Kevin Bentley zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy počítačové hry Descent 3: "Někdo se nedávno zeptal, zda budou zveřejněny zdrojové kódy Descent 3. Oslovil jsem svého bývalého šéfa (Matt Toschlog) z Outrage Entertainment a ten mi to povolil. Budu pracovat na tom, aby se to znovu rozběhlo a hledám spolusprávce." [Hacker News]
Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.
Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.
Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.
… více »Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.
V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.
Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.
FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.
Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.
Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.
Sorry za zacatecnicky dotaz, ale nemuzu prijit na to jak primo vytisknout hodnotu prvku pole vraceneho podprogramem. Nasledujici kod by mel vytisknout 4.
perl -wle 'print ${&mysub}[1][1];sub mysub { my @x = [[1,2],[3,4]]; return @x;}'
Use of uninitialized value in print at -e line 1.
Pritom pokud to pole vratim primo, nejak dojde ke konverzi na seznam a hodnota se vypise spravne:
Mohl by to nekdo logicky vysvelit ?
perl -wle 'print ${&mysub}[1][1];sub mysub { return [[1,2],[3,4]];}'
4
Dik.
perl -wle 'print ${&mysub}[1][1];sub mysub { print "want scalar\n" unless wantarray; return [[1,2],[3,4]];}' want scalar 4v skalárnom kontexte sa @x vyhodnotí ako 1
Povedlo se mi to pres vraceni skalaru - reference na pole, ale to asi nebude to prave orechove :(
@array = &mysub;
print $pole[1][1];
sub mysub () {
@x = ( [1, 2], [3, 4] );
return @x;
}
print ${mysub}[1][1];
sub mysub () {
@x = ( [1, 2], [3, 4] );
return \@x;
}
print [ &mysub ]->[0][1][1]; print ((&mysub)[0]->[1][1]);
Ta prvni konstrukce pres anonymni pole me mela napadnout. Je tam kvuli tomu nejaka rezie navic (vytv. pole) ?
Tu druhou jsem priznavam zatim nepochopil Vnitrni zavorky kolem &mysub zrejme navozuji seznamovy kontext, ale pritomnost tech vnejsich mi stale unika.
->
)
print (${(&mysub)[1]}[1]);
versus puvodni
print ((&mysub)[1]->[1]);
Vrta mi hlavou, jak jste mi mohl spravne odpovedet a pritom tomu sam nerozumite
->
sa môže medzi zátvorkami vynechávať.$x->[0][0];
vs. $x->[0]->[0];
ako? jednoducho, zapísal som ako by som si to predstavoval a potom ošetroval syntax error
->
uvedeno nejméně jednou a ty další se mohou vynechat, protože jinak než odkazem to být nemůže. Proč? Zeptej se Larryho
Tiskni Sdílej: