abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 21:32 | Nasazení Linuxu

Canonical představuje nejnovější verzi chytré helmy DAQRI s Ubuntu pro rozšířenou realitu. K vidění bude příští týden v Barceloně na veletrhu Mobile World Congress 2017.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 21:31 | Pozvánky

Pro zájemce o hlubší znalosti fungování operačních systémů připravila MFF UK nový předmět Pokročilé operační systémy, v rámci něhož se vystřídají přednášející nejen z řad pracovníků fakulty, ale dorazí také odborníci ze společností AVAST, Oracle, Red Hat a SUSE. Tento předmět volně navazuje na kurz Operační systémy ze zimního semestru, ale pokud máte praktické zkušenosti odjinud (například z přispívání do jádra Linuxu) a chcete si

… více »
Martin Děcký | Komentářů: 0
včera 21:30 | Pozvánky

Czech JBoss User Group Vás srdečně zve na setkání JBUG v Brně, které se koná ve středu 1. března 2017 v prostorách Fakulty Informatiky Masarykovy Univerzity v místnosti A318 od 18:00. Přednáší Tomáš Remeš a Matěj Novotný na téma CDI 2.0 - New and Noteworthy. Více informací na Facebooku a na Twitteru #jbugcz.

mjedlick | Komentářů: 0
20.2. 23:45 | Zajímavý software

Na blogu Qt bylo představeno Qt 3D Studio. Jedná se o produkt dosud známý pod názvem NVIDIA DRIVE™ Design Studio. NVIDIA jej věnovala Qt. Jedná se o několik set tisíc řádků zdrojového kódu. Qt 3D Studio bude stejně jako Qt k dispozici jak pod open source, tak pod komerční licencí. Ukázka práce s Qt 3D Studiem na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 10
20.2. 17:50 | Komunita

Nadace The Document Foundation (TDF) zastřešující vývoj svobodného kancelářského balíku LibreOffice slaví 5 let od svého oficiálního vzniku. Nadace byla představena 28. září 2010. Formálně byla založena ale až 17. února 2012.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.2. 12:50 | Komunita

Mozilla.cz informuje, že dosud experimentální funkce Page Shot z programu Firefox Test Pilot (zprávička) se stane součástí Firefoxu. Page Shot je nástroj pro vytváření snímků webových stránek. Umí výběr oblasti, prvku stránky (např. odstavce), nebo uložení snímku celé stránky. Snímky lze ukládat na disk nebo nahrávat na server Mozilly. Nedávno bylo oznámeno, že se součástí Firefoxu stane Activity Stream.

Ladislav Hagara | Komentářů: 32
20.2. 04:10 | Nová verze

Po 10 týdnech vývoje od vydání Linuxu 4.9 (zprávička) oznámil Linus Torvalds, mj. již 20 let žijící v USA, vydání Linuxu 4.10 (LKML). Přehled nových vlastností a vylepšení například na Kernel Newbies a v Jaderných novinách (1, 2 a 3). Kódové jméno Linuxu 4.10 je Fearless Coyote.

Ladislav Hagara | Komentářů: 22
19.2. 15:55 | Zajímavý projekt

Vyzkoušet si příkazy a vyřešit několik úkolů lze na stránkách Commandline Challenge (CMD Challenge). Úkoly lze řešit různými způsoby, důležitý je výsledek. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

Ladislav Hagara | Komentářů: 18
18.2. 17:35 | Bezpečnostní upozornění

Německá Bundesnetzagentur (obdoba českého ČTU) zakázala na německém území prodej panenky Cayla kvůli „špionáži“ dětí. Tato elektronická hračka obsahuje mikrofon, reproduktor a kameru a bezdrátové komunikační rozhraní, pomocí kterého se hračka připojuje na servery výrobce. Takovýmto způsobem může hračka pomocí umělé inteligence „odpovídat“ na dotazy dítěte. Hlavní problém bude ale asi někde jinde, podle prvotních zpráv může

… více »
Petr Tomášek | Komentářů: 34
17.2. 15:30 | Bezpečnostní upozornění

CSIRT.CZ upozorňuje, že bezpečnostní experti objevili nový typ malwaru, jenž cílí na open source e-commerce platformu Magento. Malware je zajímavý tím, že se jedná o první svého druhu, jehož kód zůstává skrytý v SQL databázi zasaženého e-shopu. Škodlivý kód je volán pomocí tzv. SQL trigerru, který je spouštěn při každém vytvoření objednávky v systému.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (13%)
 (2%)
 (72%)
 (3%)
 (10%)
Celkem 679 hlasů
 Komentářů: 61, poslední včera 13:06
Rozcestník

Dotaz: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..

21.9.2009 20:09 J@rys | skóre: 11 | blog: Jarduv_blog
WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..
Přečteno: 512×

Zdravim..

Obracim se na toto forum po celem dni hledani na netu..

Upgradoval jsem stroj na 4 jadrovy 64bitovy Intel CORE 2 QUAD 8400, grafika ATI HD 4770, 2GB RAM. Nainstaloval jsem si nove 64bitovy OpenSuse 11.1 a nainstaloval posledni wine z rpm souboru ze stranek winehq.org.

Mam korektne nainstalovane ovladace ke graficke karte, ale mam problem pod wine spustit HalfLife. Ve wine mam nainstalovany DirectX9.0c a vychytal jsem i dalsi problemy s stdio a podobnymi dll soubory, ktere chybely apod..

Pri pokusu spustit aplikaci, ktera pouziva directX mi wine pise (spusteni hl2):

err:wgl:X11DRV_WineGL_InitOpenglInfo  couldn't initialize OpenGL, expect problems
err:d3d_caps:WineD3D_CreateFakeGLContext Can't find a suitable iPixelFormat.
err:d3d:InitAdapters Failed to get a gl context for default adapter
err:d3d:WineDirect3DCreate Direct3D9 is not available without opengl

A ja stale nevim, jak z toho ven?

Diky za vsechny odpovedi predem..

J@rda

 

Odpovědi

21.9.2009 21:17 Zdenek 'Mst. Spider' Sedlak | skóre: 37 | blog: xMstSpider
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..
Na tohle:
Direct3D9 is not available without opengl
najdes tohle
21.9.2009 21:20 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..
mas funkcni 3D akceleraci? v tomto pripade to znamena propietarni driver pro grafiku?
USE="-gnome -kde";turris
23.9.2009 15:36 Carth_Onasi
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..

Taky jak jsi nainstaloval DirectX9.0c do wine? Nektere aplikace potrebuji prepsat puvodni DX do wine (ktere nejspise mas) pomoci winetricks (http://wiki.winehq.org/winetricks), ale neni to tvuj pripad.

64-bitovy system potrebuje 32-bitove balicky "mesa" pro 32-bitove winy, aby mohl pracovat s 3D od ATI. Melo by se to jmenovat "mesa*" nebo "libmesa*", ale toto plati pro 64-bitovou Mandrivu, u Suse neznam nazev.

24.9.2009 21:43 J@rys | skóre: 11 | blog: Jarduv_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..

Proprietarni ovladac k ATI g.k. mam nainstaloíavyn korektne. Tim si jsem jisty. Navic jsem dnes rozchodil Nexuiz a nastavil mu plne detaily, ovsem ve verzi primo pro linux.

32bitove MESA nainstalovane mam se vsemi zavislostmi. Vedle nich jsou i 64bitove. Krome toho jsem se pokousel zkompilovat wine ze zdrojaku, ale ve fazi MAKE mi to spadne a hlasi to chybejici 1X11. Nikde jsem nic o tom nevypatral.. Je to zacarovany kruh. :-(

24.9.2009 23:01 Carth_Onasi
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..

O tom, jak zkompilovat winy najdes na http://wiki.winehq.org/WineOn64bit nebo http://en.opensuse.org/Wine

A ktere presne balicky MESA mas (pocet, verze...)? Mel bys mit tyto: libmesagl1, libmesaglu1, libmesaglut3, libmesaglw1 (nazvy se mohou lisit), ale nejsou soucasti zavislosti.

David Watzke avatar 24.9.2009 22:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..
Máš patrně Wine zkompilovaný bez podpory OpenGL.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
25.9.2009 08:53 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..
Tipl bych, že chybí k proprietárním ovladačům ati jejich userspace část pro 32 bitů, tj. 32-bitový libgl a tak dál. Jak již bylo řečeno, hodil by se výstup glxinfo.
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
27.9.2009 14:01 J@rys | skóre: 11 | blog: Jarduv_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..

Tak tady je vystup prikazu glxinfo:

glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: ATI
server glx version string: 1.4
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap,
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGIS_multisample,
    GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
    GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_MESA_allocate_memory, GLX_MESA_swap_control,
    GLX_MESA_swap_frame_usage, GLX_NV_swap_group, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_swap_group, GLX_SGIX_visual_select_group,
    GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_framebuffer_sRGB
GLX extensions:
    GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample,
    GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_MESA_swap_control, GLX_NV_swap_group, GLX_OML_swap_method,
    GLX_SGI_make_current_read, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync,
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
    GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_swap_group, GLX_SGIX_visual_select_group
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI Radeon HD 4770
OpenGL version string: 2.1.8918
OpenGL extensions:
    GL_AMDX_vertex_shader_tessellator, GL_AMD_draw_buffers_blend,
    GL_AMD_performance_monitor, GL_AMD_texture_texture4,
    GL_AMD_vertex_shader_tessellator, GL_ARB_color_buffer_float,
    GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_texture,
    GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_buffers_blend, GL_ARB_draw_instanced,
    GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow,
    GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_framebuffer_object,
    GL_ARB_framebuffer_sRGB, GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_half_float_pixel,
    GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_instanced_arrays,
    GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,
    GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object,
    GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_provoking_vertex,
    GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_texture_lod,
    GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient,
    GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_buffer_object,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_rgtc,
    GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
    GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
    GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float,
    GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
    GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_snorm,
    GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_uniform_buffer_object,
    GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_buffer_object,
    GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos,
    GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,
    GL_ATI_meminfo, GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_compression_3dc,
    GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float,
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
    GL_EXT_bindable_uniform, GL_EXT_blend_color,
    GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
    GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,
    GL_EXT_copy_buffer, GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_buffers2,
    GL_EXT_draw_instanced, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord,
    GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample,
    GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_framebuffer_sRGB,
    GL_EXT_geometry_shader4, GL_EXT_gpu_program_parameters,
    GL_EXT_gpu_shader4, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_depth_stencil,
    GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_pixel_buffer_object,
    GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal,
    GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
    GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture,
    GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_array,
    GL_EXT_texture_buffer_object, GL_EXT_texture_compression_latc,
    GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc,
    GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,
    GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
    GL_EXT_texture_integer, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias,
    GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object,
    GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_texture_sRGB,
    GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_snorm,
    GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_transform_feedback, GL_EXT_vertex_array,
    GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,
    GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_conditional_render,
    GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_explicit_multisample,
    GL_NV_primitive_restart, GL_NV_texgen_reflection, GL_SGIS_generate_mipmap,
    GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_multi_draw_arrays,
    GL_WIN_swap_hint, WGL_EXT_swap_control
glu version: 1.3
glu extensions:
    GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x29 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x2a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x2b 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x2c 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x2d 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2e 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x2f 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x30 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x31 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x32 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x33 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x34 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x35 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x36 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x37 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x38 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x39 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x3a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x3b 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x3c 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x3d 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x3e 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x3f 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x40 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x41 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x42 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x43 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x44 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x45 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x46 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x47 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x48 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x49 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x4a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x4b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x4c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x4d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x4e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x4f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x50 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  0 0 None
0x51 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x52 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  0 0 None
0x53 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x54 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x55 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x56 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x57 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x58 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  2 1 None
0x59 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x5a 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  2 1 None
0x5b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x5c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x5d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x5e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x5f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x60 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  4 1 None
0x61 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x62 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  4 1 None
0x63 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x64 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x65 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x66 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x67 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x68 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  6 1 None
0x69 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x6a 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  6 1 None
0x6b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x6c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None
0x6d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x6e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  0 0 None
0x6f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x70 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  8 1 None
0x71 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0x72 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  8 1 None
0xaf 32 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0  0  0  0  0  4 1 Ncon
 

Jinak, jak rikam, wine jsem nezkompiloval, takze jedinou moznosti byla instalace RPM baliku pro mou distribuci (opensuse 11.1)

 

27.9.2009 21:08 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..
Je to 32 bit nebo 64 bitový glxinfo?
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
27.9.2009 21:15 J@rys | skóre: 11 | blog: Jarduv_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..

Z yastu jsem zjistil, ze soubor glxinfo je z baliku freeglut kompilovaneho jako x86-64.

23.10.2009 14:18 J@rys | skóre: 11 | blog: Jarduv_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: WINE na 64bitovem 4 jadrovem procesoru - zlobi..
Problem jsem vyresil.. Bohuzel ale kompletni reinstalaci OpenSuse 11.1 x86-64. Ponechal jsem pouze oddil se svym domovskym adresarem home, kde vedle dokumentu a nastaveni je i adresar .wine. Ten obsahoval platnou konfiguraci pro posledni wine (.31) vcetne nainstalovaneho DirectX 9.0c. Postup byl tento: Kompletni reinstalace systemu, aktualizace z repozitaru, instalace proprietalnich ovladacu k ATI HD4770, instalace posledni verze wine (devel, debug a wine samotne), dale jen spusteni hry HalfLife a hrani !! :-). Jak rikam, platnou konfiguraci wine jsem jiz mel ulozenou z drivejska v domovskem adresari, takze nebylo treba nic nastavovat.

Vysvetleni v cem byl zadrhel dosud neznam a nepodarilo se mi jej zjistit. Jedina vec, ktera by k zjisteni mohla smerovat byl problem, ktery me donutil reinstalovat system. Slo o to, ze nebylo mozne v posledni dobe uspesne nainstalovat ovladace ke graficke karte. Ani nove, ani jine diky potizim s jexec pri jejich instalaci.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.