abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 00:33 | IT novinky

Josef Průša představil na Maker Faire v New Yorku svou novou 3D tiskárnu Original Prusa i3 MK3. Z novinek (YouTube) lze zdůraznit senzor filamentu, výměnnou magnetickou podložku, rychlejší tisk nebo rozpoznání uskočené vrstvy, výpadku napájení a výpadku filamentu (YouTube).

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 17:22 | Komunita

Martin Flöser představil na svém blogu projekt XFree KWin. Cílem projektu je rozběhnout správce oken KWin na Waylandu bez XWaylandu [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
včera 16:55 | Komunita

Do pátku 29. září probíhá v Praze v hotelu Hilton konference SUSECON 2017 pořádaná společností SUSE. Dění na konferenci lze sledovat na Twitteru. Nils Brauckmann, CEO společnosti SUSE, vítá účastníky konference na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 07:00 | Komunita

Příspěvek na blogu společnosti Yubico informuje o začlenění podpory bezpečnostních klíčů FIDO U2F do Firefoxu Nightly. Dosud bylo možné dvoufázové ověření pomocí FIDO U2F ve Firefoxu zajistit pouze pomocí doplňku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 06:00 | Humor

Adobe PSIRT (Adobe Product Security Incident Response Team) neúmyslně zveřejnil (archive) na svém blogu svůj soukromý OpenPGP klíč. Klíč byl revokován a vygenerován nový. Nelze nezmínit xkcd 1553 - Veřejný klíč.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
24.9. 20:00 | Nová verze

Byla vydána (cgit) verze 0.99 svobodného nelineárního video editoru Pitivi. Jedná se o release candidate verze 1.0. Přehled úkolů, které je nutno ještě dodělat, na Phabricatoru. Pitivi je k dispozici také ve formátu Flatpak.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
24.9. 17:11 | Komunita

Microsoft s Canonicalem představili linuxové jádro Ubuntu optimalizováno pro cloudové služby Microsoft Azure (linux-azure). Jako výchozí je toto menší a výkonnější jádro použito již v Ubuntu Cloud Images for Ubuntu 16.04 LTS. Canonical zatím nenabízí patchování tohoto jádra za běhu systému (Canonical Livepatch Service).

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
24.9. 14:55 | Komunita

Facebook oznámil, že přelicencuje open source projekty React, Jest, Flow a Immutable.js ze své vlastní kontroverzní licence BSD+Patents na licenci MIT. Stane se tak tento týden s vydáním Reactu 16. Jedním z důvodů přelicencování bylo oznámení nadace Apache, že software pod Facebook BSD+Patents licencí nesmí být součástí produktů pod touto nadací [Hacker News].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
23.9. 21:44 | Nová verze

Po půl roce od vydání verze 9.0 byla vydána verze 10.0 open source alternativy GitHubu, tj. softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech, GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností v příspěvku na blogu a na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
22.9. 18:11 | Nová verze

Společnost Oracle oficiálně oznámila vydání Java SE 9 (JDK 9), Java Platform Enterprise Edition 8 (Java EE 8) a Java EE 8 Software Development Kit (SDK). Java SE 9 přináší více než 150 nových vlastností.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Těžíte nějakou kryptoměnu?
 (5%)
 (3%)
 (17%)
 (75%)
Celkem 580 hlasů
 Komentářů: 23, poslední 24.9. 18:12
    Rozcestník

    Dotaz: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    Přemek Vyhnal avatar 8.2.2009 15:26 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    C++ reference na objekt predane konstruktoru
    Přečteno: 385×

    Zdravím

    Zápasím se svým prvním programem v C++ a mám v tom trochu chaos.

    Mám třídy Hřiště a Hráč. Konstruktoru Hráče chci říct na jakým je hřišti aby mohl to hřiště nějak ovlivnit. Takže mám jedno hřiště a na něm několik hráčů a všichni ho mohou nějak používat.. všichni jedno společné.

    Nějaký tip jak na to? Snažím se to udělat tak, že každý hráč má referenci na hřiště na kterém je. přibližně takto:

    class Hriste { ... };

    class Hrac {
        private:
            Hriste h;
        public:
            Hrac (Hriste& hriste){
                h=hriste; //?
            }
    };

    ..main()..{

    Hriste hriste();

    Hrac hrac1(hriste);

    Hrac hrac2(hriste);

    }

     

    No a problém je že se to Hřistě někde kopíruje.. chci aby existovalo jen jedno a všude na něj byla jen reference.. Nebo jestli by mi někdo doporučil to udělat úplně jinak...

    Předem díky za cokoliv

    NO RAPTORS!

    Odpovědi

    8.2.2009 15:35 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    class Hrac {
        private:
            Hriste &h;
        public:
            Hrac (Hriste& hriste){
                h=hriste; //?
            }
    };

    Přemek Vyhnal avatar 8.2.2009 15:45 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    Geniální! ;)

    A neuvěřitelný.. strávil jsem tím asi tak týden a jsem si skoro jistý že jsem tohle už zkoušel.. stejně jako všechny ostaní kombinace & a * za a před všechno ;)

    Hrozně moc děkuju ;)

    NO RAPTORS!
    kozzi avatar 8.2.2009 15:58 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru
    Podle me na to jdes zcela spatne. Zkus si neco precist o objektovym modelovanim. OOP tu existuje aby nam umoznilo dokonalejsi navrh. Ne ze ma byt nasi snahou!!! Takze lepsi zpusob by bylo kdyby instance(objekt) tridy Hriste obsahoval instance tridy Hrac. jelikoz i v realnem svete mame Hriste a to obsahuje urcity pocet hracu.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Přemek Vyhnal avatar 8.2.2009 16:17 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    Presne nad timhle jsem taky premyslel.. tak mozna to jeste predelam...

    NO RAPTORS!
    kozzi avatar 8.2.2009 16:21 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru
    Doporucuji si to predem navrhnout bud na papir, nepo zapomoci nejakyho UML nastroje. I kdyz se jedna o mensi aplikace je dobre si dopredu poradne navrhnout jednotlive objekty a vztahy mezi nimy. Protoze pak muze nastat situace kdy zjistis ze cela koncepce je nevyhovujici a jeji predelani by zanmenalo zacit od znovu, potom to dopada tak ze vymyslis ruzny triky a hacky a vysledek je ze udrzovani a rozsirovani kodu je nocni mura.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.