsech techhle vecech docela umim, ale nejaky blbustky a slozitejsi fce excelu si jiste budu muset zopakovat ... nastesti se tohle se mnou tahne jen prvni 2 semestry tusim, ale co takova stredni ?? tam byly jen windows a ucilo se na windows a kdyz si zaci mohy vybrat, tak startovaly windows ... myslim ze by se to melo v nekterych vecech trosku zmenit, aby ti IT stredoskolaci umely aspon neco o alternativach a linuxu ... a nejvic me na tom dostava to, ze kdyz jsem se zeptal profesora, jestli mu muzu poslat dokumet v OO.o, tak sice vedel co to je a rek ze muzu, ale taky mi rek, ze dostanu za 5 protoze on to nikde neotevre ... byla ta skola jen vyjimka a nebo je to uplne normalni na dnesnich strednich IT skolach ??
    19.9.2005 18:44 Ica | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Souhlasím. A myslím si že na většině škol není situace o moc lepší. U nás na škole je sice možné alespoň cětšinou komunikovat i v jiných formátech než DOC a XLS. Ale pokud se bavím s kamarády z jiných škol a to i z technicky zaměřených tak tam striktně tyto formáty vyžadují. :-(
    19.9.2005 18:57 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Kompromisem by bylo odevzdání souboru ve formátu PDF. To by se nepovedlo otevřít snad jedině tomu, kdo by nechtěl.
    19.9.2005 20:41 br
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    donedávna jsem tomu také věřil... pak jsem opětovně hledal nové zaměstnání... hooodně moooc personalistů ex-krajského města mělo problémy... a pochopitelně ten špatný /rozuměj ten, kdo "neumí ovládat pc"/ jsem byl já. bleee.
    19.9.2005 19:20 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Podle mě by na "text" měl být řešením starší formát RTF. Je poměrně dobře podporovaný jak OOo, Kwordu, AbiWordu i MS Office
    Mac OS X je taky unix
    genius2000.log avatar 19.9.2005 20:52 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    To je naprosto normální. Třeba v naší škole to vyřešili tak, že místo MS Office (kdyby aspoň to) nebo OO.o používáme Word Perfect a Quatro Pro od Corelu a to mě nepřečte pořádně ani jeden.
    djhanz.cz - music is my life.
    19.9.2005 22:33 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    chodím do 4. ročníku SPŠE (střední průmyslová škola elektotechnická) a musím teda říct, že jeuž snaha zařadit do výuky linux. Já už letos u maturity budu mít i nějaký otázky právě z linuxu a je hrůza pozorovat, jak ty chudáky, co jsou zvyklí na windows, trápí s příkazovou řádkou. Používáme mdk9.2 a ani jednou nám neukázali např oo.o což je velmi škoda. Ze spolužáků o oo.o ví jen ti, které linux alespoň malinko zaujal nebo komu jsem o tom řekl. Ale zeptat se učitele na oo.o tak asi bude čučet jak vejr. Je to fakt škoda protože už začínám používat oo.o i we woknech.
    Don´t worry, be happy.
    Saljack avatar 20.9.2005 09:41 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    Zavim Úžlabinu já doufám, že to co říkáš je pravda že alespoň o ten Linux zavadíme já jsem v prváku takže ještě nevim co mě čeká
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Josef Kufner avatar 20.9.2005 13:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: studenti a skoly
    No, ono s tím Linuxem to nebude tak žhavý... ty počítače jsou dualboot s wokynkama a unrealem... :-D ale pššt...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.9.2005 18:54 coccyx
    Rozbalit Rozbalit vše Prezentacia
    zajtra mam nejaku prezentaciu, tak som ju vytvoril v OpenOffice.org Impress, no ale problem je ze tam budu mat PowerPoint a ked som to vyexportoval a ulozil ako ".ppt" tak sa mi stratila diakritika (PowerPoint Viewer) no a to uz moc pekne nevyzera ... tak som to vyexportoval aj ako PDF,SWF,HTML, tak dufam ze tam budu mat aspon nejaky z tychto prezeracov, lebo inak asi pohorim ... :o)
    19.9.2005 20:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše OpenOffice
    OpenOffice používám, jsem rád že je, ale ... .

    Netušim jak to je, ale podle mě je jedno z mnoha něštěstí Linuxu, spíše svobedného softwareu, je nejednotnost v základním GUI. GTK+ pomalu renderuje, ale jinak ho mám asi nejraději, Qt má probém s licencí pod Windows, pod wxWindow je málo aplikací a OpenOfice si jede na svém. Jedna z dobrých, ale i špatných věcí Linuxu je systém knihoven, kdy se aplikace snaží maximálně sdílet co nejvíce společného. Bohužel aplikace nemají společné kloudné GUI a tak snížení spotřeby paměti je zatraceno v niveč. Škoda.

    Jinak v OpenOffice je super Math editor. TeX je lepší, ale OpenOffice je pro uživatele.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    19.9.2005 20:41 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    ale OpenOffice je pro uživatele.
    Nesouhlasím. Moje zkoušenost: tvořím cosi v OO, pak tam něco zkopíruju z Wordu a nakonec je potřeba si to prohlídnout nekdě ve Wordu. A ejhle překvápko. Místo odstavce zkopírovaného z Wordu je pouze černý obdélník. Takže to může být pro uživatele vhodné pouze za přepokladu, že je to pro jejich vlastní potřebu a nebo, že to budou tisknout...
    19.9.2005 21:55 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    IMO se to vztahovalo k Math editoru, a ten je v OOo dobrý.
    x_{1,2} = {-b +- sqrt{b^2 - 4ac}} over {2a}
    Josef Kufner avatar 19.9.2005 22:18 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Někde jsem už celkem dávno četl, že v OOo je toho z TeXu použito celkem hodně. Zarovnávání textů do odstavců, sázení vzorečků,...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    20.9.2005 10:52 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    zvláštní - dělám ve firmě s obratem 800 milionů ročně která jede na OO. Dopisů chodí a posílá se víc než dost a problém tak 1 ze sta, možná míň.
    20.9.2005 12:26 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Nechápu co mi tím chceš říct. Co má OO společného s dopisy? Napíšeš, vytiskneš a pošleš - tak žádný problém není. To co píšu já se týká upravování souborů v OO původně napsaných ve Wordu. Třeba už se dnes s tím Word umí vypořádat lépe než před dvěma lety, ale osobně tomu moc nevěřím ...
    20.9.2005 12:37 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    myslím tím že přijde dokument - upravím dokument - pošlu dokument - třeba. Ty dokumenty nechodí v OO formátu, každý to posílá v čem zrovna dělá. Samozřejmě jsem nemyslel posílání dopisů v tištěné podobě.
    19.9.2005 22:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Qt má probém s licencí pod Windows
    Někde jsem zaslechl, že od loňského prosince je k dispozici i GPL verze Qt pro Windows.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 19.9.2005 22:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Je :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    msk avatar 20.9.2005 09:49 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Qt má probém s licencí pod Windows

    Mozem sa opytat, konkretne aky?
    20.9.2005 13:04 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice
    Konkrétně ten, že není pod GPL. Kromě čerstvé verze 4.0, kterou ale ještě aplikace moc nepoužívají.
    ach jo. Vzal jsi 1 obast IT, svoje potreby a napsal o tom srdceryvny epos. jojo, v pripade ktery popisujes je to ok. OOo pouzivam a i kdyz maji sve mouchy (vyse mnohymi popsane), nemel jsem na svem pocitaci MS Office uz hodne dlouho (dneska jsem W smaznul definitivne, takze stejne smula ;) Ale...jsou totiz 1000 a 1 oblasti, ve kterych to neni takova pohadka, jak jsi popsal. moralizacni blogy s nazvy jako "To je drahé, ukradnu to." jsou mimo misu.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    19.9.2005 23:49 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :/
    Vzal jsem tuto oblast, protože toto je oblast, kterou používá 90% lidí. Jistě má vše své mouchy, ale nebudeme si nalhávat, že MS Office ( třeba ) je nemá. Má a navíc se za ně ještě platí. OO.o je má také, ale alespoň je neplatím. Jistě, že jsou na Win výborné programy, které pod Linuxem nemají ekvivalent ( namátkou DVD Shrink pro Win ) a spousta jich je určitě i z oblastí o kterých víš a já určitě ani ne a v těch bude Win na koni. Ale kolik lidí se věnuje Win a tvorbě pro Win, kolik lidí používá Win a to srovnej s Linuxem. Vsadím se o co chceš, že bude-li Linux tak rozšířený jako Win, budou na něm stejně dobré aplikace jako na Billovské platformě. To je drahé ukradnu to není mimo mísu. Je s podivem, že většina lidí má zábrany přijít do krámu a ukradnout třeba rádio, ale nemá zábrany ukrást soft. Proč když je desetník sleva na rohlík Vám lidé utrhnou ruce a když je kancelářský balík zadarmo, tak o něm ani nevědí ? Nad tímto se pozastavuji a tomu nerozumím.

    Reakce typu oo.o bych nepoužíval ani kdyby mi za to někdo zaplatil mi přijde asi spíš k pláči. Je to jako říct : "je to blbé". Proč je to blbé ? Protože to někdo řekl?

    Ale jak se říká ... kdo chce psa být, vždycky si hůl najde. Ať si vezmete cokoliv ze života, když budete chctít, chyby tam najdete. I já jsem našel v OO.o nějaké věci co mi nevyhovují, ale v MS Office byly také. Nechtěl jsem nikomu OO.o nutit ( nedělám reklamu ), chtěl jsem pouze poukázat na to, že to jde i bez Billa.

    dyt sem psal, ze OOo pouzivam. Taky nemam rad, kdyz mi nato nekdo rika, "je to blbe", "nic to neumi". To pak nevim, jestli se mam na*rat, nebo se mu vysmat. jen se mi zda, ze v posledni dobe vsichni poukazujou jen na tech 90% a tim vytvari dojem, ze je to vlastne 100%.
    Proč když je desetník sleva na rohlík Vám lidé utrhnou ruce a když je kancelářský balík zadarmo, tak o něm ani nevědí ? Nad tímto se pozastavuji a tomu nerozumím.
    protoze sleva na rohlik ma reklamu a navic se odehrava v mistech, kam 90% z nas jde tak jako tak. Az budou v Hypernove trimetrovy plakaty, ze plnohodnotna nahrada MS Office je zadara, bude to jiny :) Skoda, ze treba v ramci Google Summer of Code nedostal OOo prachy na reklamu :)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Saljack avatar 20.9.2005 09:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :/
    Ve srovnávacích testech jak v Chipu tak Computru vyšel OO.org líp než M$ Office a to je už co říct. Všechno co jsem zatim napsal pod OO.org a uložil do doc tak mi šlo otevřít pod Wordem a nebyl problém(je sice pravda že to nebylo něco super extra složité ale kdo by potřeboval víc tak je snad magor), to samé s xml ale tam jsem toho moc nedělal ale to co jsem dělal tak bylo OK
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    20.9.2005 09:55 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :/
    Je s podivem, že většina lidí má zábrany přijít do krámu a ukradnout třeba rádio, ale nemá zábrany ukrást soft

    Heh, čím to asi bude... :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.