Portál AbcLinuxu, 23. dubna 2024 22:39


Dotaz: Unreal v OpenGL

2.3.2005 23:13 Čpujky Čpujkowicz
Unreal v OpenGL
Přečteno: 193×
Odpovědět | Admin
Nazdarek.Mam nainstalovane nejnovejsi ovladace od nvidie a pri spusteni UT to pise


[cpujky@a05-0834b ut]$ ./ut
Unreal engine initialized
Bound to SDLDrv.so
Joystick [0] : Unknown Joystick
SDLClient initialized.
Bound to Render.so
Lighting subsystem initialized
Rendering initialized
LoadMap: Entry
Bound to Fire.so
Case-insensitive search: Botpack -> ..\System\BotPack.u
Bound to IpDrv.so
Game class is 'UTIntro'
Level is Level Entry.MyLevel
Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...
InitGame:
Base Mutator is Entry.Mutator0
Browse:
CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
LoadMap:
CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Case-insensitive search: genfluid ->
..\Textures\GenFluid.utx
Collecting garbage
Purging garbage
-0.0ms Unloading: Package Render
Garbage: objects: 16419->16416; refs: 224671
Game class is 'UTIntro'
Level is Level CityIntro.MyLevel
Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)...
InitGame:
?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello
Base Mutator is CityIntro.Mutator1
Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel
Created and initialized a new SDL viewport.
Bound to UWeb.so
Team 255
Login: Player
Case-insensitive search: SoldierSkins ->
..\Textures\Soldierskins.utx
Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0
Input system initialized for SDLViewport0
Opening SDL viewport.
Bound to SDLGLDrv.so
Loaded render device class.
Initializing SDLGLDrv...
binding libGL.so.1
Resizing SDL viewport. X: 800 Y: 600
OpenGL
Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
appError called:
Couldn't set video mode: Couldn't find matching GLX visual

Executing UObject::StaticShutdownAfterError
Executing USDLClient::ShutdownAfterError
Executing USDLViewport::ShutdownAfterError
USDLGLRenderDevice::ShutdownAfterError
Signal: SIGIOT [iot trap]
Aborting.


Jak a co mam nastavit?Vubec nevim jak se co nastavuje....Prosim o navod jako pro uplneho pitomce:-)

Dik moc

PS:Mam GeForce 4 Ti
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

2.3.2005 23:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal v OpenGL
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
GLX není. Podívej se přes glxinfo a glxgears (měly by se točit jak divé a vracet určitě nad tisíc). O nastavení něco zde.
Copak toho není dost?
Milan Lajtoš avatar 2.3.2005 23:54 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Unreal v OpenGL
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Do sekcie Module v /etc/xorg.conf treba dopisat (odkomentovat) Load "glx" a bude to fungovat..
“Every great achievement was once considered impossible.”

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.