Portál AbcLinuxu, 16. dubna 2024 19:26


Dotaz: Výměna HDD a záruka

28.3.2012 09:11 radeczek | skóre: 7
Výměna HDD a záruka
Přečteno: 937×
Odpovědět | Admin
Zdravím vás, mám notebook g560 od Lenova, objednal jsem si do něj nový SSD HDD. Chci se zeptat, jak je to se zárukou při výměně HDD. Přijdu o ni? Nebo se výměnou HDD se zárukou nic neděje?

Normálně bych to neřešil, ale zrovna včera mi začal dost otravně vrčet větrák, tak začínám o reklamačce uvažovat. A když už jsem tedy. "Brává se" hrčící větrák jako důvod k reklamaci?(=uznává se reklamace?)

Dík moc. R.
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

28.3.2012 09:31 nekdo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výměna HDD a záruka
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Myslím, že abys přišel o záruku, musel bys nějakým způsobem poškodit "pečeť". S tím větrákem neporadím.

28.3.2012 09:43 radeczek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výměna HDD a záruka
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teď se ještě divám do servisního manuálu a zjistil jsem, že snad všechno je pod jedním krytem (CPU, RAM, HDD, FAN), nebude tohle dělat trable? Jak mám brát tu "pečeť"? R.
28.3.2012 10:01 nekdo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výměna HDD a záruka

"Pečeť" bývá nejčastěji ve formě samolepky.

To, že je všechno pod jedním krytem, bude asi problém. Já mám HP ProBook a tam můžu "beztrestně" vyměnit pevný disk nebo paměť.

28.3.2012 11:14 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Výměna HDD a záruka
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud se u notebooku předpokládá výměna HDD uživatelem a je to např. popsáno v manuálu, na záruku to nemůže mít vliv (což neznamená, že to servis nebude zkoušet…). V opačné případě byste si musel nechat HDD vyměnit autorizovaným servisem. Vrčící větrák pravděpodobně jen potřebuje vyčistit.

Nejlépe to dejte do autorizovaného servisu, řekněte jim o větráku a požádejte o výměnu HDD. Měli by ten větráček vyčistit a zjistit, jestli to pomohlo a pokud ne, dál to řešit jako reklamaci. Samozřejmě to předpokládá slušný přístup ze strany servisu, což nemusí být samozřejmost…

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.