abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 08:55 | Komunita

Do 22. září probíhá v Mountain View konference XDC2017 (X.Org Developer's Conference). Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online. K dispozici je záznam přednášek ze včerejšího dne.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 17:33 | Nová verze

Byla vydána nová stabilní verze 1.12 (1.12.955.36) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Z novinek vývojáři zdůrazňují možnost zobrazení metadat u digitálních fotografií, vylepšený panel stahování a omezení sytosti barvy zdůraznění (YouTube). Nejnovější Vivaldi je postaveno na Chromiu 61.0.3163.91.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
včera 10:55 | Nová verze

Byla vydána verze 4.0 programovacího jazyka Swift (Wikipedie). Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Ke stažení jsou oficiální binární balíčky pro Ubuntu 16.10, Ubuntu 16.04 a Ubuntu 14.04.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
19.9. 23:33 | Zajímavý software

MojeFedora informuje, že PipeWire byl oficiálně oznámen (en). PipeWire bude zprostředkovávat aplikacím jednotný přístup k audiu a videu. Jedním z hlavních důvodů je možnost izolovat aplikace od audio a video zdrojů. Aplikace nebudou mít přímý přístup k hardwaru, ale budou se muset ptát multimediálního serveru PipeWire, který jim je na základě nastavených oprávnění poskytne nebo ne. V budoucnu by měl PipeWire nahradit PulseAudio.

Ladislav Hagara | Komentářů: 13
19.9. 00:55 | Zajímavý software

Společnost IBM věnovala svůj JVM (Java Virtual Machine) s názvem J9 nadaci Eclipse. Nové oficiální jméno tohoto virtuálního stroje určeného pro běh aplikací napsaných v programovacím jazyce Java je Eclipse OpenJ9 (Wikipedie). Podrobnosti v často kladených dotazech (FAQ).

Ladislav Hagara | Komentářů: 15
19.9. 00:11 | IT novinky

Mezinárodní konsorcium W3C (World Wide Web Consortium) publikovalo kontroverzní rozšíření HTML 5.1 EME (Encrypted Media Extensions) jako webový standard, tj. schválilo DRM v HTML 5.1. Mezinárodní nezisková organizace EFF (Electronic Frontier Foundation) hájící občanské svobody v digitálním světě zveřejnila na svých stránkách otevřený dopis adresovaný W3C. EFF s EME zásadně nesouhlasí a W3C opouští.

Ladislav Hagara | Komentářů: 51
18.9. 18:44 | Zajímavý projekt

Skywriter je deska umožňující snímat 3D gesta. Ben James na svých stránkách ukázal, jak lze pomocí této desky a Arduina Leonardo ovládat linuxový desktop. Videoukázka na YouTube. Ukázka kódu na GitHubu [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
18.9. 15:22 | Komunita

Od 8. do 10. září proběhla v Paříži konference UbuCon Europe 2017, tj. konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Ubuntu. Dustin Kirkland z Canonicalu se ve své přednášce věnoval Ubuntu 18.04 LTS. Záznam přednášky byl zveřejněn na YouTube [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
18.9. 06:00 | Nová verze

Byla vydána verze 2.0 open source programu na kreslení grafů Veusz (Wikipedie). Z novinek je nutno zdůraznit přechod na Qt5 a PyQt5. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
17.9. 19:10 | Pozvánky

Společnost EurOpen.CZ pořádá 51. konferenci, která se bude konat 8. - 11. 10. 2017 v hotelu Vinné sklepy U Jeňoura, Prušánky - Nechory. Můžete se těšit na IoT s nádechem bezpečnosti, softwarový vývoj a optimalizace kódu, informační systémy ve státní správě a spoustu dalšího. Program konference a ceny viz: pozvanka51.pdf.

… více »
cuba | Komentářů: 0
Těžíte nějakou kryptoměnu?
 (5%)
 (3%)
 (17%)
 (75%)
Celkem 546 hlasů
 Komentářů: 22, poslední 29.8. 11:23
    Rozcestník

    Dotaz: Unreal turnament

    28.5.2002 20:50 Jan Cienciala
    Unreal turnament
    Přečteno: 139×
    Stahl jsem si patch na UT aby mi jel pod linuxem, nainstaloval jsem to jako root. Zatim vse probihalo ok. Kdyz jsem ale do prikazove radky napsal ut, napsalo to tohle:
    "Unreal engine initialized
    Bound to SDLDrv.so
    Joystick [0] : Unknown Joystick
    SDLClient initialized.
    Bound to Render.so
    Lighting subsystem initialized
    Rendering initialized
    LoadMap: Entry
    Bound to Fire.so
    Case-insensitive search: Botpack ->
    ..\System\BotPack.u
    Bound to IpDrv.so
    Game class is 'UTIntro'
    Level is Level Entry.MyLevel
    Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
    InitGame:
    Base Mutator is Entry.Mutator0
    Browse:
    CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    LoadMap:
    CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    Case-insensitive search: genfluid ->
    ..\Textures\GenFluid.utx
    Collecting garbage
    Purging garbage
    -0.0ms Unloading: Package Render
    Garbage: objects: 16419->16416; refs: 224671
    Game class is 'UTIntro'
    Level is Level CityIntro.MyLevel
    Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play
    (0)...
    InitGame:
    ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
    Base Mutator is CityIntro.Mutator1
    Initialized moving brush tracker for Level
    CityIntro.MyLevel
    Created and initialized a new SDL viewport.
    Bound to UWeb.so
    Team 255
    Login: Player
    Case-insensitive search: SoldierSkins ->
    ..\Textures\Soldierskins.utx
    Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
    Input system initialized for SDLViewport0
    Opening SDL viewport.
    Bound to SDLGLDrv.so
    Loaded render device class.
    Initializing SDLGLDrv...
    binding libGL.so.1
    Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480
    OpenGL
    Xlib: extension "GLX" missing on display
    ":0.0".
    Xlib: extension "GLX" missing on display
    ":0.0".
    appError called:
    Couldn't set video mode: Couldn't find matching
    GLX visual
    Executing UObject::StaticShutdownAfterError
    Executing USDLClient::ShutdownAfterError
    Executing USDLViewport::ShutdownAfterError
    USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError
    Signal: SIGIOT [iot trap]
    Aborting.
    Exiting.
    Name subsystem shut down "
    a nic se nespustilo.

    Odpovědi

    28.5.2002 21:11 Jan Cienciala
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    dodatek:Mam spravne nainstalovane ovladace od nvidie pro 3D akceleraci
    dodatek 2:RH 7.3
    dodatek 3: Ne turnament, ale tournament
    CIJOML avatar 28.5.2002 21:22 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Rekl bych, ze chce pouzivat rozliseni 640*480 a to tvuj Xserver nema v konfiguraku. Musis ho povolit
    29.5.2002 02:17 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    dobry den taky bych potreboval poradit. mam celeron 1GHz a rivu tnt1 ,RH 7.1,ale mel puvodne bez nainstalovane MESAlib a libSDL, po instalaci UT a kompilaci MESA a SDL, si UT hlasil ze chybi glide, takze sem zjistil ze je MESA potreba configurovat s parametrem --without-glide(nebo tak nejak) po nove kompilace se zdalo vse v poradku, ale kdyz pustim hru v akcelerovanem modu tak, je vse hrozne pomale - respektive uz v menu to zhruba jednu sekunkdu reaguje a dalsi nereaguje...zkusel jsem jak OpenGL tak SDLGL v softwarovem modu to jede skvele
    ----
    grafickou kartu mam nastavenou podle clanku z vase serveru :-)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    1.6.2002 21:13 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    tak uz jsem to vyresil(to trhani) - znova (poradne) jsem si precetl "dokumentaci" k nv GLX a v appendixu C to bylo - "hadaly" se mi knihovny - mesa i ten nv GLX pouzivaji soubor libGL.so
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    29.5.2002 18:37 Jan Cienciala
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Povolit? A jaxe to dela?
    31.5.2002 23:29 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    prominte nerozumim (k cemu se to vztahuje?)
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    1.6.2002 10:15 Jan Cienciala
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Ze musim povolit rozliseni 640*480.
    Josef Kufner avatar 25.4.2003 09:13 Josef Kufner | skóre: 67
    Rozbalit Rozbalit vše Unreal turnament
    Povolit to de dvema zpusoby: 1. upravit /etc/X11/Xfree86-4 (tam jak jsou i ostatni rozliseni -- hromada cisel na malo radcich -- moc jinych tam neni a ja to nemam zrovna po ruce) a dopsat tam to spravny rozliseni 2. setup -> Nastaveni X -> .... je to dost intuitivni a melo by to byt jednodussi ne z 1. -- na obrazovce, kde jsou asi 3 sloubecky s rozlisenima zaskrtej toho radsi vic nez min. (bere to automaticky pak to nejlepsi, ale kdyz neco chce horsi tak to dostane) Bohuzel jsem to delal pod RH dost davno a moc si to nepamatuju. Hodne stesti.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.5.2004 19:17 javes | skóre: 8 | Ostrava Poruba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal turnament
    Mam podobny problem (je to sice trosku off topic, ale chtel jsem si zahrat UTcko).

    Pustim UT a objevi se mi podobna (nebo stejna?) hlaska jak vyse zminena - proste konci na:

    Resizing SDL viewport. X: 640 Y: 480 OpenGL Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0". Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0". appError called: Couldn't set video mode: Couldn't find matching GLX visual Executing UObject::StaticShutdownAfterError Executing USDLClient::ShutdownAfterError Executing USDLViewport::ShutdownAfterError USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError Signal: SIGIOT [iot trap] Aborting. Exiting. Name subsystem shut down "

    Mam strsi grafickou kartu (no dobre je to S3 s 2MB), a xfree 3.x (4ky uz S3ky nepodporujou). Menil jsem rozliseni, snazil se hledat OpenGL, proste vsechno, ale nejedemi to.

    Prosimvas kdo kdysi zkousel UTcko pod linem, nemohly by jste mi pomoct?
    17.5.2004 12:39 HonP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal turnament
    No, ja nevim, ale neni to uz trosku moc malo:)) (teda na UT)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.