abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 10:20 | Zajímavý článek

Pavel Tišnovský se v dvoudílném článku na MojeFedora.cz věnuje bitmapovým (rastrovým) grafickým editorům ve Fedoře. V prvním dílu se věnuje editorům MyPaint, MtPaint, Pinta, XPaint, Krita a GIMP. V pokračování pak editorům GNU Paint (gpaint), GrafX2, KolourPaint, KIconEdit a Tux Paint.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 17:11 | Komunita

Byl proveden bezpečnostní audit svobodného IMAP a POP3 serveru Dovecot (Wikipedie). Audit byl zaplacen z programu Mozilla Secure Open Source a provedla jej společnost Cure53. Společnost Cure53 byla velice spokojena s kvalitou zdrojových kódu. V závěrečné zprávě (pdf) jsou zmíněny pouze 3 drobné a v upstreamu již opravené bezpečnostní chyby.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 15:30 | IT novinky

Nadace Raspberry Pi představila na svém blogu Raspberry Pi Compute Module 3 (CM3 a CM3L), tj. zmenšené Raspberry Pi vhodné nejenom pro průmyslové využití. Jedná se o nástupce Raspberry Pi Compute Module (CM1) představeného v dubnu 2014. Nový CM3 vychází z Raspberry Pi 3 a má tedy dvakrát více paměti a desetkrát větší výkon než CM1. Verze CM3L (Lite) je dodávána bez 4 GB eMMC flash paměti. Uživatel si může připojit svou vlastní. Představena byla

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 01:23 | Nová verze

Oficiálně bylo oznámeno vydání verze 3.0 multiplatformního balíku svobodných kancelářských a grafických aplikací Calligra (Wikipedie). Větev 3 je postavena na KDE Frameworks 5 a Qt 5. Krita se osamostatnila. Z balíku byly dále odstraněny aplikace Author, Brainstorm, Flow a Stage. U Flow a Stage se předpokládá jejich návrat v některé z budoucích verzí Calligry.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
15.1. 15:25 | Nová verze

Bylo oznámeno vydání první RC (release candidate) verze instalátoru pro Debian 9 s kódovým názvem Stretch. Odloženo bylo sloučení /usr jako výchozí nastavení v debootstrap. Vydán byl také Debian 8.7, tj. sedmá opravná verze Debianu 8 s kódovým názvem Jessie.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
15.1. 13:37 | Zajímavý projekt

1. ledna byl představen projekt Liri (GitHub). Jedná se o spojení projektů Hawaii, Papyros a původního projektu Liri s cílem vyvíjet operační systém (linuxovou distribuci) a aplikace s moderním designem a funkcemi. Včera byl představen Fluid 0.9.0 a také Vibe 0.9.0. Jedná se o toolkit a knihovnu pro vývoj multiplatformních a responzivních aplikací podporující Material Design (Wikipedie) a volitelně také Microsoft Design Language (designový jazyk Microsoft) [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
14.1. 00:33 | Zajímavý software

Google na svém blogu věnovaném open source představil knihovnu pro komprimaci a dekomprimaci 3D grafiky s názvem Draco. Knihovna bude využívána například v aplikacích pro virtuální a rozšířenou realitu. Porovnání Draco s gzip na YouTube. Zdrojové kódy Draco jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
13.1. 17:27 | IT novinky

V loňském roce proběhla úspěšná kampaň na Indiegogo na podporu GPD Win. Jedná se o malý 5,5 palcový notebook a přenosnou herní konzoli v jednom. Předinstalované Windows 10 lze nahradit Linuxem. V únoru by se na Indiegogo měla objevit kampaň na podporu 7 palcového notebooku GPD Pocket.

Ladislav Hagara | Komentářů: 36
13.1. 02:00 | Nová verze

Po pěti měsících od vydání verze 1.0.0 (zprávička) byla vydána verze 2.0.0 frameworku Kirigami (HIG) pro vytváření uživatelských rozhraní mobilních a konvergentních aplikací nad toolkitem Qt. Pro vyzkoušení je určena aplikace pro Android Kirigami gallery.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
12.1. 23:28 | Zajímavý software

Akční hra Lugaru HD od Wolfire Games (recenze) byla uvolněna jako svobodný software, a to včetně dat (pod licencí Creative Commons Attribution – Share Alike). Linuxový port byl v roce 2010 součástí první akce Humble Indie Bundle a engine byl krátce poté uvolněn pod licencí GNU GPL, což vedlo mj. k portu na AmigaOS. Autor mezitím pracuje na pokračování nazvaném Overgrowth.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (10%)
 (2%)
 (74%)
 (3%)
 (10%)
Celkem 301 hlasů
 Komentářů: 24, poslední dnes 10:14
    Rozcestník
    Reklama

    Dotaz: fvwm a rubber-band mrizka

    Aleš Černý avatar 13.11.2004 19:20 Aleš Černý | skóre: 16
    fvwm a rubber-band mrizka
    Přečteno: 121×
    Ahoj. Kdyz uz je ten FVWM tak neskutečně konfigurovatelný, určitě půjde i toto: nemám rád OpaqueMove nebo Resize, ale nelíbí se mi ten rubber-band, který FVWM zobrazuje, přesněji ta mřížka, co v něm je. Dá se nastavit, aby to zobrazovalo jen okraje okna? Tj. jen obdélník?

    Odpovědi

    13.11.2004 20:00 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fvwm a rubber-band mrizka
    Option zřejmě ne. Pokud se někomu chce udělat z tohoto option...
    --- fvwm-2.5.12.rubberband/fvwm/move_resize.c	2004-09-27 11:33:04.000000000 +0200
    +++ fvwm-2.5.12/fvwm/move_resize.c	2004-11-13 19:56:41.460960273 +0100
    @@ -121,56 +121,12 @@ static void draw_move_resize_grid(int x,
     static int get_outline_rects(
     	XRectangle *rects, int x, int y, int width, int height)
     {
    -	int i;
    -	int n;
    -	int m;
    -
    -	n = 3;
    -	m = (width - 5) / 2;
    -	if (m < n)
    -	{
    -		n = m;
    -	}
    -	m = (height - 5) / 2;
    -	if (m < n)
    -	{
    -		n = m;
    -	}
    -	if (n < 1)
    -	{
    -		n = 1;
    -	}
    +	rects[0].x = x;
    +	rects[0].y = y;
    +	rects[0].width = width;
    +	rects[0].height = height;
     
    -	for (i = 0; i < n; i++)
    -	{
    -		rects[i].x = x + i;
    -		rects[i].y = y + i;
    -		rects[i].width = width - (i << 1);
    -		rects[i].height = height - (i << 1);
    -	}
    -	if (width - (n << 1) >= 5 && height - (n << 1) >= 5)
    -	{
    -		if (width - (n << 1) >= 10)
    -		{
    -			int off = (width - (n << 1)) / 3 + n;
    -			rects[i].x = x + off;
    -			rects[i].y = y + n;
    -			rects[i].width = width - (off << 1);
    -			rects[i].height = height - (n << 1);
    -			i++;
    -		}
    -		if (height - (n << 1) >= 10)
    -		{
    -			int off = (height - (n << 1)) / 3 + n;
    -			rects[i].x = x + n;
    -			rects[i].y = y + off;
    -			rects[i].width = width - (n << 1);
    -			rects[i].height = height - (off << 1);
    -			i++;
    -		}
    -	}
    -
    -	return i;
    +	return 1;
     }
     
     struct
    
    Aleš Černý avatar 13.11.2004 22:44 Aleš Černý | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fvwm a rubber-band mrizka
    To je ale pohodička, když někdo umí programovat, co? ;-) Koukne do zdrojáků, najde co potřebuje, přepíše. Škoda, že na to nemám čas a jsem 'jen' nadšený uživatel :-)

    P.S.: Vložil jsem to do souboru a dal patch, ale vyhodilo mi to
    patching file fvwm-2.5.12/fvwm/move_resize.c
    Hunk #1 FAILED at 121.
    1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file fvwm-2.5.12/fvwm/move_resize.c.rej
    
    Nejsem v patchování moc zběhlý, tak nevím, co to znamená, docela by mě to zajímalo. Ale jinak mi to už chodí, prostě jsem to v tom souboru přepsal ručně, ono toho moc nebylo :-) Moc díky!
    13.11.2004 23:35 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fvwm a rubber-band mrizka
    Kdyby to bylo vždycky tak snadné...

    FAILnulo to pravděpodobně kvůli tomu, že při takovémho vložení na web se málokdy zachovají přesně bílé znaky. S --ignore-whitespace by to snad prošlo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.