abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také ve variantách s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 708 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    9.9.2009 00:19 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Díky, pěkné shrnutí. Rád si přečtu, co se peče u konkurence :-)
    • Kolik se tak dá spustit aplikací, než je telefon začne zabíjet?
    • Jak je to s viditelností displeje na slunku?
    • Umí aplikace (rozumněj je to v nich aktivně požíváno) pracovat s akcelerometrem (např. se přetočí mailová aplikace)?
    • Co sync s desktopem? Nebo jen přes online služby?
    9.9.2009 07:32 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    3) ač android nemám, tak ano 4) již existuje HTC Sync ( http://smartmania.mobilmania.cz/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=1205 ) ale jen na Windows :)
    Metal smajdalfe, METAL!
    9.9.2009 07:34 TurboLama | skóre: 13 | blog: TurboLama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    1) Několik desítek, já nepotřebné aplikace většinou zabíjím ručně
    2) Nic moc (při brightness 20%)
    3) Nevzpomenu si na žádnou která by to neuměla
    4) HTC dodává HTC Sync pro Windows, ale co to všechno umí to nevím
    9.9.2009 08:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    1. Zatím mi nic nekillnul

    2. Víceméně v pohodě, nemám s tím problém

    3. Ano

    4. SYNC s desktopem jen na Windows, AFAIK
    9.9.2009 11:52 pepazdepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    1) kdyz system aplikaci zabije, tak to uzivatel vetsinou nepozna, protoze kdyz se ma zabita aplikace znovu zobrazit, tak by mela (pokud je spravne naprogramovana) obnovit svuj stav

    9.9.2009 16:25 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Aha, tak to je chytré. Já čekal něco stylu "Rozepíšu mail, otevřu 10 oken prohlížeče a mail je fuč".
    9.9.2009 00:26 snehuliak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Nemyslim si ze HTC Magic je alternativa k HTC Dream (=G1) . Podla mna za pokusenie stoji az HTC Hero ktory podporuje multi-touch a ma novy software HTC Sense, tiez ma 3.5mm Jack. 

    Ak ale mate G1, alebo HTC Hero, HTC Sense by mal fungovat tiez - ale vyzaduje to prepalenie ROM, cize asi aj stratu zaruky...

    Pre mna osobne hw querty klavesnica je priorita, takze celkom spokojne ostavam pri G1.

    9.9.2009 07:29 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Na navigaci doporucuji NDrive :-)
    Metal smajdalfe, METAL!
    9.9.2009 08:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    No NDrive zatím není publikovaný, že... :) Už se těším až si ho za těch pár euro koupím, doufám, že bude brzy.
    9.9.2009 09:33 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Měl by být placený už teď, ne? :-) Problém je ten, že u nás nejdou zatím koupit placené aplikace, pokud nemáš root (ale to nevím 100% :-)).
    Metal smajdalfe, METAL!
    9.9.2009 11:27 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Ja mam roota a stejne placene aplikace nevidim. A to jsem zkousel i nejaky programek co by mel zmenit nastaveni nejakych systemovych promennych.

    Jinak navigacni software CoPilot je taky fajn ;o)

    9.9.2009 12:47 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Pry existuje Market Enabler, kde se potom da platit normalni kartou (ale to mi jen kamarad povidal :-))
    Metal smajdalfe, METAL!
    9.9.2009 18:01 dracula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    existuje ale nak to prestalo fungovat:(

    10.9.2009 08:49 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    A máte skutečně aktuální verzi? Před nějakou dobou to Google rozbil, ale vývojáři Market Enableru to zas rychle opravili ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Kaacz avatar 9.9.2009 07:56 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    hm.. to musi koupit jenom silenec ...

    Je 100x lepsi jit do Nokia N900 ..

    umi toho vic (napr. perfektne provazane ruzne IM jednoho kontaktu .. SMS historicky poskladane do chat stylu s jednim clovekem .. fotky lze mirne upravit, pridat komentar a ihned odeslat na Flickr, Facebook nebo Ovi).

    je v mnoha parametrech lepsi - CPU (Arm Cortex8 odpovidajici stavajicim na 1GHz s GPU OpenGL2) .. sit 3.5G (pouze GPRS a EDGE u androida je vtip ? jako .. v nouzi staci .. ale Edge u nas skoro neni) .. fotak 5mpix s opravdovou optikou schopne natacet video 800x480@25fps do mp4. Navic s qwerty keyb.

    Navic je OPRAVDU otevreny, netreba hackovat a 99% aplikaci je free a proste v repos linuxoveho typu (sice to ted soupli na OviMarket, ale pridanou hodnotou alespon je nahled a lepsi popis aplikace. Prenaseji se tam BEZNE linux aplikace, "predalavka" spociva jen v uprave na maly desktop a touch lcd. A samozrejme kompilace pro ARM.

    Nokia doladila telefonni aplikaci a sync s exchange pres sit (dulezite pro korporatni sferu, treba mi ho v praci koupi :-) ). Lokalni sync umi i pomoci standardni Nokia PC Suite (vhodne pro 99% uzivatelu  s Windows).

    Jako odpurce G-cokoliv aplikaci a sluzeb (s vyjimkou Google vyhledavace) mi i vyhovuje, ze tam moc nejsou. Jen IM kecalek zvlada i GoogleTalk, pripadne se da pouzit Pidgin s jeho 15 protokoly. Na druhou stranu .. neni problem tam G-cokoliv dodat.

    A myslim ze bych mohl napsat jeste mnohem vic, v cem je N900 lepsi nez jakykoli pristroj s Androidem. Ja jako linux/network workoholik ocenim napr bezny terminal s ssh na administraci serveru a sitovych prvku.

    Ale nekterym Geekum to muze chutnat .. mit pristroj co umi mene, hlavne ze je JINY .. vic HardCore :-D

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    9.9.2009 08:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    SMS historicky poskladane do chat stylu s jednim clovekem
    Tohle má Android taky.
    ihned odeslat na Flickr, Facebook nebo Ovi
    Fotky jde okamžitě odeslat na picasaweb a věřím, že při troše snahy to půjde i na jiné.
    ale Edge u nas skoro neni
    Zajímavé, já si nepamatuju, kdy jsem na displayi naposledy viděl takové G, které značí GPRS, většinou tam mám E jako EDGE - možná by se to chtělo přestěhovat do civilizace.
    Ja jako linux/network workoholik ocenim napr bezny terminal s ssh na administraci serveru a sitovych prvku.
    Plnohodnotného SSH klienta mám taky, jmenuje se ConnectBot.
    10.9.2009 01:19 nekdo nikdo co ma htc hero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Souhlas.

    Navic se tam da supnout plnohodnotny debian a clovek s sebou potom nosi prakticky cely desktop :)

    A neni to vubec pracne, pro sikovneho linuxaka/unixaka je HTC G1/G2 all in 1.

    Fluttershy, yay! avatar 10.9.2009 06:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Jenom ten celý Debian bude asi na N900 pohodlnější.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Kaacz avatar 14.9.2009 07:46 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Cely debian si na N8x0 (a potazmo na N900) soupnete taky a dokonce se da spustit z nezmrzaceneho OS co tam je ted. Nemusi se nic slozite preflashnout a podobne. Zvladne to dokonce jakakoli lama , neni treba byt sikovny linuxak :-P

    BTW: myslim, ze pro linuxaka/unixaka je vhodnejsi N810 .. 1) ma vetsi LCD (4,13") , 2) ma USB host na ktery se da pripojit prevodnik  na RS232 (na konzole serveru a routeru) nebo na ETH (a tcpdumpem si nachytat provoz) .. :-)

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Fluttershy, yay! avatar 14.9.2009 08:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Ještě lepší bude OpenPandora.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Kaacz avatar 14.9.2009 08:30 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    1) Hmm .. a umi android do toho chatu sms zaclenit i chat a zpravy z ostatnich IM (icq,jabber,google talk,...) s danym clovekem ? N900 by to mela umet . :-)

    2) Mno mym operatorem je O2 a ti Edge preskocili. Sice par mist s Edge maji, ale oficialne ho neposkytuji. Docela to i chapu, proc vyhazovat penize za nasazovani zastarale technologie, kdyz uz v te dobe bylo na svete 3G. Proste - dnesni mobily s datovou casti by mely mit dnesni technologii = 3G/3,5G . Ale mozna je Android vyraben pro rozvojove zeme, kde jen tak 3G stejnak nebude :-)

    3) mno trochu jsem to napsal nejasne .. terminalem jsem nemyslel jen okno konzole ale emulaci terminalu pres seriak .. ja tam nemam jen bezne sitove ssh ale i putty, v kterem si lepe ulozim nastaveni emulace terminalu a rychlost seriaku pro kazde podivne zarizeni, na ktere lezu. Proto jsem si poridil N810, sitove ssh ma kdektery mobil s displejem o velikosti postovni znamky. Muzete z Androida jit seriovym kabelem (USB/RS232) na konzoli zarizeni ? :-)

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 14.9.2009 09:17 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    2) Trochu bych upresnil po precteni oficialnich specifikaci. Nezminovani 3G na vice mistech vedlo mozna i vas ke stejnemu zaveru v recenzi. Na webu HTC i u Vodafounu je podpora 3G site napsana. Tim ziskava plus. Smesne je , ze u Vodafounu je napsano " Wifi:  NE " :-)

    3) Vzdyt to ma lcd jen 3,2" s rozlisovackou 480x320 ! .. a na tom si predstavujete plnohodnotnou cinnost v terminalu serveru/zarizeni ? jako .. v tezke nouzi snad.  Ja defakto jako minimum povazuji moji soucasnou N810 s LCD 4,13" a rozlisenim 800x480. Jak to bude vypadat na rozmerove mensim 3,5" LCD te N900 netusim.

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    14.9.2009 14:50 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Nechápu co furt máte s tím rozlišením. Na display velikosti 3 - 4" bohatě 480x320 stačí. Těch 800x480 je dle mého názoru už zbytečných. Respektive přesněji řečeno na rozlišení nesejde - co je důležité je DPI - a to vzhledem k velikosti je při rozlišení 480x320 naprosto dostatečné.

    Jinak s velikostí nemám žádný problém (ani v SSH teminálu), těch 3,2" je pro mě zcela optimálních (nestojím o velkou krávu/cihlu).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Fluttershy, yay! avatar 14.9.2009 14:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Já na tom chci číst PDF -- to se ten displej z N800 hodí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    14.9.2009 15:07 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    No jestli chcete číst s lupou, tak pak je opravdu to vysoké rozlišení při takhle malé velikosti displaye užitečné :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Fluttershy, yay! avatar 14.9.2009 15:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Na tom čtyřpalcovém displeji to bylo krásně použitelné. Na o půl palce menším displeji 480*320 už se PDF pomalu číst nedají.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.9.2009 09:06 Marztin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    No když uvážím, že G1 se dá koupit do 5500,- nová se zárukou ( http://bazar.androidforum.cz/ - řada lidí to měla od T-mobile jako bonus zalevno a chce se toho zbavit), tak s Nokií za 14 000 nesnese srovnání. Já jsem kupovat tento telefon fungl nový se zárukou v lednu za 6000, což je moje hranice ceny mobilního telefonu.

    Samozřejmě, kdybych za to měl dát 11 000 (oficiální cena), tak bych musel být šílenec. Tolik stojí nový notebook! Člověk, který dá tolik za mobil, který může hned druhý den ztratit nabo rozbít, je podle mě buď milionář, anebo blázen!

    S telefonem jsem docela spokojen, ale zatím bych ho doporučoval jen nadšencům. Pro obyčejného uživatele, kterého netrápí nějaká omezení od Applu, je jednoznačnou volbou iPhone. Výkon nesrovnatelný s Qualcomm sockovým procesorem (a ještě podtaktovaným, což se v letáku nedozvíte!), velká paměť na aplikace (k čemu je SDHC v G1, když tam aplikace dát nejdou a telefon za chvíli řve, že nic dalšího nejde nainstalovat, že má málo paměti?), stovky super 3D her (na Androidu ani náhodou takové nejsou), několik navigací (na Androidu zatím jen Navigon a CoPilot), vymazlené rozhraní (na Androidu bohužel stále nic moc), možnost nakupování v marketu i z ČR (v Androidu smůla)....

    Navíc u Androidu se začíná projevovat věc známá ze světa WM - každý nový model telefonu má lepší aplikace a rozhraní, na staré uživatele se peče. Maximálně se jim hodí pár drobných updatů a nazdar. Zatímco i v nejstarších iPhonech funguje nová verze OS 3.0, pro G1 možná ani Android 2.0 nebude. V Hero, Magic a spol jsou aktualizované základní aplikace (dokonce i desktop má nějaké lepší rozhraní od HTC), ale uživatelé G1 mají smůlu - nic z toho v posledním updatu nenajdou. Kdoví, jak to bude s aplikacemi, až se vyrojí nové modely s větším rozlišením displeje. Budou výrobci podporovat všechny modely, anebo jen pár posledních? Zatímco všechny aplikace pro iPhone chodí na každém iPhonu (pokud tedy nechybí třeba GPS), aplikace pro Android možná budou mít v závorce "chodí jen na modelu X a Y".

    9.9.2009 09:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Člověk, který dá tolik za mobil, který může hned druhý den ztratit nabo rozbít, je podle mě buď milionář, anebo blázen!
    LOL.
    Kaacz avatar 14.9.2009 08:16 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Mno ja za novou N810 (LCD 800x480 4,13") s 2letou zarukou dal 13 000 Kc pred 1,5 rokem, kdy nebyla v prodeji ani G1 .. ale to je zarizeni, ktere opravdu k necemu je ! Nepotrebuje to "jeho" aplikace, staci prelozit jiz hotovou beznou linux aplikaci (jen upravit xicht na maly displej a doladit podporu touchscreen). Navic, N900 bude u nasich operatoru a k "lepsim" tarifum ta cena bude taky lepsi. Jo dal bych upozornil, ze cena HTC (s WM) s displejem 800x480 taky neni zrovna nizka. Za vasi cenu si koupite tak leda starou sunku a jeste "sedy dovoz" s jehoz "zarukami" bych moc nepocital.

    Dale dost mlzite situaci. Jak tak ctu ten bazos, tak HTC Magic ted nekdy koupeny prodavaji lidi za cca 8500 a to je bazarova cena, nikdo vam neda plnou cenu (buhvi kde s tim majitel prastil). S G1 to nemuzete srovnavat, to je po HW strance uplne jinde (uz kvuli displeji pouze 480x320, to je dostacujici opravdu tak leda pro telefon). To bych zase ja mohl G1 srovnavat treba s N770. Ta taky stala vyrazne mene .. a uz tenkrat mela vetsi displej. Srovnavate jablka s hruskama. N900 se musi srovnavat s HTC Magic a brat v uvahu ze N900 je po HW strance lepsi :-)

    Naopak .. koupit si za 6000 "jako telefon" ktery skoro nic neumi, skoro zadne "jeho" (poradne) aplikace do nej nejsou a i to telefonovni stoji za backoru .. TO je pro mne vyhazovani penez :-D .. Mimochodem - pokud bude rec o "mobilnim telefonu" - tak moje hranice je 2-3 tisice. na to mi staci stara N6021 nebo sluzebni N3109c .. v telefonu zadne hovadiny nepotrebuju. Bohuzel .. az prijde cas .. a moje milovana N810 umre .. tak uz se budou prodavat jenom kombinace s founem. :-( .. Proto koukam po N900.

    Pravdou je, ze ja tu N810 kupoval pred 1,5 rokem .. treba ten Android uz dnes konecne k necemu je .. mne to ale netankuje, prilisna provazanost s google mi leze krkem :-D

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Kaacz avatar 14.9.2009 10:48 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    1) Vec z Bazose neni nova vec .. zaruka uz je kratsi a nikdy nevite co s tim predesly majitel delal (utopeni v pivu, rana o zem,..). Asi mate dost penez kdyz se poustite do takovych nejistych transakci. Jako kdyby slo o 500Kc tak mozna jo. Ale za 5000 .. pak neco odejde a v servisu vam reknou, ze zaruka neplati , protoze "..." (coz provedl minuly majitel a jenom vam to nerekl) :-D

    2) Milionar je ten, co si kupuje drazsi levne veci, ktere umi to same jako ty levnejsi levne veci.

    Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat nejiste bazos kousky za x tisic Kc nebo predrazene levne veci. To si radeji priplatim a koupim neco, co opravdu umi neco vic a je to opravdu uplne nove.

    Po precteni informaci co je HTC Magic zac .. jeste doplnim.

     Ano, NELZE srovnavat N900 s vasim sockovym G1(horsi lepsi foun za predrazenych 6kKc) mne by neprinesl vubec nic, krome efektnich hovadinek na nem nemuzu delat nic vice a lepe nez jakemkoli jinem lepsim founu .. a polovicatost je pro mne prilis draha ..

    Nelzi ji srovnat ani s HTC Magic (lepsi foun za predrazenych 11kKc) protoze: mensi LCD jak velikosti tak rozlisenim, horsi cpu, bez hwkeyb, horsi fotak .. nemluve o FM transitteru a tvout u N900. Jako frajersky foun ala iPhone mozna .. ale nic takoveho taky nepotrebuju.

    Vy se na to divate jenom jako na telefon. Vite .. na TELEFONOVANI .. mi BOHATE staci N3109c s LCD 160x128 .. mam tam cca 150 kontaktu a najdu je rychle pres vyhledavani casti jmena .. mp3 mi to taky prehraje .. a video je na malem LCD nesmysl. Na foceni mam fotak. Tak nechapu, proc bych mel davat za TELEFON 6000 nebo 11000 nebo jakoukoli castku vyssi nez 2-3 tisice Kc.

    N900 je nasledovnik N810, coz nebyl telefon ale " Nokia Internet Tablet ". Na tom uz se dalo delat ledaccos. Jedno z nejlepsich PDA co jsem kdy mel. Pravda PIM aplikace pokulhavaly, ale vypada to, ze v N900 jsou dotazene. Bohuzel dnes to vsechno kumuluji do jednoho pristroje. Zcela protichudne veci .. Porizovani a prohlizeni Fotek a Videa na  malem LCD na malem pristroji, aby nevypadal jak cihla u ucha pri telefonovani .. hovadina. Proto jsem mel vzdy obyc mobil na telefonovani s vydrzi tyden bez nabijeni pres ktery jsem se modrozubem spojil na inet z opravdoveho PDA s velkym LCD (vydrz klesla na 3 dny) . Kdyz jsem vyflakal baterku PDA koukanim na video nebo ctenim inetu pres wifi, porad jeste ten samostatn telefon normalne telefonoval. Bohuzel, trend doby je proti mne. A kdyz uz nebude nikdo delat poradne opravdove PDA ale jen tyhle zmrseniny mezi PDA a mobilem .. tak nevim .. Porad je ta N900 tomu PDA nejbliz. V mobilu zadne medialni vopicarny nepotrebuju.

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    9.9.2009 09:09 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

     Když porovnáváte vlastnosti, taky porovnejte cenu, celkem fer srovnat s věcí skoro 2x dražší..

    Kaacz avatar 14.9.2009 09:12 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    HTC Magic stoji u Vodafounu bratru 11 tisic .. Za pristroj s 3,2" 480x320 LCD bez hw keyb se starym cpu .. je to penez az moc. Je to dobre tak leda na telefonovani. Proste jeden z mnoha dnesnich "MDA". Na nejakou praci typu "terminal do zarizeni" je to smesne .. opravdu jen v nejvetsi nouzi. To i moje byvale PDA FS Loox N560 s LCD 640x480 se dalo pouzit vic. Proste je to jenom foun.

    Takze , mate pravdu .. nemohu srovnavat obycejny touchscreen telefon za 11kKc .. s N900, ktera ma 3,5" LCD 800x480, HW keyb, lepsi CPU (v porovnani se starymi cpu jako by bezel na 1GHz) s integrovanou grafarnou s OpenGL2, 256MB RM se swap az do 1GB (takze se vam nestane, ze neco nespustite pro nedostatek pameti), lepsi fotak ..

    ".. kam se hrabe Bitner, to se neda srovnat .." :-P

    Chtel jsem tim jen poukazat, ze HTC Magic neprinasi nic odlisneho od jinych HTC touchscreen founu s WM. Jen je tam jiny OS, na ktery je min aplikaci. Na to abych tim telefonoval, nepotrebuju nejaky specielni OS. To zvladne i S40. To uz je zajimavejsi si poridit HTC Touch HD. Bohuzel na rozdil od N900 ma slabsi CPU a WM6.1 a nema hwkeyb. A cena uz je taky jinde.

     

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    corwin78 avatar 9.9.2009 10:03 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Jo N900 s Maemem vypada hodně dobře. Váhám mezi ním a Palm Pré...

    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    belisarivs avatar 9.9.2009 16:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    http://www.youtube.com/watch?v=icyAgs3dFqU

    Je to na N800. Predpokladam, ze N900 bude jenom vylepsena verze.

    IRC is just multiplayer notepad.
    Kaacz avatar 14.9.2009 10:57 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Juknete spis na N810 s HW keyb, to je ten pravy predchudce. Jsem jejim vlastnikem asi 1,5 roku.

    N900 je jen zmensena rozmerove aby se to dalo drzet u ucha. Pridan foun s 3G siti, pridan akcelerometr, pridan 5mpix fotak s optikou, lepsi cpu s 3D grafikou, 32GB interni flash + SDHC mikroSD slot a vyssi verze Maemo desktopu s podporou toho lepsiho CPU+Grafiky. Jo a ovladani toho desktopu je taky vyrazne jinde. Blizsi iPhone zejo .. hehe .. coz dnes dela kazdy.

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Fluttershy, yay! avatar 14.9.2009 13:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Až na to, že N810 má oproti N800 jenom HW klávesnici a mizerný GPS modul, což je na úkor rádia, výsuvnosti kamerky a především dvou plnohodnotných SDHC slotů. Opravdový krok vpřed. A N900 v tomto trendu bohužel pokračuje.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.9.2009 10:20 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Vy už tu N900 máte? Já myslel, že ji ještě nikde neprodávají.
    Úplně slintám, když váš příspěvek čtu. Na takový kapesní přístroj čekám 10 let....
    Kaacz avatar 14.9.2009 07:34 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    N900 zatim ne. Mam N810 a jsem s ni na vysost spokojen ... je to sice bez telefonu, ale jeste puvodni poctivy internet (mini)tablet.  Cele je to postavene na debianu, takze kdyz mate deb balicek pro arm, staci ho tam dostat (reba pres BT) a spustit .. je to proste porad linux. Myslim si, ze N900 bude podporovat i pridavna bezna repos. (..)Store neni jedina moznost. Nastesti.

    Linux s maemo ma vyhodu oproti zarizenim s WM (jak je to na androidu netusim): v dobe nepouzivani se nefreezuje... pokud se N810 nepouziva, tak to v "idle" vydrzi 10 dnu ale nikdy se to nezastavi ... 4 hodiny koukani na film pres wifi .. 5 hodin koukani na film bez wifi .. 6-7 hodin normalnich cinnosti .. baterie BP-4L Li-Pol 1.500mAh .. N810 ma ale vetsi displej 4,13". Proste power-management je tam uz zvladnuty na vybornou. :-)

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    multi avatar 9.9.2009 15:50 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Kaacz avatar 14.9.2009 07:40 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Mno, ten clanek je jednostranny subjektivni pohled.. ja zase nevidim nic svetoborneho na OpenMoko .. sice je 1000% free .. ale je nedotazene. Mne nevadi ze par veci je tam proprietarnich .. vyhodou je ze funguji :-) .. navic .. nikdo nikomu nebrani je nehradit necim open .. jedinou prekazkou mohou byt proprietari drivery .. ale tomu se jak je videt nevyhne ani openmoko. Takze .. bullshit je ten clanek .. Jako majitel N810 vim o cem pisu.

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    9.9.2009 09:22 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    a co na to milacek?
    9.9.2009 11:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Co na co?
    9.9.2009 09:22 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Recenze pěkná, jen mám dvě výhrady: Chybí odkaz na web výrobku (HTC Magic specification) a Qualcomm není procesor, ale výrobce.

    9.9.2009 10:39 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Doplněno, dík.
    9.9.2009 10:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Jo a Intel taky není procesor, ale výrobce a stejně se říká, že počítač je s procesorem Intel, nebo s procesorem AMD. :)
    9.9.2009 13:51 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Jo, ja mam PDA s procesorem Intel. Tedy Intel PXA255 (ted to ale uz koupil Broadcom).

    10.9.2009 12:26 Sleep_Walker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

     Oh, ja myslel, ze to koupil Marwell...

    carnero avatar 11.9.2009 13:35 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Jsem skoro jistý, že to koupil Marvell.

    11.9.2009 17:17 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Jo, mas pravdu, to jsem se spletl.

    9.9.2009 13:54 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Vzhledem k tomu, že oba jmenovaní vyrábí jen x86, tak se není čemu divit. Qualcomm ale dělá různé věci, navíc tohle, co tam je, není jeden samotný procesor, ale celý SoC a jednotlivé modely takových chipsetů se podstatně liší.
    9.9.2009 16:53 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    > Vzhledem k tomu, že oba jmenovaní vyrábí jen x86, tak se není čemu divit

    Nevim jak prave ted, ale jeste v blizke minulosti tomu tak nebylo - Intel vyrabel PXA procesory (ARM) a AMD vyrabelo Alchemy procesory (MIPS).

    Nicky726 avatar 9.9.2009 12:05 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Na vlastním telefonu nemít roota... hmm... fňuk :'(
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    9.9.2009 14:30 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Naštěstí je získání roota otázkou tak cca jedné minuty, není to nic složitého :-) A o záruku člověk také nepřijde, protože před případnou reklamací může vrátit systém do původního stavu (flashnutím originálního firmware, nahráním NanDroid backupu, atp.). A samotné flashování je 100% bezpečné, jelikož se nemusí flashovat bootloader (pokud se tedy flashnutí podělá, lze vždycky flashnout znovu) - ale i flashnutí bootloaderu samozřejmě jde, jen je to zbytečné (a riskantní - jediná operace při které může dojít k bricknutí telefonu).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    10.9.2009 09:27 H00KED | skóre: 7 | blog: news | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Jen takový dodatek k tomu bricknutí - bricknout telefon se dá více způsoby, např. při flashi SPL nebo radia, avšak ani při bricknutí není nic ztraceno :-) existuje takový servisní udělátko (už nevim jak se to jmenuje, je to na <url>http://androidforum.cz</url>, které sice vyjde asi na 300 USD, ale v praze je hodně lidí a na foru i ochotných se sejít a telefon znovuzprovoznit (z vlastní zkušenosti) :-)

    If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles.
    10.9.2009 10:01 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Tím bootloaderem, o kterém jsem mluvil, jsem myslel právě SPL. A to není potřeba flashovat, je to zbytečné, (takže žádné bricknutí tedy reálně nehrozí). Flashnutím radia by k bricknutí dojít nemělo, lze jej snad vždy přeflashovat znovu. Prostě co já vím jediným rizikem je to flashování SPL a to není potřeba dělat. Ale jestli se pletu, tak mě opravte ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    11.9.2009 14:16 H00KED | skóre: 7 | blog: news | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    No máš imho pravdu z 99% :-) třeba kvůli jedné ROMce (už nevím které, zkusil sem jich snad dvacet :)) se rádio flashnout muselo - důvod mi ale zůstal pořád skryt. Avšak šance, že bude flash rádia nutný je značně mizivý imho :-)

    If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles.
    14.9.2009 08:55 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Ale vždyť jo, radio můžeš flashovat jak chceš, tam právě pokud vím bricknutí také nehrozí. Hrozí jen u toho SPL (bootloader), které není potřeba flashovat.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    14.9.2009 17:38 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    SPL byva potreba flashovat napriklad kvuli security locku. Pouzivalo se to na "odemknuti" telefonu pro pouziti ve vsech sitich, pokud ho operator zamkl. Aspon na starsich HTC se to tak delalo, ocekavam ze tady to nebude jine.
    10.9.2009 09:34 JX
    Rozbalit Rozbalit vše Telefonování už zase ne na prvém místě?

    Pokud někdo máte nabrány větší zkušenosti, měl bych prosím pár otázek.

    1. Tahle věta mne neskutečně vyděsila: V této situaci už grafické prostředí reaguje pomalu a pokud vám začne někdo volat nebo napíše SMSku, musíte pár vteřin počkat, než budete schopni hovor přijmout. To skutečně mohu přivést telefon do stavu, kdy slyším vyzvánění a urputně si přeji abych už konečně mohl hovor přijmout dříve než člověka na druhé straně přestane bavit vyzvánět? To mně připomíná neskutečné problémy s Palmem Centro (+680 a spol.), který se umí rozhodnout, že pročistí paměť zrovna v okamžiku přijetí hovoru. :-)

    2. Jak kvalitně je napsána telefonní aplikace a aplikace nejblíže související?

    • Jsou nějaké další prodlevy v telefonování, s nimiž musím počítat? Neděje se něco jako u managerských Nokií, kde musím po přijetí hovoru pár sekund počkat než bych měl začít mluvit, jelikož by mně to mohlo 'sežrat' představení?
    • Umí telefon hledat v kontaktech i bez zadávání diakritiky? Tzn. najdu pana Červenku i když zadám cerv?
    • Lze hledat v kontaktech podle jakéhokoliv údaje? Tzn. lze najít všechny záznamy u nichž mám napsáno v dalších polích profesi, firmu, spolupracující osoby a pod.?
    • Lze okamžitě po skončení hovoru navázat další nejbližší činností jako je přidání nového záznamu do adresáře, přidání čísla k již existujícímu záznamu, vytvoření záznamu v kalendáři se vztahem k osobě s níž jsem hovořil?
    • Lze vyhledat historii telefonátů ve vztahu k volanému číslu a nebo záznamu v adresáři (tzn. historii telefonátů všech čísel adresářového záznamu)?
    • Lze odmítnout hovor s následným okamžitým odesláním předvolené zprávy. Např. 'Omlouvám se, jsem na jednání. Zavolám okamžitě jakmile to bude možné.'.
    • Je nějaká aplikace pro záznam hovoru?

    3. Lze tedy telefon doporučit jako manažerský mobil, který mne potěší ve vybavenosti a hlavně nezradí ve vlastním telefonování?

    10.9.2009 11:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Telefonování už zase ne na prvém místě?
    Jsou nějaké další prodlevy v telefonování, s nimiž musím počítat? Neděje se něco jako u managerských Nokií, kde musím po přijetí hovoru pár sekund počkat než bych měl začít mluvit, jelikož by mně to mohlo 'sežrat' představení?
    Není potřeba čekat.
    # Umí telefon hledat v kontaktech i bez zadávání diakritiky? Tzn. najdu pana Červenku i když zadám cerv?
    An, odzkoušeno na panu Červenkovi (ještě že toho Červajze znám :D )
    Lze hledat v kontaktech podle jakéhokoliv údaje? Tzn. lze najít všechny záznamy u nichž mám napsáno v dalších polích profesi, firmu, spolupracující osoby a pod.?
    Bohužel asi ne :-(
    11.9.2009 10:53 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Telefonování už zase ne na prvém místě?
    Palmem Centro (+680 a spol.), který se umí rozhodnout, že pročistí paměť zrovna v okamžiku přijetí hovoru

    Mám cca půl roku Treo 680 (předtím 650) a s ničím takovým jsem se nesetkal. Že by to byla jen vlastnost Centra? Dodám, že systém rozhodně nemám čistý ale používám odlišný launcher a mám nainstalováno hafo aplikací i několik hacků.

    11.9.2009 16:18 JX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Telefonování už zase ne na prvém místě?

    http://www.google.cz/search?q=centro+freezing

    11.9.2009 23:02 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Telefonování už zase ne na prvém místě?
    Aha, tak jsem rád, že jsem se nakonec rozhodl pro T680 a ne Centro. Byl jsem na vážkách a vyhrála nižší cena Trea.
    10.9.2009 16:14 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

     Mam ho uz asi 2-3 mesice a lepsi telefen jsem jeste nemel. Nejaky Nokiacky Symbian se s Androidem neda vubec srovnat. Mel jsem Nokii par mesicu a vic uz Nokii nechci. To uz je lepsi Win Mobile.

    Baterka mi za normalniho pouzivani vydrzi zhruba dva dny.
    SMS se mi libi ve stylu chatu.
    Musim uznat, ze se na te softwarove klavesnici docela dobre pise. Na tech par emailu a SMS je to bez problemu.

    Jedina vyhrada je k modremu zubu (BT). Nemuzu posilat obrazky ci jine objekty. Jinak na sluchatka a do auta to funguje bez problemu.

    HTC ma bitelne telefony. Mel jsem HTC s Win Mobile a prozil hodne padu a porad maka. Dream uz zazil asi dva pady a nic se nestalo.

    Myslel ze uz tam bude novy Android, ale zda se mi, ze je tam porad stara verze. Kdyz jsem se koukal na YouTube, tak ukazovaly, ze kdyz pisete, tak se pismenka zobrazuji jinde nez nad stisknutou klavesou. Ale u Dreamu se porad zobrazuje nad stisknutou klavesou.

    Fotaku chyby blesk, ale pres den dela docela dobre fotky. V noci na nej rovnou zapomente.

    Navigace telefonu a volani je perfektni. Zda se mi to vse intuitivni a jasne.

    10.9.2009 16:28 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Jedina vyhrada je k modremu zubu (BT). Nemuzu posilat obrazky ci jine objekty.
    Na posílání obrázků, fotek, videa, hudby či kontaktů přes Bluetooth je v Marketu aplikace Androbex (zdarma). Funguje bez rootu, avšak lze jen odesílat, příjem možný není. Bohužel má problémy na HTC Hero.

    Jinak pokud máte root, tak je tu ještě aplikace Bluex, která umožňuje nejen odesílání, ale i příjem souborů (nicméně je placená - €2.00). Avšak stejně jako Androbex zatím nefunguje na HTC Hero.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 11.9.2009 08:23 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Avšak stejně jako Androbex zatím nefunguje na HTC Hero.
    Tohle je cast z te dane za to, ze neni SW vazany na HW. A jak se budou objevovat dalsi a dalsi androidi telefony, bude to cim dal horsi. Nakonec se sice budou vsichni ohanet tim, jak ma clovek na rozdil od Applu na vyber, ale ze ten vyber je prakticky neresitelnou kombinatorickou ulohou, to uz nikdo nerekne... Jestli funguje neco na novejsim iPhone, co nefunguje na starsim, pak je to jen rozdilem v HW. Ale ne jak tady, ze oba telefony maji BT, ale na jednom to funguje a na druhem ne. Co se da cekat do buoucna, kdyz toto neni mozne uhlidat ani v soucasnosti, kdy se trh s androidimi zarizenimi da jeste stale povazovat za zarodecny...? Bordel.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    11.9.2009 08:53 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Tuhle daň s radostí zaplatím. To co mi Android díky tomu dává mi za to rozhodně stojí :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    11.9.2009 22:01 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Proč by se to mělo pořád zhoršovat? Pokud aplikace nepoužívá nic specifického pro nějaký telefon (HW nebo chybějící ovladač), není důvod, aby nefungovala i jinde. Problém může být v tom, že se různá zařízení chovají v něčem trochu jinak, ale to půjde celkem snadno odladit. Pořád jednodušší odladit různé chování třeba BT modulu, než celou aplikaci přepisovat v jiném jazyce pro jiný operační systém a jiný hardware mobilu. Fakt je, že když máte software vypálený ve firmawre nějakého mobilu, ani vás nenapadne, že by ten samý program mohl běžet i ve firmware jiného mobilu. Což ale jaksi není plus, ale mínus…
    Daniel Kvasnička ml. avatar 11.9.2009 23:44 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Proč by se to mělo pořád zhoršovat? Pokud aplikace nepoužívá nic specifického pro nějaký telefon (HW nebo chybějící ovladač), není důvod, aby nefungovala i jinde.
    Tohle vam za par let s obrovskou chuti pripomenu a naleju si k tomu sklenku cerveneho... :-D Proc by se to melo zhorsovat? Protoze takova je proste natura vyvojaru, pokud je nekocirujete. Kazdy se placa na svem pisecku.
    Pořád jednodušší odladit různé chování třeba BT modulu, než celou aplikaci přepisovat v jiném jazyce pro jiný operační systém a jiný hardware mobilu.
    Nejlepsi je neladit nic, protoze mate jistotu, ze autor OS vi naprosto presne na jaky HW to bude instalovat a zaruci vam, ze se treba ten BT modul bude nejak chovat. Myslite si, ze by AppStore byl takovym uspechem jako je ted, kdyby se kazda aplikace musela ladit pro X typu zarizeni...? Ani prd.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    12.9.2009 09:49 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Tuhle logiku fakt nechápu. Mám software pro zařízení X, a v jedné variantě mám určitou pravděpodobnost, že bude fungovat i na zařízení Y, a v druhém případě mám jistotu, že na zařízení Y fungovat nebude. Podle vás je druhá varianta lepší? Tak se pak zajímejte pouze o software pro váš hardware, a vůbec vás nemusí zajímat, že někde existuje také software, který na vašem HW neběží – když vám tedy ta možnost výběru překáží.

    Kočírovat vývojáře, jak o tom píšete, znamená zakázat jim dělat něco jinak. Tím se nic nezlepší ani nebude víc možností, právě naopak, pouze se některé možnosti omezí. Pokud autor OS ví přesně, na jaký HW se bude instalovat, a zaručí všude stejné chování BT modulu, pak ta aplikace bude samozřejmě chodit na všech zařízeních.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 12.9.2009 15:05 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Mám software pro zařízení X, a v jedné variantě mám určitou pravděpodobnost, že bude fungovat i na zařízení Y, a v druhém případě mám jistotu, že na zařízení Y fungovat nebude. Podle vás je druhá varianta lepší?
    Mam platformu SW pro platformu X a SW pro platformu Y. U platformy X mam jistotu, ze mi to pojede na vsech zarizenich, na kterych ta platforma bezi, protoze vyrobce HW i SW je stejny a nikomu SW nelicencuje. V pripade platformy Y mam zaruku veskerou zadnou, takze pri vyberu zarizeni se musim zajimat i o to, zda tam ta a ta aplikace pojede, pricemz stejne nemam sanci postihnout vsechny mozne kombinace stroju a programu, ktere bych mohl v budoucnu potrebovat. Prvni varianta je samozrejme lepsi. A praxe to dokazuje. Mene prace pro vyvojare, "socialni jistoty" pro uzivatele. To je to, co tahne.
    Kočírovat vývojáře, jak o tom píšete, znamená zakázat jim dělat něco jinak. Tím se nic nezlepší ani nebude víc možností, právě naopak, pouze se některé možnosti omezí.
    Coz je samozrejme dobre. Primitivni uvazovani typu "cim vice moznosti, tim automaticky lepe" je miliardkrat v praxi vyvraceny nesmysl. Ze nutnost vyberu z prilis velkeho mnozstvi variant je negativem, o tom snad nebudeme diskutovat, ne?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    12.9.2009 16:27 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Mam platformu SW pro platformu X a SW pro platformu Y. U platformy X mam jistotu, ze mi to pojede na vsech zarizenich, na kterych ta platforma bezi, protoze vyrobce HW i SW je stejny a nikomu SW nelicencuje. V pripade platformy Y mam zaruku veskerou zadnou, takze pri vyberu zarizeni se musim zajimat i o to, zda tam ta a ta aplikace pojede, pricemz stejne nemam sanci postihnout vsechny mozne kombinace stroju a programu, ktere bych mohl v budoucnu potrebovat. Prvni varianta je samozrejme lepsi. A praxe to dokazuje. Mene prace pro vyvojare, "socialni jistoty" pro uzivatele. To je to, co tahne.
    U platformy X máte jistotu, že vám to poběží ne tom jednom (možná dokonce dvou nebo třech) zařízeních, která pro danou platformu existují. U platformy Y si můžete vybírat třeba z desítek zařízení, a pokud pro danou komponentu existuje ovladač s jednotným rozhraním, bude software používající tu komponentu chodit na všech zařízeních, která tu komponentu využívají. Na Androidu je krásně vidět, jak se Googlu vyplatilo udělat jenom platformu a otevřít ji. Díky tomu Google vyvíjí jenom platformu, ale zároveň „pro něj“ pracuje mnoho vývojářů HW (mobilů) i SW (aplikací), které by nikdy nedokázal všechny zaplatit.
    Primitivni uvazovani typu "cim vice moznosti, tim automaticky lepe" je miliardkrat v praxi vyvraceny nesmysl.
    Ano, ale opak „jediná možnost vyhovuje všem“ je stejný nesmysl vyvrácený rovněž miliardkrát.
    Ze nutnost vyberu z prilis velkeho mnozstvi variant je negativem, o tom snad nebudeme diskutovat, ne?
    Jenže ona to není nutnost. Navíc když vybíráte software třeba pro HTC Hero, nemusí vás vůbec zajímat software pro HTC G1. Při výběru softwaru pro iPhone vás přece taky nezajímá software pro Nokie. Jenže vás to pořád nějak dráždí, že software pro G1 by přece také mohl při troše dobré vůle běhat i na Hero, ale že by software pro Nokii běhal na iPhone, to vás ani nenapadne.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 14.9.2009 10:03 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    U platformy X máte jistotu, že vám to poběží ne tom jednom (možná dokonce dvou nebo třech) zařízeních, která pro danou platformu existují. U platformy Y si můžete vybírat třeba z desítek zařízení, a pokud pro danou komponentu existuje ovladač s jednotným rozhraním, bude software používající tu komponentu chodit na všech zařízeních, která tu komponentu využívají.
    Jenze jak sam vidite, tohle vase pokud je dost zasadni a hlavne pekne velke pokud... Par zarizeni na trhu a uz tu mame diskrepance.
    Ano, ale opak „jediná možnost vyhovuje všem“ je stejný nesmysl vyvrácený rovněž miliardkrát.
    Vsem sice nevyhovuje, ale popularita iPhone je jasnym dukazem toho, ze kdyz mate jen jedine zarizeni (jak tomu do doby 3GS bylo), ktere ma dobrou SW vybavu a je delane tak, aby vyhovovalo naproste vetsine a neoplyvalo kravinama, jste rozhodne v lepsim stavu, nez kdyz mate zaplavu zarizeni...

    iPhony jsou ted 2 a svymi schopnostmi pokryvaji naprostou a drtivou vetsinu potreb dnesnich uzivatelu smartphonu. Opravdu nemam zajem si vybirat ze 10 zarizeni, z nich 95 je k nicemu.

    Udelejte pruzkum mezi uzivateli iPhonu a myslim, ze zjistite, ze jen mizive procento by si pralo, aby se iPhone OS mohl objevovat na jakemkoliv HW. To same s Mac OS X. Skoro nikdo z Macaru nechce, aby se to dalo instalovat jinam. K cemu taky? HW nabidka Applu je v soucasnosti dostatecna a pokryva prakticky vsechny mozne typy uzivatelu a vazba na SW odstranuje obrovske mnozstvi potencialnich problemu a otravnosti a setri cas Applu i uzivatelum.
    Jenže ona to není nutnost. Navíc když vybíráte software třeba pro HTC Hero, nemusí vás vůbec zajímat software pro HTC G1.
    Jenze to je presne ono, je to nutnost. Je to prace navic. Rekne vam snad Android Market, ze tahle aplikace na vasem zarizeni nepojede, i kdyz je pro Android...? Uz proste nemuzete do Googlu zadavat "typcinnosti for Android" ci neco podobneho... uz musite resit i zarizeni. Naprosto zbytecna prace navic. Podivejte se na bordel ve svete WM. Co zamezi tomu, aby se to same nestalo u Androidu, ktery je navic open source a tak vsemozne hackovani a customizace jeste vic podporuje...?

    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    14.9.2009 11:20 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Jenze jak sam vidite, tohle vase pokud je dost zasadni a hlavne pekne velke pokud... Par zarizeni na trhu a uz tu mame diskrepance.
    A vy z toho hned vyvozujete, že je to problém aplikací a platformy. Taková evetualita, jako že třeba chybí ovladače, nebo dané zařízení vůbec nemá potřebný hardware, aby na něm mohla daná aplikace fungovat, to vás vůbec nenapadlo.
    Jenze to je presne ono, je to nutnost. Je to prace navic. Rekne vam snad Android Market, ze tahle aplikace na vasem zarizeni nepojede, i kdyz je pro Android...? Uz proste nemuzete do Googlu zadavat "typcinnosti for Android" ci neco podobneho... uz musite resit i zarizeni. Naprosto zbytecna prace navic. Podivejte se na bordel ve svete WM. Co zamezi tomu, aby se to same nestalo u Androidu, ktery je navic open source a tak vsemozne hackovani a customizace jeste vic podporuje...?
    Jaká práce navíc? Kdyby pro Android existoval jenom G1, tak se svým HTC Hero opravdu nebudu mít problémy s hledáním aplikací na Android Marketu, protože prostě nebude existovat žádné HTC Hero. Ten váš postup ale znamená vydávat pro každý kus hardwaru úplně nový software, novou platformu. Ani by nebylo možné vydat nějakého nástupce G1 nebo jeho vylepšenou verzi, protože co kdyby s tím nějaká existující aplikace nefungovala…
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.9.2009 16:36 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Ten váš postup ale znamená vydávat pro každý kus hardwaru úplně nový software, novou platformu. Ani by nebylo možné vydat nějakého nástupce G1 nebo jeho vylepšenou verzi, protože co kdyby s tím nějaká existující aplikace nefungovala…
    Ne, muj postup znamena vazat SW na konkretni HW. V praxi se to projevilo jako postup, ktery zatezuje vyvojarei uzivatele nejmensim mnozstvim otravnosti...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.9.2009 16:40 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Nikoli, v praxi se jako nejlepší postup ukázalo mezi aplikační SW a HW vložit operační systém, který SW od HW odstíní.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.9.2009 09:06 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Tak jsem to myslel. Tim SW jsem mel na mysli OS, ktery je vazany na omezeny okruh HW stejneho vyrobce a zajisti tak homogenni prostredi a fungovani.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    17.9.2009 10:27 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Svázáním OS s HW ztratí OS smysl. Podívejte se na Linux, na kolika platformách běží – a vy byste jej nejraději omezil na x86 třeba od Intelu.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 21.9.2009 10:25 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    To zbytecne generalizujete. Krome mobilniho trhu mluvim hlavne desktop OS cilenych primo na koncove uzivatele. Coz Linux neni a nikdy ani nechtel byt.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Kaacz avatar 14.9.2009 09:32 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

     

    Proc by se to melo zhorsovat? Protoze takova je proste natura vyvojaru, pokud je nekocirujete. Kazdy se placa na svem pisecku.

    Tady s vami plne souhlasim. Prikladem je napr. Nokia. Odkoupila QT a vic otevrela. Otevira Symbian. Vzala pod kridla Maemo. Pochopili, ze komunita jim muze vyvinout dost veci a docela levne. Ale kociruje placene i komunitni vyvojare aby to nekam vedlo. Jinak si budou furt vymyslet nove blbosti a nikdy by nedotahli nic do pouzitelneho stavu. :-)

     

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Daniel Kvasnička ml. avatar 14.10.2009 22:23 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    A jsme u toho:
    TechCrunch's Michael Arrington suggests that Android developers are frustrated over having to support multiple code bases to cover the diverse handsets on which Android runs, which is indeed a problem. Basically, these developers are asking Google to exercise more control over Android to ensure it works seamlessly on a range of different devices.
    Its dilemma, however, is that it may not be able to avoid some of the "evil" that upsets open-source developers. Like control. Control is critical to good software, something that the best proprietary and open-source software has long demonstrated. Linux, for example, depends upon Linus Torvalds serving his role as "benevolent dictator."
    Trefa do cerneho. Od koho jineho nez od zde oblibeneho Matta Asaye :-D Google Android needs both control and community

    Vsichni zas budou porvavat jaky je to idiot. Jenze ona realita se da prervat tezko...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Kaacz avatar 14.9.2009 09:26 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    LOL, ted jste mne rozesmal .. a neni to tak trochu dan za "jiny" OS Android ? Ja na sve N810 se STANDARDNIM linuxem muzu odesilat a prijimat soubory pres BT zcela jednoduse a od prvniho okamziku jak jsem to po koupi zapnul :-D

    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    11.9.2009 07:44 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    K tomu, že HTC má bytelné telefony - ano i ne. Pády sice zpravidla přežijí, ale jinak firma šetří kde se dá, tohle se ochodí, tamto (čtečka karet) se rozbije, atd. Předtím jsem měl SE a ten mi přišel méně náchylný k rozbití.

    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.9.2009 21:22 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Pro me je jednim z hlavnich faktoru dostupnost aplikaci. A s necim tak zoufalym, jako Android Market, bych si androidi telefon nekoupil ani kdyby byl za tu cenu ze zlata (ok, priznavam, nevymenil bych to za iPhone ani kdyby market nestal za starou backoru ;-) )... Soucasny ohlaseny redesign Marketu je opravdu hodne pozdni...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    11.9.2009 09:04 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Android Market je perfektní a nesmírně pohodlný. Nemám s ním sebemenší problém a to že preferuje free aplikace před placenými považuji za jednoznačný klad. Aplikací je opravdu dostatek (jak free, tak placených) a každým dnes přibývají nové. A co je hlavní - Market není omezen takovými nesmyslnými pravidly, jaké má Apple.

    App Store na iPhone znám a nepřijde mi o nic lepší. A to že navíc nejde na iPhone standardně instalovat aplikace co nejsou v App Store je opravdu tragické a považuji to za hnus největšího kalibru. O takové control freaky jakými je Apple vážně nestojím.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 11.9.2009 23:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    Nemám s ním sebemenší problém a to že preferuje free aplikace před placenými považuji za jednoznačný klad.
    Asi jsi necetl ten clanek. Ze podrazi placene aplikace mu jednoznacne ublizuje. Cisla mluvi jasne. Vyvojari na to proste kaslou, protoze sance na navratnost investic je jeste horsi, nez u Applu, kde je nebezpeci, ze se tam ta aplikace ani nedostane -- a to uz je co rict.
    A to že navíc nejde na iPhone standardně instalovat aplikace co nejsou v App Store je opravdu tragické a považuji to za hnus největšího kalibru.
    Jsi v mensine. A ne nahodou. AppStore funguje a funguje zatracene dobre. Ze ho Apple (casto pod tlakem AT&T) zneuzije k potlaceni konkurence, je vskutku osklive, ale fakt je ten, ze tlak verejnosti funguje. Viz schvaleni Spotify a Rhapsody, ktere muzou velmi realne uskodit iTunes Music Store.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    10.9.2009 22:46 jooke | skóre: 9 | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Lze do prohlizece v telefonu naimportovat certifikat?

    Existuje pro Android nejaky programek pro pristup pres ssh k serveru?

    Lze na klavesnici emulovat tlacitko tabulator?

    Diky

    11.9.2009 08:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone
    1.) Netuším, neměl jsem nikdy potřebu importovat certifikátys. Nicméně na Marketu jsou i jiné alternativní prohlížeče, takže i kdyby to ten výchozí neuměl, je dost dobře možné, že jiný to umí.

    2.) Jistě, ConnectBot. Je naprosto perfektní, opravdu dobře promakaný SSH terminál.

    3.) Ano, třeba právě ConnectBot to umí.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    11.9.2009 11:00 jooke | skóre: 9 | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HTC Magic – Android od Vodafone

    Diky za odpovedi ...

    xkucf03 avatar 12.9.2009 16:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše GPS (mapy a navigace)

     

    Bohužel ani jedna z verzí neposlouží jako pohodlný off-line navigovací systém.

    To je dost velký problém. Existuje vůbec něco pro Android, co funguje offline? Ideálně GPS navigace na úrovni iGO.

     

    BTW: nevíte zda jde v něčem prohlížet mapy .fbl? (používá je iGO a Mio)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    12.9.2009 18:33 tessaract | skóre: 2 | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GPS (mapy a navigace)

    CoPilot? Je bezva

    xkucf03 avatar 12.9.2009 18:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GPS (mapy a navigace)

    Díky, to vypadá slušně.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 16.9.2009 15:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše CoPilot

    BTW: kolik stojí verze pro Androida s mapami celé Evropy? (Našel jsem tam jen odkaz, že si to mám koupit na Android marketu).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.9.2009 19:27 H00KED | skóre: 7 | blog: news | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GPS (mapy a navigace)

    Já používám NDrive na androidu a je super, mapy jsou přesné a aktuální, navádění je taky super, když se sjee z cesty, tak to přepočítá cestu asi během půl minuty.

    If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles.
    xkucf03 avatar 14.9.2009 00:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše NDrive

    hmm, tady http://www.ndriveweb.com/products/ndrive-software/ mi to ukazuje u Androida „Comming soon“. Není k tomu nějaké demo, aby si člověk vyzkoušel, jak to s jeho přístrojem chodí?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.9.2009 04:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NDrive
    Na warez serverech je nějaká RC verze, ale já ji nezkoušel rozchodit, takže s tímhle neporadím :-)
    14.9.2009 09:38 H00KED | skóre: 7 | blog: news | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NDrive
    je například na 4allmobile.eu

    tam je...."testovací verze"

    vlastně to je plnohodnotná verze s crackem, myslím že ji dodělal JesusFreake, nebo jak se píše :D
    If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles.
    30.12.2009 15:10 Pepa z depa
    Rozbalit Rozbalit vše HTC Magic – Vodafone, Orange, SFR France, odblokovani
    Pokud potrebujete tento pristroj odblokovat, doporucuji www.odblokovani-htc.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.