abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 19:22 | Nová verze

Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC, oznámil vydání verze 2.0.0 open source routovacího démona BIRD (Wikipedie). Přehled novinek v diskusním listu a v aktualizované dokumentaci.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 09:22 | Pozvánky

V Praze dnes probíhá Konference e-infrastruktury CESNET. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze i online na stránce konference.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
9.12. 20:11 | Nová verze

Byl vydán Debian 9.3, tj. třetí opravná verze Debianu 9 s kódovým názvem Stretch a Debian 8.10, tj. desátá opravná verze Debianu 8 s kódovým názvem Jessie. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 9 a Debianu 8 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
9.12. 00:44 | Nová verze

Po 6 měsících vývoje od vydání verze 0.13.0 byla vydána verze 0.14.0 správce balíčků GNU Guix a na něm postavené systémové distribuce GuixSD (Guix System Distribution). Na vývoji se podílelo 88 vývojářů. Přibylo 1 211 nových balíčků. Jejich aktuální počet je 6 668. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
8.12. 21:33 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 5.9 byla vydána nová stabilní verze 5.10 toolkitu Qt. Přehled novinek na wiki stránce. Současně byla vydána nová verze 4.5.0 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator nebo verze 1.10 nástroje pro překlad a sestavení programů ze zdrojových kódů Qbs.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 11:11 | Komunita

Naprostá většina příjmů Mozilly pochází od výchozích webových vyhledávačů ve Firefoxu. Do konce listopadu 2014 měla Mozilla globální smlouvu se společností Google. Následně bylo místo jedné globální smlouvy uzavřeno několik smluv s konkrétními vyhledávači pro jednotlivé země. V USA byla podepsána pětiletá smlouva s vyhledávačem Yahoo. Dle příspěvku na blogu Mozilly podala společnost Yahoo na Mozillu žalobu ohledně porušení této

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 05:55 | Zajímavý článek

V Londýně probíhá konference věnovaná počítačové bezpečnosti Black Hat Europe 2017. Průběžně jsou zveřejňovány prezentace. Videozáznamy budou na YouTube zveřejněny o několik měsíců. Zveřejněna byla například prezentace (pdf) k přednášce "Jak se nabourat do vypnutého počítače, a nebo jak v Intel Management Engine spustit vlastní nepodepsaný kód". Dle oznámení na Twitteru, aktualizace vydaná společností Intel nevylučuje možnost útoku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
7.12. 04:44 | Komunita

Virtualizační nástroj GNOME Boxy ve Fedoře 27 umožňuje jednoduše stáhnout a nainstalovat Red Hat Enterprise Linux, který je pro vývojáře zdarma. Vývojová verze GNOME Boxy již umožňuje jednoduše stáhnout a nainstalovat další linuxové distribuce. Ukázka na YouTube. Seznam distribucí a jejich verze, nastavení a cesty k ISO obrazům je udržován v knihovně a databázi libosinfo (GitLab).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 03:33 | Nová verze

Google Chrome 63 byl prohlášen za stabilní (YouTube). Nejnovější stabilní verze 63.0.3239.84 tohoto webového prohlížeče přináší řadu oprav a vylepšení. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Opraveno bylo 37 bezpečnostních chyb.

Ladislav Hagara | Komentářů: 10
6.12. 22:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 147. brněnský sraz, který proběhne v pátek 15. prosince od 18:00 hodin v restauraci Severka na rohu Tučkové a Zahradníkové.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (8%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (14%)
Celkem 951 hlasů
 Komentářů: 45, poslední 1.12. 19:00
    Rozcestník

    DirectX ve Wine

    13. 5. 2008 | David Watzke | Multimédia | 36128×

    Pro hraní her využívajících DirectX pod Wine je třeba jej nejdříve nainstalovat. V tomto článku se dozvíte, jak nainstalovat DirectX 9.0c do Wine a jak nastavit různé související věci v registrech.

    Co je to DirectX?

    Microsoft DirectX je kolekce programovacích rozhraní (API) pro úlohy týkající se multimédií, především pak videa a programování her pro Microsoft Windows. Názvy všech těchto API původně začínaly na "Direct", například Direct3D, DirectDraw, DirectMusic, DirectPlay, DirectSound a podobně. DirectX byl obecný pojem, který označoval všechny tyto "Direct"-něco API a stal se názvem kolekce. Jak léta plynula, některá API časem zastarala a byla nahrazena, takže tato konvence pro pojmenování již tak docela neplatí. Vlastně se "X" uchytilo natolik, že nahradilo část "Direct" v některých nových DirectX technologiích, jako jsou XAct, XInput a další.

    Direct3D (API pro 3D grafiku v rámci DirectX) je široce využíváno ve vývoji počítačových her pro Microsoft Windows, Xbox a Xbox 360. Direct3D se využívá také v jiných programech pro vizualizaci a grafické úlohy, především CAD/CAM, a to kvůli rychlému vykreslování vysoce kvalitní 3D grafiky na kompatibilním hardwaru. Jelikož je Direct3D pravděpodobně nejznámější API z DirectX, tak se pro něj nezřídka používá obecný název DirectX.

    Konfigurace Wine

    Následující návod platí pro Wine verze 0.9.58, 0.9.59 a 0.9.60 s čistou konfigurací a DirectX 9.0c redistributable vydané v březnu 2008 (stažení z FileHippo.com, 69,5 MiB).

    Začněte spuštěním winecfg. Vytvoří se adresář ~/.wine s výchozím obsahem a poté se spustí grafický konfigurační nástroj, ve kterém nastavte verzi Windows na 2000, upravte si zvukové nastavení podle vašich potřeb (možná nebude třeba nic měnit) a případně si aktivujte virtuální plochu (záleží pouze na vašich preferencích). Winecfg nezavírejte a zkopírujte do adresáře ~/.wine/drive_c/windows/system32 nativní knihovny mscoree.dll a streamci.dll z Windows (pokud Windows nemáte, dají se najít na webech jako je dlldump.com, dll-files.com, dll-download.net).

    Potom ve winecfg přejděte na tab "Knihovny", přidejte do seznamu mscoree a streamci (bez přípony) a obě položky upravte tak, aby se používaly nativní verze. Poté změny potvrďte stisknutím OK. Je třeba takto nastavit docela velké množství knihoven a rychlejší než přidávat vše ručně, je otevřít si soubor ~/.wine/user.reg, najít v něm sekci [Software\\Wine\\DllOverrides] a změnit ji tak, aby obsahovala následující:

    "d3d8"="builtin"
    "d3d9"="builtin"
    "d3dim"="native"
    "d3drm"="native"
    "d3dx8"="native"
    "d3dx9_24"="native"
    "d3dx9_25"="native"
    "d3dx9_26"="native"
    "d3dx9_27"="native"
    "d3dx9_28"="native"
    "d3dx9_29"="native"
    "d3dx9_30"="native"
    "d3dx9_31"="native"
    "d3dx9_32"="native"
    "d3dx9_33"="native"
    "d3dx9_34"="native"
    "d3dx9_35"="native"
    "d3dx9_36"="native"
    "d3dxof"="native"
    "dciman32"="native"
    "ddrawex"="native"
    "devenum"="native"
    "dinput"="builtin"
    "dinput8"="builtin"
    "dmband"="native"
    "dmcompos"="native"
    "dmime"="native"
    "dmloader"="native"
    "dmscript"="native"
    "dmstyle"="native"
    "dmsynth"="native"
    "dmusic"="native"
    "dmusic32"="native"
    "dnsapi"="native"
    "dplay"="native"
    "dplayx"="native"
    "dpnaddr"="native"
    "dpnet"="native"
    "dpnhpast"="native"
    "dpnlobby"="native"
    "dsound"="builtin"
    "dswave"="native"
    "dxdiagn"="native"
    "mscoree"="native"
    "msdmo"="native"
    "qcap"="native"
    "quartz"="native"
    "streamci"="native"

    Soubor uložte. Nyní jste připraveni instalovat.

    Instalace DirectX 9

    Přejděte v konzoli do adresáře, kam jste stáhli instalační soubor DirectX a spusťte:

    wine directx_mar2008_redist.exe

    Objeví se dialog, ve kterém zadáte cestu, kam chcete DirectX rozbalit (můžete kamkoliv). Po rozbalení přejděte do adresáře, který jste zvolili v dialogu, a spusťte:

    wine DXSETUP.exe

    Instalace je prostá: souhlasím, další, další, dokončit. To je vše.

    Nyní máte k dispozici všechny nativní knihovny DirectX 9 a můžete si jednotlivě pro každou knihovnu nastavit, zda se má použít nativní nebo vestavěná. Toto nastavení lze vytvořit pro každou aplikaci zvlášť pomocí zmiňovaného winecfg.

    Tato část článku je volným překladem článku DirectX 9.0c March 2008 redistributable on Linux with Wine v blogu Wine Review.

    Záznamy v registrech

    Wine používá systém registrů kompatibilní s Windows a stejně jako tam v něm lze nastavit a poladit různé věci. Občas je to dokonce jediný způsob, jak něco nastavit. Grafický editor registrů (stejný jako ve Windows) spustíte příkazem regedit.

    Nastavit Direct3D lze v HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Wine -> Direct3D. Platné jsou řetězcové položky s následujícími názvy:

    DirectDrawRenderer

    Určuje, který backend se použije pro vykreslování (DirectDraw). Platné hodnoty:

    • gdi - použije backend GDI, který je pomalý, ale spolehlivý (výchozí nastavení)
    • opengl - použije backend OpenGL, který je rychlý, ale ne všechny programy s ním fungují správně
    RenderTargetLockMode

    Nastavuje režim čtení a zápisu framebufferu zatímco je zamčený. Platné hodnoty:

    • auto - stejné jako readdraw, ale později bude odkazovat na nejlepší metodu (výchozí)
    • disabled - efektivně zakáže zamykání framebufferu
    • readdraw - použije glReadPixels pro čtení a glDrawPixels pro vykreslování
    • readtex - použije glReadPixels pro čtení a vykresluje pomocí texturovaných quadů
    • texdraw - použije textury pro readback (načtení dat z GPU zpět do RAM) a glDrawPixels pro vykreslování
    • textex - použije textury pro readback a vykresluje pomocí texturovaných quadů
    OffscreenRenderingMode

    Nastavuje režim "off-screen" vykreslování. OpenGL běžně vykresluje do nějakého okna, které lze vidět na monitoru, ale občas je vhodné vykreslovat do bufferu, který není zobrazený, a tomu se říká "off-screen" vykreslování. Platné hodnoty:

    • backbuffer - vykresluje se do backbufferu, což je část video RAM, která obsahuje další snímek, jenž má být vykreslený
    • pbuffer - použije PixelBuffery, což znamená, že ovladač OpenGL vybere nejlepší umístění pro buffer (RAM, AGP [sdílenou paměť] nebo video RAM)
    • fbo - použije objekt framebufferu
    UseGLSL
    Lze nastavit hodnoty "enabled" (povoleno) nebo "disabled" (zakázáno). GLSL je zkratka pro OpenGL Shading Language, což je zvláštní vysokoúrovňový programovací jazyk, který usnadňuje programování shaderů. Od Wine verze 0.9.49 je ve výchozím stavu povolený. Při zakázání se použijí ARB shadery. ARB je OpenGL Assembly Language a jde o nízkoúrovňový jazyk pro programování shaderů. ARB (na rozdíl od GLSL) nepodporuje různé vychytávky (flow control, branching), ale stále se (díky své přenositelnosti) používá.
    VideoMemorySize
    Nastavuje množství emulované video RAM. Výchozí hodnota není pevná, nastaví se na základě jednoduché autodetekce založené na odhadu z OpenGL řetězců.

    directx need for speed prostreet
    Need for Speed ProStreet, 1,4 MB

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    13.5.2008 00:34 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Zajímavé. Po takové instalaci DirectX skoro vznikne Cedega...
    Prcek avatar 13.5.2008 00:45 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Tak pri instalaci DirectX mi to hodilo chybu s chybejici mscorees.dll - podle diskuze pod tim blogem se musi ve winecfg nastavit mod "Windows 2000". Ale ani to nepomohlo - zda se ze to nebere mscoree.dll z WinXP SP3, takze se musi stahnout ta verze z dlldump.com a pak uz to tu chybu nehaze.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    progdan avatar 13.5.2008 01:07 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Příloha:
    I po 150. pokusu mi dxdiag v Direct3D testu zobrazuje sice rychle rotujici krychli, ale bez textur (jen bilou) a vubec celej dxdiag je nejakej divnej (viz log)...wine 0.9.60 na Arch64
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    13.5.2008 01:18 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    nikdy jsem directX neinstaloval a ani jsem neměl potřebu, prostě mi vše funguje i bez nich. Jakmile objevím aplikaci, která to bude potřebovat, určitě tento návod využiji. Díky...
    13.5.2008 07:31 Pitel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Mam podobnou zkusenost... akorat nove Trackmanii chybela naka ta d3dx9 knihovna, ale nez instalovat cely DirectX bylo rychlejsi (a funkcni) tu knihovnu vygooglit.
    13.5.2008 01:52 guzii | skóre: 2 | Olbramovice + Ostrava (kolej)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Velmi děkuji. Akorát jsem na tohle téma dneska vedl diskuzi a teď se objeví takový článek :)
    Martin Stiborský avatar 13.5.2008 02:19 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Super, díky za článek, tak to vypadá že se díky tomuto dokopu zkusit Civilization IV pod Wine.
    Kvík ..
    13.5.2008 17:38 iTRAIN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Civilizace pod wine funguje - otestovano jak s normalni CIV4, tak s Beyond the sword (steam verze podotykam)
    Martin Stiborský avatar 13.5.2008 17:41 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Právě že se mnou se instalátor hádal, už nevím co to bylo za chybu .. Myslel jsem že to bude právě absencí DirectX, pak už jsem to neřešil ...
    Kvík ..
    cezz avatar 14.5.2008 11:50 cezz | skóre: 24 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    To si mi teda dal.. Kto sa teraz bude ucit na skusky? ;-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    13.5.2008 05:55 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Je legální používat části windows na linuxu? Neni jednoduší koupit XP za dva litry kde pojedou všechny hry který jsou na XP dělaný?
    hmm
    13.5.2008 06:17 Schmaker | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Asi je to jednodušší, ale není to taková sranda :)
    http://linuxclan.org - 1. Československý Linuxový herní klan
    13.5.2008 07:48 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Spíš bych řekl, že většina lidí, kteří návod tohoto typu využijí, už ty Windows mají, ale nechtějí do nich jen kvůli hře přebootovávat (nebo jim ta potřeba díky tomu odpadne).
    13.5.2008 10:44 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    +1 - To musím mít už několikadenní nutkání někoho rozřezat, abych bootval do widlí kvůli hře. Popravdě si teď ani neuvědomuju, jakou bych chtěl ve Windows pohledávat, všechno co si ve svém volném čase zahraju (moc toho neni, no), tak mi běží ve Wine (bez D3D)...
    Ilfirin avatar 13.5.2008 07:17 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Super článek Davide.
    Nicméně jedna otázka. Je DirectX na něco zaručeně potřeba?
    Co jsem zkoušel (ano těch pokusů je jen pár letmých), tak žádnou z mých testovaných her instalace DirectX neovlivnila ani ve výkonu, ani v případných chybách vykreslování (colin - tráva na střeše).
    Třeba ten Need For Speed na screenshotu. Ten s interním Quartz nejede?
    David Watzke avatar 13.5.2008 08:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Jj, NFS PS mi jede bez moftích DX.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    pushkin avatar 13.5.2008 07:59 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Jenom takový dotaz - řada návodů pro zprovoznění her výslovně varuje před instalací Microsoftích DirectX a doporučuje použít originální Wine implementaci DirectX, která se navíc podle autorů stále zlepšuje. Jaký je tedy přínos instalace DirectX od Microsoftu pod Wine? Není to jen zbytečná komplikace?
    "...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
    David Watzke avatar 13.5.2008 09:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Pokud hra jede s wine dx, tak je lepší použít to, ale moftí dx obsahuje více knihoven (teda spíš ve wine nejsou všechny), které některé hry potřebují. Takhle pak máte možnost nastavit pro jednotlivé knihovny podle potřeby nativní nebo vestavěné.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.5.2008 08:01 KejPi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Vi nekdo, jestli to je legalni?
    pushkin avatar 13.5.2008 08:05 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    IMHO úplně ne, protože DirectX mají licenci vázanou na legální instalaci Windows, pokud tedy nemáš tu, tak ne (podobně jako Internet Explorer - je zdarma, ale jen pro lidi, kteří mají legální Windows). Pokud se ale mýlím, opravte mne...
    "...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
    Jendа avatar 13.5.2008 15:18 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    13.5.2008 08:21 KejPi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Docela zajimave jsou ty hodnoty registru. Nekde jsem je uz videl, ale nejak jsem nemel chut s tim experimentovat. Ma s tim nekdo zkusenosti? Da se tim znatelne vylepsit vykon nebo je lepsi to nechat, jak je to default?
    tsLnox avatar 13.5.2008 09:02 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    už to tu bylo... zkoušel jsem to, myslím že nějakou hru mi to pomohlo spustit, ale většina dalších přestala fungovat

    já jsem asi šťastný člověk, ve wine hraju tak leda CS 1.6 (zatím non-steam, ale steam vlastním také).. hrával jsem war3, ale zdá se mi že nefungují kvůli chybě v mesa/fglrx... už se těším na akceleraci v RadeonHD :)
    13.5.2008 09:18 Jirka Wolny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Možná by pomohlo nainstalovat si DirectX jen do jedné bottle: http://neverhood.etomite.sk/~churchy/129-vinny-sklipek-aneb-co-je-to-bottle/. Pak by mohly fungovat oba typy her. Máte s tím někdo zkušenost?
    Ilfirin avatar 13.5.2008 09:33 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    S čím, s používáním více bottle? Ano já, funguje to plně dle představ.
    Jediná nevýhoda je větší mno6stv9 dat na disku, protože všechno se mirroří. Jak velká je ale prázdná bottle jsem neměřil, třeba je to zanedbatelné.
    13.5.2008 10:53 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Používám to již odnepaměti a jedna bottle má asi 21M s wine 1.0-rc1. Při dnešní velikosti disků a aplikací je to zanedbatelné a za tu spolehlivost mi to stojí (čti: nechci si rozbít jednu aplikaci nějakou druhou).
    Ilfirin avatar 13.5.2008 11:10 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    To samozřejmě. Nu, tak velikost bottle je změřená: 21M.

    Takže opravuji předchozí příspěvěk: Jediná nevýhoda je 21M/bottle navíc (zanedbatelná). Dále jsou už jen výhody.
    13.5.2008 10:06 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestina ve WINE
    Mate nekdo problem se zobrazenim ceskych znaku v programech spustenych pres wine? Ja jsem si zkousel nainstalovat PCTranslator a tam mi to vubec nechce psat cesky a ani v menu se nezobrazuji nektere ceske znaky. Nasel jsem dokonce nejake vlakno (http://www.abclinuxu.cz/forum/show/194290), kde se o tom pise, ze je to asi bug. Bohuzel ani v nejnovejsim verzai wine-1.0_rc1 to stale nefunguje. Neresil jste nekdo tuto situaci?
    13.5.2008 10:57 JohnBlbec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestina ve WINE
    nemam s diaktritikou zadny problem, treba takhle poustim lingea lexicon:

    --- lingea begin cut --- cd ~/.wine/drive_c/Program\ Files/Lingea/Lexicon2 WINEDEBUG="-all" LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2 wine c:\\Program\ Files\\Lingea\\Lexicon2\\LEXICON.EXE $* cd - --- lingea end cut ---
    15.5.2008 08:27 hank | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestina ve WINE
    Mohu se zeptat, proč spouštíte přes wine windows verzi Lingea Lexiconu, když na CD je k dispozici nativní verze pro linux?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.5.2008 16:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestina ve WINE
    Ta je příšerná, je to ošklivě vypadající GTK+ 1 program. Také používám verzi pro Windows.
    13.5.2008 14:24 Matej Tyc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cestina ve WINE
    Je to jednoduche, u meho systemu tyto problemy vyresila instalace windowsackych fontu ( v Archu je to balicek ttf-ms-fonts).
    stativ avatar 13.5.2008 17:39 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    CAD sytémy teď využívají DirectX? To jsou cvoci. Donedávna přece většina používala OpenGL z toho důvodu, že jeho funkce fungují i na grafikách bez přímé podpory (těch funkcí). Leda tak vývojaři her si mohou dovolit, že to nebude na všech systémech vypadat identicky.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    oryctolagus avatar 13.5.2008 18:10 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Leda tak vývojaři her si mohou dovolit, že to nebude na všech systémech vypadat identicky.
    Vývojáři her ty platformy/systémy kde to nevypadá identicky vesele a naprosto ignorují, protože pro ně stejně nepředstavují zákazníka. Na XP/Vista to vypadá identicky (možná je tam zanedbatelná tolerance) a to je to o co jim jde...
    There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.
    stativ avatar 13.5.2008 19:42 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Nemusí nutně. Pokud je mi známo, tak dost her je schopno běžet v několika „módech“ a jenom pokud grafika podporuje všechny vymoženosti, tak jsou i všechny ty vychytávky vidět. U OpenGL je výstup vždy stejný. Pokud grafika nemá podporu pro danou funkci, tak se použije softwarová emulace. Je to sice pomalé, ale zaručuje to kompletní funkčnost vždy a na jakémkoliv hardwaru.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    14.5.2008 23:07 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Je to sice pomalé, ale zaručuje to kompletní funkčnost vždy a na jakémkoliv hardwaru.
    No ono pokud kvuli te softwarove emulaci klesne rychlost prekresleni natolik, ze se program stane prakticky nepouzitelnym, tak tezko mluvit o kompletni funkcnosti.
    stativ avatar 15.5.2008 10:00 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Za normálních okolností je to třeba jenom pár funkcí, pokud ale všechno jede softwarově tak to stejně značí, že už by to chtělo novou grafiku. Pořád je to lepší než něco udělat a pak zjistit, že protože grafika nepodporuje nejnovější directX tak to vlastně vypadá jinak.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    15.5.2008 12:27 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Ne. OpenGL nezaručuje naprosto shodné zobrazení a OpenGL obsahuje řadu rozšíření, která jsou volitelná (dokud se výbor nerozhodne, že budou povinná) a lze se na ně za běhu doptat a podle toho přizpůsobit kód aplikace. Jediná věc, která je vždy zaručena je ono jádro OpenGL určité verze, kde se funkce neimplementované v hardwaru emulují softwarově.

    Např. NV11 (GeForce2 MX) neumí aliasing per linie ani nemá shadery, takže prostě o tyto efekty je výsledná scéna ochuzena.
    13.5.2008 20:53 Septyk | skóre: 2 | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Wine-Doors
    Když instaluju DX9 přes Wine-Doors, instaluje se korektně? Nebo je také třeba těchto složitějších zásahů? hlaf-Life2 jsem spustil přes wine bez problémů s takto instalovaným DX, ale třeba Flatout mě už zlobí.
    ...
    Pavel Půlpán avatar 13.5.2008 22:47 Pavel Půlpán | skóre: 20 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Návod valí i pod Wine 1.0rc1... konečně si zapařím fotbálek. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Jardík avatar 13.5.2008 23:18 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Ten ProStreet vypadá pěkně hnusně, ve Vistě je mnohem, mnohem hezčí při nižších HW nárocích než ve wine.
    Věřím v jednoho Boha.
    Ilfirin avatar 14.5.2008 06:34 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Důkaz místo slibů, alá hoď se screenshot ať mohu porovnat.
    David Watzke avatar 14.5.2008 06:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Já sem taky můžu hodit screenshot, na kterym dám vše naplno a zapnu aniso a FSAA ;-) Akorát na to nemám GPU.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 14.5.2008 11:57 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    No nechci ti do toho moc kecat, ale jsi si opravdu jistý, že to na tom screen-shotu je výstup z DirectX9?Protože:
    $ wine DXSETUP.exe
    fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x7e4eb710) using GetSystemInfo()
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    err:setupapi:do_file_copyW Unsupported style(s) 0x144
    
    a
    CoD2 MP 1.3 build win-x86 May  1 2006
    ----- FS_Startup -----
    Current language: english
    Current search path:
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_15.iwd (85 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_14.iwd (4038 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_13.iwd (22624 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_12.iwd (1016 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_11.iwd (1462 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_10.iwd (1936 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_09.iwd (2142 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_08.iwd (2723 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_07.iwd (3384 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_06.iwd (990 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_05.iwd (928 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_04.iwd (698 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_03.iwd (26 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_02.iwd (40 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_01.iwd (16 files)
    Z:\usr\share\games\cod2\main\iw_00.iwd (102 files)
    Z:\usr\share\games\cod2/main
    Z:\usr\share\games\cod2/raw
    Z:\usr\share\games\cod2/raw_shared
    Z:\usr\share\games\cod2/devraw
    Z:\usr\share\games\cod2/devraw_shared
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw11.iwd (1 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw10.iwd (414 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw09.iwd (98 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw08.iwd (8 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw07.iwd (1014 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw06.iwd (3110 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw05.iwd (5310 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw04.iwd (6240 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw03.iwd (6580 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw02.iwd (6404 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw01.iwd (5510 files)
        localized assets iwd file for english
    Z:\usr\share\games\cod2\main\localized_english_iw00.iwd (4764 files)
        localized assets iwd file for english
    
    File Handles:
    ----------------------
    81663 files in iwd files
    execing default_mp.cfg
    couldn't exec language.cfg
    execing players/Grunt/config_mp.cfg
    Measured CPU speed is 2.00 GHz
    System memory is 1024 MB (capped at 1 GB)
    Video card is "Direct3D HAL"
    Streaming SIMD Extensions (SSE) supported
    
    Winsock Initialized
    Opening IP socket: localhost:28960
    Hostname: petrnb
    IP: 127.12.34.56
    WARNING: IPX_Socket: bind: WSAEINVAL
    ----- Initializing Renderer ----
    -------------------------------
    ----- Client Initialization -----
    ----- Client Initialization Complete -----
    Trying SMP acceleration...
    ...succeeded.
    ----- R_Init -----
    Getting Direct3D 9 interface...
    Pixel shader version is 3.0
    Vertex shader version is 3.0
    Video card or driver doesn't accelerate dynamic textures.
    Video card or driver doesn't support enough textures for the DirectX 9 code path.
      DirectX 9 rendering path will not be available.
    Direct3D 7 code path is available.
    Using Direct3D 7 code path because the requested Direct3D 9 code path is unavailable.
    Attempting 1024 x 768 fullscreen with 32 bpp at 53 hz
    Game window successfully created.
    Creating Direct3D device...
    Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
    Initializing render targets...
    Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
    DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
    Initializing static model cache...
    Initializing dynamic buffers...
    Initializing particle cloud buffer...
    Creating Direct3D queries...
    Setting initial state...
    DirectX reports 128 MB of video memory and 216 MB of available texture memory.
    Using video memory size to cap used texture memory at 112 MB.
    Picmip is set manually.
    Using picmip 0 on most textures, 0 on normal maps, and 0 on specular maps
    ERROR: Couldn't open techniqueSet 'materials_dx7/techniquesets/shadowcookieoverlay.techset'
    WARNING: Could not find material 'shadowcookieoverlay'
    ERROR: Couldn't open techniqueSet 'materials_dx7/techniquesets/shadowcookieblur.techset'
    Samozřejmě o tom, že i když v menu je napsáno DirectX 9, ale rozmazání a bumpmapping nefunguje, nemluvím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Ilfirin avatar 14.5.2008 12:27 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Když jsou si jisti na wine blogu ;-) (informace o tom jak to udělat vyšel tam, David byl tak laskav,že to přeložil a obohatil o vlastní poznámky).
    Grunt avatar 14.5.2008 14:08 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Když jsou si jisti na wine blogu ;-) (informace o tom jak to udělat vyšel tam, David byl tak laskav,že to přeložil a obohatil o vlastní poznámky).
    To samozřejmě vím, jelikož jsem to dělal už dříve právě podle té starší verze, kterou jsi nalinkoval a výsledek byl úplně ten samý. Ono to sice vypadá, že to ty knihovny nainstaluje, ale jaksi nenainstaluje a každý program, který jsem spustil sice vypadá, že jede pod DX9, ale zatím se mi ještě nepodařilo rozjet právě ty DX9 specifické featury jako je rozmazání a bummapping a z toho screenshotu to také nijak na DX9 nevypadá. Proto se ptám, protože všichni tvrdí, že jim to jede.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 14.5.2008 14:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Přílohy:
    Přikládám pár obrázků NFS PS s povolenýma efektama... Nevím, jestli zrovna NFS PS používá nějaký DX9 specifický věci.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 14.5.2008 14:36 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Ok, a DXSETUP ti neházel při instalaci v konzole stejné chyby jako mně?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 14.5.2008 14:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Házel, vypadá to na problémy při vykreslování něčeho v tom instalátoru...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 14.5.2008 14:53 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Funkce do_file_copyW a vykreslování? Máš ty nativní knihovny v adresáři windows/system32?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 14.5.2008 14:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Unsupported style(s) 0x144 a kopírování? No, nevím. Ano, mám je tam.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 14.5.2008 15:15 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Ok, omlouvám se za zbytečné vlákno. Zase moje chyba. Zapomněl jsem přepnou verzi na Win2000 před tím než jsem začal cokoliv dělat. CoD2 na DX9 sice pořád nefunguje, ale alespoň už se nakopírovaly knihovny a dxdiag a dokonce mám i otexturovanou kostku při testu DirectDraw s DX9.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 14.5.2008 15:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Mně to jde i s Windows XP.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 14.5.2008 15:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Aha... s Windows XP se nenainstaluje dxdiag a asi i další věci.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 14.5.2008 15:20 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    No tak mně ne. A nejsem sám.(Odsud jsem také přišel na to kde mám chybu)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 14.5.2008 15:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Jo, je to tak, jak říkáš. Robert to, že je nutný nastavit Windows 2000, doplnil do článku. Díky že ses ozval.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 14.5.2008 15:44 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    BTW. kdyby ťe to náhodou zajímalo: Už jsem asi přišel na to proč CoD2 nechce žrát tu DX9. v dxdiag mi to totiž píše, že Akcelerace textur portu AGP: Není k dispozici, což by mohlo být z toho důvodu, že chybí ddrawex.dll(není ani v žádném CABu instalátoru), což by mohl být důvod proč Video card or driver doesn't accelerate dynamic textures. Teď už zbývá jen vyšmelit někde tu správou verzi ddrawex.dll.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 14.5.2008 15:50 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Tak zas kecám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Ilfirin avatar 14.5.2008 22:20 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Je to boj :-).
    Grunt avatar 14.5.2008 22:38 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Mi mluv. Stejně jsem se na to vykašlal, protože nejsem schopen schopen vyřešit větší počet vertex samplerů než 32:
    fixme:d3d:IWineD3DImpl_FillGLCaps OpenGL
     implementation supports 32 vertex samplers and 32 total samplers
    fixme:d3d:IWineD3DImpl_FillGLCaps Expected
     vertex samplers + MAX_TEXTURES(=8) > combined_samplers
    fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x33f408,0x00000000), stub!
    err:d3d:CreateContext Requesting MultiSampleType=2
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 14.5.2008 14:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Jinak když něco používá DX a nějaká knihovna, kterou ten program potřebuje, ve Wine DX není implementovaná, tak se AFAIK použije ta moftí, jinak je třeba to vynutit. Jinak viz taky #18, o to jde především.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.5.2008 12:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Přesně kvůli tomuto existuje možnost vkládat ke komentářům přílohy...
    Grunt avatar 14.5.2008 14:08 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Omlouvám se, příště už budu vědět. Akorát teda v příloze nejde zvýraznit ty části které jsem potřeboval.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 14.5.2008 14:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Nemusíš taky přikládat plaintext, že jo :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.5.2008 19:58 Brokarna | skóre: 18 | blog: problemy_s_r_o
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    No tak jsem si taky chtěl zkusit jaký budou rozdíly s DX9 nainstalovanym ve wine, ale při instalaci se dostanu tak akorát na začátek instalace - pak okno zmizí. V konzoli není od wine žádný výpis. Mscoree.dll, streamci.dll mám nastaveny na nativní, Win 2000 nastaveno, ale prostě nic :-(
    David Watzke avatar 14.5.2008 20:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Distro a verze Wine? Zkus to v novym prefixu
    wineprefixcreate --prefix ~/.testwine
    # nakopíruj tam ty knihovny a nastav to vše podle článku:
    WINEPREFIX=$HOME/.testwine winecfg
    WINEPREFIX=$HOME/.testwine wine DXSETUP.EXE # jde to už?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    stativ avatar 15.5.2008 09:57 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Nepřepínal jsi se mezitím na jinou plochu nebo neminimalizoval jsi to? Mně pak taky leckdy instalační okno zmizí (u DirectX jsem to nezkoušel, ale hodně jiných instalátorů mi tohle dělá).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    15.5.2008 20:25 pepe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    No já zase nemohu najít v kjnihovně streamci, jenom sti... Patřičné jsem z win zkopíroval.
    9.12.2008 21:43 cecilconrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine

    tak to jsme na tom stejne, tedy az na to ze ja jsem to nezkopiroval z windows :)

    16.7.2008 12:27 lianka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Je to kravina nejde mi to nainstalovat jak na mym pocitaci tak na pocitaci u meho protele bud to chce pocitacovyho magora nebo nevim.Nejde to!!..:-//
    4.12.2008 19:18 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine

    Nefunguje mi to - co mám dělat ?

    Tohle se vypsalo v konzolce

    fixme:reg:GetNativeSystemInfo (0x7e47a700) using GetSystemInfo()
    XIO:  fatal IO error 11 (Resource temporarily unavailable) on X server ":0.0"
          after 83 requests (83 known processed) with 0 events remaining.
     

    2.5.2009 12:20 h4cker1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine

    Lidi pomozte, nejde mi příkaz ~/.wine/user.reg

    Co mám dělat ?

    31.7.2009 19:49 Zweistein
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Co to najít normálně na klikačku? :)
    31.7.2009 19:54 Zweistein
    Rozbalit Rozbalit vše Re: DirectX ve Wine
    Mám problém, v registru mi to neudělá žádné záznamy... Ubuntu 9.04, Wine 1.0.1

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.