abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 10:44 | Nová verze

Po dvou a půl měsících vývoje od vydání verze 5.0 byla vydána nová verze 5.1 svobodného open source redakčního systému WordPress. Kódové označením Betty bylo vybráno na počest americké jazzové zpěvačky Betty Carter.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 16:11 | Bezpečnostní upozornění

V Linuxu byla nalezena bezpečnostní chyba CVE-2019-8912. Jedná se o vážnou (CVSS v3.0: 9.8) bezpečnostní chybu typu CWE-416: Use After Free v crypto/af_alg.c. Chyba byla nalezena pomocí detektoru chyb při práci s pamětí KASAN (Kernel Address Sanitizer).

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
včera 11:11 | Komunita

Mozilla.cz informuje, že další vydání SeaMonkey se zdrží. Infrastruktura projektu SeaMonkey prochází mnoha změnami. Důvodem je požadavek na nezávislost na infrastruktuře Firefoxu do konce roku, protože jeho vývoj nebude SeaMonkey následovat ve stejném tempu a rozdíly jsou moc veliké. Bohužel se při těchto přesunech nepodařilo udržet vše ve funkčním stavu a tak není možné sestavovat a vydávat nové verze SeaMonkey.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.2. 16:55 | Bezpečnostní upozornění

V Drupalu byla nalezena vysoce kritická zranitelnost PSA-2019-02-19. Podrobnosti a opravy 8.5.x a 8.6.x budou zveřejněny dnes mezi 19:00 a 23:00.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
20.2. 16:33 | Zajímavý projekt

Mozilla.cz informuje o stavu češtiny v projektu Common Voice. Projekt Common Voice sbírá hlasová data, na základě kterých bude možné trénovat modely a software pro rozpoznávání řeči. Aktuálně je nutné rozšířit počet vět v datové sadě a alespoň 5 tisíc vět musí být ručně ověřených několika lidmi.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.2. 16:22 | Nová verze

Byla vydána nová vývojová verze datového formátu a souvisejících nástrojů Relational pipes. Hlavní novinkou verze v0.10 je nástroj relpipe-tr-guile, který díky GNU Guile umožňuje filtrovat a transformovat relační data pomocí výrazů jazyka Scheme.

xkucf03 | Komentářů: 0
20.2. 00:33 | Bezpečnostní upozornění

CSIRT.CZ upozorňuje na kritickou zranitelnost ve WordPressu umožňující vzdálené spuštění libovolného kódu. Prakticky se jedná o kombinací dvou různých zranitelností (Directory Traversal a Local File Inclusion), pro jejichž úspěšné zneužití musí útočník získat v rámci instance WordPressu alespoň oprávnění autora.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
19.2. 17:33 | Nová verze

Po dvou a půl letech od vydání verze 5.0.0 byla oficiálně vydána nová major verze 6.0.0 správce digitálních fotografií a nově i videí digiKam (digiKam Software Collection). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení. Ke stažení je také balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
19.2. 00:44 | Komunita

Do 2. dubna se lze přihlásit do dalšího kola programu Outreachy (Wikipedie), jehož cílem je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Za 3 měsíce práce, od 20. května do 20. srpna 2019, v participujících organizacích lze vydělat 5 500 USD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
19.2. 00:11 | Bezpečnostní upozornění

Byly zveřejněny informace o o bezpečnostní chybě CVE-2019-6454 ve správci systému a služeb systemd (PID 1). Běžný uživatel jej může shodit připravenou D-Bus zprávou. V upstreamu je chyba již opravena [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
Máte v desktopovém prostředí zapnutou zvukovou znělku po přihlášení se do systému?
 (8%)
 (1%)
 (90%)
 (1%)
Celkem 382 hlasů
 Komentářů: 11, poslední 14.2. 07:59
Rozcestník

Dotaz: Unreal turnament

28.5.2002 20:50 Jan Cienciala
Unreal turnament
Přečteno: 150×
Stahl jsem si patch na UT aby mi jel pod linuxem, nainstaloval jsem to jako root. Zatim vse probihalo ok. Kdyz jsem ale do prikazove radky napsal ut, napsalo to tohle:
"Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Bound to Fire.so
Case-insensitive search: Botpack ->
..\System\BotPack.u
Bound to IpDrv.so
Game class is 'UTIntro'
Level is Level Entry.MyLevel
Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
InitGame:
Base Mutator is Entry.Mutator0
Browse:
CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
LoadMap:
CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Case-insensitive search: genfluid ->
..\Textures\GenFluid.utx
Collecting garbage
Purging garbage
-0.0ms Unloading: Package Render
Garbage: objects: 16419->16416; refs: 224671
Game class is 'UTIntro'
Level is Level CityIntro.MyLevel
Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play
(0)...
InitGame:
?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Base Mutator is CityIntro.Mutator1
Initialized moving brush tracker for Level
CityIntro.MyLevel
Created and initialized a new SDL viewport.
Bound to UWeb.so
Team 255
Login: Player
Case-insensitive search: SoldierSkins ->
..\Textures\Soldierskins.utx
Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
Input system initialized for SDLViewport0
Opening SDL viewport.
Bound to SDLGLDrv.so
Loaded render device class.
Initializing SDLGLDrv...
binding libGL.so.1
Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480
OpenGL
Xlib: extension "GLX" missing on display
":0.0".
Xlib: extension "GLX" missing on display
":0.0".
appError called:
Couldn't set video mode: Couldn't find matching
GLX visual
Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Executing USDLViewport::ShutdownAfterError
USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.
Exiting.
Name subsystem shut down "
a nic se nespustilo.

Odpovědi

28.5.2002 21:11 Jan Cienciala
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
dodatek:Mam spravne nainstalovane ovladace od nvidie pro 3D akceleraci
dodatek 2:RH 7.3
dodatek 3: Ne turnament, ale tournament
CIJOML avatar 28.5.2002 21:22 CIJOML | skóre: 58 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
Rekl bych, ze chce pouzivat rozliseni 640*480 a to tvuj Xserver nema v konfiguraku. Musis ho povolit
29.5.2002 02:17 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
dobry den taky bych potreboval poradit. mam celeron 1GHz a rivu tnt1 ,RH 7.1,ale mel puvodne bez nainstalovane MESAlib a libSDL, po instalaci UT a kompilaci MESA a SDL, si UT hlasil ze chybi glide, takze sem zjistil ze je MESA potreba configurovat s parametrem --without-glide(nebo tak nejak) po nove kompilace se zdalo vse v poradku, ale kdyz pustim hru v akcelerovanem modu tak, je vse hrozne pomale - respektive uz v menu to zhruba jednu sekunkdu reaguje a dalsi nereaguje...zkusel jsem jak OpenGL tak SDLGL v softwarovem modu to jede skvele
----
grafickou kartu mam nastavenou podle clanku z vase serveru :-)
Urine should only be green if you're Mr. Spock.
1.6.2002 21:13 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
tak uz jsem to vyresil(to trhani) - znova (poradne) jsem si precetl "dokumentaci" k nv GLX a v appendixu C to bylo - "hadaly" se mi knihovny - mesa i ten nv GLX pouzivaji soubor libGL.so
Urine should only be green if you're Mr. Spock.
29.5.2002 18:37 Jan Cienciala
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
Povolit? A jaxe to dela?
31.5.2002 23:29 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
prominte nerozumim (k cemu se to vztahuje?)
Urine should only be green if you're Mr. Spock.
1.6.2002 10:15 Jan Cienciala
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
Ze musim povolit rozliseni 640*480.
Josef Kufner avatar 25.4.2003 09:13 Josef Kufner | skóre: 68
Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
Povolit to de dvema zpusoby: 1. upravit /etc/X11/Xfree86-4 (tam jak jsou i ostatni rozliseni -- hromada cisel na malo radcich -- moc jinych tam neni a ja to nemam zrovna po ruce) a dopsat tam to spravny rozliseni 2. setup -> Nastaveni X -> .... je to dost intuitivni a melo by to byt jednodussi ne z 1. -- na obrazovce, kde jsou asi 3 sloubecky s rozlisenima zaskrtej toho radsi vic nez min. (bere to automaticky pak to nejlepsi, ale kdyz neco chce horsi tak to dostane) Bohuzel jsem to delal pod RH dost davno a moc si to nepamatuju. Hodne stesti.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
15.5.2004 19:17 javes | skóre: 8 | Ostrava Poruba
Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal turnament
Mam podobny problem (je to sice trosku off topic, ale chtel jsem si zahrat UTcko).

Pustim UT a objevi se mi podobna (nebo stejna?) hlaska jak vyse zminena - proste konci na:

Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480 OpenGL Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0". Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0". appError called: Couldn't set video mode: Couldn't find matching GLX visual Executing UObject::StaticShutdownAfterError Executing USDLClient::ShutdownAfterError Executing USDLViewport::ShutdownAfterError USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError Signal: SIGIOT [iot trap] Aborting. Exiting. Name subsystem shut down "

Mam strsi grafickou kartu (no dobre je to S3 s 2MB), a xfree 3.x (4ky uz S3ky nepodporujou). Menil jsem rozliseni, snazil se hledat OpenGL, proste vsechno, ale nejedemi to.

Prosimvas kdo kdysi zkousel UTcko pod linem, nemohly by jste mi pomoct?
17.5.2004 12:39 HonP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal turnament
No, ja nevim, ale neni to uz trosku moc malo:)) (teda na UT)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.