abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 16:01 | Zajímavý software
Libre Graphics World informuje o aplikaci BirdFont, jež slouží k tvorbě fontů, které je možné exportovat ve formátech TTF, EOT a SVG. Program je dostupný pod licencí GNU/GPL a je navíc multiplatformní, neboť kromě Linuxu podporuje i Windows, Mac či OpenBSD.
xkomczax | Komentářů: 5
dnes 13:02 | Komunita
Na zítra připadá letošní Software Freedom Day (Wikipedia). Kolik podpůrných akcí se koná v Česku a na Slovensku? Dle aktuální mapy akcí žádná.
Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 15:16 | Pozvánky
Sledujte stream z polské konference SmartDevConf. V programu jsou zajímavá témata jako Pebble, Tizen, Cordova a další.
joejoe | Komentářů: 0
včera 00:33 | Nová verze
Novou verzi oficiální distribuce minipočítače Raspberry Pi doplňuje i nová verze instalačního nástroje NOOBS 1.3.10. Mimo jiné došlo k následujícím změnám: Java aktualizována na JDK 8, Mathematica na verzi 10 a Sonic Pi na verzi 2. Součástí standardní instalace je nově Minecraft Pi.
Tadeáš Pelech | Komentářů: 28
17.9. 22:58 | Komunita
Společnost SUSE vznikla v roce 1992. V roce 2003 ji koupila společnost Novell (zprávička). Novell byl v roce 2011 koupen společností Attachmate (zprávička). V pondělí oznámila společnost Micro Focus, že kupuje Attachmate. Na openSUSE by změna neměla mít žádný vliv.
Ladislav Hagara | Komentářů: 7
16.9. 20:39 | Nová verze
Byl vydán MINIX 3.3.0. Nejnovější verze tohoto unixového operačního systému postaveného na architektuře mikrojádra běží nově také na jednodeskových počítačích BeagleBoard XM, BeagleBone White a BeagleBone Black. Přehled nových vlastností a vylepšení v poznámkách k vydání.
Ladislav Hagara | Komentářů: 36
16.9. 19:50 | Nová verze
Vyšla nová stabilní verze 0.19.0 desktopového prostředí Enlightenment. Verze 0.19.0 (E19) vychází necelých 9 měsíců po vydání verze 0.18.0 (E18) (zprávička). Těsně před vydáním nové verze Enlightenmentu byla vydána verze 1.11.2 knihoven EFL (Enlightenment Foundation Libraries), Elementary a Evas Generic Loaders. Vydána byla také verze 1.11.0 Python-EFL.
Ladislav Hagara | Komentářů: 24
15.9. 21:24 | Pozvánky
Spolek OpenAlt zve na 108. distribuovaný sraz příznivců svobodného softwaru a otevřených technologií (hardware, 3D tisk, SDR, DIY, makers…), který se bude konat tento pátek 19. září od 18 hodin ve Výtopně v Brně (Hlinky 972/34) a v Lokalbloku v Praze (Náměstí 14. října 10).
xkucf03 | Komentářů: 9
15.9. 20:06 | Pozvánky
Opensource školení o ZeroMQ se sice muselo zrušit, ale pokud vás téma zajímá, máte šanci ještě zítra (16. 9.) zajít s Pieterem Hintjensem do hospody a o ZeroMQ si popovídat u piva. Budeme od 17:30 v The Pub na Praze 6.
Miška | Komentářů: 12
15.9. 16:09 | Nová verze
Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi multiplatformního klienta pro datové schránky Datovka. Tato verze opravuje několik chyb a přidává podporu pro novější verze doprovodných knihoven. Další informace a balíčky jsou k dispozici na stránkách projektu.
Vilem Sladek | Komentářů: 2
Hlasuji z:
 (82%)
 (13%)
 (3%)
 (2%)
 (0%)
 (0%)
Celkem 3582 hlasů
 Komentářů: 42, poslední 25.8. 11:10
Rozcestník
Reklama
Autoškola testy online Levný benzín

Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)

19. 2. 2008 | Michal Vyskočil | Různé | 4700×

Martin Graesslin napsal pro KWin nový OpenGL prostorový efekt FlipSwitch. Slouží pro přepínání mezi okny a je inspirován funkcí Flip 3D z Windows Vista. Sebastian Trueg pracuje na portování K3b na KDE4 a ačkoliv už program trochu funguje, uvítal by dobrovolnickou pomoc.

Tento týden

Velký refactoring a práce na začlenění lokalizačních větví v Lokalize (který byl přejmenován z "Kaider" a přesunut z playground do kdesdk). Práce na editoru otázek v KEduca. Práce na zobrazení mračen v reálném čase v Marble. Počáteční implementace nového kódu pro undo v KWordQuiz. Počátek KAlgebra, Rot13, KWorldClock a plasmoidu Pastebin, včetně zahrnutí mnoha funkcí z KDE 3.5 (jako zobrazení více sloupců oken v panelu úloh) do Plasmy. Plasmoid a data engine "Now Playing" a plasmoid mlhavých (fuzzy) hodin byly přesunuty do kdereview. Podpora viewportů v KDE desktopu označena za kompletní. FlipSwitch efekt pro přepínání oken v KWin. Začátek práce na KIO slave pro ovládání libovolných zdrojů NEPOMUKu. Hrubá implementace zdroje KABC založeného na Akonadi. Masové slučování kódu z enterprise větve KDE-PIM zpět do hlavní větve KDE. Dokončena kompletní podpora pro MPRIS media player interaction standard a podpora pro Video a Audio CD v Dragon Player, který se zároveň přesouvá z kdereview do kdemultimedia pro KDE 4.1. Streaming rádio Last.fm teď pracuje v Amarok 2. Práce na editaci barevných přechodů (gradient) v Karbon. Program pro práci se scannery - Kooka - našel nového správce a získal některá drobná vylepšení. KSystemLog se přesunuje z playground do kdereview. Krone, jednoduchý správce výdajů pro KDE4, byl přidán do KDE SVN.

FlipSwitch

Nový vývojář KDE Martin Graesslin představuje nový efekt KWin - FlipSwitch - který napodobuje přepínání oken ve Windows Vista:

Na univerzitě, kterou navštěvuji, jsem se zapsal do kurzu zaměřeného na počítačovou grafiku a OpenGL a tak se naučil základy programování v OpenGL. S aktuálním vydání KDE 4.0 jsem chtěl vyzkoušet, zda dokážu napsat malý efekt pro KDE. To bylo kolem Vánoc - chyběl mi nějaký sezónní efekt. Tak inspirován sněhovým efektem z Compiz Fusion jsem jej implementoval pro KDE.

Tento efekt používá OpenGL, ale neobsahuje žádnou 3D animaci. Tak jsem přemýšlel o implementaci něčeho skutečně 3D. Dostal jsem nápad implementovat něco jako Flip 3D pro Windows Vista (nikdy jsem jej pořádně neviděl, takže nevím, jak moc se mu můj efekt podobá :)). Takže všechna okna jsou zobrazena ve trojrozměrné hromadě a pootočena, takže je vidět každé z nich (přinejmenším malá část z každého). Pokud přepnete okno, tak následující nebo předchozí okno se objeví na vrcholku hromady. Ve skutečnosti se pohne celý balík.

Implementačně nejtěžší část byl třetí rozměr. Pokud vím, tak jsou veškeré existující efekty pouze 2D, takže jsem nemohl prostě zkopírovat odněkud kód. Stálo to spoustu pokusů a omylů. Ale nakonec jsem získal funkční kód. Okna se zobrazovala v komolém jehlanu a posouvala se podél osy z. Od toho okamžiku jsem se mohl opírat o znalosti, které jsem se naučil v OpenGL kurzu: přesunout každé okno do správné pozice pomocí glTranslatef() a otočit je pomocí glRotatef(). Dalším krokem byla animace celé scény. To je poměrně jednoduché, protože můžete posunout celou scénu pomocí glTranslatef(). Takže, pokud stisknete Alt+Tab, každé okno "odlétne" do další pozice.

095 flip3d

Napsání tohoto efektu bylo především cvičení pro můj OpenGL kurz. Ale zároveň jsem rád, že jsem mohl komunitě něco dát, když jsem tak dlouho jen bral! Doufám, že najdu čas k napsání dalších hezkých efektů a pomůžu KDE ještě vylepšit.

Sebastian Trueg píše updaty K3b pro KDE 4 (pre-alpha, ale funkční).

095 k3b-mainwindow

Portace K3b dost pokročila během posledních dní. Po tom, co Laurent Montel (stroj na portování na KDE4) udělal veškerou těžkou práci, včetně rozchození kompilace a portování téměř celého sestavovacího procesu (skvělá práce Laurente!), jsem začal na K3b opět pracovat. A hodně toho už funguje.

095 k3b-little-action

K3b stále velice využívá kdes3support. To se týká především všech seznamů prvků (listviews) a K3Process. Posledně jmenovaný bude těžké naportovat, protože se K3b běžně odkazuje na popisovače souborů stdout a stdin procesů jako mkisofs a cdrecord pro zajištění maximálního výkonu při předávání dat při on-the-fly vypalování. Při použití QProcess neexistuje cesta, jak přímo získat popisovač souboru (pokud vím, tak přinejmenším ne portabilní). Musel bych dělat spousty signálů/slotů, protože zároveň neexistuje způsob, jak používat QProcess synchronně ve vícevláknové aplikaci. Rád na toto téma získal nějaké nápady.

Jedna věc, o níž si myslím, že je prostě skvělá a může být začleněna do kdelibs, je můj K3bMetaItemModel, který spojuje několik QAbstractItemModels do jednoho. Můžete jej vidět v akci na snímku K3b, jak nahrazuje starý známý strom souborů, včetně zařízení. Vlastně se domnívám, že se tento způsob zobrazení může hodit i pro Dolphin nebo Konqueror. Přinejmenším adresáře home a root mohou takto pohromadě. V každém případě myslím, že je to hezké a užitečné.

Další věc v aktuální pracovní verzi K3b je kompletně přepracovaný systém pro pluginy. Předtím používaly vlastní implementaci (zatímco teď používám korektní KServices) a konfigurační widget je KCM modul, což znamená, že mohu používat fantastické zobrazení konfigurace pluginů, které napsal Rafael Fernández López. Ten mi zároveň slíbil, že umožní zobrazovat přepínače volitelně, protože v K3b plugin zakázat nemůžete. Nicméně to vypadá skvěle, pracuje fantasticky a odstraňuje to duplikace v kódu.

095 k3b-plugin-config

A v neposlední řadě jsme se podívali na jeden z dialogů, jen pro kontrolu, zda opět funguje. Přestože to nevypadá jako velká věc, měli byste vidět, jak vypadal předtím, než byl korektně portován na KDialog, na nový QComboBox a základní chování nového QWidget.

095 k3b-format-medium

Celkově ovšem portace K3b na KDE 4 představuje především mnoho mechanické práce sestávající se z řešení potíží při překladu, následovanými opravami pádů, následovanými finální opravou, po které kód dělá to, co má, a v neposlední řadě i v odstraňování veškerých stop po kde3support. Ale občas je to zábava, například implementace K3bMetaItemModel, nebo pokud mohu použít mnoho skvělých nových technologií KDE. Napadá me Solid, přestože K3b jej příliš nepoužívá, protože má vlastní detekci zařízení, která je optimalizována na optická média a pracuje s mnohem větším množstvím informací než Solid. (Kévine Ottensi, vím, že jsme o tom před časem diskutovali, ale co mohu říct: v tomto ohledu jsem byl líný.)

Mimochodem, hodila by se mi pomoc při portování. Napadají mě maličkosti jako: portace audio systému do Phononu, zařídit, aby K3bDeviceDelegate maloval hezčí zařízení ve stromu souborů, využít všech hezkých schopností KFileItemDelegate, včetně animací při přejetí myší, a přidat je do obecného KItemDelegate tak, aby mohly být použitelné pro zařízení (a vlastně pro mnoho dalších věcí v celém KDE) a tak dále...

Statistiky

Commity: 3290 od 247 vývojářů, 8726 změněných řádek, 2141 nových souborů.
Otevřené chyby: 15764
Otevřené požadavky: 13557
Otevřených chyb: 437 za posledních 7 dní.
Zavřených chyb: 354 za posledních 7 dní.

Shrnutí commitů

Modul Commitů
/trunk/KDE
828
/trunk/l10n-kde4
790
/branches/KDE
340
/branches/stable
243
/trunk/playground
173
/trunk/extragear
165
/branches/kdepim
146
/trunk/www
122
/branches/extragear
86
/trunk/koffice
85
Řádek Vývojář Commitů
80
Pradeepto Bhattacharya
122
112
Till Adam
108
408
Allen Winter
102
398
Volker Krause
99
78
Khoem So
78
165
Laurent Montel
71
151
David Faure
64
228
Luboš Luňák
57
73
Andras Mantia
54
139
Pino Toscano
50

Stav překladů (i18n)

Jazyk Hotovo procent
řečtina
99%
švédština
99%
portugalština
97%
japonština
93%
estonština
90%
němčina
89%
polština
88%
španělština
88%
francouzština
87%
nizozemština
87%

Lovci chyb

Lovec chyb Počet zavřených chyb
Luboš Luňák
39
Aaron J. Seigo
28
Pino Toscano
27
Cláudio da Silveira Pinheiro
22
Charles Connell
20
Thomas McGuire
17
Tommi Tervo
12
Urs Wolfer
12
Leonardo Finetti
11
Peter Penz
11

Program Cvrkot
Amarok
9915
KMail
4205
K3B
3875
Plasma
3466
Solid
3226
Kopete
3068
Phonon
2485
Kicker
2400
KDevelop
2364
Kate
2354


Osoba Cvrkot
Tobias Hunger
2600
Aaron Seigo
2351
Adriaan de Groot
1121
Jonathan Riddell
1059
Laurent Montel
931
Stephan Binner
899
Torsten Rahn
896
David Faure
778
Stephan Kulow
676
Thiago Macieira
656

Článek je překladem č. 95 KDE Commit Digest. Původní autor Danny Allen.

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Nástroje: Tisk bez diskuse

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

19.2.2008 03:49 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Božínku karbon bude mít lepší editaci barevných přechodů! Třikrát sláva, sláva sláva! Mělo by se do tohodle docela opovrhovaného prográmku více investovat programátorského úsilí, aby to byl alespon stejně použitelnej soft jako je krita(KOFFICE prostě FUTURE RULEZZ!!!!)... Ach to set o někomu kecá když neumí programovat... :-(
Marián Kyral avatar 19.2.2008 07:23 Marián Kyral | skóre: 28 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Flip switch
Jen krátce: Wow :-D
19.2.2008 07:40 Jix0 | skóre: 22 | blog: Not only for humans
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Je uz vubec k dispozici cesky preklad pro KDE 4? Podle tohoto to vypada ze je hotovych zatim jen 36 procent. Je to opravdu tak?
If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
belisarivs avatar 19.2.2008 08:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Cesky preklad stable je hotov z ~74%, trunk, jak lze z okazu co jsi podal, vycist z 52 (tech 36 je untranslated).

Zapoj se taky amas moznost vse vylepsit.

Ted je pri prekladu primarni prave stable.
IRC is just multiplayer notepad.
19.2.2008 08:56 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
jen skoda ze pridani se do prekladu neni tak jednoduche :-/
Metal smajdalfe, METAL!
belisarivs avatar 19.2.2008 09:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Opravdu?

Ja jsem si proste stahnul soubory, prelozil, poslal do konfery a uz jsem v teamu prekladatelu.

Co je na tom tezkeho?
IRC is just multiplayer notepad.
19.2.2008 10:24 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
mno, těžké je například přimět se něco smysluplného dělat :-)

@belisarivs mám to ve frontě ...
djs_core avatar 19.2.2008 11:03 djs_core | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Pokusil bych se také zapojit, můžete mi prosím popsat přesněji jak na to ???
...do you want to make your dreams come true? Wake up!
belisarivs avatar 19.2.2008 11:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Normalka. Vlezes sem, najdes si nejaky ten soubor. Stahnes. Otevres v kbabel nebo poedit, doplnis a pak posles na kde-czech-apps@lists.sourceforge.net.

Pak se toho nekdo chopi, projde to a commitne.

Dobre je v kbabel provest ty testy co nabizi na hledani syntaktickych a podobnych chyb.

A taky je treba nejak dodrzovat konzistenci prekladu. Aby jedna vec nebyla prekladana vice zpusoby. Snaz se taky vyhnout osloveni podle rodu. Aby vety byly pokud mozno rodove neutralni.
IRC is just multiplayer notepad.
djs_core avatar 19.2.2008 12:07 djs_core | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Super děkuji. Pokusím se zapojit :)
...do you want to make your dreams come true? Wake up!
19.2.2008 11:07 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
to uz je tak jednoduche? :-) vlasta ott psal o necem jinem ;-)

btw.. jak maji resene to ze vice lidi nepreklada jednu vec ? :)
Metal smajdalfe, METAL!
belisarivs avatar 19.2.2008 11:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
No, musis prekladat tak rychle, aby to nestihnul prelozit nekdo jiny :-). Co ja vim?

Ale jenom par lidi ma pristup do svn, takze to je alespon takhle pohlidano.
IRC is just multiplayer notepad.
19.2.2008 12:34 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Aha :-) no diky navodu vyse to zkusim ;-) jen asi budu prekladat 3.5 stable.. at to vidim a muzu si ozkouset :)
Metal smajdalfe, METAL!
19.2.2008 17:21 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
mno, Vlasta měl myslím ten problém, že z webu se nedá úplně snadno vyčíst, co ses teď dozvěděl v diskusi ;-)

krom toho reakční doby týmu jsou, eufemisticky řečeno, v typickém případě nepříliš krátké

každopádně Vlastův blog stojí zato si přečíst také

rovněž není od věci zapojit se do L10N.cz - sice je tam mrtvo, ale to jen proto, že to čeká na vás, čerstvé přispěvatele plné energie, ještě nevyčerpavší počáteční nadšení ;-)
Phantom Alien avatar 2.3.2008 12:12 Phantom Alien | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Přesně tak. Místo hořekování nad tím, že není něco hotovo by bylo lepší se zapojit :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu | Be kind...
19.2.2008 07:50 al-Quaknaa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)

Jen technická - "...a pomůžu udělat KDE ještě vylepšit." ==> "A pomůžu KDE ještě vylepšit." || "...a pomůžu udělat KDE ještě lepší" (ale spíš první varianta). Jinak moc pěkné, díky :)

belisarivs avatar 19.2.2008 08:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Hm, odkaz na Solid nema cenu. Jeste o nem neni na abicku zaznam.
IRC is just multiplayer notepad.
19.2.2008 09:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Jak to? Mně odkaz funguje správně... viz http://www.abclinuxu.cz/slovnik/solid.
belisarivs avatar 19.2.2008 09:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Me to hodilo na trochu jiny odkaz. http://www.abclinuxu.cz/slov%20nik/solid
IRC is just multiplayer notepad.
belisarivs avatar 19.2.2008 09:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Jo, je tam chyba v odkazu. Je tam mezera navic.
IRC is just multiplayer notepad.
19.2.2008 09:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Aha, omlouvám se - kontroloval jsem předtím ten odkaz dole ve statistikách - neuvědomil jsem si, že je v článku ještě jeden.
belisarivs avatar 19.2.2008 11:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Stane se. Neni problem.
IRC is just multiplayer notepad.
19.2.2008 17:44 JoHnY
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Uzasny. Mel jsem o KDE trosku strach, uz ho nemam. Jsem hodne zvedavej na release KDE4, kterej bude v openSuse 11. Doufam, ze potkam aspon KDE 4.0.3 s K3b, poradnym amarokem a aspon funkcni ukazkou Koffice
19.2.2008 18:50 eStar | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Mno nevím všechny KDE 4 aplikace dosáhnou stable verze až v KDE 4.1.
20.2.2008 00:02 victor8 | skóre: 24 | blog: blog | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
ehm... co je to cvrkot? teda viem, co to je, ale obycajne to do suvisosti s pocitacmi nedavam :-)
20.2.2008 07:56 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Cvrkot je Robertův překlad slova buzz.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
20.2.2008 02:25 Poborskiii
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Možná by bylo někde v článku (před či za ním?) vhodné zmínit, že z originálu přeložil Michal Vyskočil a že autorem originálu je Danny Allen, aby nedošlo k mýlce.
20.2.2008 12:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Doplněno. Budu to raději dávat ke každému dílu.
20.2.2008 20:34 Poborskiii
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Já jen, že Dannyho Allena na dot.kde.org vždy opěvují za to, že si s tím dá každý týden tolik práce a tady nepadlo vůbec jeho jméno. My tu můžeme opěvovat stejně Allena a navíc i Vyskočila za jeho každotýdenní překlad ;-)
20.2.2008 20:57 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Nechtěli jsme Dannyho zatlouct :-). Jen mi to nedocvaklo, protože jsme teprve minulý týden seriál představovali (a při té příležitosti samozřejmě uvedli, z čeho je čerpáno). Btw, Michal Vyskočil už přeložil i kompletní webové rozhraní stránek commit-digest.org.
Marek Stopka avatar 20.2.2008 23:34 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | London, United Kingdom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Jo, jo... Ale ten překlad toho webového rozhraní byl porod :-) Alespoň jak jsem při tom Michala pozoroval. Bohužel pánové nepoužívají na překlad gettext...
21.2.2008 08:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Přidal jsem poděkování do konverzního skriptu, který převádí originál digestu na HTML pro ábíčko, takže by teď mělo být v každém díle. Díky za upozornění.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
23.2.2008 01:23 srott
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Chcelo by to ešte dodať, že Flip3D pôvodom nie je z Visty ale z programku SphereXP, ktorý rozširuje možnosti WinXP o rôzne 3D efekty.
25.2.2008 00:55 Guuzy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
Domnívám se, že se nikde nepíše, že je Flip3D (?přebrán?) z Visty. Je pouze inspirován touto funkcí z Vist. Mohu se přeci nechat inspirovat řeba i kopií, nevědíc o originálu. Navíc si nedokážu takovou poznámku v tomto článku vůbec představit.
26.2.2008 10:49 petr_p | skóre: 58 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Co se děje v KDE - 95 (27. 1. 2008)
s/nevědíc/nevěda/ (pokud se považujete za muže)

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
© 1999-2013 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.