Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.
Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.
Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.
… více »Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.
V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.
Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.
FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.
Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.
Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.
Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.
ATI module generator V 2.0 ========================== initializing... cleaning... patching 'highmem.h'... assuming new VMA API since we do have kernel 2.6.x... doing Makefile based build for kernel 2.6.x and higher make -C /lib/modules/2.6.11-1.1226_FC4/build SUBDIRS=/lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x modules make[1]: Entering directory `/usr/src/kernels/2.6.11-1.1226_FC4-x86_64' CC [M] /lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/nvidia-agp.o /lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/nvidia-agp.c:57: error: static declaration of '__fgl_agp_try_unsupported' follows non-static declaration /lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/agp_backend.h:92: error: previous declaration of '__fgl_agp_try_unsupported' was here make[2]: *** [/lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/nvidia-agp.o] Error 1 make[1]: *** [_module_/lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x] Error 2 make[1]: Leaving directory `/usr/src/kernels/2.6.11-1.1226_FC4-x86_64' make: *** [kmod_build] Error 2 build failed with return value 2GCC mam ve verzi 4.0, mam take nainstalovan kernel-devel balicek. Zkousel jsem i Fglrx ve verzi 8.10.19 i nejnovejsi 8.12.10. Vzdy stejna chyba. Diky za kazde nakopnuti
static
k deklaracím příslušných funkcí (význam static po ne-static je sice nedefinovaný, ale podle všeho udělá starší gcc z takového symbolu nakonec statický), případně hledat patch, který to dělá, ale to už jsi asi zkoušel
(c) poslat bugreport
Je to tak, tyto patche mi problém nevyřešily. Píše to zase jinou chybu (něco jako cannot find ip-***
).
Ohledně příspěvku Yetiho:
ad a.) nejsem tak pokročilý uživatel linuxu, abych věděl jak použít starší gcc a co bych potom ještě musel překompilovávat
ad b.) dopsat static
k funkcím můžu, ale nedovedu posoudit, co vlastně tento zásah provede
ad c.) to můžu vždycky
Nemáte náhodou nějaké bližší zkušenosti s FC4 Test popř. GCC 4.0 ?
Rád bych tento problém vyřešil, obraz mi jede pouze v 60Hz a nedá se na to dívat, proto zůstávám většinu času ve windows, ač nerad.
Díky
Tiskni Sdílej: