abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 11:30 | Komunita

Etherpad (Wikipedie), svobodný online webový textový editor umožnující spolupráci v reálném čase, se stal oficiálním projektem organizace Software Freedom Conservancy (Wikipedie). Vývojáři Etherpadu se tak mohou stejně jako vývojáři dalších projektů soustředit pouze na vývoj softwaru a vše kolem zařídí Software Freedom Conservancy. Spuštěna byla instance Etherpadu pad.sfconservancy.org.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 10:40 | Zajímavý článek

Lukáš Růžička se v článku Workrave ve Fedoře aneb jak si nevytunelovat karpál na MojeFedora.cz věnuje aplikaci Workrave (Wikipedie) na sledování času stráveného na počítači, která může pomoci vyhnout se negativním účinkům práce s počítačem (RSI, CTS), nebo je alespoň výrazně zmírnit.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 10:00 | Komunita

Na Humble Bundle lze získat počítačovou hru Shadow Warrior: Special Edition běžící také v Linuxu zdarma. Speciální akce končí v sobotu v 19:00.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:11 | Nová verze

Byla vydána verze 2.4.0 analyzátoru síťového provozu Wireshark. Jedná se o první stabilní verzi nové řady 2.4. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. V červnu proběhla konference SharkFest’17 US věnovaná Wiresharku. Záznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 13:11 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřeného přístupu na 142. brněnský sraz, který proběhne v pátek 21. července od 18:00 hodin ve Sport Centru Srbská (Srbská 4). Od 19:00 je pro zájemce zamluveno hřiště na plážový volejbal.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 12:34 | Bezpečnostní upozornění

V GNOME Soubory, původně Nautilus, konkrétně v generování náhledů exe, msi, dll a lnk souborů byla nalezena a opravena bezpečnostní chyba CVE-2017-11421 s názvem Bad Taste. Při otevření složky obsahující tyto soubory může být spuštěn VBScript obsažen v názvech těchto souborů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 11:00 | Bezpečnostní upozornění

Společnost Oracle vydala čtvrtletní bezpečnostní aktualizaci svých softwarových produktů (CPU, Critical Patch Update). Opraveno bylo celkově 308 bezpečnostních chyb. V Oracle Java SE je například opraveno 32 bezpečnostních chyb. Vzdáleně zneužitelných bez autentizace je 28 z nich. V Oracle MySQL je opraveno 30 bezpečnostních chyb. Vzdáleně zneužitelných bez autentizace je 9 z nich.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 01:00 | Komunita

Mark Krenz, známý svým twitterovým účtem @climagic (Command Line Magic), kde ukazuje, co vše a jak lze dělat v příkazovém řádku, přednášel včera v Praze. Záznam přednášky je k dispozici na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.7. 10:00 | Nová verze

Microsoft vydal Skype pro Linux ve verzi 5.4 Beta. Nejnovější Skype pro Linux je postaven na frameworku Electron 1.7.4 a přináší skupinové videohovory.

Ladislav Hagara | Komentářů: 11
19.7. 06:00 | Nová verze

Werner Koch, zakladatel a hlavní vývojář GnuPG, oznámil vydání verze 1.8.0 svobodné kryptografické knihovny Libgcrypt. Jedná se o první stabilní verzi nové řady 1.8. Ta je API i ABI kompatibilní s řadou 1.7. Z novinek vývojáři zdůrazňují podporu kryptografických hašovacích funkcí Blake2 (Wikpedie), šifrovací mód XTS nebo zvýšení výkonu na architektuře ARM.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Chystáte se pořídit CPU AMD Ryzen?
 (7%)
 (31%)
 (1%)
 (10%)
 (43%)
 (8%)
Celkem 1029 hlasů
 Komentářů: 65, poslední 1.6. 19:16
    Rozcestník

    Dotaz: Poškozený update balíčků

    9.5.2013 11:24 alfredix
    Poškozený update balíčků
    Přečteno: 275×
    Ahoj, mám F17 a právě jsem updatoval. Byl aktualizován kernel, proto jsem restaroval...

    Po restartu se mi nepovedl boot - několikrát. Někdy selhal na WPA_supplicant, jindy na Bluetooth. Zkusil jsem tedy bootovat do staršího kernelu, což se povedlo, ale subjektivně mi to připadalo líné a navíc procesor víc pracuje (jako by byl špatný ovladač graf. karty)...

    Po bootu jsem vyzkoušel update, což dopadlo chybou:

    1:kmod-nvidia-3.8.8-100.fc17.x86_64-304.88-1.fc17.3.x86_64 requires kernel-uname-r = 3.8.8-100.fc17.x86_64 : Success - empty transaction

    Díky za pomoc!

    P. S.: Používám RPM Fusion.

    Odpovědi

    9.5.2013 11:29 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Ještě dodám, že F17 = Fedora 17.

    No a nyní mám na glxgears jen 60 FPS (dříve několik tisíc), takže se používá nějaký špatný ovladač graf. karty... :-(
    9.5.2013 16:09 hermitek | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Glxgears nemůžeš používat jako benchmark… Protože pak se dějí kiksy jako teď, kdy software zjistí, že monitor má refresh rate 60 Hz a tudíž běží jen s 60 fps, protože víc není potřeba.
    9.5.2013 16:15 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Neříkám, že je to benchmark, ale dříve glxgears dával o tři (!) řády jiné výsledky... Tak mě zajímá, co se změnilo.
    9.5.2013 16:33 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Kde se ta synchronizace s monitorem dá vypnout? Jde mi jen o to, abych se podíval, jestli ty hodnoty jsou stejné jako dříve (při vypnuté synchronizaci)...
    9.5.2013 11:50 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Podle logu se mi instaloval "kernel" a odstanil "kmod-nvidia-3.7.9-104.fc17.x86_64" - to bude asi ten problém.

    Mně je jedno, jaký budu mít kernel, ale chtěl bych, aby fungovala nVidia - teď mám FPS asi 60, dříve několik tisíc. Stačí mi tedy spravit graf. kartu...
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:01 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Myslím si, že vzniklo toto:

    kernel se upgradoval na verzi 3.8.11, ale v rpmfusion ještě není balík s kmod-nvidia pro tento kernel, takže nezbývá než počkat, nebo si ho nainstalovat z testing http://download1.rpmfusion.org/nonfree/fedora/updates/testing/17/x86_64/repoview/kmod-nvidia-3.8.11-100.fc17.x86_64.html . Nicméně se divím, že by to se starším kernelem (3.8.8) nejelo, pokud byl nainstalován kmod-nvidia-3.8.8
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:06 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků

    V současné době na update čekají ještě tyto balíky:

    kmod-nvidia.x86_64                                                                                                    1:304.88-1.fc17.3                                                                              rpmfusion-nonfree-updates
    kmod-nvidia-3.8.4-102.fc17.x86_64.x86_64                                                                              1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
    xorg-x11-drv-nvidia.x86_64                                                                                            1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
    xorg-x11-drv-nvidia-libs.i686                                                                                         1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
    xorg-x11-drv-nvidia-libs.x86_64

    Updatovat to nelze z důvodu, který jsem popsal v původním příspěvku.

    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:15 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Co vypíše příkaz yum list installed | grep kernel ?
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:17 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    kernel.x86_64                    3.8.3-103.fc17     @updates                    
    kernel.x86_64                    3.8.4-102.fc17     @updates                    
    kernel.x86_64                    3.8.11-100.fc17    @updates                    
    libreport-plugin-kerneloops.x86_64
    
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:27 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    No, tak updatovat to nejde, protože kernel-3.8.8 není nainstalován a balík kmod-nvidia-3.8.11 ještě není v RPMfusion (zatím je v testing), poslední ve stable sekci je kmod-nvidia-3.8.8. Pokud ale máš nainstalovaný kmod-nvidia-3.8.4 měla by ta Xka jet normálně. Ještě můžeš zkusit

    yum reinstall xorg-x11-drv-nvidia xorg-x11-drv-nvidia-libs

    a poté zkusit nabootovat s tím kernelem 3.8.4
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:34 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Do 3.8.4 normálně nabootuju (do X), ale mám pochyby o ovladači graf. karty, který se načte (malé FPS).

    Kdy se tak nový balík kmod-nvidia dostane z testingu do stable? Dá se to nějak odhadnout? Kdyby to bylo brzy, nerad bych něco riskoval s yum reinstallem...

    Ale díky moc za pomoc!
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 13:07 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Přesný termín nevím :) Nicméně, obvykle to funguje tak, že to co je v testing pak za nějakou chvilku propluje do stable beze změny :) Takže klidně bych si ten balík nainstaloval. Ještě by mne zajímal výpis příkazu glxinfo (balíček glx-utils) po nabootování do kernelu 3.8.4.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 13:13 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Výpis glxinfo (ale upozorňuju, že jsem NEprovedl yum reinstall):
    name of display: :0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    server glx vendor string: NVIDIA Corporation
    server glx version string: 1.4
    server glx extensions:
        GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
        GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
        GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_create_context_es2_profile, 
        GLX_EXT_create_context_es_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, 
        GLX_EXT_swap_control, GLX_EXT_swap_control_tear, 
        GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
        GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_SGIX_fbconfig, 
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
    client glx vendor string: NVIDIA Corporation
    client glx version string: 1.4
    client glx extensions:
        GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
        GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, 
        GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_fbconfig_packed_float, 
        GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_swap_control, 
        GLX_EXT_swap_control_tear, GLX_EXT_texture_from_pixmap, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_NV_copy_image, 
        GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_NV_present_video, 
        GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_capture, GLX_NV_video_out, 
        GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, 
        GLX_SGI_video_sync
    GLX version: 1.4
    GLX extensions:
        GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
        GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, 
        GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, 
        GLX_EXT_swap_control, GLX_EXT_swap_control_tear, 
        GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
        GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_SGIX_fbconfig, 
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
    OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
    OpenGL renderer string: GeForce GTS 450/PCIe/SSE2
    OpenGL core profile version string: 4.2.0 NVIDIA 304.64
    OpenGL core profile shading language version string: 4.20 NVIDIA via Cg compiler
    OpenGL core profile context flags: (none)
    OpenGL core profile profile mask: core profile
    OpenGL core profile extensions:
        GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_ARB_ES2_compatibility, 
        GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended, 
        GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage, 
        GL_ARB_conservative_depth, GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_depth_buffer_float, 
        GL_ARB_depth_clamp, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, 
        GL_ARB_draw_buffers_blend, GL_ARB_draw_elements_base_vertex, 
        GL_ARB_draw_indirect, GL_ARB_draw_instanced, 
        GL_ARB_explicit_attrib_location, GL_ARB_fragment_coord_conventions, 
        GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, 
        GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_framebuffer_object, 
        GL_ARB_framebuffer_sRGB, GL_ARB_geometry_shader4, 
        GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5, GL_ARB_gpu_shader_fp64, 
        GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_imaging, 
        GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query, 
        GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, 
        GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2, 
        GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, 
        GL_ARB_provoking_vertex, GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading, 
        GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_seamless_cube_map, 
        GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters, 
        GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store, 
        GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision, GL_ARB_shader_subroutine, 
        GL_ARB_shader_texture_lod, GL_ARB_shading_language_100, 
        GL_ARB_shading_language_420pack, GL_ARB_shading_language_include, 
        GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_sync, 
        GL_ARB_tessellation_shader, GL_ARB_texture_border_clamp, 
        GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, 
        GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc, 
        GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map, 
        GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add, 
        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather, 
        GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_multisample, 
        GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_query_lod, 
        GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui, 
        GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, 
        GL_ARB_transform_feedback2, GL_ARB_transform_feedback3, 
        GL_ARB_transform_feedback_instanced, GL_ARB_transpose_matrix, 
        GL_ARB_uniform_buffer_object, GL_ARB_vertex_array_bgra, 
        GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_attrib_64bit, 
        GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 
        GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev, GL_ARB_viewport_array, 
        GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, 
        GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats, 
        GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_bindable_uniform, 
        GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, 
        GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, 
        GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_depth_bounds_test, 
        GL_EXT_direct_state_access, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, 
        GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, 
        GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, 
        GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4, 
        GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4, 
        GL_EXT_import_sync_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, 
        GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, 
        GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, 
        GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, 
        GL_EXT_separate_shader_objects, GL_EXT_separate_specular_color, 
        GL_EXT_shader_image_load_store, GL_EXT_shadow_funcs, 
        GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, 
        GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object, 
        GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_latc, 
        GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc, 
        GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
        GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
        GL_EXT_texture_format_BGRA8888, GL_EXT_texture_integer, 
        GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, 
        GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode, 
        GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_storage, 
        GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV, 
        GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback2, GL_EXT_vertex_array, 
        GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_EXT_vertex_attrib_64bit, 
        GL_EXT_x11_sync_object, GL_IBM_rasterpos_clip, 
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, 
        GL_NVX_conditional_render, GL_NVX_gpu_memory_info, 
        GL_NV_ES1_1_compatibility, GL_NV_alpha_test, GL_NV_blend_minmax, 
        GL_NV_blend_square, GL_NV_complex_primitives, GL_NV_conditional_render, 
        GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float, 
        GL_NV_depth_clamp, GL_NV_explicit_multisample, 
        GL_NV_fbo_color_attachments, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, 
        GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragdepth, GL_NV_fragment_program, 
        GL_NV_fragment_program2, GL_NV_fragment_program_option, 
        GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_geometry_shader4, 
        GL_NV_gpu_program4, GL_NV_gpu_program4_1, GL_NV_gpu_program5, 
        GL_NV_gpu_program_fp64, GL_NV_gpu_shader5, GL_NV_half_float, 
        GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage, 
        GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, 
        GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object, 
        GL_NV_parameter_buffer_object2, GL_NV_path_rendering, 
        GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, 
        GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, 
        GL_NV_shader_atomic_counters, GL_NV_shader_atomic_float, 
        GL_NV_shader_buffer_load, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier, 
        GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, 
        GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_lod_clamp, 
        GL_NV_texture_multisample, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, 
        GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, 
        GL_NV_transform_feedback2, GL_NV_vdpau_interop, GL_NV_vertex_array_range, 
        GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_attrib_integer_64bit, 
        GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_vertex_program, 
        GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, 
        GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, 
        GL_OES_compressed_paletted_texture, GL_OES_depth24, GL_OES_depth32, 
        GL_OES_depth_texture, GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap, 
        GL_OES_get_program_binary, GL_OES_mapbuffer, GL_OES_packed_depth_stencil, 
        GL_OES_point_size_array, GL_OES_point_sprite, GL_OES_read_format, 
        GL_OES_rgb8_rgba8, GL_OES_standard_derivatives, GL_OES_texture_3D, 
        GL_OES_texture_float, GL_OES_texture_float_linear, 
        GL_OES_texture_half_float, GL_OES_texture_half_float_linear, 
        GL_OES_texture_npot, GL_OES_vertex_array_object, GL_OES_vertex_half_float, 
        GL_S3_s3tc, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, 
        GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum
    
    OpenGL version string: 4.2.0 NVIDIA 304.64
    OpenGL shading language version string: 4.20 NVIDIA via Cg compiler
    OpenGL context flags: (none)
    OpenGL profile mask: (none)
    OpenGL extensions:
        GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_ARB_ES2_compatibility, 
        GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended, 
        GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compatibility, 
        GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage, GL_ARB_conservative_depth, 
        GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_clamp, 
        GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_buffers_blend, 
        GL_ARB_draw_elements_base_vertex, GL_ARB_draw_indirect, 
        GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_explicit_attrib_location, 
        GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_fragment_program, 
        GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, 
        GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_framebuffer_sRGB, 
        GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5, 
        GL_ARB_gpu_shader_fp64, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex, 
        GL_ARB_imaging, GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query, 
        GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, 
        GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2, 
        GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, 
        GL_ARB_provoking_vertex, GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading, 
        GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_seamless_cube_map, 
        GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters, 
        GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store, 
        GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision, GL_ARB_shader_subroutine, 
        GL_ARB_shader_texture_lod, GL_ARB_shading_language_100, 
        GL_ARB_shading_language_420pack, GL_ARB_shading_language_include, 
        GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_sync, 
        GL_ARB_tessellation_shader, GL_ARB_texture_border_clamp, 
        GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, 
        GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc, 
        GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map, 
        GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add, 
        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather, 
        GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_multisample, 
        GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_query_lod, 
        GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui, 
        GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, 
        GL_ARB_transform_feedback2, GL_ARB_transform_feedback3, 
        GL_ARB_transform_feedback_instanced, GL_ARB_transpose_matrix, 
        GL_ARB_uniform_buffer_object, GL_ARB_vertex_array_bgra, 
        GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_attrib_64bit, 
        GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 
        GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev, GL_ARB_viewport_array, 
        GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, 
        GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats, 
        GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_bindable_uniform, 
        GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, 
        GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, 
        GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_depth_bounds_test, 
        GL_EXT_direct_state_access, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, 
        GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, 
        GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, 
        GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4, 
        GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4, 
        GL_EXT_import_sync_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, 
        GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, 
        GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, 
        GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, 
        GL_EXT_separate_shader_objects, GL_EXT_separate_specular_color, 
        GL_EXT_shader_image_load_store, GL_EXT_shadow_funcs, 
        GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, 
        GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object, 
        GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_latc, 
        GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc, 
        GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
        GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
        GL_EXT_texture_format_BGRA8888, GL_EXT_texture_integer, 
        GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, 
        GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode, 
        GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_storage, 
        GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV, 
        GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback2, GL_EXT_vertex_array, 
        GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_EXT_vertex_attrib_64bit, 
        GL_EXT_x11_sync_object, GL_IBM_rasterpos_clip, 
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, 
        GL_NVX_conditional_render, GL_NVX_gpu_memory_info, 
        GL_NV_ES1_1_compatibility, GL_NV_alpha_test, GL_NV_blend_minmax, 
        GL_NV_blend_square, GL_NV_complex_primitives, GL_NV_conditional_render, 
        GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float, 
        GL_NV_depth_clamp, GL_NV_explicit_multisample, 
        GL_NV_fbo_color_attachments, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, 
        GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragdepth, GL_NV_fragment_program, 
        GL_NV_fragment_program2, GL_NV_fragment_program_option, 
        GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_geometry_shader4, 
        GL_NV_gpu_program4, GL_NV_gpu_program4_1, GL_NV_gpu_program5, 
        GL_NV_gpu_program_fp64, GL_NV_gpu_shader5, GL_NV_half_float, 
        GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage, 
        GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, 
        GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object, 
        GL_NV_parameter_buffer_object2, GL_NV_path_rendering, 
        GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, 
        GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, 
        GL_NV_shader_atomic_counters, GL_NV_shader_atomic_float, 
        GL_NV_shader_buffer_load, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier, 
        GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, 
        GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_lod_clamp, 
        GL_NV_texture_multisample, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, 
        GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, 
        GL_NV_transform_feedback2, GL_NV_vdpau_interop, GL_NV_vertex_array_range, 
        GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_attrib_integer_64bit, 
        GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_vertex_program, 
        GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, 
        GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, 
        GL_OES_compressed_paletted_texture, GL_OES_depth24, GL_OES_depth32, 
        GL_OES_depth_texture, GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap, 
        GL_OES_get_program_binary, GL_OES_mapbuffer, GL_OES_packed_depth_stencil, 
        GL_OES_point_size_array, GL_OES_point_sprite, GL_OES_read_format, 
        GL_OES_rgb8_rgba8, GL_OES_standard_derivatives, GL_OES_texture_3D, 
        GL_OES_texture_float, GL_OES_texture_float_linear, 
        GL_OES_texture_half_float, GL_OES_texture_half_float_linear, 
        GL_OES_texture_npot, GL_OES_vertex_array_object, GL_OES_vertex_half_float, 
        GL_S3_s3tc, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, 
        GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum
    
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 14:22 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Podle toho výpisu vypadá všechno v pořádku, tak mi není jasné, proč to funguje pomalu.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:23 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Stejný výpis pro balík kmod-nvidia:
    mod-nvidia.x86_64               1:304.64-7.fc17.9  @rpmfusion-nonfree-updates  
    kmod-nvidia-3.8.3-103.fc17.x86_64.x86_64
    kmod-nvidia-3.8.4-102.fc17.x86_64.x86_64
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:29 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Jo jo, je mi to jasné balík kmod-nvidia sleduje vždy nejnovější verzi kmod-nvidia-x.x.x ale protože v RPMfusion je nejnovější 3.8.8, ale updatovaný kernel je už 3.8.11 tak to nejde.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.