abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Jendа avatar 22.9.2016 22:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Při rychlosti disku 60 MB/s a 6 površích musí každá hlava zvládat 10 MB/s neboli 80 Mb/s.
    Opravdu disk umí držet na stopě všechny hlavy současně? Jsou na společném spindlu, ta mechanika by musela mít úžasnou reprodukovatelnost. Vždycky jsem si myslel (možná deformován historickým CHS systémem), že data jsou na disku lineárně.
    23.9.2016 21:28 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Mas pravdu. Ked porovnas dva disky rovnakeho modelu ale inej kapacity (tak, aby jeden mal len jednu platnu a druhy dve), tak budu rovnako rychle (myslim prenosovu rychlost pri sekvencnom pristupe).
    David Ježek avatar 23.9.2016 09:20 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Je tu někdo, kdo smysl tohohle seriálu chápe (tedy krom toho, že nejspíš jde o sofistikovaný a dlouhotrvající pokus o pološílený pseudohumor marťanů, kteří infiltrovali naši planetu)?
    23.9.2016 16:44 ED
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    24.9.2016 06:11 q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    já, aspoň si to myslím
    25.9.2016 13:29 horas24
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Lol, tenhle serial uz ma osmy dil? To je nejaky dlouhodoby trolling nebo proc proboha?
    26.9.2016 12:12 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Bud rad, ze autor nepise tutorial k C napr. Predpokladam, ze len zapis Hello world by zabral tak 20 casti. Odhliadnuc od toho, ze po skonceni serialu by mal prijemnca vsetky mozne znalosti okrem shopnosti rozumiet C kodu.
    26.9.2016 12:53 CRKT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Fascinuje mě, jak si tu všichni ti neumětelové, lepiči kódu v javě, script kiddies a korporátní "programátoři" berou do huby clocka...
    26.9.2016 13:44 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Ziarlite? Chcete si ho brat do huby len vy?:-)
    26.9.2016 14:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Mne zase fascinuje, že se tu pokaždé objeví nějaký vzývač model, který je natolik omámen úctou k Velkému Clockovi, že zarputile odmítá připustit, že by ten seriál opravdu mohl být tak strašný, jak tvrdí ti, kdo nejsou takto oslepeni velkým jménem.
    26.9.2016 15:02 CRKT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    A co kdyby jste si připustil, že jste ho prostě nepochopil?
    26.9.2016 15:15 Sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Cisto zo zaujimavosti, kto je ten Clock? Teraz po tom predchadzajucom prispevku som si pozrel web a nejako sa zatial nedostavil WOW pocit. Ci funguje aj pod nejakym inym nickom?
    26.9.2016 16:12 Jyrka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Clock je člověk, který umí dělat věci, o kterých Kubeček umí jen mluvit.
    26.9.2016 16:49 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    To jest co? Nejake chytre nove algoritmy, postupy?
    26.9.2016 17:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Nejznámější je asi díky optickému pojítku Ronja, což byla ve své době (kvalitní připojení vzácností, wi-fi technologie drahá) nepochybně zajímavá a užitečná věc. To ale pochopitelně neznamená automaticky, že budou stejně úspěšné i všechny jeho další projekty nebo že bude psát dobré články. Tento seriál to ilustruje dostatečně názorně.
    26.9.2016 19:36 Vagus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Takže na jedné straně Ronja, links, optar, hromada zajímavých článků... A na straně druhé Kubečkovy macho kecy

    Já zvedám pracku pro více clocka a méně Kubečka
    26.9.2016 20:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Takže na jedné straně … a na straně druhé …

    Ve skutečnosti je úplně jedno, co je na jedné nebo druhé straně. I kdyby pod tou sérií byl podepsaný někdo, kdo dokázal tolik, co Linus Torvalds, Donald Knuth a Jim Starkey dohromady, bylo by mi to úplně jedno, protože ta série je dobrá leda k demonstraci toho, o čem je řeč v semináři ke hře Švestka: paradoxní kombinace neschopnosti udržet myšlenku a neschopnosti opustit myšlenku.

    Já zvedám pracku pro více clocka a méně Kubečka

    Na rozdíl od toho, kdo se za své názory stydí natolik, že se pod ně neodváží ani podepsat, si myslím, že existuje určitá úroveň, pod kterou by se klesnout nemělo. Takže na plnou… ústa: než vydávat tohle, raději nevydávat nic. A pokud by snad existence ABCLinuxu měla záviset na článcích jako tyhle, pak by to asi opravdu bylo lepší odpískat.

    kyknos avatar 26.9.2016 21:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Kubečkovi se to nelíbí, tak je to prostě špatný, co na tom nechápeš? :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    26.9.2016 22:12 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Cisto prakticky, polozte tuto seriu vedla hocicoho od p.Tisnovskeho a to co on popise v jednej casti je asi tak 10 nasobok zatial vsetkych 8 casti tu. Nehodnotim samotne "napady" na filtrovanie, nech si kazdy preberie ci neexistuju lepsie cesty. Pre mna cisto po stranke mnozstva informacii na clanok je to naozaj biedna seria.
    kyknos avatar 26.9.2016 22:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    hustota informace ale s kvalitou nijak nesouvisi, nekdy je lepsi hustota vysoka, jindy nizka, a uplne nejlepsi je, pokud je na vyber
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2016 06:12 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Povedal by som, ze v takychto clankoch snad ano, predpokladam, ze tutorial je o tom, ze autor citatela chce nieco naucit. A opat dufam, ze tu nejde o nejake slovickarenie a chapeme sa, ze tutorial snad by mal obsahovat infomacie k teme a ze toto podla dosavadneho obsahu nie je nejaky teoreticky traktat. Tam by som plne suhlasil s vasou pripomienkou.
    kyknos avatar 27.9.2016 08:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    hustota informace je při záměru "něco naučit" často vysoce kontraproduktivní

    je rozdíl mezi referenčním manuálem a popularizačním článkem nebo tutoriálem pro začátečníka
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2016 10:57 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Mam pocit, ze sa bavime o konkretnom clanku tu, nie o nejakej obecnej mnozine vsetkych moznych clankov. Teda ak vam to nedoslo lebo mi pride, ze iba sa snazite odbiehat od temy a tou bola tato seria. Konkretne napr. tento clanok, zmienka o disku, mne cely ten odstavec pride ako nejaky copy paste error, absolutne ziadny suvis s temou, odbehnutie k frekvenciam, co tak este rozobrat popri ci lepsi nejaky inertny plyn v disku? A potom plynule napr. prejst k najlepsej zmesi pre potapanie do vacsich hlbok? Keby to bola jedina vec tak nepoviem ani slovo, kto cosi pisal vie svoje... Ale tu je to viac menej pravidlo (vid utf8 napr.)
    kyknos avatar 27.9.2016 11:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    No, ale za to já nemůžu, že jsi to nepochopil nebo to není článek pro tebe (a neumíš se na to podívat obecněji).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2016 13:02 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    A na to ste prisli ako, ze som to nepochopil? Takze skuste mi podat vase vysvetlenie aky ma suvis frekvence ktore musi hlava prenaset s filtrujeme ctive texty? Mne to pride ako neschopnost drzat sa temy cakam na vase osvietenie mojej mysle aby som v tom videl cosi viac.
    kyknos avatar 27.9.2016 13:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Mně je úplně jedno, jak ti to přijde. Pokud chceš tvrdit, že je to špatný článek, měl by si nějak prokázat, že tvá osobní preference (článek, který se drží úzkého tématu jako klíště) je nějaké obecné dobro a objektivní znak kvality - já to například považuji spíš za mínus, s vyjímkou několika velmi specifických žánrů, mezi které tento seriál nepatří
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2016 13:46 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Zaujimave, ze ja musim prekazat. Ja nechapem. Ja neviem co. Vy ste proste demagog bez schopnosti dodat argument. Co keby ste dodali konecne aj vy cosi. A btw je rozdiel ked odbehnutie od temy ma nejaky vyznam ako len neschopnost pisat suvisle.
    kyknos avatar 27.9.2016 14:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    ty tvrdiš, že je článěk špatý = ty to musíš prokázat

    jinak tak maximálně můžeš tvrdit, že se ti nelíbí/nejsi jeho cílová skupina

    a než začněš používat cizí termity, zjisti si, co znamenají
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2016 15:36 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    co z polopravd, prekrutenych argumentov sa vam nezda ze pasuje na oznacenie demagoga? Ja som sa snazil popisat co konkretne mi vadi, zatial co vy sa ohanate obecnymi frazami a stale pozadujete dodat argumenty a popritom zhusta opopentom podsuvate veci ako ze to nechapu (ale svoje vysvetlenie poskytnu asi nehodlate), pripadne sa to snazite ponat ironicky. Pozadujete dokazy (co je to dokaz pri takomto clanku je na inu debatu inac) ktory "lahko vyvratite" , citujem "No, ale za to já nemůžu, že jsi to nepochopil nebo to není článek pro tebe (a neumíš se na to podívat obecněji).". Okrem toho ze logicka skladba tejto vety je nezmyselna (btw to mozno zase naznacuje preco tu stale sa tocime v kruhu) tak pouzijem na tvoju odpoved tvoju prvu vetu "ty tvrdis ze to neni pravda = mal by si to dokazat."
    kyknos avatar 27.9.2016 20:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    dokazuje se pravda, ne nepravda :)

    i kdyz v tomto pripade jde dokazat ta nepravda jednoduse - clanek si nasel spokojene ctenare, argo nemuze byt uplne spatny
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2016 20:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    clanek si nasel spokojene ctenare, argo nemuze byt uplne spatny

    To je hodně odvážná implikace - a zcela neoprávněná. Tato série článků není zdaleka jediným protipříkladem.

    kyknos avatar 28.9.2016 14:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Ne, tato série článků jen ukazuje (jako mnoho jiných věcí) tvou debilitu - pokud se tobě něco nelíbí, je to špatné. Jiným se ta série líbí a něco jim přináší - a jinou smysluplnou definici dobrého článku, než že si najde své spokojené čtenáře, neznám. Ty ano? Pochlub se s ní
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.9.2016 15:26 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    jinou smysluplnou definici dobrého článku, než že si najde své spokojené čtenáře, neznám
    Podle teto definice nejlepsi clanky vychazeji v Blesku.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    kyknos avatar 28.9.2016 15:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    nevim zda nejlepsi, ale dobre jiste ano - lide je ctou a bavi je

    leda by ses prohlasil za nadcloveka a zacal vnucovat svuj vkus jinym lidem
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.9.2016 17:51 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    leda by ses prohlasil za nadcloveka a zacal vnucovat svuj vkus jinym lidem
    na to jsou tu jini odbornici, ...

    kteri dokazou tak komplikovanou vec, jako je kvalita clanku, zredukovat na jednorozmernou dvouhodnotovou velicinu (ma ctenare/nema ctenare)
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    28.9.2016 18:34 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Vidim, ze si prebral stafetu dohadovania sa s tymto clovekom. Mam ale obavy ze jeho argumenty a logiku(teda jeho specialnu verziu logiky ci ako nazvat) s ktorou ich aplikuje nie je mozne udolat:-) pripomina mi jednu piviedku od Lema kde Trurl zostrojil najhlupejsi stroj na svete a pokusal sa s nim hadat:-)
    Václav 29.9.2016 08:54 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Ono to nemá smysl. V par věcech se mi s Kyknosem daří i souhlasit. Ale jakmile má jiný názor než ty, narážíš na problém "Kyknos má vždycky pravdu"
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    14.10.2016 13:36 ooo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    jsou lide, kteri zerou hovna, presto mi nikdo nenamluvi, ze to je dobry.
    28.9.2016 20:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Takže články oslavující homeopatii, články o chemtrails nebo články fanatických křesťanských fundamentalistů o tom, jak všichni, kdo nežijeme podle jejich představ, budeme zatraceni, to jsou podle tvého chápání dobré články jen proto, že si najdou své spokojené čtenáře? Pozoruhodné…
    Václav 29.9.2016 08:51 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Náhodou, homeopatie, pokud se nepoužije jako náhrada léčby, ale jako její doplněk pro "věřící" je fajn :) I ten placebo efekt může podpořit léčbu. :)

    Ale samozřejmě souhlas. Měřit kvalitu článku spokojenými čtenáři (přičemž i těch se ukázalo opravdu minimum) je blbost. Třeba na Živě pravidelně vychází zcestné články ukazující naprosté nepochopení zdroje autorem, ale spokojené čtenáře (kteří téma neznají) si to najde. A prohlásit že naprostá dezinformace je diky tomu kvalitním článkem by chtělo opravdu odvahu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 30.9.2016 10:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Ano, i články oslavující homeopatii či Alláha Krista mohou být dobré a rád si je přečtu. Ono totiž lze těžko s něčím nesouhlasit, pokud si to člověk dostatečně nenastuduje.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.9.2016 21:49 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    ano? povedal by som, ze dokaz nepravdivosti tvrdenia sa celkom casto pouziva, ci dokazy sporom sa podla vas robia ako?
    27.9.2016 23:14 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    argo nemuze byt uplne spatny
    Jako pes z cetnickych humoresek, Argo, uplne spatny nebyl. Termit, ktery jsi chtel pouzit, je tedy patrne "ergo".
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    kyknos avatar 28.9.2016 14:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    usiluješ o pozici mé sekretářky? :) jestli to chceš dělat zadarmo, proč ne :) ale platit za eliminaci překlepů nehodlám, inteligentní čtenář má opravné mechanismy :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.9.2016 15:10 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    jsi takhle vtipny i ve skutecnem svete, nebo jen na internetu?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    26.9.2016 15:06 Neumětel, Lepiči kódu v javě, Script kiddy a Korporátní "programátor"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Srdečně a upřímně se omlouváme panu Programátoru s velkým P, že se nám ty jeho sračky co tady produkuje nelíbí. Rádi bychom uvítali, kdyby redakce ABCLinuxu odfiltrovala všechny jeho články a do budoucna se snažila publikovat pouze čtivé články.

    S pozdravem Neumětel, Lepiči kódu v javě, Script kiddy a Korporátní "programátor"
    27.9.2016 09:01 ava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Mě se tyhle "sračky" líbí, baví mě styl, a i ty informace mi přijdou zajímavý.

    Prostě to nečti, ale netvař se že tvůj názor je názor všech, můj to třeba není.
    29.9.2016 09:11 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Jsem rád, že tu tenhle seríál vychází, dozvěděl jsem se z něj mnoho zajímavých věcí a prosím Michaela Kubečka a další intelektuální masturbanty, at nám předvedou své vlastní dílo vyšší kvality nebo laskavě mlčí. Děkuji redakci i autorovi.
    Jendа avatar 29.9.2016 09:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Přijde Petr do hospody a objedná si řízek. Přinesou mu humáč.

    Petr: „Fuj, vždyť je to do černa spálený a přesolený!“

    Číšník: „Ukažte nám jak smažíte řízky vy nebo laskavě mlčte.“
    29.9.2016 09:25 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    A tenhle článek je spálený a přesolený?

    A i kdyby byl, je ten řízek zdarma a bez záruky? Pokud by někdo zdarma rozdával řízky, lidé by je s chutí baštili, byly by podobné vykřiky stejně mimo mísu, jako pod tímto článkem.
    Fluttershy, yay! avatar 29.9.2016 09:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    zdarma

    Pane kolego, že vy používáte blokování reklamy?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Petr Tomášek avatar 1.10.2016 13:16 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    To snad dělá každý, kdo nechce být těma reklamníma zmrd*ama špehován...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    29.9.2016 10:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    A tenhle článek je spálený a přesolený?

    Ano (v rámci té analogie). Nemluvě o tom, že to vlastně z větší části ani nejsou řízky, protože k údajnému tématu série se autor pořád ještě nedostal. :-)

    Pokud by někdo zdarma rozdával řízky…

    …tak to pořád ostatní nezbavuje práva hodnotit jejich kvalitu.

    Loni jsem třeba na jedné konferenci dostal kabel s klasickým USB konektorem na jedné straně a mini- a mikro- na druhé. Když jsem pak zjistil, že se dá použít jen pro nabíjení, protože nemá propojené datové piny, musím si tuto informaci podle vaší logiky nechat pro sebe (a nechat ostatní, ať na to přijdou sami)?

    29.9.2016 11:02 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Údajnému tématu se věnuje již mnoho dílů zajímavého čtení. Pokud to Vás nezajímá, nevím, kde berete pocit, že čtenáře zajímá, že vás to nezajímá... Nějaká duševní porucha? Že vy se nechcete od autora nic naučit je jen váš problém, já třeba chci.
    29.9.2016 11:28 navstevnik z rootu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    No pokud ty "spalene a presolene rizky" bude rozdavat nejaky znamy michelinsky kuchar a pokrikovat na nej bude blbecek, co si ani poradne neumi ve firemni mikrovlnce ohrat pizzu, tak si ten spaleny rizek s chuti dam.
    29.9.2016 11:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    To je přesně ta zvrácená logika, o které jsem psal výše: spálený řízek od "blbečka" je špatný, spálený řízek od michelinského kuchaře je lahůdka. Nesmysl. Spálený řízek je špatný, ať ho spálil kdokoli. Rozdíl je v tom, že dobrý kuchař by měl mít především dost soudnosti a z kuchyně ho nevydat.
    29.9.2016 11:42 navstevnik z rootu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    tak tedy polopaticky: chtel jsem trochu kulantneji rici, ze pokud na clocka pokrikuje nejaky niemand kubecek, ktery sam ani neumi poradne programovat, vypovida to o kvalite clockova clanku naprosty vykal :)
    29.9.2016 11:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Na rozdíl od vás se "niemand kubecek" umí aspoň podepsat, takže si lze snadno ověřit, jako to s těmi vašimi výkřiky je ve skutečnosti.
    29.9.2016 11:59 navstevnik z rootu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    blahopreji
    Jendа avatar 29.9.2016 14:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filtrujeme čtivé texty z Projektu Gutenberg 8
    Heh, já jsem v tom komentáři detekoval ironii a ono prd.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.