abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (60%)
     (13%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 409 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Nakrmte tučňáka

    21. 11. 2005 | Redakce | Různé | 12757×

    Když maskot, tak tučňák. A když tučňák, tak opravdový, živý, mokrý a černobílý. S pražskou a libereckou ZOO jsme dohodli akci na sponzorování tučňáků. Odesláním dárcovské SMS můžete až do Nového roku Tuxe podpořit.

    V rámci akce Nakrmte tučňáka odesláno 233 DMS. Dohromady to tedy dělá téměř 6 300,- Kč (pokud nepočítáme DPH, která bude snad vrácena). Akce trvala do 31. 12. Viz zhodnocení.

    Původní impuls vzešel od K.A.T.K.Y, která navrhovala anketu o tom, jestli by byli čtenáři abclinuxu.cz ochotni podpořit skutečného tučňáka peněžitým darem. Na upřesňující dotaz nám Katka navrhla přímo tučňáka z pražské ZOO. Nadhodil jsem téma Leoši Literákovi a Martinu Matějů (ze Stickfish). Druhý jmenovaný nečekal na anketu a rovnou zařídil speciální tvar SMS pro příznivce Linuxu a/nebo tučňáků a uživatele abclinuxu.cz.

    Dárcovské SMS

    Až do 31. 12. 2005 budou tedy v provozu následující SMS kódy:

    Na číslo 8 77 77.

    • ZOO Praha: DMS ZOO ABCTUX
    • ZOO Liberec: DMS ZOOLB ABCTUX

    Zde je na místě poznámka, že tyto speciální kódy jsme si nechali připravit proto, aby bylo možné průběžně sledovat (a hlásit), kolik už jsme dokázali dát dohromady. Aby bylo možné odlišit příspěvky získané prostřednictvím této "linuxové" kampaně od ostatních, které zoologické zahrady přes DMS dostávají. Portál abclinuxu.cz (ani firma Stickfish, s.r.o.) nemá z této akce žádný peněžitý zisk. Cena jedné DMS je 30,- Kč (+ DPH (celková cena SMS je 35,70)), z čehož 27,03 Kč je pro zoologické zahrady a zbytek pro zprostředkovatele služby (www.darcovskasms.cz) a stát.

    Výhodný poměr, při které jde na účet ZOO celých 27,- Kč se nám podařilo získat díky tomu, že je akce vedena jako charitativní činnost. Nejenže se tedy nemusíte obávat, že bychom si za to chodili kupovat pivko, ale ani nehrozí, že by většinu nebo velkou část vašich peněz spolkla nákladná režie mobilních operátorů.

    tucnak humboldtuv
    zdroj: www.zooliberec.cz

    Adopce tučňáka Humboldtova vyjde (v pražské ZOO) na 5000,- Kč za rok. Myslíte, že zvládneme do vánoc tučňákům poslat tolik na to, aby měli na rok vystaráno?

    Podpořte naši snahu

    Máme k dispozici několik ikonek, bannerů a obrázků, které můžete umístit na svých stránkách, a pomoci tak s propagací této akce. My se zároveň budeme snažit zajistit podporu dalších linuxových portálů.

    HTML kód pod jednotlivými bannery by měl stačit k tomu, aby se na vašich stránkách zobrazily. Samozřejmě můžete bannery zkopírovat na svůj server a jejich adresu podle toho upravit.

    darek pro tučňáka

    <a href="http://www.abclinuxu.cz/clanky/ruzne/nakrmte-tucnaka">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/redakce/88x31-tux.gif" width="88" height="31" alt="darek pro tučňáka">
    </a>
    darek pro tučňáka

    <a href="http://www.abclinuxu.cz/clanky/ruzne/nakrmte-tucnaka">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/redakce/300x300-tux.gif" width="300" height="300" alt="darek pro tučňáka">
    </a>
    darek pro tučňáka

    <a href="http://www.abclinuxu.cz/clanky/ruzne/nakrmte-tucnaka">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/redakce/468x60-tux.gif" width="468" height="60" alt="darek pro tučňáka">
    </a>
    darek pro tučňáka

    <a href="http://www.abclinuxu.cz/clanky/ruzne/nakrmte-tucnaka">
    <img src="http://www.abclinuxu.cz/images/clanky/redakce/80x15-tux.gif" width="80" height="15" alt="darek pro tučňáka">
    </a>
           

    Hodnocení: 91 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.11.2005 00:18 1001011101
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    THUMBS UP
    21.11.2005 01:16 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Ponekud me toci, ze vsichni uvadeji cenu SMS bez DPH, ale prispevek s DPH, takze pro poradek, SMS stoji 35,70, takze stat a operator z toho sezerou skoro 10 korun.

    Ale jinak pekna akce.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    21.11.2005 01:28 domi | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    nevadi, stejne nejakou sms poslu :-)
    8.12.2005 10:23 dejf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Neni mozny ty penize donest do zoo primo? Fakt nebudu cpat dalsi prachy tomuhle idiotskymu paroubkistanu!
    8.12.2005 11:59 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Neni mozny ty penize donest do zoo primo?
    No, toť otázka - možný by to bylo, ovšem je tam dost ,,ALE".

    1) KDO to tam asi tak odnese?

    2) Jestli se dobrovolně hlásíš, máš stejně smůlu, protože tady není nikdo takový blázen, aby ti dal do ruky všechny peníze pro tučňáky.

    3) A kdybychom tam šli všichni společně - pěkně najednou (pro kontrolu i pro srandu), tak dokupy utratíme tolik peněz za dopravu, že se to absolutně nevyplatí.

    4) Na závěr nevěřím tomu, že by se dokázalo několik tisíc lidí domluvit na jednom možném termínu ;-).

    Zkus přemýšlet dál :-D
    egg avatar 21.11.2005 01:53 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    To teda radši pošlu peníze přímo na účet ZOO. Nevidím důvod dávat 10 nebo třeba 50 korun někomu jinému, než koho chci podpořit.
    21.11.2005 08:46 suchar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Řekl bych, že ono to už vyjde skoro nastejno, jestli nakrmíte stát pomocí DPH z DMS, banky na poplatcích za převod, resp. za účetní položku, anebo ještě v horším případě poštu za převod složenkou...
    hwsoft avatar 21.11.2005 09:28 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    jedno to neni, za prevod zaplatis mezi korunou az tremi, pripadne nic, kdyz slozis penize hotove na ucet.
    21.11.2005 10:44 Greenhorn | skóre: 8 | blog: Linux is good way to freedom. | Proseč pod Ještědem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Tady s tím souhlasím. Pokud bych chtěl tučńákům poslat 270,- Kč, musel bych odeslat 10 DMS. Mě by to ale stálo něco okolo 350,-. Tedy 80,- Kč bych nacpal státu, mobilnímu operátoru a firmě, co toto provozuje. Převodem účtu z pohodlí domova odešlu 270,- Kč a bude mě to stát 5,- za převod a 2,- ČNB , tedy 7,- Kč. Tedy co je lepší? Při akci czilla - panda červená možnost přispět na účet byla. Vůbec mi nejde o peníze, ale o princip toho, proč by na charitě měli vydělávat další kolem.
    21.11.2005 11:28 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Myslis ze ZOO na svych strankach ten ucet nenabizi? Jisteze ano a navic kdybys mrknul na strankdy DMS fora videl bys ze obe zoo (a i brnenska) tam maji kody pro valnou vetsinu svych zvirat. BTW zvire "abctux" jsem v seznamu nenasel..

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    21.11.2005 11:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Samozřejmě, že i pro ty tučňáky mají obě ZOO své kódy. Jak je však zmíněno v článku, ty speciální kódy ABCTUX byly vytvořeny proto, abychom mohli sledovat, kolik jim na účtu přibylo díky této konkrétní akci.
    21.11.2005 18:14 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    a my kdo jsme prispeli muzem nekde videt kolik je jiz poslanych DMS??
    21.11.2005 18:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Měli bychom dostat každý týden souhrnný přehled. Takže jakmile budeme mít něco v ruce, vyjde o tom zprávička a článek bude aktualizován.
    21.11.2005 13:51 Greenhorn | skóre: 8 | blog: Linux is good way to freedom. | Proseč pod Ještědem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Nemyslím, ale vím, že účty ZOO mají. Vím to proto, že na jejich účty jsem již několikrát přispívával :-). Vůbec nemám nic proti sbírkám, ale proti formě výběru, jakou je DMS. Něco jiného by bylo, kdybych si mohl zvolit, jakou částku chci pomocí DMS darovat. V tomto případě je náklad na přispění tak malé částky příliš vysoký :-(.
    21.11.2005 15:23 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Nevidím důvod dávat 10 nebo třeba 50 korun někomu jinému, než koho chci podpořit.
    To je daň za to pohodlí, že jen něco nacvakáš do mobilu a stiskneš odeslat.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    21.11.2005 09:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Ponekud me toci, ze vsichni uvadeji cenu SMS bez DPH
    Nebyl v tom ale úmysl uvést v omyl. Opsal jsem info ze stránek darcovskasms.cz. Ještě tedy počkám na upřesnění dalších věcí a v článku to opravím.
    takze stat a operator z toho sezerou skoro 10 korun.
    10 korun zní hůř než 8,70 :-)
    21.11.2005 12:16 Murděj Ukrutný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    A ještě cena za odeslání sms.
    23.11.2005 08:37 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Tak jsem ještě trochu zkoumal situaci DMS, operátorů a DPH. Ačkoliv mobilní operátoři DPH z dárcovských SMS odvádějí, stát částku takto vybranou vrací ve formě dotací projektům, které o ni "přišly". Viz DPH u humanitárních sbírek pořádaných formou DMS. V tom článku se mluví o sbírkách pro postižené zemětřesením, ale podle info na darcovskasms.cz by se měl podobný postup aplikovat i na projekty v roce 2005. Viz odstavec Aktuální informace k vracení DPH pro projekty v roce 2005.

    A podle info na eurotel.cz se operátoři dohodli, že za DMS nebudou účtovat poplatek jako za normální esemesku. Odeslání DMS by tedy z hlediska režie operátora mělo být zdarma. Viz odstavec Odeslání SMS zdarma.

    Rozumím-li tomu správně, tak je poměrně reálná šance, že ZOO dostanou celou částku, která se vám po odeslání DMS odečte.
    23.11.2005 08:56 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Bezva zprávy :-) ;-) :-D
    21.11.2005 03:05 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Asi až nabiji telefon tak nějakou tu pětku pošlu. Otázkou zůstává zdali bychom něž podporovat symbol Linuxu měli špíše podpořit finančně svobodný software...
    21.11.2005 07:25 camlost | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Já bych radši zaplatil *něco*, co bych mohl mít doma. Část ceny by byly náklady na to *něco*, zbytek by byl pro tučňáka. To by nešlo zařídit?

    (Upřímně řečeno, SMSky mi nevyhovují. Jo to moc úsilí s malým výsledkem.)
    A slow biker.
    21.11.2005 15:21 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    (Upřímně řečeno, SMSky mi nevyhovují. Jo to moc úsilí s malým výsledkem.)
    Poslat SMS mě přijde mnohem jednodušší než to posílat bankovním převodem.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    22.11.2005 07:41 camlost | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Mně ne. Darovat někomu 10 Kč a strávit nad tím 10 minut mi přijde podstatně horší, než tomu věnovat 15 minut a darovat 20násobek.
    A slow biker.
    22.11.2005 07:45 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Tak jestli píšeš sms ,,JEN" 10 minut - gratuluji ;-)
    Mně ne.
    Je to tvůj názor, neberu ti ho!
    21.11.2005 07:39 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka

    Jak je to s cenou? Tady někdo píše 35,70Kč (připočítal DPH). Nemá to být jenom 5%? A z toho jde 27Kč tam, kam chceme. Bude ZOO muset z těch 27Kč odvádět nějakou darovací daň?

    21.11.2005 08:22 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    5 %? To uz neplati delsi dobu
    21.11.2005 08:28 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    me forma podpory sms vyhovuje, i kdyz veci okolo zbasti 10kc (je to cena za pohodlnost). namisto vice sms poslu 1 a je to. mam dobry pocit a veci to pomuze.

    podpora banneru je uz umistena na webu ;-) www.artur.fv.cz

    zatim, j3nda.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___
    21.11.2005 10:13 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Poslal jsem libereckym 2 DMS. Napada me ale, jestli by nebylo lepsi financne podporit jejich webmastera aby si mohl koupit nejakou knihu o HTML aby si tam laskave racil dopsat pouzite kodovani..
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    21.11.2005 12:02 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Tak jsem na stránkách pražské zoo abctuxe nenašel :-( Že by ho ještě nestihli zařadit nebo je pod obyčejným tučňákem?
    Only Sith deals in absolutes.
    21.11.2005 12:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Abctux tam ani zařazen nebude. Tohle je jednorázová akce, ty kódy ABCTUX budou platit jen do konce kalendářního roku 2005. Jak je psáno v článku i zde v diskuzi, speciální kódy byly vytvořeny proto, aby bylo možné sledovat, kolik se pro ZOO/tučňáky vybralo prostřednictvím této akce. Přispějete-li tedy s použitím kódu, který má pražská ZOO na svých stránkách, efekt bude úplně stejný. Jediný rozdíl je, že při použití kódu ABCTUX bude možné váš příspěvek rozpoznat jako součást této (linuxové) akce.
    21.11.2005 15:23 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    JJ, poslal jsem abctuxe, chtěl jsem jen vidět, kolik se už vybralo, když mi ten link sami poslali z5 smskou.
    Only Sith deals in absolutes.
    21.11.2005 13:46 Mata
    Rozbalit Rozbalit vše Bez rejpalu to proste nejde ...
    Nevim ale kdyz si ctu vase komentare mam pocit, ze zde vzdy nekdo musi mit ke vsemu pripominky, ale je pravda ze bez toho by to nabyla asi takova legrace ;-) Prvne podporime tucnaka v ZOO az se to domluvi zase se najde nekdo kdo ma vyhrady proc to neni tak ci onak ... kdyz se vam to nelibi muzete zaridit jinou variantu pripadne ho nepodporujte! Ale prosim nereste to tak jak to resite zde v teto diskuzi! Dle naseho usudku lepsi a pohodlnejsi reseni neni, samozrejme poslat to rovnou na ucet muzete, v tom vam nikdo nebrani ;-)

    Cena SMS je takova jak je psano na darcovskesms.cz, myslim ze to je cena 30,- + 5% DPH. Symbol primo na strankach ZOO neni, coz je logicke, protoze jde o specialni kod pro nasi akci, nicmene kazdy tyden budeme clanek aktualizovat a uverejnovat statistiku, ktera me bude zasilana.

    Pevne verim, ze i pres tech nekolik rejpalu se najde vetsina, ktera rada podpori nejen tucnaka, ale celou ZOO! Vsem predem dekuji!
    21.11.2005 15:28 Mata
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bez rejpalu to proste nejde ...
    sorry, kdyz to ted ctu asi jsem to malicko prehnal ;o( dalo to docela prace, nic z toho nemame, byl jsem rad, ze se to podarilo zaridit... tak se me ty reci tady docela dotkly, kazdy si stezuje, ale konstruktivne nikdo neporadi ... tak me to zamrzelo jeste jednou se omlouvam za hrubsi reakci, dik
    22.11.2005 07:53 camlost | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bez rejpalu to proste nejde ...
    konstruktivně?

    možná nestačí návrh na sledování vybrané částky (ano, četl jsem, že to není ve vašich silách, ale je to návrh a aspoň mně připadá rozumný, konstruktivní).

    možná nestačí návrh na prodej *něčeho* (příklad: "ostrovy života" & jogurty nebo co to tenkrát bylo).

    co konkrétně byste si představoval?
    A slow biker.
    22.11.2005 08:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bez rejpalu to proste nejde ...
    možná nestačí návrh na sledování vybrané částky
    Ale tohle přeci nikdo neodmítl. Už tu padlo, že aktuální stav budeme průběžně zveřejňovat (přibližně jednou týdně - podle toho, jak budeme mít výsledky od zprostředkovatelské firmy).
    21.11.2005 14:53 Noodles
    Rozbalit Rozbalit vše Dasi projekty
    Akce je to dobra, tak navrhuji dalsi akci: Podporte oblibeny projekt. Kazdy mesic by redakce vybrala "univerzalne uzitecny" projekt (Apache, Kernel, Samba, XOrg ...), prednostne takovy ktery je na tom financne spatne (Reiser4) a ctenari by mohli projekt podporit (a na webu videt i online soucasny stav v Kc).
    21.11.2005 15:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dasi projekty
    Hmm par projektu, ktere bych podporil by se naslo. Treba kismet, kernel, ...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.11.2005 15:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dasi projekty
    Reiser4 by to podpořit chtělo - ještě žě se něco v tak hrozném stavu nedostalo do kernelu. Jinak bych litoval lidí, co Reiseru 4 skočili na špek...
    22.11.2005 12:37 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dasi projekty
    No, ja jsem cca pul roku zpatky pouzival po dobu asi dvou mesicu minislack a v nem reiser4 zcela bez jakychkoliv problemu, ale je pravda, ze jen na desktopu.
    21.11.2005 17:09 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dasi projekty
    Problem bude asi v tom, ze za zrizeni kodu se neco plati, takze by se to casem asi dost prodrazilo...
    21.11.2005 18:46 Noodles
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dasi projekty
    To asi tezko, kod by byl porad stejny, napr "ABC LINUX" a redakce by penize preposilala dal, napr. pres PayPal (tam by asi vznikla nejaka rezie, nekdo by to musel delat kazdy mesic).
    21.11.2005 17:08 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Je mozny prispet do teto akce i jinak nez pres DMS, ale tak, aby to melo uplne stejnej efekt (tj. zapocitani do statistik)?
    21.11.2005 19:24 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    tak tedka jsem se koukal na počet DMS u Tučnáka je tam momentálně číslo 804. Tomu se vyrovná jenom Tygl s číslem 900... :-)
    21.11.2005 20:48 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Bezva zpráva ;-)
    26.11.2005 04:31 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    21.11.2005 20:45 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Dnes ráno jsem měla ohromnou radost, že se konečně podařilo pár lidem dotáhnout zprostředkování této sbírky do konce :-) :-)!

    Ale když to tady teď čtu, není mi z toho do smíchu - místo toho, abychom jako uživatelé ABC linuxu drželi při sobě a ať už ze srandy nebo vážně podpořili maskota LINUXU - tak to tady každý jen okecává, vymýšlí samé PROTI a odrazuje tím ostatní... :-(

    Držkovat umí každý, s realizací svých nápadů (pokud už nějaké máte) je to horší! Vzpamatujte se!!!

    Třeba dms nejsou NEJlepší řešení, ale už to tak jednou je, tak s tím sotva něco uděláte!

    Mrzí mě to :-( :-(!
    21.11.2005 22:14 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Ale no tak, tak žhavě bych to zase neviděl... :-) Vždyť oni posílají, ne? ;-)
    21.11.2005 22:28 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Jo, posílají - jsou hodní. Ale to není tak viditelný jako to remcání!

    Ale ti opozisti to tak určitě nemyslí :-D
    22.11.2005 12:40 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Ehm, co to jsou „opozisti“? :-D ;-) (Chudák čeština... :-D)
    22.11.2005 13:08 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    No ti, co jsou v opozici, ne ;-). Tak jak se jim teda říká?
    22.11.2005 13:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    oponenti
    22.11.2005 15:38 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Jasný ;-). OK
    21.11.2005 22:35 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Tak ještě dodatek - nechtěla jsem se tak rozohnit, ale když člověk čte většinu příspěvků negativních nemá to jiný účinek než že ho to odradí :-(.
    22.11.2005 14:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Třeba dms nejsou NEJlepší řešení, ale už to tak jednou je, tak s tím sotva něco uděláte!
    uděláme třeba to, že až něco takového bude příště, tak se pro to použije to NEJlepší řešení a ne zku.vené DMS!

    do háje, kam jsme to dospěli, že už lidi (ne jeden člověk, ženská, ale dva z organizátorů píšou prakticky totéž) neunesou trošku kritiky ... co kritiky, ani uvedení věci na pravou míru (v článku je finanční otázka presentována velmi zavádějícím způsobem)?

    že nám sice zatím neupírají možnost dělat věci jinak, ale přinejmenším silně naznačují, že jsme divní, když považujeme bankovní převod za výhodnější operaci než DMS? - a to nejen finančně, ale i technicky: kdo má probůh takový mobil, že mlátit do něj smsku je pohodlnější, než párkrát si kliknout myší, na normální klávesnici (!) opsat číslo účtu, napsat částku a odentrovat?

    když nějaký patlal napatlá portrét, tak má mé uznání, já malovat neumím vůbec, ale když ten portrét bude mít křivou hubu, tak mu nesmím říct, že má křivou hubu, protože bych tím "nedržel při sobě" a "odrazoval tím ostatní" (kteří by ovšem byvše včas odrazeni mohli trávit čas výhodněji kocháním se Monou Lisou a ne křivou hubou od nějakého patlala)?
    Mrzí mě to :-( :-(!
    on Ti snad někdo rozšlapal bábovičku?

    - fakt jsem si nevšiml, že by tu někdo říkal "je to celé na hovno", naopak, většina komentářů je konstruktivních (já tedy rozhodně třeba připomínky k ceně, kterýchžto je nejvíc, za konstruktivní považuju, dozvěděl jsem se z nich podstatně víc než z článku), takže bys měla být spíš ráda, že tu ta odezva je - celkové vyznění je "plaťte převodem" a nikoliv "neplaťte vůbec", takže máš dvě možnosti, jak se k tomu postavit: buď budeš hrát uraženou, jako v předchozím příspěvku, že sis něco vymyslela a ti nevděčníci Tě za to nechtějí nosit na rukou, nebo budeš ráda, že se Ti podařilo nastartovat přispívací akci, i přestože ne všichni využívají Tebou navrženého způsobu (ale bez toho návrhu by nepřispěli ani jinak)
    22.11.2005 15:37 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    ... ale přinejmenším silně naznačují, že jsme divní, když považujeme bankovní převod za výhodnější operaci než DMS
    To jsem nikdy netvrdila a rozhodně jsem nechtěla, aby to tak vyznělo. Sama s tím souhlasím, že je bankovní převod výhodnější!
    kdo má probůh takový mobil, že mlátit do něj smsku je pohodlnější, než párkrát si kliknout myší, na normální klávesnici (!) opsat číslo účtu, napsat částku a odentrovat?
    To je sporné, do téhle diskuze bych se radši nepouštěla. Nejlepší pro mě osobně, když už jsme u toho, by bylo někomu to zavolat. ,,Chci převést tolik a tolik odtud tam."
    on Ti snad někdo rozšlapal bábovičku?
    Néé, asi jsem se nechala zlomit pod tou tíhou kritiky :-(. Nebudu psát, že se za to stydím; prostě jsem napsala to, co jsem napsala a jak jsem to v tu chvíli cítila. Odstupem času vážně zjišťuji, že je dost lidí, kteří přispěli a které tento nápad nějak oslovil. Ale to nebylo na první pohled tak patrné. Člověk prostě odešle sms a nijak zvlášť to nekomentuje, kdežto ten, který proti tomu má nějaké výhrady, ten se nahlas ozve - budilo to (aspoň ve mě) celkově blbý dojem.
    fakt jsem si nevšiml, že by tu někdo říkal "je to celé na hovno", naopak, většina komentářů je konstruktivních (já tedy rozhodně třeba připomínky k ceně, kterýchžto je nejvíc, za konstruktivní považuju, dozvěděl jsem se z nich podstatně víc než z článku), takže bys měla být spíš ráda, že tu ta odezva je - celkové vyznění je "plaťte převodem" a nikoliv "neplaťte vůbec"
    OK - beru to ;-)
    22.11.2005 20:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    ... ale přinejmenším silně naznačují, že jsme divní, když považujeme bankovní převod za výhodnější operaci než DMS
    To jsem nikdy netvrdila a rozhodně jsem nechtěla, aby to tak vyznělo.
    bohužel, stalo se - cituji (nejen Tebe):

    "Poslat SMS mě přijde mnohem jednodušší než to posílat bankovním převodem." ... "Mně ne. Darovat někomu 10 Kč a strávit nad tím 10 minut ..." ... "Tak jestli píšeš sms ,,JEN" 10 minut - gratuluji ;-)" - IMHO poněkud nešťastně ironizující (včetně dodatku "Je to tvůj názor")

    "Dle naseho usudku lepsi a pohodlnejsi reseni neni" - no comment :-/
    Ale to nebylo na první pohled tak patrné. Člověk prostě odešle sms a nijak zvlášť to nekomentuje, kdežto ten, který proti tomu má nějaké výhrady, ten se nahlas ozve - budilo to (aspoň ve mě) celkově blbý dojem.

    ...

    OK - beru to ;-)
    fajn ;-) ... ono je to totiž tak vždycky, úspěch se počítá podle těch, co danou věc používají a drží hubu, žádné poplácávání po zádech nelze čekat ... občas potřebuje člověk facku, aby se pak vzpamatoval z těch svých blbých nálad; já jsem do té rány vložil část svých negativních zkušeností odjinud, ale vidím, že Tě to nesložilo, tak to asi bylo ok ;-)
    22.11.2005 21:14 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Začínáš v tom dělat pěkný guláš ;-)! Je celkem námaha vyznat se ve tvých příspěvcích.

    Už se dostáváme do slovíčkaření a chytaní za slova v jednotlivých výrocích. A jestli ti opravdu jde o to mě položit, tak se tak lehce nevzdám. Nic špatnýho jsem neudělala - napsala jsem svůj názor a jsem za to málem ukamenována!

    Dobře, příště si sem nevložím fotku, login si dám K.A.R.E.L. a nebudu psát v ženském rodě :-D. Budu mít větší šanci?
    22.11.2005 21:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    A jestli ti opravdu jde o to mě položit
    přečti si to ještě jednou ...
    Dobře, příště si sem nevložím fotku, login si dám K.A.R.E.L. a nebudu psát v ženském rodě :-D. Budu mít větší šanci?
    ne :-p

    p.s. té fotky by fakt bylo škoda ;-)
    22.11.2005 21:40 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    přečti si to ještě jednou ...
    Dobře - nechceš! Už jsem k tobě trochu nedůvěřivá, víš ;-).

    Chi chi - děkuji za lichotku! Začnu se opět červenat ;-) :-) :-D (Jak se dělá stydlivý smajlík?)
    22.11.2005 22:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Dobře - nechceš! Už jsem k tobě trochu nedůvěřivá, víš ;-).
    to je v pořádku ;-)

    nicméně raděj se zdržím dalších komentářů, na tuto diskusi by byly asi až příliš osobní ...
    Chi chi - děkuji za lichotku! Začnu se opět červenat ;-) :-) :-D (Jak se dělá stydlivý smajlík?)
    ... stejně jako k tomuto ;-)
    22.11.2005 18:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    dva z organizátorů píšou prakticky totéž) neunesou trošku kritiky
    Tím myslíš tohle a tohle? Připadá mi, že vidíš věci tam, kde nejsou.
    22.11.2005 19:27 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    trefa jen částečná ... první s dodatkem a druhý

    vyznělo mi to tak ... asi nemá smysl dohadovat se, nakolik je to chyba vysílače a nakolik přijímače; připouštím, že vzhledem ke svým nenulovým zkušenostem s dobrovolnou organisací různých aktivit jsem k tomu přistupoval s jistými předsudky, na druhou stranu mi nepřijde pravděpodobné, že zrovna v tomto případě by měla být situace jiná než obvykle potkávám ...
    22.11.2005 21:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    první s dodatkem
    Beru to tak, že ten dodatek je důležitý :-).
    vyznělo mi to tak ... asi nemá smysl dohadovat se
    Já (my) to chápu. Snažil jsem se i v této diskuzi dát najevo, že mi ty připomínky nejsou lhostejné. Např. ty "zavádějící" informace jsou - jak jsem zmínil - převzaty přímo ze stránek zprostředkovatele. Nebyla v tom žádná snaha o mlžení. Ostatně... jde tu o ty tučňáky, že jo... my z toho máme akorát dobrý pocit, nic víc - takže neexistuje důvod, proč něco překrucovat nebo zatajovat.

    Co se týče druhu platby... převodem to bohužel v rámci této akce není možné. Kromě toho jsme od začátku inklinovali k DMS proto, že se to zdá být nejdůvěryhodnější způsob. Tím myslím to, že nikdo nemůže pochybovat o tom, co s penězi uděláme - jdou přímo zahradě.
    22.11.2005 22:16 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Např. ty "zavádějící" informace jsou - jak jsem zmínil - převzaty přímo ze stránek zprostředkovatele. Nebyla v tom žádná snaha o mlžení.
    hm, na druhou stranu ovšem nebyla ani snaha o odmlžení informací od zprostředkovatele ... což není nijak vážný prohřešek, jen jest třeba k tomu (a k těm skutečným částkám) přihlédnout při čtení diskuse a nedivit se, že lidi remcaj ...
    Tím myslím to, že nikdo nemůže pochybovat o tom, co s penězi uděláme - jdou přímo zahradě.
    tuhle jsem viděl nějaké konto, u eBanky tuším, u kterého si mohl každý na webu prohlédnout všechny transakce (příjmy i cíl plateb) - což by mi připadlo dostatečně důvěryhodné ... asi to není úplně ideální pro tuto akci, ale co tu někdo navrhoval podporu různých projektů, dalo by se to snad využít ... tedy za jistých okolností, které se obávám, že nejsou splněny (tedy především dostatečná solventnost komunity)
    23.11.2005 08:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    na druhou stranu ovšem nebyla ani snaha o odmlžení informací od zprostředkovatele ...
    To je jednoduché. Já přeci nevěděl, že to někdo bude považovat za mlžení. Cena věcí se běžně udává jako "částka + DPH", a proto jsem se nad tím nepozastavoval.
    tuhle jsem viděl nějaké konto, u eBanky tuším, u kterého si mohl každý na webu prohlédnout všechny transakce (příjmy i cíl plateb)
    To je zajímavé. Škoda, že jsem to nevěděl dřív, mohli jsme zkusit použít oba způsoby.
    23.11.2005 14:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Cena věcí se běžně udává jako "částka + DPH",
    klasický problém, co je u jednoho běžné, to druhého ani nenapadne ...
    tuhle jsem viděl nějaké konto, u eBanky tuším ...
    tak jsem to našel (vyjímečně tam, kde jsem hledal :-)) - info u eBanky ... tož kdyžtak příště ;-)
    21.11.2005 21:08 DoubleR
    Rozbalit Rozbalit vše Nakrmte tučňáka, nakrmíte zloděje!
    Je to tak - provider si napočítá marži a stát DPH. Zneužívají vašeho ušlechtilého cítění a nažerou se akorát socani. Tohle není držkování, ale smutná, velmi smutná pravda. Chcete-li pomoci, vyberte peníze a doneste je tučňákovi osobně, jedině tak máte záruku, že se na vás nepřiživí nějaký parazit!
    21.11.2005 21:14 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka, nakrmíte zloděje!
    OK - souhlasím! Ale teď už to je daný takhle :-(.
    24.11.2005 16:13 noemmi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka, nakrmíte zloděje!
    Tak to je fakt nejlepsi prispevek :-D Doneste je tucnakovi osobne, fakt jsem se pobavila :o)
    21.11.2005 22:34 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Proč jen mám pocit, že jsem už nějakého tučňáka podporoval? ;-)

    http://www.root.cz/texty/root-adoptivnim-rodicem-tucnaka-humboltova/
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    21.11.2005 22:37 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Je je jééé, Root nás předběhl. Ale to nebylo ,,opičení"! FAKT :-D
    brozkeff avatar 23.11.2005 01:30 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Tux z Prahy
    16.12.2005 23:20 Sup
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Neví někdo, jaký je stav sbírky teď?
    19.12.2005 11:13 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Pracuje se na tom -PRÝ!
    22.12.2005 11:48 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Jo taky bych chtel vedet jak jsme se pochlapili (pozenstili :-) a kolik jsme dali dohromady :-D
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    22.12.2005 13:00 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Samotnou by mě to zajímalo - snad se všichni dočkáme ;-)!
    28.8.2018 15:47 Andjey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    Info- https://finrada.cz/otazky-a-odpovedi
    29.12.2005 09:34 Chovanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nakrmte tučňáka
    To by mohli uživatelé jistého OS třeba podporovat zasklívače oken :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.