Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 15:02

Do rytmu ska!

23.7.2008 21:08 | Přečteno: 4017× | hudba

Tak už aj ja tu mám blog... No k veci -- mám rád punk (hardcore a rôzne iné odnože) a mám problém stráviť niektoré počiny s miešaním ska. Nechápte ma zle, ska-punk mám naozaj rád, len pozorujem istý syndróm, tento sa prejavuje vydaním jedného výborného albumu a všetko ďalšie je proste slabota. Nápady a energia tak nejak vyčerpané. A keďže sem chodí aj nejaký počet ľudí s kompatibilným hudobným vkusom, bol by som rád keby ste mi skúsili napísať nejaké tipy. Čo sa mi páči:

Na záver spomeniem čo tu ešte mám a z nejakého dôvodu sa mi to dobre nepočúva:

Vďaka za pomoc, zatiaľ je toho tak málo, že mám úplné Vianoce ak niečo objavím. Asi to nebude sranda uživiť početnú kapelu s poriadnou dychovou sekciou...

       

Hodnocení: 60 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

=^..^= AmigaPower® avatar 23.7.2008 21:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Punk's not dead vy volové!!! :-D :-D :-D

Tohle jde mimo mně, když punk tak starý dobrý HNF!
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
23.7.2008 22:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Chtěl si říct, když punk tak staré dobré Ramones, nebo Sex Pistols, ne? :-)
24.7.2008 11:01 Jakub Hajek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Nene, on myslel starej dobrej radne spinavej punk :-) . I kdyz tyhle oldschoolpunk kapely jako Ramones jsou taky bezvadny, to se neda srovnat s dnesnima kapelama co si radi rikaj "sedumdesatsedmicka".
=^..^= AmigaPower® avatar 24.7.2008 15:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
starej dobrej radne spinavej punk
jj, to je přesně vono, takový to co pustíš a starejm bábám se zkroutěj i palce u nohou... :-D
25.7.2008 08:17 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
to je pro "víkendový punkáče" jak já říkám.. ramones jsou good, ale zkus si každej druhej den pustit boyband typu sex pistols a uvidíš, jak tě to začne extrémně prudit.. Hrdinové Nové Fronty jsou lepší, ty totiž fakt nenudí :-)
24.7.2008 09:55 maleprase | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
punk je mrkef
30.11.2008 14:22 punky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!

punk neni mrkef punk je bukva:D

 

24.7.2008 10:11 michal00 | skóre: 14 | blog: OpenStreetMap
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Punk's not that !!
23.7.2008 22:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mne se docela dost libi Less Than Jake, poprvy jsem to slysel hrozne davno, ale v podstate se nemeni. Z trosku jinyho soudku, ale nemene dobry jsou kanadani Dropkick Murphys, trocha irskyho pub punku.
23.7.2008 22:20 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
nieco malo som od Dropkick Murphys pocul, ale to uz mi ovela viac sadne Flogging Molly

Less Than Jake skusim, poznam akurat z THPS soundtracku, dik
24.7.2008 11:03 Jakub Hajek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Jestli se ti libi Dropkick Murphys, muzu vrele doporucit nemeckou kapelku "Across the Border".
25.7.2008 08:16 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Dropkick Murphys jsou z Bostonu (resp. z Quincy, ale to je kousek), žádná Kanada!!... mě osobně se líbí jenom Do or Die, kde zpívá Mike McColgan... pro ostatní, kterejm se tenhle zpěvák líbí víc doporučuju jeho kapelu Street Dogs
freshmouse avatar 23.7.2008 22:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Podobný zápisek jsem taky chtěl napsat, jen ne o punku atd. Prosil bych doporučit nějakou muziku, ale nesmí to být techno a nebo velmi tvrdý rock či metal (jak tam jen chrchlají do neuvěřitelného řevu kytar, či čeho). Mám rád: Tři sestry, The Cranberries, Sugababes... Je toho víc. Může to být i staršího data vydání. A klidně doporučte i profláklé věci, já skoro nic neznám.
23.7.2008 22:25 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
audioslave, prve dva albumy (prvy tvrdsi, tebe asi viac ten druhy, mozno aj treti, fuj)... muse - absolution, mozno aj origin of symmetry ;)
23.7.2008 22:29 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
a ma napada aj, ze franz ferdinand by mohlo byt nieco pre teba
freshmouse avatar 23.7.2008 22:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Jo, od toho jsem dokonce slyšel něco na TyTrubko a celkem se mi ten styl líbil. Dost by mě zajímala ta původní hudba tohoto stylu.
23.7.2008 22:51 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
wiki: NME rated with 9 out of 10 and said that the band was the latest in the line of art school rock bands featuring Duran Duran, The Beatles, The Rolling Stones, The Who, Roxy Music, the Sex Pistols, Wire, Travis and Blur.
23.7.2008 22:44 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
do tretice este: Jet, New Order, Presidents Of The United States, Travis, Weezer, White Stripes, Dandy Warhols, Staind... ale to poznam vsetko len tak zbezne
23.7.2008 22:29 Khar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Doporučil bych vám Sin with Sebastian.
23.7.2008 22:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Někdo tady neslyšel o last.fm, že? :-)
freshmouse avatar 23.7.2008 22:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Slyšel, ale podle mě je to skoro taková blbost jako je FakeBook... pardon, FaceBook. A to je co říct.
23.7.2008 22:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Hmm to nic nemění na tom, že když si najdeš Similar to Tři Stestry a stejný úkon provedeš i pro ostatní oblíbené interprety a nad doporučenými interprety provedeš operaci průnik, tak je poměrně velká pravděpodobnost, že ti vyjde něco co bude vyhovovat tvému hudebnímu vkusu.
freshmouse avatar 23.7.2008 22:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
a) To vyhledávání tam mají nějaké pokaňkané. Říci, že jsou Sestry podobné Orlíku, Kabátu i Chinkaski, je dost odvážné...

b) Nechci něco proto, že je to podobné Sestrám nebo komukoli jinému. Sestry jsem dal jen jako příklad. Když mám chuť na Fanánka, tak si pustím přímo Sestry. Nepotřebuju nějaké kopie nebo dvojníky Sester...
23.7.2008 22:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Ono to taky nefunguje na principu nějaké podobnosti, ale na principu vzájemné oblíbenosti. V databázi jsou uloženy data, že osoba A, které se líbí Tři sestry poslouchá taky songy skupiny Orlík. Pokud množství lidí, kteří poslouchají tuto kombinaci přesáhne určitou hranici dá se docela dobře předpokládat, že je to oblíbená kombinace a tudíž není důvod proč by neměla vyhovovat i tobě. Pomocí popsaného průniku pak vyeliminuješ pro tebe až ne tolik výhodné kombinace. To že ti bude nabízený výsledný interpret vyhovovat je tím větší, čím více vstupních množin interpretů do průniku zahrneš.
freshmouse avatar 23.7.2008 22:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Ale ani to moc fungovat nebude, vzhledem k tomu, že např. já bych tam "spároval" Tři sestry a Sugababes... Většina lidí totiž poslouchá tzv. všechno. :-)
24.7.2008 12:00 brm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Tak to je úchylnost mixovat 3 sestry a Sugababes. Btw. wtf is Sugababes?
freshmouse avatar 24.7.2008 13:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
default avatar 24.7.2008 10:15 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Říci, že jsou Sestry podobné Orlíku, Kabátu i Chinkaski, je dost odvážné...
No, já osobně toto všechno strkám také do jednoho pytle, kterému říkám stejně jako ty o pár pater výš — jak tam jen chrchlají do neuvěřitelného řevu kytar, či čeho :-D
Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2008 00:03 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Tak to ani nahodou! Ja uz diky mamuti znalostni bazi Last.fm objevil tolik zajimavy muziky, na kterou bych jinak nemel kde narazit.... Proste zadas jmeno neceho, co znas a dostanes veci, ktery neznas, ale ktery by se ti s velkou pravdepodobnosti mohly libit taky. A musim rict, ze az na vyjimky to funguje velice dobre.

(ok, priznavam, na Facebooku mam ucet taky... ;-) :-D )
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
23.7.2008 22:33 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
a toto skus na oblubene kapely -- http://www.liveplasma.com/
23.7.2008 22:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Rock: Genesis, King Crimson
Neofolk: Death In June, Forseti
R.A.C.: Buldok, Kill Baby Kill
25.7.2008 08:12 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
f*ck RAC..
25.7.2008 10:40 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Když jej nedokážeš ocenit… :-)
25.7.2008 11:25 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
jo, máš pravdu, fašisty, nacisty a zmrdstva typu RAC, NS SxE (jak si to vubec muze nekdo dovolit) a NSBM opravdu docenit nedokážu.. protože jsou naprosto bezcenné...
25.7.2008 11:58 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Až tak? :-D To je opravdu svérázné hodnocení. A zdravý způsob života mohou vyznávat všichni, proto je i xNxSx. ;-)
25.7.2008 12:09 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Straight Edge není jenom zdravý způsob života ty blbečku... Straight Edge vzniklo v punku, je součástí punku a vždycky bude součástí punku. To že si debílci typu Teardown nedokážou dát ani 1 a 1 dohromady a ukradnou další subkulturu (tak jako předtím skinheads, hooligans, apod.) ještě neznamená, že SxE vždycky nebylo a nebude proti jakémukoliv autoritářskému smýšlení. Spojovat tedy myšlenky národního socialismu a straight edge je oxymoron. Neumíte nic jinýho než krást a zneužívat cizí myšlenky pro "vaši věc".
I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and fuck my head
Hang out with the living dead
Snort white shit up my nose
Pass out at the shows
I don't even think about speed
That's something I just don't need

I've got the straight edge

I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and smoke dope
'Cause I know I can cope
Laugh at the thought of eating ludes
Laugh at the thought of sniffing glue
Always gonna keep in touch
Never want to use a crutch

I've got the straight edge
Jestli v týhle písni, která to všechno odstartovala někde vidíš Sieg Heil, oslavnou ódu na teplé árijské bratrstvo nebo výzvu k RAHOWA, pak gratuluju, jseš ještě větší idiot než jsem doufal. howgh, dál s póvlem tvýho typu nehodlám ztrácet čas.
25.7.2008 12:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Až doteď jsem měl za to, že sXe vzniklo v HC komunitě jako jakási z nouze ctnost – když jim nenalili alkohol a nemohli se opít, zjistili, že to tak je lepší. Je jedině dobře, že na to přišli i rozumnější jedinci z řad NS (většina to ke své škodě nechápe dodnes). Ke zbytku příspěvku se vyjadřovat nebudu, když o to nestojíš. ;-)
25.7.2008 12:36 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
jasně, když jim nenalili alkohol, tak se vysrali na všechny drogy i promiskuitni sex.. to urcite v tvojem mozecku dava smysl, viď? :-) .. ke zbytku se nevyjadruješ, protože nemáš jak.. hmm, asi poprvé jsem porušil svoje "howgh".. gratuluju, málokdo se projeví jako takovej ignorant aby mne opravdu nasral... NS může být abstinent, ale má v sobě nenávist, strach a předsudky... to je něco jiného než straight edge. čím dřív to vy blbečci pochopíte a vrátíte se zase k bezcílnému opíjení, zpocenému hajlování polonahých jedinců a uvědomíte si, že jste všichni arijci asi jako osazenstvo druhýho vlaku do Treblinky, tím líp... a teď už opravdu howgh (tzn. že tvoje další reakce je zbytečná a jediný, co tě jí donutí napsat, je tvuj vlastní egoismus)
25.7.2008 12:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
No jistě, nelíbí se ti, co napíšu, tak začneš sypat nadávky. „Antifašista“ jak má být. :-D Za tento (snad již opravdu poslední) příspěvek ti děkuju, pěkně jsem se pobavil. Bojovník proti předsudkům neprohlédne temný opar vlastních předsudků. :-) Židovský původ jsi náhodou trefil dobře, věř tomu, že pro mne nepředstavuje pražádný problém. Kdybys věděl více, pochopil bys. ;-)
freshmouse avatar 25.7.2008 12:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
ke zbytku se nevyjadruješ, protože nemáš jak..
No, možná to bude tím, že s člověkem, který diskuzi začne slovy "ty blbečku" se ani moc nemá cenu bavit...
25.7.2008 13:10 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
no možná proto, že každej, kdo vzívá tak utopistickou teorii, jakou je teorie o čisté rase nebo teorie národně-socialistického uspořádání státního útvaru je pro mne ... a za to se fakt nestydím .. blbeček.. ostatně když se někdo zeptá, jestli mu může doporučit SKA (rozuměj - černou muziku se svými kořeny na Jamajce) a on mu doporučí RAC (tzn. bílý nenávistný fašistiský rock), pak opravdu asi nemá v hlavě něco v pořádku...
25.7.2008 13:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
1. Píše se vzý.
2. O rasách se tu nebavíme, ale je-li to tvým přáním, klidně můzeme začít, taktéž o národně-socialistickém uspořádání státu (což je samo o sobě naprosto neurčítý pojem, národně-socialistické je kdeco).
3. Freshmouse chtěl doporučit „nějakou muziku“, ale nesmělo to být „techno a nebo velmi tvrdý rock či metal“. Tento samotný požadavek je trochu mimo téma tohoto zápisku, leč to se tu stává poměrně často. :-)
4. RAC není všeobecně ani nenávistný, ani fašistický, ani rock.

Mimochodem, gratuluji ti k zaslání 88. příspěvku do diskuse. ;-)
25.7.2008 13:52 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
1. Máš pravdu, nemám problém to uznat, když mi napoví takovej "kovanej bílej Čech" jako ty 2. O všem tomhle se bavíme, viz. bod 4 3. asi není o čem diskutovat, prostě ten člověk chtěl muziku, ty jsi mu doporučil levnou fašistickou propagandu.. pro mne to není muzika, pro něj možná ano, ten názor beru, i když se s ním neztotožňuju 4. RAC je white power muzika. Rasistická a nenávistná. Za RAC kapely se dají označit např. Skrewdriver, Landser, Gestapo SS nebo tebou doporučování Buldok.. Tak se na ně koukněme.

Skrewdriver je první nacistickou kapelou ve Velké Británii, zprvu punková kapela si rychle přivlastnila skinheadský oděvní styl, nechala se zlákat britskou National Front a British National Party, obě fašistické politické strany. Ale to nebylo vše. Blbeček Ian stál i u zrodu Blood & Honour, zcela neonacistické organizace, kterou tobě rozhodně nemusim představovat. Ještě že byl takovej vůl a neuměl jezdit autem :-) .. Jejich velký hit "Tommorrow Belongs To Me", kterou převzali z filmu Cabaret napsali Židé. Jak trefné...

RaHoWa - kanadskej metal (nebo goth-metal, čert to vem'). RAHOWA znamená Racial Holy War (Svatá rasová válka) a je to velmi užívaný termín, jehož smysl ti taky asi nemusím přibližovat.

Landser - taktéž známá německá úderka. Tři její členové byli stíhání za neonacistické aktivity a skupina je zakázána pro jasnou návaznost na nacistickou ideologii. Dříve se jmenovali Endlösung (Konečné řešení - jaké asi "otázky" že?). Mezi její hity patří songy z názvy typu Afrika für Apfen (Afrika pro opice) nebo Opa war Sturmführer.

Gestapo SS - tady je to jasné i pětiletému děcku. NS Black metal/RAC z Arizony.

Zapomněl jsem na něco - ááá, Buldok, tam asi stačí úryvky textů:
Hrdina dělnické třídy
poslední z hrdinů bílé rasy,
válečník v Evropské jednotě,
jediná naděje na lepší časy! 
nebo
Bílý keltský kříž na hrobech hrdinů
Navždy ztracených v krvavém větru změn
Odin je povolal do síní Valhally
Jejich duše však tu stále s námi jsou
a podobný znásilňování severský kultury. Tak co, ještě máš tu drzost tvrdit, že RAC není nenávistný a fašistický???

(ps - 88. příspěvek? výborně, zrovna jsem si říkal himl hergot)..
25.7.2008 19:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
1. OK
3. Levnou fašistickou propagandu ani neznám, takže jsem žádnou doporučit nemohl.
2./4. Část RAC je WP, WP však není vždy rasistický a nenávistný, je to jeden z politických projevů pudu sebezáchovy s ohledem na dnešní pokusy o budování multikulturní společnosti.

Kapely RAHOWA a Gestapo SS neznám, takže se k nim nebudu vyjadřovat.

Skupina Skrewdriver po sobě nechala velké množství hudby a stala se inspirací pro další kapely. Některé její písničky se hrají dodnes, namátkou The Strong Survive a The Snow Fell. Nevyhýbali se ani přejímání cizích písní, ukázkou je tebou zmiňovaná píseň Tomorrow Belongs To Me. Tvůrcům se opravdu povedla, a vzhledem k oné scéně v tom filmu není divu, že ji řada NS kapel převzala. Židovský původ tvůrců by neměl vadit, nakonec národním socialistům ve třicátých letech nevadily židovské peníze. :-)

Landser je svérázná kapela, je doslova ze staré školy. Útočné texty zejména na adresu Poláků neodpovídají modernímu pojetí NS. Navzdory tomu, že také o Češích smýšlí kapela velmi špatně, je u nás dosti populární kupodivu i mezi protinacistickými skinheady, nejeden si oblíbil právě tebou zmiňovaný hit Sturmführer, jakož i některé další. Osobně se mi nelíbí ani jejich hudba, a už vůbec ne jejich texty.

Buldok v českých poměrech překvapil poměrně vydařenou první nahrávkou, která v té době nebyla normou a slušnými texty. Z tohoto prvního alba je právě zde uvedený úryvek písně Skinhead. Kvalitní byla i další tvorba, na druhém albu je vydařená píseň R.I.P., jíž tu také cituješ. Namísto nenávisti a fašismu se posluchač dočká textů inspirovaných převážně severskými mýty s příměsí keltského koření. Za zmínku stojí záměna hákového kříže za keltský s týmž významem (znak pro Slunce), která činí píseň nepostižitelnou při veřejné produkci.

freshmouse avatar 25.7.2008 12:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
ukradnou další subkulturu
Ukradnout kultutu? Víš vůbec, jaký nesmysl říkáš?
25.7.2008 13:12 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
vím přesně co říkám... skinheads byly možná od začátku dělníci a spousta z nich byli zpitky, ale nebyli to nacisti.. to z nich udělal až oslavovaný Ian Stuart Donaldson.. stejně tak je to se straight edge... stejně tak ostřejší fotbaloví fanoušci neměli dost dlouhou dobu s náckama nic společného... tak kde je ten nesmysl chytráku?
freshmouse avatar 25.7.2008 13:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Já jsem reagoval čistě na slovní spojení "ukrást kulturu".
freshmouse avatar 25.7.2008 12:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Co je to RAC? "Rock Against Communism" (našel jsem to na Wikipedii)? Podle názvu to zní dobře. :-)
25.7.2008 12:58 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Podle názvu ano, ale je to kategorie spíš pro texty písní než hudbu samotnou, takže do toho spadá poměrně mnoho druhů hudby.
25.7.2008 13:14 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
"Rock against communism" je jenom dobře znějící "krytka"... ono "Rock for Fascism" zní o dost politicky nekorektněji.. nicméně texty tzv. RAC kapel jsou celkem jasný
25.7.2008 18:13 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Táhni nácku
25.7.2008 18:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Táhni první. ;-)
25.7.2008 18:37 SHARP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Rád bych ti vydloubl oko a vychcal se ti do očního důlku.
freshmouse avatar 25.7.2008 18:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Dneska se to tu inteligenty jen hemží. :-)
25.7.2008 19:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
To byl jen typický projev jedince jeho druhu. :-D
Václav 25.7.2008 19:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Smutný pohled.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 25.7.2008 19:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Zajímavé reakce, z hlediska nezaujatého pozorovatele mě to ve světle věty "NS může být abstinent, ale má v sobě nenávist, strach a předsudky.." a pozorování chování Toma a jeho oponentů poměrně mate. Na čí straně je tedy ta nenávist a předsudky? Máte snad důkaz že je dotyčná osoba "Nácek"?

Poměrně to odpovídá i tomu co jsem viděl (pravda, zprostředkovaně z televize a novin) při různých pochodech "ultrapravicových extrémistů". Takzvaní "levicoví radikálové" totiž zjevně útočili vždy jako první a vždy agresivněji.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
25.7.2008 19:16 SHARP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Já v sobě nenávist mám, mám v sobě i strach, asi proto nejsem příznivcem sXe a to NS i nonNS. Osoba propagující takový odpad jako je Buldok a podobné shity si zaslouží pouze smrt. A nehrajte si na debílka co z n@vy bere svůj světonázor, antifašisté mají jediného nepřítele a tím je fašistický póvl hlásající nadvládu bílé rasy a rasovou válku. Nepřítelem fašistů je ovšem každý slušný a čestný člověk.
24.7.2008 00:28 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Eva a Vašek. To by tak zhruba odpovídalo zadání. :oP
kotyz avatar 24.7.2008 10:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Podle TV shopu sou dokonce oblibenejsi nez Bila s Gottem dohromady a sou `jeste vic nejprodavanejsi` ...

Ted maji dokonce nakou kolekci CD & DVD se slevou 500,- a to se vyplati! ;-)

Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Václav 24.7.2008 07:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Co takhle starou dobrou rockovou klasiku Yes?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
kotyz avatar 24.7.2008 10:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Tak treba: Mňága a Žďorp, Totální nasazení, Krucipüsk, Alkehol, Znouzectnost. Tam mas od vseho neco, punk, rock, mekci, tvrdsi, hospodskej, saxofony. To by bylo aby si z toho `cerstva mys` neco nevybrala ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Václav 24.7.2008 11:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Mňága mi přišla strašně nudná. Co takhle raději Marsyas nebo Katapult? Krucipüsk je zase asi na Freshmouse příliš tvrdý... Jinak výběr slušný :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
kotyz avatar 24.7.2008 12:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Krucipüsk mi moc tvrdej neprijde, stejne tak mi neprijde Mňága nudna (ikdyz tech 11 alb uz je dost a neni vsechno tak spickovy -> 'stale stejny slova kolem stejny tvare').

To je jen takovej strucnej seznam, ja posloucham skoro vsechno krome dechovky a hip-hopu. Este pred par lety sem ujizdel na trance a tekknu a i se ho pokousel na kompu vytvaret. Ted sem spis na pomalejsi a instrumentalnejsi veci, co pobavi a uklidni. A porad hledam novy veci, nedavno to byl indie rock a Los Campesinos.

Mozna by nebylo od veci zapojit se jako ty davy kolem do last.fm a vsech tech komunitnich nesmyslu. Ale to by se mi muselo chtit a mit vsechnu muziku na jednom miste a radne otagovanou.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 24.7.2008 12:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Este me napada The Who, to je taky spickova zalezitost a jestli koukas na Kriminalky (Las Vegas, New York, Miami, tak vsechny maji na zacatku a na konci jednu hitovku od The Who. Me osobne se nejvic libi Baba O'Riley, to je v Kriminalce New York).
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
24.7.2008 13:18 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Já od The Who zbožňuji jejich verzi Hall of the Mountain King z alba The Who Sell Out. Sousedi musejí mít radost, když to takhle ve dvě ráno pustím na plné pecky. A The Who By Numbers je kapitolou samo o sobě. To, že skladba trvá nějak dlouho (celkem 32 minut a 32 sekund) jsem si uvědomil až po dobrých 20 minutách. :-)
24.7.2008 13:58 mycz | skóre: 1 | blog: kecykecy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Doporucil bych ti Queens of the stone age...
23.7.2008 22:59 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja mám rád spíše oldschool ska z Jamajky jako Skatalites (31.7. budou na Sázavafestu), nejstarší věci od The Wailers, Desmonda Dekkera atp. Z novějších spíš instrumentální seskupení jako Tokyo Ska Paradise Orchestra (Japonci jedou naplno) nebo New York Ska Jazz Ensemble. Z českých Prague Ska Konspiracy a Fast Food Orchestra. Pak mám hodně španělských a baskických kapel na různých výběrovkách, ale nemám je aktuálně po ruce, tak si vzpomínam jen na Fermina Muguruza a na Skalariak.
23.7.2008 23:08 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
obavam sa, ze nic pre mna, spojenie s punkom mi zarucuje iste minimalne tempo a ak maju v repertoari aj nieco viac hardcore, tak je to dobre :)

nieco z toho by mohlo konkurovat?
23.7.2008 23:36 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
No, proti gustu... Nicméně vytáhl jsem druhý notebook a projel zběžně hudební archiv. Pokud víc ska a 2 tone, tak již zmíněné Skalariak, Fermina Muguruza a české The Chancers. Pokud jde víc punk, tak pak jednoznačně Skunk a všechno, co vydávají na svém labelu Skunk Diskak (Tagada Jones, Persiana Jones, Berri Beltzak, Big Mama atp) a z českých je docela fajn 2v1.
23.7.2008 23:44 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
dik, urcite sa tam nieco najde
23.7.2008 23:04 qk | skóre: 15 | blog: qk_develop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No muj typ jsou Ska-P sice uz nehrajou spole, ale jejich alba jsou dobry. Byl sem na nich i na RfP ;)
23.7.2008 23:09 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
zabudol som napisat, mam tu celu diskografiu uz dlho, ale pri zbeznom pocuvani ma to nebere... nejaky najvydarenejsi album?
Rezza avatar 25.7.2008 12:55 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Ska-P maji velke plus hlavne skrz spanelstinu. Ale je opravdu lepsi si nektere texty ani neprekladat, pac jsou spis usmevne prehnane levicove.
25.7.2008 12:56 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
u mna skor minus, som rad ked tomu mozem rozumiet ak chcem
23.7.2008 23:10 josh.t.lama | okoli Brna
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Ska-P pry zase neco spolem pachaji ;) takze snad je na co se tesit ...
23.7.2008 23:11 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
nezalozili nejaku novu kapelu? minuly rok na slovensku tusim hrali na nejakom festivale
24.7.2008 00:30 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
jo, pred par lety byly na pohode... docela slusny koncert... teda malinko me pokazilo dojem, kdyz jsem zjistil, ze jsou umele vytvorena kapela (stejne jako treba abba nebo mnaga a zdorp)
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
24.7.2008 13:56 mycz | skóre: 1 | blog: kecykecy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Ten projekt se jmenuje Locos... Loni hrali na RfP.
24.7.2008 12:59 Alkononym
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
U nás se říká - "než Ska-P, to radši skapu" Přeci jen kapela vydělávající na tom, jak jsou revolučně chegevaristicky levicová kapela a přitom je pouštěj i v pořadu Sama doma (nekecam jednou jsem na vlastní oči viděl jak mezi desetiminutovkou s teplým Erikem a okénkem kojící matky pustili jejich klip), je pro mě krajně nedůvěryhodná.

Abych jen nehanil, tak doporučím mému srdci milý skapunk - Citizen Fish nebo Ex-Cathedra.
23.7.2008 23:49 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z ceskych kapel urcite Peshata a Tleskac, z cizich vsechny alba Reel Big Fish, Persiana Jones taky neni spatny, Dance Hall Crashers je sympaticky, ze tam zpiva zenska.
24.7.2008 00:41 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
he, na persiana jones jsem uplne zapomel, na zivo i z cd je to docela mazec... nekde mam jeste zahrabane cedecko, to budu muset najit... ;-] tleskac, je slusny, ale zivy koncert je diametralne vetsi divocina nez cedecko... pred par lety jsem si jeste docela ujizdel na skaprasupine ;-]
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
24.7.2008 07:14 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
zive koncerty su casto divokejsie ;) ked sme pri domacich kapelach, asi si skusim zohnat aj ska2tonics, ze ma to nenapadlo skor...
24.7.2008 01:09 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Protože se v tomto okruhu pohybuju už asi 12 let, samozřejmě poradím ;-)

Pokud se ti líbí ska a chtěl bys to sešrotovat s hc tak jedoznačně "Sekta Core". Někteří lidi ze SKA-P hrajou v kapele "The Locos", nenajdeš tam sice tolik nástrojů, co se dá najít v albech SKA-P, ale celkem to šlape. Potom existuje výborná polská kapela "Alians", je to takový mix mezi ska-punk-hc a dokonce pár věcí reggae. Z další polské tvorby určitě zmínit kapelu "Klinika" a do ska rytmů hodně hraje i "Prawda" a některé songy i "Wlochaty". Obecně polská scéna je na tom hudebně hodně dobře a doporučuju víc interpretů ;) Jako poslední mě napadá "Against all authority" - Rychlý ska-hc z usa.

Pokud se ti líbí i hardcore-crust kapely a neznáš tyto, tak doporučuju:
- Post Regiment (pol) (první alba melodický punk, poslední hodně tvrdé, doporučuju)
- Stracony (pol) (Ty jsem slyšel i na živo, celkem chytlavé vystoupení)
- RAMBO (usa) (toto nesmí chybět, klasika, hráli i v ČR)
- Kontrovers (swe) (vege kapela, hudebně hc crust)
- Conflict (uk) (nesmí chybět, hodně zajímavé texty)
A pak vznikla ještě odnož punku (crustu), které se říká neocrust. Tento styl je moderní ve Španělsku, kapely:
- Ekkaia - tato kapela mě asi hudebně ovlivnila, průkopníci;)
- Fall of Efrafa - no comment, člověk musí slyšet
- Ictus - Nejvíc se mi líbí jejich poslední album, kde je jen
  jeden song v délce ~40 min, tento počin by mohli metlouši závidět;-)
- Wolfbrigade (dříve Wolfpack), neocrushhc, stárá ale známá kapela
- Tragedy - Typická kapela z Portlandu - žádný web, g.desky, ... :-)
No a na závěr pokud se ti líbí energický punk tak německé "Rasta knast" a americký "A Global Thread" nejsou taky špatné kapely ;)

Tak snad si něco vybereš a hlavně dej šanci kapelám typu Ekkaia :-D

PS: Málem bych zapomněl na českou scénu:-) Takže "Homoconsumens", zdravím sousedy, "Balaclava", nekomu se nelíbí, mi se líbí;)

PS2: Klidně budu zítra pokračovat:-)
24.7.2008 07:45 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
super, dik, mozes pokracovat, ale trosku doraz na to ska, hc-cka mam celkom dost ;)
"The Locos", nenajdeš tam sice tolik nástrojů, co se dá najít v albech SKA-P, ale celkem to šlape.
to znie dobre, to mi mozno prave vadi na ska-p...
Obecně polská scéna je na tom hudebně hodně dobře
znie to dobre, z polskych si obcas pustim 1125 ;)
"Against all authority" - Rychlý ska-hc z usa.
mam album The Restoration Of Chaos & Order a az tak ska ani hc a rychli mi nepripadaju :)
Conflict (uk) (nesmí chybět, hodně zajímavé texty)
slaba kvalita nahravok, posledny znel lepsie, ale asi to bolo nedotahane z torrentu, tak som to aj cele zmazal a nejak mi to nechyba
No a na závěr pokud se ti líbí energický punk tak německé "Rasta knast" a americký "A Global Thread" nejsou taky špatné kapely ;)
predpokladam, ze to je A Global Threat, ktorych mozem, ale to je teraz trochu off topic ;)
Tak snad si něco vybereš a hlavně dej šanci kapelám typu Ekkaia :-D
jasne, znacim si aby som trochu objasnil co asi teraz hladam: http://youtube.com/watch?v=kRlonm3Uvss
http://youtube.com/watch?v=6o5_dGz4LMA
http://youtube.com/watch?v=SCgX4ixCRcQ
http://youtube.com/watch?v=5UDH2QeLdLM
http://youtube.com/watch?v=-9zIFfE8IkU
a skafield maju nejake dobre veci na myspace stranke co sa tyka veci bez ska, tak mam dost siroky zaber: od Exploited, Dead Kennedys, MDC, Discharge, Varukers, Unseen, Casualties, TSOL, Misfits, cez Lars Frederiksen And The Bastards, Vandals, Briggs, Vice Squad, po NOFX, Offspring, Millencolin, NVU, Pennywise, Slobodna Europa a tak
=^..^= AmigaPower® avatar 24.7.2008 15:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
...rači snad ani nebudu tu muziku z ukázek komentovat, nebo mně pak někde napadnou dvanáctiletý punkerky a ubijou mně skatebordama... :-D
default avatar 24.7.2008 15:32 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
No, spíš než skateboardy bych to viděl na umaštěný dredy :-D
24.7.2008 15:35 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
wow, tam bolo nejake reggae?
24.7.2008 15:34 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
dobre ranko, o ska tu ide az v prvom rade... ale ak chces zazit spominany utok, nadavaj skor na green day a ine kapely, ktore ani nepoznam
=^..^= AmigaPower® avatar 24.7.2008 17:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
já nenadávám, já jen nekomentuju ;-) Citát: "každá muzika je dobrá, protože každá muzika dělá někomu radost" ...všechno je jen otázka názoru ;-)
25.7.2008 18:28 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Punk je asi mnohem promakanější hudba, než si myslíte ;-) Navíc hodně úspěšných kapel hudebně vykuřuje punkovou scénu (ale myšlenkově určitě ne)
=^..^= AmigaPower® avatar 25.7.2008 19:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Punk jsou 3 akordy, nic víc, nic míň! Komu nestačej 3 akordy a hledá v tom "něco hlubšího", je hovno pankáč! Punk nepotřebuje nějaký "ozdobičky", to už by nebyl sebou... :-D
Václav 25.7.2008 19:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Viz Punk rock a Greenday v čele :D Tak jako na Sellfish bych si na nich rozhodně nezaskákal.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
25.7.2008 20:13 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
To je ovšem nesmysl, nárok na kvalitu hudby velmi roste a sám by jste nepoznal, co všechno může být punk.

Kdybych šel od kapel jako "Petrograd" nebo "Chumbawamba" (melodický punk), na druhém konci by mohli být třeba "Circle takes the square" (screamo) nebo např. "Fall of Efrafa" (neocrust). Všechny tyto styly jsou vlastně punk, i když to už tak vůbec nezní...
=^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 02:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
jj, na čistě teoretický rovině ten názor beru :-D nicméně "čistě teoreticky" je i Avril la-bitch, nebo linkynpark metal. Když tenhle názor slyšim, ježej se mi všechny chlupy...
24.7.2008 21:16 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
K tomu bez ska by som odporučil ešte Bad Religion - Greg Graffin má úžasný hlas - veľmi zľahka sa s ním dá porovnať azda len David Draiman (Disturbed).
24.7.2008 21:26 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
som na energickejsie veci, od BR maloco
25.7.2008 08:08 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
hehe, a co starý věci 80-85, nebo jak se to jmenuje, album Suffer (ty vole, to je tak paradni oldschool že je to skoro srovnatelny s Minor Threat)
25.7.2008 08:42 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
songy jednotlivo ok, ale nemam chut si to nikdy pustit... mozno ista averzia voci BR, ale The Empire Strikes First mozem
25.7.2008 09:29 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
:-) to ja to mam celkem obracene.. novejsi (vymeklejsi) BR mne moc neba, ale old school (před Generator) můžu.. Suffer má sice asi 20 minut, ale je to dobrý album...
25.7.2008 09:38 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
kapely, ktore nevedia poriadne zacat album u mna moc nezaboduju :) na tom to rozbehli celkom dobre, aj ked neskor spomalili (co je skoda, keby to ku koncu zas rozbehli, tak by clovek mal aj chut si to pustit znovu :))
25.7.2008 18:24 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Souhlas, staré bad religion je hodně neučesané a to je na tom to přitahující :-)
25.7.2008 18:23 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
znie to dobre, z polskych si obcas pustim 1125 ;)
mi se hodně líbí třeba Stracony, Antichrist a zmíněné Alians.
mam album The Restoration Of Chaos & Order a az tak ska ani hc a rychli mi nepripadaju :)
Zkus album "Destroy what destroys you"
slaba kvalita nahravok, posledny znel lepsie, ale asi to bolo nedotahane z torrentu, tak som to aj cele zmazal a nejak mi to nechyba
Nahrávky Final Conflict a The Ungovernable Force nesmí chybět ;-)
co sa tyka veci bez ska
Třeba moravské "Ad Calendas Graecas" a "Innoxia Corpora" zní dost dobře :-)
25.7.2008 19:40 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
"Destroy What Destroys You" uz znie o dost zaujimavejsie, dik
24.7.2008 11:10 Frankie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Možná by se Ti líbilo tohle: http://www.subculturefest.cz/
24.7.2008 11:21 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
ano, myslim, ze by sa mi to pacilo ;)
24.7.2008 16:12 ludo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No ja by som pridal este celkom dobru francuzku kapelku Babylon circus... vacsinou je to skor do reagge, rychlejsich maju iba zopar veci, ale tie stoja za to:) A zda sa mi ze tu nikto nespomenul Tleskac:)
A co sa tyka hc-punk z domacich by som urcite dopurucil Ilegality(sk), Dezinfekce(cz)...
24.7.2008 18:48 boriz | skóre: 4 | Localhost
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak u me se hraje punk ( Sanov 1, HNF, SPS< Session, Spinaci Spendlik, N.V.U , Punk Floid ,DK )
Oi! nejaky vetsinou CZ ( pilsner oiquell, operacka, Incident, 3:2 pro MH, nehrajici Zaciatok konca, the zapoy )
SKA ( Distemper, fast food orchestra, tleskac, Jo!SKA )
tekkno (shortgreyz.net), trance, drumandbass, industrial, crust, noise mam v oblibe, ale na disku moc nemam
I slackwaristi maji sve dny
25.7.2008 08:07 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hele, co se týče ska-derivátů, rozhodně nejsem odborník, ale hodně dobrá kapela jsou Five Iron Frenzy, hlavně jejich finální album před koncem kariéry The End Is Near (nebo v reedici The End Is Here).. k tomu hardcore (kde už bych se odborníkem trošku nazval) - naprosto doporučuju cokoliv nového z Bridge Nine Records - tenhle rok tam vydávají samý geniální alba, H2O, Have Heart, Death Before Dishonor a hlavně Verse... jo a na ska se vyser, protože jediný, co ze ska(punk/rock/folk/u) potřebuješ, jsou Sublime... vtip, ale u mne to tak fungovalo... ještě možná některý Bad Manners
Rezza avatar 25.7.2008 08:14 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdyz skapunk, tak samozrejme Ska-P :) Vic do punku je Skaparapid a Skalariak obcas taky zabrousi (presevsim Soldados). Ve spanelstine je to lepsi, jde tomu lip rozumet. Kdyz teda Skalariaci nezacnou baskitsky :D
Rezza avatar 25.7.2008 12:52 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Jo a na vyse zmine The Locos jsem taky zapomel... Skoda ze jsem nemohl na RFP.
28.7.2008 00:20 nobody734
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ska: Bad Manners, Tleskac, The Specials, Skaladdin, Skarface, Suburban Legends(mix), Tleskac, Skoidats(ska/oi)

HC/Punk/Oi: Agnostic Front, Deadline, Madness, Dropkick Murphys, The Business, Last Resort, Los Fastidios, Klasse Kriminale, NVU, Rozpor, Davova Psychoza

31.8.2008 08:59 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše UPDATE Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ked som mal este cas, tak mi najsympatickejsie z odporucenych prisli tieto kapely: Nemal som na to cas a chut nejak ich objavovat, z odporucenych som pocuval vlastne len Destroy What Destroys You od Aganst All Authority. Vcera som tiez spravil dalsi objav -- Streetlight Manifesto. Slubne vyzeraju este Voodoo Glow Skulls, Mustard Plug, Mad Caddies.

Dik a keby ste este nieco objavili, kludne napiste ;)
2.9.2008 23:28 Radio online
Rozbalit Rozbalit vše Re: Do rytmu ska!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
taky rádio onlineRytmus a online :) oh good my radio....

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.