abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

včera 20:22 | Nová verze

Před měsícem byla vydána Fedora 27 ve dvou edicích: Workstation pro desktopové a Atomic pro cloudové nasazení. Fedora Server byl "vzhledem k náročnosti přechodu na modularitu" vydán pouze v betaverzi. Finální verze byla naplánována na leden 2018. Plán byl zrušen. Fedora 27 Server byl vydán již dnes. Jedná se ale o "klasický" server. Modularita se odkládá.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 10:22 | Zajímavý článek

Lukáš Růžička v článku Kuchařka naší Růži aneb vaříme rychlou polévku z Beameru na MojeFedora.cz ukazuje "jak si rychle vytvořit prezentaci v LaTeXu, aniž bychom se přitom pouštěli do jeho bezedných hlubin".

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
včera 07:22 | Komunita

Od 26. do 29. října proběhla v Bochumi European Coreboot Conference 2017 (ECC'17). Na programu této konference vývojářů a uživatelů corebootu, tj. svobodné náhrady proprietárních BIOSů, byla řada zajímavých přednášek. Jejich videozáznamy jsou postupně uvolňovány na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
11.12. 19:22 | Nová verze

Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC, oznámil vydání verze 2.0.0 open source routovacího démona BIRD (Wikipedie). Přehled novinek v diskusním listu a v aktualizované dokumentaci.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
11.12. 09:22 | Pozvánky

V Praze dnes probíhá Konference e-infrastruktury CESNET. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze i online na stránce konference.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
9.12. 20:11 | Nová verze

Byl vydán Debian 9.3, tj. třetí opravná verze Debianu 9 s kódovým názvem Stretch a Debian 8.10, tj. desátá opravná verze Debianu 8 s kódovým názvem Jessie. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 9 a Debianu 8 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
9.12. 00:44 | Nová verze

Po 6 měsících vývoje od vydání verze 0.13.0 byla vydána verze 0.14.0 správce balíčků GNU Guix a na něm postavené systémové distribuce GuixSD (Guix System Distribution). Na vývoji se podílelo 88 vývojářů. Přibylo 1 211 nových balíčků. Jejich aktuální počet je 6 668. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
8.12. 21:33 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 5.9 byla vydána nová stabilní verze 5.10 toolkitu Qt. Přehled novinek na wiki stránce. Současně byla vydána nová verze 4.5.0 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator nebo verze 1.10 nástroje pro překlad a sestavení programů ze zdrojových kódů Qbs.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 11:11 | Komunita

Naprostá většina příjmů Mozilly pochází od výchozích webových vyhledávačů ve Firefoxu. Do konce listopadu 2014 měla Mozilla globální smlouvu se společností Google. Následně bylo místo jedné globální smlouvy uzavřeno několik smluv s konkrétními vyhledávači pro jednotlivé země. V USA byla podepsána pětiletá smlouva s vyhledávačem Yahoo. Dle příspěvku na blogu Mozilly podala společnost Yahoo na Mozillu žalobu ohledně porušení této

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 05:55 | Zajímavý článek

V Londýně probíhá konference věnovaná počítačové bezpečnosti Black Hat Europe 2017. Průběžně jsou zveřejňovány prezentace. Videozáznamy budou na YouTube zveřejněny o několik měsíců. Zveřejněna byla například prezentace (pdf) k přednášce "Jak se nabourat do vypnutého počítače, a nebo jak v Intel Management Engine spustit vlastní nepodepsaný kód". Dle oznámení na Twitteru, aktualizace vydaná společností Intel nevylučuje možnost útoku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (8%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (14%)
Celkem 963 hlasů
 Komentářů: 45, poslední 1.12. 19:00
    Rozcestník

    Dotaz: alert z nagiosu ako ticket v trac systeme

    28.9.2009 23:04 Jooky (inactive) | skóre: 39 | blog: Jooky | Bratislava
    alert z nagiosu ako ticket v trac systeme
    Přečteno: 268×
    Zdravim

    Na servri pouzivam www-apps/trac-0.11.2 ako "ticketovaci" nastroj a malu wiki. Spolu stym mi na sevri bezi net-analyzer/nagios-3.0.6. Aktualna konfiguracia mi viacmenej vyhovuje az na malu drobnost. Hladal som sposob ako dostat alert z nagiosu ako ticket do trac systemu. Riesenie na styl wget ... sa mi moc nepozdavala a mail2trac sa mi zda trosku neohrabany.

    Je nejaky jednoduchy a "systemovy" sposob ako dostat alert z nagiosu do trac systemu ako ticket ? Najlepsie by bolo kebyze vie nagios aj vyplnit dodatocne policka v tickete (nie len nazov a popis), ale neni to az tak dvolezite. Pouziva niekto taku kombinaciu, popripade nagios + iny ticketovaci nastroj ?

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    21.11.2012 11:05 Jooky (inactive) | skóre: 39 | blog: Jooky | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: alert z nagiosu ako ticket v trac systeme
    Po hodne dlhej dobe som zas narazil na tento problem na nakoniec som predsa len pouzil email2trac. Aktualne verzie su:
    net-analyzer/nagios-core-3.3.1
    www-apps/trac-0.12.3
    app-misc/email2trac-2.6.0
    
    Hlavny problem, ktory som riesi, je redukcia duplikatnych ticketov. Nagios sa sice da nastavit tak, aby notifikoval "trac" len raz, ale to mi neprislo ako vhodne riesenie. Chcel som docielit aby nagios posielal pravidelne stav a v ticketovacom toole sa to vsetko nabalovalo na jeden ticket ako update. Riesenie bolo pridane v niektorej z poslednych verzii email2trac softu.
    Konfiguraciu mam nasledovnu:
    /etc/mail/aliases
    auto-tt: "|/usr/bin/run_email2trac"
    
    /etc/email2trac/email2trac.conf
    [DEFAULT]
    project: /data/trac/support
    black_list: MAILER-DAEMON@
    debug: 0
    drop_spam : 0
    drop_alternative_html_version: 1
    email_quote: >
    email_triggers_workflow: 1
    ignore_trac_user_settings: 1
    inline_properties: 0
    log_level: WARNING
    log_type: syslog
    notify_reporter: 0
    reply_all : 0
    ticket_update: 1
    ticket_update_by_subject: 1
    ticket_update_by_subject_lookback: 7
    umask: 022
    verbatim_format: 1
    
    Staci aby nagios zasielal spravy "ako keby odpovedal na nieco", cize s "Re:" na zaciatku subjectu a email2trac predpoklada, ze ticket uz existuje. V takom pripade email2trac hlada rovnaky subject a ak taky najde, tak spravu prilozi ako "update" do ticketu. Dalsia vec je urcovanie priority. Do subjectu staci pridat na koniec #?priority=urgent a tym sa definuje hodnota pre prioritu v tickete. Podobnym sposobom sa daju definovat aj ine policka v tickete. Subject v emaile z nagiosu mam nastaveny na host/service, takze je mala pravdepodobnost, ze by sa mi tie updaty nejak poplietly. Este sice musim par veci doladit ale viacmenej to funguje presne ako potrebujem :)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.